دانلود پاورپوینت بررسی مدیریت منابع انسانی

پاورپوینت بررسی مدیریت منابع انسانی

پاورپوینت بررسی مدیریت منابع انسانی پاورپوینت بررسی مدیریت کیفیت در 27 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt


مشخصات فایل
تعداد صفحات27
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی مدیریت منابع انسانی پاورپوینت بررسی مدیریت کیفیت در 27 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt




برخی از عناوین اسلاید ها:



تاریخچه

مقدمه

رویکردهای مدیریت منابع انسانی

اهداف مدیریت منابع انسانی

وظایف مدیریت منابع انسانی
فراگرد مدیریت منابع انسانی

برنامه ریزی منابع انسانی

تدوین راهبرد برای تأمین منابع انسانی

ارزیابی سیستم برنامه ریزی منابع انسانی

چگونه یک سازمان کارمندیابی را ارزیابی
می کند؟

کارایی سازمان

بهبود مدیریت وعوامل مؤثر در توسعه مهارت های انسانی




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 9:04 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پرسشنامه گرایش به تفكر انتقادی (ساسو، 2013)

پرسشنامه گرایش به تفكر انتقادی (ساسو، 2013)

دانلود پرسشنامه استاندارد گرایش به تفكر انتقادی (ساسو، 2013)، در قالب word و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد گرایش به تفكر انتقادی (ساسو، 2013)، در قالب word  و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…

 

توضیح :

 

مقیاس گرایش به تفكر انتقادی توسط ساسو (2013) ساخته شده است. دارای 11 گویه است كه دو بعد گرایشی گشودگی نقادانه و شكاكیت تأملی را ارزیابی می­ كند. نمره ­گذاری این مقیاس در طیف لیكرت پنج گزینه­ ای از كاملاً مخالفم (1) تا كاملاً موافقم (5) درجه ­بندی می­ شود.

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :

 

تعداد گویه ها :                            11

تعداد مولفه :                              2 مولفه (گشودگی نقادانه و شكاكیت تأملی)

روایی و پایایی :                          دارد

نحوه نمره گذاری و تفسیر :          دارد

منبع :                                        دارد

نوع فایل :                                  word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                            2


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 9:04 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند

پاورپوینت بررسی روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند

پاورپوینت بررسی روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند پاورپوینت بررسی مدیریت کیفیت در 40 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt


مشخصات فایل
تعداد صفحات40
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند پاورپوینت بررسی مدیریت کیفیت در 40 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt




برخی از عناوین اسلاید ها:



از روانشناسی رنگ ها چه می دانید؟

تعریف رنگ

روان‌شناسی رنگ‌های مختلف

صداقت و اعتماد: آبی را انتخاب کنید.
شور و هیجان: قرمز را انتخاب کنید.
ریسک‌پذیری: نارنجی را انتخاب کنید.
سرگرمی و تفریح: زرد را انتخاب کنید.
دوستی با بدن و محیط زیست: سبز را انتخاب کنید.
احتیاط و طمأنینه: آبی را انتخاب کنید.
توجه و دقت: صورتی، آبی، سبز و سبزآبی را انتخاب کنید.
زیبایی و برازندگی: مشکی و نقره‌ای را انتخاب کنید.
کیفیت: مشکی، نقره‌ای، طلایی و بنفش را انتخاب کنید.
ثروت و تجمل: طلایی، مشکی، نقره‌ای و بنفش را انتخاب کنید.
مدرن: مشکی و نقره‌ای را انتخاب کنید.
قدرت: مشکی را انتخاب کنید.

اهمیت رنگ در برند

رنگ‌های مورد علاقه ی زنان و مردان

اثر رنگ در بازاریابی و تبلیغات

مثلاً, در فرهنگی که امروزه خط فکری آمریکای شمالی بر آن استوار است هر یک از رنگ‌های زیر تداعی کننده کمیت‌ها یا عواطف خاصی است.

قرمز: هیجان، قدرت، شهوت، سرعت، خطر.

