دانلود مبانی نظری برنامه ریزی استراتژیک

مبانی نظری برنامه ریزی استراتژیک

این فایل شامل 19 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد که در مورد برنامه ریزی استراتژیک ، برنامه ریزی و توضیح داده است


مشخصات فایل
تعداد صفحات19
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

این فایل شامل 19 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد که در مورد برنامه ریزی استراتژیک ، برنامه ریزی و  توضیح داده است




رفرنس نویسی درون متنی

منابع معتبر در پایان مطلب (اگر مشاهده کردید منبعی در متن بکار رفته که در پایان در منابع آورده نشده است ، موضوع را از طریق پیامک به 09191809834 گزارش دهید تا برای شما اصلاح و ارسال شود .)

پاورقی ندارد

منابع داخلی و خارجی  از دهه هفتاد و هشتاد شمسی


چندی از مطالب :

تعریف برنامه ریزی

ویژگی های برنامه ریزی

انواع برنامه ریزی

برنامه ریزی استراتژیک

مزایای برنامه ریزی استراتژیک

ویژگی های برنامه ریزی استراتژیک

تعریف برنامه ریزی منابع انسانی

برنامه ریزی استراتژیک

انواع برنامه ریزی استراتژیک

و...

منابع


2-1 تعریف برنامه ریزی

برنامه ریزی عبارتست از فرایندی دارای مراحل مشخص و بهم پیوسته برای تولید یك خروجی منسجم در قالب سیستمی هماهنگ از تصمیمات. برنامه ریزی فكر كردن راجع به آینده یا كنترل آن نیست بلكه فرایندی است كه می‌تواند در انجام این امور مورد استفاده قرار گیرد. برنامه ریزی، تصمیم‌گیری در شكل معمول آن نیست بلكه از طریق فرایند برنامه ریزی، مجموعه‌ای از تصمیمات هماهنگ اتخاذ می‌شود. برنامه ریزی می‌تواند برای زمان حال یا آینده انجام شود(جوزانی، 1388، 34).

بر طبق این تعریف، تصمیم‌گیری‌های مقطعی و ناپیوسته و اتخاذ سیاستها برای پیشبرد سازمان در زمان حال یا آینده برنامه ریزی نیستند. برنامه ریزی متكی بر انتخاب و مرتبط ساختن حقایق است. حقایق مفاهیم واقعی، قابل آزمون و اندازه‌گیری هستند. دیدگاهها، عقاید، احساسات و ارزشها به عنوان حقایقی تلقی می‌شوند كه فرایند برنامه ریزی بر اساس آنها سازمان داده می‌شود. همانطور كه اشاره شد برنامه ریزی صرفاً یك فرایند تصمیم‌گیری نیست بلكه فرایندی شامل روشن ساختن و تعریف حقایق و تشخیص تفاوت بین آنهاست یا به عبارتی گونه‌ای فرایند ارزیابی است كه در پایان آن، در انتخاب حقایق ارزیابی شده تصمیم‌گیری می‌شود. برنامه بیانی روشن، مستند و مشروح از مقاصد و تصمیمات است. برنامه خروجی فرایند برنامه ریزی است اما برنامه ریزی یك فرایند پیوسته است كه بیش از اتخاذ هر تصمیمی آغاز شده و پس از اجرای آن تصمیم ادامه می‌یابد. برنامه‌ها تهیه شده و اجرا می‌گردند.

 

 

2-2 ویژگی‌های برنامه ریزی

برنامه ریزی یك فرایند ذهنی آگاهانه با خصوصیات زیر است:

1) تشخیص یك نیاز یا انعكاس یك انگیزه

2) جمع‌آوری اطلاعات

3) مرتبط ساختن اطلاعات و عقاید

4) تعریف اهداف

5) تأمین مقدمات

6) پیش‌بینی شرایط آینده

7) ساخت زنجیره‌های متفاوتی از اقدامات مبتنی بر تصمیمات متوالی

8) رتبه‌بندی و انتخاب گزینه‌ها

9) تعریف سیاستها

10) تعریف معیارهای ابزار ارزیابی برنامه(طاهری، 1384، 122).

2-3 انواع برنامه ریزی

برنامه ریزی از جنبه ماهیت به برنامه ریزی فیزیكی، برنامه ریزی سازمانی، برنامه ریزی فرایند، برنامه ریزی مالی، برنامه ریزی وظیفه‌ای و برنامه ریزی عمومی دسته‌بندی می‌شوند كه در اینجا منظور از برنامه ریزی، برنامه ریزی از نوع عمومی است. برنامه ریزی عمومی معمولاً تمام دیگر انواع برنامه ریزی را در خود دارد. برنامه ریزی را از جنبه افق زمانی می‌توان در قالب برنامه ریزی كوتاه‌مدت (برنامه ریزی عملیاتی و تاكتیكی)، برنامه ریزی میان‌مدت و برنامه ریزی بلندمدت دسته‌بندی نمود(عاطفی، 1389، 80).


