دانلود نقش آموزش‌های كارآفرینی در ارتقاء قابلیت‌های مرتبط با فرصت‌های کارآفرینی

نقش آموزش‌های كارآفرینی در ارتقاء قابلیت‌های مرتبط با فرصت‌های کارآفرینی

نقش آموزش‌های كارآفرینی در ارتقاء قابلیت‌های مرتبط با فرصت‌های کارآفرینی از سری مقالات معتبر کارافرینی در 6 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات6
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

نقش آموزش‌های كارآفرینی در ارتقاء قابلیت‌های مرتبط با فرصت‌های کارآفرینی

 

 

 

 

 

چكیده

در حالی‌كه جمعیت بسیاری از كشورهای توسعه‌یافته و در حال توسعه به سمت سالخوردگی پیش می‌رود، محیط اشتغال آینده كشورها به‌شدت به خلاقیت و فردگرایی جوانان وابسته می‌شود. چنین واقعیتی نیاز مبرم به آموزش‌های كارآفرینی برای این قشر از افراد را به‌خوبی مشخص می‌سازد. كارآفرینی یك رشته علمی و نوعی دانش است كه قابلیت فراگیری و آموختن را دارا می‌باشد. بر همین اساس و با وجود كلیه موانع و چالش‌ها، افزایش چشمگیری در زمینه اثرات آموزش‌های كارآفرینی حاصل شده است. انواع گوناگون برنامه‌های آموزشی کارآفرینی را در یك طبقه بندی می‌توان به‌صورت برنامه‌هایی برای شركت‌های در حال تأسیس كوچك، آموزش مستر مدیریت كسب و كارهای كوچك به بزرگسالان و آموزش مفاهیم مرتبط با كسب و كارهای كوچك برای نوجوانان و جوانان تشریح نمود. از سویی، كارآفرینی مفهومی درآمیخته با فرصت‌ها است. بر همین اساس، آموزش‌های كارآفرینی نیز منطبق با انتقال مهارت‌ها و دانش مرتبط با جستجو، تشخیص، ارزیابی و بهره‌برداری از فرصت‌های كارآفرینی می‌باشند. آموزش‌های كارآفرینی ضمن انتقال دانش و مفاهیم عملیاتی و كاربردی كسب و كار، مهارت‌های مدیریتی و مالی، اقتصادی، اجتماعی و نظایر آن، سعی در اثرگذاری بر فرایندهای شناختی دانشجویان و به تبع آن، ارتقاء تمایل آن‌ها به شروع فعالیت‌های كارآفرینانه، نوآورانه و مخاطره‌آمیز دارند. بر همین مبنا و بر پایه تحقیقات انجام شده، اثربخشی دوره‌های آموزش كارآفرینی را می‌توان در زمینه‌های ادراك مناسب از هر دو جنبه تمایل و امكان راه‌اندازی كسب و كار و تأثیر مثبت و معنادار بر افزایش تمایلات كارآفرینانه، دانش و توانایی در ارائه راه‌حل‌های ابتكاری و خلاقانه پس از شركت در دوره‌های آموزشی كارآفرینی نام برد كه در این مقاله بدان‌ها پرداخته می‌شود.

 

واژه‌های كلیدی: كارآفرینی- آموزش- فرصت

 

1- مقدمه

2- فرصت و كارآفرینی

3- آموزش كارآفرینی و جوانان

4- آموزش، كارآفرینی و تشخیص فرصت

5- نتیجه‌گیری

مراجع:


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 11:54 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مقاله بررسی عوامل تسهیل گر در راه‌اندازی کسب و کار

مقاله بررسی عوامل تسهیل گر در راه‌اندازی کسب و کار

مقاله بررسی عوامل تسهیل‌گر در راه‌اندازی کسب و کار از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 8 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات8
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مقاله بررسی عوامل تسهیل‌گر در راه‌اندازی کسب و کار از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 8 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc

 


 