آبی (که جزو خواستنی‌ترین رنگ‌ها است): اعتماد، قابلیت اطمینان،اعتبار، تعلق،خونسردی.

زرد: گرما، اشعه خورشید، خرسندی، شادی.

نارنجی: بازیگوشی،خونگرمی، سرزندگی.

سبز: طبیعت، طراوت، خونسردی، آرامش، خونگرمی، وفور نعمت.

ارغوانی: صداقت، معنویت، بزرگ‌منشی.

صورتی: لطافت،ملاحت، فرهیختگی، امنیت.

سفید: خلوص، عفت، پاکدامنی، تمیزی، جوانی، نرمی و ملایمت.

سیاه: کارکشتگی، دلفریبی، جذابیت، ابهام، پیچیدگی.

نقره‌ای: اعتبار،وجهه،آبرومندی، گران‌بهایی.



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 9:04 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه فکری (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه فکری (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه فکری (فصل دوم) در 55 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات55
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه فکری (فصل دوم) در 55 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

 

کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

توجه :  در قسمت پیشینه تحقیق فقط از منابع فارسی که اکثرا برای سال 89 الی 93 می باشند استفاده شده است .

منبع نویسی استاندارد


تعریف :

 

سرمایة فكری ، ماهیت فرار و سیال دارد و زمانی كه كشف شود و تو سط سازمان استفاده شود، سازمان را در ورود  به محیط رقابتی یاری می رساند (بونتیس، 1996).

سرمایه ی فكری ، دربرگیرند ی همه ی فرآیندها و داراییهایی است كه به طور معمول و سنتی در ترازنامه منعكس نمی شود. همچنین شامل آن گروه از داراییهای نامشهود مانند: علائم تجاری و حق امتیازها و ... است كه روشهای  حسابداری مدرن آنها را مد نظر قرار می دهد . (تان، 2007)


 - Tan


بخشی از پیشینه تحقیق :


رحمانی و عارف منش(1391) مطالعه ای با عنوان اندازه گیری سرمایه فكری و رابطه آن با هزینه حقوق صاحبان سهام انجام دادند. هدف این پژوهش اندازه گیری سرمایه فكری و بررسی رابطه ارزش افزوده سرمایه فكری و اجزای آن یعنی سرمایه های انسانی، ساختاری و سرمایه فیزیكی با هزینه حقوق صاحبان سهام شركت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می باشد. اجزای سرمایه فكری با استفاده از مدل پولیك در دوره زمانی 1384 تا 1389 محاسبه و با رگرسیون چند متغیره رابطه آن با هزینه حقوق صاحبان سهام سنجیده شد. بر اساس یافته ها، ارزش افزوده سرمایه فكری با هزینه حقوق صاحبان سهام رابطه منفی و معنی دار دارد. همچنین ارزش افزوده سرمایه انسانی رابطه منفی و معنی دار با هزینه حقوق صاحبان سهام دارد؛ به عبارت دیگر، موجب كاهش هزینه سرمایه می شود. اما ارزش افزوده سرمایه فیزیكی به كار گرفته شده و ارزش افزوده سرمایه ساختاری با هزینه حقوق صاحبان سهام رابطه معنی دار نداشت.

معظم و همکاران(1393) مطالعه ای با عنوان رابطه  ی ساده و چندگانه بین سرمایه ی فکری و نوآوری سازمانی در اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انجام دادند. سرمایه ی فکری یک محرک کلیدی در نوآوری و ایجاد و حفظ مزیت رقابتی در اقتصاد دانش بنیان است. توجه به سرمایه های فکری دانشگاه برای ایجاد نوآوری و کسب مزیت رقابتی ضرورتی غیرقابل اغماض است. پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه ی بین سرمایه ی فکری و نوآوری سازمانی در اعضای هیات علمی انجام شد. در این پژوهش توصیفی همبستگی جامعه ی آماری کلیه ی اعضای..........................




