دانلود پرسشنامه مزیت رقابتی

پرسشنامه مزیت رقابتی

پرسشنامه مزیت رقابتی در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه مزیت رقابتی در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


روش نمره گذاری و تفسیر

 

این پرسشنامه دارای 17 سوال بوده و هدف اصلی آن ارزیابی میزان گرایش بانک یا سازمان مورد نظر به محیط رقابتی است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:

 

گزینه

بسیار کم

کم

متوسط

زیاد

بسیار زیاد

امتیاز

1

2

3

4

5

 


 


 

پرسشنامه فوق دارای پنج بوده که سوالات مربوط به هر بعد در جدول زیر ارائه گردیده است:

 


 

بعد

سوالات مربوطه

مزیت مشهود

????

مزیت پایدار

????

مزیت پویا

????

مزیت متجانس

????

مزیت مرکب

????

 

برای بدست آوردن امتیاز مربوط به هر بعد، مجموع امتیازات سوالات مربوط به آن بعد را با هم جمع نمایید. برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات همه سوالات را با هم جمع کنید.



 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


 

تعداد سوال ها:                 17

 

مولفه (خرده مولفه ها):     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

 

روایی و پایایی:                 دارد

 

نحوه نمره گذاری:             دارد

 

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 14:36 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مقیاس عشق ایسترن بوسترن

مقیاس عشق ایسترن بوسترن

مقیاس عشق ایسترن بوسترن در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

مقیاس عشق ایسترن بوسترن در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مقیاس عشق زیر در دانشگاه نورس ایسترن بوسترن[1] تهیه شده است. این مقیاس در ایران هنجاریابی نشده است. با این حال برای مقایسه خود با دانشجویان آن دانشگاه،  با در نظر گرفتن معشوق خود به این پرسشنامه پاسخ دهید . بعد، نتایج خود را با نتایجی که در پیوست آمده است ، مقایسه کنید.

 

 

 

نمره گذاری:

 

پرسشنامه حاضر نمره معكوس ندارد. جهت نمره گذاری  و بدست آوردن نمره كل طبق پیوستار  زیر، به تك تك گویه ها نمره ای بین 7-1 داده، نمرات بدست آمده در تمام گویه ها را با هم جمع كنید.

 

کاملاً درست

بیشتر درست

کمی درست

نامطئن

(هم درست و هم غلط)

کمی

غلط

بیشتر

غلط

کاملاً

غلط

7

6

5

4

3

2

1

 

 

 

 

 

هنجاریابی  مقیاس عشق

 

روایی مقیاس عشق به کمک یک نمونه 220 نفری از دانشجویان دوره اول دانشگاه نورس ایسترن با سنین 19 تا 24 سال (سن متوسط :21 سال) تعیین شده است. برای این کار ، ابتدا از دانشجویان خواسته اند که بگویند :"مطمئناًعاشق هستند "، "به احتمال زیاد عاشق هستند " ، " به احتمال زیاد عاشق نیستند " یا " مطمئناً عاشق نیستند " . آن گاه از آنها خواسته اند که به سؤالات مقیاس عشق ، در ارتباط با کسی که او را دوست دارند ، پاسخ دهند.

 

جدول 1 ، نتایج متوسط هر گروه از دانشجویان را نشان می دهد. چون نتایج دخترها با نتایج پسرها تفاوت نداشته ، یکجا آورده شده است . اگر نتیجه شما در مقیاس عشق 84 باشد ، احساسات شما احتمالاً بین احساسات دانشجویانی که اعلام کرده اند " مطمئناً عاشق هستند " و احساسات آنهایی که اعلام کرده اند " به احتمال زیاد عاشق هستند " قرار خواهد گرفت.

 

یاد آوری: از آنجا که این آزمون پس از اجرا از طرف تعدادی از دانشجویان مورد تردید قرار گرفته است ، در تفسیر نتایج خود جانب احتیاط را رعایت کنید . بر احساسات خود بیشتر از نتایج آزمون اعتماد کنید.