چکیده


استناد به شرایط چارچوب كارآفرینانه در مدل مفهومی دیده‌بان جهانی كارآفرینی (GEM) و مرور ادبیات گوناگون برای تحلیل متغیرهای یاری‌رسان كارآفرین در راه‌اندازی كسب و كار، منجر به تعیین عواملی می‌گردد که در این مقاله تشریح می گردند. این عوامل ضمن تقویت احتمال راه‌اندازی كسب و كار، بر موفقیت كارآفرین در راه‌اندازی كسب و كار اثرگذارده و حصول به نتایج مثبت را نیز برای وی تسریع می‌بخشند. در یک دسته بندی کلی، این عوامل به دو دسته شرایط چارچوب کارآفرینانه و شرایط کارآفرین تقسیم بندی می گردند. مطابق با مدل مفهومی دیده‌بان جهانی كارآفرینی، شرایط چارچوب كارآفرینانه عواملی می باشند كه به ایجاد كسب و كارهای جدید كمك می‌كند. از طرفی،  شرایط کارآفرین مشتمل بر عواملی می باشند که مختص کارآفرین بوده و بسان اهرم های محرک، انگیزه و توانمندی لازم در راه اندازی موفقیت آمیز کسب و کار را برای وی فراهم می سازند. در مقاله حاضر، عوامل فوق به تفصیل مورد بررسی واقع شده و در پایان به نتیجه گیری از مطالب مطروحه پرداخته می شود.


واژه های کلیدی: کارآفرینی- کسب و کار- راه اندازی

 

فهرست مطالب :


1- مقدمه

2- بررسی عوامل تسهیل‌گر در راه‌اندازی كسب و كار

3- نتیجه‌گیری

مراجع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 11:54 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مقاله بررسی رابطه كارآفرینی شركتی و خلق دانش در سازمان

مقاله بررسی رابطه كارآفرینی شركتی و خلق دانش در سازمان

مقاله بررسی رابطه كارآفرینی شركتی و خلق دانش در سازمان از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 10 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات10
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مقاله بررسی رابطه كارآفرینی شركتی و خلق دانش در سازمان از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 10 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc




 

چكیده

یكی از شاخه‌های اصلی كارآفرینی، كارآفرینی در سازمان می‌باشد كه بدون شك سهم چشمگیری در توفیق و تعالی سازمان‌ها دارد. از طرفی، در ادبیات مختلف حوزه مدیریت و سازمان، به‌ویژه كارآفرینی سازمانی، جایگاه دانش، راهكارهای خلق و بهره‌برداری از آن و دستاوردهای این امر در ارتقای توان رقابتی سازمان‌ها به‌‌خوبی تثبیت گردیده است و با شتاب روزافزونی نیز رو به توسعه می‌باشد. بین‌المللی شدن و تغییرات محیطی، دو خصیصه عمده محیط كسب‌وكار در دوره كنونی هستند كه نوآوری را برای سازمان‌ها به امری اجتناب‌ناپذیر بدل نموده‌اند. از سوی دیگر،كارآفرینی شركتی دریچه‌ای به‌سوی بهره‌گیری از مزایای رقابتی نوآوری در سازمان می‌باشد كه دارای نقاط اشتراك عمده‌ای با خلق دانش در سازمان است. علاوه بر این، كارآفرینی شركتی و خلق دانش دارای یك رابطه تعاملی و هم‌افزا می‌باشند، چرا كه از یك سو، دستاوردهای كارآفرینی برای ظهور در سازمان، نیازمند به خلق دانش می‌باشند و از سوی دیگر، كارآفرینی بسترهای لازم برای خلق دانش را مهیا می‌سازد. ساختار منعطف، جو سازمانی اثربخش، فرهنگ پشتیبان و محرك خلاقیت و نوآوری، و قابلیت‌ها و انگیزش فردی كاركنان به‌عنوان ابعاد گرایش به كارآفرینی شركتی، به‌نحو شایسته‌ای پیش‌نیازهای خلق دانش و بتبع آن نوآوری در سازمان را مهیا می‌سازند.


