دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی

پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی

پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی در 45 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات45
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی در 45 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx





فهرست مطالب

 

روند تاریخی مدیریت منابع انسانی و جهانی سازی

جهانی سازی و تحولات آن

نگاهی به تحولات نیروی انسانی در ایران

سیر تحول مدیریت و کاربرد آن در مدیریت منابع انسانی

تئوری کلاسیک و مدل ماشینی سازمان

تئوری نئو کلاسیک و مدلهای انسانی سازمان

رویکرد سیستمی

ریشه تفکر سیستمی

نگرش اقتضائی

عوامل مهم در نگرش اقتضایی

ساختار سازمانی و منابع انسانی

سازماندهی و مدیریت بر مبنای اصول

مدیریت راهبردی(استراتژیک) و مکاتب آن

مکاتب تجویزی

مکاتب توصیفی

نگرش اقتضایی در انتخاب مکتب مناسب

مدیریت راهبردی ( استراتژیک ) منابع انسانی

نگرش اقتضایی در انتخاب مکتب مناسب

محیط درون سازمان

ارتباط نوع مدیریت منابع انسانی و مراحل عمر سازمان

فرهنگ سازمانی در روند جهانی سازی

مراحل طراحی استراتژیک منابع انسانی

مقایسه روش طرح ریزی تحلیلی و قابل انعطاف

طرح ریزی دو طرفه

استراتژیهای منابع انسانی

ساختار سازمانی

ساختار رسمی و استراتژی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 1:46 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی نظام جبران خدمت (فصل دوم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف

پاورپوینت بررسی نظام جبران خدمت (فصل دوم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی)

پاورپوینت بررسی نظام جبران خدمت (فصل دوم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی) در 16 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی نظام جبران خدمت (فصل دوم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی) در 16 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx





فهرست مطالب

 

نظام جبران خدمت

تئوریهای جبران خدمت : (حقوق و مزایا)

تئوریهای کلان

مزد اجتماعی

تئوریهای کنترل مزد

توجیه نئو کلاسیک

تئوریهای خرد

تئوریهای خرد خرد

تعریف استراتژی جبران خدمت

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 1:46 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی نظام تأمین و تعدیل منابع انسانی (فصل سوم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و

پاورپوینت بررسی نظام تأمین و تعدیل منابع انسانی (فصل سوم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی)

پاورپوینت بررسی نظام تأمین و تعدیل منابع انسانی (فصل سوم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی) در 28 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات28
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی نظام تأمین و تعدیل منابع انسانی (فصل سوم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی) در 28 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx





فهرست مطالب

 

مقدمه

طرح ریزی منابع انسانی

پیش بینی عرضه و تقاضای منابع انسانی

روش‌های پیش بینی تقاضا

روش تجزیه و تحلیل جابه‌جایی‌های داخلی

روش استفاده از جدول جایگزینی

روش احتمالی

ارزیابی عملكرد طرح

مراحل ارزیابی و كنترل

مدیریت امور استخدامی

كارمندیابی

منابع تأمین نیروی انسانی سازمان

محاسن منابع داخلی/ معایب منابع خارجی

معایب استفاده از منابع داخلی / محاسن استفاده از منابع خارجی

استراتژی انتخاب یا گزینش

مراحل انتخاب

مصاحبه استخدامی

محاسن استفاده از آزمون‌ها و مصاحبه های استخدامی

انتقادات آزمون‌ها و مصاحبه‌ها

آموزش مقدماتی ورود به سازمان

انتخاب و انتصاب با نگرش جهانی سازی

توصیه‌هایی برای اعزام مدیران به كشورهای دیگر

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 1:46 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی جا به جایی، ترک کار و انضباط کار

پاورپوینت بررسی جا به جایی، ترک کار و انضباط کار

پاورپوینت بررسی جا به جایی، ترک کار و انضباط کار در 23 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات23
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی جا به جایی، ترک کار و انضباط کار در 23 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx





فهرست مطالب

 