 

 


 


 

[1] .Northeastern of Boston



 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


 

تعداد سوال ها:                 14

 

 

نحوه نمره گذاری:             دارد

 

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 14:36 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پرسشنامه منبع استرس (بهداشت زندگی)

پرسشنامه منبع استرس (بهداشت زندگی)

پرسشنامه منبع استرس (بهداشت زندگی) در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه منبع استرس (بهداشت زندگی) در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تفسیر نتایج

 

  • پاسخ منفی به هر یک از سوالات 1، 4 و 16 و پاسخ مثبت به هر یک از سوالات 6، 8، 13، 14 و 15، 10 امتیاز دارد.
  • پاسخ منفی به بر یک از دو سوال 2 و 5، و پاسخ مثبت به هر یک از سوالات 3، 7، 9، 10، 11، 12 و 17، 5 امتیاز دارد.

 

اگر جمع کل امتیاز ها کمتر از 30 باشد، مفهومش این خواهد بود که نسبت به بهداشت زندگی خود دقت دارید، مواظب سلامت خود هستید و در نتیجه بهتر می توانید در مقابل استرس های بلند مدت مقاومت کنید. اگر جمع کل امتیازها بین 30 تا 60 باشد، بهداشت زندگی شما طوری نیست که بتواند استرس را به کنترل خود در آورید، بدن شما از تراکم استرس رنج می برد و در نتیجه نمی توانید خود را سرحال نگه دارید. اگر جمع کل امتیازها بیشتر از 60 باشد، بهداشت زندگی، شما را برای هر نوع ناراحتی آماده کرده است. نه تنها باید با همه فشارهای خارجی مبارزه کنید، بلکه باید با تمام استرس های وارده از دورن خود، که بر اثر عدم رعایت بهداشت زندگی به وجود می آید، به مقابله برخیزید.



 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


 

تعداد سوال ها:                 17

 

 

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 14:36 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پرسشنامه مهارت های اجتماعی نوجوانان (TISS) ایندربیتزن و فوستر (1992)

پرسشنامه مهارت های اجتماعی نوجوانان (TISS) ایندربیتزن و فوستر (1992)

پرسشنامه مهارت های اجتماعی نوجوانان (TISS) ایندربیتزن و فوستر (1992) در 5 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات5
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه مهارت های اجتماعی نوجوانان (TISS) ایندربیتزن و فوستر (1992) در 5 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


پرسشنامه مهارت خای اجتماعی ایندربیتزن و فوستر (1992)، حاوی 39 عبارت پنج گزینه ای است كه آزمودنی پاسخ خود را در مورد هر عبارت در دامنه ای از گزینه های اصلا نمی كند تا همیشه صدق می كند ابزار می نماید.

 

نسخه اصلی این سیاهه دارای 40 عبارت است كه یك عبارت به دلیل عدم انطباق  با فرهنگ ایران حذف شد (عبارت شماره 22).

 

شیوه نمره گذاری

 

عبارات این پرسشنامه در دو زمینه رفتارهای مثبت و منفی هستند. هر عبارت دارای شش گزینه است. در گزینه های مثبت، نمره مربوط به:

 

 گزینه اصلا درست نیست (صفر)، خیلی كم درست است (یك)، كمی درست است (دو)، تا حدی درست است (سه)، بیشتر اوقات درست است (چهار)، همیشه درست است (پنج) است، در گزینه های منفی روش نمره گذاری معكوس است.

 

بخش رفتارهای مثبت شامل عبارات شمار ???????????????????و بخش رفتارهای منفی شامل عبارات شماره??????????????????????????????????? است.

 

ایندربیتزن و گاربین (1992) در پژوهش خود دو خرده مقیاس را برای این پرسشنامه در نظر گرفتند:

 

 ﺧﺮده ﻣﻘﻴﺎس رﻓﺘﺎرﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﻣﻄﻠﻮب

??????????????????????????????????

ﺧﺮده ﻣﻘﻴﺎس رﻓﺘﺎرﻫﺎی غیر اجتماعی

??????????????????????????????????????????

 

 

 

نحوه ارزیابی مهارت های اجتماعی هر فرد توسط این پرسشنامه بدین صورت است كه اگر فردی نمره اش بالاتر از میانگین باشد، دارای مهارت های اجتماعی بالا است و اگر پاییین تر از میانگین باشد، مهارت های اجتماعی پایین دارد. لازم به ذكر است كه نمره 98 بر اساس استاندارد تست به عنوان میانگین در نظر گرفته شده است.