واژه‌های كلیدی: كارآفرینی شركتی- خلق دانش- نوآوری

 

 

فهرست مطالب :


1- مقدمه

2- عصر حاضر و ضرورت رویكرد سازمان‌ها به نوآوری 

3- كارآفرینی شركتی و ارتقاء نوآوری در سازمان 

4- رابطه متقابل و تعامل میان كارآفرینی شركتی و خلق دانش در سازمان

5- گرایش به كارآفرینی شركتی و خلق دانش در سازمان

6- نتیجه‌گیری

مراجع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 11:53 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مقاله بررسی تعاونی های دانشجویی گامی در توسعه فرهنگ کارآفرینی

مقاله بررسی تعاونی های دانشجویی گامی در توسعه فرهنگ کارآفرینی

مقاله بررسی تعاونی های دانشجویی گامی در توسعه فرهنگ کارآفرینی از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 5 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات5
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مقاله بررسی تعاونی های دانشجویی گامی در توسعه فرهنگ کارآفرینی از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 5 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc




چکیده :


ایجاد روحیه کارآفرینی و کشت بذر آن در ذهن دانشجویان در دانشگاهها بسیار مفید خواهد بود، به همین منظور فعال سازی تعاونی های دانشجویی در دانشگاه ها می تواند فضایی برای شکوفایی استعدادهای دانشجویان در زمینه تخصصیشان باشد به نحوی که اجرای عملیات و پروژه های کوچک ضمن یادگیری فرایند کار، موجب اعتماد به نفس در آنها خواهد شد.

تعاونی های دانشجویی در بخش کشاورزی در زمینه تخصصی خود موفقیت های خوبی را کسب کرده اند، در این تعاونی ها دانشجویان در مزارع شروع به کار کرده و از نزدیک با اجرای عملیات کشاورزی، بر مهارت های اجرایی خویش می افزایند و پس از گذراندن دوره کشت و کار در تعاونی با اعتماد به نفس حاصل شده و مهارت کسب شده، پس از فراغت از تحصیل به کشت و کار در تعاونی های مستقل می پردازند.

در تعاونی های دانشجاهیثننترویی تجربیات خبرگان رشته و اساتید تقویت کننده بار علمی و اجرایی می باشد.

تشویق و ترغیب دانشجویان به راه اندازی چنین تعاونی هایی در دانشگاههای مختلف کشور در تخصص های گوناگون موجب رونق کارآفرینی و کاهش فارغ التحصیلان بیکار خواهد شد.


کلید واژه: تعاونی دانشجویی، کارآفرینی، دانشگاه و اشتغال



فهرست مطالب :



مقدمه

کارآفرینی در دانشگاه ها

تعاونی دانشجویی

تعاونی دانشجویی و کارآفرینی

تعاونی های دانشجویی در بخش کشاورزی

مزایای ویژه شرکت های تعاونی

نتیجه گیری

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 11:53 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مقاله بررسی گرایش به کارآفرینی در کسب و کارهای کوچک

مقاله بررسی گرایش به کارآفرینی در کسب و کارهای کوچک

مقاله بررسی گرایش به کارآفرینی در کسب و کارهای کوچک از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 33 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات33
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مقاله بررسی گرایش به کارآفرینی در کسب و کارهای کوچک از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 33 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc




چکیده

   کارآفرینان به دنبال شناسایی فرصتهای جدید، پاسخ به تغییرات محیطی و آغاز فعالیتهایی برای دستیابی به عملکرد هستند. کارآفرینی، اغلب مالکیت کسب و کار یا خوداشتغالی تعبیر می شود(Chow,2006). کری و دیگران (Carree et.al,2002)بیان می کنند که مالکیت کسب وکار مترادف با کارآفرینی نیست، اما روند سطوح کسب و کار انعکاس خوبی از توسعه سطح کارآفرینی است.

