دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش وسایل کمک شنوایی (کاشت حلزون، سمعک، کامپیوتر و ....)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش وسایل کمک شنوایی (کاشت حلزون، سمعک، کامپیوتر و ....)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش وسایل کمک شنوایی (کاشت حلزون، سمعک، کامپیوتر و ) در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

.

مبانی نظری و پیشینه پژوهش وسایل کمک شنوایی (کاشت حلزون، سمعک، کامپیوتر و ....) در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

 

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

 

همرا با منبع نویسی درون متنی فارسی و انگلیسی به شیوه APA  جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری در مورد متغیر و همچنین پیشینه در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب برای فصل دو پایان نامه

 

منبع :                          دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

 

وسایل كمك شنوایی

یكی از مهمترین پیشرفت­هایی كه در قرن حاضر برای كمك به افراد مبتلا به نقایص شنوایی حاصل شده است وسایل كمك شنوایی الكترونیكی است.

ویر درباره چگونگی كاركردن با این وسایل چنین توضیح می دهد:

همه وسایل كمك شنوایی مدرن دارای سه قسمت اصلی می­باشند: یك میكروفن، یك دستگاه تقویت كننده صوت و یك گیرنده. میكروفن و گیرنده انرژی را از یك نقطه به نقطه دیگر منتقل می سازند. با این قرار میكروفن كوچكی كه در وسیله كمك شنوایی تعبیه شده است انرژی صوتی را به انرژی الكتریكی تبدیل می كند (درست همان كاری كه دهانی تلفن انجام می دهد) در حالی كه كارگیرنده برعكس است یعنی انرژی الكتریكی را مجددا به انرژی صوتی مبدل می سازد (درست مثل كاری گوشی تلفن انجام می دهد).

در بین این دو قسمت دستگاه تقویت كننده قرار دارد. كار این دستگاه این است كه سطح علامتی را بین درون داد و برون داد افزایش می دهد. تعدادی از وسایل كمك شنوایی را كه در حال مورد استفاده می باشد نشان می دهد می توان آنها را مستقیما در مجرای گوش در جیب پیراهن و یا در قاب عینك جاسازی كرد و یا آنها را روی استخوانی كه پشت گوش است قرار داد. از طریق یك ارزیابی شنوایی سنجی می توان نوع وسیله متناسب با نیاز كودك را معین ساخت. عامل دیگری كه دراینجا باید به آن اشاره كرد نگرانیهایی است كه كودك درمورد وضع ظاهر خویش هنگام استفاده از وسیله از خود نشان می دهد (مستون و ویلکنس، 2008).



 

کاشت حلزون

متخصصان شنیداری/ كلامی بر این باورند كه هیچ نظامی برای رشد توانش گفت و گو و موفقیت آموزشی كه قادر به پاسخگویی نیازهای فردی تمام كودكان ناشنوا و سخت شنوا باشد، طراحی نشده است. امروزه با سمعك­های مناسب، كاشت حلزون شنوایی و دیگر فن آوری­های پیچیده، بیشتر كودكان ناشنوا و سخت شنوا می­توانند به طور چشمگیری از تمرین­های شنیداری/كلامی بهره ببرند (ابراهیمی، 1386).

...........

.....................

..................................


پژوهش‌های داخلی

در پژوهش بیطرفان، عفت­پناه، رادفر و رادفر (1393) با عنوان "بررسی مقایسه­ای رفتار انطباقی در کودکان ناشنوا و کودکان با شنوایی طبیعی 12 تا 36 ماه" نتایج نشان داد در گروه سنی 23-12 ماهه، نمره رفتار انطباقی در دو گروه مورد و شاهد متفاوت بود در حالی که در سن بالاتر (36-23 ماهه) هر چند نمره گروه شاهد بالاتر بود، اما اختلاف آماری معناداری وجود نداشت.

قائمی و همکاران (1392) در پژوهش خود بررسی مقایسه­ای مهارت های درک و کاربرد فعل مجهول در کودکان کم شنوای کاشت حلزون با کودکان طبیعی به این نتیجه رسید که كودكان كم شنوا در میزان درك و كاربرد افعال مجهول دارای تاخیر قابل ملاحظه­ای می­باشند كه علت این امر می تواند تاخیر در زمان تشخیص كم شنوایی، تاخیر در دریافت آموزش های توانبخشی، از دست دادن دوره زبان آموزی و عدم كفایت كامل دستگاه كاشت باشد (قائمی و همکاران، 1392).

