دانلود پاورپوینت طرح توجیهی تولید نان صنعتی با ظرفیت 20تن در روز

پاورپوینت طرح توجیهی تولید نان صنعتی با ظرفیت 20تن در روز

پاورپوینت طرح توجیهی تولید نان صنعتی با ظرفیت 20تن در روز در 29اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات29
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

پاورپوینت طرح توجیهی تولید نان صنعتی با ظرفیت 20تن در روز در 29اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 


مقدمه :


باتوجه به کیفیت پایین پخت محلی وسنتی نان خصوصاً در استان خراسان شمالی با توجه به کشت نوع گندم و ضایعات فراوان و هدر رفتن یارانه هنگفت در این زمینه وهمچنین وجود صف ها، با توجه به

سردی هوا ونبودن فضای مناسب جهت مشتریان اینجانب ارائه به طرح توجیهی از احداث و روند اجرایی احداث نان صنعتی نموده ام .

 


شرایط بازار ورقیب


رقیبان اصلی این طرح آستان قدس رضوی است که هنوز در خراسان شمالی وارد این طرح نشده است ولی به علت بعد مسافت وتنوع نانهای تولیدشده این شركت در مشهد می توان امکان رقابت با آن

شرکت را فراهم ساخت . و استفاده زیاد از نان به طوری كه ایرانیان رتبه دوم استفاده از نان را در جهان دارند.ونان جزء اصلی سبد غذایی مردم می باشد .

 


مشتریان و مصرف کنندگان


مشتریان این محصول کلیه آحاد علل الخصوص سازمان غلات دراستان خراسان شمالی و مراکز دولتی ونظامی ودر صورت امکان ارسال به دیگر استانهای همجوار می باشد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 12:09 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود ترجمه مقاله تركیبات مدیریت دانش در بنگاه های اقتصادی كوچك تا متوسط ایتالیایی

ترجمه مقاله تركیبات مدیریت دانش در بنگاه های اقتصادی كوچك تا متوسط ایتالیایی

ترجمه مقاله تركیبات مدیریت دانش در بنگاه های اقتصادی كوچك تا متوسط ایتالیایی در 16صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc فارسی و اصل مقاله انگلیسی در 11 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

ترجمه مقاله تركیبات مدیریت دانش در بنگاه های اقتصادی كوچك تا متوسط ایتالیایی در 16صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc فارسی و اصل مقاله انگلیسی در 11 صفحه پی دی اف




عنوان فارسی :

تركیبات مدیریت دانش در بنگاه های اقتصادی كوچك تا متوسط ایتالیایی


عنوان انگلیسی :

knowledge management configurations in Italian small tomedium enterprises



  • تعداد صفحات فارسی : 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

  • تعداد صفحات انگلیسی : 11 صفحه

  • دانلود فایل ترجمه فارسی : بلافاصله پس از پرداخت 10000 تومان می توانید دانلود کنید . قابل پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب .


چكیده


بنگاه های اقتصادی كوچك و متوسط (SME) مجبورند تا محصولات و فرایند هایشان را بهبود دهند كه این فرایند ها در بهره برداری از سرمایه های فكری آنها در روابط درون و بیرون مرزهایشان در یك شبكه پویای دانش مدار نقش دارند با از بین بردن محدودیت های سنتی بر توانایی نوآوری SMEها و اداره ی انعطاف پذیری و پاسخگویی آنها.تكنولوژی های اطلاعاتی و ارتباطی (ICT)شركت های كوچك ومتوسط را با فرصت هایی برای مدیریت دانش (KM) مهیا می كند ، كه امروزه در بیشتر موارد اكثراً استفاده نشده مانده است.تمركز بر بخش نو آوری محصول (PI) و بدست آوردن مداركی از تحلیلی از یك مطالعه موردی چند وجهی بر روی 47 شركت كوچك ومتوسط (SME) ایتالیایی ، الگوهایی در گزینش و استفاده از ابزار های جدید ICT در رابطه با پیشامد ها و فرایند های درونی مدیریت دانش تشریح شده است.پیچیدگی سطوح محصول وسیستم به عنوان یك عامل كلیدی محرك انتخاب های تكنولوژیكی نمایان میشود.سه تركیب متفاوت مدیریت دانش در رابطه با رویكردهای ICT ظاهر می شود.