مقدمه

جابه جایی

انواع جابه جایی

ترفیع

سیستم ترفیعات

موانع عمده اجرای طرح های ترفیعاتی

تنزیل

راه حل هایی که به جای تنزیل توصیه شده است

انتقال

دلایل انتقال

انتقال موقت

انتقال دائم

بر کناری از کار و عودت به کار

از جمله موارد برکناری اجباری

از جمله موارد عمده برکناری اختیاری

ضوابطی که در  برکناری و یا تعیین اولویت برای عودت به کار در نظر گرفته می شود

انضباط

انواع انضباط

انضباط مثبت

انضباط منفی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 1:46 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی عملکرد سازمانی (فصل چهارم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألی

پاورپوینت بررسی عملکرد سازمانی (فصل چهارم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی)

پاورپوینت بررسی عملکرد سازمانی (فصل چهارم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی) در 22 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات22
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی عملکرد سازمانی (فصل چهارم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی) در 22 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx





فهرست مطالب

 

مقدمه

محیط درون سازمانی

مدیریت عملکرد

محاسن اعمال مدیریت عملکرد

تعریف ارزیابی عملکرد

نظریه های ارزیابی عملکرد

نظریه ارزیابی مستقیم عملکرد

نظریه ارزیابی مشخصات فردی

نظریه ارزیابی فرایند (یا نحوه انجام کار )

روش های متداول ارزیابی

روش درجه بندی ترتیبی

روش مقایسه فرد به فرد

روش مقیاسی

روش توزیع اجباری

روش انتخاب اجباری

روش فرم چک لیست ارزیابی

روش وقایع حساس

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 1:45 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی نظام نگهداری منابع انسانی (فصل پنجم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و رواب

پاورپوینت بررسی نظام نگهداری منابع انسانی (فصل پنجم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی)

پاورپوینت بررسی نظام نگهداری منابع انسانی (فصل پنجم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی) در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی نظام نگهداری منابع انسانی (فصل پنجم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی) در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx





فهرست مطالب

 

مقدمه

فرآیند نظام نگهداری منابع انسانی

ایمنی، بهداشت و تربیت بدنی

روشهای متداول امور ایمنی و بهداشت صنعتی

ایمنی محیط كار

روش‌هایی كه تأكید آنها بر حفظ سلامت كاركنان است

 ارگونومی

روش‌های بیومكانیكی

روش مهندسی سیستم‌ها

روش‌های اكتشافی در قلمرو مسائل بهداشت و ایمنی

اپیدمولوژی

  روش رفتاری

سه جنبه‌ عمده كه در مدیریت ایمنی مطرح است

عللی كه به شرایط مكانیكی، فیزیكی، جوی و نظیر اینها مربوط می‌شود

عللی كه به رفتار و عمل كاركنان مربوط می‌شود

اندازه‌گیری سوانح و محاسبه‌ی ضریب مایعات

روش‌های پیشگیری

ایمنی كاركنان از راه دور

     بهداشت و درمان

     معاینات پزشكی

    خدمات درمانی

     تربیت بدنی

بیمه و بازنشستگی

   بیمه بیكاری

    بازخرید

     بازنشستگی

    طرح‌های صندوق بازنشستگی

    نرخ حقوق بازنشستگی

خدمات رفاهی

برنامه‌های رفاهی

طبقه بندی خدمات و اقدامات رفاهی

اثرات رضایت و عدم رضایت از کار در نگه داری منابع انسانی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 1:45 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی نظام روابط کار (فصل هفتم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف

پاورپوینت بررسی نظام روابط کار (فصل هفتم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی)

پاورپوینت بررسی نظام روابط کار (فصل هفتم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی) در 18 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات18
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی نظام روابط کار (فصل هفتم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی) در 18 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx





فهرست مطالب

 

