دانلود مقاله نهادینه سازی كارآفرینی درون سازمانی در سازمانهای دولتی

مقاله نهادینه سازی كارآفرینی درون سازمانی در سازمانهای دولتی

مقاله نهادینه سازی كارآفرینی درون سازمانی در سازمانهای دولتی از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 21 صفحه قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات21
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مقاله نهادینه سازی كارآفرینی درون سازمانی در سازمانهای دولتی از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 21 صفحه قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc



 

 

چكیده :

 امروزه بیكاری در بسیاری از كشورها حتی كشورهای پیشرفته صنعتی به عنوان یك مشكل اساسی مطرح می‌شود. حل این مشكل، سیاستگذاران غالب كشورها را با چالشهای بزرگی روبرو كرده، به گونه‌ای كه می توان گفت، ثبات و یا زوال برخی دولتها در گرو حل بحران بیكاری است . تجربه نشان می‌دهد كه این بحران و پیامد های اجتماعی آن نه راه حل های فوری و ایدئولوژیكی و اخلاقی دارد و نه محو همه جانبه، یكپارچه و كوتاه مدت آن امكان پذیر است. اما می‌توان امیدوار بود كه با شناخت دقیق تفاوتهایی كه از لحاظ مزیتهای نسبی میان بخشهای اصلی فعالیتهای اقتصادی در كشور وجود دارد و نیز با توجه به ظرفیتها و محدودیتهای هر یك از بخشها زمینه را برای كاهش مشكلات ناشی از این بحران  فراهم نمود. بسیاری از كشورها، راه حل این بحران را كار آفرینی می دانند و به آن توجه خاصی می كنند. در واقع ، كار آفرینی و صنایع كوچك نقش قابل توجهی در اقتصاد و تولید مشاغل در بسیاری از كشورها ایفا می كند . هدف این  مقاله ارائه یك الگو كار آفرینی در سازمانهای دولتی است . از طریق مشاهده و بررسی اسناد و مدارك و مطالعه دیدگاههای مربوط به كار آفرینی اطلاعات لازم جمع‌آوری شده است . مدیریت كیفیت فراگیر به عنوان یك روش مؤثر مدیریتی می‌تواند یكی از ابزارهای اساسی برای استقرار كارآفرینی در سازمانهای دولتی باشد. توجه خاص به مشتری و ارباب رجوع سازمان ، بهبود دائمی سازمان، مشاركت تمامی كاركنان در فعالیت‌های سازمان زمینه مناسبی برای استقرار كارآفرینی در این سازمانها فراهم می‌كند. بنابراین سازمانهای دولتی می‌باید برای تداوم فعالیت خود به ایجاد تغییراتی اساسی در فعالیت‌های خود دست زنند.


واژه های كلیدی : كارآفرینی، سازمانهای دولتی، مدیریت كیفیت فراگیر 

 

 فهرست مطالب :

 

1- مقدمه:

2- تعاریف و مفاهیم كار آفرینی در سازمانهای دولتی

3- كوچك سازی سازمانهای دولتی:

4- كار آفرینی در سازمانهای دولتی

1-4دیدگاهها و نظریه ها

5- موانع و مشكلات كار آفرینی در سازمانهای دولتی

6- مزایا و قابلیتهای سازمانهای بزرگ دولتی در كار آفرینی سازمانی

7 - نظام كارآفرینی در سازمانهای دولتی

8-مدیریت كیفیت فراگیر

 10- نتیجه گیری

منابع



 Total Quality Management


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 11:52 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مقاله بررسی عوامل مؤثر بر کارآفرینی پایدار در تعاونی ها

مقاله بررسی عوامل مؤثر بر کارآفرینی پایدار در تعاونی ها

مقاله بررسی عوامل مؤثر بر کارآفرینی پایدار در تعاونی ها (مطالعه تطبیقی در هشت کشور جهان) از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 18 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات18
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مقاله بررسی عوامل مؤثر بر کارآفرینی پایدار در تعاونی ها (مطالعه تطبیقی در هشت کشور جهان) از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 18 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc




چکیده:


دهه گذشته و حتی اندكی قبل از آن و در ابتدای دهه 1980 یساری از كشورهای آسیایی، اروپای شرقی و آفریقا انتقال از اقتصادی برنامه ریزی شده در مركز به اقتصاد مبتنی بر بازار را تجربه كرد. . بسیاری از تعاونی ها در این فضای جدید رقابتی قادر به ادامه حیات نبودند و ناچار به اعلام شكست و تعطیلی بنگاه اقتصادی خود شدند. اما سایر  تعاونی ها تلاش روز افزونی را برای هماهنگی با شرایط جدید اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به كار گرفتند و در نهایت موفق به ادامه فعالیت و دسیابی به اهداف مورد نظر شدند.  هدف این مقاله بررسی عوامل مؤثربر موفقیت تعاونی ها، اصلاح آنها و رشد و توسعه آنها در شرایط آزاد سازی اقتصادی است. هشت منطقه مورد نظر به شرح زیر می باشند: اروپای شرقی شامل: ارمنستان، لهستان و روسیه، آسیا شامل: چین و ویتنام و آفریقا شامل: غنا، اتیوپی و اوگاندا. بررسی پیشینه تعاونی های مورد مطالعه، ابتكارات و خلاقیتهای بكارگرفته شده برای فائق آمدن بر مشكلات ناشی از تغییرات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و تشریح نتایج بدست آمده از ابتكارات از فعالیتهای عمده این تحقیق است. عوامل اصلی موفقیت كارآفرینی تعاونی و توسعه اقتصادی بر اساس تحلیل تطبیقی در هشت منطقه مورد نظر به شرح زیر گروه بندی شده است: جنبه های اجتماعی و انسانی، جنبه های مالی و اقتصادی، اصول و شیوه اداره تعاونی ها و قوانین، سیاستها و محیط سازمانی. نتایج بدست از مقاله نه تنها به درک بهتر شرایط موجود کمک میکند بلکه مرجعی مناسب برای هدایت فرایند توسعه تعاونی ها طی مرحله گذار اقتصادی خواهد بود.


واژگان کلیدی: کارآفرینی، تعاونی، مطالعه تطبیقی، عوامل موفقیت

 

 

فهرست مطالب :


1-مقدمه:

2- اهداف:

3- اصول شركتهای تعاونی:

5-كارآفرینی

6-تعاون و كارآفرینی

7-كارآفرینی درون سازمانی

1-4مفهوم و ابعاد كارآفرینی درون سازمانی

5-روش تحقیق:

1-5بررسی ابعاد اجتماعی و انسانی

2-5بررسی ابعاد اقتصادی و مالی

3-5بررسی ابعاد كاربرد اصول تعاونی

4-5بررسی ابعاد قانونی، سیاستها و محیط سازمان

نتیجه گیری:

فهرست منابع:


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 11:51 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مقاله بررسی دولت ،کارآفرینی و توسعه منطقه ای

مقاله بررسی دولت ،کارآفرینی و توسعه منطقه ای

مقاله بررسی دولت ،کارآفرینی و توسعه منطقه ای از سری مقالات معتبر همایش کارآفرینی در 25 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مقاله بررسی دولت ،کارآفرینی و توسعه منطقه ای از سری مقالات معتبر همایش کارآفرینی در 25 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc




چکیده

نقش و اهمیت كارآفرینی به عنوان محرك توسعه، در كشورهای توسعه یافته و در حال توسعه بیش از گذشته نزد دولت‌، سیاست‌گذاران و برنامه‌ریزان كشور مطرح می‌باشد. به دلیل ارتباط تنگاتنگ خلاقیت و كارآفرینی، بسیاری از كشورهای توسعه یافته براساس شرایط، امكانات و نظام ارزشی و اقتصادی خود اقدام به طراحی و اجرای نظامی تحت عنوان نظام ملی نوآوری نموده‌اند و از سال 1970 به بعد دولت‌ها به تحقیقات در زمینه كارآفرینی از طریق تشویق رشد شركت‌های كوچك و انجام تحقیقات در خصوص نوآوری‌های صنعتی توجه نموده‌اند. طی چند سال اخیر، دولتها به طور جدی به تشویق كارآفرینی پرداخته‌اند. با توجه به ساختار اقتصادی – اجتماعی و سیاسی كشورها، نیاز كارآفرینان نیز متفاوت است. بنابراین شناخت و آگاهی نسبت به این نیازها برای تعیین سیاست‌ها و برنامه‌های دولت ضروری است. در این خصوص دولت‌ها با فراهم نمودن شرایط و تسهیلات لازم برای شروع فعالیت كارآفرینان نقش مؤثری در توسعه كارآفرینی ایفا می‌نمایند. ارتقاء مهارتهای انسانی از طریق اموزش، ارائه خدمات گسترده مشاوره‌های مالی و مدیریتی، توسعه شبكه‌های اطلاع‌رسانی از طریق اینترنت و... از جمله اقداماتی است كه دولت با همكاری بخش‌های غیردولتی می‌تواند در راستای توسعه كارآفرینی انجام دهد.