كلمات كلیدی

نوآوری محصول ، مدیریت دانش ، فن آوری اطلاعات ، فن آوری ارتباطات ، شركت های كوچك و متوسط ، ایتالیا



abstract

To survive in the global economy small and medium enterprises (SMEs) have to improve their products and processes exploiting their intellectual capital in a dynamic network of knowledge‐intensive relations inside and outside their borders. By erasing traditional constraints to SMEs innovation ability and leveraging their flexibility and responsiveness, Information and Communication Technologies (ICT) provide SMEs with opportunities for Knowledge Management (KM) today in most cases largely unexploited. Focusing on the area of Product Innovation (PI) and drawing evidence from the analysis of a multiple‐case study on 47 Italian SMEs, patterns in the adoption and use of new ICT tools are explained in relation both to Contingencies and to KM internal processes. Complexity at both product and system levels, emerges as a key factor driving technological choices. Three different KM configurations emerge in relation to ICT approaches. Implications of this study are relevant for both SMEs managers and ICT developers/vendors.



فهرست مطالب :


مقدمه

شرکت های کوچک و متوسط و فن آوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند نوآوری محصول

روش شناسی پژوهش

بررسی چارچوب

شکل 1: چارچوب بررسی

تحقیق تجربی

انتخاب نمونه

شكل 2:توزیع از لحاظ كاركنان

شكل 3 : توزیع از لحاظ نوع ICTهای انتخاب شده

توافقنامه تحقیق

تحلیل داده ها

نتایج پژوهش

جدول 1: دسته های پیچیدگی محصول

جدول 2: دسته های پیچیدگی سیستمی

جدول 3: دسته های رویکرد ICT

جدول 4: دسته های انتقال درونی دانش

جدول 5: دسته تحکیم دانش

شکل 4:رویکرد های ICT به همراه پیچیدگی محصول و سیستم

جدول 6: تحلیل اشتراکی بین محصول ساده , پیچیدگی سیستمی و رویکرد های ICT

جدول 7:تحلیل مشترک بین محصول پیچیده ,پیچیدگی سیستمی و رویکرد های ICT

جدول 8: تحلیل مشترک بین رویکرد های ICT و انتقال درونی دانش

جدول 9: تحلیل اشتراکی بین رویکرد های ICT و تحکیم دانش

مفاهیم ضمنی مدیریتی و توسعه های آینده

شکل 5: تحلیلی مشترک بین ترکیبات درونی KM و رویکرد های ICT

یادداشت ها:

ترکیبات مدیریت دانش در بنگاه های اقتصادی کوچک تا متوسط ایتالیایی

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 12:08 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود سیاستها و معیارهای FM بعنوان سیستم مدیریت دانش مدار

سیاستها و معیارهای FM بعنوان سیستم مدیریت دانش مدار

ترجمه مقاله سیاستها و معیارهای FM بعنوان سیستم مدیریت دانش مدار در 25 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc فارسی و اصل مقاله انگلیسی در 11 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

ترجمه مقاله سیاستها و معیارهای FM بعنوان سیستم مدیریت دانش مدار در 25 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc فارسی و اصل مقاله انگلیسی در 11 صفحه پی دی اف

 

 

 

عنوان فارسی :

ترجمه مقاله سیاستها و معیارهای FM بعنوان سیستم مدیریت دانش مدار


عنوان انگلیسی :

FM policies and standards as a knowledge management system



  • تعداد صفحات فارسی : 25 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
  • تعداد صفحات انگلیسی : 11 صفحه
  • دانلود فایل ترجمه فارسی : بلافاصله پس از پرداخت 15000 تومان می توانید دانلود کنید . قابل پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب .

 

مقدمه

تئوری اقتصاد و بازرگانی مبتنی بر نقش سازمانی می باشد. دانش، بعنوان منشاء موقعیت اقتصادی، تا حد زیادی جایگزین فاکتورهای سنتی گردیده است. (Druker 1995) مدیریت دانش مدار (KM) بدلایل متعددی به عنوان یک قضیه استراتژیکی مورد اتفاق نظر می باشد. کسانی که قادر به درک این مورد نباشند ممکن است اصولاًَ نتوانند دوام یابند (Frappalo 2000). بر خلاف این هزارها، KM تا کنون فقط بصورت اندکی از نقطه نظر نقاط قوتی مورد مطالعه گردیده است. به عنوان فرضیه و تئوری که بعنوان نظم آینده باشد، در واقع مدیریت فیزیکی مکان ممکن است بعنوان مهمترین ابزار در شیوه مدیریت دانش مدار باشد و یک چشم انداز دانش مدارانه ممکن است یک چارچوب ذهنی ارائه دهد که تحت آن صاحبان مدرک بتوانند سود حاصل از تجارت خود را اندازه گیری نمائید. (Haynes 2000) هر چند که این نوع ارتباط ممکن است توسط خورده فروشان شناخته شده باشد اما باز هم در سازمانها مبهم است. جایی که به تاثیر امکانات بر روی تعامل مشتری ها در سازمانها بها داده می شود. (Mclennan 2000).

 

 

فهرست مطالب :

 

سیاستها و معیارهای FM بعنوان سیستم مدیریت دانش مدار

مقدمه

روش شناسی تحقیقات

نتایج

اعتبار

ارزشیابی

اهمیت کلی

تجزیه و تحلیل فاکتورها

نتیجه


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 12:08 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی (کاکس و همکاران، 2003)

پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی (کاکس و همکاران، 2003)

دانلود پرسشنامه استاندارد اضطراب حالتی رقابتی (کاکس و همکاران، 2003)، در قالب word و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد اضطراب حالتی رقابتی (کاکس و همکاران، 2003)، در قالب word  و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


کاکس و همکاران  (2003) پرسشنامۀ بازبینی شدۀ اضطراب حالتی رقابتی 2 را که نسخۀ بازبینی شدۀ پرسشنامۀ اضطراب حالتی رقابتی 2 طراحی شده به وسیلۀ مارتینز و همکاران  (1990) می­ باشد را با انجام اصلاحات و تغییراتی ارائه نمودند. در این پرسشنامه 17 سؤالی، خرده مقیاس اضطراب جسمانی با هفت سؤال و خرده مقیاس اضطراب شناختی و اعتماد به نفس با پنج سؤال سنجیده می­ شوند. 


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها :                            17

تعداد مولفه :                              3 مولفه (اضطراب جسمانی، اضطراب شناختی، اعتماد به نفس)

روایی و پایایی :                           دارد

نحوه نمره گذاری :                       دارد

منبع :                                         دارد

نوع فایل :                                   word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                            2


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 12:08 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مقاله بررسی ابعاد مهندسی مجدد در سازمان

مقاله بررسی ابعاد مهندسی مجدد در سازمان

مقاله بررسی ابعاد مهندسی مجدد در سازمان در 12 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات12
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مقاله بررسی ابعاد مهندسی مجدد در سازمان در 12 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


 


