دانلود پرسشنامه اضطراب ورزشی – 2 (اسمیت و همکاران، 2006)

پرسشنامه اضطراب ورزشی – 2 (اسمیت و همکاران، 2006)

دانلود پرسشنامه استاندارد اضطراب ورزشی – 2 (اسمیت و همکاران، 2006)، در قالب word و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد  اضطراب ورزشی – 2 (اسمیت و همکاران، 2006)، در قالب word  و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


اسمیت و همکاران (2006) مقیاس اضطراب ورزشی – 2 را ارائه داده ­اند. این مقیاس 15 سوالی، اضطراب ورزشی در کودکان ورزشکار را می ­سنجد. که شامل سه مولفه (اضطراب جسمانی، نگرانی، اختلال تمرکز) می­ باشد. در این مقیاس برای هر سوال طیف لیکرتی چهار ارزشی هرگز، کم، نسبتاً زیاد، خیلی زیاد در نظر گرفته شده است که به ترتیب نمره 1 تا 4 را به خود اختصاص می­دهند.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها :                            15

تعداد مولفه :                               3 مولفه (اضطراب جسمانی، نگرانی، اختلال تمرکز)

روایی و پایایی :                           دارد

نحوه نمره گذاری :                       دارد

منبع :                                         دارد

نوع فایل :                                    word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                            3


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 4:26 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود بررسی فرمالیسم، اندیشه ها و نظریه پردازان

بررسی فرمالیسم، اندیشه ها و نظریه پردازان

بررسی فرمالیسم، اندیشه ها و نظریه پردازان در 23 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات23
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیزبان و ادبیات فارسی

توضیحات کامل

بررسی فرمالیسم، اندیشه ها و نظریه پردازان در 23 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



فرمالیسم 

«یکی از مکاتب نقد ادبی که بیشتر توجه خود را معطوف به متن ادبی می کنند و بدون بررسی عناصر و عوامل برون متنی به تفسی آن می پردازند» (فرزاد، 1371: 89) مکتب فرمالیسم است. فرمالست ها «گروهی بودند که ادبیات را صرفاً یک مسأله زبانی قلمداد می کردند و ادبیت متن را در نتیجۀ به کارگیری شیوه های مختلف بیان دانستند» (شمیسا، 1383: 168-147)

صورت­گرایی آن رویكرد انتقادی است كه خصیصه­های درونی و ذاتی یك متن را مورد تحلیل و ارزیابی قرار می­دهد. این خصیصه­ها نه تنها دستور زبانی هستند، بلكه می­توانند صنایع به كار رفته در اثر را نیز شامل گردند. صورت آن چیزی است كه یك خروجی و محصول زبان شناختی را به یك اثر هنری تبدیل می کند. رویكرد صورتگرایانه آن گونه كه از نامش هم بر می­آید، عناصر زیبایی اثر را در لابه­لای صورت آن جستجو می­كند. نقد صورتگرایانه نگاهی ساختاری به اثر ادبی دارد، این نوع نقد اشاره به آن رویكردهایی دارد كه به تحلیل، تفسیر و ارزیابی ویژگی­های درونی اثر می­پردازند. این ویژگیها صرفاً شامل گرامر و دستور زبان نیست، بلكه مواردی از قبیل وزن و آهنگ در شعر و امثال آنها را نیز در بر می­گیرد. فرمالیست­ها معتقدند که هدف منتقد «باید بنا نهادن علم ادبیات باشد و شکل گرایان، متون را برای کشف ادبیت ادبی آنها می خوانند یعنی برای مشخص کردن صناعات و عناصر فنی» (سلدن، 1377: 65)

فرمالیستها در پی تحلیل و بررسی قالب و شکل اثر ادبی، یک اثر ادبی را فارغ از مسایل تاریخی، روان شناسی  و جامعه شناسی مورد بررسی قرار می دهند. آنها معتقدند آنچه که موجب ارزش بخشیدن به یک ثر هنری می شود «فرم» اثر است و مسائل روان شناسی، تاریخی و جامعه شناسی در درجۀ دوم اهمیت قرار دارد البته باید در نظر داشت که توجه ویژۀ آ نها به فرم اثر، دلیل برکنار نهادن محتوا نیست بلکه توجه به فرم با درنظر داشتن محتواست.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 4:26 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود بررسی زندگینامه و شعر مجیرالدین بیلقانی

بررسی زندگینامه و شعر مجیرالدین بیلقانی

بررسی زندگینامه و شعر مجیرالدین بیلقانی در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات7
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیبیوگرافی شاعران

توضیحات کامل

بررسی زندگینامه و شعر مجیرالدین بیلقانی در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


شرح کامل زندگی

رابطه با دیگر شاعران

سبک شعری


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 4:25 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود بررسی واسوخت در شعر سعدی

بررسی واسوخت در شعر سعدی

بررسی واسوخت در شعر سعدی در 12 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات12
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpdf
دسته بندیزبان و ادبیات فارسی

