دانلود پاورپوینت بررسی بیانیه مأموریت، چشم انداز، ارزش ها

پاورپوینت بررسی بیانیه مأموریت، چشم انداز، ارزش ها

پاورپوینت بررسی بیانیه مأموریت، چشم انداز، ارزش ها در 33 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات33
حجم3 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی بیانیه مأموریت، چشم انداز، ارزش ها در 33 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




فهرست مطالب :

 

تعریف مأموریت سازمان

ماهیت ماموریت

اهمیت ماموریت

اجزای ماموریت

تعریف چشم انداز

اجزای چشم انداز

ویژگی های چشم انداز

تفاوت ماموریت و چشم انداز

ارزش های محوری سازمان

نمونه هایی از بیانیه ماموریت شركت های ایرانی و خارجی

منابع

نمونه تحقیق مربوط به این مبحث

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 1:13 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی پارادایم ها و مکاتب مدیریت استراتژیک

پاورپوینت بررسی پارادایم ها و مکاتب مدیریت استراتژیک

پاورپوینت بررسی پارادایم ها و مکاتب مدیریت استراتژیک در 19 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات19
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی پارادایم ها و مکاتب مدیریت استراتژیک در 19 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




فهرست مطالب :

 

مقدمه

تعاریف پارادایم از دیدگاه صاحب نظران علم مدیریت

کارکرد پارادایم

انتقال پارادایم

رابطه پارادایم و استراتژی

پارادایم ها در سازمان

پارادایم ها و مکاتب شکل گیری استراتژی و مدیریت استراتژیک

پارادایم تجویزی (پیش تدبیری)

نمونه هایی از تعاریف استراتژیک متاثر از پارادایم تجویزی

ویژگی های مکاتب تجویزی  

پارادایم توصیفی (تجربی –انطباقی )

تعاریف مدیریت استراتژیک متاثر از مکتب توصیفی

ویژگی های پارادایم توصیفی

پارادایم ترکیبی (تلفیقی)

مقایسه پارادایم ها

منابع

پاورپوینت تهیه شده کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 1:13 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی هدفگذاری در مدیریت استراتژیک

پاورپوینت بررسی هدفگذاری در مدیریت استراتژیک

پاورپوینت بررسی هدفگذاری در مدیریت استراتژیک در 29 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات29
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی هدفگذاری در مدیریت استراتژیک در 29 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




فهرست مطالب :

 

انواع هدف

فرآیند هدفگذاری

ویژگیهای هدفگذاری خوب

محاسن و مزایای هدفگذاری

چگونگی هدفگذاری و رسیدن به آن

هفت نكته درباره هدفگذاری و برنامه ریزی

ماهیت هدفهای سازمانی

مدیریت بر مبنای هدف

مراحل مدیریت بر مبنای هدف

عوامل مهم در اجرای مدیریت بر مبنای هدف و نتیجه در كل سازمان

چگونگی ارائه مدیریت بر مبنای هدف و نتیجه در سازمان

مدیریت غیر مبتنی بر هدف

پاورپوینت تهیه شده کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 1:13 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند در 56 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات56
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند در 56 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



بخشی از متن

یكی از ویژگی­های اغلب بازارهای امروز، رقابتی شدن فزاینده آن­ها است. این رقابتی شدن به معنی نیاز به داشتن مزیت رقابتی قابل توجه است كه سبب بقای شركت در بازار می­شود و دستیابی به چنین مزیت رقابتی نیز بدون وجود دانش مناسب و پیاده سازی استراتژی­ها و به كارگیری روش­های بازایابی مؤثر و كارا ممكن نیست به طور طبیعی در چنین شرایطی روش­های بازاریابی سنتی برای دست­یابی به مزیت­های رقابتی و حفظ آن­ها كافی نیستند و روش­های نوین بازاریابی مورد نیاز هستند. با استفاده از رویكرد بازاریابی رابطه مند ضمن ایجاد رابطه بلند مدت با مشتری، می­توان فعالیت­هایی را كه از دید مشتری مهم و ارزش­زا می­باشند را شناسایی، تقویت و بهبود بخشید و مشتریان بیشتری را جذب و به سازمان وفادار ساخت. بدین ترتیب سازمان­ها ضمن بهره برداری از مزایای وفاداری مشتری می­توانند موقعیت خود را در این بازار رقابتی بهبود بخشند (جلالی گرگان و مهرانی، 58:1392).

