دانلود پروپوزال بررسی عوامل اجتماعی مؤثر در اعتیاد زنان

پروپوزال بررسی عوامل اجتماعی مؤثر در اعتیاد زنان

پروپزال بررسی عوامل اجتماعی مؤثر در اعتیاد زنان در 26 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات26
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپزال بررسی عوامل اجتماعی مؤثر در اعتیاد زنان در 26 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


پروپزال کارشناسی ارشد شامل:


مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش                 

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

 

هدف تحقیق

اهداف تحقیق ، شناسایی موضوعات متعددی از جمله موارد زیر می باشد :

1-3-1 هدف اصلی

1- شناخت عوامل مؤثر بر اعتیاد زنان

1-3-2 اهداف فرعی

1- آگاهی از میانگین سنی زنان معتاد

2- شناسایی زنان معتاد از لحاظ موقعیتی ، تحصیلی و وضعیت تأهل

3- آشنایی با نابسامانیهای خانوادگی مؤثر بر گرایش با اعتیاد

4- آشنایی با عوامل محیطی – اجتماعی مؤثر بر اعتیاد

 

اهمیت موضوع تحقیق و انگیزش انتخاب آن

افزایش میزان افرادی که به مراکز ترک اعتیاد مراجعه می کنند نشان می دهد که پدیده اعتیاد در بین زنان در حال افزایش است. سوء مصرف مواد نه تنها به دلیل آثار سوء فردی بلکه همچنین به دلیل پیامدهای منفی آن برای جامعه به یک مسئله اجتماعی بسیار مهم و خطرناک تبدیل شده است سوء مصرف مواد مخدر یکی از عوامل اصلی اختلال در خانواده ها و ارتکاب جرایم است و بهداشت و سلامت افراد و جامعه را با خطرات جدی متوجه می سازد و هزینه های اقتصادی آن برای کشوری مانند ایران از حد تصور خارج است. چند بُعدی بودن معضل اعتیاد ، مفصل اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی ، بهداشتی ، درمانی ، خانوادگی ، سیاسی و ... ، وجود بیش از سه میلیون معتاد و مصرف کننده تفننی در کشور ، همجواری کشور با دو کشور تولید کننده اصلی مواد مخدر یعنی افغانستان و پاکستان و ترانزیت مواد از ایران به کشورهای اروپائی ، افزایش روز افزون آمار طلاق و بزهکاری و بیکاری و سایر آسیبهای اجتماعی ناشی از اعتیاد در کشور ، عرضه جدید مواد مخدر به اشکال مختلف در کشور ، دسترسی آسان و ارزان مواد خصوصاً اشکال جدید آن ، تغییر الگوی مصرف از کشیدن و خوردن به تزریق ، وجود ارتباطات ناسالم در خانواده و جامعه ، تبدیل شدن قاچاق مواد و خرید و فروش آن به عنوان یک شغل و امرار معاش ، عدم اجرای دقیق قوانین از سوی مجریان ، نبود برنامه ریزی هدفمند آموزشی جهت آموزش آحاد جامعه ، نبود مدیریت هدفمند به منظور هماهنگی و یکسان سازی فعالیتهای سازمانها و ارگانهای مختلف در جهت اقدامات آموزشی و کنترلی ، اعتیاد به عنوان یک پدیدۀ شوم استعماری در کشور ، کم رنگ بودن فعالیتهای رسانه های گروهی خصوصاً رسانه های ملی در جهت تهیه برنامه های آموزشی هدفمند ، ترویج مواد در مراکز علمی دانشگاهی و خوابگاهها.

وجود مناطق پر خطر و آسیب پذیر در مناطق حاشیه ای شهرها به عنوان کانون توزیع و ترویج مواد ، کشف روزانه بسیاری از انواع آمپولها ، کپسولها ، قرصها و پودرها و ... توسط مراجع انتظامی ، وجود باورهای غلط در زمینه اثرات مواد مخدر ، خطیر بودن مسئولیت دولتمردان ، اندیشمندان ، مبلغین ، مدیران و کارشناسان در این راستا و دیگر مسائل مرتباط با مسئله آسیب رسان اعتیاد ، باعث شده که این آفت بزرگ اجتماعی در درجه اول اهمیت برای مطالعه آن قرار گیرد. لذا اهداف کلی از انجام این پژوهش شناخت مسأله اعتیاد به خصوص اعتیاد زنان و عوامل مؤثر بر آن می باشد.

 

فرضیات تحقیق

1- به نظر می رسد تفاوت معناداری میان پایگاه اجتماعی – اقتصادی مصرف کنندگان مواد مخدر (زنان معتاد) در مقایسه با زنان غیر معتاد وجود دارد.

2- به نظر می رسد سابقه طلاق و از هم گسیختگی خانوادگی در بین خانواده مصرف کنندگان مواد مخدر (زنان معتاد) در مقایسه با زنان غیرمعتاد بیشتر وجود دارد.

3- به نظر می رسد میزان درگیری ، خشونت و ناسازگاری میان اعضای خانواده های مصرف کنندگان مواد مخدر در مقایسه با خانواده های غیرمعتاد بیشتر است.

4- به نظر می رسد مصرف کنندگان مواد مخدر (زنان معتاد) در مقایسه با زنان غیرمعتاد از دوستان ناباب و منحرف بیشتری برخوردارند.

5- به نظر می رسدمیزان لذت جویی و راحت طلبی در زنان و معتاد به نسبت بیشتر از زنان غیرمعتاد است.

6- به نظر می رسد میزان دسترسی به مواد مخدر در بین زنان معتاد به نسبت بیشتر از زنان غیرمعتاد است.

7- به نظر می رسد میزان دین داری در بین افراد مصرف کننده مواد مخدر (زنان معتاد) به نسبت کمتری از زنان غیرمعتاد است.

8- به نظر می رسد تفاوت معناداری در میزان آگاهی از عوارض سوء مصرف مواد مخدر در بین زنان معتاد با زنان غیرمعتاد وجود دارد.