چكیده


سازمان یك نهاد اجتماعی است كه مبتنی بر هدف بوده و دارای سیستم های فعال و هماهنگ است و با محیط خارجی ارتباط دارد. در گذشته، هنگامی كه محیط نسبتاً باثبات بود، بیشتر سازمانها برای بهره برداری از فرصتهای پیش آمده به تغییرات تدریجی و اندك اكتفا می كردند. ولی با گذشت زمان، در سراسر دنیا سازمانها دریافتــه اند كه فقط تغییرات تدریجی راهگشای مشكلات كنونی سازمانها نیست و گاهی برای بقای سازمان لازم است تغییراتی به صورتی اساسی و زیربنایی در سازمان ایجاد شود. امروزه در سراسر دنیا این تغییرات انقلابی را با نام مهندسی مجدد می شناسند. مهندسی مجدد(BPR) روندی است كه در آن وظیفه های فعلی سازمان جای خود را با فرایندهای اصلی كسب و كار عوض كرده و بنابراین، سازمان از حالت وظیفه گرایی به سوی فرایند محوری حركت می كند. همین امر موجب سرعت بخشیدن به روند كسب و كار و كاهش هزینه ها و در نتیجه رقابتی تر شدن سازمان می گردد.

 

فهرست مطالب :

 

مقدمه

رویكردها

1 - آماده سازی

2 - تشخیص:

3 - انتخاب:

4 - راه حل:

5 - انتقال

1 - چشم انداز:

2 - اقدامات اولیه

3 - تشخیص

4 - آلترناتیوها

5 - احیا و نوسازی:

6 - مانیتورینگ:

1 - كشف:

3 - تحقق

1 - كشف:

2 - جستجو و جمع آوری

3 - نوآوری و ساخت

4 - سازماندهی مجدد، آموزش مجدد وابزارسازی مجدد

1 - انتخاب مسیر

2 - الگوبرداری

3 - چشم انداز فرایندها

4 - حل مساله:

5 - برنامه ریزی:

6 - اجرا

1 - دوران نهفتگی:

2 - تفكر هدفمند:

3 - كشف حقیقت:

- آزمایش و یادگیـری

الزامات و وجوه مشترك مهندسی مجدد:

دلایل روی آوردن سازمانها به مهندسی مجدد

الف - عوامل خارجی

ب - عوامل داخلی:

استراتژی های سازمان

الگوبرداری

 
  

مدیریت كیفیت جامع

فناوری اطلاعات

تغییرات و منابع انسانی

منابع و مراجع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 12:08 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مقاله بررسی استاندارد توسعه گر کارکنان در مدیریت منابع انسانی

مقاله بررسی استاندارد توسعه گر کارکنان در مدیریت منابع انسانی

مقاله بررسی استاندارد توسعه گر کارکنان در مدیریت منابع انسانی در 9 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات9
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مقاله بررسی استاندارد توسعه گر کارکنان در مدیریت منابع انسانی در 9 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc



چكیده


امروزه مدیریت کارکنان دانشگر و سازمانهای یادگیرنده کار ساده ای نیست. با اصول و قواعد سنتی نمی توان کارکنان دانش آفرین را مدیریت كرد. لازم است اصول و مبانی مدیریت بر فرهیختگان و شایستگان را آموخت و به کار گرفت. کسب مزیت رقابتی در گرو پرورش و مدیریت منابع انسانی سازمان است. از طریق تولید دانش می توان سازمان دانش مدار را ایجاد و توسعه داد. کارکنان پرورش یافته توان تبدیل دانش به محصولات، کالا و خدمات را دارند و برای سازمان سودآوری تولید می كنند. برای مدیریت مناسب منابع انسانی بایستی سطح دانش، اطلاعات، مهارتها و قابلیتهای کارکنان را ارتقا داد و در آنان شایستگی ایجاد كرد. توسعه منابع انسانی با آموزشهای زیاد حاصل نمی شود، بلکه بایستی توسعه منابع انسانی به صورت برنامه ریزی شده و نظام مند عمل كند. یکی از استانداردهایی که کمک
می کند تا برنامه مدیریت وتوسعه منابع انسانی به صورت نظام دار و علمی دنبال شود استاندارد توسعه گر کارکنان (PDS) است. از طریق این استاندارد می توان چهارچوب مناسب برای مدیریت و پرورش نیروی کار ارائه و مجموعه فعالیتهای توسعه دهنده مرتبط با کارکنان، چگونگی اجرای سیستم های توسعه دهنده و خصوصیات تعالی سازمان از طریق منابع انسانی را در قالب های علمی قرارداد و دنبال كرد. باتوجه به اهمیت استاندارد مذکور در بسترسازی مدیریت منابع انسانی در این مقاله سعی بر آن است که نظامها، ابعاد و مؤلفه های استاندارد توسعه گر کارکنان تبیین و سیستم های هشت گانه استاندارد و تأثیر آن در بهبود مدیریت و توسعه منابع انسانی ارائه و تحلیل شود.



