دانلود پاورپوینت بررسی تجارت الكترونیكی

پاورپوینت بررسی تجارت الكترونیكی

پاورپوینت بررسی تجارت الكترونیكی در 36 اسلاید زییبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات36
حجم2 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیپاورپوینت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی تجارت الكترونیكی در 36 اسلاید زییبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

تعریف ساده تجارت الكترونیك (E-Commerce):

 

به عملیات خرید و فروش اطلاعات، كالا و خدمات از طریق شبكه های رایانه ای، اینترنت وWWW  گفته می شود.

تعریف كاملتر: استفاده از رایانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات كه باعث سادگی انتقال داده‌ها بین دو طرف یك معامله تجاری می‌شود.

تجارت الکترونیک  در اینترنت كمك می كند تا بتوانیم از محیط محدود به محیط   بزرگتری راه پیدا كنیم!

كلیه عملیات تجارت سنتی فیزیكی است و حضور دو طرف معامله لازم است.

در تجارت الكترونیكی حداقل یكی از عوامل معامله دیجیتالی است.

عوامل كالا، پرداخت و تحویل كالا میتوانند فیزیكی یا دیجیتالی باشند.

مشتری از طریق وب كلیه اقدامات خرید را انجام می دهد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 15:57 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پرسشنامه بهزیستی اجتماعی کیز (1993)

پرسشنامه بهزیستی اجتماعی کیز (1993)

پرسشنامه بهزیستی اجتماعی کیز (1993) در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات3
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه بهزیستی اجتماعی کیز (1993) در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

هدف سنجش بهزیستی اجتماعی از ابعاد مختلف (مشارکت اجتماعی، پذیرش اجتماعی، شکوفایی اجتماعی، انسجام اجتماعی، همبستگی اجتماعی)

 

این ابزار دارای 33 سوال بوده که در طیف 5گزینه ای لیکرت تهیه شده و دارای روش نمره گذاری، روایی وپایایی و منبع می باشد


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 15:57 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پرسشنامه الگوی تدریس

پرسشنامه الگوی تدریس

پرسشنامه الگوی تدریس در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات4
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpdf
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

پرسشنامه الگوی تدریس در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پرسشنامه حاضر با هدف تعیین شیوه تدریس اساتید بر اساس الگوهای تدریس خانواده های اطلاعات پردازی،اجتماعی،انفرادی وسیستم های رفتاری طراحی گردیده است قسمت اول حاوی اطلاعات دموگرافیک است که نیازی به نوشتن نام ونام خانوادگی ندارد قسمت دوم این پرسشنامه حاوی مطالبی است که یک مدرس، در کلاس درس انجام می دهد ممکن است برخی از آنها در مورد شما درست و برخی نادرست

 

این پرسشنامه در 36 سوال و طیف 5 گزینه ای لیکرت طراحی شده ودارای شیوه نمره گذاری و تفسیر و روایی و پایایی است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 15:56 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود روش تحقیق همبستگی بین اختلافات خانوادگی و افت تحصیلی

روش تحقیق همبستگی بین اختلافات خانوادگی و افت تحصیلی

روش تحقیق همبستگی بین اختلافات خانوادگی و افت تحصیلی در32 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات32
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

روش تحقیق همبستگی بین اختلافات خانوادگی و افت تحصیلی در32 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

«فهرست مطالب»


مقدمه
پیشینه های تحقیق
خلاصه تحقیق
« فصل اول»
بیان مسئله
هدف از تحقیق
فرضیه های تحقیق
«فصل دوم »
جامعة آماری
نمونه آماری
ابزار و وسائل تحقیق
«فصل سوم »
روش تجزیه و تحلیل داده های آماری
«فصل چهارم »
بحث و نتیجه گیری
محدودیت و مشكلات اجرایی تحقیق
نمونه پرسشنامه
 
مقدمه :