فهرست مطالب :


2-1 سرمایه ی فکری

2-1-1 مفهوم و تعاریف سرمایه فکری

2-1-2  مفهوم سرمایه فکری

2-1-3 عناصر سرمایه ی فکری

2-1-4  اهمیت سرمایه فکری در سازمان

2-1-5 اهمیت سرمایه ی فکری

2-1-6 زیان های وارده در صورت عدم افشای اطلاعات سرمایه ی فکری

2-1-7 ویژگی های سرمایه ی فکری

2-1-8 مدیریت موفق سرمایه ی فکری

2-1-9 روش ها و الگوهای اندازه گیری سرمایه فکری

2-1-10 روش های مستقیم سرمایه ی فکری

2-2 مطالعات پیشین در زمینه سرمایه فکری

منابع فارسی

منابع لاتین:


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 9:04 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش علاقه مندی مشتریان (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش علاقه مندی مشتریان (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش علاقه مندی مشتریان (فصل دوم) در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش علاقه مندی مشتریان (فصل دوم) در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

شامل منابع داخلی و خارجی

منبع نویسی استاندارد


2-1 علاقه مندی مشتریان

مشتری كسی است كه سازمان ها و شركت ها مایل هستند با ارزشهایی كه می آفرینند بر رفتار وی تأثیر گذارند (ضیایی و زیویار، 1391).

علاقه مندی: علاقه مندی از درک متفاوت ما بین انتظارات مشتری و عملکرد واقعی محصول یا سازمان حاصل می شود (کاووسی،  سقایی، 1384: 6).

علاقه مندی مشتری در نتیجه ادراک مشتری طی یک معامله یا رابطه ارزشی است به طوری که قیمت مساوی است با نسبت کیفیت خدمات انجام شده به قیمت و هزینه های مشتری (هالول، 1996: 20).


 . Hallowell

بخشی از پیشینه تحقیق :


محمدپور زرندی و نجفی (1391) تحقیقی تحت عنوان بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر علاقه مندی مشتریان انجام دادند. با توجه به گرایش استفاده از خدمات بانكداری الكترونیكی به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد آن و حضور بانك، جهت نقل و انتقال منابع مالی، بانكداری الكترونیك را به عنوان بخش تفكیك ناپذیر تجارت الكترونیك و دارای نقش اساسی در اجرای آن نموده است و از طرف دیگر ................................


جی چی و گرسوی (2009) در تحقیقی به بررسی رابطه میان علاقه کارکنان، علاقه مشتریان و عملکرد سازمانی(یک مطالعه تجربی) پرداختند. در نتیجه این تحقیق مشخص شد که قابلیت اعتبار و جایگاه در بازار محرک‌های نسبتا مثبت، علاقه مندی کارمندان از طریق علاقه مشتری بر عملکرد سازمانی را تایید کرد.


فهرست مطالب :


2-1 علاقه مندی مشتریان

2-2- انتظارات مشتریان از بانک

2-3- خصوصیات فیزیکی شعبه

2-4- خدمات بانکی ارایه شده

2-5- نحوه ارتباط کارکنان

2-6- تبلیغات و آموزش

2-7- مطالعات وتحقیقات انجام شده در داخل کشور پیرامون میزان علاقه مندی

2-8- مطالعات و تحقیقات انجام شده در خارج کشور پیرامون میزان علاقه مندی

منابع فارسی

منابع و ماخذ لاتین:


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 9:04 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش عملکرد مالی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عملکرد مالی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عملکرد مالی (فصل دوم) در 22 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات22
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عملکرد مالی (فصل دوم) در 22 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc




کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

شامل منابع داخلی و خارجی

منبع نویسی استاندارد


بخشی از پیشینه تحقیق :


چانگ و هسیه(2011) به بررسی رابطه بین اجزای سرمایه فکری و سه عملکرد عملیاتی، مالی و بازار در بورس تایوان در صنعت الکترونیک پرداختند. برای اندازه گیری سرمایه فکری از مدل ضریب ارزش افزوده فکری تعدیل شده استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان می دهد که رابطه ی عملکرد عملیاتی با سرمایه ی به کار گرفته شده مثبت و با سرمایه ساختاری و انسانی رابطه ای  ندارد. همچنین اجزای سرمایه فکری با عملکرد بازار و مالی رابطه ی منفی دارد. مخارج تحقیق و توسعه با سه عملکرد رابطه مثبت دارد ولی اموال فکری تنها با عملکرد عملیاتی رابطه ی مثبت دارد.

