دانلود آموزش نرم افزار ایویوز (eviews)

آموزش نرم افزار ایویوز (eviews)

آموزش نرم افزار ایویوز (eviews) در 13 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpdf
دسته بندینرم افزار

توضیحات کامل

آموزش نرم افزار ایویوز (eviews) در 13 صفحه پی دی اف


عنوان: آموزش نرم افزار ایویوز (eviews)

دسته: اقتصاد-مدیریت مالی- حسابداری

فرمت:pdf

تعداد صفحات: 13 صفحه

نرم افزار eviews  از معروفترین نرم افزارهای اقتصادسنجی محسوب می شود که برای تجزیه و تحلیل داده های آماری مورد استفاده فراوان قرار می گیرد . این فایل شامل  پنج بخش به صورت زیر می باشد:

آموزش وارد کردن داده ها در نرم افزار eviews

تخمین معادله به روش ols با استفاده از نرم افزار eviews

آموزش تحلیل مقادیر جدول ضرایب معادله در نرم افزار eviews

آموزش آزمون محدودیت بر روی ضرایب  در نرم افزار eviews

آموزش آزمون خودهمبستگی(LM) وروشهای رفع آن با استفاده از نرم افزار eviews



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 11:56 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش

پاورپوینت اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش

پاورپوینت اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش در 13 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش در 13 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


عنوان: پاورپوینت اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:13 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

 

 

 بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

 

هدف کلی

عوامل مؤثر بر پیش بینی تقاضا

معایب بر آورد بیشتر از میزان واقعی تقاضا

تعریف فروش

سهم بازار و انواع آن

بازار بالقوه

مدلهای پیش بینی

مدلهای کمی

مدلهای کیفی

روش استفاده از نقطه نظرات فروشندگان

محاسن استفاده از نقطه نظر فروشندگان

معایب استفاده از نقطه نظرات فروشندگان


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 11:56 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی

پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی

پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی در 59 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات59
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی در 59 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


عنوان: دانلود پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:59 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

 

 

بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

 

بازار

انواع بازارها از نظر فعالیت

انواع بازارهای سازمانی

بازار صنعتی

بازار دولتی

بازار واسطه

انواع بازار اقتصادی

بازار رقابت کامل

بازار انحصار کامل

بازار رقابت انحصاری

بازار انحصار چند جانبه

انواع بازارها ازدیدگاه کاتلر

بازار مصرف کننده

بازار بین المللی

انواع بازار كالا و خدمات

تجزیه و تحلیل محیط

محیط بازاریابی

انواع محیطهای بازاریابی

محیط خرد مؤسسه

محیط داخلی خود مؤسسه

تأمین کننده مواد اولیه

واسطه های بازاریابی

آژانسهای خدمات بازاریابی

واسطه های مالی

واحدهای توزیع فیزیکی

دلالان

رقبا

مشتریان

جوامع

جوامع دولتی

جوامع عمومی

جوامع محلی

جوامع داخلی

جوامع مالی

جوامع شهروند

جوامع رسانه ای

محیط کلان مؤسسه

عوامل اصلی محیط کلان مؤسسه

نیروهای اقتصادی

نیروهای طبیعی

نیروهای تکنولوژیکی

نیروهای سیاسی

نیروهای فیزیکی

واكنش در برابر محیط بازاریابی

واکنش انفعالی

واکنش فعال


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 11:56 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی

پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی

پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در 21 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات21
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در 21 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


عنوان: دانلود پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:21 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

 

 

بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

 

هدف کلی

تعیین رسالت مؤسسات

عوامل مؤثر در سازماندهی بازاریابی

اهداف مؤسسه

نیروهای داخل سازمان

نیروهای خارجی

سبک‌های مدیریتی

ساختار کارکردی یا وظیفه ای

ساختار مبتنی بر بازار

ساختار ماتریسی یا ماتریکس

انواع ساختارهای سازمانی واجد بازاریابی

سازمان عملیاتی

سازمان جغرافیایی

سازمان مدیریت محصول

سازمان مدیریت بازار

سازمان مدیریت محصول/ مدیریت بازار

مزایای ساختار مدیریت محصول / بازار

معایب ساختار مدیریت محصول / بازار


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 11:55 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی بازاریابی داخلی