بخشی از پیشینه تحقیق

حقگو(1394)، دانشجوی کارشناسی ارشد درپژوهشی به بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند در تبلیغات دهان به دهان ازطریق کیفیت ارتباط در میان مشتریان بانک مسکن پرداخته است. هدف اصلی پژوهش حاضر، بررسی تاثیر مشتری گرائی، رابطه گرائی، تعامل و ویژگی های کارکنان بر کیفیت ارتباط و در نتیجه تبلیغات دهان به دهان می باشد. ابزار جمع آوری داده ها نیز پرسشنامه ای شامل 27 گویه می­باشد. به منظور بررسی روابط ساختاری از الگوی مدل یابی معادلات ساختاری با تاکید بر روش بیشینه درست نمائی بهره گرفته شده است. نتایج نشان داد که مشتری گرایی، رابطه گرایی، تعامل و ویژگی های کارکنان تاثیر مثبتی بر کیفیت رابطه دارند. همچنین مشخص شد کیفیت رابطه تاثیر مثبتی بر تبلیغات دهان به دهان دارد.


فهرست مطالب

2-1 مقدمه

2-2-1تعریف مشتری

2-2-2اهمیت مشتری

2-2-3 تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه مند

2-2-4 اهمیت بازاریابی رابطه مند

2-2-5 مدلهای بازاریابی رابطه مند

2-2-6 ابعاد بازاریابی رابطه مند

2-2-7  بازاریابی رابطه مند در سطح جهانی

2-2-8 تعاریف و مفاهیم ارتباطات دهان به دهان

2-2-9 انواع ارتباطات

2-2-10  اهمیت ارتباطات دهان به دهان

2-2-11  انواع و سطوح ارتباطات دهان به دهان

2-2-12 روشهای بهبود ارتباطات دهان به دهان

2-2-13  عوامل موثر بر ارتباطات دهان به دهان و آثار آن

2-2-14 کیفیت رابطه با مشتری

2-2-15 اعتماد مشتری

2-2-16 تعهد مشتریان

2-2-17 رضایت مشتریان

2-2-18 اهمیت رضایت مشتری

2-2-19 تعاریف رضایت مشتری

2-2-20 مزایای رضایت مشتری

2-2-21 وفاداری مشتریان

2-2-22 مشتری وفادار

2-2-23 مزایای وفاداری مشتری

2-3 پیشینه تحقیق

2-3-1 پیشینه داخلی

2-3-2 پیشینه خارجی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 1:13 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار مصرف کننده

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار مصرف کننده

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار مصرف کننده در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار مصرف کننده در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



بخشی از متن

 رفتار مصرف کننده موضوعی جدید در حوزه بازاریابی است .به طوری که اولین کتاب های منتشر شده در این زمینه به قبل از سال1968 نمی رسد . اغلب دانشگاه ها تا قبل از سال 1970 تلاشی در این زمینه انجام ندادند ، اما این موضوع در سالهای اخیر رشد چشمگیری داشته، به گونه ای که گروه ویژه ای از محققان درباره رفتار مصرف کننده در سال 1970 تشکیل شد و در سال 1990 این گروه 1500عضو از 30 کشور جهان داشت .