 

ویژگی های روان سنجی (روایی و پایایی)

 

اعتبار این سیاه توسط ایندربیتزن و فوستر (1992) 90/0 گزارش شده است. روایی همگرایی پرسشنامه مهارت اجتماعی ایندربیتزن و فوستر به شیوه های مختلف مانند مقایسه آن با طالاعات ارزیابی خویشتن، ارزیابی همسالان و داده های جامعه سنجی و روایی تشخیص آن بوسیله بررسی همبستگی بین نمرات مهارت های اجتماعی و مطلوبیت اجتماعی، وضعیت اقتصادی، اجتماعی و دیگر ابزارهای مداد كاغذی به وسیله ایندربیتزن و فوستر مورد ارزیابی قرار گرفته و نتایج به دست آمده، دلالت بر روایی همگرا و روایی تشخیص قابل قبول این پرسشنامه بوده است (دوران، 1380).

 

پایایی این پرسشنامه را امینی (1378) در شهر تهران برای دانش آموزان دوم راهنمایی برای گزاره های مثبت و منفی  به ترتیب 71/0 و 68/0 ذگزارش كرده است.



 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


 

تعداد سوال ها:                 39

 

مولفه (خرده مولفه ها):     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

 

روایی و پایایی:                 دارد

 

نحوه نمره گذاری:             دارد

 

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 14:36 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پرسشنامه نگرش استادان به یادگیری الكترونیكی

پرسشنامه نگرش استادان به یادگیری الكترونیكی

پرسشنامه نگرش استادان به یادگیری الكترونیكی در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه نگرش استادان به یادگیری الكترونیكی در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


روش نمره گذاری و تفسیر

 

این پرسشنامه دارای 19 سوال بوده و هدف آن بررسی نگرش استادان به یادگیری الكترونیكی از ابعاد مختلف (احساس خودكامیابی، احساس رغبت، احساس مفید بودن، قصد به كارگیری یادگیری الكترونیكی، احساس رضایتمندی از نظام، آموزشهای چندرسانه ای) است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت 7 گزینه ای بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:

 

گزینه

کاملا مخالفم

تا حدودی مخالفم

کمی مخالفم

نظری ندارم

کاملا موافقم

تا حدودی موافقم

کمی موافقم

امتیاز

1

2

3

4

5

6

7

 

 

پرسشنامه فوق دارای شش بعد بوده که سوالات مربوط به هر بعد در جدول زیر ارائه گردیده است:

 

 

 

بعد

سوالات مربوطه

احساس خودكامیابی

3-1

احساس رغبت

6-4

احساس مفید بودن

9-7

قصد به كارگیری یادگیری الكترونیكی

12-10

احساس رضایتمندی از نظام

15-13

آموزشهای چندرسانه ای

19-16

 

 

 

برای بدست آوردن امتیاز مربوط به هر بعد، مجموع امتیازات سوالات مربوط به آن بعد را با هم جمع نمایید. برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات همه سوالات را با هم جمع کنید.



 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


 

تعداد سوال ها:                 19

 

مولفه (خرده مولفه ها):     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

 

روایی و پایایی:                 دارد

 

نحوه نمره گذاری:             دارد

 

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 14:35 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پرسشنامه نگرش دانشجویان به یادگیری الكترونیكی

پرسشنامه نگرش دانشجویان به یادگیری الكترونیكی

پرسشنامه نگرش دانشجویان به یادگیری الكترونیكی در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه نگرش دانشجویان به یادگیری الكترونیكی در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


روش نمره گذاری و تفسیر

 

این پرسشنامه دارای 15 سوال بوده و هدف آن بررسی نگرش دانشجویان به یادگیری الكترونیكی از ابعاد مختلف (یادگیری الكترونیكی به عنوان محیط یادگیری مستقل، یادگیری الكترونیكی به عنوان یك محیط یادگیری مؤثر، یادگیری الكترونیكی به عنوان محیط آموزش چند رسانه ای، یادگیری الكترونیكی به عنوان محیط آموزش مبتنی بر هدایت آموزش دهندگان) است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت 7 گزینه ای بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:

 

گزینه

کاملا مخالفم

تا حدودی مخالفم

کمی مخالفم

نظری ندارم

کاملا موافقم

تا حدودی موافقم

کمی موافقم

امتیاز

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

پرسشنامه فوق دارای چهار بعد بوده که سوالات مربوط به هر بعد در جدول زیر ارائه گردیده است:

 

 

 

بعد

سوالات مربوطه

یادگیری الكترونیكی به عنوان محیط یادگیری مستقل

????