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 9:26 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مبانی نظری سود سهام

مبانی نظری سود سهام

این فایل در مورد سود سهام و تاریخچه ی بورس و تهیه شده است و شامل 23 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات23
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

این فایل در مورد سود سهام و تاریخچه ی بورس و  تهیه شده است و شامل 23 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد




رفرنس نویسی درون متنی

منابع معتبر در پایان مطلب (اگر مشاهده کردید منبعی در متن بکار رفته که در پایان در منابع آورده نشده است ، موضوع را از طریق پیامک به 09191809834 گزارش دهید تا برای شما اصلاح و ارسال شود .)

پاورقی دارد

منابع داخلی و خارجی  از دهه هفتاد و هشتاد شمسی


چندی از مطالب :

بازار مالی

تعیین دارایی مالی

طبقه بندی بازار مالی

تاریخچه بورس

تعریف بورس

سهام عادی

بازده سهام

ارزش اسمی

ارزش دفتری

و ...

منابع


2-1 مقدمه :

هدف اصلی در هر سرمایه گذاری رسیدن به منفعت است. سرمایه گذاران به دنبال هدفمند کردن سرمایه هایشان هستند، چرا که دو اعتقاد را در ذهنشان پرورش می دهند یکی دستیابی به سود حاصل از سرمایه گذاری است و دیگری افزایش ثروت در بلند مدت. زیرا آن ها به نوعی ارزش زمانی پول را می دانند و عامل تورم را نوعی کاهش ارزش در سرمایه تلقی می کنند. با تمام این اوصاف یک سرمایه گذار به دنبال شناسایی موقعیت هایی است که بتواند بهترین گزینه را برای سرمایه گذاری انتخاب کند. در این میان می توان به عواملی که در ارتباط با شرکت های سهامی به عنوان یکی از گزینه های سرمایه گذاری اشاره نمود: متغیر های حسابداری از جمله نسبت های مالی، بازده، نسبت قیمت به درآمد، سود هر سهم، نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار، خطر پذیری و. . . . اشاره نمود.

2-2 بازار مالی:

بازار مالی بازاری رسمی و سازمان یافته ای است که در آن انتقال وجوه از افراد و واحد هایی که با مازاد منابع مالی مواجه هستند به افراد و واحد های متقاضی وجوه (منابع) صورت می گیرد. بدیهی است که در این بازار ها اکثریت وام دهندگان را خانوار ها و اکثریت متقاضیان وجوه را بنگاه های اقتصادی و دولت تشکیل می دهند(راعی و تلنگی، 1387). بازار مالی، امکانات لازم را برای انتقال پس انداز از اشخاص حقیقی و حقوقی به سایر اشخاصی که فرصت های سرمایه گذاری مولد در اختیار دارند و نیازمند منابع مالی هستند، فراهم می کند. انتقال وجوه مزبور تقریباً در کلیۀ موارد به ایجاد دارایی مالی منتج می شود، که در واقع ادعایی است نسبت به درآمد های آتی دارایی های شخصی (حقوقی) که اوراق بهادار را صادر و منتشر کرده است (شباهنگ، 1384).


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 9:26 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مبانی نظری بهره وری نیروی انسانی

مبانی نظری بهره وری نیروی انسانی

این فایل شامل تعاریفی از بهره وری ، تاریخچه ی بهره وری ، انواع بهره وری و در 41 صفحه ورد قابل ویرایش تهیه شده است


مشخصات فایل
تعداد صفحات41
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

این فایل شامل تعاریفی از بهره وری ، تاریخچه ی بهره وری ، انواع بهره وری و  در 41 صفحه ورد قابل ویرایش تهیه شده است




رفرنس نویسی درون متنی

منابع معتبر در پایان مطلب (اگر مشاهده کردید منبعی در متن بکار رفته که در پایان در منابع آورده نشده است ، موضوع را از طریق پیامک به 09191809834 گزارش دهید تا برای شما اصلاح و ارسال شود .)

