دانلود پاورپوینت مشارکت مرکزی در کنترل حرکتی(درس یادگیری و کنترل حرکتی)

پاورپوینت مشارکت مرکزی در کنترل حرکتی(درس یادگیری و کنترل حرکتی)

پاورپوینت مشارکت مرکزی در کنترل حرکتی(درس یادگیری و کنترل حرکتی)) تنظیم شده در 41اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات41
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیتربیت بدنی

توضیحات کامل

مشارکت مرکزی در کنترل حرکتی(درس یادگیری و کنترل حرکتی)

کنترل حلقه باز هنگامی اهمیت دارد که محیط قابل پیش بینی و نسبتا پایدار بوده، تغییری در آن رخ ندهد و مستلزم تجدید نظر وتغییر در برنامه حرکتی نباشد.

برنامه حرکتی عامل تعیین کننده انقباض ماهیچه ها ، ترتیب شرکت آنها وبرنامه زمانبندی انقباضات عضلانی است.اما بخش اجرای حرکت از طریق مراحل تصمیم گیری هوشیار کنترل نمی شود ، بنابراین حرکت در این سیستم تحت کنترل هوشیارانه انجام نمی شود.

 

عناوین اسلایدها

کنترل حلقه باز

تفاوت کنترل حلقه باز وحلقه بسته

مساله درجات آزادی

برنامه حرکتی

مولد الگوی مرکزی

برنامه حرکتی تعمیم یافته

ویژگیهای تغییرناپذیر برنامه حرکتی

طرحواره اشمیت

سیستم های پویا

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 5:20 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پرسشنامه مدیریت تضاد (پوتنام و ویلسون)

پرسشنامه مدیریت تضاد (پوتنام و ویلسون)

دانلود پرسشنامه استاندارد مدیریت تضاد (پوتنام و ویلسون)، در قالب pdf و کاملاً ویرایش شده در 5 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات5
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpdf
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد مدیریت تضاد (پوتنام و ویلسون)، در قالب pdf و کاملاً ویرایش شده در 5 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


 توضیحات:

این پرسشنامه توسط پوتنام و ویلسون طراحی گردیده شامل 30 گویه و 3 مولفه (استراتژی عدم مقلبله، استراتژی راه حل گرایی، استراتژی كنترل) می باشد.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها :                            30

تعداد مولفه :                              3 مولفه ستراتژی عدم مقلبله، استراتژی راه حل گرایی، استراتژی كنترل)

روایی و پایایی :                           ندارد (ولی در منبع معتبر چاپ شده است)

نحوه نمره گذاری و تفسیر:            دارد

منبع :                                          دارد

نوع فایل :                                    pdf و کاملاً ویرایش شده

تعداد صفحات :                              5


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 5:20 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پکیچ آموزش ویدیویی نرم افزار spss 20

پکیچ آموزش ویدیویی نرم افزار spss 20

دانلود پکیچ آموزش ویدیویی نرم افزار spss 20 در فرمت تصویری avi در حجم 270 مگابایت و به مدت 95 دقیقه بهمراه سایر فایل های مورد نیاز جانبی و


مشخصات فایل
تعداد صفحات1
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیavi
دسته بندینرم افزار

توضیحات کامل

 دانلود پکیچ آموزش ویدیویی نرم افزار spss 20 در فرمت تصویری avi در حجم 270 مگابایت و به مدت 95 دقیقه بهمراه سایر فایل های مورد نیاز جانبی و...



Spss چیست؟


Spss برنامه ­ای بسیار شناخته شده و پر کاربردی است که برای تحلیل داده های آماری طراحی شده است. این برنامه مخصوصاً در جمع آوری و تحلیل داده هایی که در فرآیند تحقیق دارای کاربرد هستند در حد وسیعی مورد استفاده قرار می گیرد. Spss سالهاست که به شکل های گوناگون در دسترس قرار دارد و به نرم افزاری که به منظور تحلیل داده، موفق به کسب “استاندارد صنایع” شده است، مشهور است. Spss نرم افزاری است که در میان پژوهشگران دانشگاه ها بیشترین میزان کاربرد را دارا است، خصوصاً پژوهشگرانی که در روانشناسی و یا علوم اجتماعی فعالیت می کنند. Spss کاربرد وسیعی در پژوهش های سازمان های خصوصی و دولتی و شرکت های بزرگ خصوصی دارد. هنگامی که خود را به عنوان متخصص استفاده از نرم افزار spss معرفی می کنید، امکان کاریابی و استخدام خود را به طور وسیعی افزایش می دهید.