در تحقیق چیستن و همکاران (2008) با عنوان رشد حرکتی کودکان ناشنوا با کاشت حلزون و بدون آن نتایج نشان داد کودکان ناشنوا با کاشت حلزون مهارت های حرکتی را بهتر از کودکان ناشنوا بدون کاشت حلزون انجام نمی دادند.

در تحقیق راجندران و گلاری روی (2011) با عنوان "بررسی مروری عملکرد مهارت  حرکتی و تعادل در مشکل شنوایی کودکان" نتایج نشان داد در کودکان 12 تا 24 ماهه، اختلاف معنی داری بین دو گروه وجود دارد. با این حال، در کودکان 24 تا 36 ماهه تفاوت معنی داری وجود ندارد.




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 4:40 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان ( فصل هشتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و

پاورپوینت کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان ( فصل هشتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

پاورپوینت کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان ( فصل هشتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) در 28 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات28
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان ( فصل هشتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) در 28 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx



عنوان: دانلود پاورپوینت کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان ( فصل هشتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

تعداد اسلاید: 28 اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

کتاب مدیریت بازاریابی تألیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل هشتم  این کتاب در حجم 28 اسلاید با عنوان" کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان " می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

بخشهای عمده این فایل شامل بخشهای زیر است:

 

مقدمه

جدیدترین قلمرو در بازاریابی

مفهوم جدید کیفیت

مفهوم جدید خدمت به مشتریان

راههایی برای افزودن ارزش با ارائه خدمات به مشتریان

اهمیت کیفیت محصول وارائه خدمات به مشتریان

تاثیرکیفیت محصول وارائه خدمات به مشتریان درآمیخته بازاریابی

تأثیرات کیفیت وخدمات برمحصول

تأثیرات کیفیت وخدمات برقیمت

تأثیرات کیفیت وخدمات برترفیع محصول

ارائه خدمات به مشتریان و متمایز بودن محصول

تأثیرات کیفیت وخدمات برتوزیع

نقش بخش بازاریابی در کیفیت محصول

برنامه ای برای ارائه خدمات به مشتریان

مرحله اول: انتظارات مشتریان را درک کنید

مرحله دوم: برای مشتریان اولویت برقرار نمایید

مرحله سوم: اهداف خدمت را تعریف کنید

مرحله چهارم: در تمام سطوح سازمان تعهد به ارائه خدمات را ایجاد نمایید

مرحله پنجم: انتظارات مطلوب در مشتریان ایجاد کنید

مرحله ششم: ساختاری بنیادی برای ارائه خدمات ایجاد نمایید

مرحله هفتم: کارکنان را پرورش دهید

مرحله هشتم: رضایت مشتریان را اندازه گیری کنید

مرحله نهم: در جستجوی شکایت کنندگان برآیید.

 

 

مقدمه این فایل:

شرکتهایی که در زمینه بازاریابی بسیار موفق بوده اند، اهمیت کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان را درک کرده اند. این شرکتها می دانند که کیفیت بیش از یک ویژگی محصول و ارائه خدمات به مشتریان بیش از پاسخ دادن به شکایتهای آنهاست.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 4:40 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پرسشنامه موفقیت ورزشی (موسوی و همکاران، 1394)

پرسشنامه موفقیت ورزشی (موسوی و همکاران، 1394)

دانلود پرسشنامه استاندارد موفقیت ورزشی (موسوی و همکاران، 1394)، در قالب word و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد موفقیت ورزشی (موسوی و همکاران، 1394)، در قالب word  و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


پرسشنامه موفقیت ورزشی توسط موسوی و واعظ موسوی (1394) ساخته شد. که شامل 29 گویه 6 مولفه (اجرای روان، توجه، تکنیک، حساسیت به خطا، تعهد، پیشرفت) می باشد.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها :                            29

تعداد مولفه :                              6 مولفه (اجرای روان، توجه، تکنیک، حساسیت به خطا، تعهد، پیشرفت)

روایی و پایایی :                          دارد

نحوه نمره گذاری :                      دارد

منبع :                                        دارد

نوع فایل :                                  word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                           3


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 4:39 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پرسشنامة سرسختی ذهنی ورزشی (شیرد و همکاران، 2009)

پرسشنامة سرسختی ذهنی ورزشی (شیرد و همکاران، 2009)

دانلود پرسشنامه استاندارد سرسختی ذهنی ورزشی (شیرد و همکاران، 2009)، در قالب word و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد سرسختی ذهنی ورزشی (شیرد و همکاران، 2009)، در قالب word  و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