9- به نظر می رسد میزان افسردگی در زنان معتاد به نسبت بیشتر از افراد غیرمعتاد است.

10- به نظر می رسد گرایش به سوء مصرف مواد در بین اعضای خانواده زنان معتاد در مقایسه با افراد غیرمعتاد بیشتر است.

1-6 سؤالات تحقیق

1- آیا پایگاه اجتماعی – اقتصادی مصرف کنندگان مواد مخدر می تواند عامل مؤثری بر اعتیاد باشد؟

2- آیا میان سابقه طلاق و از هم گسیختگی خانوادگی در میان اعضای خانواده و مصرف کنندگان مواد مخدر و اعتیاد زنان رابطه وجود دارد؟

3- آیا میزان درگیری ، خشونت و ناسازگاری میان اعضای خانواده های مصرف کنندگان جزو عوامل مؤثر بر اعتیاد است؟

4- آیا دوستان ناباب ، سبب ساز اعتیاد فرد می شوند؟

5- آیا میان لذت جویی و راحت طلبی زنان معتاد و اعتیادشان رابطه ای وجود دارد؟

6- آیا دسترسی آسان فرد به مواد مخدر بر روی اعتیاد زنان به مواد مخدر مؤثر است؟

7- تا چه حد آگاهی داشتن از عوارض سوء مصرف مواد می تواند در جلوگیری از اعتیاد مؤثر باشد؟

8. آیا انجام امور دینی و دینداری افراد می‌تواند از بروز اعتیاد جلوگیری كند؟

9- آیا میزان افسردگی می تواند باعث بروز اعتیاد شود؟

10- آیا در خانواده فرد معتاد ، معتادان دیگری نیز وجود دارند؟


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 15:10 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود نمونه سوالات آزمون مهارت دوره فتوشاپ در فنی و حرفه ای

نمونه سوالات آزمون مهارت دوره فتوشاپ در فنی و حرفه ای

نمونه سوالات آزمون مهارت دوره فتوشاپ در فنی و حرفه ای داری 109 سوال بدون پاسخنامه


مشخصات فایل
تعداد صفحات9
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندینمونه سوال آزمون

توضیحات کامل

نمونه سوالات آزمون مهارت دوره فتوشاپ در فنی و حرفه ای داری  109 سوال بدون پاسخنامه


بخشی از سوالات :

 

1 - برای ایجاد اعوجاج در محدوده انتخاب شده از کدام گزینه استفاده می شود ؟

الف- Rotate                   ب-Distort                     ج-Skew                        د- هیچکدام

2- ابزار های انتخاب در فتوشاپ کدامند ؟

الف- Magic Wand-Crop-Hand                            ب- Magic Wand- History-Crop

ج- Magic Wand-Move-Crop-Marquee              د- Type-Crop-Marquee

3- برای تعیین حساسیت Lasso به لبه ها در تصویر از چه گزینه ای استفاده می شود ؟

الف- Width                     ب- Tolerance             ج- Edge Contrast         د- Frequenc

4- در منوی Select  گزینه  Deselect چه عملی را انجام می دهد ؟

الف- کل تصویر را انتخاب می کند                    ب- ناحیه انتخاب شده را از حالت انتخاب خارج می کند

ج- ناحیه انتخابی را معکوس می کند                        د- ناحیه انتخابی را گسترش می دهد

5- به هنگام استفاده از کدام ابزار زیر می توان تصویر را چرخاند و نقص موجود در آن را اصلاح کرد ؟

الف- Move                   ب- Hand                       ج- Lasso                    د- Crop

6- اگر عملیات زیادی را بر روی تصویر انجام داده و بخواهیم به حالت قبل برگردیم از کدام یک از موارد زیر استفاده می کنیم؟

الف- Edit+ Undo - Ctrl +Z                                ب-  Edit + Cut – Ctrl +Z

ج-Edit +Undo - Shift +Z                                   د- Edit +Cut  -  Ctrl +X

7- ابزارهای نقاشی در فتوشاپ کدام یک از موارد زیر هستند ؟

الف-Gradient-History Brush- Stamp-Brush

ب- Gradient-Move Tool- Stamp-Brush

ج- Gradient-History Brush- Stamp-Magic Wand

د- همه موارد

8- برای ایجاد قلم موی دلخواه  و تغییر قلم موی موجود از چه گزینه ای استفاده می شود ؟

الف- Edi - Free Transform                                   ب- Edit - Step Back Ward

ج-Edit - Step For Ward                                         د- Edit - Define Brush

9- رنگ پایه چیست ؟

الف- رنگی است که توسط ابزار نقاشی به کار می رود.               

ب- رنگی است که در تصویر وجود دارد .

ج- رنگ پس زمینه و پیش زمینه

د- رنگی که از مخلوط رنگ تصویر و ابزار نقاشی به کار می رود.

10- برای کاهش یا حذف عملیات انجام شده روی تصویر از کدام پالت استفاده می شود ؟

الف- Info                       ب-Action                    ج-History                  د-Navigator


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 15:09 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود نمونه سوالات آزمون مهارت دوره سرویس و نگهداری خودرو در فنی و حرفه ای

نمونه سوالات آزمون مهارت دوره سرویس و نگهداری خودرو در فنی و حرفه ای

نمونه سوالات آزمون مهارت دوره سرویس ونگهداری خودرو در فنی و حرفه ای داری 40 سوال همراه با پاسخنامه


مشخصات فایل
تعداد صفحات7
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندینمونه سوال آزمون

توضیحات کامل

نمونه سوالات آزمون مهارت دوره سرویس ونگهداری خودرو در فنی و حرفه ای داری  40 سوال همراه با پاسخنامه

 

بخشی از سوالات :

--------------------------------------------------------------------------------------------------