هر چند در نگاه نخست ممکن است spss به نظر دشوار و پیچیده بیاید، اما یادگیری انجام گستره وسیعی از تحلیل های آماری با استفاده از آن امر چندان دشواری نیست. هنگامی که مفاهیم اولیه آن را یاد گرفتید و بر آنها مسلط شدید، قادر خواهید بود که پژوهش های پیچیده تری را انجام دهید، پژوهش های پیچیده ای که بدون این نرم افزار امکان انجام آنها بسیار دشوار و گاه غیر ممکن می نماید.

آموزش دهنده نرم افزار spss20 تمام تلاشش را بر این گذاشته تا به صورت کاربردی و تا آنجایی که در تحلیل و گزارشات پایان نامه ها و مقالات ضروری هستند توضیحات مفصلی را بدهد و از توضیح موارد غیر ضروری که در 99 درصد تحلیل ها به گزارشات آنها نیازی نیست از ارائه آنها صرف نظر نموده است. و در این فایل آموزشی آن آزمون هایی را توضیح داده ایم که نسبت به بقیه آزمون ها بیشترین کاربرد را دارد.

در این پکیچ آموزشی فصل های زیر آموزش داده شده است.

 

فصل اول:


نحوه تعریف متغیرها

نحوه ورود داده­ های پرسشنامه به spss

نحوه اعمال نمره گذاری معکوس (recode کردن)

نحوه جمع کردن سوالات مربوط به یک متغیر (compute کردن)

 

فصل دوم:


نحوه محاسبه پایایی متغیر کل و مولفه ها (به روش آلفای کرونباخ)

نحوه محاسبه نرمال بودن متغیرها (براساس آزمون کالموگروف اسمیرنف)

نحوه محاسبه همسانی واریانس ها و کوواریانس ها

نحوه محاسبه ضرایب همبستگی: پیرسون، اسپیرمن، تای کندال و همبستگی جزئی + نحوه تفسیر آنها در مقالات و پایان نامه ها به صورت نوشتاری براساس آخرین متد APA

نحوه محاسبه رگرسیون چند متغیری + نحوه تفسیر آنها در مقالات و پایان نامه ها به صورت نوشتاری براساس آخرین متد APA

نحوه محاسبه آزمون t تک نمونه ای + نحوه تفسیر آنها در مقالات و پایان نامه ها به صورت نوشتاری براساس آخرین متد APA

نحوه محاسبه آزمونهای تفاوت برای طرح های دو نمونه ای: شامل آزمون t دوگروهی مستقل، آزمون t دوگروهی وابسته یا جفت شده + معادل­های غیر پارامتری آزمون t: آزمون u مان – ویتنی و آزمون ویلکاکسون + نحوه تفسیر آنها در مقالات و پایان نامه ­ها به صورت نوشتاری براساس آخرین متد APA

 

مزایای پکیچ آموزشی:


1- آموزش نحوه انتخاب آزمون آماری مناسب برای فرضیات یا سوالات پژوهشی

2- ارائه مثال پژوهشی برای تمامی آزمون های آماری توضیح داده شده

3- ارائه یا گنجاندن مقالات علمی – پژوهشی برای تمامی آزمونهای آماری آموزش داده شده جهت آگاهی از نحوه تفسیر آنها در مقالات و پایان نامه ­ها به صورت نوشتاری براساس آخرین متد APA

4- گنجاندن فایل پاورپوینت 105 صفحه ای آزمون های توضیح داده شده تصویری به همراه آزمون های مک نمار، کوکران، دو جمله ای

5- گنجاندن پرسشنامه هایی که توضیح داده شده به همراه فایل داده های نمره خام spss

6- مطمئن باشید پکیچ ما نسبت به خیلی از پکیچ های مشابه ارزانتر، جامع و کامل و کاربردی تر و با کیفیت تصویر و صدای خوب ضبط گردیده است.