پرسشنامة سرسختی ذهنی ورزشی توسط شیرد و همکاران (2009) ساخته شد. که شامل 14 گویه و 3 مولفه (اطمینان، ثبات، کنترل) می ­باشد. و هر سوال دارای 4 گزینه پاسخ (از کاملاً نادرست= 1 تا کاملاً درست= 4) است. لذا دامنه نمرات خرده مقیاس اطمینان بین 6 تا 24، خرده مقیاس ثبات و کنترل بین 6 تا 16 و نمره کل پرسشنامه بین 14 تا 56 می­ باشد.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها :                            14

تعداد مولفه :                               3 مولفه (اطمینان، ثبات، کنترل)

روایی و پایایی :                          دارد

نحوه نمره گذاری :                      دارد

منبع :                                        دارد

نوع فایل :                                  word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                           2


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 4:39 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت معرفی فرآیندهای موجود سازمان

پاورپوینت معرفی فرآیندهای موجود سازمان

پاورپوینت معرفی فرآیندهای موجود سازمان در 35 اسلاید مجزا قابل ویرایش با فرمت ppt


مشخصات فایل
تعداد صفحات35
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت معرفی فرآیندهای موجود سازمان در 35 اسلاید مجزا قابل ویرایش با فرمت ppt



فهرست مطالب :


مقدمه

تعریف فرآیند

نحوه انجام پروژه

چارچوب مدل EFQM

مدل تعالی EFQM

فرآیندها (Processes) :

اهمیت مدیریت فرآیندها :

نتایج مدیریت فرآیند ها :

فرآیند و اجزاء آن

نگرش انجام فرآیندها در واحدهای سازمان

نقشه فرآیندها (Process Map)

فرآیند انجام پروژه :

چگونه فرآیندهای سازمان را جهت مستند نمودن ، شناسایی كنیم ؟

پرسشها :

شناسنامه فرآیند :

نقشهای كلیدی در اداره كردن فرآیند :

تقسیم بندی فرآیندها :

نمودار چرخه فرآیندها (Prcess Chart)

گروه فرآیندهای سازمان :

گروه فرآیندهای معاونت اداری مالی :

گروه فرآیندهای معاونت فناوری :

گروه فرآیندهای معاونت برنامه ریزی :

گروه فرآیندهای مركز آموزش :

بهبود فرآیندهای سازمان

نتیجه گیری


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 4:39 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی مدیریت زنجیره تامین Supply Chain Management

پاورپوینت بررسی مدیریت زنجیره تامین Supply Chain Management

پاورپوینت بررسی مدیریت زنجیره تامین Supply Chain Management در 27 اسلاید قابل ویرایش با فرمت ppt


مشخصات فایل
تعداد صفحات27
حجم3 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی مدیریت زنجیره تامین Supply Chain Management در 27 اسلاید قابل ویرایش با فرمت ptt

 

 

فهرست مطالب :

 

معرفی اعضای گروه

اهداف مطالعه

چند مثال از کارکرد مدیریت زنجیره تامین

تاریخچه

تعریف

اهداف

طرح کلی زنجیره تامین

اجزای اصلی مدیریت زنجیره تامین

فرآیندهای اصلی مدیریت زنجیره تامین

ساختارهای مختلف روابط زنجیره تامین

ساختار شبکه Kingdom

ساختار شبکه Barony

ساختار شبکه Republic

شبكه  Kingdom

شبكه  Barony

انواع مدلهای تجاری زنجیره تامین

سود آوری زنجیره تامین

مشارکت(Partnership) در زنجیره تامین

فن‌آورى اطلاعات و مدیریت زنجیره تامین

جایگاه مدیریت زنجیره تامین در پیاده‌سازى تجارت الكترونیك

موانع پیاده‌سازی مدیریت زنجیره تامین

نتیجه‌گیرى

معرفی پایگاه های اطلاعاتی مرتبط با مدیریت زنجیره تامین

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 4:39 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پرسشنامة خودنظم دهی ورزشی (ریان و کنل، 1989)

پرسشنامة خودنظم دهی ورزشی (ریان و کنل، 1989)

دانلود پرسشنامه استاندارد خودنظم دهی ورزشی (ریان و کنل، 1989)، در قالب word و در 4 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات4
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل
دانلود پرسشنامه استاندارد خودنظم دهی ورزشی (ریان و کنل، 1989)، در قالب word  و در 4 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