1-برای پرداخت کردن سطوح تخت از کدام سوها نهای زیر استفاده می شود؟

الف)نیم گرد       ب)تخت          ج)گرد           د)مثلثی

2-دقت کولیس میلی متری کدام گزینه زیر میتواند باشد؟

الف)05/0        ب)20/0         ج)1         د)50 /0

3-در اتومبیل اولین جایی که روغن تصفیه می شود ......... است؟

الف)ورودی اویل پمپ           ب)  فیتر روغن     ج) خروجی اویل پمپ    د) فشنگی روغن

4- علت ترکیدن فیلتر روغن .........؟

الف) کثیفی روغن     ب) جنس روغن     ج) خرابی سوپاپ بای پاس          د) هیچ کدام

  1. کدام وسیله زیر پرمصرف ترین جرین برق در خودرو می باشد؟

الف) استارت   ب)کوییل     ج)  دلکو    د)هیچکدام

  1. وظیفه فشنگی روغن چیست؟

الف)ااتصال جریان برق منفی با افزایش فشار روغن   ب) ااتصال جریان برق منفی با کاهش فشار روغن            

 ج) ااتصال جریان برق مثبت با افزایش فشار روغن  د) ااتصال جریان برق مثبت با کاهش فشار روغن 

7-وظیفه روغن موتور.............؟

الف) جلوگیری اززنگ زدگی      ب) جلوگیری ازساییدگی    ج) آببندی قطعات      د)همه موارد

8-علت روغن ریزی در موتور.......؟

     الف) گرفتگی کانالها        ب) خرابی فیلتر     ج) خرابی کاسه نمدها واورینگی ها       د)هیچ کدام

     9- از نشانه های افزیش فشارروغن درموتور.........؟

     الف)  روشن شدن وسوختن لامپ روغن    ب)نشتی مرتب ازکاسه نمدها    ج)سیاه شدن روغن                                                                                                                                                                                                                

                                                         د)هیچکدام

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 15:09 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروپوزال تاثیر آموزش مهارتهای زندگی بر بهزیستی روانشناختی و عزت نفس دانش آموزان

پروپوزال تاثیر آموزش مهارتهای زندگی بر بهزیستی روانشناختی و عزت نفس دانش آموزان

پروپزال تاثیر آموزش مهارتهای زندگی بر بهزیستی روانشناختی و عزت نفس دانش آموزان در 29 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات29
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپزال تاثیر آموزش مهارتهای زندگی بر بهزیستی روانشناختی و عزت نفس دانش آموزان در 29 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


پروپزال کارشناسی ارشد شامل:


مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش                 

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

 

اهمیت و ضرورت موضوع پژوهش

اهمیت و ضرورت شناسایی و آموزش مهارت های زندگی مورد نیاز دانش آموزان ابتدایی از این جهت است که در این دوره وجود پدیده های روانی نظیر اضطراب ، افسردگی ، پرخاشگری و اختلال در عملکردهای اجتماعی از مسائل مهم حوزه بهزیستی روانشناختیی ، در این دوره می باشد . لذا با توجه به این پدیده ها آموزش مهارت های زندگی از اهمیت خاصی برخوردار است . همچنین بروز آسیب زننده در این دوره می تواند از عزت نفس پایین ، عدم توانایی در ابراز وجود و روابط بین فردی ، قرار گرفتن تحت فشار همسالان و فقدان آگاهیهای لازم در زمینه مهارت های ارتباطی ناشی شود . بدیهی است که با ارائه آموزش های لازم در این زمینه ها می توان آثار نامطلوب این روابط را کاهش داده و با ارائه آگاهی و شناخت بیشتر از خود در دانش آموزان در جهت افزایش عزت نفس آنها تلاش نمود و تا حد امکان عواطف و حالت های روانی نامطلوب نظیر افسردگی ، اضطراب و خشم را کاهش داد که خود این امر موجب ارتقای سلامت عمومی کودکان خواهد شد از طرف دیگر آموزش مهارت های زندگی فرد را برای شروع زندگی و قبول مسئولیت های اجتماعی آماده می کند و آنچه برای این گروه از افراد مهم است این است که چگونه به هویت اجتماعی خود پی ببرند و چگونه به خود شناسی برسند ودر زندگی اجتماعی با تغییرات گوناگون به طور موثر مواجه شده ، مشکلات زندگی خود را حل نمایند بنابراین شرایط خاص این دوره برنامه های خاص را می طلبد ( ترابی ، 1380) .

مهارت های زندگی به معنی کسب و افزایش دانش صرف نیست ، بلکه ایجاد مهارت و تعییردر نگرش و ارزشهای فردی هست . آموزش این مهارت ها فرد را قادر می سازد تادانش ، نگرش ها و ارزشها را به توانایی های بالفعل تبدیل کند . و فرد را قادر می سازد انگیزه و رفتار سالم داشته باشد و همچنین فرصت و میدان انجام چنین رفتارهایی را نیز ایجاد کند .

انسان برای مقابله با موقعیتهای مختلف و کشمکش های زندگی به مهارت هایی نیاز دارد تا در این راه او را مهیا سازند . این مهارت ها بسیار زیر بنایی هستند و در فرایند رشد ، شکل می گیرند ، مهارت هایی مثل شناخت  عواطف و رفتارها که در قالب ساختارهایی مانند خودکارآمدی ، توانایی حل مساله ، مقابله ،درک از خود و مهارت های اجتماعی تجلی می یابند . به نظر می رسد هم اکنون ، نهادهای سنتی آموزش خانواده ، مدرسه و سایر نهادهای فرهنگی برای  رشد چنین مهارت هایی در کودکان و نوجوانان چندان موفق نیستند . عوامل مختلف از جمله رسانه های گروهی و موقعیتهای مختلف اجتماعی ، اخلاقی ، تغییرات اجتماعی ، انتظارات و ارزش ها بین کودکان و نوجوانان از یک سو و والدین آنها از سوی دیگر شکاف عظیمی ایجاد نموده است . لذا ضروری است فرصت هایی فراهم گردد تا کودکان و نوجوانان علاوه بر کسب توانایی های خواندن ، نوشتن ، و حساب کردن مهارت های زندگی را نیز فرا بگیرند .