    گرایش به کارآفرینی مرکب از شش جزء موفقیت، نوآوری، ریسک پذیری، استقلال، رقابت جسورانه و پیشتازی است . از آنجا که بیشتر شرکت های موجود در کشور ما از نوع کسب وکارهای کوچک هستند و در چند سال اخیر کارآفرینی مورد توجه مسئولین و مدیران سازمانها و شرکت ها بوده و با توجه به گستردگی رقابت به ضرورت آن بیش از پیش پی برده اند، یکی از مسائلی که می توان به آن پرداخت، تعیین سطح تمایل و آماده بودن بستر روانی و اجتماعی برای کارآفرینی است. این مقاله سعی می نماید تا بعد از بیان موضوع کارآفرینی از دیدگاه های گوناگون، ابعاد گرایش به کارآفرینی که بیشتر، جنبه آمادگی روانی دارد را از دیدگاه صاحب نظران گوناگون  به صورت توصیفی بررسی نموده و رابطه آن با عملکرد کسب و کارهای کوچک را نیز طرح نماید تا اساسی برای مطالعات میدانی بعدی باشد.


کلمات کلیدی: کارآفرینی- کارآفرینی شرکتی- گرایش به کارآفرینی- کسب و کار کوچک- عملکرد



فهرست مطالب :



1-    مقدمه

2-    تاریخچه کارآفرینی

3-  تعاریف و مفاهیم کارآفرینی 

4-   کارآفرینی از دیدگاه روانشناختی 

5-کارآفرینی از دیدگاه جامعه شناسان

6-کارآفرینی از دیدگاه دانشمندان مدیریت

7-گرایش به کارآفرینی

7-1- ابعاد گرایش به کارآفرینی

7-1-1-استقلال

7-1-2- نوآوری

7-1-3- ریسک پذیری

7-1-4- پیشتازی

7-1-5- رقابت جسورانه

7-1-6- توفیق گرایی

 8-گرایش به کارآفرینی در کسب و کارهای کوچک

 9- صنایع کوچک در ایران

  10- عملکرد کسب و کار

  11- عملکرد کسب و کار و گرایش به کارآفرینی

12- نتایج

12-      پیشنهادات

13-       منابع و ماخذ



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 11:53 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مقاله بررسی نقش و وظایف دانشگاه ها در توسعه كارآفرینی و حمایت از كارآفرینان دانشگاهی

مقاله بررسی نقش و وظایف دانشگاه ها در توسعه كارآفرینی و حمایت از كارآفرینان دانشگاهی

مقاله بررسی نقش و وظایف دانشگاه ها در توسعه كارآفرینی و حمایت از كارآفرینان دانشگاهی از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 21 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات21
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مقاله بررسی نقش و وظایف دانشگاه ها در توسعه كارآفرینی و حمایت از كارآفرینان دانشگاهی از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 21 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc



 

چكیده: 

