دانلود پاورپوینت بررسی سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی

پاورپوینت بررسی سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی

پاورپوینت بررسی سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی در 14 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات14
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی در 14 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 


عنوان: دانلود پاورپوینت سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:14 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

 

بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:


تعریف سیستم

سیستم های چهارگانه یک سیستم بازاریابی

سیستم اطلاعات بازاریابی

سیستم برنامه ریزی بازاریابی

سیستم سازمانی بازاریابی

سیستم کنترل بازاریابی

سیستم های توزیع

انواع مدلهای بازاریابی

مدل گروه مشاوره بوستون


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 11:53 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی مطالعات فرهنگی در بازاریابی بین المللی

پاورپوینت بررسی مطالعات فرهنگی در بازاریابی بین المللی

پاورپوینت بررسی مطالعات فرهنگی در بازاریابی بین المللی در 16 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی مطالعات فرهنگی در بازاریابی بین المللی در 16 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 


عنوان: دانلود پاورپوینت مطالعات فرهنگی در بازاریابی بین المللی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:16 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

 

 

بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:


اهمیت فرهنگ در بازاریابی بین المللی

دانش فرهنگی

حساسیت فرهنگی

عناصر فرهنگ  Elements of culture

فرهنگ مادی

نهادهای اجتماعی

جهان بینی

زیبا شناسی

زبان

ارزیابی و شناخت فرهنگها

ارزیابی عناصر فرهنگ

تغییرات فرهنگی

سازگاری فرهنگی

آداب و سنن تجاری


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 11:53 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی مفاهیم مدیریت بازار

پاورپوینت بررسی مفاهیم مدیریت بازار

پاورپوینت بررسی مفاهیم مدیریت بازار در 32 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات32
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی مفاهیم مدیریت بازار در 32 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 


عنوان: دانلود پاورپوینت مفاهیم مدیریت بازار

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:32 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

 

 

بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:


مفاهیم اساسی بازاریابی

تعریف بازاریابی

اصطلاحات پایه ای علم مدیریت بازار

نیاز

خواسته

تقاضا

 کالا

مبادله

معامله

بازار

شرایط انجام مبادله

چهار عامل جهت تشکیل بازار

مدیریت بازاریابی

حالات تقاضا و وظایف مدیر بازاریابی

انواع بازاریابی

بازاریابی تبدیلی

بازاریابی انگیزشی

بازاریابی توسعه ای ( آشکار کردنی)(پرورشی)

بازاریابی مجدد(بازاریابی احیائی)(بازاریابی دوباره)

بازاریابی همزمانی(تعدیلی)

بازاریابی محافظتی(ابقائی)

بازاریابی تضعیفی(عدم بازاریابی)(بازاریابی برای کاهش تقاضا)

بازاریابی مقابله ای

فلسفه های مدیریت بازاریابی

فلسفه تولید

فلسفه کالا

فلسفه فروش

فلسفه بازاریابی

ملاحظات سه گانه فلسفه بازاریابی اجتماعی

اهداف بازاریابی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 11:53 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی نیازها و رفتار خریداران

پاورپوینت بررسی نیازها و رفتار خریداران

پاورپوینت بررسی نیازها و رفتار خریداران در 17 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات17
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی نیازها و رفتار خریداران در 17 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

عنوان: دانلود پاورپوینت نیازها و رفتار خریداران

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:17 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

 

 

بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:


سه عنصر لازم برای تقاضا

بازار فعال

بازار محتمل

بازار بالقوه

بازار پنهان

هفت  O (او) بازاریابی

سه نوع سیاست بازاریابی برای برآورده کردن نیازها

سلسله مراتب نیاز در بازارهای توسعه نیافته بترتیب از عالیترین به پست ترین

سلسله مراتب نیاز در بازارهای نیمه توسعه یافته

سلسله مراتب نیازها در بازارهای توسعه یافته

محرکهایی که هر مصرف کننده بطور همزمان در بازار با آن مواجه می شود

محرکهای محیطی

محركهای بازیابی

عوامل فردی مؤثر در رفتار خریداران


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 11:53 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروژه آماری بررسی مراجعه مردم به اداره ی ثبت احوال برای باطل کردن شناسنامه و گرفتن شناسنامه

پروژه آماری بررسی مراجعه مردم به اداره ی ثبت احوال برای باطل کردن شناسنامه و گرفتن شناسنامه

