دانلود ترجمه مقاله كسب ارزش از طریق مدیریت دانش

ترجمه مقاله كسب ارزش از طریق مدیریت دانش

ترجمه مقاله كسب ارزش از طریق مدیریت دانش در 36 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 17 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات35
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

ترجمه مقاله كسب ارزش از طریق مدیریت دانش در 36 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 17 صفحه پی دی اف



 

  • عنوان فارسی مقاله : كسب ارزش از طریق مدیریت دانش

  • عنوان انگلیسی مقاله : Getting value from knowledge management 

  • تعداد صفحات فارسی : 36 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

  • تعداد صفحات انگلیسی : 17 صفحه

  • دانلود فایل ترجمه فارسی : بلافاصله پس از پرداخت 24000 تومان می توانید دانلود کنید . قابل پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب .





چكیده

هدف - به‌دست‌آوردن ارزش ازطریق مدیریت دانش معنی می‌دهد كه اداره‌كردن روش دانش جدید موجب می‌شود تا اعمال تجاری انجام‌شود، ارزش فقط ازطریق عمل و نه ازطریق صحبت (حرف) اضافه می‌شود. هرچند روابطی بین دانش و عمل وجود دارد و هدف از KM آن است كه ارزش بیشتری ازطریق دانش شركت كسب‌كند. دانش یك واژه (اصطلاح) فرار و آزاد است كه موجب می‌شود تا این موضوعات را به‌خوبی اداره‌كند (رسیدگی‌كنند). این مقاله یك توپولوژی بدیع (جدید) پیشنهاد می‌كند كه بین داده، معنی و عمل تخصصی تمایز قائل می‌شود.هر كدام باید به صورت متفاوتی اداره شود.اگر چه مدیریت باید همه آنها را باید در یك مدل بازرگانی منسجم ویكپارچه سازد.               

طرح، روش،رویكرد – این مقاله تئوریك وغیرتجربی است كه توضیح می دهد یكپارچگی اپیستمولوژی های مختلف یا روش های درك را در درون كسب وكار (تجارت).اپیستمولوژی های مختلف در مورد سطوح مدبریتی بحث و توصیف می شوندو فلسفه پردازی دانشگاهی و رسمی حذف می شود.

یافته ها – مقاله نشان می دهدكه   km ها مانند هم نیستند .

نوآوری،ارزش – به طور خیلی نواور، تعداد كمی از نویسندگان km  مشخص شده است.و اپیستمولوژی های چندگانه را شناسایی می كندوسپس یك رویكرد عمل محوربرای یكپارچگی شان نشان می دهد.علیرغم زبان تئوریكی اش این مقاله در واقع یك رویكرد بسیار عملی برای km واقعی پیشنهاد می كند.

واژگان كلیدی – مدیریت دانش – محیط تجاری( كسب وكار) – سازمان های یادگیرنده

نوع مقاله – مقاله تحلیلی ( مفهومی )



Abstract


Purpose – Getting value from knowledge management (KM) means managing the way new knowledgeisbroughttobearonthebusiness’spractices,forvalueisaddedonlythroughpractice – not through talk. Though there are relationships between knowledge and practice, and the purpose of KM is to get more value from the firm’s knowledge, knowledge is too loose and slippery a term to afford us a good handle on these matters. The paper proposes a novel typology that distinguishes data, meaning, and skilled practice. Each must be managed differently, though management must integrate all into the business model. Design/methodology/approach – A non-empirical theoretical paper clarifying the interaction of different epistemologies or ways of knowing within the business. Different epistemologies are illustrated and discussed at a managerial level, the formal and academic philosophizing is left out. Findings – The paper shows that KM are not all alike. Originality/value – Highly original, given very few KM writers address multiple epistemologies and then propose a practice-based approach to their integration. Despite its theoretical language the paper actually proposes a severely practical approach to real-world KM. Keywords Knowledge management, Business environment, Learning organizations Paper type Conceptual paper


فهرست مطالب :


مقدمه

انواع مختلف پروژه KM (مدیریت دانش)

دانش سیستم‌های خبره و اشتراك

گروه، شخصی‌(فردی) و مدل‌های تجاری جدید

ماورانی معنی ایستای داده (اطلاعات)

معنی و عمل

با این‌وجود عمل چیست؟

تایج


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 12:14 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پرسشنامه سازگاری معنوی (رسولی و همکاران، 1388)

پرسشنامه سازگاری معنوی (رسولی و همکاران، 1388)

دانلود پرسشنامه استاندارد سازگاری معنوی (رسولی و همکاران، 1388)، در قالب word و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد سازگاری معنوی (رسولی و همکاران، 1388)، در قالب word  و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