یادگیری الكترونیكی به عنوان یك محیط یادگیری مؤثر

????

یادگیری الكترونیكی به عنوان محیط آموزش چند رسانه ای

????

یادگیری الكترونیكی به عنوان محیط آموزش مبتنی بر هدایت آموزش دهندگان

?????

 

 

 

 برای بدست آوردن امتیاز مربوط به هر بعد، مجموع امتیازات سوالات مربوط به آن بعد را با هم جمع نمایید. برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات همه سوالات را با هم جمع کنید.

 

 


 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


 

تعداد سوال ها:                 15

 

مولفه (خرده مولفه ها):     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

 

روایی و پایایی:                 دارد

 

نحوه نمره گذاری:             دارد

 

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 14:35 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پرسشنامه میزان تمایل به اعتیاد 16 سوالی

پرسشنامه میزان تمایل به اعتیاد 16 سوالی

پرسشنامه میزان تمایل به اعتیاد 16 سوالی در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندی3D character & object

توضیحات کامل

پرسشنامه میزان تمایل به اعتیاد 16 سوالی در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


شیوه تفسیر و نمره گذاری

 

این پرسشنامه دارای 16 سوال است و هدف کلی آن بررسی میزان تمایل به اعتیاد از سه بعد اجتماعی، فردی و محیطی در افراد مختلف می باشد. این پرسشنامه به صورت محقق ساخته و با استفاده از برخی منابع علمی از قبیل فرچاد و همکاران (1385) طراحی گردیده است. طیف پاسخدهی به پرسشنامه به صورت لیکرت بوده که در جدول زیر مشخص گشته است:

 

 

 

گزینه

خیلی کم

کم

گهگاهی

زیاد

خیلی زیاد

امتیاز

1

2

3

4

5

 

 

 

 ابعاد پرسشنامه و سوالات مربوط به هر بعد در جدول زیر ارائه شده است:

 

بعد

سوالات مربوطه

محیطی (خانوادگی و فامیلی)

?????

فردی

????

اجتماعی

?????

 

 

 

بدین ترتیب، به منظور بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیاز همه سوالات را با هم جمع می نمائیم. بدیهی است که این امتیاز دامنه ای از 16 تا 80 خواهد داشت و هر چه این امتیاز بالاتر باشد، بیانگر میزان تمایل بیشتر شخص پاسخ دهنده به اعتیاد خواهد بود و برعکس.

 

روایی و پایایی

 

در پایان نامه میرحسامی (1388) جهت روایی صوری پرسشنامه و صحت و سقم سئوالات، پرسشنامه در بین تعدادی از دانشجویان توزیع شد و پس از اطمینان از نتایج بدست آمده، پرسشنامه در نمونه آماری توزیع شد.

 

همچنین پایائی پرسشنامه یا قابلیت اعتماد آن با استفاده از روش اندازه­گیری آلفای کرونباخ محاسبه شد. معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (0) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (1+) به معنای پایائی کامل قرار می­گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می­شود. آلفای کرونباخ برای پرسشنامه میزان گرایش به اعتیاد برابر با 79/0 می باشد.........

..............

.......................



 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


 

تعداد سوال ها:                 15

 

مولفه (خرده مولفه ها):     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

 

روایی و پایایی:                 دارد

 

نحوه نمره گذاری:             دارد

 

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 14:35 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود راهنمای آزمون مکعب های کهس

راهنمای آزمون مکعب های کهس

راهنمای آزمون مکعب های کهس در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات7
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

راهنمای آزمون مکعب های کهس در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


- روش اجرا

 

برای اجرای آزمون، آزمایشگر آزمودنی را در كنار میز و روی یك صندلی می نشاند. خود نیز در روبروی او می نشیند. ارتفاع میز از سطح زمین و فاصله آن از چشم آزمودنی طوری باید باشد كه آزمودنی بتواند براحتی تصاویر را ببیند ومكعبها را دستكاری كند.