واژه های کلیدی :      دولت -کارآفرینی - توسعه منطقه ای


فهرست مطالب :


_1مقدمه

_2تعاریف کارآفرینی :

_3سیر تاریخی مفهوم كارآفرینی

_4 سابقه كارآفرینی در ایران

_5بررسی وضعیت کارآفرینی در ایران :

متغیرهای ساختار اقتصاد ملی

1-آزادی اقتصادی

2- تشویق رقابت

3- شاخص های سهولت كسب و كار

4- شاخص‌های بازار مالی

5- شاخص تورم

6- سیاستهای پولی

7- متغیر های جمعیتی و نرخ بیكاری

8- اندازه دولت

9- وضع مالی دولت

 10- رشد بهره وری

_6برخی از سیاست ها و برنامه های دولت در جهت افزایش فعالیت های کارآفرینی

1-طرح بنگاه های زود بازده

2- اقدامات بانك كشاورزی

3- آیین نامه های اجرایی دولت

4- قوانین و مقررات مصوب مجلس شورای اسلامی

7-نقش دولت در توسعه كارآفرینی

_8راهكارهای توسعه كارآفرینی توسط دولت شامل موارد زیر می‌باشد:

1-كوتاه مدت:

2- میان مدت:

3- بلند مدت:

_9سیاست‌های توسعه منطقه‌ای:

_10برنامه سوم توسعه و آموزش کارآفرینی 

1 - فرهنگ سازی و ترویج روحیه کارآفرینی 

2 - اصلاحات ساختاری و نهادسازی 

3 - ایجاد موسسات آموزشی دولتی - خصوصی 

4 - پرورشگاههای کسب و کار کوچک 

5 - آموزش کارآفرینی 

6 - آموزشهای از راه دور و رسانه ای 

7 - نقش اطلاع رسانی دولت 

11-نتیجه گیری

  . منابع و ماخذ


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 11:51 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود ترجمه مقاله درآمد جامع، یک بعد جدید در سنجش و گزارش عملکرد

ترجمه مقاله درآمد جامع، یک بعد جدید در سنجش و گزارش عملکرد

ترجمه مقاله درآمد جامع، یک بعد جدید در سنجش و گزارش عملکرد در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 6 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات8
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیاقتصاد

توضیحات کامل

ترجمه مقاله درآمد جامع، یک بعد جدید در سنجش و گزارش عملکرد در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 6 صفحه پی دی اف




عنوان انگلیسی مقاله :   Comprehensive income, a new dimension in performance measurement and reporting


عنوان فارسی مقاله :  درآمد جامع، یک بعد جدید در سنجش و گزارش عملکرد


تعداد صفحات فایل فارسی :  8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  6 صفحه پی دی اف

 


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی :  http://ofmas.ir/downloadarticle/2117.pdf


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 11500 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :


چکیده :

این مقاله درامد جامع را بر حسب مفهوم محاسبه، گزارش دهی، اهمیت ، ارتباطش با درامد خالص بررسی میکند.متدولوژی تحقیق مبتنی بر تحلیل بحرانی آثار و تحقیقات تجربی در زمینه ی درامد جامع و پیامدهای آن بر گزارش مالی است.یافته ها موید این است که هم درامد خالص و هم درامد جامع ،در سنجش عملکرد یک شرکت مفید هستند.این مقاله میتواند یک منبع مفید برای مطالعات آینده ی دیگر در زمینه ی تعمیق مفهوم درامد جامع باشد.

کلید واژه ها: درامد جامع، درامد خالص ، IFRS، اهمیت.


Abstract


This paper addresses the comprehensive income in terms of the concept of calculation, reporting, relevance, its relationship to the net income. Study methodology is based on critical analysis of literature and the empirical researches regarding comprehensive income and its consequences on financial reporting. The findings confirm that both net income and comprehensive income are useful in measuring the performance of a company. This paper can be a useful material for other future studies on deepening the concept of comprehensive income.  ©


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 11:51 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود ترجمه مقاله مصرف غذای ارگانیک از روی اشتیاق ، یک تحلیل از رفتارهای خرید غذاهای ارگانیک آنلاین

ترجمه مقاله مصرف غذای ارگانیک از روی اشتیاق ، یک تحلیل از رفتارهای خرید غذاهای ارگانیک آنلاین مصرف کنندگان سبک های زندگی مربوط به غذای مختلف