امروزه در سراسر جهان بر اهمیت بهداشت روانی تاکید می شود و روز به روز با انجام تحقیقات وسیع و گوناگون اهمیت و نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی آشکارتر می گردد ، به طوری که سال 2001 میلادی از طرف سازمان بهداشت جهانی تحت عنوان سال جهانی « بهداشت روانی » اعلام گردید . سازمان مذکور در این سال شعار « غفلت بس است ، مراقبت کنیم » را جهت آشکارتر ساختن اهمیت موضوع ، مطرح نمود . (سازمان بهداشت جهانی ، ترجمه نوری قاسم آبادی و محمد خانی ، 1377) .

پژوهش ها نشان می دهند که آموزش مهارت های زندگی به ارتقاء بهداشت روانی کودکان و نوجوانان در ابعاد مختلف زندگی کمک می کند و از اساسی ترین برنامه های پیشگیرانه در سطح اولیه به شمار می رود . سلامتی ،بخش اصلی یک زندگی شاد است . و مدارس نقش مهمی در آگاه ساختن کودکان و نوجوانان پیرامون مسائل بهداشتی و سلامتی و آموزش مهارت های زندگی به آنان دارند .

حسینی( 1378) ، معتقد است آموزش ، اساسی ترین روش، پیشگیری اولیه است . از طرفی دیگر مهم ترین و موثرترین دوره جهت آموزش  پیشگیرانه ، دوره کودکی و نوجوانی است . به همین دلیل متخصصین بهداشت روانی ، آموزش پیشگیرانه در دوره کودکی و نوجوانی را بسیار مورد توجه قرار می دهند .

 پژوهش های مختلفی كه پس از اجرای برنامه آموزش مهارت های زندگی در مدارس صورت گرفت ، تاثیر این آموزش را بر ابعاد مختلف بهزیستی روانشناختی نشان می دهد. مثلاً كاهش معنا دار اضطراب اجتماعی (بوتوین واینگ[1]1982) ، تصور از خود (كروتر[2]،1991) ،  خودكار آمدی (الیس،1991)، ناسازگاری اجتماعی و هیجانی (كاپلان ، 1992) و عزت نفس (اینت[3]1994) . در بسیاری از بررسی های انجام شده در این زمینه نتایجی دیگر از قبیل افزایش اعتماد به نفس کودکان،بهبود رابطه معلم و شاگرد،کاهش غیبت از مدرسه،و کاهش بد رفتاری آنان حاصل گردید(سازمان بهداشت جهانی،ترجمه نوری قاسم آبادی و محمد خانی،1377). 

 

 

 

با توجه به مطالب فوق و نقش ارزنده آموزش مهارت های زندگی بر بهزیستی روانشناختی و عزت نفس افراد بخصوص کودکان و با توجه به تاثیر مثبت برنامه های پیشگیرانه در مدارس و همچنین ضرورت بررسی تاثیر آموزش مهارت زندگی در دوره ابتدایی ، پژوهش حاضر به بررسی تاثیر آموزش مهارت های  زندگی در دوره ابتدایی بر سلامت عمومی و عزت نفس کودکان می پردازد .

ضمنا نتایج این پژوهش می تواند مورد استفاده وزارت آموزش و پرورش ، سازمان بهزیستی ، کانون های اصلاح و تربیت و سایر سازمان ها و نهادهایی که به نوعی با تعلیم و تربیت کودکان سرو کار دارند قرار گیرد .

 

1-4 اهداف پژوهش

اهداف کلی :

  1. بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر افزایش بهزیستی روانشناختی دانش آموزان دختر دوره ابتدایی
  2. بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی برافزایش عزت نفس دانش آموزان دختر دوره ابتدایی

اهداف جزئی :

1-1-بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی برکاهش نشانه های جسمانی دانش آموزان دختر ابتدایی

1-2-بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی برکاهش اضطراب و بی خوابی دانش آموزان دختر ابتدایی

1-3-بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی برکاهش نارساکنش وری اجتماعی دانش آموزان دختر ابتدایی

1-4-بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی برکاهش افسردگی دانش آموزان دختر ابتدایی

2-1- بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر افزایش عزت نفس کلی دانش آموزان دختر ابتدایی

2-2- بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی برافزایش عزت نفس اجتماعی ( همسالان) دانش آموزان دختر ابتدایی

2-3- بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی برافزایش عزت نفس خانوادگی دانش آموزان دختر ابتدایی

2-4- بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی برافزایش عزت نفس تحصیلی ( آموزشگاهی ) دانش آموزان دختر ابتدایی

1-5 فرضیه های پژوهش

1-آموزش مهارتهای زندگی برافزایش بهزیستی روانشناختی دانش آموزان  تاثیر دارد.

2-آموزش مهارتهای زندگی برافزایش عزت نفس دانش آموزان تاثیر دارد.

 1-1-  آموزش مهارتهای زندگی برکاهش نشانه های جسمانی تاثیر دارد.

 1-2- آموزش مهارتهای زندگی برکاهش اضطراب و بی خوابی دانش آموزان تاثیر دارد.

1-3-  آموزش مهارتهای زندگی برکاهش نارسا کنش وری اجتماعی  دانش آموزان تاثیر دارد .

1-4-آموزش مهارتهای زندگی برکاهش افسردگی  دانش آموزان تاثیر دارد .

2-1-آموزش مهارتهای زندگی برافزایش عزت نفس کلی دانش آموزان  تاثیر دارد.

2-2- آموزش مهارتهای زندگی برافزایش عزت نفس اجتماعی (همسالان ) دانش آموزان تاثیر دارد.

2-3-آموزش مهارتهای زندگی برافزایش عزت نفس خانوادگی (والدین )دانش آموزان تاثیر دارد .

2-4-آموزش مهارتهای زندگی برافزایش عزت نفس تحصیلی (آموزشگاهی ) دانش آموزان تاثیر دارد .