مقیاس سازگاری معنوی توسط رسولی و همکاران در سال 1388 ساخته شد. این مقیاس دارای 39 گویه و سه مولفه (معنا داشتن زندگی، ارتباط با خداوند، جستجوی حمایت معنوی) می ­باشد.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها :                            39

تعداد مولفه :                              3 مولفه (معنا داشتن زندگی، ارتباط با خداوند، جستجوی حمایت معنوی)

روایی و پایایی :                           دارد

نحوه نمره گذاری :                       دارد

منبع :                                         دارد

نوع فایل :                                   word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                            3


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 12:14 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود ترجمه مقاله تئوریهای مدیریت پیشرفته

ترجمه مقاله تئوریهای مدیریت پیشرفته

ترجمه مقاله تئوریهای مدیریت پیشرفته در 27 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 12 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات27
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

ترجمه مقاله تئوریهای مدیریت پیشرفته در 27 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 12 صفحه پی دی اف





عنوان انگلیسی مقاله :  Managing human resources toward achieving knowledge management


عنوان فارسی مقاله :  تئوریهای مدیریت پیشرفته


تعداد صفحات فایل فارسی :  27 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  12 صفحه پی دی اف


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 17000 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :


چكیده:


این پژوهش روابط بین مدیریت منابع انسانی و مدیریت دانش را می سنجد . به خصوص رابطه میان چهار حوزه مدیریت منابع انسانی(آموزش، تصمیم گیری ، ارزیابی عملكرد، جبران خدمات و پاداش)و پنج مقوله مدیریت دانش(كسب دانش، ثبت دانش ، انتقال دانش ، خلق دانش و كاربرد دانش) مورد كنكاش قرار گرفته است. نتایج آماری نشان می دهد كه دانش سازمانی مستلزم یك دیدگاه مدیریتی متفاوت نسبت به سازمان غیر دانشی است. بنابراین نقش مدیریت منابع انسانی یگانه است. براساس رشد كارمند تمركز باید روی دستیابی به كیفیت، خلاقیت، رهبری و مهارت حل مسئله قرار بگیرد. طراحی یك سیستم جبران خدمات و پاداش باید روی ارتقای عملكرد گروهی ،اشتراك دانش و تفكر خلاق باشد. ارزیابی عملكرد باید مبنای ارزیابی فعالیتهای مدیریت دانش، و داده ای برای هدایت تلاشهای مدیریت دانش باشد.

 

 


Abstract:

This research examines the linkages between human resource management and knowledge management. Specifically, the association between four areas of human resource management (training, decision‐making, performance appraisal, and compensation and reward) with the five areas of knowledge management (knowledge acquisition, knowledge documentation, knowledge transfer, knowledge creation, knowledge application) is explored. The statistical results suggest that a knowledge organisation requires a different management approach than the non‐knowledge organisation. Hence, the role of human resource management is also unique. In terms of employee development, the focus should be placed on achieving quality, creativity, leadership, and problem solving skill. The design of a compensation and reward system should be on promoting group performance, knowledge sharing, and innovative thinking. The performance appraisal must be the base of evaluation of employee’s knowledge management practices, and an input for directing knowledge management efforts.



فهرست مطالب 

 

مقدمه

تعریف دانش

تعریف مدیریت دانش

آیا فن آوری اطلاعات معادل مدیریت دانش است؟

رابطه بین مدیریت منابع انسانی و مدیریت دانش

روش شناسی

نتایج

آموزش

تصمیم گیری

ارزیابی عملكرد

جبران خدمات و پاداش

بحث

نتایج


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 12:14 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود ترجمه مقاله حمایت از عملكردهای كاری پست فورد یست چارچوب حمایت علمی برای حمایت از كار دانشی

ترجمه مقاله حمایت از عملكردهای كاری پست فورد یست چارچوب حمایت علمی برای حمایت از كار دانشی

ترجمه مقاله حمایت از عملكردهای كاری پست فورد یست چارچوب حمایت علمی برای حمایت از كار دانشی در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 17 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات21
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

ترجمه مقاله حمایت از عملكردهای كاری پست فورد یست چارچوب حمایت علمی برای حمایت از كار دانشی در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 17 صفحه پی دی اف





عنوان انگلیسی مقاله :  Supporting post-Fordist work practices A knowledge management framework for supporting knowledge work


عنوان فارسی مقاله :  حمایت از عملكردهای كاری پست فورد یست چارچوب حمایت علمی برای حمایت از كار دانشی


تعداد صفحات فایل فارسی :  21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی : 17 صفحه پی دی اف


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 19000 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :

چكیده :