میرغفوری و همکاران(1391) در پژوهشی تحت عنوان " ارزیابی عملکرد مالی با رویکردتحلیل پوششی داده ها(مورد: شرکت های مخابرات استانی) " با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها  و تئوری خاکستری پرداخت. به این منظور نخست مجموعه معیار های مؤثر در ارزیابی عملکرد مالی مخابرات استخراج و میزان اهمیت( وزن) هر یک با استفاده از اعداد خاکستری تعیین شد. سپس با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها، مدلی برای ارزیابی و رتبه بندی شرکت های مخابرات ارائه شد. نتایج به دست آمده نشان می دهد که شرکت های مخابراتی استان های مرکزی، تهران و خوزستان به ترتیب بهترین عملکرد مالی را دارند.


فهرست مطالب :


2-1 مبانی نظری عملکرد مالی

2-1- 1-  عملکرد مالی

2-1-1- 1- اهداف مالی

2-1-1- 2- ذینفعان

2-1-1- 3- معیارهای ارزیابی عملکرد مالی

2-1-1- 4- معیارهای حسابداری

2-1-1- 5- معیارهای مبتنی بر اطلاعات حسابداری

2-1-1-6- معیارهای مبتنی بر اطلاعات حسابداری و اطلاعات بازار

2-1-1-7- معیارهای اقتصادی

2-2 خلاصه­ای از تحقیقات داخلی انجام شده در زمینه عملکرد مالی

2-3 خلاصه ای از تحقیقات خارجی انجام شده در زمینه عملکرد مالی

منابع فارسی

منابع لاتین



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 9:04 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش عوامل رفتاری کارکنان (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عوامل رفتاری کارکنان (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عوامل رفتاری کارکنان (فصل دوم) در 37 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات37
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عوامل رفتاری کارکنان (فصل دوم) در 37 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

شامل منابع داخلی و خارجی

منبع نویسی استاندارد


بخشی از پیشینه تحقیق :


تحقیقات انجام شده پیرامون مولفه شخصیت کارکنان

بهارلو و همکاران (1392) تحقیقی با عنوان « بررسی رابطه شخصیت پویا با عملکرد شغلی با میانجی گری دگرگون سازی شغل و اشتیاق شغلی در کارکنان دفاتر آژانس های هواپیمایی شهر تهران » انجام دادند. یافته‌های این تحقیق نشان دادند، الگوی پیشنهادی در همه شاخص های برازندگی دارای برازش نسبتا خوبی می باشد. همچنین ضریب مسیرهای مستقیم و غیرمستقیم به طور کامل معنی دار به دست آمده است. در واقع وجود شخصیت پویا هم به طور مستقیم و هم از طریق دگرگون سازی شغل و اشتیاق شغلی منجر به عملکرد شغلی بهتر می شود.

نورانی پور و عبدالجبار (1390) تحقیقی با عنوان «بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیت و رضایت شغلی كاركنان شركت پتروشیمی تبریز سال 1389» انجام دادند. نتایج این تحقیق نشان داد، بین با وجدان بودن، برونگرایی، دلپذیر بودن رابطه مثبت و معنی دار با رضایت شغلی دیده شد . بین نوروتیسم رابطه منفی و معنی دار با رضایت شغلی دیده شد. اما بین انعطاف پذیری با رضایت شغلی رابطه معنی داری مشاهده نشد.