پرسشنامة خودنظم دهی ورزشی توسط ریان و کنل (1989) ساخته شد. این پرسشنامه به بررسی دلایل این مسئله می­ پردازد که چرا افراد به طور منظم ورزش می ­کنند یا به تمرین های بدنی مشغول می­ شوند. این پرسشنامه برای افراد 12 سال به بالا ساخته شده و دارای 16 سؤال در چهار مقیاس خودگردانی بیرونی، خودگردانی درون فکنی شده، خودگردانی شناخته شده و انگیزش درونی است. حداقل نمره کسب شده در این آزمون 16 سؤالی برابر 16 و حداکثر آن برابر 119 می ­باشد.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها :                            16

تعداد مولفه :                               4 مولفه (خودگردانی بیرونی، خودگردانی درون فکنی شده، خودگردانی شناخته شده و انگیزش درونی)

روایی و پایایی :                           دارد

نحوه نمره گذاری :                       دارد

منبع :                                           دارد

نوع فایل :                                     word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                              4 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 4:39 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی معماری مركز دادة سازمان ثبت احوال كشور

پاورپوینت بررسی معماری مركز دادة سازمان ثبت احوال كشور

پاورپوینت بررسی معماری مركز دادة سازمان ثبت احوال كشور در 22 اسلاید قابل ویرایش با فرمت ppt


مشخصات فایل
تعداد صفحات22
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی معماری مركز دادة سازمان ثبت احوال كشور در 22 اسلاید قابل ویرایش با فرمت ppt



فهرست


—مقدمه

—نقش معماری در مراكز داده —

مراكز دادة نوین —

مركز دادة سازمان ثبت احوال

جایگاه معماری در مراكز داده

خصوصیات كلیدی معماری

اهمیت رعایت خصوصیات كلیدی معماری

جایگاه معماری در مسیر دست یابی به راه حل

معماری مركز داده – پارامترهای مؤثر

روند شكل گیری مراكز دادة نوین

مراكز دادة نوین – اجزای اصلی

Virtualization

جایگاه مركز داده در نظام نوین ثبت احوال

عوامل مؤثر در تعیین مسیر

عوامل مؤثر در تعیین مسیر - ادامه

Core & Custom Research

اصول معماری مركز دادة سازمان ثبت احوال

اصول معماری -  لایه های مختلف امنیت 

اصول معماری - امنیت شبكه(Network Security) 

پروژه های مرتبط - ITIL





توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 4:38 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود بررسی نقش تحلیلی شش سیگما با رویکرد باز مهندسی مجدد فرایند

بررسی نقش تحلیلی شش سیگما با رویکرد باز مهندسی مجدد فرایند

بررسی نقش تحلیلی شش سیگما با رویکرد باز مهندسی مجدد فرایند در 16 صفحه مجزا همراه با جداول و نمودارهای هر بخش قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

بررسی نقش تحلیلی شش سیگما با رویکرد باز مهندسی مجدد فرایند در 16 صفحه مجزا همراه با جداول و نمودارهای هر بخش قابل ویرایش با فرمت doc

 


چکیده:


عرصه جدید از کسب وکار،تصویری  ازسازمان ارائه می کند که با این نگرش جدید، سازمان مجموعه ای از فرایندهایی است که هدف آنها ایجاد ارزش برای مشتری است ومستلزم

ایجاد ارزش برای مشتری،  آفرینش ارزش در خود سازمان است.برنامه ریزی سازمانی که می خواهد رویکرد فوق را دنبال کند در وهله اول ورود به حوزه سیگما هاست و در مرحله بعد طی مراحل بهبود تارسید ن به سطح شش سیگما یعنی 3.4 خطا در یک میلیون فرصت می باشد. باگذارازسیگماهای پایین تر به سیگماهای بالاتر کانون توجه طرحهای بهبودسازمان برفرایندها منعطف می گردد.متدولوژی شش سیگما این امکان را به سازمان می دهد که بابهره گیری از این متدولوژی ،خطای فرایندها را به حداقل رساند.

با توجه به اینکه در عصری که به سر می بریم کاربرد فناوریهای روز منجر به کارایی بیشتر چنین متدولوژیهایی می گردد ،ازاینروسیستم  شش سیگما نیز به شکل دیجیتالی بوجود آمده و در" سیستمهای مدیریت فرایند کسب وکار"3 کاربرد دارد.دراین مقاله نیز هدف مروری بر بررسی تحلیلی  شش سیگما می باشد ودر نهایت نقش شش سیگما در بازمهندسی مجددفرایند به عنوان یکی از پارادیم های جدید را مورد بررسی قرارمی دهیم.


کلیدواژگان:شش سیگما،بازمهندسی مجدد فرایند،سیستمهای مدیریت کسب وکار،شش سیگمای دیجیتالی و...

.