ترجمه مقاله مصرف غذای ارگانیک از روی اشتیاق ، یک تحلیل از رفتارهای خرید غذاهای ارگانیک آنلاین مصرف کنندگان سبک های زندگی مربوط به غذای مختلف در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 24 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله مصرف غذای ارگانیک از روی اشتیاق ، یک تحلیل از رفتارهای خرید غذاهای ارگانیک آنلاین مصرف کنندگان سبک های زندگی مربوط به غذای مختلف  در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 24 صفحه پی دی اف

 

 

 

 

 

عنوان انگلیسی مقاله :

    Enthusiastically consuming organic food: An analysis of the online organic food purchasing behaviors of consumers with different food-related lifestyles


عنوان فارسی مقاله : 

مصرف غذای ارگانیک از روی اشتیاق : یک تحلیل از رفتارهای خرید غذاهای ارگانیک آنلاین مصرف کنندگان سبک های زندگی مربوط به غذای مختلف


تعداد صفحات فایل فارسی :  20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  24 صفحه پی دی اف


سطح ترجمه :  متوسط


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی :  http://ofmas.ir/downloadarticle/1097.pdf


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 19000 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :


چکیده :


هدف- هدف این مقاله تلفیق دستاوردهای سبک زندگی مربوط به غذا (frl) و چشم اندازهای نظریه ی رفتار برنامه ریزی شده (TPB) برای بررسی مشخصات مصرف کنندگانی که غذاهای ارگانیک را به طور انلاین خریداری می کنند و برای تحلیل تفاوت های رفتارهای مربوطه به مشتریان با FRLهای مختلف میباشد.

طراحی/ متدولوژی / دستاورد- یک لینک به یک وب سایت،محتوا را توضیح میدهد و یک پرسشنامه ی انلاین را ارائه میدهد که از طریق خبرنامه های الکترونیکی پنج توزیع کننده ی غذایی ارگانیک تایوانی معروف ارائه شد.به پاسخ دهندگان 50 دلار (   ) کوپن هدیه ی الکترونیکی داده شد بعد از اینکه پرسشنامه پر شده بود.مجموع 950 پرسشنامه ،توزیع شد و 753 نمونه ی معتبر کسب شد.

یافته ها- باورها در زمینه ی خرید غذای ارگانیک آنلاین، بزرگترین اثر مثبت را بر روی مقاصد خرید داشته اند، که با کنترل شناختی و در نهایت هنجارهای انتزاعی دنبال شد.جمعیت های با FRLهای مختلف ،خریداران به غذای سنتی، غذای حل نشده و غذای مشتاقانه تقسیم شدند و همه ی اینها، اختلافات مهمی را با توجه به مدل TPB ،مشخصات خرید غذای ارگانیک انلاین شان و متغیرهای دموگرافیکی شان نشان دادند.

اصالت/ ارزش- تجارت های غذای ارگانیک، ویژگی های متعددی از اینترنت را برای حل مسائلی هم چون  دشواری ذخیره و حمل و نقل اقلام غذایی خراب شدنی ترسیم کرد.با این وجود، مطالعات معدودی ،نظریه های رفتار مشتری آنلاین را با مشخصات غذایی و دستاوردهای سایکوگرافیکی برای تحلیل مشخصات کلی مصرف کننده خریداران غذای ارگانیک را ترکیب کرده اند.مولف اعتقاد دارند، نتیجه گیری های این مطالعه ممکن است با صنعت غذایی برای تحلیل تقاضای مشتری استفاده شوند و استنباط هایی را در زمینه ی عادات مربوط به غذای ارگانیک در زندگی های روزمره ی مشتریان ترسیم می کند و استراتژی های بازاریابی اینترنتی مناسب تری را طراحی میکند.

کلید واژه ها- تئوری رفتار برنامه ریزی شده، کشاورزی ارگانیک، رفتار خرید غذای ارگانیک آنلاین، سبک زندگی مربوط به غذا.


Abstract:
– The purpose of this paper is to integrate food-related lifestyle (FRL) approaches and perspectives from the theory of planned behavior (TPB) to investigate the profiles of consumers who purchase organic food online and to analyze differences in the related behaviors of consumers with different FRLs.

– A link to a web site explaining the content and presenting an online questionnaire was provided through the e-newsletters of five well-known Taiwanese organic food distributors. Respondents were given NT$50 e-gift coupons after they had completed the questionnaire. A total of 950 questionnaires were distributed, and 753 valid samples were obtained.