پاورپوینت بررسی بازاریابی داخلی

پاورپوینت بررسی بازاریابی داخلی در 12 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات12
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی بازاریابی داخلی در 12 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


عنوان: دانلود پاورپوینت بازاریابی داخلی

تعداد اسلاید:12 اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

 

 

بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

 

مقدمه

تعریف بازاریابی داخلی 

هدف بازاریابی داخلی

اصول اساسی بازاریابی داخلی

عناصر بازاریابی داخلی

گامهای بازاریابی داخلی

نتیجه گیری


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 11:55 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت برنامه ریزی بازاریابی عمومی

پاورپوینت برنامه ریزی بازاریابی عمومی

پاورپوینت برنامه ریزی بازاریابی عمومی در 34 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات34
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت برنامه ریزی بازاریابی عمومی در 34 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


عنوان: دانلود پاورپوینت برنامه ریزی بازاریابی عمومی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:34 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

 


 

بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:


در خصوص برنامه ریزی مناسب بازاریابی توجه به سه مورد ضرورت دارد

زمینه های برنامه ریزی بازاریابی

سئوالات ویژه ای که مدیران عالیه و استراتژیک را در ساماندهی به برنامه ریزی های بازاریابی یاری می دهند

منافع نهفته در برنامه ریزی

فرآیند برنامه ریزی بازاریابی

رابطه برنامه ریزی  بازاریابی موسسه با  برنامه‌ریزی مدیریت میانی

برنامه ریزی بازاریابی

مراحل اساسی در برنامه‌ریزی

تعیین اهداف

توسعه برنامه هاو استراتژیهای بازاریابی

ایجاد هماهنگی و کنترل

عوامل اثرگذار بر روی استراتژی بازاریابی موسسه

مراحل برنامه بازاریابی

خلاصه اجرایی و جدول محتویات

موقعیت فعلی بازاریابی

تحلیل فرصتها و جریانات

اهداف

استراتژی بازاریابی

برنامه های کاری

صورت سود و زیان پیشنهادی

کنترل

دلایل ناکافی در پیاده کردن برنامه

عوامل مبین و مشخص کننده

آمیخته های بازاریابی برای خدمات

محصول

قیمت

محل توزیع

پیشرفت


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 11:55 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروژه آماری بررسی نظرسنجی تلفنی ازمردم اصفهان درباره جراحی زیبایی

پروژه آماری بررسی نظرسنجی تلفنی ازمردم اصفهان درباره جراحی زیبایی

پروژه آماری بررسی نظرسنجی تلفنی ازمردم اصفهان درباره جراحی زیبایی در 38 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات38
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپروژه آماری

توضیحات کامل

پروژه آماری بررسی نظرسنجی تلفنی ازمردم اصفهان درباره جراحی زیبایی در 38 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

طرح مسئله:

تب داغ عمل‌های جراحی زیبایی و دست‌کاری‌های پوستی، بسیاری از زنان و مردان جامعة ما را گرفتار خود کرده است. اگر هزینه های سرسام آور این قبیل جراحی ها را بتوان نادیده گرفت، عوارض ناخواسته و پیامدهای احتمالی این جراحی ها و همچنین دخالت افراد فرصت طلب که با اطلاعات کم و نداشتن تخصص کافی این اعمال را انجام می دهند مشکلات بسیاری را برای متقاضیان عمل های زیبایی به وجود آورده است که این بخش از مسئله به آسانی قابل چشم پوشی نیست چرا که حتی در برخی موارد باعث مرگ شخص متقاضی نیز شده است.