فهرست مطالب :

مقدمه:

بخش اول:شش سیگما

1-1-تعریف شش سیگما:

2-1-اهداف شش سیگما

3-1-اجرای موفقیت آمیزفرایند شش سیگما مستلزم توجه به نکات زیر است:

4-1-پایه گذاری نوعی استراتژی بازرگانی

5-1-عناصر کلیدی شش سیگما در چشم انداز استراتژیک

6-1-مدل اجرایی شش سیگما:

7-1-مقایسه شش سیگما وسه سیگما:

8-1- نقشهای مطرح در شش سیگما:

1-8-1شاخص های انتخاب داوطلبان کمربند سیاه

8-1- متدولوژی های مطرح در شش سیگما:

1-8-1-مراحل اصلی شش سیگما

9-1- شش سیگما به عنوان یک ابزار

بخش دوم:نگاهی گذرا بر بازمهندسی مجدد


تعریف باز مهندسی فرایند كسب و كار:

بخش سوم :بررسی نقش شش سیگما در بازمهنسی مجددفرایند

 

1-3-زنجیره مهندسی مجدد

1-  شناخت ماموریت وکلان فرایندهای آن

 

2- انتخاب کلان فرآیندهای موردتوجه

3- ارزیابی كلی کلان فرایندهای منتخب

4- انتخاب زیر فرایندهای مورد توجه ازکلان فرایندهای منتخب

5- شناخت جزئیات زیرفرآیندهای منتخب در وضع موجود و ارزیابی آن

6- تجدید طراحی زیر فرایندهای منتخب در وضع موجود وارزیابی آن

(Gross Design)

7- طراحی جزئی زیر فرآیندهای منتخب
(Detail Design)

8- طراحی اجرائی سازمان، وظایف، منابع انسانی و دستورالعمل ها

9- آموزش و استقرار

2-3-نقش شش سیگما در زنجیره بازمهندسی مجددفرایند:

      -قبل از طراحی مجدد:

      -حین طراحی مجدد:

      -پس از طراحی مجدد :

نتیجه گیری:

منابع وماخذ:


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 4:38 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود بررسی نقش مراکز رشد و ارائه الگویی برای افزایش عملکرد آنها در جهت توسعه کسب و کارهای نوپا

بررسی نقش مراکز رشد و ارائه الگویی برای افزایش عملکرد آنها در جهت توسعه کسب و کارهای نوپا

بررسی نقش مراکز رشد و ارائه الگویی برای افزایش عملکرد آنها در جهت توسعه کسب و کارهای نوپا در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

بررسی نقش مراکز رشد و ارائه الگویی برای افزایش عملکرد آنها در جهت توسعه کسب و کارهای نوپا در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



چکیده

مراکز رشد هم به عنوان پدیده ای جدید در مباحث کارآفرینی و توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط نوپا و هم بعنوان استراتژی جدیدی در جهت رشد و پیشرفت فناوری در شرکت های توسعه محور مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به اهمیت نقش این مراکز و با در نظر گرفتن حمایت های موجود برای راه اندازی و اداره این نوع مراکز، توجه به نقش آنها در توسعه همه جانبه ملی یک کشور از اهمیت زیادی برخوردار است. بر اساس تحقیقات انجام شده، مراکز رشد در هر کشور از الگوی خاصی بهره برده و با توجه به شرایط و ویژگی های موجود منطقه ای یا ملی، توسعه می یابند. مقاله حاضر ضمن بررسی نقش الگوهای رایج در توسعه مراکز رشد به ارائه الگویی متناسب با موقعیت و عملکرد مراکز رشد پرداخته است. این الگو از سه راهبرد انتخاب، حمایت کسب و کار و میانجیگری در مراکز رشد تشکیل شده  که  به صورت پژوهشی میدانی در هشت مرکز رشد فعال کشور مورد بررسی قرار گرفته است.

واژه های کلیدی: مرکز رشد، الگوی مرکز رشد، انتخاب،  حمایت کسب وکار، میانجیگری

 

فهرست مطالب :


1. مقدمه

2. مفهوم مراکز رشد

3. بررسی الگوهای رایج در مراکز رشد

3.1 الگوی دل تاچیرا

3.2 الگوی مرکز رشد مبتنی بر فرایند رشد

3.3 الگوی سی. اس. آی. اس

4. مقایسه و تجزیه و تحلیل

5. ارائه الگویی برای بیان نقش مراکز رشد

5.1 انتخاب

5.2 حمایت کسب و کار

5.3 میانجیگری

7. خلاصه و نتیجه‌گیری

منابع فارسی

منابع انگلیسی 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 4:37 ] [ مارال ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 صفحه بعد