توضیحات کامل

مکتب وقوع و واسوخت در شاعران سبک عراقی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 4:25 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود بررسی زندگینامه و سبک شعر عماد خراسانی

بررسی زندگینامه و سبک شعر عماد خراسانی

بررسی زندگینامه و سبک شعر عماد خراسانی در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات8
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیبیوگرافی شاعران

توضیحات کامل

بررسی زندگینامه و سبک شعر عماد خراسانی در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



عماد خراسانی

زندگی

سبک شعری


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 4:25 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود ارزیابی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان آنلاین و تأثیر آن بر قصد خرید اینترنتی با استفاده از مدل

ارزیابی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان آنلاین و تأثیر آن بر قصد خرید اینترنتی با استفاده از مدل معادلات ساختاری

ارزیابی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان آنلاین و تأثیر آن بر قصد خرید اینترنتی با استفاده از مدل معادلات ساختاری در 8 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات8
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیzip
دسته بندیمقالات فارسی و انگلیسی

توضیحات کامل

ارزیابی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان آنلاین و تأثیر آن بر قصد خرید اینترنتی با استفاده از مدل معادلات ساختاری در 8 صفحه پی دی اف



چكیده


علیرغم گسترش روز افزون بكارگیری اینترنت در ایران، تجارت الكترونیكی و خرید اینترنتی رواج كافی نیافته است و استقبال چندانی از سوی مردم جهت خرید محصولات و خدمات بصورت اینترنتی از موسسات و سازمانهایی كه امكانات و تسهیلات این امر را فراهم نموده اند صورت نمی پذیرد. از آنجا كه یكی از بزرگترین موانع توسعه خرید اینترنتی فقدان اعتماد مردم و ناآشنایی موسسات فعال در این زمینه با ساز و كارهای اعتمادسازی می باشد، هدف این پژوهش شناسایی و بررسی عوامل موثر بر ایجاد اعتماد در خریدهای اینترنتی از نقطه نظر مشتریان آنلاین است. این مطالعه بوسیله یك نگرش سنجی توسط پرسشنامه تحت وب از مشتریان كتابفروشی های اینترنتی استان اصفهان صورت گرفته است. نتایج این پژوهش حاكی از آن است كه اعتماد بر تمایل خرید مشتری از فروشگاه اینترنتی تاثیر مستقیم داشته و عوامل امنیت ، جرایم اینترنتی، كنترل محیط وب ، ظاهر گرافیكی و ساختار وب سایت بر اعتماد اثر گذار است .


واژه های كلیدی: خرید اینترنتی- اعتماد مشتری – فروشنده الكترونیكی- مدل معادلات ساختاری


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 4:25 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود فایل اکسل داده های شاخص 30 شرکت بزرگ بازار نقد بورس اوراق بهادار تهران از سال 89 الی تیرماه

فایل اکسل داده های شاخص 30 شرکت بزرگ بازار نقد بورس اوراق بهادار تهران از سال 89 الی تیرماه 95

فایل اکسل داده های شاخص 30 شرکت بزرگ بازار نقد بورس اوراق بهادار تهران از سال 89 الی تیرماه 95


مشخصات فایل
تعداد صفحات35
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیzip
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

فایل اکسل داده های شاخص 30 شرکت بزرگ بازار نقد  بورس اوراق بهادار تهران از سال 89 الی تیرماه 95

 

 

عنوان: دانلود فایل اکسل داده های شاخص 30 شرکت بزرگ بازار نقد  بورس اوراق بهادار تهران از سال 89 الی تیرماه 95

دسته: حسابداری- اقتصاد- مدیریت مالی

فرمت : excel

 

 

شاخص 30 شركت بزرگ، شاخصی است كه به‌صورت میانگین وزنی و براساس سهام شناور آزاد محاسبه می‌شود و عملكرد 30 شركت بزرگ پذیرفته‌شده در بورس تهران را اندازه‌گیری می‌كند.

این فایل شامل فایل اکسل داده های شاخص شاخص 30 شرکت بزرگ بازار نقد  بورس اوراق بهادار تهران از سال 89 الی تیرماه 95 می باشد که می توان از آن در تحقیقات رشته های حسابداری، اقتصاد و مدیریت مالی برای تجزیه و تحلیل مدل  و متغیرهای تحقیق استفاده نمود.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 4:24 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود فایل اکسل داده های شاخص 50 شرکت فعالتر بازار نقد بورس اوراق بهادار تهران از سال 87 الی تیرما

فایل اکسل داده های شاخص 50 شرکت فعالتر بازار نقد بورس اوراق بهادار تهران از سال 87 الی تیرماه 95

فایل اکسل داده های شاخص 50 شرکت فعالتر بازار نقد بورس اوراق بهادار تهران از سال 87 الی تیرماه 95


مشخصات فایل
تعداد صفحات35
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیzip
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

فایل اکسل داده های شاخص 50 شرکت فعالتر بازار نقد  بورس اوراق بهادار تهران از سال 87 الی تیرماه 95

 

 