پروژه آماری بررسی مراجعه مردم به اداره ی ثبت احوال برای باطل کردن شناسنامه و گرفتن شناسنامه در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات21
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپروژه آماری

توضیحات کامل

پروژه آماری بررسی مراجعه مردم به  اداره ی ثبت احوال برای باطل کردن شناسنامه و گرفتن شناسنامه در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مقدمه:

اداره ثبت احوال که یکی از ادارات کشور محسوب می شود خدمات فراوانی به مردم ارائه می دهد که می توان از وظاف آنها: باطل کردن و گرفتن شناسنامه، صدور شناسنامه المثنی، عکس دارکردن و... را نام برد و در این میان در سطح دنیا میلیونها هزار نفر از بین می روند و متولد می شوند که باید شناسنامه افراد مرده را باطل و برای نوزادان به دنیا آمده شناسنامه صادر گردد که در کشور ما اداره ثبت احوال مسئول اجرای این وظیفه می باشد.


جامعه:

افرادی که طی 6 ماه از سال 1385 به اداره ی ثبت احوال مراجعه کرده اند.


نمونه:

افرادی که طی این 6 ماه برای (گرفتن و باطل) کردن شناسنامه به اداره مراجعه کرده اند.


زن (باطل کردن شناسنامه)

 100 و 95 و 105 و 95 و 100 و 90

مرد (باطل کردن شناسنامه)

125 و 105 و 120 و 125 و 135 و 120

دختر (گرفتن شناسنامه)

280 و 285 و 270 و 275 و 280 و 285

پسر (گرفتن شناسنامه)

315 و 315 و 330 و 325 و 320 و 315


(جدول داده ها):

مدت بررسی

جنسیت

فوت (باطل کردن شناسنامه)

جنسیت

تولد (گرفتن شناسنامه)

مهر 85

زن

90

دختر

285

مرد

120

پسر

315

آبان 85

زن

100

دختر

280

مرد

135

پسر

320

آذر 85

زن

95

دختر

275

مرد

125

پسر

325

دی 85

زن

105

دختر

270

مرد

120

پسر

330

بهمن 85

زن

100

دختر

285

مرد

105

پسر

315

اسفند 85

زن

95

دختر

280

مرد

125

پسر

315


پرسش ها:

چه تعداد افراد در نیمه سال دوم سال 1385 به اداره ی ثبت احوال شهرستان نیشابور برای باطل کردن شناسنامه و گرفتن شناسنامه مراجعه کرده اند؟

چند بر فراوانی

زن (باطل کردن شناسنامه):

15 = 90 – 105 = دامنه ی تغییرات                                90 = کوچکترین داده                105 = بزرگترین داده

                                                                        3 = تعداد دسته ها                        طول دسته

فراوانی تجمعی

فراوانی نسبی

مرکز دسته

فراوانی مطلق

دسته ها

1

54/0 = 100


1

(95 – 90)

3 = 2 + 1

08/1 = 100


2

(100 – 95)

6 = 3 + 3

2 = 100


3

(105 – 100)



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 11:52 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروژه آماری بررسی ماشین های پارک شده و بدست آوردن نام ماشین و سال آن

پروژه آماری بررسی ماشین های پارک شده و بدست آوردن نام ماشین و سال آن

پروژه آماری بررسی ماشین های پارک شده و بدست آوردن نام ماشین و سال آن در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات8
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپروژه آماری

توضیحات کامل

پروژه آماری بررسی ماشین های پارک شده و بدست آوردن نام ماشین و سال آن در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


توضیح :


به عنوان پروژه آماری،محمد می بایست یک نمونه30تایی از ماشین هایی که در یک پارکینگ در کنار یک ورزشگاه بزرگ پارک شده اند انتخاب نموده ونام ماشین وسال ماشین را به دست آورد.

الف- اگردر این پارکینگ950 ماشین پارک شده باشد،توضیح دهید که محمد با استفاده از اعداد تصادفی چگونه می تواند نمونه خود را انتخاب کند.

ب- پس از این که محمد نمونه خود را انتخاب کرد،او متوجه شد که8ماشین پیکان،7ماشین پژو،5ماشین رنو،3ماشین تویوتا،3ماشین فولکس،3ماشین دوو ویک ماشین بنز بود.جدول فراوانی داده های به دست آمده را تشکیل دهید و نمودار میله ای آن را رسم کنید.

- نمودار دایره ای این نمونه را بر اساس در صد فراوانی ماشین ها رسم کنید.