متاسفانه در این زمینه عدم نظارت کافی بر عملکرد متخصصان و جراحان مذکور باعث شده است که زمانی آنها مورد بازخواست قرار گیرند که یا یکی از بیماران آنها فوت کند و یا این که پس از عمل دچار مشکلی شود و به مراجع قضایی شکایت کند. لذا این تحقیق در پی دانستن این مسئله است که میزان تمایل مردم برای انجام این جراحی‌ها چقدر است و همچنین مردم تا چه حد از خطرات ناشی از این جراحی‌ها آگاهند.

پرسش های اصلی تحقیق:

شما با جراحی پلاستیک موافقید یا مخالف؟

چرا افراد جراحی پلاستیک انجام می دهند؟

تا چه حد از خطرات احتمالی این جراحی‌ها آگاهید؟

 

ضرورت و اهمیت تحقیق:

از آنجا که طبق آمارهای موجود جراحی زیبایی به خصوص جراحی بینی در ایران بیشتر از همه کشورهای دنیا انجام می‌شود، بنا به دلایل زیر تحقیق در این مورد ضروری به‌نظر می‌رسد:

1- خطرات ناشی از جراحی‌های زیبایی که حتی ممکن است منجر به فوت متقاضی شود.

2- هزینه های گزاف اینگونه جراحی‌ها که در اکثر اوقات بدون علت و تنها از روی تفنن و چشم و هم چشمی بر خانواده ها تحمیل می‌شود.

 

هدف تحقیق:

دست یابی به میزان مبادرت به جراحی‌های زیبایی در بین مردم اصفهان و مقایسه نتایج بدست آمده با نتایج بدست آمده از تحقیقی با همین نام که در مرکز مطالعات و تحقیقات روزنامه همشهری سال 1386 انجامشدهاست.

 

پیشینه تحقیق:

از بررسی پایگاه‌های مختلف اطلاع رسانی، همچنینمنابعموجوددرکتابخانه ملی چنین بنظر می‌رسد که اگر چه مقالات و کتاب‌های زیادی در این زمینه موجود است لیکن تا کنون به جز تحقیقی که در تاریخ 15تا 18 اردیبهشت ماه 1386 به وسیله واحد نظر سنجی مرکز مطالعات و تحقیقات روزنامه همشهری انجام شده و این تحقیق نیز مقایسه ای است بین پاسخ‌های مردم اصفهان در تاریخ مذکور با پاسخ های فعلی آنان، چنین تحقیقی (تلفنی) درسطح اصفهان انجام نشده است.

 

روش شناسی تحقیق:

در این گزارش با به کارگیری نظرسنجی تلفنی و بدست آوردن آمارها، پردازش و تحلیل علمی آنها، سعی شده است تا به نظر پاسخگویان درمورد جراحی زیبایی دست یافت. این گزارش حاصل جمع آوری پاسخ 600  نفرازمردماصفهان به پرسشنامه تهیه شده توسط واحد نظرسنجی تلفنی مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ای موسسه همشهری است. این افراد به صورت تصادفی و بر اساس مراجعه به فهرست شماره تلفن‌ها (از 22000000 الی 88999999) انتخاب شدند. در این گزارش نظر کسانی که تمایل به پاسخگویی به تمام پرسش‌های تحقیق را داشته‌اند، منعکس شده است.

 

روش تحقیق و گردآوری اطلاعات:

در این پژوهش پیمایشی، با استفاده از نمونه‌گیری تصادفی نظرات عامه مردم به صورت تلفنی (نظرسنجی تلفنی) گردآوری شده است .عددهای داخل جدول گرد شده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 11:55 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروژه آماری بررسی دیدگاه مردم درباره شب یلدا و مراسم آن

پروژه آماری بررسی دیدگاه مردم درباره شب یلدا و مراسم آن

پروژه آماری بررسی دیدگاه مردم درباره شب یلدا و مراسم آن در 30 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات30
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپروژه آماری

توضیحات کامل

پروژه آماری بررسی دیدگاه مردم درباره شب یلدا و مراسم آن در 30 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مقدمه