 

آزمایشگر ابتدا به مدت دو سه دقیقه با آزمودنی صحبت می كند. نام، نام خانوادگی، سن، سطح تحصیلات، شغل پدر، شغل مادر، تعداد خواهران، تعداد برادران و سئوالات دیگری می پرسد تا در این فاصله آزمودنی با آزماینده انس بگیرد. از آزمون یا از اجرا كننده آن بیمناك و وحشت زده یا ناراحت نباشد. آزماینده، ضمن مصاحبه با آزمودنی، اطلاعات لازم را روی برگ نمره گذاری می نویسد.

 

آنگاه آزماینده جعبه مكعبها را باز كرده، همه آنها را روی میز و در دسترس آزمودنی می ریزد. البته آزمودنی نباید قبل از شروع رسمی آزمایش تصاویر دفترچه را ببیند و در جریان آزمایش نیز فقط باید یك تصویر در جلو چشم داشته باشد.

 

 اجرای آزمون، با توجه به موقعیت آزمودنی، به طریق زیر انجام می گیرد :

 

1- اجرای آزمون برای افرادی كه زبان كلامی را می فهمند.

 

2- اجرای آزمون برای افرادی كه رنگها را نمی شناسند.

 

3- اجرای آزمون برای افرادی كه زبان كلامی را نمی فهمند.

 

  آنچه درزیر می آید، آزمودنیهایی را دربر می گیرد كه زبان كلامی را می فهمند.

 

الف- شناساندن مكعب ها

 

آزماینده می گوید: تمام این مكعبها مثل هم اند. آنگاه یكی از آنها را برمی دارد و در حالیكه با انگشت به یكی از سطوح جانبی آن اشاره می كند، از آزمودنی می پرسد : این طرف چه رنگی است؟ پس از شنیدن پاسخ صحیح یا غلط، هریك از سه سطح جانبی دیگر را نشان می دهد و رنگ آن را می پرسد.

 

حال نوبت به دو سطح دیگر مكعب، كه از دو رنگ تشكیل شده اند، می رسد. آزماینده با انگشت خود به هریك از دو سطح اشاره می كند وبه آزمودنی می گوید : شما در اینجا دو تا رنگ می بینید، آبی     ( انگشت آزماینده روی رنگ آبی ) و زرد ( انگشت آزماینده روی رنگ زرد ) و در این طرف دو رنگ دیگر می بینید: سفید و قرمز. آنگاه مكعبی را كه در دست دارد مخلوط مكعب های دیگر
می كند و می گوید: تكرار می كنم، تمام این مكعب ها مثل هم هستند.

 

ب- آزمایش تمرینی ( زمان آزاد )

 

آزماینده 4 مكعب به آزمودنی می دهد و از او می خواهد كه با آنها یك مربع (یك چهار گوش) كاملا قرمز درست كند. اگر موفق نشد آزماینده به او كمك می كند، آنچه را كه برای این كار لازم است شرح می دهد و منتظر می ماند تا مربع ساخته شود. آنگاه با گفتن كلمه"خوب" چهار مكعب مورد استفاده را پهلوی مكعبهای دیگر می گذارد. حال دفترچه تصاویر را در جلوی آزمودنی، در مقابل دست چپ او قرار می دهد وتصویر(1) را باز می كند.

 

ج- آزمایش واقعی

 

تصویر شماره (1) :  آزماینده می گوید؛ حال از شما می خواهم كه با مكعبها تصویری مثل این ( اشاره  به تصویر شماره1) درست كنید. می بینید كه این یكی باید قرمز و این یكی باید آبی باشد (با انگشت نشان می دهد). با گفتن جمله" شروع كنید "، آزمودنی را به كار وا می دارد و همزمان با آن كرنومتر را نیز به كار می اندازد. اگر آزمودنی موفق شد به تصویر(2 ) می پردازد، اما اگر نتوانست در حداكثر زمان لازم، یعنی 5/1 دقیقه، تصویر را بسازد به او اجازه می دهد تا از زمان مجاز تجاوز كند، و در صورت لزوم او را در ساختن تصویر یاری می دهد. دراین حالت مسلماً هیچ امتیازی به آزمودنی داده نمی شود.