 

بی شک شما خریدار گرامی می خواهید پکیچ آموزشی را خریداری نمایید اما چندین سوال هست که ممکن است شما را از خرید منصرف نماید که عبارتند از:


1- آیا بعد از خرید این فایل آموزشی نحوه تحلیل آزمون ها ارئه شده را یاد می گیرم یا نه؟

2- آیا بعد از خرید می توانم کارهای تحلیلی ام را خودم انجام دهم؟

3- آیا بعد از اینکه فایل آموزشی را خریدم در صورت عدم فهم خوب چیکار خواهم کرد و مرجعی برای پشتیبانی خواهد بود؟

 

پاسخ تمامی سوالات فوق:

خریدار گرامی مطمئن باشید فایل آموزشی ارائه شده کاملاً به صورت ساده و در خور فهم آموزش داده شده و شما بعد از دیدن این فیلم آموزشی قادر به انجام کارهای تحلیلی خود خواهید بود و به هر دلایلی در هر قسمتی که متوجه توضیح آموزش دهنده نرم افزار spss نشده اید ارائه دهنده این آموزش بر خود موظف می داند به کلیه سوالات احتمالی طبق پل ارتباطی که در داخل فایل نوشته شده پاسخگو خواهد بود.

توجه !!!: بعد از پرداخت گزینه دانلود ظاهر می شود و شما می توانید لینک همه فایل ها را دریافت کنید.

حجم کل فایل دانلودی: 270 مگابایت
فرمت فایل تصویری: avi با کیفیت بالا به حجم 261 مگابایت به مدت 95 دقیقه
سایر فایل ها: 9 مگابایت شامل مقالات علمی – پژوهشی + انتخاب آزمون آماری + پرسشنامه ها + داده های نمره خام spss + پاورپوینت


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 5:20 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پرسشنامه مشغولیت تحصیلی (تینیو، 2009)

پرسشنامه مشغولیت تحصیلی (تینیو، 2009)

دانلود پرسشنامه استاندارد مشغولیت تحصیلی (تینیو، 2009)، در قالب word و در 8 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات8
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد مشغولیت تحصیلی (تینیو، 2009)، در قالب word  و در 8 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


پرسشنامه مشغولیت تحصیلی تینیو در سال ۲۰۰۹ براساس تعریف چاپمن (2003)؛ و تحقیقات فردریک، بلومن قلد و پاریس (۲۰۰۴)؛ فین، پانوززو و ووئل کل (۱۹۹۵)؛ فین و روک (۱۹۹۷)؛ ساخته شد.  این پرسشنامه از ۱۰۲ گویه و ۳ خرده مقیاس مشغولیت رفتاری (۳۴ سوال)، مشغولیت هیجانی (۳۴ سوال) و مشغولیت شناختی (۳۴ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش مشغولیت تحصیلی دانش آموزان بکار می رود. در ایران نیز پرسشنامه مذکور توسط فولادوند و همکاران (1391) هنجاریابی گردیده است.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها :                            102 

تعداد مولفه :                               3 مولفه (رفتاری، هیجانی و شناختی)

روایی و پایایی :                           دارد

نحوه نمره گذاری :                       دارد

منبع :                                        دارد

نوع فایل :                                  word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                           8 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 5:19 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش یادگیری سازمانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش یادگیری سازمانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش یادگیری سازمانی در قالب فایل word در حجم 20 صفحه بطور کاملاً ویراش شده و آماده ارائه به همراه منابع استفاده شده


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش یادگیری سازمانی در قالب فایل word در حجم 20 صفحه بطور کاملاً ویراش شده و آماده ارائه به همراه منابع استفاده شده ...


----------------------------------------------------------------


بخشی از متن :


تاریخچه یادگیری سازمانی:

یادگیری سازمانی در دهه 80 و90 قرن بیستم، سازمان‌ها در رویارویی با تحولات شدید محیطی به این نتیجه رسیدند كه با برای مقابله با این ناملایمات به یادگیری روی آورند. (سبحانی نژاد، همكاران ،1385).  اما ریچارد سیرت و جیمز مارچ اولین کسانی بودند که در سال 1963 دو واژه یادگیری و سازمان را به هم متصل نموده و یادگیری را به عنوان یک پدیده سازمانی در ادبیات معرفی کردند. در طی 40 سال گذشته جریان‌های متعدد تحقیقاتی برای شفاف‌سازی مفهوم یادگیری سازمانی به وجود آمده است. این تحقیقات عمدتا متمرکز بر مفهومی کردن، مدیریت، توسعه و به کارگیری یادگیری سازمانی بوده است (تمپلتون، همكاران، 2002).