دیر زمانی است که مردمان ایرانی و بسیاری از جوامع دیگر، در آغاز فصل زمستان مراسمی را برپا می‌دارند که در میان اقوام گوناگون، نام‌ها و انگیزه‌های متفاوتی دارد. در ایران و سرزمین‌های هم‌فرهنگ مجاور، از شب آغاز زمستان با نام «شب چله» یا «شب یلدا» نام می‌برند که همزمان با شب انقلاب زمستانی است. یلدا را میتوان جشن خانوادگى دانست و شاید یکى از دلایل ماندگارى اش همین است چرا که هنوز در ایران خانواده رکن اصلى جامعه است. در جامعه امروز با وجود اشاعه و دگرگونی‌های فنی و صنعتی، انجام تحقیقاتی در این زمینه لازم و ضروری به نظر می‌رسد. باید تلاش کنیم با انجام اینگونه پژوهش‌ها، این جشن و آیین، به عنوان گوشه‌ای از نمود‌های فرهنگی و قومی و تاریخی این مرز و بوم، به دست فراموشی سپرده نشود. طرح نظرسنجی حاضر، بررسی نگرش مردم شهر تهران درباره «شب یلدا» و مراسم آن است...


پیشگفتار

دیر زمانی است که مردمان ایرانی و بسیاری از جوامع دیگر، در آغاز فصل زمستان مراسمی را برپا می‌دارند که در میان اقوام گوناگون، نام‌ها و انگیزه‌های متفاوتی دارد. در ایران و سرزمین‌های هم‌فرهنگ مجاور، از شب آغاز زمستان با نام «شب چله» یا «شب یلدا» نام می‌برند که همزمان با شب انقلاب زمستانی است. به دلیل دقت گاه‌شماری ایرانی و انطباق کامل آن با تقویم طبیعی، همواره و در همه سال‌ها، انقلاب زمستانی برابر با شامگاه سی‌ام آذرماه و بامداد یکم دی‌ماه است.

درباره شب یلدا دیدگاه های مختلفی ابراز شده است که از این میان می توان به دو دیدگاه عمده اشاره کرد. از دیدگاه اول جشن شب چله، همچون بسیاری از آیین‌های ایرانی، ریشه در رویدادی کیهانی دارد. خورشید در حرکت سالانه خود، در آخر پاییز به پایین‌ترین نقطه افق جنوب شرقی می‌رسد که موجب کوتاه شدن طول روز و افزایش زمان تاریکی شب می‌شود. اما از آغاز زمستان یا انقلاب زمستانی، خورشید دگرباره بسوی شمال شرقی باز می‌گردد که نتیجه آن افزایش روشنایی روز و کاهش شب است. آغاز بازگردیدن خورشید بسوی شمال‌شرقی و افزایش طول روز، در اندیشه و باورهای مردم باستان به عنوان زمان زایش یا تولد دیگرباره خورشید دانسته می‌شد و آنرا گرامی و فرخنده می‌داشتند. 

در گذشته، آیین‌هایی در این هنگام برگزار می‌شده است که یکی از آنها جشنی شبانه و بیداری تا بامداد و تماشای طلوع خورشید تازه متولد شده، بوده است. جشنی که از لازمه‌های آن، حضور کهنسالان و بزرگان خانواده، به نماد کهنسالی خورشید در پایان پاییز بوده است و همچنین خوراکی‌های فراوان برای بیداری درازمدت که همچون انار و هندوانه و سنجد، به رنگ سرخ خورشید باشند.دیدگاه دیگری که درباره شب یلدا وجود دارد، نگاهی اسطوره‌ای است که بر اساس آن نور، روز و روشنایی خورشید، نشانه‌هایی از آفریدگار بود در حالی که شب، تاریکی و سرما نشانه‌هایی از اهریمن. مشاهده تغییرات مداوم شب و روز مردم را به این باور رسانده بود که شب و روز یا روشنایی و تاریکی در یک جنگ همیشگی به سر می‌برند. پیشینیان بر این باور بودند که در پایان این شب طولانی که اهریمنی و نامبارکش می‌دانستند، تاریکی شکست می‌خورد، روشنایی پیروز و خورشید زاده می شود و روزها رو به بلندی می‌نهد. بنابر‌این  پیروزى نیکى بر بدى و روشنایى بر تاریکى را گرامى مى‌داشتند.  در مقاله ها و پژوهش‌های فراوان که درباره یلدا شده، درلغت نامه دهخدا، چکیده ای از برهان قاطع، حواشی علامه قزوینی بر آثار الباقیه، شرح پورداود بر یشت ها، فرهنگ فارسی دکتر معین و یادداشت های مرحوم دهخدا به شوم و نامبارک بودن این شب اشاره شده است:

یلدا، اول زمستان و شب آخر پاییز است که درازترین شب های سال است. در آن شب، یا نزدیک بدان، آفتاب به برج جدی تحویل می‌کند و قدما آن را سخت شوم و نامبارک می‌انگاشتند.  در بیشتر نقاط ایران در این شب مراسمی انجام می شود. شاعران زلف یار و همچنین روز هجران را از حیث سیاهی و درازی بدان تشبیه کنند."

جشن یلدا در ایران امروز نیز با گرد هم آمدن و شب‎نشینی اعضای خانواده و اقوام در کنار یکدیگر برگزار می‎شود. آیین شب یلدا یا شب چله، خوردن آجیل مخصوص، هندوانه، انار و شیرینی و میوه‌های گوناگون است که همه جنبه نمادی دارند و نشانه برکت، تندرستی، فراوانی و شادکامی هستند. در این شب، فال گرفتن از کتاب حافظ نیز مرسوم است.

 

پرسش های تحقیق:

ü     از دید مردم تهران دلیل جشن گرفتن شب یلدا در چیست؟

ü     از نظر مردم تهران از چه زمانی برگزاری مراسم شب یلدا رسم شده است؟

ü     چه تعداد از مردم شهر تهران شب یلدا مراسمی برگزار می‌کنند؟

ü     مردم شهر تهران در جشن شب یلدا چه مراسمی دارند؟

ü     از دید پاسخگویان اهمیت برگزاری مراسم شب یلدا در چیست؟

ü     از نظر پاسخگویان چه مشکلاتی برای برگزاری مراسم شب یلدا وجود دارد؟




ضرورت و اهمیت تحقیق:

یلدا، جشن مهرورزی و صلح و دوستی جهانی است که به صورت همگانی و غیر رسمی در خانواده های ایرانی و برخی دیگر از کشورها، از هر قشر و با هر دین و مذهب برگزار می‌شود. یلدا جشنی است که در آن مردمان به انتظار سپیده دم و دریافت گرمای مهر تابان می‌نشینند و این گرمای زندگی بخش را که از طبیعت گرفته‌اند به همدیگر هدیه می‌دهند. نزدیک بودن زمان برپایی کریسمس یا جشن میلاد عیسی مسیح (25 دسامبر) و جشن یلدا (21 دسامبر) و مشابهت سنت های این آیین های زیبا نشان از همدلی همه مردمان زمین با هر دین و آیین است.

اهداف تحقیق:

ایرانیان از قدیم به داشتن جشن های گوناگون و فراوان شهره بوده اند. شب یلدا بلند ترین شب سال و یکی از بزرگترین جشن ایرانیان است که هنوز زنده و پابرجاست . استمرار و ادامه برگزاری این جشن و جشن هایی مانند آن نشانه پیوند ناگسستنی ایرانیان امروز با فرهنگ نیاکانشان است.

هدف کلی این تحقیق دستیابی به مجموعه اطلاعات و پاسخ هایی است که نگرش مردم شهر تهران را درباره «شب یلدا» و مراسم آن بیان می کند و نشان می دهد چه تعداد از مردم این آیین باستانی را گرامی می‌دارند.

از اهداف فرعی این تحقیق می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ü     میزان شناخت شهروندان تهرانی از پیشینه شب یلدا.

ü     دستیابی به نظرات شهروندان تهرانی در مورد علت برپا داشتن جشن شب یلدا.