این مقاله به بررسی نقش مدیریت دانش و سیستم مدیریت دانشی برای حمایت از كار دانشی    می پردازد . دریك محیط كاری علم و دانش همیشه بر یكی از موقعیتهای خاص حاكم است ،بنابراین یك سازمان زمانی از سیستم مدیریت دانشی بهره می برد كه چنین سیستمی بر روی یك وظیفه خاص تمركز كند . حمایت از كار دانشی در سطح مسئولیت عملكرد عاملان یك مسئولیت را كامل می كند .این مقاله بیان می كند ، سیستم مدیریت دانشی می تواند به عنوان ركن تصمیم گیری هوشمندانه كه فرایند شناختی مشتركی را بین كارگزاران سیستم ایجاد می كند ، به اجرا برساند .این روش پیشنهادی از انطباق چارچوب مدیریت دانشی و برخی از تحقیقات گرفته شده است .این انطباق بخاطر دامنه متنوع و ابعاد مختلف و برجسته چارچوب پیشنهادی است . تمركز بر اجرای كار به عنوان یك نیروی پیش برنده در مدیریت دانشی نقطه مشترك این تحقیقات تخصصی می باشد .این مقاله مسائل برگرفته شده از این تحقیقات را شناسایی كرده و سهم آنها را در پیشبرد چارچوب توضیح می دهد . در این مقاله به این نتیجه می رسیم كه با برخورداری از امتیاز كار دانشی مدیریت دانشی وظیفه گرا می تواند یك روش مدیریت دانشی موثر باشد .



Abstract


This paper examines the role of knowledge management and knowledge management systems for supporting knowledge work. In a work environment, knowledge is always situated in a specific context, so an organization benefits from a knowledge management system when such a system is focused on a specific task. Providing support for knowledge work at the task level complements the work practices of actors performing the task. The paper suggests that knowledge management systems can be implemented as intelligent decision support that establishes a joint cognitive process between the system and the actor performing the task. The proposed approach has been derived from our application of a knowledge management framework to a number of field studies. These applications come from various domains and highlight different aspects of the proposed framework. The focus on task performance, as a driving force for knowledge management, unifies these field studies. The paper identifies the issues that emerge from these studies and describes their contribution to the development of the framework. The paper concludes that by privileging knowledge work, task-based knowledge management can be an effective knowledge management strategy.


فهرست مطالب :


مقدمه 

متدولوژی

مطالعات تخصصی

موضوعات و عملكردهای مدیریت دانشی وظیفه گرا

چگونه یادگیری را بطور واضح وارد یك چارچوب مدیریت دانشی كنیم ؟

چار چوب مدیریت دانشی وظیفه ای

یك نمونه كار وظیفه گرا

یك چارچوب برای مدیریت

مسائل مهم در مدیریت دانشی وظیفه گرا

حافظه سازمانی

نمونه سازی

حمایت از تصمیم گیری هوشمندانه: حمایت تكنولوژی برای كار دانشی

پست فوردیسم : اجرای ادغام و تفكر

نتیجه




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 12:14 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود ترجمه مقاله یك مقایسه ی بین ملتی برای فعالیت های مدیریت دانش

ترجمه مقاله یك مقایسه ی بین ملتی برای فعالیت های مدیریت دانش

ترجمه مقاله یك مقایسه ی بین ملتی برای فعالیت های مدیریت دانش در 24 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 13 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات24
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

ترجمه مقاله یك مقایسه ی بین ملتی برای فعالیت های مدیریت دانش در 24 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 13 صفحه پی دی اف

 

 

 

 

عنوان انگلیسی مقاله :  A cross-national comparison of knowledge management practices


عنوان فارسی مقاله :  یك مقایسه ی بین ملتی برای فعالیت های مدیریت دانش


تعداد صفحات فایل فارسی :  24 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  13 صفحه پی دی اف


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 19000 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :



خلاصه:


هدف – یک علامت برجسته ی مخصوص برای موفقیت سرمایه گذاری عصر شبکه ی پست خصوصیت کار آفرینانه ی ذاتی آن است که در فعالیت های کلیدی دانش سازمانی مرتبط با فرهنگ ،فرآیندها ،محتوی و زیر ساخت سازمانی آشکار می باشد هدف ازاین مقاله پیگیری کردن فعالیت های سازمانی بر پایه دانش است .

طراحی ،روش شناسی ،رویکرد (روش )- مقاله روی نتیجه ی تحقیق میدانی در شرکت های کار آفرینانه در چهار منطقه ی جغرافیایی گزارش می دهد که به کمک یک ابزار تحقیق شناختی که بطور ویژه برای فعالیت های برجسته سازمانی برپایه دانش توسعه یافته بود مورد ،تجزیه وتحلیل قرار گرفته بودند ابزار تحقیق در شرکت هایی که در سیلیکون والی آمریکا،سنگاپور ،هلند واسرائیل قرار داشتند بکار گرفته شده بود.