فهرست مطالب :


مقدمه

سیستم های استاندارد توسعه گر کارکنان

مؤلفه تحلیل نیازهای آموزشی

مؤلفه های توسعه کارراهه کارکنان

مؤلفه های تخصیص منابع

مؤلفه های ارتباط

مؤلفه های آموزش توجیهی

مؤلفه های پایش آموزش

مؤلفه های ارزیابی آموزشی

مؤلفه های مربوط به بازخورد

چک لیست توسعه دهنده کارکنان

جمع بندی و نتیجه گیری


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 12:08 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مقاله بررسی استراتژی و ارزش

مقاله بررسی استراتژی و ارزش

مقاله بررسی استراتژی و ارزش در 8 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات9
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مقاله بررسی استراتژی و ارزش در 8 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


 


چكیده


 آنچه مدیران برجسته را متمایز می‌سازد، دانش آنان در مورد نظریه‌های علمی و یا مهارت در به كار گیری ابزار و متدولوژی‌های روزآمد مدیریتی نیست. اغلب مدیران پیشتاز،‌ با "نگرش" ساده و در عین حال عمیق خود، در صنعت تحول آفریده‌اند. این نگرشها در عبارت و مفهوم با هم متفاوت هستند، ولی همه آنها به گونه ای چگونگی خلق "ارزش" برای مشتریان را بیان می‌كنند.
"ارزش" در ادبیات مدیریتی امروز جایگاه ویژه‌ای یافته است؛ در مباحث استراتژی این مفهوم كاركرد اصلی استراتژی در مقابل مشتری به شمار می‌آید، در الگوهای بازاریابی و مدیریت بازار، مفهوم "ارزش" جایگاه كلیدی دارد و در مهندسی ارزش، این مفهوم برای ارتقای بهره‌وری عملیاتی سازمانها به كار گرفته می‌شود. توجه به شرایط عمومی "محیط رقابتی" كاربرد این مفهوم را فراتر از محیط كسب و كار،‌ به حوزه‌های سیاسی و میدانهای ورزشی توسعه می‌دهد.
این مقاله به تشریح مفهوم ارزش در رابطه با موفقیتهای استراتژیك می‌پردازد و طی آن تلاش می‌كند تا با توصیف چگونگی شكل‌گیری مزیت رقابتی حاصل از ارزش، نگرش مؤثرتری برای اداره بنگاه‌ها فراهم كند.

 

 

فهرست مطالب :

 

معرفی موضوع

وحدت هدف

بازار رقابتی ارزش

استراتژی و ارزش

ارزش چیست؟

آكیو موریتا


بنیانگذار شرکت سونی:

تحلیل بازده ارزش

مایكل دل
بنیانگذار شرکت کامپیوتری دل:

توانمندسازی استراتژیک سازمان

جمع‌بندی

سازمانها برای خلق ارزش


توصیه اول:


توصیه دوم:


توصیه سوم:


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 12:07 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مقاله الگوی فازی در مدیریت بازار

مقاله الگوی فازی در مدیریت بازار

مقاله الگوی فازی در مدیریت بازار در 8 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات8
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مقاله الگوی فازی در مدیریت بازار در 8 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc




چكیده


 امروزه دنیای واقعی ما بسیار پیچیده‌تر از آن است كه بتوان یك توصیف و تعریف دقیق از آن به دست آورد؛ بنابراین برای یك مدل، باید توصیف تقریبی یا همان فازی كه قابل قبول و تجزیه و تحلیل باشد، معرفی شود.
سیستم‌های فازی، سیستم‌های مبتنی بر دانش یا قواعد هستند؛ قلب یك سیستم فازی یك پایگاه دانش است كه از قواعد اگر ـ آنگاه فازی تشكیل شده است. یك قاعده اگر ـ آنگاه فازی، یك عبارت اگر ـ آنگاه است كه بعضی كلمات آن به وسیله توابع تعلق پیوسته مشخص شده‌اند.
امروزه مشکلات و پیچیدگیها در حوزه بازاریابی و مدیریت بازار نیز گسترش یافته اند. بررسی ادبیات بازاریابی بیانگر ضرورت وجود یك چارچوب جامع برای پیش بینی شرایط بازار است. همیشه درك اینكه مشتریان چه نیازهایی دارند و چه چیزهایی می خواهند ساده نیست. ارتباط مستقیم با مشتریان، یك راه حل مشخص در این زمینه و نیز یكی از مزیتهای مقدماتی تحقیقات بازار است. اگرچه مشتریان ممكن است ندانند كه چه می خواهند یا امكان دارد كه آنچه را كه فكر می كنند می خواهند، واقعا نخواهند.
در این مقاله یک الگوی عملی، جامع و پویا برای تعیین آمیخته بازاریابی تشریح خواهد شد. این الگو بر مبنای سیستم‌های تصمیم گیری فازی با هدف سر و کار داشتن با ماهیت پویا، مبهم، نامطمئن، ذهنی و تهدیدکننده متغیرهای ورودی و الگوسازی روابط غیرخطی درگیر در مشکلات بازاریابی قرار دارد. هدف اصلی این بحث تشریح این امر است که چگونه متدولوژی فازی می تواند ماهرانه با مشکلات بازاریابی سر و کار داشته باشد.

 

 

فهرست مطالب :

 

منطق فازی در بازاریابی


بازارهای فازی

تعامل با بازارهای فازی

طبقه بندی فازی مشتریان

نقش منطق فازی در طراحی آمیخته بازاریابی

الگوی فازی آمیخته بازاریابی

_ اهداف و مقاصد فعلی

_ توسعه اخیر (فعلی) و عملکرد

_ تغییر شرایط محیطی بازار

_ توانایی مالی شرکت

 بودجه در دسترس

الگوی فازی آمیخته بازاریابی شرکت فرضی ABC: یک مثال تصویری مشروح


مبنای قانون

نتیجه گیری

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 12:07 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی سازمان تجارت جهانی

پاورپوینت بررسی سازمان تجارت جهانی

دانلود پاورپوینت سازمان تجارت جهانی در حجم 88 اسلاید قابل ویرایش به همراه تصاویر و توضیحات کامل ویژه رائه کلاسی درس بازرگانی بین الملل


مشخصات فایل
تعداد صفحات88
حجم2 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت سازمان تجارت جهانی در حجم 88 اسلاید قابل ویرایش به همراه تصاویر و توضیحات کامل ویژه رائه کلاسی درس بازرگانی بین الملل




عنوان: دانلود پاورپوینت سازمان تجارت جهانی

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 88 اسلاید

دسته: مدیریت- حسابداری- اقتصاد ( درس بازرگانی بین الملل)

 

این فایل در زمینه "سازمان تجارت جهانی"بوده و در 88 اسلاید با تصاویر و شکلهای بسیار زیبا طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) درس بازرگانی بین الملل رشته های مدیریت- حسابداری و اقتصاد در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرید.