تعاریف یادگیری سازمانی:

رسیدن به یک توافق مشترک و واحد درباره تعریف یادگیری سازمانی مشکل است، زیرا اولاً یادگیری سازمانی یک مفهوم چند دیسیپلینی است و از دیسیپلین‌های مختلفی مانند جامعه شناسی، اقتصاد صنعتی، کسب و کار، مدیریت و نوآوری تاثیر پذیرفته است (همان منبع). ثانیا به کارگیری یادگیری سازمانی در حوزه‌های مختلف مانند پردازش اطلاعات، نوآوری محصول، تحول سازمانی، فرهنگ، پیاده‌سازی استراتژی، کیفیت و مواردی از این قبیل باعث شده است تا هر یک از محققان، یادگیری سازمانی را از زاویه دید خود تعریف و تفسیر نمایند (یانگ،، 1999). ثالثا در حوزه یادگیری سازمانی درباره سطح تحلیل توافق وجود ندارد (تمپلتون، همكار، 2002). و هنوز یکی از موضوع‌های مهم و بحث انگیز اختلاف نظر درباره نقش افراد در یادگیری سازمانی است (لاهتن ماركی، جاكو 2001)


فهرست مطالب:


تاریخچه یادگیری سازمانی

تعاریف یادگیری سازمانی 

توپولوژی رویکردهای مطالعه در حوزه یادگیری سازمانی 

انواع یادگیری سازمانی 

سطوح یادگیری 

قابلیت یادگیری سازمانی 

ویژگی‌های یادگیری سازمانی 

عوامل موثر بر یادگیری سازمانی 

موانع یادگیری

موانع یادگیری سازمانی

سبکهای یادگیری 

سازمان یادگیرنده 

یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده 

ابعاد یادگیری سازمانی 

مولفه‌های یادگیری مدل تمپلتون 

مولفه‌های یادگیری مدل گاه

ابعاد یادگیری سازمانی چیوا

 

منابع

----------------------------------------------------------------


بخشی از منابع :

 

سبحانی‌نژاد، مهدی؛ شهائی، بهنام؛ یوزباشی، علیرضا، 1385، سازمان یادگیرنده (مبانی نظری الگوی تحقق و سنجش).تهران: یسطرون.

فاتح، اصغر؛ سبحانی، محمد صادق؛ محمدی، داریوش، 1390، مدیریت دانش رویکردی جامع. تهران: برآیند پویش

ماركواد، مایكل؛ ترجمه: ایران‌نژاد پاریزی، مهدی، 1388، مبانی سازمان یادگیرنده. تهران: مدیران.

بیک زاده، جعفر؛ فتحی بنائی، رقیه، 1391، بررسی عوامل سازمانی موثر بر یادگیری سازمانی منطقه 8 عملیات انتقال گاز. راهبرد یاس، شماره29، 233-216.

دلوی، محمدرضا؛ نعمت اللهی، محمد جواد؛ نعمت اللهی، مهدی، 1390، سازمان‌های هزاره سوم (سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی). انتشارات نقش نگین: اصفهان.

سیف پناهی، حامد، 1392،  بررسی ربطه یادگیری سازمانی و توانمندسازی شناختی با رضایت شغلی كاركنان دانشگاه كردستان. پایان نامه كارشناسی ارشد در مدیریت آموزشی، دانشگاه شهید بهشتی تهران.

Tempelton, Cary F. 2002. "Development of Organizational Learning Contrust", Journal of Management Information Systems, 175-218.

Yeung Arthur K , 1999, "Organizational Learning Capability", Oxford University Press.

Lahteenmaki Satu and Jouko Toivonen. 2001."Critical Aspect of Organizatinal Learning Research and Proposals for Its Measurment", British Journal of Management113-129.

Garvin David A. 1999. "Learning in Action: A Guide to Putting the Learning Organization to Work ". Harward Business Press.

Goh, S., Richards, G.; 1997 “Benchmarking the Learning Capacity of Organizations”, European Management.

Chiva R, Alegre J, Lapiedra R . 2007. Measuring Organizational Learning Capability among the Workforce. International Journal of Manpower. 28(3/4): 224- 42


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 5:19 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت آزمون های آماری ناپارامتریک (درس روش های آماری پیشرفته)

پاورپوینت آزمون های آماری ناپارامتریک (درس روش های آماری پیشرفته)

پاورپوینت آزمون های آماری ناپارامتریک (درس روش های آماری پیشرفته) تنظیم شده در 27 اسلاید، فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات27
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیتربیت بدنی

توضیحات کامل

پاورپوینت آزمون های آماری ناپارامتریک (درس روش های آماری پیشرفته) تنظیم شده در 27 اسلاید، فرمت pptx



شرایط استفاده از آزمون X2 :


1-داده ها مستقل از یکدیگر باشند.