در گذشته طرز فكری ازسوی برخی از دانشمندان و محققین عرضه شده بود كه براساس آن قائل بودند بعضی از افراد ذاتاً جانی و منحرف بدنیا
می آیند در رأس این گروه « لوبروز» قرار داشت كه پزشكی عالی مقام و محققی پرتلاش بود او در كتاب اساس جنایتكار به صراحت اعتراف كرده است كه سرشت و خمیرة بعضی از انسانها جنایت نهفته است و چنین انسانی پس از ولادت و رشد دروضع وموقعیتی قرار می گیرد كه نمی تواند جنایت نكند تحقیات دانشمندان دیگر خلاف آنرا ثابت كرده است ولی این نكته مورد تأیید همگان قرار گرفته است كه برخی از كودكان فاسد و شرور و جانی بار
می آیند بدان خاطر كه در محیطی ناسالم رشد و پرورش یافته اند و در این امر خانواده بیش ازدیگر مراكز اجتماعی در كودك نقش دارد . زیرا كودك در خانواده شاهد زشتی ها ، زیبایی ها ، محبت ها و خشونتها ، درگیریها و حتی مرگ و میرها ، خوردن و خفتن ، غم و شادی و تحت تأثیر القائات و تذكرات و امر و نهی والدین ودیگر اعضای خانواده است . این ملاحظات و مسموعات فكر و روان او را تشكیل میدهد انگیزه هایی سازنده و یا ویرانگر در او پدید می آورد و او را به رفتارهایی خاص ویژه وامیدارد خانواده آموزشگاه رفتار و كردار است پدر و مادر و بزرگترهای خانواده نخستین الگوهای رفتاری وملاك اولیه و اعتباری كودكان ونوجوانان هستند وهر گونه ابراز تمایل والدین مطالعه وكسب دانش و یاپرداختن به هنر و ورزش چه بسا ذوق فكری كودكان و نوجوانان را بیدار و شكوفا و بارور سازد . همانطور كه هر گونه نكوهش و یا بی میلی پدران و مادران می تواند عامل كندی ایستی و یا پس رفتگی آنان را در زمینه های سرشتی فراهم آورد .
هر چند خانواده نوجوانانشان را بهتر درك كنند و با آنان دوستی نمایند آرامش و اعتماد به نفس در فرزندانشان بیشتر می شود و نوجوانان در سایه بهره وری از آرامش و اعتماد بدست آمده برخورداری از بهداشت روانی مناسب توانایی خواهند یافت كه به سادگی از مرحلة حساس بگذرند و به زندگی خودبپردازند .
 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 15:56 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود روش تحقیق نیازهای آموزشی و ترویجی توتون كاران

روش تحقیق نیازهای آموزشی و ترویجی توتون كاران

روش تحقیق نیازهای آموزشی و ترویجی توتون كاران در 85 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات85
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

روش تحقیق نیازهای آموزشی و ترویجی توتون كاران در 85 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

چكیــده

 

بررسی نیازهای آموزشی یك فرآیند نظام دار برای تعیین هدفها وتشخیص تفاوتها و تعیین اولویت ها به منظور انجام برنامه ریزی است به عبارت دیگر بررسی نیازهای آموزشی یعنی مطالعه یك جامعه به منظور تعین نیازها و خواسته های آموزشی قبل از اخذ هرگونه تصمیمی پیرامون راهبردهای توسعه است. شاغلین بخش كشاورزی از جمله توتون كاران برای موفقیت شغلی خود با نیازهای گوناگونی مواجه اند كه می توان دانش فنی  مهارتهای شغلی و درك عمومی از كشاورزی را از آن جمله دانست. ‌ولی علاوه بر این نیازها، هرروزه نیازهای آموزشی جدیدی هم پدیدار می گردند كه باید ارضاء‌ شوند. از طرف دیگر نیاز شالوده و اساس برنامه ریزی آموزشی است و برای تدوین هدفهای مطلوب در یك برنامه ریزی آموزشی ابتدا باید نیازها را بررسی نمائیم و به همین دلیل تحقیق حاضر به بررسی نیازهای آموزشی توتون كاران در راستای ارائه آموزش های صحیح و اصولی برای تولید توتون با كمیت و كیفیت بالا در استان كردستان پرداخته است.