این نگرش عبارت است از ساماندهی بلندمدت فرآیندهای انگیزشی، احساسی، ادراکی، و شناختی با توجه به برخی جنبه های محیطی که فرد در آن قرار گرفته است. بر همین اساس، نگرش یک فرد بیانگر شیوه تفکر، احساس و واکنش هایی است که نسبت به محیط اطراف خود(مثلاً نسبت به خودروی مورد علاقه اش) دارد. درمورد تعریف نگرش، موارد گوناگونی مطرح شده است. در هریک از این تعریف ها به نوعی به ارتباط نزدیک آن با رفتار افراد و در کتاب های مدیریتی به ارتباط تنگاتنگ با رفتار مصرف کننده اشاره می شود.به طور مثال، هاثورن این نگرش را میزان شدت احساساتی که فرد درمورد یک محرک دارد، تعریف می کند. دیگر تعاریف نیز از دسته بندی اشیا در طیف های ارزیابی بحث کرده اند. در راستای بررسی رفتار مصرف کننده، می توان گفت تمایل ارزیاب گرایانه یک مصرف کننده در جهت یا مخالف جهت هر عنصر محدوده بازار، نگرش او را تشکیل می دهد. نگرش ها به واسطه عواملی مانند عوامل درونی و شخصیتی مانند باور و تمایلات فردی آن ها سرچشمه گرفته و گاهی از عوامل بیرونی مثل درآمد، تأثیرگذاران خارجی و عوامل اقتصادی متأثر می شود. صاحب نظران تأثیر عوامل درونی و بیرونی بر خواسته های مشتر یها را بسیار با اهمیت تلقی کرده و معتقدند یک فرد برای هر نوع خرید باید با انجام یک سری فرآیند های ذهنی به خرید مبادرت کند(صمدی، 1382). از نقطه نظر تاریخی دو گرایش عمده در مطالعه نگرش ها وجود داشته است. گرایش اول به دیدگاه سه بُعدی و در گرایش دوم نگرش به عنوان یک ساختارمجرد احساسی در نظر گرفته شده است. در گرایش اول که مبنای نظری این پژوهش را تعیین می کند، ابعاد نگرش شامل عنصر شناختی، عنصر احساسی و عنصر رفتاری است.عنصر شناختی از باورها و دانش مصرف کننده نسبت به یک شئ تشکیل شده است. درمورد هر شئ باورها و و اعتقادهایی وجود دارد که هرکدام منعکس کننده دانش فرد درمورد ویژگی های کالا است. مصرف کننده با استفاده از باورهای خود، کالا یا خدمات را ارزیابی می کند. عنصر دوم، واکنش های احساسی درمورد یک کالا است که بُعد عاطفی نگرش نامیده می شود. با ابراز احساسات یک فرد نسبت به یک کالا و مثبت و یا منفی نگریستن به آن، درواقع ارزشیابی عاطفی خود را برای توصیف کالا اعلام کرده است. در عنصر سوم نیز فرد همان گونه که فکر می کند و تمایل دارد، تصمیم ها و تمایلات خود را عملی می کند.

 اندیشمندان تأثیر هر سه عنصر را به طور همزمان در خرید یک کالا توسط مشتری مهم تلقی کرده و نگرش افراد را متشکل از درجات کم یا زیاد این سه بُعد می دانند.هاوکینزمعتقد است سه بعد نگرش، تحت تأثیر هفت عامل انگیزه، توانایی، مقایسه،اطلاعات، تأثیر گروه بر تصمیم، زمان خرید و دشواری سنجش قرار می گیرند. وی بیان می کندکه ممکن است یک فرد نتواند بر اثر این عوامل، میان ابعاد نگرش هماهنگی ایجاد کند. موارد ذکرشده اهمیت ابعاد نگرش و تأثیر آن بر خرید را بررسی می کند(هاوکینز، 2007) در ادامه تأثیر کارکردهای نگرش بر خرید مشتریان بررسی می شود. مطالعات گوناگون برای این نگرش چهار کارکرد معرفی کرده اند. این کارکردها شامل کارکردهای دانشی، ارزشی، انتفاعی و تدافعی است. محققان معتقدند یک مصرف کننده با ساخت دهی باورهایش درمورد یک محصول به آن واکنش نشان می دهد.

رفتار مصرف کننده فعالیتهای ذهنی، احساسی و فیزیکی ای را که افراد هنگام انتخاب، خرید ، استفاده و دور انداختن محصولات و خدماتی که برای ارضای نیازها و خواسته هایشان به کار می گیرند راشامل  می شود( ویلکه، 2000: 234).


بخشی از پیشینه تحقیق

  شعبان اللهی وحمدان و حسن زاده(2009)، در تحقیقی با عنوان  بررسی رابطه تجارت الکترونیکی و رفتار خرید مشتری به این نتیجه رسیدند. در بازار اینترنتی نسبت به بازار سنتی این چالش وجود دارد كه سازمان تجاری با رقبای بیشتری مواجه است و وفاداری مشتریان كم تر است. لذا در تجارت الكترونیكی، جذب،كسب اعتماد، رضایت و حفظ مشتریان برای سازمان تجاری مسأله ای مهم و دشوار است. نتیجه پژوهش حاكی است كه اعتماد، وفاداری و رضایت در تعامل با هم بر افزایش خرید الكترونیكی تأثیرگذارند اما میزان و نحوه تأثیرگذاری و تعامل آن ها در كشورهای مختلف تفاوت دارد.