2-فراوانی های مورد انتظار در مقوله یا گروه کمتر از 5نباشند.

3-داده ها بصورت فراوانی جمع آوری شده باشند.

4-هر مشاهده فقط باید در یک مقوله قرار داشته باشد.

5-برای محاسبه مجذور خی محاسبه شده با مقدار بحرانی با درجه آزادی یک باید از تصحیح یتس استفاده کرد.

6-باید مجموع فراوانی های مورد انتظار برابر با مجموع فراوانی های مشاهده شده باشد.


عناوین اسلایدها

 

آزمون مجذور خی (کای)

سه روش محاسبه مجذور خی

خی یک متغیری

خی دو متغییری(بیش از دو سطر یا ستون)

خی دو متغیری (دو سطر و ستون یا جدول توافقی 2×2)

آزمون U مان _ویتنی

آزمون U برای گروهای کوچک (8≥n)

آزمون کروسکال _ والیس (H)



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 5:19 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت فرآیند دسترسی و چنگ زدن (درس کنترل حرکتی)

پاورپوینت فرآیند دسترسی و چنگ زدن (درس کنترل حرکتی)

پاورپوینت فرآیند دسترسی و چنگ زدن (درس کنترل حرکتی) تنظیم شده در 22 اسلاید، همراه با ذکر منابع، فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات22
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیتربیت بدنی

توضیحات کامل

پاورپوینت فرآیند  دسترسی و چنگ زدن (درس کنترل حرکتی) تنظیم شده در 22 اسلاید، همراه با ذکر منابع، فرمت pptx


 

تحقیقات نشان می دهد که اگر نتوانید دست خود را هنگام دریافت شی ببینید در مکان یابی دست اشتباه می کنید یعنی دست خود را در وضعیت فضایی صحیح برای دریافت شی قرار نمی دهد اما زمانی که می توانید دست ها را ببینید خطا بیشتر مربوط به نحوه گرفتن می باشد.

هنگام گرفتن شی ای که به ما نزدیک می شود از بینایی محیطی برای دیدن دست های خود استفاده می کنیم. که استفاده موثر از بینایی محیطی تابعی از سن و تجربه است.

 

عناوین اسلایدها


دسترسی و چنگ زدن

انتقال

دستکاری

مهارت گرفتن

وضعیت دهانه دست(جدا شدن شست وانگشتان)

بینایی یک گیرنده عمقی بیرونی

بازخورد بینایی

مدت زمان لازم جهت بازخورد بینایی موثر

نگاه کردن به دست در حین گرفتن

سرعت دست در مراحل دسترسی و چنگ زدن

ناحیه هایی از مغز که در کنترل حرکات دست مشارکت دارند:

عملکرد مراکز مغزی

 

منابع

* یادگیری و کنترل حرکتی/ ریچارد ای.اشمیت، تیموتی دیی.لی

* کنترل جرکتی/ دبرا جی رز، رابرت دبلیو کریستینا


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 5:19 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت سازماندهی تجربیات یادگیری (درس یادگیری حرکتی پیشرفته)

پاورپوینت سازماندهی تجربیات یادگیری (درس یادگیری حرکتی پیشرفته)

پاورپوینت سازماندهی تجربیات یادگیری (درس یادگیری حرکتی پیشرفته) تنظیم شده در 31 اسلاید، همراه با ذکر منابع، فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات31
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیتربیت بدنی

توضیحات کامل

پاورپوینت سازماندهی تجربیات یادگیری (درس یادگیری حرکتی پیشرفته) تنظیم شده در 31 اسلاید، همراه با ذکر منابع، فرمت pptx



  • اگر تغییر در مهارتهایی که فرد تمرین می کند، به برنامه تعمیم یافته متفاوتی نیازمند باشد ،برنامه های تمرینی متغیر با سطوح مختلفی از تداخل ضمنی را خلق می کند که آن هم به آثار یادداری و انتقال بهتری می انجامد، یعنی هرچه تداخل ضمنی بیشتر باشد به یادداری و انتقال بهتری می انجامد.
  • اگر تمرین در مهارتهایی که فرد تمرین می کند شامل تغییرات آماره ای ازیک برنامه تعمیم یافته باشد،اثر تداخل ضمنی قابل مقایسه با اثر آن در شرایط تمرینی فقط تصادفی در مقابل مسدود نیست.