پاورقی دارد

منابع داخلی و خارجی  از دهه هفتاد و هشتاد شمسی


چندی از مطالب :

بهره وری

تعاریف بهره وری

تاریخچه ی بهره وری

انواع بهره وری

بهره وری نیروی انسانی

اهمیت بهره وری نیروی انسانی

عوامل موثر بر بهره وری نیروی انسانی

مشکلات بهره وری

مدل های بهره وری

شاخص اندازه گیری بهره وری

و...

منابع


 

2-1 مقدمه

 

           با توجه به محدودیت منابع و نامحدود بودن نیاز های انسانی‌، افزایش جمعیت و رقابت شدید و بی‌رحمانه در اقتصاد جهانی ، بهبود بهر‌ وری نه یك انتخاب بلكه یك ضرورت می‌باشد. بی گمان رشد و توسعه اقتصادی امروزه جوامع مختلف در نرخ رشد بهره وری آن ها نهفته است . كوشش برای افزایش نرخ بهره‌وری، كوشش برای زندگی و رفاه بهتر برای افراد و جامعه است. برای رسیدن به فردای بهتر باید رشد بهره‌وری را به طور مستمر دنبال نمود. در دنیای رقابت آمیز امروز كشور هایی برنده خواهند بود كه بتوانند دانش ، بینش و رفتار بهره وری را در مدیران و كاركنان خود ایجاد نمایند. بینشی كه بتواند فكر كردن ، اندیشیدن ، آفریدن ، نوآوری و خلاقیت را در سازمان ها خلق كند. با توجه به وجود مشكلات عدیده ای كه اقتصاد ایران در آستانه هزاره سوم میلادی با آن روبرو است از جمله ، نرخ رشد بالای جمعیت ، اقتصاد تك محصولی ، ساختار نامتناسب نظام اقتصادی و اداری ، افزایش نرخ    بی كاری ، پائین بودن میزان سرمایه گذاری و ... اهمیت توجه به بهره‌وری‌، حساس و اشاعه فرهنگ بهره‌وری را بیش از پیش روشن می‌كند. توسعه بهره‌وری سازمان و جامعه به باور و احساس ما  بستگی دارد كه باید بهره‌وری را از خود  و خانواده خود شروع كنیم.  نقش مهم ارتقاءبهره‌وری در نیل به اهداف مدیران و صاحبان بنگاهها ، مهندسین صنایع ،برنامه‌ریزان اقتصادی، و حتی زمامدارن سیاسی هركشور را نمی‌توان از نظر پنهان داشت. بهره‌وری به مثابه یك ابزار بسیار مهمی است كه به این قبیل از افراد كمك می‌كند تا تولید را در سطح سازمانی، ملی و حتی بین‌المللی مورد سنجش و ارزیابی قرار داده وتشخیص دهند كه تا چه حد از منابع موجود به مطلوب استفاده گردیده است .

 

2-2 تاریخچه پیدایش و تحول مفهوم بهره وری

        انسان همواره در صدد بوده که با توجه به محدودیتهای خاص زمان و مکان خود، از منابع در دسترس، حداکثر استفاده را بنماید، و در تلاش بوده که حداکثر بهره وری را از منابع سخت افزاری و نرم افزاری بدست بیاورد. بنابراین بهره وری عمری به قدمت تاریخ دارد.

       همان گونه که پیداست، واژه بهره وری ابتدامنحصر به تولید بود و در عرصه های دیگر چندان شناخته شده نبود. تا اوایل قرن بیستم، مفهوم دقیق این واژه روشن نشد، تا این که در آغاز این قرن، رابطه بین محصول در یک نظام تولیدی و منابعی که برای تولید محصول به کار گرفته می شوند، مورد نظر کارشناسان واقع شد.در یکصد سال اخیر، تعاریف جدیدی از بهره وری به عمل آمد و این تعاریف کم کم شکل کامل تری به خود گرفت و شاخصهایی برای اندازه گیری بهره وری تعریف شد. با این دیدگاه حدود 40 سال قبل یعنی در سال 1961 سازمان بهره وری آسیایی با مشارکت 8 کشور تشکیل شد و ایران در سال 1965 به عضویت آن در آمد.

       تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران فعالیت عمده ای برای ارتقای بهره وری صورت نگرفت و همزمان با وقوع انقلاب اسلامی، عضویت ایران در سازمان بهره وری آسیایی به حالت تعلیق درآمد و این وضعیت تا سال 1366 ادامه داشت. در سال 1366 با پیشنهاد دولت به مجلس شورای اسلامی، عضویت ایران در سازمان بهره وری آسیایی بار دیگر تصویب شد و پس از آن سازمان ملی بهره وری ایران شکل گرفت.