فهرست مطالب

 تعریف رفتار مصرف کننده

 مفاهیم کلیدی رفتار مصرف کننده

 مدل نیکوزیا

 مدل هوارد - شث

مدل پردازش اطلاعات بتمن درمورد انتخاب کالا توسط مصرف کنندگان

 مدل کاتلر برای رفتار خرید مشتری

 فرآیند تصمیم گیری مشتری در خرید

چهارچوب نظری

پیشینه تحقیق

 پیشینه تحقیقات انجام شده در داخل کشور

 پیشینه تحقیقات انجام شده در خارج از کشور

فهرست منابع

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 1:12 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار کاری ضد تولید

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار کاری ضد تولید

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار کاری ضد تولید در 33 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات33
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار کاری ضد تولید در 33 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



بخشی از متن

درمبحث رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی، تحقیقات بر روی هماهنگی فرد ـ سازمان و فرد ـ شغل و یا تطابق بین ویژگی‌های شخصیتی افراد و خصوصیات شغل و سازمانی كه در آن مشغول به خدمتند، رایج گردیده است (ادوارد، 1991؛ کریستف، 1996؛ وربل و جانسون، 2001؛ به نقل از بهری، 2009). هماهنگی در محیط كار به عنوان میزان هماهنگی میان فرد و محیطی كه در آن مشغول به خدمت است، اخیراً توجه قابل ملاحظه‌ای را در میان محققان سازمانی قرار گرفته است. (کبل و جاج، 2003). تطابق بین فرد و سازمان، به عنوان تناسب بین ارزش‌های فرد و سازمانی كه در آن مشغول به کار است (اریلی، 1991). تطابق بین فرد و گروه، كه به سازگاری بین فرد و گروه تیم همکاران اشاره دارد (کریستف، زیمرن و جانسون، 2005). و تناسب میان فرد و شغل، به عنوان تناسب بین خصوصیات شخص و ویژگی‌های شغلی كه فرد در آن مشغول به خدمت است، تعریف شده‌اند (کریستف و همکاران، 2005). رفتارهای مدنی سازمانی شامل رفتارهای اختیاری و ارادی برای انجام فعالیت‌های فرا شغلی، كمك به دیگران و حمایت از قوانین و روش‌های انجام كار است (نعامی، 1381). رفتارهای ضد تولید كه در نقطه روبروی رفتارهای مولد برای دستیابی به اهداف سازمان ایفای نقش میکنند به عنوان رفتارهای عمدی با هدف آسیب رساندن به سازمان، نیروی انسانی  سازمان و یا هر دوی آنها تعریف می‌شوند (اسپكتور و فاكس، 2005).


فهرست مطالب

مقدمه 

رفتارهای کاری غیر مولد کارکنان 

رفتارهای انحرافی 

طبقه‌بندی رفتارهای انحرافی 

رفتار شهروندی سازمانی 

مدل‌های رفتارهای شهروندی  

مدل رفتارهای شهروندی گراهام

مدل رفتارهای شهروندی پادساکف  

عوامل تأثیر گذار در بروز رفتارهای شهروندی سازمانی 

سازگاری با شخصیت‌های مختلف  

رویارویی با فرد غیر مولد و مشكل‌ساز 

تكنیك‌های رویارویی موثر و مفید

هنر انتقاد سازنده

تفسیر بازی افراد مشكل‌ساز و غیر‌مولد

كنار‌آمدن با ویژگی‌های غیر عادی شخصیت همكاران 

تعامل با مشتریان دردسر‌آفرین 

چهار روش چند منظوره برای تعامل با شخصیت‌های مختلف  

پیشینه تحقیق 

سوابق داخلی تحقیق 

سوابق خارجی تحقیق 

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 1:12 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی استفاده از رویکرد زنجیره ارزش در بررسی عوامل داخلی ماتریس IFE

پاورپوینت بررسی استفاده از رویکرد زنجیره ارزش در بررسی عوامل داخلی ماتریس IFE

پاورپوینت بررسی استفاده از رویکرد زنجیره ارزش در بررسی عوامل داخلی ماتریس IFE در 30 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات30
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی استفاده از رویکرد زنجیره ارزش در بررسی عوامل داخلی ماتریس    IFE در 30 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




فهرست مطالب :

 