فرایند تنظیم روابط کار

تنظیم مقررات عمومی

تنظیم روابط فردی کار

ویژگی های قرارداد کار

تنظیم روابط جمعی کار

مذاکرات دسته جمعی

ویژگیهایی که برای مذاکرات دسته جمعی قائل شده اند

تفاوتهای بین مذاکرات انفرادی و مذاکرات دسته جمعی

حوزه توافق در مذاکرات دسته جمعی

اعتصـاب

قراردادهای دسته جمعی

چگونگی مشارکت کارگران در تصمیم گیری داخل کارگاه

هدفهای مشارکت کارکنان در تصمیم گیری

شیوه های مشارکت کارکنان در تصمیم گیری

زمینه های مشارکت کارکنان در تصمیم گیری

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 1:45 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات10
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری  مدیریت ارتباط با مشتری در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc




بخشی از متن :


مدیریت ارتباط با مشتری
هر آنچه عملکرد رو در رو با مشتری را ارزیابی می‌کند پتانسیلی برای ارزیابی فعالیت‌هایی دارد که تجارت محوری را در جایگاه اول قرار می‌دهد. اگر مشتری خرید نکند، داشتن بهترین توانمندی در تولید بی فایده است. مشتریان ذهنیات و نیازهای متفاوتی دارند که باید تحقیق شود و شرکت‌ها باید بتواند این ذهنیات را شناخته، نیازها را درک کرده و بر راه حل‌ها دست پیدا کنند. نوآوری‌های تکنولوژی و جریان اطلاعات چشم اندازهای اقتصادی را تغییر داده است. شرکت‌های اندکی هستند که به درستی از نوعی تکنولوژی یا عرضه انحصاری و محدود و یا شبکه‌های توزیع برای حفظ بهره می‌برند. در بخش عظیمی از شرکت‌ها، قابلیت برقراری، حفظ و تقویت ارتباط با مشتری آخرین نقطه باقیمانده برای کسب برتری در نظر گرفته می‌شود.CRM و همراه بودن آن با پتانسیل سنجش تکنیکی و کلیدی در جهت شناخت مشتریان و مدیریت عملکرد امور مشتریان موجود، است(Kellen, 2002). CRM اجتماعی شرکت‌ها را به شناسایی بازارهای جدید و گرایش برای ورود، توسعه و جهت گیری به بازارهای جدید قادر می‌سازد (Warfield, 2009). CRM اجتماعی یک پارادایم جدید است که با هدف ایجاد گفتگو و روابط معنی دار بین یک سازمان و مشتریان، شرکا و کارکنان آن ایجاد شده است. مشتری محور بودن می‌تواند به عنوان قانون اصلی در  S-CRM در نظر گرفته شود، به این معنی که سازمان‌ها باید تمرکزشان بیشتر بر مشتریان و روابطشان با آنها باشد به جای اینکه تمرکز بر محصول و یا خدمت باشد (Askool & Nakata, 2011; Soltani & Navimipour, 2016). همراه با چالشها و فرصتهای موجود در رسانه‌های اجتماعی، مدیران با عدم اطمینان قابل ملاحظه‌ای جهت تخصیص تلاشها و بودجه خود به رسانه‌های اجتماعی روبرو هستند؛ لذا اغلب تصمیماتی در این رابطه بدون درک روشنی از تاثیرات رسانه‌های اجتماعی برعملکرد کسب و کار خود اخذ می‌کنند.(Paniagua & Sapena, 2014)


فهرست مطالب :


مدیریت ارتباط با مشتری

تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری

سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری

تاریخچه ی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 1:45 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مبانی نظری اعتماد

مبانی نظری اعتماد

مبانی نظری اعتماد در 6 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات6
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری اعتماد در 6 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 


شامل مبانی نظری با منابع درون و پایان متنی + منابع برای مطالعه بیشتر

 


بخشی از متن:


اعتماد یک واژه شخصی است و به عنوان اعتقاد به قصد و نیت و خواسته طرف دیگر رابطه تعریف شده و بر اساس شهرت، شخصیت، سیستم‌ها و فرآیند‌ها بنا می شود. اعتماد همچنین بر اساس تجربه، رضایت و همدلی ایجاد می‌گردد(رشید،2003،ص 21). اولین بنیان بازاریابی رابطه مند اعتماد است. از نگاه مورگان و هانت   موفقیت در بازاریابی رابطه مند مستلزم وجود اعتماد و تعهد در رابطه است .آنان معتقدند شکل گیری اعتماد در رابطه متضمن داشتن سطحی از اطمینان به  راستی و درستی قول و وعده های طرف مقابل توسط هریک از طرفین است. سین و همکاران  (2005) نیز اعتماد را به عنوان اعتقاد یک طرف رابطه به قابل اتّکا بودن گفته ها وتعهدات طرف دیگر تعریف می کنند. آنان همچنین معتقدند که سطوح بالاتری از اعتماد میان خریدار و فروشنده احتمال استمرا رابطه را افزایش خواهد داد. اعتماد یک مفهوم انتزاعی و مجرد دارد و عنصر مهم در بین سازمانها و معاملات تجاری است که تسهیل کننده ریسک است . اعتماد مفهومی چند بعدی است که دارای ابعاد رفتاری، احساسی و ادراکی است(وولف و همکاران ،2006 ،ص95).


فهرست مطالب :

مبانی نظری : 3/5 صفحه

منابع : 2/5 صفحه


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 1:45 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه

پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه

پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات10
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



شامل پیشینه و منابع + منابع مفید


بخشی از متن :


ﻫﺪف از اﻧﺠﺎم مطالعه‌ای ﺑﺮرﺳﻲ تأثیر رﺳﺎﻧﻪ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎﺗﻲ منتخب بر ارزش  وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺒﺘﻨﻲ بر ﻣﺸﺘﺮی و ابعاد آن در دو ﮔﺮوه ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن اولین ﺑﺎر و ﺗﻜﺮاری می‌باشد. ﻧﻮع تحقیق حاضر ﺗﻮﺻﻴﻔﻲ و همبستگی ﺑﻮده و اﺑﺰار ﮔﺮدآوری داده‌ها ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ می‌باشد. ﺟﺎﻣﻌﻪ آﻣﺎری ﺗﺤﻘﻴﻖ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﺎﻧﻚ ﺳﻴﻨﺎ در ﺳﻄﺢ ﺷﻬﺮ ﺗﻬﺮان می‌باشد که حجم نمونه برابر است با 420 نفر.  ﻧﺘﺎﻳﺞ حاصل از تحقیق بیان‌گر آن اﺳﺖ که فراوانی ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت  تأثیر مثبتی بر ارزش ویژه برند هر دو گروه مشتریان بانک سینا داشته است. همچنین تلویزیون به‌عنوان تأثیرگذارترین رسانه بر ارزش ویژه برند شناسایی گردیده است (فرهنگی و عابدینی، 1394).

مطالعه‌ای به بررسی شکل‌گیری آگاهی از برند در شبکه‌های اجتماعی پرداختند این شبکه‌ها به دلیل ظرفیت تعاملی و ارتباطی بالایی که دارند به کمپانی‌ها اجازه می‌دهند تا میزان آگاهی از برند خود را در میان مشتریان بهبود ببخشند. هدف این مطالعه، بررسی تجربی یک مدل تئوریک در رابطه با آگاهی از برند در شبکه‌های اجتماعی بوده است. داده‌های به‌دست‌آمده با استفاده از مدل معادلات ساختاری مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج این تحلیل نشان داد که ایجاد آگاهی برند در شبکه‌های اجتماعی باعث افزایش تبلیغات دهان‌به‌دهان در بین کاربران می‌شود. این محققان بیان کردند که برای افزایش آگاهی از برند در شبکه‌های اجتماعی باید یک محیط تعاملی و گفتگو محور ایجاد شود تا کاربران بتوانند اطلاعات موثق و به‌روز را به شکلی به‌موقع در اختیار سایر کاربران قرار دهند. همچنین مشخص شد که تعاملات مجازی کیفیت سیستم، کیفیت محتوی اطلاعاتی و فعالیت‌های تشویقی تأثیر به سزایی در ارتقاء آگاهی از برند دارند (بردا و همکاران ، 2015).

 


فهرست مطالب:


پیشینه ی داخلی

پیشینه ی خارجی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 1:44 ] [ مارال ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 صفحه بعد