یافته ها – فعالیت های کلیدی که معمولاً یافته شده بودند برای شرکت های لبه ی پیشین در همه ی مناطق شامل :یک تمایل برای تجربه (آزمایش )تنظیم (بخش بندی )جامع برای دانش ویک تصمیم گیری دسته جمعی می شدند مقاله پژوهش رادر دوره هایی از یک مقایسه ی فرهنگی متقاطع برای چهار منطقه توصیف می کند مشتق کردن تعیین کننده های کلیدی رقابت، خصوصیات منطقه ای برجسته که نوآوری وکار آفرینی را افزایش می دهد وبایک بحث روی مقایسه مفاهیم (دلالت های)نتایج پژوهشی برای شرکت های کار آفرینانه در حال جستجو برای ایجاد یک حضور فیزیکی بسته می شود.

اصل (اصالت )/ارزش - پژوهش شواهد (مدارکی )مهیا ساخته که شرکت های کارآفرینانه ی نوآور ،قطع نظر از اینکه کجا قرار گرفته باشند ،به ارائه فعالیت های سازمانی دانش ،عقاید فرهنگی ،هنجارهای رفتاری وارزشی که منسوب ترند از بی شباهتی گرایش دارند بدون توجه به زمینه های ملی .

کلمات کلیدی : مدیریت دانش ،ایالات متحده ی آمریکا ،سنگاپور ، هلند، اسرائیل

نوع مقاله مقاله ی پژوهشی

 


Abstract


Purpose – A distinguishing feature of the successful “post-Network Age” enterprise is its intrinsic entrepreneurial character that manifests itself in key organizational knowledge practices relating to organizational culture, processes, content and infrastructure. The purpose of this article is to explore organizational knowledge-based practices. Design/methodology/approach – The article reports on the outcome of field research in which entrepreneurial firms in four geographic regions were analyzed with the help of a diagnostic research tool specifically developed for profiling organizational knowledge-based practices. The diagnostic tool was applied in firms located in Silicon Valley in the USA, Singapore, The Netherlands and Israel. Findings – Key practices that were found to be common to leading-edge firms in all regions included: a propensity for experimentation; collective sharing of knowledge, and collective decision making. The paper describes the research in terms of a cross-cultural comparison of the four regions, derives key determinants of competitiveness, profiles regional characteristics which enhance innovation and entrepreneurship and closes with a discussion on the implications of the research outcomes for entrepreneurial firms seeking to build a global presence. Originality/value – The research provides evidence that innovative, entrepreneurial firms – no matter where they are located – tend to exhibit organizational knowledge practices, cultural beliefs, values and behavioral norms that are more akin than dissimilar, regardless of national context. Keywords Knowledge management, United States of America, Singapore, The Netherlands, Israel Paper type Research paper


فهرست مطالب :


1- زمینه ی مفهومی (فکری )

1)فرهنگ دانشی یا« بدانیم چه کسی هستیم»

2)محتوی دانشی یا «دانستن اینکه چه چیزی را می دانیم»

3- زیر ساخت دانش یا «دانستن اینکه چطور ما می دانیم»

4- فرآیند دانش یا «بدانیم که چگونه ما می دانیم »

مفاهیم وتحقیق مرتبط

2- روش شناسی

نمونه گیری کردن تحقیق

ابزار (وسیله ی)مطالعه

ارزیابی ابزار KPS

3-  محتوی فرهنگی ملی /منطقه ای

سیلیکون والی

اسرائیل

سنگاپور

هلند

4- تجزیه وتحلیل برای چهار منطقه ی شامل شده در مطالعه.

یافته های تحقیق:

تجزیه وتحلیل یافته ها

شرکت های لبه ی

پیشین

5- نتایج


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 12:13 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود ترجمه مقاله جابجایی داوطلبانه ، مدیریت دانش - دوست یا دشمن

ترجمه مقاله جابجایی داوطلبانه ، مدیریت دانش - دوست یا دشمن

ترجمه مقاله جابجایی داوطلبانه ، مدیریت دانش دوست یا دشمن در 29 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 20 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات29
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

ترجمه مقاله جابجایی داوطلبانه ،  مدیریت دانش - دوست یا دشمن در 29 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 20 صفحه پی دی اف





عنوان انگلیسی مقاله :  Voluntary turnover: knowledge management – friend or foe


عنوان فارسی مقاله :  جابجایی داوطلبانه : مدیریت دانش - دوست یا دشمن ؟


تعداد صفحات فایل فارسی :  29 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  20 صفحه پی دی اف