– Attitudes toward purchasing organic food online had the greatest positive influence on purchase intentions, followed by cognitive control and, finally, subjective norms. Populations with different FRLs were divided into traditional food, uninvolved food, and enthusiastic food shoppers, and these all showed significant differences with respect to the TPB model, their online organic food purchasing profiles, and demographic variables.

– Organic food businesses draw on various features of the internet to solve issues such as the difficulty of storing and transporting perishable food items. However, few studies have combined theories of online consumer behavior with food characteristics and psychographic approaches to analyze the overall consumer profiles of purchasers of organic food. The author believes that the conclusions of this study may be used by the food industry to analyze consumer demand, draw inferences about organic food-related habits in consumers’ everyday lives, and design more appropriate internet marketing strategies.

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 11:51 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود ترجمه مقاله اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی

ترجمه مقاله اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی

ترجمه مقاله اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 18 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 18 صفحه پی دی اف





عنوان انگلیسی مقاله :   Foundations of Social Media Marketing


عنوان فارسی مقاله :  اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی


تعداد صفحات فایل فارسی :  20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  18 صفحه پی دی اف

 

سطح ترجمه : متوسط

 


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی :  http://ofmas.ir/downloadarticle/1128.pdf


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 19000 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :


چکیده :

رسانه های اجتماعی ساختارهای قدرت را در بازارگاه تغییر داده اند؛ شواهد به مهاجرت قدرت مهمی اشاره دارد که روی میدهد و پیدایش نژاد جدید مشتری قوی و پیچیده، که اثر گذاری بر آن، ترغیب و حفظ آن دشوار است.این مقاله ماهیت، اثرات و وضعیت کنونی رسانه های اجتماعی را خلاصه می کند، که زیر بنای نقش آنها به عنوان نمایندگان دارای اختیار مشتری است.آن تمایل طبیعی آنها و نقش های ممکن شان را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی شرکت سهامی شرح میدهد و راه های مختلفی را که آن را به صورت ابزارهای بازاریابی درگیر می سازد، را شناسایی می کند. این مقاله دو استراتژی بازاریابی ممکن رسانه های اجتماعی را ارائه میدهد: الف. دستاورد منفعل که بر حوزه ی استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان منبع صدای مشتری و هوش بازار تاکید دارد ،ب. دستاورد فعال یعنی مشارکت رسانه های اجتماعی به صورت بازاریابی مستقیم و کانال های PR، به صورت کانال های تاثیر بر مشتری ،به عنوان ابزارهای شخصی سازی محصولات و در آخر نه تنها حداقل آنها را به صورت پایگاه های همکاری و نواوری تولید شده ی مشتری گسترش میدهند.نهایتا مقاله رهنمودهای تحقیقاتی آینده  را پیرامون این عنصر جدید چشم انداز بازاریابی شناسایی می کند.



Abstract


The Social Media have changed the power structures in the marketplace; evidence points to a major power migration taking place and to emergence of a new breed of powerful and sophisticated customer, difficult to influence, persuade and retain The paper outlines the nature, effects and present status of the Social Media, underlying their role as customer empowerment agents. It explains their aptitude and possible roles as part of the corporate Marketing strategy and identifies different ways of engaging them as marketing tools. The paper proposes two possible Social Media marketing strategies: a. The passive approach focusing on utilizing the Social Media domain as source of customer voice and market intelligence. b. The active approach i.e. engaging the Social Media as direct marketing and PR channels, as channels of customer influence, as tools of personalizing products and last but not least develop them as platforms of co-operation and customer-generated innovation. Finally the paper identifies future research directions around this new element of the marketing landscape


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 11:51 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود ترجمه مقاله نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری

ترجمه مقاله نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری

ترجمه مقاله نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 5 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات8
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 5 صفحه پی دی اف

 

 

 

 

عنوان انگلیسی مقاله :   The role of digital and social media marketing in consumer behavior


عنوان فارسی مقاله :  نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری


تعداد صفحات فایل فارسی :  8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  5 صفحه پی دی اف

 

سطح ترجمه : متوسط


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی :  http://ofmas.ir/downloadarticle/2105.pdf


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 9000 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :


چکیده :