مقدمه

تعریف  عوامل داخلی

ماهیت بررسی عوامل داخلی

بررسی عوامل داخلی

رویکرد زنجیره ارزش دربررسی عوامل داخلی

استفاده ازرویکردزنجیره ارزش دربررسی عوامل داخلی

رویکرد وظیفه ای

مشاركت مدیران وظیفه ای

عوامل افزایش روابط بین واحدهای وظیفه ای

رابطه بین واحدهای وظیفه ای

ماتریس ارزیابی عوامل داخلی (IFE)

 مراحل تهیه ماتریس ارزیابی عوامل داخلی (IFE)

نتیجه گیری

منابع

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 1:12 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی شرکت های سهامی، قوانین تأسیس، انتشار سهام، پذیره نویسی، بورس و فرا بورس و انح

پاورپوینت بررسی شرکت های سهامی، قوانین تأسیس، انتشار سهام، پذیره نویسی، بورس و فرا بورس و انحلال شرکت ها

پاورپوینت بررسی شرکت های سهامی، قوانین تأسیس، انتشار سهام، پذیره نویسی، بورس و فرا بورس و انحلال شرکت ها در 114 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات114
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی شرکت های سهامی، قوانین تأسیس، انتشار سهام، پذیره نویسی، بورس و فرا بورس و انحلال شرکت ها در 114 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




فهرست مطالب :

 

شرکتهای سهامی عام وخاص و بورس اوراق بهادار

شرکت چیست؟

ثبت شرکت چیست؟

فرق شرکت با موسسه غیر تجاری

تعریف ماهوی شرکت

تعریف شرکت با مسئولیت محدود

شرکتهای سهامی

شرکت سهامی عام

شرکت سهامی خاص

مشخصات شرکت سهامی خاص

شرایط عمومی و اختصاصی شرکت سهامی عام

شرایط تاسیس, پذیره نویسی و ثبت اولیه شرکت سهامی عام

مدارك لازم جهت كسب اجازه پذیره نویسی شركت در شرف تاسیس سهام عام از مرجع ثبت شركتها

مدارك لازم جهت تاسیس شركت سهام عام

روش و مراحل ثبت شرکتهای سهامی خاص

انواع شركت سهامی - جهات افتراق شركت سهامی عام و خاص

تاریخچه بورس

سابقه بورس در ایران

تعریف بورس Exchange

تعریف اصطلاحات شرکت های سهامی

مفهوم شاخص سهام

شاخص چیست؟

شاخص کل قیمت(TEPIX) (Tehran Exchange Price Index)

شاخص قیمت و بازدة نقدی

شاخص قیمت صنعت

شاخص قیمت 50 شركت فعال‌تر

نحوه محاسبه شاخص سهام در بورس اوراق بهادار

نحوه قیمت گذاری سهام

اصطلاحات و تعاریف بازار سرمایه و بورس

تالار اصلی و تالار فرعی

اصطلاحات و تعاریف بازار سرمایه و بورس

بازار اولیه وثانویه در بورس اوراق بهادار

تعاریف مفهومی از بازار بورس اوراق بهادار

بازار های فعال چه بازار هایی هستند؟

سهام فعال به چه معناست؟

سهام غیر فعال چه سهامی هستند؟

بازار حساس به چه معناست؟

کارگزار بورس به چه معناست؟

تحلیل گران بنیادی کسانی هستند؟

تجزیه وتحلیل بنیادی به چه معناست؟

نسبت های مالی به چه معناست؟

نسبت سود قبل از کسر مالیات به فروش چیست؟

درآمد باقی مانده به چه معناست؟

نسبت در آمد به دارایی چیست؟

نسبت نقدینگی چیست؟

تحلیل گران فنی چه کسانی هستند؟

نحوه خرید سهام و سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار

كارگزاران

فرایند دریافت و اجرای سفارش

سفارش‌های خرید و فروش

سفارش به قیمت بازار

سفارش قیمت معین

سفارش محدود

تعیین كد معاملاتی برای مشتریان

اجرای سفارش مشتریان

صدور اعلامیه خرید و فروش و گواهینامه موقت سهام

هزینه انجام معاملات

تسویه حساب با مشتریان

 پذیرش سهام عادی

شرایط خاص پذیرش سهام عادی در تابلوی اصلی بازار اول

نحوه تشکیل و پذیره نویسی شرکتهای سهامی عام

شرایط عمومی پذیرش در بورس اوراق بهادار تهران

شرایط اختصاصی پذیرش در بورس اوراق بهادار تهران

فرآیند پذیرش شرکت‌ها در بورس اوراق بهادار تهران

ارزش سهام عادی

روشهای ارزش گذاری سهام

روشهای ارزیابی سهام بر اساس داراییهای شرکت

ارزش اسمی سهام ( Par Value)