فهرست مطالب :


2-1    عوامل رفتاری کارکنان

2-1-1- اهمیت شناخت نگرش:

2-1-2- شناخت نگرش و كاربرد آن در مدیریت

2-1-3- عوامل شکل­دهنده نگرش

2-1-4- تفاوت نگرش با ارزش، عقیده و علاقه

2-1-5- ادراک کارکنان

2-1-6-تاثیر ادراک بر رفتار

2-1-7- خطاهای ادراكی

2-1-8- شخصیت کارکنان

2-1-9- شخصیت و رفتار سازمانی

2-1-10- سنجش شخصیت:

2-1-11- انواع شخصیت و اثرات آن در تصمیم گیری

2-1-12- خود شیفتگی

2-1-13- آموزش یا یادگیری

2-1-14- سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی

2-2     پیشینه تحقیقات انجام شده

2-2-1 تحقیقات انجام شده در داخل کشور پیرامون عوامل رفتاری

ü     تحقیقات انجام شده پیرامون مولفه نگرش کارکنان

 ü     تحقیقات انجام شده پیرامون مولفه ادراک کارکنان

ü     تحقیقات انجام شده پیرامون مولفه شخصیت کارکنان

ü     تحقیقات انجام شده پیرامون مولفه آموزش و یادگیری کارکنان

2-2-2- مطالعات وتحقیقات انجام شده در خارج کشور پیرامون عوامل رفتاری

منابع فارسی

منابع و ماخذ لاتین:


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 9:04 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش محرکهای علمی شادی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش محرکهای علمی شادی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش محرکهای علمی شادی (فصل دوم) در 31 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات31
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش محرکهای علمی شادی (فصل دوم) در 31 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc





کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

توجه :  در قسمت پیشینه تحقیق فقط از منابع فارسی که اکثرا برای سال 89 الی 92 می باشند استفاده شده است .

منبع نویسی استاندارد

 

2-1- محرک های علمی شادی
از جمله عواملی که باعث افزایش شادمانی و سلامت افراد می شوند، توانمندی ها و فضایل اخلاقی چون بخشش، قدردانی و مهربانی نامشروط را می توان نام برد که این توانمندی ها را می توان هم برای درمان اختلالات روانی و هم بهبود وضعیت روانی اجتماعی افراد سالم بکار برد آموزش های مربوط به محرک های علمی شادی یعنی قدردانی، مهربانی و بخشش، براساس پژوهش های مک کالو و همکاران (2002) ولیدبرمیرسکی و همکاران (2005) و سلیگمن و همکاران (2004) طراحی شده اند (سیوندی پور و عبداللهی، 1391، 6).لذا در این بخش به توضیح این محرک ها پرداخته شده است.


بخشی از پیشینه تحقیق :


محمدزاده و همکاران(1392) مطالعه ای با عنوان بررسی تاثیر درآمد بر شادی نیروی کار در ایران انجام دادند. در سال های اخیر مطالعات فراوانی در زمینه شناخت و آگاهی اقتصاددانان پیرامون فعل و انفعالات موجود بین احساسات نیروی کار و بهره وری انجام شده است. این مطالعات فرآیندهای مربوط به تحلیل های ذهنی و احساسی را در قالب متغیری به نام شادی در معادلات و فرمول های اقتصادی وارد می کند. شادی نیروی کار می تواند از کانال افزایش بهره وری بر رشد اقتصادی موثر بوده و از این جهت بررسی عوامل تاثیرگذار بر آن حائز اهمیت است. هدف اصلی این تحقیق بررسی تاثیر درآمد بر شادی نیروی کار در ایران می باشد. با توجه به ماهیت رتبه ای متغیر وابسته شادی نیروی کار روش حداکثر راست نمایی داده های تابلویی احتمالات ترتیبی برای داده های پرسشنامه ای دو سال 2000 و 2005 به کار گرفته شده است. یافته های تجربی نشان دهنده تاثیر مثبت و معنی دار درآمد بر شادی نیروی کار در ایران می باشد.