این مقاله اخیرا تحقیقات تازه منتشره پیرامون مشتریان در فضاهای بازاریابی رسانه های دیجیتالی و اجتماعی را نقد و بررسی نموده است. پنج موضوع شناسایی شده اند: 1) فرهنگ دیجیتالی مشتری، 2) واکنش ها به تبلیغات دیجیتالی، 3) اثرات محیطهای دیجیتالی بر رفتار مشتری، 4) محیطهای متحرک و 5) واژه های مصطلح آنلاین (WOM). این مقالات جمعی از زوایای بسیار متفاوتی بر شیوه ی تاثیر گذاری تجربه ی مشتری و شیوه ای که تجربه ی مشتری تحت تاثیر محیطهای دیجیتالی قرار میگرد که در آنهابه صورت بخشی از زندگی روزمره ی خود قرار میگیرند، روشنگری میکنند.هم چنان چیزهای زیادی برای شناخت وجود دارند و دانش موجود در صدداز به طور نامتناسبی بر WOM تاکید نماید، که تنها بخش تجربه مشتری دیجتال محسوب میگردد. رهنمودهای متعددی برای تحقیقات آینده برای تشویق محققان برای بررسی طیف وسیعی از پدیده ها، پیش میروند.

 

 

abstract

This article reviews recently published research about consumers in digital and social media marketing settings. Five themes are identified: (i) consumer digital culture, (ii) responses to digital advertising, (iii) effects of digital environments on consumer behavior, (iv) mobile environments, and (v) online word of mouth (WOM). Collectively these articles shed light from many different angles on how consumers experience, influence, and are influenced by the digital environments in which they are situated as part of their daily lives. Much is still to be understood, and existing knowledge tends to be disproportionately focused on WOM, which is only part of the digital consumer experience. Several directions for future research are advanced to encourage researchers to consider a broader range of phenomena.

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 11:50 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود ترجمه مقاله هوش بازرگانی در بانکداری: تحلیل آثار از سال 2002 تا 2013 با استفاده از متن کاوی و

ترجمه مقاله هوش بازرگانی در بانکداری: تحلیل آثار از سال 2002 تا 2013 با استفاده از متن کاوی و تخصیص دیریکله نهفته

ترجمه مقاله هوش بازرگانی در بانکداری تحلیل آثار از سال 2002 تا 2013 با استفاده از متن کاوی و تخصیص دیریکله نهفته در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 11 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات18
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیاقتصاد

توضیحات کامل

ترجمه مقاله هوش بازرگانی در بانکداری: تحلیل آثار از سال 2002 تا 2013 با استفاده از متن کاوی و تخصیص دیریکله نهفته در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 11 صفحه پی دی اف





عنوان انگلیسی مقاله :   Business intelligence in banking: A literature analysis from 2002 to 2013 4 using text mining and latent Dirichlet allocation


عنوان فارسی مقاله :  هوش بازرگانی در بانکداری: تحلیل آثار از سال 2002 تا 2013 با استفاده از متن کاوی و تخصیص دیریکله نهفته


تعداد صفحات فایل فارسی :  18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  11 صفحه پی دی اف


نکته این فایل :  جداول ترجمه نشده اند .

 

سطح ترجمه : متوسط


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی :  http://ofmas.ir/downloadarticle/2042.pdf


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 17000 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .




بخشی از ترجمه :


چکیده :

این مقاله آثار اخیر را در جستجوی گرایشاتی برای برنامه های کاربردی هوش بازرگانی برای صنعت بانکداری، تجزیه تحلیل میکند. جستجوها در مجلات مرتبط انجام شد که منجر به 219 مقاله ی منتشره بین سالهای 2002 و 2013 شد. برای تحلیل چنین حجم انبوهی از نوشته ها، تکنیک های متن کاوی در پیگیری برای عبارات مرتبط هم در حوزه های هوش بازرگانی و هم بانکداری، بکار رفت. به علاوه، مدلسازی تخصیص دیریکله نهفته برای گروه بندی مقالات در چندین موضوع مرتبط بکار رفت. این تحلیل با استفاده از یک واژه نامه ی لغات اجرا شد که هم به حوزه های بانکداری و هم هوش بازرگانی تعلق داشت. چنین راه کاری برای شناسایی روابط بین مقالات با گروه بندی عبارات و موضوعات مد نظر قرار گرفت، که پیدایش فرضیاتی را در زمینه ی رهنمودهای تحقیقاتی میسر میسازد. برای تایید چنین فرضیاتی، مقالات مرتبط، جمع آوری و موشکافی شدند، که اجازه ی تایید اعتبار راه کار متن کاوی را میدهد. نتایج نشان میدهد اعتبار در بانکداری به طور واضحی، گرایش اصلی این کاربرد است، به خصوص خطر را پیش بینی میکنند و بنابراین از تایید یا رد اعتبار حمایت میکنند. هم چنین یک گرایش مرتبط به پیش بینی  ورشکستگی و کلاهبرداری وجود دارد. به نظر میرسد حفظ مشتری هم به این مساله مربوط باشد، گرچه به طور ضعیفی، با هدف گیری و توجیه، بانک کاهش خطر از دست دادن مشتری را پیشنهاد میدهد. به علاوه، شمار زیادی از مقالات، بیشتر بر تکنیک های هوش بازرگانی و کاربردهای آن، با استفاده از صنعت بانکداری فقط برای ارزیابی تمرکز داشتند، بنابراین، به طور واضح مزایای تجارت بانکداری را تحسین میکنند. با شناسایی موضوعات تحقیقاتی کنونی، این تحقیق هم چنین فرصتها را برای پژوهشهای بعدی مورد تاکید قرار میدهد.