 

بخشهای عمده این فایل شامل  موارد زیر است:

 

جهانی شدن

ابعاد جهانی سازی

نقاط اشتراک و افتراق آزادسازی و جهانی شدن

مختصات و ویژگی‌های تحولات اقتصادی بین‌الملل

تفاوت GATT  با WTO

تأسیس سازمان تجارت جهانی

اهداف اصلی سازمان تجارت جهانی

وظایف سازمان تجارت جهانی

اصول حاکم بر سازمان تجارت جهانی

ساختار سازمان تجارت جهانی

ساختار تشکیلاتی سازمان تجارت جهانی

مزایای پیوستن به WTO

ضررهای پیوستن به WTO

زمینه های تاثیرگذاری سازمان تجارت جهانی بركشور در حال الحاق

نگاهی به آخرین وضعیت عضویت كشورهای جهان در سازمان تجارت جهانی

كشورهای غیر متقاضی عضویتدرسازمانتجارت جهانی

دلایل تمایل جمهوری اسلامی ایران برای پیوستن به سازمان تجارت جهانی

فرصت‌هایی که ایران با پیوستنش به سازمان تجارت جهانی به دست می آورد

اولویت‌ها و اهداف ایران در پیوستن به سازمان تجارت جهانی

چالشهای الحاقبه سازمان تجارت جهانی

آخرین وضعیت الحاق ایرانبه سازمان تجارت جهانی                      

ماهیت الحاق به سازمان تجارت جهانی                      

مراحل الحاقبه سازمان تجارت جهانی  

سطح تثبیت تعرفه های صنعتی اعضای ملحق شده

سطح تثبیت تعرفه های كشاورزی اعضای ملحق شده

موافقت نامه های سازمان جهانی تجارت

حفاظت از صنایع داخلی

رعایت ضوابط سرمایه گذاری خارجی

موافقتنامه عمومی تجارت  خدمات (GATS)

استثنائات و محدودیتهای مجاز در تجارت خدمات

موافقت نامه راجع به جنبه های تجاری حقوق مالکیت فکری- TRIPs

موضوعات مورد حمایت در TRIPs

نتیجه گیری

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 12:07 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی سازمان همكاریهای اقتصادی (اكو)

پاورپوینت بررسی سازمان همكاریهای اقتصادی (اكو)

دانلود پاورپوینت سازمان همكاریهای اقتصادی (اكو) در حجم 38 اسلاید با قابلیت ویرایش همراه با تصاویر و نمودارهای بسیار زیبا و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درس بازرگانی بین الملل


مشخصات فایل
تعداد صفحات38
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت سازمان همكاریهای اقتصادی (اكو) در حجم 38 اسلاید با قابلیت ویرایش همراه با تصاویر و نمودارهای بسیار زیبا و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درس بازرگانی بین الملل




عنوان: دانلود پاورپوینت سازمان همكاریهای اقتصادی (اكو)

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 38 اسلاید

دسته: مدیریت- حسابداری- اقتصاد ( درس بازرگانی بین الملل)

 

این فایل در زمینه "سازمان همكاریهای اقتصادی (اكو) "بوده و در 38 اسلاید با تصاویر و شکلهای بسیار زیبا طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) درس بازرگانی بین الملل رشته های مدیریت- حسابداری و اقتصاد در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرید.

 

بخشهای عمده این فایل شامل  موارد زیر است:

 

مقدمه

تاریخچه

اركان سازمان همكاری اقتصادی (اكو) بر اساس عهدنامه ازمیر

شورای وزیران
شورای قائم مقامان
شورای برنامه‌‌ریزی منطقه ای
کمیته‌های فنی

دبیرخانه
سازمان تخصصی

اقدامات مهم اكو در چند سال اخیر

برخی ویژه گی های اکو

اهداف و وظایف

نقاط ضعف اكو

نقاط قوت اكو

برخی آمارهای اكو

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 12:07 ] [ مارال ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 صفحه بعد