ارزش دفتری (Book Value )

روشهای ارزیابی سهام بر اساس داراییهای شرکت

ارزش سهام بر مبنای خالص ارزش داراییها ( Net Asset Value)

ارزش تصفیه ای سهام (Liquidation Value)

روشهای ارزیابی سهام بر مبنای دیدگاه سودآوری

ارزیابی سهام برای یک دوره نگهداری

خرید سهام

خرید آزاد (باز)

خرید سهام معین

خرید سهام معین با قیمت محدود

فروش سهام

فروش به بهترین قیمت

فروش به قیمت محدود

تعویض سهام

معرفی انواع اوراق بهادار

سازمان بورس چه مکانی است؟

شركتهای پذیرفته شده و شركتهای فعال در بورس

طرق سرمایه گذاری در بورس

فرابورس

تفاوت‌های فرابورس با بورس

مزایای بازار فرابورس

مدارک لازم جهت انحلال شرکت

انحلال و تصفیه شرکت سهامی

طرق تصفیه

مدیر تصفیه

مدت مأموریت مدیر تصفیه.

نقش مدیر تصفیه

نظارت بر امر تصفیه

ختم تصفیه

انحلال و تصفیه شركت سهامی - تصفیه شركت سهامی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 1:11 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی استراتژی در عمل

پاورپوینت بررسی استراتژی در عمل

پاورپوینت بررسی استراتژی در عمل در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی استراتژی در عمل در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




فهرست مطالب :

 

انواع استراتژی های کاربردی

استراتژیهای یکپارچگی

استراتژی یکپارچگی عمودی به بالا

استراتژی یکپارچگی افقی

استراتژیهای متمرکز

استراتژی رسوخ در بازار

استراتژی توسعه بازار

استراتژی توسعه محصول

ماتریس محصول – بازار

استراتژی های تنوع

استراتژی تنوع همگون

استراتژی تنوع ناهمگون

استراتژی تنوع افقی

استراتژی های تدافعی

استراتژی مشارکت

استراتژی کاهش

استراتژی واگذاری

استراتژی انحلال

استراتژی ترکیب

دلایلی که برای ادغام و خرید شرکت ها  ذکر شده

خریدهای استقراضی

استراتژی های عمومی ( ژنریک ) مایکل پورتر

استراتژی رهبری هزینه

استراتژی تمایز

استراتژی تمرکز

زنجیره ارزش

مزیت رقابتی کشورها

نتیجه گیری


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 1:11 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی اصطلاحات مدیریت استراتژیک

پاورپوینت بررسی اصطلاحات مدیریت استراتژیک

پاورپوینت بررسی اصطلاحات مدیریت استراتژیک در 37 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات37
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی اصطلاحات مدیریت استراتژیک در 37 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




فهرست مطالب :

 

استراتژی سنت نیست سنت شكنی است

تعریف مدیریت استراتژیک

اصطلاحات مدیریت استراتژیك

فرآیند برنامه ریزی استراتژیك
   تدوین استراتژی

  اجرای استراتژی

ارزیابی استراتژی

اصطلاحات مهم در برنامه ریزی استراتژیك

استراتژیست

افق سازمانی / Vision

ماموریت سازمانی/ Mission

فرصتها و تهدیدات محیطی

 نقاط قوت و ضعف داخلی

اهداف بلند مدت

اهداف بلندمدت چه خصوصیاتی دارد؟

استراتژی

اهداف سالیانه

سیاستها

الگوی جامع مدیریت استراتژیك

چرا برخی از سازمانها از رویكرد برنامه‌ریزی استراتژیك استفاده نمی كنند

موانع و نارسایی های برنامه ریزی استراتژیك

دامهای مدیریت استراتژیك

استراتژی در عمل

استراتژیهای یكپارچه‌ساز

استراتژیهای متمركز

استراتژیهای تنوع

استراتژیهای تدافعی

منابع




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 1:11 ] [ مارال ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 صفحه بعد