 


1-Botvin &Eng

2-Kreuter

3-Enet

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 15:09 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروپوزال رابطه ساده و چندگانه هوش هیجانی، حمایت اجتماعی و تاب آوری با سلامت روانی امدادگران

پروپوزال رابطه ساده و چندگانه هوش هیجانی، حمایت اجتماعی و تاب آوری با سلامت روانی امدادگران

پروپزال رابطه ساده و چندگانه هوش هیجانی، حمایت اجتماعی و تاب آوری با سلامت روانی امدادگران در 23 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات23
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپزال رابطه ساده و چندگانه هوش هیجانی، حمایت اجتماعی و تاب آوری با سلامت روانی امدادگران در 23 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


پروپزال کارشناسی ارشد شامل:


مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش                 

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

 

مقدمه

امروزه بهداشت روانی مسأله‌ای است که در کشورهای توسعه یافته مورد توجه فراوانی قرار می گیرد. سازمان بهداشت جهانی، بهداشت روانی را اینگونه تعریف می کند: "بهداشت روانی در درون مفهوم کلی بهداشت قرار دارد و بهداشت یعنی توانایی کامل برای ایفای نقش های روانی و جسمی، بهداشت به معنای نبود بیماری یا عقب ماندگی نیست". در واقع بهداشت روانی به معنای تواناسازی مردم برای بهبود افزایش تسلط بر سلامتشان می باشد (سازمان بهداشت جهانی، 2005).

اخیراً مشکلات سلامت روان بیشتر شده و یا اینکه بشر بیشتر به آن توجه کرده ‌است. رسیدن به آرامش و اطمینان و دوری از افسردگی و اضطراب از اساسی‌ترین نیازهای فطری آدمی و از دیرباز جزو مسائل اساسی بشر بوده‌است. همین مسئله موجب شده تا در ادیان الهی و آیین‌های کهن بشری، ضمن تشریح علل آرامش روحی و روانی، راهکارهایی برای پاسخ به این نیاز اساسی بشر ارائه شود. از طرف دیگر، بهداشت و سلامت روانی یکی از نیازهای اجتماعی نیز هست؛ چراکه عملکرد مطلوب جامعه مستلزم برخورداری از افرادی است که از نظر سلامت و بهداشت روانی در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشند (محمدپور، 1388). در زمینه عوامل اثرگذار بر سلامت روانی مطالعات بسیاری صورت گرفته و نقش عوامل مختلفی به عنوان عوامل پیش بینی کننده سلامت روانی در بین افراد مشخص شده که در این بین می توان به نقش عواملی همچون هوش هیجانی، حمایت اجتماعی و تاب آوری اشاره کرد (رضوی، نظیری و قنبری، 1390؛ مک لین، 2006 و استرازدنیز و همکاران، 2008؛ کرمی و زکی یی، 1391). فردی که توانایی درک هیجانات خود و دیگران را دارا باشد و بتواند مدیریت آنها را در روابط خویش انجام دهد، به عبارتی از سطحی نسبتا بالا از هوش هیجانی برخوردار باشد و در موقعیت های استرس زای زندگی از حمایت افراد دیگر برخوردار شود و در موقعیت های مختلف حالت تعادل روانی اجتماعی خویش را برقرار سازد و در مواجهه با مسایل حالت انعطاف برای سازگاری با مسایل را داشته باشد و به نحوی تاب تحمل و کنارآمدن سازگارانه با آنها را داشته باشد البته به شکل فعال در جهت سازگاری عمل نماید می تواند از سلمت روانی بالاتری نسبت به سایر افراد برخوردار باشد و به نحوی بر اساس داشتن این موارد و ویژگی ها می توان سلامت روانی فرد را پیش بینی نمود.

در نهایت می توان بیان داشت که بر اساس اهمیت درک مسایل و عوامل تاثیرگذار بر سلامت روانی افراد، مطالعه­ی حاضر به دنبال دست دادن به درکی روشن از نقش عوامل اثرگذار بر سلامت روانی افرد و خصوصاً نقش عوامل هوش هیجانی، حمایت اجتماعی و تاب آوری می باشد.

 

فرضیه های پژوهش

  1. بین هوش هیجانی با سلامت روانی در امدادگران جاده ای رابطه منفی وجود دارد.
  2. بین حمایت اجتماعی با سلامت روانی در امدادگران جاده ای رابطه منفی وجود دارد.
  3. بین تاب آوری با سلامت روانی در امدادگران جاده ای رابطه منفی وجود دارد
  4. بین هوش هیجانی، حمایت اجتماعی و تاب آوری با سلامت روانی در امدادگران جاده ای رابطه چندگانه وجود دارد.

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 15:09 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروپوزال رابطه سبک های دلبستگی، هیجان خواهی و هوش هیجانی با آمادگی اعتیاد در دانش آموزان

پروپوزال رابطه سبک های دلبستگی، هیجان خواهی و هوش هیجانی با آمادگی اعتیاد در دانش آموزان

پروپزال رابطه سبک های دلبستگی، هیجان خواهی و هوش هیجانی با آمادگی اعتیاد در دانش آموزان در 23 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات23
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپزال رابطه سبک های دلبستگی، هیجان خواهی و هوش هیجانی با آمادگی اعتیاد در دانش آموزان در 23 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


پروپزال کارشناسی ارشد شامل:


مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش                 

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

 