تحقیق حاضر از نوع تحقیقات كاربردی و به روش توصیفی، همبستگی می باشد كه شیوه اجرای آن به صورت میدانی و با استفاده از پرسشنامه صورت گرفته است. جامعة آماری شامل 1016 نفر از كشاورزان توتون‌كار می باشد. حجم نمونه نیز بر اساس فرمول كوكران برابر 175 نفر محاسبه گردیده است كه این تعداد، از طریق نمونه‌گیری تصادفی انتخاب گردید‌ند و پرسشنامه‌های تحقیق توسط آنها تكمیل شده است  و برای تجزیه و تحلیل داده ها از  نرم افزار SPSS Win استفاده شده است.

  نتایج حاصل از ضریب همبستگی بین متغیرها تحقیق نشان می دهد كه بین متغیر سطح زیر كشت توتون با متغیر میزان نیازهای آموزشی رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد ولی بین متغیرهای سن، سابقه كشت توتون دفعات تماس با مروج دخانیات، دفعات شركت در كلاس های آموزشی، استفاده از مجلات ترویجی و استفاده از فیلم های آموزشی با متغیر نیازهای آموزشی رابطه معكوس و معنی داری وجود دارد. ضمن اینكه بین متغیرهای تعداد فرزندان، سطح تحصیلات، میزان درآمد سالیانه ازكشت توتون و دفعات بازدید از مزارع نمونه با متغیر میزان نیازهای آموزشی رابطه معنی داری مشاهده نمی گردد.

 نتایج حاصل از تاثیر فردی متغیرهای مستقل بر متغیر وابسته از طریق آزمون های كروسكال والیس ومن وایتنی حاكی از آن است كه متغیرهای استفاده از تسهیلات حمایتی و نوع مالكیت بر میزان نیازهای آموزشی تاثیر گذار بوده اند ولی متغیرهای: تاهل، جنسیت، عضویت در تعاونی توتون كاران و شغل اصلی تاثیری در میزان نیازهای آموزشی توتون كاران نداشته اند.

نتایج حاصل از تاثیر جمعی متغیرهای مسقل بر متغیر وابسته از طریق رگرسیون چند متغیره حاكی از آن است كه سطح زیر كشت توتون تاثیر مثبتی بر نیازهای آموزشی توتون كاران داشته است ولی متغیرهای: سن  شركت در كلاس های ترویجی  و استفاده از مجلات آموزشی تاثیر معكوسی بر میزان نیازهای آموزشی توتون كاران داشته اند.

 

واژگان كلیدی: نیازهای آموزشی، توتون‌كاران

 

فصل اول

 

روش تحقیق

 

1 1  مقدمه

در این فصل با توجه به موضوع تحقیق، اهداف ومرور پیش نگاشته‌ها به انتخاب روش تحقیق تعیین متغیرها و فرضیات تحقیق پرداخته می‌شود. هدف از انتخاب روش تحقیق آن است كه مشخص شود چه شیوه‌ای اتخاذ گردد تا هرچه سریع، دقیق وآسانتر به اهداف مورد نظر و پاسخ‌ پرسش‌های تحقیق دست یافت. علاوه بر این در این فصل به تشریح جامعه آماری،  تعیین حجم نمونه، اعتبار روایی و روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات پرداخته می‌شود.

2-1 نوع و روش تحقیق

تحقیق حاضر از نوع كاربردی و به روش توصیفی، همبستگی می‌باشد، همچنین اختلاف میانگین‌ها نیز مقایسه می‌گردد. این تحقیق علاوه بر شناسائی نیازهای آموزشی و ترویجی توتون كاران استان كردستان ، همبستگی بین متغیرهای مستقل و وابسته و معنی‌دار بودن اختلافات بین میانگین متغیرهای مستقل ونیز پیش‌گوئی تغییرات متغیر وابسته بر اثر تغییرات متغیرهای مستقل را مورد مطالعه قرار می‌دهد.