      یكی از آرزوهای دیرینه نظام آموزش عالی،افزایش تعداد فارغ التحصیلان درراستای رشد فرهنگی و علمی كشور بوده است. هم اكنون این آرزو تا حدی بر آورده شده است، اما مشكلات جدی تری مانند بیكاری و عدم فعالیت فارغ التحصیلان دررشته تحصیلی خودگریبانگیردولت شده است. امروزه بسیاری از دانشجویان و محصلین درمراكز علمی منتظرند تا با پایان یافتن تحصیلات وارد بازار كارشوند و بازار كار در ذهن بسیاری از آنان شغلهای آماده ای است كه منتظر آنهاست . این نوع تفكر باعث كاهش نیروی اشتغال مولد شده است و همه منتظرند دیگران پیشگامان ایجاد اشتغال و تولید ثروت برای حركت به سمت توسعه اقتصادی باشند.گام اول برای حل این مشكل، ترویج كارآفرینی می باشد. ایجاد و تقویت ارزشها و رفتارهای كارآفرینانه تحت عنوان فرهنگ كارآفرینی باید از مولفه های اصلی در توسعه كارآفرینی باشد كه درقالب سیاستها و برنامه های تشویقی و ترویجی دركلیه سطوح و ساختارهای اجتماعی پیگیری شود. گام دوم، برنامه ریزی مناسب آموزشی درسطح دبیرستان ،دانشگاه و مراكز علمی-صنعتی می باشد. مراكز آموزش عالی به علت داشتن امكانات آموزشی و پژوهشی پیشرفته و نیروهای كارشناس وكاردان می توانند دربخش های گوناگون بازاركارفعالیت كنند، مواد و دستگاههای گوناگون تولید كنند و با ارایه طرحهای تولید سودآور به سازمانهای دولتی و شركتهای خصوصی زمینه ایجاد واحدهای مختلف تولیدی را فراهم آورند و از این راه ،كارآفرین باشند .آشناسازی دانشجویان با تئوریهای اقتصادی كارآفرینی ،ایجاد و گسترش رشته ها ،دوره ها و واحدهای درسی و مراكز كارآفرینی در دانشگاهها وپشتیبانی دولت ازموسسات آموزش عالی كارآفرین از راهكارهای مهمی است كه به توسعه كارآفرینی دركشور می انجامد.كارآفرینی به عنوان پدیده راهبردی و هدایت كننده ،باعث به حركت در آوردن چرخه فعالیتهای اقتصادی كشور می شود.كارآفرینی فرایندی بلندمدت است كه مستلزم برنامه ریزی درنظام آموزشی و پژوهشی و اجرای برنامه ها از پایگاه خانواده و مدرسه تا دانشگاه و سازمانهاست.كارآفرینی به عنوان یك عامل دگرگونی های اجتماعی و بهره گیری موثرتر از نیروی انسانی و منابع طبیعی به شمار می رود. بیشتر خانواده ها و نهادها از دانشگاهها می خواهند آموزشهایی به فرزندان آنها داده شود تا بتوانند با شرایط پیش بینی نشده ای كه ناشی از ماهیت كنونی بازار كار است كنار بیایند و بتوانند در جامعه شغلی بیابند و مفید واقع شوند به سخن دیگر، فرهنگ جامعه امروز ما ازدانشگاهها انتظار داردكه دانشجویان را به گونه ای پرورش دهند كه از مهارتهای فنی-كاربردی موثرتر برخوردار بوده و به لحاظ عملكرد هماهنگی بیشتری با بازار كار داشته باشند. 

 

 

فهرست مطالب :


مقدمه

مفهوم واژه كارافرینی و كارافرین

پیشینه  كارآفرینی:

اهمیت كارافرینی و كارافرینان           

تاریخچه كارافرینی در دانشگاه ها

دانشگاه و كارافرینان

فرایند كارآفرینی مبتنی بر علم

1-تحقیقات علمی:

2-توسعه ایده‌های تجاری:

3-طراحی پروژه‌های تاسیس بنگاه:

 4- تاسیس بنگاه مشتقه:

 5-بازدهی اقتصادی پایدار

نقش‌ها در فرایند كارآفرینی مبتنی بر علم

راهكارهای تقویت كارافرینی در دانشگاه ها:

منابع و ماخذ


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 11:53 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مقاله تعیین رابطه میان ریسك پذیری و كارآفرینی در مدیران شركتهای بازرگانی

مقاله تعیین رابطه میان ریسك پذیری و كارآفرینی در مدیران شركتهای بازرگانی

مقاله تعیین رابطه میان ریسك پذیری و كارآفرینی در مدیران شركتهای بازرگانی از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 16 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مقاله تعیین رابطه میان ریسك پذیری و كارآفرینی در مدیران شركتهای بازرگانی از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 16 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc




چكیده

گام اول در كارآفرینی٬ خلق ایده های نو و از همه مهمتر اجرایی كردن آنها در صحنه عمل است كه با میزان تحمل شكست  و یاریسك پذیری افراد كارآفرین بی ارتباط نیست . یكی از مهمترین موانعی كه در سر راه این افراد وجود دارد مراجعه به مدیران سطوح بالاتر و یا حامیان پروژه و قانع كردن و تحت تاثیر قرار دادن آنها در عملی بودن طرح و سودآوری آن است.در پژوهش حاضر محقق رابطه میان تحمل مخاطره (ریسك)و كارآفرینی مدیران شركتهای بازرگانی(مشهد)را مورد مطالعه قرار داده و راهكارها و الگوهایی را برای افزایش تحمل مخاطره معقولانه٬ ارائه می دهد.