فهرست مطالب :



2-1- محرک های علمی شادی

2-1-1- بخشش

2-1-1-1بخشندگی در اسلام

2-1-1-2- بخشندگی در مزدیسنا

2-1-1-3- رابطه بخشش و سلامتی

2-1-2- قدردانی

2-1-2-1- قدردانی سطحی و احساسات معنوی قدردانی

2-1-2-2- اهمیت قدردانی

2-1-2-3- رابطه قدردانی و سلامتی

2-1-3. مهربانی

2-1-3-1- تاثیر مهربانی بروی سلامتی

2-1-4. عوامل مؤثر بر سلامت روح و روان

2-1-4-1. عوامل فردی:

  2-1-4-1-1. ژنتیک و فیزیولوژی

2-1-4-1-2.جنسیت

 2-1-4-1-3. لذت

2-1-4-1-4. مهارت های زندگی

2-1-4-1-5. باورها و اعتقادات فردی

2-1-5-2. عوامل محیطی

2-1-5-2-1. عوامل فرهنگی

2-2- مطالعات پیشین در زمینه محرک های شادی

منابع فارسی و لاتین



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 9:03 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) در 55 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات52
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) در 55 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

به همراه منابع معتبر و استاندارد

توجه :  در قسمت پیشینه تحقیق فقط از منابع فارسی که اکثرا برای سال 89 الی 91 می باشند استفاده شده است .


بخشی از قسمت پیشینه تحقیق :


صلواتی و همکاران(1390) مطالعه ای با عنوان بررسی اثرات مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک رفاه (مطالعه موردی: استان کردستان) انجام دادند. در پژوهش حاضر اثرات مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری، مورد بررسی قرار گرفته است. روش پژوهش، توصیفی و از شاخه پیمایشی می باشد. جامعه آماری این پژوهش 180 نفر از کارکنان شعب بانک رفاه استان کردستان می باشد. در این پژوهش برای اکتشاف عوامل و بسط گویه های پرسشنامه از روش تحلیل مولفه های اصلی  و روابط ساختاری استفاده شده است. تحلیل داده ها با استفاده از تحلیل مسیر و مدل معادلات ساختاری صورت گرفته است. یافته های پژوهش نشان می دهد، مدیریت دانش از طریق منابع دانش بر جنبه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری یعنی رضایت مشتری، وفاداری مشتری، جذب مشتری و تعامل با مشتری اثر مثبت و معنی داری دارد. بر اساس یافته ها بیشترین اثرگذاری مدیریت دانش بر رضایت مشتری بوده و متغیرهای وفاداری، جذب و تعامل با مشتری در درجات بعدی قرار دارند.


فهرست مطالب موجود :



2-1 مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-1 تاریخچه و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-2 فلسفه ارتباط با مشتری

2-1-3 مفهوم بازاریابی

2-1-4 بازاریابی خدمات بانكی  

2-1-5 بازاریابی نوین در مقابل بازاریابی سنتی در صنعت بانکداری

2-1-6 لزوم بازنگری در شیوه های سنتی فهم رفتار و نیازهای مشتری

2-1-7 تعریف مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-8 مزیت‌های تجاری مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-9 موانع ممکن بر سر راه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-10 اهداف مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-11 مزایای مهم به کارگیری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

2-1-12 انواع مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-13 مسائل کلیدی در مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-14 سیرتكاملی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری       

2-1-15 مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری (e-CRM)

2-1-15-1 مزایای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (e-CRM)     


2-1-16 مفهوم جدید خدمت به مشتریان

2-1-17 CRM  در بانک ها

2-1-17-1 اهمیت CRM در بانک ها


2-1-17-2 اهدافCRM در بانک



2-1-18 مزایای CRM

1-1-18-1 مزایای مدیریت ارتباط با مشتری برای بانک ها

2-1-18-2 اصول CRM

2-1-19 نکات مهم در اجرای استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری


2-1-20 همپوشی بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری

2-3 پیشینه عملی

2-3-1 تحقیقات انجام گرفته در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری

منابع فارسی

منابع لاتین



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 9:03 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش نشاط وشادكامی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نشاط وشادكامی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نشاط وشادكامی (فصل دوم) در 70 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات70
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نشاط وشادكامی (فصل دوم) در 70 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

شامل منابع داخلی و خارجی

منبع نویسی استاندارد


بخشی از پیشینه تحقیق :