- درقسمت ب ،چه نوع متغیری داریم؟آیا می توانیم برای این متغیر نمودار مستطیلی رسم کنیم؟

- سال ماشین ها چه نوع متغیری است؟آیا می توان برای این متغیر نمودار مستطیلی رسم کرد؟

 

 

 

الف- محمد با استفاده از چند روش می تواند از طریق اعداد تصادفی نمونه خود را انتخاب کند از آن جمله اینکه با استفاده از ماشین حساب،ابتدا دکمهinv را فشرده وسپس دکمهRUNرا فشار می دهد.پس از آن مشاهده می کند که عددی مثلاً268/0بر صفحه ظاهر می شود.این عدد تصادفی تولید شده توسط ماشین حساب که همیشه مثبت وکوچکتر از 1 است را در تعداد نمونه که950 است ضرب کرده که حاصل عبارت است از 268/0×950=6/254که قسمت اعشاری حذف می شود وعدد به 255تغییر می یابد.حال او می تواندبا شمارش اتومبیلها این اتومبیل را انتخاب کرده واین کار را برای انتخاب اتومبیلهای دیگر تکرار کند وی همچنین می تواند اتومبیلهایی را که سه شماره سمت راست آنها 255 است را انتخاب کند که البته روش اول دقیق تر خواهد بود.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 11:52 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروژه آماری بررسی سنجش میزان شناخت از حضرت فاطمه (س)

پروژه آماری بررسی سنجش میزان شناخت از حضرت فاطمه (س)

پروژه آماری بررسی سنجش میزان شناخت از حضرت فاطمه (س) در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپروژه آماری

توضیحات کامل

پروژه آماری بررسی سنجش میزان شناخت از حضرت فاطمه (س) در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


کلیات تحقیق


در این گزارش با به کارگیری نظرسنجی . و بدست آوردن آمارها، پردازش و تحلیل علمی آنها، سعی شده است تا به سنجش میزان شناخت از حضرت فاطمه (س) از نظر پاسخگویان دست یافت.

این گزارش حاصل جمع آوری پاسخ 1200نفر از مردم اصفهان به پرسشنامه تهیه شده توسط واحد نظرسنجی . مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ای موسسه همشهری است. این افراد به صورت تصادفی و بر اساس مراجعه به فهرست شماره تلفن ها (از 22000000 الی 88999999) انتخاب شدند. در این گزارش نظر کسانی که تمایل به پاسخگویی به تمام پرسش های تحقیق را داشته اند، منعکس شده است.

چکیده:


   طرح نظرسنجی حاضر، ‌به منظور دست یافتن به نظر پاسخگویان نسبت به میزان شناخت   از حضرت زهرا(س) انجام گرفته است. مهمترین یافته های این طرح به قرار زیر است.

1.   68 درصد از پاسخگویان را زنان و 32 درصد را مردان تشکیل می دهند.

2.    18 درصد پاسخگویان در گروه سنی  26 - 30 سال قرار دارند .

3.   40 درصد از پاسخگویان دارای تحصیلات دیپلم هستند.


4. 53 درصد از پاسخگویان مشهورترین نام حضرت فاطمه(س) را (زهرا) می دانند.

5. 19  درصد از پاسخگویان زهرا را به معنای "درخشنده و روشن" بیان کرده اند.
 
6.  حداقل نام یک نفر از اعضای درجه یک خانواده 34 در صد  از پاسخگویان به نام یا یکی از القاب حضرت فاطمه(س) است .

7. 32 درصد از پاسخگویان مناسبت و روز تولد حضرت زهرا(س) را به درستی بیان کرده اند .

8.  53 درصد پاسخگویان برای شهادت حضرت فاطمه(س)  در مراسم عزاداری شرکت می کنند.
8. 32 درصد از پاسخگویان در روز شهادت حضرت فاطمه(س)  آش نذری می دهند.

9. 32 درصد از پاسخگویان، از نذری های مخصوص حضرت فاطمه(س)" آش، سمنو، کاچی و نمک" اطلاع داشته اند.