با تأسیس سازمان ملی بهره وری ایران به نظر می رسد توفیق نسبی در ترویج فرهنگ بهره وری و مفهوم آن در بین نهادها، ارگان ها، سازمانها و مدیران سطح بالای کشور حاصل شده است.

      اما در سطح بین المللی، بطور رسمی، لغت "بهره وری" نخستین بار در سال 1766 در مقاله ای توسط فردی به نام "کوئیزنی" مورد استفاده قرار گرفت.پس از آن در سال 1776" فرانسوا کنه" اقتصاد دان فرانسوی در مورد بهره وری چند مقاله نوشت. در فرهنگ اقتصاد قرن  18 مفهوم بهره وری به عنوان "قدرت تولید" تعریف شده است. اما در قرن19 در سال 1884 "لتر"بهره وری را این گونه تعریف کرد:

"قدرت و توانایی تولید کردن" که در واقع در اینجا بهره وری اشتیاق به تولید را بیان می کند (خاکی،1386).


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 9:25 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مبانی نظری تعهد سازمانی

مبانی نظری تعهد سازمانی

این فایل در 26 صفحه ورد قال ویرایش می باشد که در آن در مورد تعهد سازمانی ، مدل های آن و توضیح داده شده است


مشخصات فایل
تعداد صفحات26
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

این فایل در 26 صفحه ورد قال ویرایش می باشد که در آن در مورد تعهد سازمانی ، مدل های آن و  توضیح داده شده است




رفرنس نویسی درون متنی

منابع معتبر در پایان مطلب (اگر مشاهده کردید منبعی در متن بکار رفته که در پایان در منابع آورده نشده است ، موضوع را از طریق پیامک به 09191809834 گزارش دهید تا برای شما اصلاح و ارسال شود .)

پاورقی دارد

منابع داخلی و خارجی  از دهه هفتاد و هشتاد شمسی


چندی از مطالب :

تعهد سازمانی

ابعاد تعهد سازمانی

عوامل موثر بر تعهد سازمانی

انواع تعهد

مدل های تعهد سازمانی

دیدگاه های تعهد سازمانی

اهمیت تعهد سازمانی

و...

منابع


2-1 مقدمه :

بایستی اذعان كرد، آگاهی از همه­ی نگرش­های كاركنان برای مدیران سازمان اهمیت چندانی نداشته و مدیران نیز علاقه­ای به دانستن همه­ی این نگرش­ها ندارند . درواقع مدیران بیش­تر علاقه­مند به دانستن آن دسته از نگرش­هایی هستند كه با كار و سازمان مرتبط است . طبق تحقیقات انجام گرفته در این مورد سه نگرش عمده، بیش­ترین توجه و تحقیق را از سوی محققان به خود جلب كرده­اند این سه نگرش عبارتند از : ا- رضایت شغلی  2- وابستگی شغلی 3- تعهد سازمانی ( امامی ، 1380).عدم احساس تعلق كاركنان به سازمان و عدم دقت كافی برای انجام وظایف از معضلات بزرگ دستگاه­های اجرایی است. برای رفع این مشكل، ارتقاء تعهد از بهترین راه­هاست. عمومی­ترین شیوه­ی برخورد با تعهد سازمانی آن است كه تعهد سازمانی را نوعی وابستگی عاطفی به سازمان درنظر می­گیرند. براساس این شیوه ، فردی كه به شدت متعهد است هویت خود را از سازمان می­گیرد، در سازمان مشاركت دارد و با آن درمی­آمیزد و ازعضویت در آن لذت می­برد (ساروقی ، 1375).

2-2 تعاریف تعهد سازمانی :

تعهد سازمانی حالتی است که فرد ، سازمان و بخصوص هدف­های آن را معرف خود می­داند و تمایل دارد تا عضو آن سازمان باقی بماند. تفاوت بین تعهد سازمانی و وابستگی شغلی در این است که وابستگی شغلی وقتی وجود دارد که فرد شغل خاصی را به خود نسبت می دهد وآن شغل را معرف خود می داند؛ در حالی­که، تعهد سازمانی تبلور این حالت است که فرد، سازمان را معرف هویت خود می­داند. (رابینز، 2007).


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 9:25 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مبانی نظری تصویر ذهنی فروشگاهی

مبانی نظری تصویر ذهنی فروشگاهی

این فایل شامل 20 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد و در آن در مورد ارزش فروشگاهی ، ارزش برند و تصویر ذهنی فروشگاهی توضیح داده شده است


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

این فایل شامل 20 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد و در آن در مورد ارزش فروشگاهی ، ارزش برند و تصویر ذهنی فروشگاهی توضیح داده شده است

 

 

 

رفرنس نویسی درون متنی

منابع معتبر در پایان مطلب (اگر مشاهده کردید منبعی در متن بکار رفته که در پایان در منابع آورده نشده است ، موضوع را از طریق پیامک به 09191809834 گزارش دهید تا برای شما اصلاح و ارسال شود .)