عناوین اسلایدها

 

تمرین چند مهارت

تمرین مسدود

تمرین تصادفی

جلسه تمرینی

تاثیر این دونوع تمرین بر یادگیری

تمرین مسدود در برابر تمرین تصادفی

اثر تداخل ضمنی

اثر نوع تغییر در مهارت های  آموخته شده

اثر تداخل ضمنی بر یادگیری مهارت

فرضیه بسط :یادگیری متمایزتر و معناداتر

فرضیه فراموشی :فاصله دهی حرکات

فرضیه بازسازی مجدد طرح عمل

ماهیت طرح عمل

ارزیابی فرضیه ها

کاربرد های عملی تمرین تصادفی ومسدود

ویژگی های متفاوت یک مهارت در بافت هدف و تمرین مسدود

نحوه استفاده از تمرین تصادفی و مسدود در طول آموزش

عقیده برنشتاین درباره فرآیند یادگیری

تمرین متغیر : اشکال مختلف یک مهارت

روش تشخیص

مدل ادراکی حرکتی

تمرین ثابت و تمرین متغیر

توسعه طرحواره (برنامه های حرکتی  و پارامترها )

طرحواره مربوط به پارامتر نیرو با مسافت پرتاب

نقش تمرین متغیر در توسعه طرحواره

تمرین تصادفی یا مسدود در مقابل تمرین ثابت یا متغیر

 

منابع

یادگیری و عملکرد حرکتی ((رویکرد مبتنی بر موقعیت ))

ریچارد ای.اشمیت ، کریگ ای .ریسبرگ   - انتشارات علم و حرکت

یادگیری حرکتی   (( مفاهیم و کاربرد))

ریچارد ای. مگیل  - انتشارات بامداد کتاب

یادگیری و کنترل حرکتی

ریچارد ای . اشمیت  ، تیموتی دیی.لی    - انتشارات علم و حرکت


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 5:19 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت رشد حرکتی انسان فصل هفدهم : سنجش

پاورپوینت رشد حرکتی انسان فصل هفدهم : سنجش

پاورپوینت رشد حرکتی انسان فصل هفدهم سنجش، تنظیم شده در 35اسلاید، همراه با ذکر منابع، فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات35
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیتربیت بدنی

توضیحات کامل

پاورپوینت رشد حرکتی انسان فصل هفدهم  سنجش، تنظیم شده در 35اسلاید، همراه با ذکر منابع، فرمت pptx



رشد حرکتی انسان فصل هفدهم: سنجش

چرا می خواهید دانش آموزان را بسنجید؟

 برای سنجش چه متغیرهایی برنامه ریزی کرده اید؟

 کدام آزمون ها برای سنجش متغیرهایی که شناسایی کرده اید، گزارش شده اند؟

برای جمع آوری داده های موردنظر چگونه خود را آماده خواهید کرد؟

آیا برای تفسیر داده های داده های به دست آمده از سنجش، مهارت های آماری دارید؟

 یک سنجش غیر رسمی را انجام خواهید داد یا یک سنجش رسمی؟

 چگونه و با چه کسانی نتایج سنجش را تقسیم خواهید کرد؟

 

عناوین اسلایدها

 

دستورالعمل هایی برای سنجش

اهداف سنجش عملکرد دانش آموز

انتخاب بهترین آزمون

مشخصه های آزمونهای ایده آل

روایی محتوا

نورم ها جامعه – ویژه هستند.

عملی بودن آزمون

آماده سازی دانش آموزان برای سنجش

سنجش رسمی

سنجش غیررسمی

سنجش میان رشته ای مبتنی بر بازی

انواع ابزارهای سنجش

نورم – مرجع (NR)

ملاک – مرجع ( CR)