10. از میان پاسخگویانی که توانستند یکی از بارزترین خصوصیات حضرت فاطمه(س)   را بیان کنند،41 درصد عفت، پاکدامنی و حجاب  ایشان را عنوان کرده اند.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 11:52 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروژه آماری بررسی نظرسنجی تلفنی برای بدست اوردن آشنایی با خودشان

پروژه آماری بررسی نظرسنجی تلفنی برای بدست اوردن آشنایی با خودشان

پروژه آماری بررسی نظرسنجی تلفنی برای بدست اوردن آشنایی با خودشان در 40 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات40
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپروژه آماری

توضیحات کامل

پروژه آماری بررسی نظرسنجی تلفنی برای بدست اوردن آشنایی با خودشان در 40 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


اهمیت خود شناسی در اسلام:

در دین اسلام به اهمیت شناخت انسان از خود، به کرات تاکید شده است، بطوری که قران را کتاب انسان سازی نامیده اند که در همین ارتباط می توان به مطلبی از رادیو قران بسنده کرد:

"انسان شناسی یعنی خود شناسی، علاوه بر اینکه راهی برای شناخت خدا و پی بردن به صفات اوست؛ که فرمود: « عَجِبتُ لِمَن یَجهَلُ نَفسَهُ کَیفَ یَعرِفُ رَبَّهُ .» باید گفت بدون شناخت انسان نمی توان استعدادها و نیازهای او را شناخت و آنها را شکوفا کرد؛ و در حقیقت، مسئلة تربیت و سازندگی انسان حل و فصل نهایی نخواهد شد و برنامه ها و وظایف او در این عالم و در حوادث گوناگون و وقایع مختلف زندگی نامشخص باقی خواهد ماند: « اَعظَمُ الجَهلِ جَهلُ الاِنسانِ اَمرَ نَفسِهِ »؛ « الجاهِلُ مَن جَهِلَ قَدرَهُ .»

از این رو باید گفت که خود شناسی، اگر با مراقبت دایمی از ارزشهای خود همراه شود، تضمینی برای سلامت دایمی است: « عَلَیکُم اَنفُسَکُم لایَضُرُّکُم مَن ضَلَّ اِذَا اهتَدَیتُم »؛ و عارف حقیقی وکامل عارف به نفس است و عرفان حقیقی عرفانی نفسی؛ چه اینکه راه رهایی و آزادی انسان و صلاح و سازندگی اش فقط خود شناسی است: « اَلعَارِفُ مَن عَرَفَ نَفسَهُ فَاَعتَقَها وَ نَزَّه ها عَن کُلِّ ما یُبَعِّدُها وَ یُوبِقُها »؛ که هر کس بدون شناخت و علم به خود هر چه کند جز تباهی و فساد نخواهد بود: « مَن عَمِلَ عَلی غَیرِ عِلمٍ مایُفسِدُ اَکثَرُ مِمّا یُصلِحُ .»"

محمد علی سادات در کتاب اخلاق اسلامی با استناد بر بیانات حضرت امیرالمونین(ع) به نقل از کتاب غرر الحکم که فرموده اند " برترین معرفت، شناخت انسان نسبت به خویشتن است". و همچنین" بزرگترین جهل، نا آگاهی انسان نسبت به خود است"، می نویسد: آشنایی با صفات و استعداد ها و علایق و امیال و انواع گرایش های خود آگاه و نا خود آگاه خود، اولین قدم در راه سازندگی شخصیت است.

سادات با تاکید بر لزوم واقع بینی در خویشتن شناسی،  خود خواهی های انسان را مانع از شناخت و قبول عیب های خویش می داند. وی معتقد است که" شواهد موجود در این زمینه در زندگی روزمره انسان ها نشان می دهد که بسیار نادرند افرادی که از روی صدق و حقیقت مشتاقانه به دنبال شناخت عیب های خود باشند، بلکه غالبا در مقام توجیه برآمده و هر کسی خود را فارغ از نقص و عیب معرفی می کند و با این توجیه، راه درک واقعیات را مسدود می کندو در همان اولین قدم باب هر گونه اصلاح جدی را به روی خود می بندد.

اما مع الوصف مهم ترین عاملی که بسیاری از افراد را در این زمینه باشگست مواجه می کند صعوبت خویشتن شناسی نیست بلکه وحشتی است که هر کس از آشنایی با نقص های خود دارد."

محمد علی سادات در بخش دیگری از مطالب خود در این ارتباط می نویسد:" عامل دیگری که سبب می شود انسان غالبا از نقایص خود تغافل کند، این است که آگاهی بر عیوب به دنبال خود زحمت و تلاش لازم دارد تا انسان خود را اصلاح کرده و گریبان نفس خود را از دست این نقص ها نجات دهد.

اما پر واضح است که هر کسی حوصله تحمل این زحمت را نداشته و یا اصولا آن را جدی نمی شمارد و لذا سعی می کند خود را از توجه به نقص های خویش باز دارد. از این رو، یا انسان باید عیوب خود را بشناسد و به فکر اصلاح آن ها باشد، یا آن ها را کتمان کند و بکوشد تا آن ها را از دید خویش نیز مستور نگاه دارد."