بیان مساله

سوء مصرف مواد یکی از بزرگترین مشکلات عصر حاضر جامعه بشری می باشد که گستره ای جهانی پیدا کرده است. مصیبتی که میلیون ها زندگی را ویران و سرمایه های کلان ملی را صرف مبارزه و یا جبران صدمات ناشی از آن می نماید. هر روز بر شمار قربانیان سوء مصرف کننده مواد افزوده می­شود و عوارض آن شامل اختلالات جسمی، روانی، خانوادگی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، همه مرزهای فرهنگی، را در می نوردد و سلامت فرد و جامعه را مورد تهدید قرار می­دهد (مهرابی زاده، فتحی و زرگر، 1387). بر این اساس می­توان بیان داشت که مصرف مواد یکی از مشکلات عمده بهداشتی و اجتماعی جوامع امروزی به ویژه در کشورهای در حال توسعه است. چرا که گرایش روز افزون به مصرف مواد یکی از مشکلات مهم اجتماعی است، به ویژه با کاهش سن اعتیاد و رواج آن در میان نوجوانان (شاهسوند، 1385) ضرورت چاره اندیشی بیشتر احساس می­شود. از آنجا که آمارهای سن شروع مصرف مواد در حال کاهش و متمرکز بر دانش آموزان و دانشجویان است، توجه به میزان آمادگی برای اعتیاد این قشر و شناسایی متغیرهای مرتبط با آن بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

می­توان اعتیاد را بیماری جسمانی-روانی-اجتماعی دانست که در شکل­گیری آن زمینه های پیش اعتیادی متعددی نقش اساسی ایفا می کنند (گلانتر[1]، 2006). وابستگی به مواد یا به اصطلاح اعتیاد به مواد مخدر در همه مشاغل، سطوح تحصیلی و طبقه اقتصادی اجتماعی دیده می شود و مختص به افراد و اقشار خاصی نمی باشد (زرگر، نجاریان و نعامی، 1387). هر روز از طریق رسانه های جمعی، دوستان و آشنایان اخبار گوناگونی از افزایش میزان مصرف مواد مخدر، افزایش معتادان و مشکلات ناشی از آن شنیده می ­شود. که دلالت بر این امر دارد که مشکل اعتیاد مختص جامعه کنونی نیست، بلکه پدیده ای جهانی است. نکته مهمی که در رابطه با اعتیاد باید مدنظر داشت این است که اعتیاد یک پدیده چند بعدی است، یعنی عوامل مختلفی دست به دست هم می دهند تا یک فرد معتاد شود و به اعتیاد خود ادامه دهد و حتی بعد از اینکه ظاهراً درمان شد به حالت اول بازگردد (چارلز و داچن[2]، ترجمه رنجگر، 1383). بر اساس این نکته که عوامل متعددی در شکل­گیری، مداومت یا عود اعتیاد در محیط های گوناگون اثرگذار است و همچنین این امر که اعتیاد در همه اقشار، گروه ها و طبقات فردی، قومی، فرهنگی و اجتماعی می­تواند بروز نماید، پژوهشگر را بر آن داشت تا حرکتی در راستای شناسایی بیشتر برخی عوامل موثر و زمینه ساز اعتیاد نماید.

 


[1]. Galanter

[2]. Charlz., & Dachen

 

فرضیه های پژوهش

  1. بین سبک های دلبستگی با آمادگی اعتیاد در دانش آموزان پسر رابطه وجود دارد.
    1. بین سبک دلبستگی ایمن با آمادگی اعتیاد در دانش آموزان پسر رابطه منفی وجود دارد.
    2. بین سبک دلبستگی اجتنابی با آمادگی اعتیاد در دانش آموزان پسر رابطه مثبت وجود دارد.
    3. بین سبک دلبستگی مضطرب دوسوگرا با آمادگی اعتیاد در دانش آموزان پسر رابطه مثبت وجود دارد.
  2. بین هیجان خواهی با آمادگی اعتیاد در دانش آموزان پسر رابطه مثبت وجود دارد.
  3. بین هوش هیجانی با آمادگی اعتیاد در دانش آموزان پسر رابطه منفی وجود دارد.
  4. بین سبک­های دلبستگی، هیجان­خواهی و هوش هیجانی با آمادگی اعتیاد در دانش آموزان پسر رابطه چندگانه وجود دارد.

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 15:09 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروپوزال رابطه گرایش های مذهبی و هوش معنوی با انگیزه پیشرفت در دانش آموزان

پروپوزال رابطه گرایش های مذهبی و هوش معنوی با انگیزه پیشرفت در دانش آموزان

پروپزال رابطه گرایش های مذهبی و هوش معنوی با انگیزه پیشرفت در دانش آموزان در 50 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات50
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپزال رابطه گرایش های مذهبی و هوش معنوی با انگیزه پیشرفت در دانش آموزان در 50 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


پروپزال کارشناسی ارشد شامل:


مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش                 

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

 

اهمیت و ضرورت پژوهش

یکی از سازه های روانشناختی که در دهه های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است  ،سازه انگیزه پیشرفت است روانشناسان ، ضرورت توجه به انگیزش  در تعلیم و تربیت را به دلیل ارتباط موثرآن با یادگیری های جدید ، مهارت ها، راهبرد ها و رفتار ها متذکر شده اند. به علت تأثیر انگیزش بر تمامی ابعاد رشد، یادگیری و آموزش، توانمند سازی علمی و عملی ، دست اندرکاران تعلیم و تربیت، انجام پژوهش­های بنیادی و کیفی، درزمینه های مختلف انگیزشی ضرورتی گریزناپذیر است (پنتریج و شانک ،2002،،شهر آرا،1385).

بشر بدون انگیزه پیشرفت قادر نبود از حد زندگی اولیه اش ، در آغاز پیدایش گامی فراتر بنهد و به چنین تحولاتی شگرفی نایل آید ( پور درویشی، 1377).

به برکت افراد پیشرفت گرا ، هرروز اندیشه های نو و سایل جدید، خلق می شود و به ثبات و زندگی انسان ها سامان  داده می شود ، دیوید مک کللند با بررسی بسیار دقیق متوجه شد که وضع اقلیمی یک منطقه نمی تواند عامل مهمی در توسعه اقتصادی باشد ورشد جمعیت ، غالبا با کاهش توسعه اقتصادی همراه است ، مک کللند به این نتیجه رسید که رشد اقتصادی یک جامعه به میزان انگیزه پیشرفت افراد بستگی دارد ، او معتقد است  در کشور هایی که والدین ، انگیزه پیشرفت را در کودکان خود پرورش داده اند در بزرگسالی این افراد دارای انگیزه پیشر فت بالا   شده اند و به رشد اقتصادی کشور خود کمک کرده اند ( نقل از ستیدز و لیمان[1]، 1987، مترجم علوی، 1373) .