 

تصویر شماره ( 2 ) : در مورد تصویر ( 2 ) همان دستورات تصویر(1) اجرا می شود. یعنی آزماینده  اسم رنگها را می گوید، با انگشت نشان می دهد و در صورت عدم موفقیت به آزمودنی در ساختن تصویر كمك می كند.

 

تصویر شماره ( 3 ) تا ( 17 ) :  آزماینده نه اسم رنگها را می گوید ونه كوچكترین كمكی به او          می رساند. در مورد هر یك از تصاویر می گوید: حالا تصویری مثل این درست كنید. وقتی تمام كردید به من نشان دهید. تصویر شماره (‌3 ) را باز می كند و در حالی كه می گوید شروع كنید كرونومتر را به كار می اندازد.

 

انجام دستورات فوق، در مورد افرادی كه خوب انس گرفته اند نخواهد بود بلكه باید دقت شود تا سه عمل زیر بطور همزمان انجام گیرد:

 

برگرداندن صفحات دفترچه تصاویر

 

 گفتن جمله " شروع كنید "

 

و  راه انداختن كرونومتر.

 

حداكثر زمان لازم برای ساختن هر تصویر، هم در روی خود تصویر وهم در روی برگ نمره گذاری نوشته شده است.

.......

.................

.............................


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 14:35 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مقیاس نو آوری سازمانی - مدرسه

مقیاس نو آوری سازمانی - مدرسه

مقیاس نو آوری سازمانی مدرسه در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

مقیاس نو آوری سازمانی - مدرسه در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


شیوه امتیاز دهی:

 

شیوه امتیاز دهی این پرسشنامه بر اساس طیف لیکرت دارای 5 گزینه می باشد. نمره گذاری برای گویه های مثبت بدین صورت است:

 

گزینه

امتیاز

کاملا موافقم

5

موافقم

4

نظری ندارم

3

مخالفم

2

کاملا مخالفم

1

 

 

 

اما در گویه های منفی شیوه امتیاز دهی بدین صورت می باشد:

 

 

 

گزینه

امتیاز

کاملا موافقم

1

موافقم

2

نظری ندارم

3

مخالفم

4

کاملا مخالفم

5

 

 

 

بدین ترتیب، نمره هر فرد می تواند حداکثر 120 و حداقل نیز 24 باشد.

 

 

 

ابعاد پرسشنامه:

 

این پرسشنامه دارای سه بعد (فرهنگی، ساختاری و منابع انسانی) می باشد که سوالات مربوط به هر بعد در جدول زیر ارائه شده است:

 

بعد

سوالات مربوط به آن

فرهنگی

??????????

ساختاری

2،5،11،14،17،22

منابع انسانی

????????????????????????

 

 


 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


 

تعداد سوال ها:                 24

 

مولفه (خرده مولفه ها):     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

 

روایی و پایایی:                 دارد

 

نحوه نمره گذاری:             دارد

 

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 14:34 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مقیاس چهار عاملی عدالت سازمان

مقیاس چهار عاملی عدالت سازمان

مقیاس چهار عاملی عدالت سازمان در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

مقیاس چهار عاملی عدالت سازمان در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


روش نمره گذاری و تفسیر

 

این پرسشنامه دارای 20 سوال بوده و هدف آن سنجش میزان عدالت سازمانی و ابعاد آن است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:

 

گزینه

خیلی کم

کم

متوسط

زیاد

خیلی زیاد

امتیاز

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

 

 

پرسشنامه فوق دارای پنج چهار بوده که سوالات مربوط به هر بعد در جدول زیر ارائه گردیده است:

 

 

 

بعد

سوالات مربوطه

عدالت اطلاعاتی

????

عدالت توزیعی

???

عدالت رویه ای

?????

عدالت بین فردی

?????

 

 

 

 برای بدست آوردن امتیاز مربوط به هر بعد، مجموع امتیازات سوالات مربوط به آن بعد را با هم جمع نمایید. برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات همه سوالات را با هم جمع کنید.



 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


 

تعداد سوال ها:                 20

 

مولفه (خرده مولفه ها):     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

 

روایی و پایایی:                 دارد

 

نحوه نمره گذاری:             دارد

 

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 14:34 ] [ مارال ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 صفحه بعد