راستی آیا تا کنون آن گونه که دیگران را می شناسیم، خود را شناخته ایم؟

کلیات تحقیق

در این گزارش با به کارگیری نظرسنجی تلفنی و بدست آوردن آمارها، پردازش و تحلیل علمی آنها، سعی شده است تا به برداشت پاسخگویان واینکه آنها تاچه حد خودشان را میشناسند دست یافت.

در این گزارش نظر کسانی که تمایل به پاسخگویی به تمام پرسش های تحقیق را داشته اند، منعکس شده است.


اهداف تحقیق

هدف کلی این تحقیق دستیابی به مجموعه اطلاعات و پاسخ هایی است که پاسخگویان درموردشناختازخودشان بیانکردهاند.

روش نظرسنجی

در این پژوهش، از نظرات عامه مردم به صورت تلفنی (نظرسنجی تلفنی) به روش پیمایشی و نمونه گیری تصادفی استفاده شده است. عددهای داخل جدول گرد شده است.

جامعه نمونه

در این تحقیق نمونه آماری شامل  1178 نفرازمردم تهران است لازم به ذکر است که از این تعداد 33 درصد مردو 67 درصدزن هستند.

پرسشنامه نظرسنجی

  1. جنس       
  2. سن   
  3. تحصیلات
  4. تا به حال از خودتان پرسیده اید که چگونه آدمی هستید؟
  5. چرا (از خود نپرسیده اید)؟
  6. فکر می کنید خودتان را چقدر می شناسید؟
  7. میزان رضایت شما از خودتان چقدر است؟
  8. آیا در مجموع خودتان را فردی مثبت می دانید یا منفی؟
  9. دوست دارید چگونه آدمی باشید؟

10. به نظر شما مردم فکر می کنند شما آدم خوبی هستید یا نه؟

11. آیا برای شما ارزش دارد که مردم در باره شما چگونه فکر کنند؟

12. اگر دوباره متولد شوید چه کاری را که نکرده اید، انجام خواهید داد؟

13. اگر متوجه شوید که اشتباهی در اخلاق و رفتارشما وجود دارد، آیا حاضر به تغییر خود هستید؟



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 11:52 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران )

پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران )

پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران ) در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران ) در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 


عنوان: دانلود پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران )

تعداد اسلاید:25 اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

 

بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است:


مقدمه

تعریف بازاریابی جدید

نیازها و خواسته ها

مبادله

بازار

ابعاد گوناگون مارکتینگ

مدیریت بازاریابی

انواع تقاضا و وظایف اساسی بازاریابی

تقاضای منفی

نبودن تقاضا

تقاضای پنهان

تقاضای تنزلی

تقاضای فصلی

تقاضای کامل

تقاضای بیش از حد

تقاضای ناسالم

گرایش بازاریابی و مفروضات عمده آن

مقایسه مفهوم قدیم و جدید بازاریابی

پایه های گرایش بازاریابی

سیستم بازار

عناصر محیط بازاریابی

استراتژی های رقابتی

روشهای رقابتی رهبران بازار

روشهای رقابتی دنباله رو های بازار


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 11:51 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت سیستم و مدیریت توزیع ( فصل دهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

پاورپوینت سیستم و مدیریت توزیع ( فصل دهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

پاورپوینت سیستم و مدیریت توزیع ( فصل دهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت سیستم و مدیریت توزیع ( فصل دهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 


عنوان: دانلود پاورپوینت سیستم و مدیریت توزیع ( فصل دهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

تعداد اسلاید:25 اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

 

 

بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است:


تعریف توزیع

مدیریت کانال های توزیع

انواع واسطه ها

مراحل تصمیمات مهم در طراحی کانال های توزیع

مراحل طراحی کانال های توزیع

عوامل شناسایی کانال های مختلف

ارزیابی و گزینش کانالها

ارزیابی و گزینش کانالها

کانالهای اصلی توزیع

شبکه توزیع

خرده فروشها

عمده فروشها

دلالها و کارگزاران

اساس طبقه بندی واسطه های خرده فروش

انواع عمده فروشها

مهم ترین انواع کارگزاران

مدیریت توزیع فیزیکی

وظایف توزیع فیزیکی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 11:51 ] [ مارال ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 صفحه بعد