 دانش آموزان  در مرحله انتقال از دوره نوجوانی به بزرگسالی، علاوه برافزایش انگیزش   درسی وتحصیلی ، باید سعی كنند یك مجموعه از ارزش‌های معنوی ومذهبی را  در زندگی فر دی واجتماعی بپذیرند. تا بتواند از آنها  در شرایط مشكل‌زای زندگی  استفاده کنند. وبا آن ارزش ها به  مقابله با مشکلات بپردازند تا در زندگی خود به رشد وتعا لی معنوی  ومذهبی دست پیدا کنند.  و بی هدفی وبی معنایی در زندگی  را با  پرداختن به ابعاد معنوی  ومذهبی از خود دور سازند .

ضرورت توجه به انگیزه پیشرفت  که می تواند ، در رشد و شکوفایی  ، نوجوانان ، از نظر  تحصیلی، اجتمایی ،رفتاری ،اخلاقی ،مذهبی اثرات بسیار مهمی  داشته باشد .  به جهت تاثیر ات قابل ملا حظه انگیزه پیشرفت در موفقیت های تحصیلی دانش آموزان در دهه های اخیر، روانشناسان به بررسی عوامل موثر بر انگیزه پیشرفت  پرداخته اند  و پژوهش های متعددی در این زمینه ،انجام شده است .

زیرا کشف و بررسی عوامل موثر، بر انگیزه پیشرفت در نهایت به شناسایی بهتر و پیش بینی این متغیر ها در محیط های آموزشی منجرمی شود . و با شناسایی متغیر های پیش بین،  انگیزه پیشرفت  ،از یک سوء امکان جلوگیری از عواقب شکست در مدرسه و ایجاد محیطی مطلوب برای یادگیری دانش آموزان ،در کشورمان فراهم می شود. از سویی دیگر توجه داشتن به شناخت،  عوامل موثر در انگیزه   پیشر فت به ایجاد روش های مناسب و تاکید به اولویت های کاربردی این روش منجر خواهد شد. ضمن آنکه کوشش در راه دستیابی به اطلاعاتی   است ،که راهبرد های   علمی وعملی مهمی،  در اختیار مراکز آموزش و پرورش و همه کسانی که به نحوی باتعلیم وتربیت  دانش آموزان ودانشجو یان ارتباط دارند قرار دهد. توجه به انگیزه پیشرفت در رشد و شکوفایی اخلاقی ،مذهبی، رفتاری، ،   افزایش  مهارت های تحصیلی،  و   روابط اجتمایی و .....نوجوانان  ضرورت ،گریز ناپذیر است .

دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی که نقش حساس و مهمی دررشدوتوسعه اجتماعی ،اقتصادی.فر هنگی ،اقتصادی.... دارند ،  افزایش انگیزه پیشرفت در دانش آموزان با توجه به رویکرد های  جدید انگیزشی در مدارس و به کارگیری راهکار های کاربردی مبنی بر پژوهش های علمی می تواند برای دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی که نقش حساس و مهمی دررشدوتوسعه اجتماعی ،اقتصادی.فر هنگی ،اقتصادی.... ایران اسلامی دارند اثرات قابل ملا حظه ای   را داشته باشد  زیرا یکی از شایع ترین مشکلات در بین دانشجویان  ودانش آموزان  در حال حاضر ، کاهش انگیزه  پیشر فت در بعد  پیشرفت  تحصیلی، است ، این موضوع دارای ابعاد  بسیار زیادی است،و در ارتباط با  انواع متغیر های  قابل بررسی می باشد.

  رابطه  انگیزه پیشرفت با گرایش های مذ هبی (اسلام شیعی )وهوش معنوی  چیست ؟این مبهم میباشد .آیا این متغیر ها میتوانند از عوامل پیش بینی کننده انگیزه پیشرفت باشند؟واینکه کدامیک از این متغیر ها درصد بالاتری در پیش بینی انگیزه پیشرفت دارند.آیا این متغیرها باتوجه به جنسیت تفاوت دارند؟  پاسخ این سوالات  مبهم است وپژوهشگر با توجه  به علا قه خاصی  که به بررسی موضوعات معنوی و مذهبی دارد، این پژوهش را انتخاب کرده است.

1-3-هدف اصلی

1-تعیین رابطه بین گرایشهای مذهبی و هوش معنوی  باانگیزه پیشرفت  دردانش آموزان .

1-3-1هدف های اختصاصی

1)تعیین رابطه  بین گرایش های مذهبی باهوش معنوی

2 )تعیین  رابطه گرایش های مذهبی با انگیزه پیشرفت

 3-تعیین رابطه بین انگیزه پیشرفث با هوش معنوی

4-مشخص کردن تفاوت  بین گرایش های مذهبی دانش آموزان دختروپسر

5-مشخص کردن تفاوت  بین  انگیزه پیشرفت دانش آموزان دختروپسر

6-مشخص کردن تفاوت  بین  هوش معنوی دانش آموزان دختر وپسر

7-تعیین سهم هر یک از دو متغیرگرایش های مذ هبی وهوش معنوی درپیش بینی انگیزه پیشرفت

1-4-سوالات پژوهش

 سوال اصلی : آِیا بین گرایش های مذ هبی وانگیزه پیشرفت با هوش معنوی دردانش آموزان   رابطه وجود دارد

سوالات اختصاصی تحقیق:

1- آیا بین گرایش های مذهبی وانگیزه پیشرفت در دانش آموزان رابطه وجود دارد ؟

2-آیا بین گرایش های مذهبی وهوش معنوی در دانش آموزان  رابطه وجود دارد؟

3- آیا  بین انگیزه پیشرفت و هوش معنوی در دانش آموزان رابطه وجود دارد؟

4- آیا  بین گرایش های مذهبی دانش آموزان   دخترو پسر وجود دارد؟

5- انگیزه پیشرفت دردانش آموزان مذکرومونث وجود دارد ؟

6-هوش معنوی دردانش آموزان مذکر ومونث متفاوت است ؟

7-سهم گرایش های مذ هبی وهوش معنوی درپیش بینی انگیزه پیشرفت چقدر است؟

 

 


1-Setiz & liman

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 15:08 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پرسشنامه خانواده گرایی (استیدل و كانتریراس، 2003)

پرسشنامه خانواده گرایی (استیدل و كانتریراس، 2003)

دانلود پرسشنامه استاندارد خانواده گرایی (استیدل و كانتریراس، 2003)، در قالب word و در 4 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات4
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد خانواده گرایی (استیدل و كانتریراس، 2003)، در قالب word  و در 4 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…

 

توضیح :

 

 این مقیاس توسط استیدل و كانتریراس (2003) بر اساس چهار بعد (مقدم بودن خانواده بر فرد، هم پیوندی خانوادگی، افتخار و شرافت خانوادگی و مطیع خانواده بودن) و با استفاده از مقیاس­های برادیس (1959)، كولار، آرنولد و گونزالز (1995)، فولیگنی، تسنگ و لام (1999) و گینس و همكاران (1997، برگرفته از استیدل كانتریراس، 2003 )، تدوین شد كه شامل 18 ماده است. این مقیاس در طیف لیكرت 10 رتبه­ای (از كاملاً مخالفم تا كاملاً موافقم) مرتب شده است. نمره های این مقیاس بین 18 تا 180 متغیر می­باشد و نمرة بالا، میزان بالای خانواده گرایی افراد را نشان می دهد­.

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :

 

تعداد گویه ها :                            16

تعداد مولفه :                              3 مولفه (حمایت خانوادگی، افتخار و شرافت خانوادگی و مطیع خانواده بودن)

روایی و پایایی :                           دارد

نحوه نمره گذاری و تفسیر:            دارد

منبع :                                         دارد

نوع فایل :                                   word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                            4

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 15:08 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود نمونه سوالات آزمون مهارت دوره سیستم سوخت رسانی رشته مکانیک خودرو در فنی و حرفه ای

نمونه سوالات آزمون مهارت دوره سیستم سوخت رسانی رشته مکانیک خودرو در فنی و حرفه ای

نمونه سوالات آزمون مهارت دوره سیستم سوخت رسانی رشته مکانیک خودرو در فنی و حرفه ای دارای 20سوال


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندینمونه سوال آزمون

توضیحات کامل

نمونه سوالات آزمون مهارت دوره سیستم سوخت رسانی رشته مکانیک خودرو  در فنی و حرفه ای دارای  20سوال همراه با پاسخنامه

 

  بخشی از سوالات :

 

  1. ازخاصیت های مهم بنزین درموتورهای احتراق داخلی که بیشتر مورد توجه است کدام موارد زیر می باشد؟

الف) فراریت          ب) مقاومت در مقابل خودسوزی         ج) مقومت درمقابل سرما     د)مورد الف وب

  1. مشخصه خروجی پمپ بنزین کدام گزینه زیر می باشد؟

الف) خروجی پمپ پایین تر ازورودی قراردارد.    ب) خروجی پمپ بالاتر ازورودی قراردارد.   

ج)ToP                                                  د)in put

3- کدام یک ازگزینه های زیر معرف احتراق زود رس است؟

الف)شروع شدن احتراق قبل از جرقه زدن شمع            ب)اشتعال خود به خود

ج) تبخیر شدن سوخت                                         د)قفل گازی

4- تعریف قفل گازی .....؟

الف) هوا گرفتن سوخت             ب) خود سوزی        ج) تبدیل شدن بنزین ازمایع به گاز در اثرگرما

د) نشتی سوپاپ ورودی پمپ بنزین مکانیکی

5- انواع کاربراتور ازنظر وینتوری........؟

الف) ثابت                 ب)متغیر                  ج) الف وب             د)نا متعادل

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 15:08 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود نمونه سوالات آزمون مهارت دوره برق کار صنعتی در فنی و حرفه ای

نمونه سوالات آزمون مهارت دوره برق کار صنعتی در فنی و حرفه ای

نمونه سوالات آزمون مهارت دوره برق کار صنعتی در فنی و حرفه ای دارای 80سوال


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندینمونه سوال آزمون

توضیحات کامل

نمونه سوالات آزمون مهارت دوره برق کار صنعتی در فنی و حرفه ای دارای  80سوال

 

... بخشی از سوالات :

 

2. برای خاموش کردن آتش های برق کدام خاموش کننده استفاده می شود؟

 

co2الف-

H2o ب- 

ج-  ازت

د- پودرو کف

 

3.  درقانون بارهاکدام گزینه صحیح است؟

 

الف-  بارهای هم نام همدیگرراجذب می کنند

 ب-  بارهای هم نام همدیگر رادفع می کنند

ج-  بارهای غیرهم نام هم دیگر راجذب می کنند

د-   گزینه ب وج درست است

 

یک کنتورکدام کمیت الکتریکی رااندازه گیری می کند؟

 

الف- توان

ب- جریان

ج-  ولتاژ

د-  کار الکتریکی

6. آمپرمتر و ولت متردرمداربه چه صورت قرارمی گیرند؟

 

الف-  سری – سری

ب-  موازی – موازی

ج-  سری – موازی

 د-  موازی – سری

 

 

7. لوله های برقی رابا چه وسیله ای می برند؟

 

الف-  اره آهن بر

 ب-  لوله بر

 ج-  هوا

د-  جوشکاری

 

 

8.  دریک مسیرمعمولا(حداکثر) چندخم 90درجه جایز می باشد؟

 

الف- یک

ب-  دو

ج-  سه

 د- چهار

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 15:08 ] [ مارال ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 صفحه بعد