عنوان: دانلود فایل اکسل داده های شاخص 50 شرکت فعالتر بازار نقد  بورس اوراق بهادار تهران از سال 87 الی تیرماه 95

دسته: حسابداری- اقتصاد- مدیریت مالی

فرمت : excel

 

این فایل شامل فایل اکسل داده های شاخص شاخص 50 شرکت فعالتر بازار نقد  بورس اوراق بهادار تهران از سال 87 الی تیرماه 95 می باشد که می توان از آن در تحقیقات رشته های حسابداری، اقتصاد و مدیریت مالی برای تجزیه و تحلیل مدل  و متغیرهای تحقیق استفاده نمود.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 4:24 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)

پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)

پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر) در 29 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات29
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر) در 29 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

عنوان: دانلود پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال  های بازاریابی (فصل هجدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر )

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 29 اسلاید

 

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل هجدهم این كتاب با عنوان  " انتخاب و مدیریت کانال  های بازاریابی" در 29 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.

 

این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:

 

تعاریف پایه

دلال

تسهیل کننده

نماینده تولید کننده

بازرگان

خرده فروش

نمایندگی فروش

پرسنل فروش

عمده فروش(توزیع کننده)

کانال های بازاریابی چه هستند؟

چرا از واسطه های بازاریابی استفاده می شود؟

وظایف و جریانات کانال

وظایف و جریانات کانال

تدارک و تخصیص وجوه مورد نیاز برای تامین مالی موجودی محصول در سطوح مختلف کانال بازاریابی

سطوح کانال

کانال سطح صفر

کانال یک سطحی

کانال دوسطحی

تجزیه و تحلیل میزان خدمات مطلوب مشتریان

گزینه های اصلی کانال

انواع واسطه موجود

تعداد واسطه

شرایط و مسئولیت های اعضای کانال

ارزیابی گزینه های کانال اصلی

معیارهای کنترل و نظارت

معیار های تطبیقی

ایجاد انگیزش در اعضای کانال

ایجاد انگیزش در اعضای کانال

اهرم پاداش

اهرم مشروعیت

اهرم کارشناسی

اهرم قدرت طرف مقابل

ارزیابی کانال

اصلاح ترتیبات کانال

سیستم های بازاریابی عمودی

انواع سیستم های بازاریابی عمودی

بازاریابی عمودی مشارکتی

بازاریابی عمودی اداری

بازاریابی عمودی قراردادی

انواع  سیستم های مشارکت ار زش افزوده قراردادی

زنجیره های داوطلبانه به سرپرستی عمده فروش

شرکت های تعاونی خرده فروشی

موسسات امتیازی

رقابت نوین در عرصه خرده فروشی

سیستم های بازاریابی افقی

سیستم های بازاریابی چند کاناله

نقش واحدهای منفرد در یک کانال(5تشخیص  مک کامون)

مسائل قانونی و اخلاقی در روابط کانال

معامله اختصاصی

نواحی اختصاصی

موافقت های الزام آور

حقوق واسطه های مجاز


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 3:54 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتل

پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر )

پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ) در 39 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات39
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ) در 39 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx



عنوان: دانلود پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر )

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 39 اسلاید

 

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل نوزدهم  این كتاب با عنوان  " مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار" در 39 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.

 

این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:


تعریف خرده فروشی

انواع خرده فروشی

دوره عمر خرده فروشی

خرده فروشی سلف سرویس

خرده فروشی خود – انتخابی

خرده فروشی خدمات كامل

تصمیم در باره بازار هدف

تصمیم در باره تركیب و تهیه و تامین كالا

انواع ترکیب و عمق کالا

خط مشی تمایزی  مطرح شده  ورتزل برای  خرده فروشان

ابزارهای بازاریابی  فروشنده كه در مقابل خرده فروشان مورد استفاده قرار می گیرد.

خدمات معمول خرده فروشی

فضای عمومی فروشگاه

تصمیم درباره قیمت فروش

تصمیم در باره فعالیت های پیشبردی

تصمیم در باره فعالیت های پیشبردی

تعریف عمده فروشی

تفاوت بین خرده فروشان  و  عمده فروشان

انواع عمده فروشان

تصمیمات بازاریابی عمده فروش

انواع اصلی عمده فروشان

روند عمده فروشی

تداركات بازار

اهداف تداركات بازار

هزینه های سیستم تداركات بازار

تصمیمات تداركات بازار

خرده فروشی فروشگاهی

فروشگاهای اختصاصی

فروشگاه های بزرگ


سوپر ماركت ها

فروشگاه های راحتی

 فروشگاه های تخفیف دار

 فروشگاه های زیر قیمت.

 مجاری كارخانه ای.

خرده فروشان زیر قیمت مستقل.

کلوپ های  انباری یا كلوپ های عمده فروشی.وسیع  و بزرگ هستند.

فروشگا ههای سوپر

فوق بازارها

 نمایشگاه های فروشی با کاتالوگ

خرده فروشی غیر فروشگاهی

موسسات خرده فروشی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 3:54 ] [ مارال ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 صفحه بعد