پاورقی دارد

منابع داخلی و خارجی  از دهه هفتاد و هشتاد شمسی


چندی از مطالب :

تصویر فروشگاهی

ابعاد تصویر ذهنی

ارزش ویژه فروشگاه

شخصیت برند

ارزش ویژه برند

ابعاد ارزش ویژه

انواع آگاهی

و...

منابع

 

 

2-1 مقدمه

در عصر گسترش و تسریع روند جهانی شدن، رقابت‌پذیری یک موضوع بسیار مهم در بین سیاستگذاران سطوح مختلف (کشور، صنعت و شرکت) در بخش‌های مختلف دنیاست، در همین راستا بسیاری از سازمان‌ها، استراتژی‌های بازاریابی خود را توسعه می‌دهند تا فروششان بهبود یافته و همچنین سازمان‌ها تلاش می‌کنند تا برندهایی بسازند که در میان برندهای رقیب دوام آورند، از این روی برند دارای چنان اهمیتی شده است که شاید امروزه یافتن محصولی بدون برند تقریباً غیر ممکن باشد و محصولاتی که بدون برند باشند مورد پذیرش و توجه مصرف‌کنندگان قرار نمی‌گیرند. در سال های اخیر فضای کسب و کار در جهان شاهد تغییر و تحولات بسیار زیادی بوده است ازجمله این تغییرات می توان به تغییر نگرش شرکت ها از دارایی مشهود به سمت دارایی نامشهوداشاره کرد از این رو فرآیند ارزش گذاری دارایی نامشهود از اهمیت زیادی برای شرکت ها برخورداراست. (بوم گارس و اسکمیدت، 2011).

2-2 تصویر فروشگاه

اولین بار تصویر ذهنی توسط مارتینیو (1985) به عنوان عامل مهمی در پیشرفت شخصیت خرده فروشی تعریف شده است. تصویر ذهنی از فروشگاه یك برداشت كلی در حافظه هست كه با نتیجه ویژگی های درك شده در حافظه مشتری بر اساس مواجهه قبلی و مواجهه فعلی به صورت مستقیم و غیرمستقیم انگیخته شده مرتبط است. تصویر ذهنی یك عامل پیش بینی كننده در انتخاب خرده فروشی پیشنهاد داده شده است. آمیزه خدمات یكی از ابزارهایی است كه می توان بدان وسیله فروشگاه ها را از یكدیگر متمایز كرد. فروشگاه باید تصویری در خور مشتریان مورد هدف باشد و بتواند مشتریان را به خود جذب كند. علاوه بر موارد ذكر شده به طور بالقوه، مكان فروشگاه نیز عامل مهمی در جذب مصرف كننده به محل خرید است. با توجه به شرایط مذكور به جرات می توان گفت خلق یك تصویر ذهنی مناسب از یك فروشگاه بهترین و مهم ترین عامل در حفظ سهم بازار میباشد. فیلیپ كاتلر در این مورد می گوید: هنگامی كه كالاهای عرضه شده درست همانند هم هستند، خریداران نسبت به تصویر ذهنی شركت یا نام تجاری كالای تولیدی عكس العمل متفاوتی نشان می دهند. جامع ترین تعریف تصویر فروشگاه توسط دیکتر ( 1985)  ارایه شده است به اعتقاد وی منظور از این مفهوم ، شکل گیری یک تصور کلی از یک فروشگاه در ذهن افراد است )ویسر  و همکاران، 2006).