تفاوت عمده NR و CR

محصول - محور

فرایند - محور

ابزارهای نورم – مرجع منتخب

مقیاس های رشد نوباوه بیلی

آزمون تبحر حرکتی برینینکس - اوسرتسکی

آزمون توانایی حرکتی پایه – تجدید نظر شده

دنور 2

ابزارهای سنجش فرایند – محور منتخب

سیگما

سیاهه توالی رشدی مهارت های حرکتی

ابزار سنجش الگوی حرکتی اساسی

آزمون رشد حرکتی درشت – 2

آزمونهای سنجش حرکتی که غالبا معلمین تربیت بدنی استفاده میکنند

سیاهه رشد اولیه بریگنس

سیاهه تشخیص رشد اولیه بریگنس

بررسی ادراکی-حرکتی پیوردو

من می توانم

وسایل کمکی سنجش مهارتهای حرکتی

سنجش آمادگی جسمانی

 

منبع :

رشد حرکتی انسان(رویکردی در طول عمر)

وی. گریگوری پاینه و لاری دی. ایساکس

مترجمان: حسین خلجی و داریوش خواجوی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 5:18 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت کنترل نگاه کردن (درس کنترل حرکتی)

پاورپوینت کنترل نگاه کردن (درس کنترل حرکتی)

پاورپوینت کنترل نگاه کردن (درس کنترل حرکتی) تنظیم شده در 55 اسلاید، همراه با ذکر منابع، فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات55
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیتربیت بدنی

توضیحات کامل

پاورپوینت کنترل نگاه کردن (درس کنترل حرکتی) تنظیم شده در 55 اسلاید، همراه با ذکر منابع، فرمت pptx



پاورپوینت کنترل نگاه کردن (درس کنترل حرکتی)

جریان های الکتریکی بعد از پردازش پیشرونده در لایه های عمیق تر، از طریق عصب نوری که جریان ها را مستقیما به مغز ارسال می کند، شبکیه چشم را ترک می نمایند.درست همانگونه که درون دادهای حسی پیکری دریافت شده از گیرنده های یک سوی بدن از طریق مسیرهای عصبی به سمت مخالف نیمکره ی قشری ارسال می گردند،جریان های برخاسته از بخش هایی از شبکیه که میدان بینایی چپ را پوشش می دهند،به نیمکره ی راست مغز فرستاده شده و جریان های حاصل از دیدن اشیاء در میدان بینایی راست به نیمکره چپ ختم می شود.محل تلاقی این تارهای عصبی کیاسمای اپتیک نامیده می شود.تلاقی نسبی تارهای عصبی بینایی در کیاسمای اپتیک برای دید دو چشمی که ما را قادر به دیدن دنیا به صورت سه بعدی می کند نیز یک ضرورت محسوب می شود.

 

عناوین اسلایدها


نقش و اهمیت سیستم بینایی در کنترل حرکت

آناتومی چشم

پلك

ملتحمه

قرنیه

عنبیه

مردمک

اتاق قدامی

عدسی

زجاجیه

شبکیه

مشیمیه

صلبیه

عصب بینایی

عضلات چشم

تجزیه و تحلیل فرآیند دیدن

گیرنده های مخروطی و استوانه ای

ارسا ل به مغز

سازمانبندی نقشه ای در سیستم بینایی

کنترل حرکات چشم

حرکات چشم

حرکات رفلکسی

حرکات ارادی

بینایی کانونی (مرکزی)

بینایی محیطی(پیرامونی)

سیستم های بینایی و کنترل حرکتی

اطلاعات بینایی و زمان برخورد

زمان لازم برای پردازش اطلاعات بینایی

آزمایش (وودورث، 1899)

نتایـج

تحقیق کیل و پوزنر(1968)

تحقیق(زلازنیک، هاوکینز و کیلسبرگ، 1983؛الیوت والارد، 1985

هدایت بینایی عمل

دسترسی و چنگ زدن

تعادل ایستاده

تحقیق لی و همکارانش(1974 و 1975)

حرکت انتقالی

تحقیق (لی، لیشمن و تامسون،1982)

پرش از بلندی های متفاومت

گرفتن اشیاء

ضربه زدن به اشیاء

اطلاعات مرتبط با زمان باقیمانده تا لحظه برخورد با شیء

نقش بینایی در اجرای مهارت های ورزشی

 

منابع:

 
کنترل حرکتی (دکتر رسول حمایت طلب،احمد نیک آوران)
کنترل حرکتی (دبراجی رز، رابرت دبلیو کریستینا)
یادگیری و کنترل حرکتی (ریچارد ای.اشمیت، تیموتی دیی.لی )
یادگیری و کنترل حرکتی (دکتر فضل الله باقرزاده، دکتر محمود شیخ)


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 25 اسفند 1396 ] [ 5:18 ] [ مارال ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 صفحه بعد