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 25000 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :



واژگان کلیدی:


مدیریت دانش- جابجایی کارمندان- خدمات مالی- آموزش- توسعه، کارمند- نیروی کار


چکیده:


شروع عصر دانش همه صنایع را تحت تاثیر قرار داده است. بدون استثنا صنعت خدمات مالی کانادایی خودش را به خاطر ساختار به شدت دانشی ای که دارا بوده دگرگون کرده (متحول کرد) به خاطر این رقابت بالا و حرفه ای های که شغل فکری دارند یک موقعیتی که شرکت های خدماتی مالی را راهنمایی می کند که هر روز در حال از دست دادن سرمایه انسانی هستند. سرمایه ای که می تواند مورد استفاده قرار گیرد. در بازار کاربه سرعت در حال تغییر و نوین در نزاع برای درخشان ترین مدیران اجرایی ارشد و مدیران مجموعه سهام و روسای سرمایه و حرفه ای هایی که آنها برای کارمندانشان از طریق توسعه و آموزش مورد توجه قرار دهند مادامی که پاداش را نظارت و برنامه ها را شناسایی کنند به طوریکه کمبود سرمایه فکری در حداقل حفظ شود. این مقاله 19 تا شرکت خدمات مالی کانادایی و فعالیت های سرمایه انسانی جاری شان را مورد بررسی قرار می دهد. نتایج نشان می دهد که مادامی که مدیران منابع انسانی به طور موثرانه ای افراد را در سازمان هایشان از طریق آموزش و توسعه مدیریت می کنند. بازنگری های عملکرد و مدیریت موثر تقاضاهای نیروی کار در نوسان است. با وجود اینکه این مقاله نیاز به توجه بیشتر به پرداخت به قدرت نفوذ (اهرم) سرمایه انسانی که نیروی کار به شدت دانششان وجود دارد برجسته کرده است.علاوه بر این یافته های تحقیق شدیداًَ نیاز به افزایش رفتارهای مدیریت دانش مانند ارزیابی و رمزی کردن دارایی های دانش سازمانی را پیشنهاد می کند.



Abstract:

The onset of the knowledge era has affected all industries. Without exception, the Canadian financial services industry has transformed itself due to the knowledge‐intensive structure it possesses. However, high competition and career‐minded professionals have created a situation in which leading financial services firms are losing key human capital each day – capital that can and will be used against them in the modern, fast‐paced labour market. In the fight for the brightest senior executives, portfolio managers and fund administrators, human resource professionals must pay attention to the investments they are making in their employees through training and development, while monitoring reward and recognition programs, so that loss of intellectual capital is kept to a minimum. This study examines 19 Canadian financial service firms and their current human capital practices. Results show that while human resource managers are effectively managing the people in their organizations through training and development, performance reviews, and the effective management of fluctuating workforce demands. However, this study highlights the need for greater attention to be paid to the leveraging of human capital that exists within their knowledge‐intensive workforce. Furthermore, research findings strongly suggest the need to increase knowledge management behaviours such as the valuation and codification of organizational knowledge assets.



فهرست مطالب :


مقدمه

بازنگری ادبیات

جابجایی (ترک خدمت)

کارگران موقت/ قراردادی

مدیریت دانش و سرمایه فکری

سرمایه رابطه ای 

متدولوژی

تفسیر اطلاعات

جابجایی

توسعه و آموزش 

کارگران مو قت/ قراردادی

بازنگری عملکرد:

فعالیت های مدیریت دانش

عملکرد وظیفه ای


نتیجه گیری 




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 12:13 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود ترجمه مقاله مدیریت دانش، نوآوری و عملکرد شرکت

ترجمه مقاله مدیریت دانش، نوآوری و عملکرد شرکت

ترجمه مقاله مدیریت دانش، نوآوری و عملکرد شرکت در 35 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 15 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات35
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

ترجمه مقاله مدیریت دانش، نوآوری و عملکرد شرکت در 35 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 15 صفحه پی دی اف

 



عنوان انگلیسی مقاله :  Knowledge management innovation and firm performance


عنوان فارسی مقاله :  مدیریت دانش، نوآوری و عملکرد شرکت


تعداد صفحات فایل فارسی :  35 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  15 صفحه پی دی اف


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 25000 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :


چکیده :


هدف - جهت تأمین شواهد تجربی مبنی‌بر حمایت از نقش مدیریت دانش، درون شرکتها.