Abstract

This paper analyzes recent literature in the search for trends in business intelligence applications for the banking industry. Searches were performed in relevant journals resulting in 219 articles published between 2002 and 2013. To analyze such a large number of manuscripts, text mining techniques were used in pursuit for relevant terms on both business intelligence and banking domains. Moreover, the latent Dirichlet allocation modeling was used in order to group articles in several relevant topics. The analysis was conducted using a dictionary of terms belonging to both banking and business intelligence domains. Such procedure allowed for the identification of relationships between terms and topics grouping articles, enabling to emerge hypotheses regarding research directions. To confirm such hypotheses, relevant articles were collected and scrutinized, allowing to validate the text mining procedure. The results show that credit in banking is clearly the main application trend, particularly predicting risk and thus supporting credit approval or denial. There is also a relevant interest in bankruptcy and fraud prediction. Customer retention seems to be associated, although weakly, with targeting, justifying bank offers to reduce churn. In addition, a large number of articles focused more on business intelligence techniques and its applications, using the banking industry just for evaluation, thus, not clearly acclaiming for benefits in the banking business. By identifying these current research topics, this study also highlights opportunities for future research.




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 11:50 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود ترجمه مقاله مدلسازی و کاربرد VSC-HVDC در سیستم ارسال اروپا

ترجمه مقاله مدلسازی و کاربرد VSC-HVDC در سیستم ارسال اروپا

ترجمه مقاله مدلسازی و کاربرد VSCHVDC در سیستم ارسال اروپا در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 9 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات18
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی برق

توضیحات کامل

ترجمه مقاله مدلسازی و کاربرد VSC-HVDC در سیستم ارسال اروپا در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 9 صفحه پی دی اف




عنوان انگلیسی مقاله :   MODELING AND APPLICATION OF VSC-HVDC IN THE EUROPEAN TRANSMISSION SYSTEM


عنوان فارسی مقاله :  مدلسازی و کاربرد VSC-HVDC در سیستم ارسال اروپا


تعداد صفحات فایل فارسی :  18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  9 صفحه پی دی اف


سطح ترجمه :   (متوسط)


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی :  http://ofmas.ir/downloadarticle/1030.pdf


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 17000 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :


چکیده :

این مقاله بر روی ویژگی های فنی، محیطی و اقتصادی تکنولوژی های VSC بر اساس HVDC تاکید دارد. هدف بررسی اثر VSC-HVDC بر روی سیستم انرژی اروپاست: توجه ویژه ای به ارتقاء ظرفیت ارسال قابل دست یابی در کاربردهای هدف می شود. برای رسیدن به این منظور ، یک مدل حالت یکنواخت اصلی  VSC-HVDC ارائه می شود و مورد امتحان قرار می گیرد.آنگاه یک تحلیل فنی- اقتصادی از اثر VSC-HVDC بر روی سیستم های انرژی (یا سیستم های قدرت یا شبکه ی نیرو) آزاد شده در اروپاصورت می گیرد بنابراین عملی بودن و پایداری چنین سرمایه گذاری هم با ساخت خطوط HVAC مقایسه می شود.


واژه های کلیدی:

تحلیل سرمایه گذاری ، آزاد سازی سیستم انرژی اروپا، VSC-HVDC، تحلیل جریان انرژی ،مدلسازی حالت یکنواخت ، ارتقاء ظرفیت ارسال، برنامه ریزی ارسال



Abstract


The present paper focuses on the technical, environmental, and economic features of VSC-based HVDC technologies. The aim is to investigate the impact of VSC-HVDC on the European power system: specific at- tention is paid to the transmission capacity enhancement attainable in targeted applications. Towards this purpose, an original steady state model of the VSC-HVDC is pre- sented and tested. Then, a techno-economic analysis of the impact of VSC-HVDC on liberalized power systems in Europe is undertaken so as to investigate the feasibility and the sustainability of such investment, also compared to building HVAC lines.