   در این تحقیق، از دو روش كتابخانه‌ای و مطالعه توصیفی از نوع پیمایشی استفاده گردید بدین منظور پرسشنامه جامع کارافرینی مبتنی بر طیف لیکرت (کاملاً مخالف، مخالف ، بی نظر، موافق،کاملاً موافق) تدوین وتهیه گردید که پایایی فرضیه های آن براساس آلفای کرونباخ( 79/.= α) بدست آمد. جامعه آماری دویست و هفتادوپنج نفر٬مشتمل بر مدیران شركتهای بازرگانی(مشهد)و حجم نمونه  دویست و ده نفر(مبتنی بر روش برآورد حجم نمونه كوكران)٬در نظر گرفته شدكه پرسشنامه های فوق الذكربین افراد نمونه   توزیع و پس از جمع آوری٬ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. ..

جهت انجام محاسبات آماری از برنامه نرم افزاری اس پی اس اس² ،آزمون های آماری تی تست³ و... استفاده شدو در تجزیه و تحلیل آزمون ها مشخص گردیده که بین عوامل فردی مدیران (سن،جنس،مدرک تحصیلی،سابقه کار) با کارآفرینی رابطه معنی داری وجودندارد ولی بین عوامل شخصیتی (ریسک پذیری) با کارآفرینی رابطه معنی داری حاصل شده است.

با توجه به نتایج بدست آمده پیشنهاد می شود دوره های کارآفرینی برای تمامی مدیران علاقمند و داوطلب بدون توجه به سن،جنس، مدرک تحصیلی ، سابقه کار برگزار گردد. همچنین مدیران دارای منش شخصیتی باعزم و اراده و ریسک پذیری بالا، شناسایی و شرایط مساعد برای کارآفرینی آنها را ایجادشود.

واژه های کلیدی:

کارآفرینی(1) –– ریسک پذیری (2) – کارآفرینی فردی(3)-کارآفرینی سازمانی(4)



فهرست مطالب :


مبانی نظری

کارآفرینی فردی

کارآفرینی سازمانی

آموزش کارآفرینی

روش تحقیق

یافته ها:

3-5-پیشنهادات برای شرکتهای مورد مطالعه

فهرست منابع و مآخذ





توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 11:52 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مقاله کارآفرینی پایدار در خدمت توسعه بنگاه های اقتصادی

مقاله کارآفرینی پایدار در خدمت توسعه بنگاه های اقتصادی

مقاله کارآفرینی پایدار در خدمت توسعه بنگاه های اقتصادی از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 24 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات24
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مقاله کارآفرینی پایدار در خدمت توسعه بنگاه های اقتصادی از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 24 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc




چكیده :


كارآفرینی پایدار یك مفهوم منشعب از توسعه پایدار است كه بعنوان تعهد مداوم بنگاههای اقتصادی به رفتار اخلاقی و مشاركت در توسعه اقتصادی و بهبود كیفیت زندگی نیروی كار، خانواده آنها، و جوامع محلی و جهانی و حفظ شرایط برای نسل آینده تعریف میكنند. كارآفرینی پایدار رهیافتی است كه  غالباً توسط كمپانی های بزرگ اقتصادی و صنعتی به كار گرفته می شود. در این راستا طیف وسیعی از گواهینامه های زیست محیطی ارائه و به كار گرفته می شود. بدلیل پیچیدگی و هزینه بر بودن فرایند اجرا  بنگاه های اقتصادی كوچك و متوسط تمایل چندانی به اجرای پایداری در مجموعه خود ندارند. كاهش ریسك، ارتباط با بنگاه های بزرگ اقتصادی و كسب شهرت از جمله منافعی است كه امكان اجرایی شدن كارآفرینی پایدار در این بنگاه ها را قوت می بخشد .این مقاله به برخی موضوعات مرتبط با اجرایی شدن پایداری در بنگاه های اقتصادی كوچك اشاره می كند. محدود بودن منابع مالی بنگاه های كوچك عامل محدود كننده می باشد. در این راستا این بنگاه ها باید چارچوبهای ساده، عملی و اثر بخشی را انتخاب كنند كه متناسب با نیازهای آنان باشد. و سرانجام باید گفت كه بنگاههای اقتصادی كوچك باید بپذیرند كه اثرات مفید ناشی از اجرای طرحهای پایدار از هزینه های مالی تحمیل شده بیشتر خواهد بود.