طراحی / متدولوژی / رویکرد - داده‌ها با استفاده ازطریق پرسشنامه‌های پستی‌ای برای مدیران رده‌بالای شرکت‌هایی با تعداد 50 یا بیش‌از 50 کارگر، که یک مقطع عرضی از صنعت را نمایندگی می‌کنند، جمع‌آوری گردیده‌است. تمام 743/1 پرسشنامه فرستاده‌شد و 443 عدد از آنها بازگشت و مورد استفاده بود. (نرخ واکنش 8/27 درصد). نمونه ازنظر تعصب و سوگیری واکنشی و غیرواکنشی بررسی‌شد. فرضیه‌ها با استفاده از طرح‌ریزی معادله ساختاری آزمایش‌شدند.

یافته‌ها - این مقاله مدیریت دانش را به‌عنوان یک مکانیزم هماهنگی معرفی می‌کند. شواهد تجربی این باور را که «یک شرکت با توانایی بالا در مدیریت دانش، از منابع بطور کاراتر استفاده خواهد کرد و عملکرد بهتری خواهد داشت»، تأیید می‌کنند.

محدودیت‌ها / کاربردهای تحقیق - نمونه تاحدودی روی شرکتهای بزرگتر ارائه شده است. داده‌ها در زلاندنو جمع‌آوری گردیده‌است. بعنوان مطالعات بیشتر، این مسأله حائز اهمیت است که این تحقیق در زمینه‌های مختلف تکرار شود.

کاربردهای عملی - مدیریت دانش در سازمانهای زیادی پذیرفته شده است و نیازمند استفاده از یک نمونه تجاری، جهت توجیه مصارف برنامه‌ها درجهت اجرای عملکرد مدیریت دانش و کاربردهای عملی یا راه‌حلهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، می‌باشد.

اصالت / ارزش - این مقاله یکی‌از اولین حامیان تجربی برای نقش مدیریت دانش در شرکتها می‌باشد. بعلاوه، تثبیت موقعیت مدیریت دانش بعنوان مکانیزم هماهنگی در شرکتها نیز، سهم مهمی در تفکر ما برروی این موضوع دارد.

لغات کلیدی - مدیریت دانش، نوآوری، عملکرد شغلی

نوع مقاله - مقاله پژوهشی


Abstract


Purpose – To provide important empirical evidence to support the role of knowledge management within firms. Design/methodology/approach – Data were collected using a mail survey sent to CEOs representing firms with 50 or more employees from a cross-section of industries. A total of 1,743 surveys were mailed out and 443 were returned and usable (27.8 percent response rate). The sample was checked for response and non-response bias. Hypotheses were tested using structural equation modelling. Findings – This paper presents knowledge management as a coordinating mechanism. Empirical evidencesupports the view that a firm with a knowledge management capability will use resources more efficiently and so will be more innovative and perform better. Research limitations/implications – The sample slightly over-represented larger firms. Data were also collected in New Zealand.Aswithmost studies,it is importantto replicate thisstudyin different contexts. Practical implications – Knowledge management is embraced in many organizations and requires a business case to justify expenditure on programs to implement knowledge management behaviours and practices or hardware and software solutions. This paper provides support for the importance of knowledge management to enhance innovation and performance. Originality/value – This paper is one of the first to find empirical support for the role of knowledge management within firms. Further, the positioning of knowledge management as a coordinating mechanism is also an important contribution to our thinking on this topic. Keywords Knowledge management, Innovation, Business performance Paper type Research paper


فهرست مطالب :


مقدمه

ایجاد فرضیه

طراحی تحقیق

داده‌ها:

تعریف متغیرها

دستاوردها و بحث

نتیجه‌گیری

کاربردها برای تئوری

کاربردها جهت مدیران

محدودیتها

تحقیق آتی

یادداشت

جدول 1

همبستگی بین مقادیر مدیریت ودانش و انواع نوآوری

جدول 2

همبستگی عوامل مدیریت دانش با انواع نوآوری

جدول 3) همبستگی بین مقادیر مدیریت دانش و انواع عملكرد

جدول 4) همبستگی بین عوامل مدیریت دانش و انواع عملكرد

جدول 5) نتایج مدل‌سازی برابری ساختاری


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 12:13 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود ترجمه مقاله مقایسه ای بین مفاهیم و استفاده مدیریت دانش در بخش خصوصی و عمومی

ترجمه مقاله مقایسه ای بین مفاهیم و استفاده مدیریت دانش در بخش خصوصی و عمومی

ترجمه مقاله مقایسه ای بین مفاهیم و استفاده مدیریت دانش در بخش خصوصی و عمومی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 13 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات22
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

ترجمه مقاله مقایسه ای بین مفاهیم و استفاده مدیریت دانش در بخش خصوصی و عمومی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 13 صفحه پی دی اف