وود و منزس در تحقیقی كه در سال 2011 انجام شد رابطه ی میان سیستم های كاری با عملكرد بالا و شادكامی و بهزیستی كاركنان را بررسی كردند. در این تحقیق چهار بعد شامل غنی سازی شغل، مشاركت كاركنان، مشوق های اقتصادی و مدیریت با مشاركت بالا برای سیستم های كاری با عملكرد بالا در نظر گرفته شده و تاثیر آنها بر دو جنبه شادكامی و بهزیستی كاركنان در این تحقیق یعنی رضایت شغلی و احساسات مثبت یا منفی در آنها مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج این تحقیق نشان می دهد غنی سازی شغل بر هر دو جنبه شادكامی و بهزیستی كاركنان تاثیر مثبتی داشته، از طرفی مشاركت كاركنان تنها بر رضایت شغلی آنها اثر مثبتی داشته و ارتباطی میان آن و احساسات مثبت و منفی در كاركنان مشاهده نشده است. از طرفی میان مشوق های اقتصادی و هیچ یك از دو جنبه شادكامی و بهزیستی كاركنان در این تحقیق رابطه ای مشاهده نشده است. همچنین تاثیر مدیریت با مشاركت بالا برای محققان غیر منتظره بوده چرا كه ارتباطی میان آن و رضایت شغلی كاركنان مشاهده نشده و از طرفی تاثیر مستقیمی بر افزایش میزان اضطراب و نگرانی(احساسات منفی)كاركنان داشته است ( وود و منزس[1] ، 2011 ، 34) .


[1] Wood & Mensez

در تحقیق دیگر توسط چایپراسیت[1] و همكاران در سال 2011 در نمونه ای متشكل از 300 نفر از كاركنان موسسات كوچك و متوسط تایلندی بمنظور سنجش سطح نشاط كاركنان و همچنین عوامل موثر بر نشاط آنان صورت گرفت. در این تحقیق مستند به پژوهش های گذشته پنج عامل ارزش های مشترك سازمانی، تعامل، كیفیت زندگی كاری و رهبری بعنوان عوامل موثر بر نشاط كاركنان در نظر گرفته شد.  نتایج این تحقیق نشان می دهد كاركنان این موسسات كوچك و متوسط از سطح نشاط بالایی برخوردار بوده و تعامل، كیفیت زندگی كاری و رهبری  بعنوان سه عاملی كه به نشاط كاركنان منجر می شوند شناخته شده، كه به میزان 59/0 قادر به تبیین نشاط در كاركنان بودند. 



[1]. Chaiprasit


فهرست مطالب موجود :