واژهای کلیدی : کارآفرینی پایدار- بنگاه های اقتصادی- استانداردهای زیست محیطی

 

 

 فهرست مطالب :

 

1- مقدمه

2- کارآفرینی پایدار

3- ماهیت كارآفرینی پایدار

4- كارآفرینی پایدار و كسب و كارهای كوچك

5- منافع حاصل از كارآفرینی پایدار برای بنگاه های اقتصادی

1-5- برای همه بنگاه های اقتصادی 

2-5- برای بنگاههای اقتصادی كوچك

6- ابزارهای كارآفرینی پایدار:

7- بازرسی

1-7- بازرسی زیست محیطی

2-7- بازرسی اجتماعی

8- دستورالعملها

9- مدیریت

1-9- سیستم مدیریت زیست محیطی

10- برچسب ها

11- تدارك كارافرینی پایدار برای بنگاههای اقتصادی كوچك و متوسط

12- نتیجه گیری وپیشنهادات

منابع ومأخذ:  


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 11:52 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مقاله برنامه­ ریزی برای دست­یابی به هدف استراتژیک با محوریت کارآفرینی در صنعت نفت

مقاله برنامه­ ریزی برای دست­یابی به هدف استراتژیک با محوریت کارآفرینی در صنعت نفت

مقاله برنامه­ ریزی برای دست­یابی به هدف استراتژیک با محوریت کارآفرینی در صنعت نفت از سری مقاللات معتبر همایش کارافرینی در 13 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مقاله برنامه­ ریزی برای دست­یابی به هدف استراتژیک با محوریت کارآفرینی در صنعت نفت از سری مقاللات معتبر همایش کارافرینی در 13 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc




 چكیده


دست­یابی به اهداف استراتژیک سازمان، مستلزم برنامه ریزی برای حركت از وضع موجود به وضع مطلوب است. در حالی كه گاهی سیاست­های كلان­تری نیز وجود دارد كه حاكم بر سازمان قلمداد می شود و سازمان موظف به تبعیت و اجرای آن­هاست. در چنین شرایطی با استفاده از روش تحلیل شكاف، وضعیت موجود و مطلوب تصویر و شكاف میان آن دو، تبیین می گردد. نظر به لزوم در نظر گرفتن جنبه­های مختلف، افزایش آگاهی و دانش نسبت به موضوع مورد بررسی و استفاده از خرد جمعی و همچنین عدم امكان انجام تحلیل جامع با استفاده از داده­های كمّی، انجام پژوهشی كیفی- مصاحبه گروه كانونی- در تركیب با روش تحلیل شكاف در این مقاله پیشنهاد شده است. داده های كیفی جمع­آوری شده با استفاده از روش تحلیل SWOT در قالب نقاط قوت/ ضعف/ فرصت/ تهدید دسته بندی می شود كه می تواند برای برنامه ریزی در راستای طراحی راهبردها و استراتژی های سازمان به گونه ای موثر به كار رود. هدف از این مقاله، معرفی تركیبی از سه روش تحلیل شكاف، مصاحبه گروه كانونی و تحلیل SWOT به منظور برنامه­ریزی برای دست­یابی به اهداف چشم انداز است. علاوه برآن در این پژوهش، تركیب روش های ارائه شده برای برنامه ریزی به منظور دست­یابی به چهارمین هدف چشم انداز صنعت نفت گاز و پتروشیمی با در نظر گرفتن سیاست های اصل 44 و با محوریت توسعه كارآفرینی تشریح و به كار گرفته شده است.