عنوان انگلیسی مقاله :  A comparison of public and private sector perceptions and use of knowledge management


عنوان فارسی مقاله :  مقایسه ای بین مفاهیم و استفاده مدیریت دانش در بخش خصوصی و عمومی


تعداد صفحات فایل فارسی :  22 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  13 صفحه پی دی اف

 

دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 19000 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :



خلاصه :

مدیریت دانش یك بخش ظهور یافته و التقاطی از دانش است كه مدیریت سیستماتیك دانش را پوشش می دهد. در كل نمونه ها و درون كلیه سطوح سازمانها، تازگی نسبی حوزه ها به عنوان فلسفه مدیریت منتج شده از اغلب تحقیقات و مطالعات كاربردی و عملی مبتنی بر سازمانهای بخش خصوصی .

تقریباً دانش كمی راجع به مدیریت دانش در بخش خصوصی وجود دارد. و همچنین دانش كمتری روی مقایسه های مدیریت دانش در بخش خصوصی با عمومی. مقایسه مفاهیم هر دوی سازمانهای بخش خصوصی و عمومی از جهت مدیریت دانش جهت بهبود فهم كلی و توسعه یادگیری خاص بخش خصوصی صورت گرفته است.

ابتدا با استفاده از یك مدل توسعه یافته از مدیریت دانش، ابعاد كلیدی مدیریت دانش مشخص شده اند.

دوم: یك تحقیق روی سازمانهای بخش خصوصی و عمومی استفاده شده است تا مفاهیم ابعاد مدیریت دانش را بررسی كند.

سوم: سری هایی از تركیب های اجتماعی كیفی كارگاهها كه شامل هر دوی سازمانهای بخش خصوصی و عمومی می شود وجود دارد . كه در جهت دستیابی به دید عمیق تری از مقایسه های بخشی صورت گرفته است.

این یافت شده است كه مدیریت دانش توسعه یافته است به عنوان فلسفه مدیریت در بخش خصوصی .این توسعه منتج شده از فشار ممتد و پیاپی جهت افزایش كارایی، منابع كاهش یافته و بهبود كیفیت در بخش خصوصی



Abstract:

Knowledge management is an emergent and eclectic body of knowledge which covers the systematic management of knowledge, of all kinds, within all levels and types of organisations. The relative newness of the area as a management philosophy has resulted in most research and practical application studies being based in large private sector organisations. There is relatively little information on knowledge management in the private sector, and even less on private‐public sector knowledge management comparisons. Compares the perceptions of both private and public sector organisations in regard to knowledge management to improve overall understanding and to develop sector specific learning. First, the key dimensions of knowledge management are identified using a developed knowledge management model. Second, a survey of public and private sector organisations is used to investigate perceptions of the knowledge management dimensions. Third, there are a series of qualitative social constructionist workshops, involving both private and public sector organisations which were run to gain a deeper insight into sectoral comparisons. It was found that knowledge management was more developed as a management philosophy in the public sector. This development has been caused by continual pressure for increased efficiency, reduced resources and improved quality within the public sector.




فهرست مطالب :


مقدمه 

ابعاد كلیدی مدیریت دانش

تركیب دانش 

جذب و انتشار دانش

كار بردها و مزایای مدیرت دانش

روش شناسی تحقیق 

بررسی تحقیق 

كارگاههای مشاركتی

نتایج و مباحثه

تركیب و تعریف دانش 

تجسم دانش

توزیع دانش

استفاده هاو مزایای راش

نتایج


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 12:13 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود ترجمه مقاله استراتژی هایی برای اجرای مدیریت دانش ، نقش مدیریت منابع انسانی

ترجمه مقاله استراتژی هایی برای اجرای مدیریت دانش ، نقش مدیریت منابع انسانی

ترجمه مقاله استراتژی هایی برای اجرای مدیریت دانش ، نقش مدیریت منابع انسانی در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 9 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات18
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

ترجمه مقاله استراتژی هایی برای اجرای مدیریت دانش ، نقش مدیریت منابع انسانی در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 9 صفحه پی دی اف

 

 

 


عنوان انگلیسی مقاله :  Strategies for implementing knowledge management role of human resources management


عنوان فارسی مقاله :  ترجمه مقاله استراتژی هایی برای اجرای مدیریت دانش ، نقش مدیریت منابع انسانی


تعداد صفحات فایل فارسی :  18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  9 صفحه پی دی اف

 

دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 14500 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :


خلاصه:

   اجرای موفقیت آمیز فنون جدید به عوامل زیادی شامل مدیریت كارآمد منابع انسانی وابسته          است. علاوه بر این تحقیقات جدید نشان داده است كه منابع و داراییهای علمی كارامدتر و موثرتر می توانند، استفاده شوند اگر سازمانها فنون مدیریت دانش رابرای نفوذ منابع انسانی وافزایش مدیریت پرسنلی شان یكار گیرند. بخش های منابع انسانی به خوبی سازماندهی شده اند تا از موفقیت یرنامه های مدیریت دانش اطمینان یابند ،كه این در گرفتن ،استفاده واستفاده مجدد دانش كارمندان هدایت شده است. مدیریت منابع انسانی فرهنگی است كه جریان آزادی از دانش را برای رسیدن به اهداف سازمانی كه می توانند شكل بگیرند،حمایت می كند.نقش استراتژیك بخش منابع انسانی در تشخیص شكاف های دانشی واستراتژیك كه شامل طریقه استفاده ازدانش است، در این مقاله بحث شده است. به علاوه استراتژیهای اجرایی و در حال پیشرفت برای برنامه های مدیریت دانش پیشنهاد شده است.


پایگاه الكترونیكی:

موضوع جاری و متن كامل از این ژورنال بدست آمده است كه در سایت زیر قابل دسترسی است: http://www.emerald-library.com                                                     

 

 

abstract


The successful implementation of new technologies is dependent on many factors including the efficient management of human resources. Furthermore, recent research indicates that intellectual assets and resources can be utilised much more efficiently and effectively if organisations apply knowledge management techniques for leveraging their human resources and enhancing their personnel management. The human resources departments are well positioned to ensure the success of knowledge management programs, which are directed at capturing, using and re‐using employees’ knowledge. Through human resources management a culture that encourages the free flow of knowledge for meeting organisational goals can be created. The strategic role of the human resources department in identifying strategic and knowledge gaps using knowledge mapping is discussed in this paper. In addition, the drivers and implementation strategies for knowledge management programs are proposed.


فهرست مطالب :


مقدمه

دانش جمعی کارکنان به عنوان مزیت رقابتی

استراتژیی برای اداره کردن دانش منابع انسانی

طبق نظر مینتسبرگ (1998)

رهنمود هایی برای مجموعه ای استراتژی که در بخش بعدی بحث شده اند

  1. 1.     تنظیم مدیریت دانش با دستورات تجاری

2. تشخیص مزایای تلاش های مدیریت دانش

3. انتخاب برنامه مدیریت دانش مناسب

4. اجرای یک استراتژی دانش

5. شکل گیری محیط های حمایتی برای برنامه های مدیریت دانش

6.استفاده از تکنولوژی های توانمند برای برنامه مدیریت دانش

7.شکل گیری (تشکیل) تیم مدیریت دانش

8) شکل گیری رهبری مدیریت دانش

مسیر های حرکت تلاش های مدیریت دانش

نقش بخش منابع انسانی در هدایت دانش منابع انسانی

نقش استراتژیک مدیریت منابع انسانی در شکل گیری دانش

نتایج


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 12:09 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت طرح توجیهی تولید نان صنعتی با ظرفیت 20تن در روز

پاورپوینت طرح توجیهی تولید نان صنعتی با ظرفیت 20تن در روز

پاورپوینت طرح توجیهی تولید نان صنعتی با ظرفیت 20تن در روز در 29اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات29
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

پاورپوینت طرح توجیهی تولید نان صنعتی با ظرفیت 20تن در روز در 29اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 


مقدمه :


باتوجه به کیفیت پایین پخت محلی وسنتی نان خصوصاً در استان خراسان شمالی با توجه به کشت نوع گندم و ضایعات فراوان و هدر رفتن یارانه هنگفت در این زمینه وهمچنین وجود صف ها، با توجه به

سردی هوا ونبودن فضای مناسب جهت مشتریان اینجانب ارائه به طرح توجیهی از احداث و روند اجرایی احداث نان صنعتی نموده ام .

 


شرایط بازار ورقیب


رقیبان اصلی این طرح آستان قدس رضوی است که هنوز در خراسان شمالی وارد این طرح نشده است ولی به علت بعد مسافت وتنوع نانهای تولیدشده این شركت در مشهد می توان امکان رقابت با آن

شرکت را فراهم ساخت . و استفاده زیاد از نان به طوری كه ایرانیان رتبه دوم استفاده از نان را در جهان دارند.ونان جزء اصلی سبد غذایی مردم می باشد .

 


مشتریان و مصرف کنندگان


مشتریان این محصول کلیه آحاد علل الخصوص سازمان غلات دراستان خراسان شمالی و مراکز دولتی ونظامی ودر صورت امکان ارسال به دیگر استانهای همجوار می باشد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 23 اسفند 1396 ] [ 12:09 ] [ مارال ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 صفحه بعد