2-2- مطالعات نظری  
2-2-1- مفاهیم نشاط و شادكامی
2-2-1-1- خوشی، نشاط و شادكامی
2-2-1-2- شادكامی ذهنی
2-2-1-2-1- شادكامی ذهنی بعنوان بنیادی ترین انگیزه انسانی
2-2-1-3- تفاوت شادی با نشاط و شادكامی
2-2-1-4-  وی‍ژگی های افراد با نشاط
2-2-2- نشاط و شادكامی در محیط كار
2-2-2-1- نکاتی راجع به نشاط و شادكامی در  محیط کار
2-2-2-2- جریان مردم شاد
2-2-2-3- تفاوت بین نشاط در كار و رضایت شغلی
2-2-2-4- ویژگی های كاركنان بانشاط در سازمان
2-2-2-5- آثار شادكامی و نشاط در محیط كار
2-2-2-5-1- ارتباط نشاط و عملكرد
2-2-2-5-2- ارتباط بین نشاط و بهره وری
2-2-2-5-3- ارتباط نشاط و موفقیت شغلی
2-2-2-5-4- رشد اقتصادی    
2-2-2-5-5- علاقه به كار
2-2-2-5-6- افزایش سود
2-2-2-5-7- افزایش تولید
2-2-2-5-8- بهبود توانایی تصمیم گیری
2-2-2-5-9- افزایش رضایت مشتریان
    2-2-2-5-10-كاهش غیبت(غیبتی که بر اثر بیماری می باشد)
2-2-2-5-11- انجام دادن كارها با اشتیاق بیشتر  
2-2-2-5-12- بهبود ارتباطات  
 2-2-2-5-13- افزایش تعهد سازمانی   
2-2-2-5-14- افزایش خلاقیت و نوآوری
‏2-2-2-5-15- تقویت کار تیمی    
2-2-3- رویكرد های مرتبط با نشاط و شادكامی
2-2-3-1- رویكرد آسیب شناختی
2-2-3-2- رویكرد زیستی و فردی
2-3- عوامل موثر بر شادكامی و نشاط
2-3-1- تئوری های مرتبط با عوامل موثر بر شادكامی و نشاط
2-3-1-1- تئوری اقتصادی پیرامون عوامل موثر بر نشاط و شادكامی
2-3-1-2- تئوری های روانشناسی راجع به عوامل موثر بر نشاط و شادكامی
2-3-1-2- 1- تئوری نقطه ثابت                                                      
2-3-1-2- 2- نظریه مقایسه اجتماعی
2-3-1-2-3-  نظریه سطح انطباق
2-3-1-2- 4- نظریه نشاط و خوشبختی واقعی
2-3-1-2- 5- نظریه بسط و ساخت (نشاط، خلاقیت و خود باروری)
2-3-2- عوامل موثر بر شادكامی و نشاط كاركنان
2-3-2-1- عوامل محیطی موثر بر شادكامی و نشاط كاركنان
2-3-2-1-1- عدالت در محیط كار
‏2-3-2-1-2- علاقه به كار
2-3-2-1-3- ساختار سازمان
2-3-2-1-4- سیستم های كاری با عملكرد بالا
2-3-2-2- عوامل زمینه ای موثر بر شادكامی و نشاط كاركنان
2-3-2-2-1- اثر سن بر شادكامی
2-3-2-2-2- اثر جنسیت بر شادكامی
2-3-2-2-3- اثر سطح تحصیلات بر شادكامی
2-3-2-3- عوامل روانی_ بهداشتی موثر بر شادكامی و نشاط كاركنان
2-3-2-3-1- شخصیت
2-3-2-3-2- سلامتی
2-3-2-3-3- وضعیت تاهل
2-3-2-3-4- اعتقادات مذهبی
2-3-2-4- عوامل موثر بر نشاط در محیط كار از دیدگاه قرآن و عترت
2-3-3- موانع نشاط در محیط كار
2-3-3-1- مدیران و سرپرستان ناكارآمد
2-3-3-2- وجود افراد با نگرش منفی در سازمان و همكاران پر دردسر
2-3-3-3- ساعات كاری زیاد
2-3-3-4- استرس و تحلیل رفتگی
2-3-3-5- تعارض در كار
2-3-3-6- بوروكراسی
‏2-3-4- مدلهای مرتبط با نشاط در محیط كار
2-3-4-1- مدل سه بخشی برای ایجاد  نشاط در محیط کار
2-3-4-1-1- امنیت
2-3-4-1-2- مزایا
2-3-4-1-3- اختیار
2-3-4-2- مدل پرایس -  جونز
2-3-4-2-1- مشاركت
2-3-4-2-2- اعتقاد و باور
2-3-4-2-3- فرهنگ
2-3-4-2-4- تعهد
2-3-4-2-5- اعتماد به نفس
2-3-4-2-6- افتخار، اطمینان و شناخت
2-3-4-2-7- شکوفایی
2-3-4-3- مدل الكساندر كرولف برای نشاط در محیط كار
2-3-4-3-1- مثبت اندیشی
2-3-4-3-2- یادگیری
2-3-4-3-3- گشودگی به تجربه
‏2-3-4-3-4- مشاركت
2-3-4-3-5- معنا در كار
2-3-4-3-6- تعامل مثبت با همکاران
2-3-5- توانمندی­ها و كاستی­های مدل های مرتبط با نشاط كاركنان
2-4- پیشینه تحقیق
2-4-1- پیشینه تحقیقات داخلی
2-4-2- پیشینه تحقیقات خارجی
منابع فارسی
منابع انگلیسی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 9:03 ] [ مارال ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 صفحه بعد