ü     شناخت دیدگاه‌های مردم تهران در مورد اهمیت برگزاری مراسم شب یلدا

ü     اهمیت برگزاری مراسم شب یلدا از دیدگاه مردم تهران

ü     مشکلات برگزاری مراسم شب یلدا از نظر مردم تهران


جامعه آماری:

شهروندان مناطق 22 گانه تهران که دارای خط تلفن هستند.

 

نمونه گیری، روش و ابزار تحقیق:

این پژوهش یک تحقیق توصیفی است که قصد دارد نگرش شهروندان تهرانی را دربارة «شب یلدا» مورد سنجش و توصیف قرار دهد. برای این منظور از روش پیمایشی به عنوان یک روش پهنا نگر استفاده شده است و با استفاده از نمونه‌گیری تصادفی نظرات عامه مردم به صورت تلفنی (نظرسنجی تلفنی) گردآوری شده است.این گزارش حاصل جمع آوری پاسخ 600  نفر از مردم تهران به پرسشنامه تهیه شده توسط واحد نظرسنجی تلفنی مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ای موسسه همشهری است که با استفاده از نمونه‌گیری تصادفی و بر اساس مراجعه به فهرست شماره تلفن‌ها (از 22000000 الی 88999999) انتخاب شدند.  حجم نمونه از طریق فرمول کوکران بدست آمده است: 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 11:54 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی تصمیم گیری در بازاریابی

پاورپوینت بررسی تصمیم گیری در بازاریابی

پاورپوینت بررسی تصمیم گیری در بازاریابی در 39 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات39
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی تصمیم گیری در بازاریابی در 39 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


عنوان: دانلود پاورپوینت تصمیم گیری در بازاریابی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:39 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

 

 

بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:


بعضی از سؤالات عمده ای که بازاریابان از خودشان میپرسند

ابزار و مفاهیم لازم برای تصمیم گیری

یك سیستم ساده بازاریابی

تعریف بازاریاب

پنج شرط یک مبادله

روابط و شبکه ها

کانالهای بازاریابی

کانالهای ارتباطی

کانالهای توزیع

کانال های فروش

سطوح رقابت

محیط بازاریابی

آمیخته های بازاریابی

4Cمشتری

4P فروشنده

چهار جزء تشكیل دهنده آمیزه  بازاریابی

فلسفه های بازاریابی

تصمیمات عمده بازاریابان در مورد محصول

تصمیماتی در مورد گسترش خط تولید محصول

عوامل مؤثر بر تصمیم گیری در مورد قیمت محصول

اهداف بازاریابی مؤسسه

4نوع از مهمترین بازارها

موارد مهمی که در تصمیمات مربوط به توزیع کالا باید مد نظر مدیران باشند

علل پیچیدگی تصمیمات بازاریابی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 11:54 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی تقسیم بازار و تعیین بازار هدف

پاورپوینت بررسی تقسیم بازار و تعیین بازار هدف

پاورپوینت بررسی تقسیم بازار و تعیین بازار هدف در 19 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات19
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی تقسیم بازار و تعیین بازار هدف در 19 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


عنوان: دانلود پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:19 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

 

 

بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:


دلایل اینکه با تمامی متقاضیان بالقوه و بالفعل نمی توان رفتار مشابهی داشت

مزایای تقسیم یک بازار بزرگ نا متجانس به خرده بازارها

سیر تکاملی تقسیم بازار

بازاریابی انبوه یا یکنواخت

بازاریابی انبوه یا یکنواخت

بازاریابی تفکیکی یا تنوع کالا

بازاریابی متمرکز یا هدفدار

معیارها و ضوابط تقسیم بازار

تقسیم جغرافیایی

تقسیم جمعیتی

متغیرهای اصلی تقسیم بازار و اجزاء تشكیل دهنده آن

روانی

رفتاری

عوامل مؤثر در تقسیم بندی بهینه بازار

سه استراتژی تعیین بازار هدف

استراتژی بازاریابی یکسان (غیرتفکیکی )

استراتژی بازاریابی متفاوت (تفکیکی)

استراتژی بازاریابی متمرکز (تمرکزی)

عوامل مؤثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 11:54 ] [ مارال ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 صفحه بعد