Keywords:

analysis of investments, European power system liberalization, VSC-HVDC, power flow analy- sis, steady state modeling, transmission capacity en- hancement, transmission planning


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 11:50 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود ترجمه مقاله هماهنگ سازی زمانی بهبود یافته در ML-MAC برای WSN با استفاده از ندهای رله

ترجمه مقاله هماهنگ سازی زمانی بهبود یافته در ML-MAC برای WSN با استفاده از ندهای رله

ترجمه مقاله هماهنگ سازی زمانی بهبود یافته در MLMAC برای WSN با استفاده از ندهای رله در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 5 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات10
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی برق

توضیحات کامل

ترجمه مقاله هماهنگ سازی زمانی بهبود یافته در ML-MAC برای WSN با استفاده از ندهای رله در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 5 صفحه پی دی اف

 

 

 

 

 

 

عنوان انگلیسی مقاله :   Improved time synchronization in ML-MAC for WSN using relay nodes


عنوان فارسی مقاله :  ترجمه مقاله هماهنگ سازی زمانی بهبود یافته در ML-MAC برای WSN با استفاده از ندهای رله


تعداد صفحات فایل فارسی :  10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  5 صفحه پی دی اف


نکته این فایل :  ترجمه نمودار ها انجام نشده است .

 

سطح ترجمه : متوسط


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی :  http://ofmas.ir/downloadarticle/1219.pdf


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 12000 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :


چکیده :

 

هماهنگ سازی بین ندها ،یک نیاز ضروری در بسیاری از برنامه های کاربردی شبکه های سنسور وایرس (WSN) محسوب میشود. در شبکه بدون هماهنگ سازی ، زمان محلی در زیر شبکه به خاطر راندگی ساعت تغییر میکند که منجر به انحراف در شبکه ,مصرف انرژی بیشتر، اتلاف بسته و تاخیر پیام میگردد.برای هماهنگ سازی شبکه ما ندهای رله (بازپخش) (RNها) را در یک مجموعه از مکانهای کاندید شده در شبکه توسعه ایجاد کرده ایم تا نیازهای ویژه ای را تامین نماییم ،همانند اتصال، پوشش.

ما اثربخشی استراتژی گمارش ندهای رله ی خود را از طریق نتایج عددی برای نشان دادن این مسئله ارزیابی کردیم که RNها گذاشته شده از طریق الگوریتمهای ما ، انرژی بیشتری را به طور متوسط برداشت میکنند، نسبت به موارد گذاشته شده از طریق الگوریتم های ناآگاه از برداشت انرژی.نتایج شبیه سازی ها نشان میدهد MAC (ML-MAC) چند لایه ی هماهنگ سازی شده ی زمانی بهتر با استفاده از ندهای رله، نسبت به طرح ML-MAC بدون هماهنگ سازی موجود برای طول عمر بیشتر شبکه،کاهش  بسته های سقوط کرده و کاهش تاخیر پیام و بهبود دقت همگام سازی در ندهای انفرادی، بهتر عمل میکند.

 

 

 

Abstract

Time synchronization among nodes is an essential requirement in many wireless sensor network (WSN) applications. In unsynchronized network the local time in the subnet varies due to clock drift resulting in skew in the network that causes more energy consumption, packet loss and message delay. For synchronization of network we have deployed relay nodes (RNs) in a set of candidate locations in the network to satisfy specific requirements, such as connectivity, coverage.

We validate the effectiveness of our relay nodes placement strategy through numerical results to show that the RNs placed by our algorithms harvest more energy on average than those placed by the algorithms unaware of energy harvesting. Simulation results show that improved time synchronized multi-layer MAC (ML-MAC) using relay nodes outperforms the existing unsynchronized as well as ML-MAC scheme for network lifetime, packets dropped, reduced message delay and improving the synchronization accuracy at individual nodes.

Keywords

  • Wireless sensor networks (WSNs);
  • Multi-layer MAC (ML-MAC);
  • Time synchronization;
  • Network lifetime;
  • Clock drift;
  • Relay nodes (RNs)

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 11:50 ] [ مارال ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 صفحه بعد