 به طور کلی، می توان بیان نمود که تعاریف ارایه شده برای تصویر فروشگاه با یکدیگر مرتبطند از آن جهت که هم به جنبه های ملموس و هم غیر ملموس ادراک شده توسط مشتریان توجه داشته اند به عقیده بسیاری از محققان تصویر ذهنی مشتریان از فروشگاه یکی از معیارهای آنها در انتخاب فروشگاه است کیونی ( 1992)  بیان نمود که خرده فروشان باید از دید مشتریان به ارزیابی تصویر درک شده از فروشگاه خود بپردازند و در جهت بهبود آن برنامه ریزی نمایند )سییلوا و گیرلیدی  ، 2010) تصویر ذهنی مشتریان از فروشگاه، به عنوان برداشت کلی آنها از مشخصه ها و ویژگی های فروشگاه بوده، نه برداشت آن ها از جز به جز ویژگی ها به بیان دیگر آنها با توجه به برداشت کلی خود از یک فروشگاه به مقایسه آن با سایر فروشگاه ها می پردازند. ابعاد مختلفی برای تصویر فروشگاه مطرح شده است میارتینیو ( 1958)  نخستین پژوهشگری است که بیان نمود تصویر فروشگاه متشکل از ابعاد: طراحی و معماری، نشانه ها و رنگ ها، تبلیغات و کارکنان فروش است سپس لیندکویسیت ( 1975)  ابعاد تصویر -فروشگاه را در 3 بعد: کالا، خدمات، مشتری مداری، تسهیلات فیزیکی، راحتی، ترفیع، جو فروشگاه، عوامل نهادینه شده و رضایت پس از خرید توسعه داد .

 


 Baumgarth, & Schmidt

 Martineau

 dicter

 Visser et al

 kiony

 Silva & girlidy

 Martineau

 Lindquist


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 9:25 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی خانه امام جمعه تهران

پاورپوینت بررسی خانه امام جمعه تهران

پاورپوینت بررسی خانه امام جمعه تهران در 72 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات72
حجم11 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمعماری و شهرسازی

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی خانه امام جمعه تهران در 72 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx






فهرست مطالب:


مقدمه

فصل اول: 
مطالعه وشناخت منطقه                             

جمعیت

مذهب

زمین شناسی


فصل دوم :
 پیشینه وپیدایش شهر یا روستا

تهران قدیم

فصل سوم

ویژگی های  تاریخی بنا

تاریخچه بنا

بانی اثر

معمار بنا

تحولات تاریخی بنا

  وقایع و اتفاقات تاریخی مرتبط با بنا


فصل چهارم:
 
موقعیت و قرارگیری بنا در بافت شهر یا روستا

موقعیت جغرافیایی

مشخصات بنا

کاربری بنا (فعلی وگذشته )

مشخصات و معماری بنا


هندسه در پلان


سیرکولاسیون حرکتی در بنا (معرفی فضاها با عکس)

 نمای شمالی

ایوان ستوندار با

سر ستونهای گچبری و مقرنس

 تالار زمستانی

 تالار تابستانی یا شاه نشین

 پله ارتباطی به تالارها   

تعیین فضاهای مرمت شده باعکس                                                

نمای شمالی

گچبری

 پنجره های مشبک

ستون وسرستون ایوان شمالی

سنتوری

رخبام


گچبری نقاشی و آینه کاریهای تالار

گوشواره های ضلع شرقی نما


ویژگی های هنری بنا

ستون و سرستون

سنتوری

رخبام

كاشیكاری

پیکره

گچبری
 

آسیب شناسی داخلی و خارجی



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 9:25 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی نهضت رمانتیسم

پاورپوینت بررسی نهضت رمانتیسم

پاورپوینت بررسی نهضت رمانتیسم در 33 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات33
حجم12 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمعماری و شهرسازی

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی نهضت رمانتیسم در 33 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx





فهرست مطالب :


رمانتیسم

پارک رجنت در لندن

کلبه هملت(1818)

فیلیپ وب

خانه ی قرمز

ویلای شارلتون هوف

فردریک شینکل

بنای استراوبری هیل  در تویکنم
هوراس والپول

باغ های انگیسی

باغ های چینی

1868 ساختمان پارلمان انگلیس در لندن

ریچارد بویل ، ویلیام کنت – خانه چیزیک لندن

nساندرسن میلر-هگلی پارک –ویرانه شبه گوتیک

جیمز استوارت-هگلی پارک –سرسرای سبک دوریn

ساختمان اپرای پاریس ( 1861-1874) به دست شارل قارنیه ساخته شد.

تالار استقلال

ویلیام چمبرز

فردریک شینکل

ریچارد میک

از آثار نقاشان این دوره

از منظره سازان رمانتیک

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 9:25 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی مجموعه کاخ سلیمانیه کرج

پاورپوینت بررسی مجموعه کاخ سلیمانیه کرج

پاورپوینت مجموعه کاخ سلیمانیه کرج در 74 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات74
حجم13 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمعماری و شهرسازی

توضیحات کامل

پاورپوینت مجموعه کاخ سلیمانیه کرج در 74 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx





فهرست مطالب :


¨جغرافیای تاریخی منطقه

¨معرفی بنا

¨وجه تسمیه و تاریخ بنا

¨وضعیت فعلی

¨آثار بازمانده از برج مجاور کاخ

¨معماری دوره قاجاریه در کرج



جغرافیای تاریخی منطقه:

      شهرستان کرج در 45 کیلومتری غرب تهران واقع و جزء منطقه ساوجبلاغ است. این منطقه از شمال محدود است به طالقان و کوههای فشند ، از شرق به ارنگه و غار، از جنوب به شهریار و از مغرب به قزوین . ساوجبلاغ را به طور کلی به سه قسمت می توان تقسیم نمود . قسمت شمالی عبارتست از دامنه کوههای طالقان و فشند ، قسمت وسطی آن دامنه و جلگه است ، که از آب کوههای فوق مشروب می شود و قسمت سوم کوههای القادر و رود القادر است که در جنوب واقع شده است . آب و هوای قسمت شمالی سرد و دو قسمت دیگر نسبتا معتدلتر می باشد . 

    مرکز منطقه ساوجبلاغ کرج و از قرای مهم آن در قسمت کوهستانی : برغان ، کردان ، ولیان ، فشند و در قسمت جلگه وسطی حصارک ، ینگه امام قاسم آباد و سرخاب و در قسمت جنوب نجم آباد و اشتهارد است . وجود تعداد زیادی تپه های باستانی و آثاری چون قلعه دختر شهرستانک ، تخت رستم در جنوب کرج ، تخت کیکاووس و تخت کیقباد و غیره نشانه پیشینه تاریخی گسترده منطقه و دربرداشتن تمدنی موفق است .

در دوران اسلامی نیز بنا به گفته ” ابن الاثیر ” در  قرن پنجم معروف بوده است. 

   در قرن هشتم هجری ” حمدالله مستوفی ” از کرج به عنوان یکی از توابع طالقان نام می برد . و از دوره صفویه آثاری همچون کاروانسرا و پل شاه عباسی و آثار متعدد دیگر بازمانده است . در دوره قاجاریه بخصوص زمان فتحعلیشاه بر مبنای نوشته های تاریخی عموما در بازگشت از چمن سلطانیه در این منطقه اقامت می گزیده اند و چمن کمال آباد کرج نیز لشرگاه بوده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 9:25 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مبانی نظری حاکمیت شرکتی

مبانی نظری حاکمیت شرکتی

این فایل شامل 11 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد که در آن از موضوعاتی مانند تعریف حاکمیت شرکتی ، اهمیت حاکمیت شرکتی ، طبقه بندی حاکمیت شرکتی و بحث شده است


مشخصات فایل
تعداد صفحات11
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

این فایل شامل 11 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد که در آن از موضوعاتی مانند تعریف حاکمیت شرکتی ، اهمیت حاکمیت شرکتی ، طبقه بندی حاکمیت شرکتی و  بحث شده است

 

 

 

رفرنس نویسی درون متنی

منابع معتبر در پایان مطلب (اگر مشاهده کردید منبعی در متن بکار رفته که در پایان در منابع آورده نشده است ، موضوع را از طریق پیامک به 09191809834 گزارش دهید تا برای شما اصلاح و ارسال شود .)

پاورقی دارد

منابع داخلی و خارجی  از دهه هفتاد و هشتاد شمسی


چندی از مطالب :

مقدمه

مفهوم حاکمیت شرکتی

اهمیت حاکمیت شرکتی

تعاریف حاکمیت شرکتی

طبقه بندی حاکمیت شرکتی

و ...

منابع

 

-1 مقدمه

اخیراً موضوع نظام حاکمیت شرکتی در سطح بین المللی توجه زیادی به خود جلب کرده است. درستی گزارشگری مالی دغدغه مشترک تدوین کنندگان استاندارد و افراد شاغل در حرفه بوده است (به ویژه پس از رسوایی های مالی شرکت های معتبر و شناخته شده ای مثل انرون و ورلدکام). در خصوص کشورهای آسیایی نظام راهبری شرکتی ضعیف به عنوان یکی از دلایل بحران مالی 1997 آسیا عنوان شده است. اصل اصطلاح نظام راهبری شرکتی کلمه یونانی "Kyberman" به معنی راهنمایی کردن یا اداره کردن می باشد و از کلمه یونانی به کلمه لاتین به صورت "Governer" و فرانسه قدیم "Gubernare" تبدیل شده است. اما این کلمه به راه های مختلف توسط سازمان ها یا کمیته ها مطابق علایق ایدئولوژیکی آن ها تعریف شده است. بررسی ادبیات موجود نشان می دهد که هیچ تعریف مورد توافقی در مورد نظام راهبری شرکتی وجود ندارد (آقایی و همکاران، 1388).