 

كلمات كلیدی: كارآفرینی، تحلیل شکاف، مصاحبه گروه کانونی، تحلیل SWOT، چشم انداز، صنعت نفت و گاز و پتروشیمی

 

 

فهرست مطالب :


1- مقدمه و ادبیات موضوع 

2- روش ها و مفاهیم مورد استفاده

2-1- تحلیل شکاف

2-2- مصاحبه گروه کانونی

2-3- تحلیل  SWOT 

2-4- کارآفرینی

3- برنامه ریزی برای دستیابی به اهداف کلان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با استفاده از ترکیب روش های ارائه شده 

4- نتیجه گیری وپیشنهاد برای انجام مطالعات آتی

5- منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 11:52 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مقاله نهادینه سازی كارآفرینی درون سازمانی در سازمانهای دولتی

مقاله نهادینه سازی كارآفرینی درون سازمانی در سازمانهای دولتی

مقاله نهادینه سازی كارآفرینی درون سازمانی در سازمانهای دولتی از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 21 صفحه قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات21
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مقاله نهادینه سازی كارآفرینی درون سازمانی در سازمانهای دولتی از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 21 صفحه قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc



 

 

چكیده :

 امروزه بیكاری در بسیاری از كشورها حتی كشورهای پیشرفته صنعتی به عنوان یك مشكل اساسی مطرح می‌شود. حل این مشكل، سیاستگذاران غالب كشورها را با چالشهای بزرگی روبرو كرده، به گونه‌ای كه می توان گفت، ثبات و یا زوال برخی دولتها در گرو حل بحران بیكاری است . تجربه نشان می‌دهد كه این بحران و پیامد های اجتماعی آن نه راه حل های فوری و ایدئولوژیكی و اخلاقی دارد و نه محو همه جانبه، یكپارچه و كوتاه مدت آن امكان پذیر است. اما می‌توان امیدوار بود كه با شناخت دقیق تفاوتهایی كه از لحاظ مزیتهای نسبی میان بخشهای اصلی فعالیتهای اقتصادی در كشور وجود دارد و نیز با توجه به ظرفیتها و محدودیتهای هر یك از بخشها زمینه را برای كاهش مشكلات ناشی از این بحران  فراهم نمود. بسیاری از كشورها، راه حل این بحران را كار آفرینی می دانند و به آن توجه خاصی می كنند. در واقع ، كار آفرینی و صنایع كوچك نقش قابل توجهی در اقتصاد و تولید مشاغل در بسیاری از كشورها ایفا می كند . هدف این  مقاله ارائه یك الگو كار آفرینی در سازمانهای دولتی است . از طریق مشاهده و بررسی اسناد و مدارك و مطالعه دیدگاههای مربوط به كار آفرینی اطلاعات لازم جمع‌آوری شده است . مدیریت كیفیت فراگیر به عنوان یك روش مؤثر مدیریتی می‌تواند یكی از ابزارهای اساسی برای استقرار كارآفرینی در سازمانهای دولتی باشد. توجه خاص به مشتری و ارباب رجوع سازمان ، بهبود دائمی سازمان، مشاركت تمامی كاركنان در فعالیت‌های سازمان زمینه مناسبی برای استقرار كارآفرینی در این سازمانها فراهم می‌كند. بنابراین سازمانهای دولتی می‌باید برای تداوم فعالیت خود به ایجاد تغییراتی اساسی در فعالیت‌های خود دست زنند.


واژه های كلیدی : كارآفرینی، سازمانهای دولتی، مدیریت كیفیت فراگیر 

 

 فهرست مطالب :

 

1- مقدمه:

2- تعاریف و مفاهیم كار آفرینی در سازمانهای دولتی

3- كوچك سازی سازمانهای دولتی:

4- كار آفرینی در سازمانهای دولتی

1-4دیدگاهها و نظریه ها

5- موانع و مشكلات كار آفرینی در سازمانهای دولتی

6- مزایا و قابلیتهای سازمانهای بزرگ دولتی در كار آفرینی سازمانی

7 - نظام كارآفرینی در سازمانهای دولتی

8-مدیریت كیفیت فراگیر

 10- نتیجه گیری

منابع



 Total Quality Management


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 11:52 ] [ مارال ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 صفحه بعد