2-2  مفهوم حاکمیت شرکتی

حاکمیت شرکتی مجموعه مکانیسم های هدایت و کنترل شرکت هاست. نظام حاکمیت شرکتی توزیع حقوق و مسئولیت های ذینفعان مختلف شرکت ها اعم از مدیران، کارکنان، سهامداران و سایر شخصیت های حقیقی و حقوقی که از فعالیت های شرکت تأثیر پذیرفته و بر آن اثر می گذارند، مشخص می کند. این نظام که قوانین و رویه هایی جهت تعیین فرایندهای تصمیم گیری در شرکت اعم از هدف گذاری، تعیین ابزارهای رسیدن به اهداف و طراحی های سیستم های کنترلی را معین می کند، با راه هایی که تامین کنندگان منابع مالی جهت اطمینان از بازگشت سرمایه شان به کار می بندند، ارتباط تنگاتنگی دارد. نظام حاکمیت شرکتی مجموعه دستورالعمل ها، ساختارها، فرایندها و هنجارهای فرهنگی است که شرکت ها با رعایت آن ها به اهداف شفافیت در فرایندهای کاری، پاسخ گویی در مقابل ذینفعان و رعایت حقوق ایشان دست خواهند یافت. مکانیسم های حاکمیت شرکتی باعث کم شدن مشکلات نمایندگی در شرکت ها می شود. کیفیت این مکانیسم ها امری نسبی بوده و از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است (کریمی پور اردکانی،1391).


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 9:25 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مبانی نظری مدیریت ریسک

مبانی نظری مدیریت ریسک

این فایل شامل توضیحاتی در مورد ریسک ، مدیریت ریسک ، انواع ریسک و می باشد و در 14 صفحه ورد قابل ویرایش ارائه گردیده است


مشخصات فایل
تعداد صفحات14
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

این فایل شامل توضیحاتی در مورد ریسک ، مدیریت ریسک ، انواع ریسک و  می باشد و در 14 صفحه ورد قابل ویرایش ارائه گردیده است

 

 

 

رفرنس نویسی درون متنی

منابع معتبر در پایان مطلب (اگر مشاهده کردید منبعی در متن بکار رفته که در پایان در منابع آورده نشده است ، موضوع را از طریق پیامک به 09191809834 گزارش دهید تا برای شما اصلاح و ارسال شود .)

پاورقی دارد

منابع داخلی و خارجی  از دهه هفتاد و هشتاد شمسی


چندی از مطالب :

مقدمه

تعریف ریسک

تعریف مدیریت ریسک

انواع ریسک

ریسک عملیاتی

ریسک سیستماتیک

ریسک اعتباری

و...

منابع

 

 

2-2 تعریف ریسک :

         گیلب ( 2002) ریسك را پدیده ای می داند كه بتواند نتیجه ی حاصل از آنچه سرمایه گذار انتظار دارد را منحرف كند. هیوب ( 1998) ریسك را احتمال كاهش درآمد یا از دست دادن سرمایه تعریف می كند. ریسك ها ناشی از عدم اطمینان در مورد آینده هستند. در تمامی موارد ریسك به شرایطی گفته می شود كه كم تر از 100 درصد اطمینان وجود داشته باشد. اگر وقوع پیشامدی محرز باشد، نمی توان آن را دارای ریسك نامید. ( والکر و رایموند ، 2005).

2-3 : تعریف  مدیریت ریسک :

            مدیریت ریسك یك مسیر ساختاریافته برای تحلیل و پاسخ گویی به عدم اطمینان های آینده است و در واقع، فرایندی است كه احتمال بروز ریسك و پیامدهای آن را كاهش می دهد ( کزبام و ادوارد ، 2001). مدیریت ریسك های مالی فرایندی برای شناسایی و كنترل  ریسك های مالی است كه شامل شناسایی و اولویت بندی ریسك های مالی عمده، تعیین سطح مجاز ریسك، به كارگیری راهبرد مدیریت ریسك بر اساس سیاست ها، اندازه گیری، گزارش دهی، نظارت و بهبود بر حسب نیاز است ( هورچر ، 2005). مدیریت ریسك در حوزه ی مالی، بر آن دسته از انواع ریسك نظارت و كنترل دارد كه هم قابل كنترل باشند و هم آثار مالی داشته باشند ( راعی و سعیدی ، 1388).

 


 Gilb

 Hiob

 Valker & Raimond

 Kazbam & Edward

 Horcher


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 9:25 ] [ مارال ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 صفحه بعد