31 شیوه‌ اجرای تحقیق

تحقیق حاضر به شیوه میدانی و با استفاده از پرسشنامه برای شناسایی نیازهای آموزشی        وترویجی توتون كاران استان كردستان صورت صورت گرفته است. در این تحقیق تعداد 175 نفر از توتون كاران استان كردستان از طریق نمونه‌گیری تصادفی انتخاب گردید‌ند و پرسشنامه‌های تحقیق توسط آنها تكمیل شده كه بعد از جمع‌آوری اطلاعات، كار استخراج و تجزیه و تحلیل داده‌ها صورت پذیرفت.

 

 

4 1 جامعه آماری

جامعه آماری مورد بررسی در این تحقیق شامل كلیه كشاورزانی است كه در سال زراعی     83-1382 اقدام به كشت توتون در استان كردستان نموده اند وهمچنین طرف قرار داد با مجتمع دخانیات كردستان می باشند كه برهمین 1038 نفر از توتون كاران جامعه آماری مارا تشكیل         می دهند كه از این تعداد 657 نفر توتون بارلی و تعداد 381 نفر توتون باسما تولید نموده اند.

5 1جمعیت مورد مطالعه

جمعیت مورد مطالعه شامل نمونه منتخب از جمعیت مورد نظر است كه با توجه به محدودیت‌های تحقیق و گستردگی جغرافیایی و  پراكندگی جمعیت مزبور در سطح استان كردستان و نیز به علت عدم دسترسی به تمام آنان در مدت زمان انجام تحقیق، تعداد 175 نفر ازتوتون كاران در سطح استان برگزیده شدند تا پرسشنامه‌های تنظیمی توسط آنان تكمیل گردد.

6 1روش نمونه‌گیری

در این تحقیق به منظور انجام نمونه‌گیری از میان جامعه آماری موجود از روش نمونه‌گیری تصادفی استفاده گردید. اگر در انتخاب نمونه ها برای هر یك از افراد جامعه محدود،  شانس و احتمال مساوی در نظر گرفته شود آن را نمونه تصادفی ساده می نامند . برای بدست آوردن یك نمونه تصادفی ساده كافی است كه برای كلیه افراد احتمالات مساوی منظور شود.

         در این روش به هریك از واحد های جامعه مورد نظر احتمال انتخاب داده می شود و انتخاب یك واحد به هیچ شكل در انتخاب سایر اعضای جامعه تاثیر ندارد. ( ازكیا، 1382)

         نمونه تصادفی ساده موقعی بكار برده می شود كه اولاً اختلاف بین افراد جامعه زیاد نباشد (واریانس كم باشد) به عبارت دیگر افراد نسبت به هم همگن باشند و ثانیاً اطلاع قبلی درباره افراد جامعه نداشته باشیم.  روش انتخاب نمونه در آمار گیری تصادفی ساده به صورت قرعه كشی یا استفاده از جدول اعداد تصادفی صورت می گیرد كه دراین تحقیق از روش قرعه كشی استفاده گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 15:56 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود روش تحقیق نقش والدین در تحصیل فرزندان

روش تحقیق نقش والدین در تحصیل فرزندان

روش تحقیق نقش والدین در تحصیل فرزندان در 45 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات45
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

روش تحقیق نقش والدین در تحصیل فرزندان در 45 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مقدمه:


   منظور از اختلالات شخصیت، الگوهایی از رفتار غیر انطباقی است. به طوری كه هنگامی ویژگیهای شخصیت چنان انعطاف ناپذیر و غیر انطباقی شوند كه كاركرد فرد را به میزان چشمگیری مختل كنند، در این صورت به اختلالهای شخصیت تبدل می شوند.
اختلالات شخصیت در واقع شیوه های نامناسب برای حل مسئله و كنار آمدن با فشار روانی هستند كه اغلب در اوایل نوجوانی بروز می كنند و در سراسر بزرگسالی ادامه می یابند.
 افراد مبتلا به اختلالات شخصیت معمولا ناراحتی یا اضطرابی احساس نمی كنند، انگیزشی برای تغییر رفتار خود نشان نمی دهند و برخلاف افراد اسكیزوفرنیایی تماس خود را با واقعیت از دست نمی دهند و نابسامانی چشمگیری در رفتارشان مشاهده نمی شود.
در III DSM از 12 نوع اختلالات شخصیت یاد شده است كه یكی ازآنها اختلال شخصیت ضد اجتماعی است كه در این پژوهش مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
افرادی كه به اختلال شخصیت ضد اجتماعی مبتلا هستند فاقد حس مسئولیت و درك اخلاقی هستند و توجهی به دیگران ندارند. رفتار آنها كم و بیش زیر سلطه نیازهای خود آنان است و به عبارت دیگر آنها فاقد وجدان هستند.
اختلال شخصیت ضد اجتماعی الگوی رفتاری خاصی است مشخص با شرارت، اعمال ضد اجتماعی، جنایی كه در كودكی و اوایل نوجوانی شروع می شود و منجر به اختلالات شدید در خیلی از زمینه های زندگی مثل روابط خانوادگی، تحصیل، شغل، خدمت سربازی و ازدواج می گردد.
علام اساسی این اختلال عبارتند از: بی قراری، میدان توجه كوچك، نزاعهای مكرر كه اغلب منجر به درگیری با افراد دیگر می شود، سابقه تحصیلی خراب، فرار از منزل، سابقه شغلی ناموفق، درگیری با پلیس، دروغگویی، هرزگی، بی مبالاتی در رفتار جنسی، همجنس خواهی، عدم احساس گناه، فقدان محبت، اضطراب، عدم وجود شرم و حیا و غیره.
شیوع اختلال شخصیت ضد اجتماعی میان نوجوانان بسیار دیده می شود. زیرا دوره نوجوانی مرحله حساسی از رشد یك انسان است و دوره نوجوانی در میان دوران رشد انسان، یكی از حقایق قطعی و غیر قابل سوال می باشد.
   همانطور كه در هر دوره جبر تاریخ جوی بوجود می آورد كه باعث ظهور بعضی افراد می گردد، حوادث فرهنگی و اجتماعی نیز نوجوانی را به عنوان یك مرحله قطعی و مشخص در رشد انسان بوجود آورده است كه زمینه ای است برای مطالعات وسیع.

 
 اهداف تحقیق:


هدف از این تحقیق این است كه بدانیم آیا از نظر زمینه های رفتاری و روانی وشخصیتی میان نوجوانان والد دار و بدون والد تفاوتی وجود دارد یا خیر؟
هدف دیگر این است كه میزان شیوع اختلال شخصیت ضد اجتماعی را میان نوجوانان والد دار و بدون والد تعیین كنیم.
هدف دیگر این است كه در صورت مشخص شدن تفاوتها، نتایج در اختیار موسسات و كسانی كه در كار تعلیم و تربیت و آموزش نوجوانان هستند، قرار بگیرد تا گامی موثر باشد در تدوین برنامه های منظم برای رفع مسائل و مشكلاتی كه ممكن است در میان نوجوانان وجود داشته باشد.


 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 15:56 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پرسشنامه استاندارد مدیریت پروژه (انریکو و همکاران، 2005)

پرسشنامه استاندارد مدیریت پروژه (انریکو و همکاران، 2005)

دانلود پرسشنامه استاندارد مدیریت پروژه (انریکو و همکاران، 2005)، در قالب word و در 4 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات4
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

 

دانلود پرسشنامه استاندارد مدیریت پروژه (انریکو و همکاران، 2005)، در قالب word  و در 4 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…

 

توضیح :

 

پرسشنامه استاندارد مدیریت پروژه انریکو و همکاران (2005) شامل 20 گویه و بدون مولفه می باشد.

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :

 

تعداد گویه ها :                             22

تعداد مولفه :                               مولفه ندارد

روایی و پایایی :                           دارد

نحوه نمره گذاری :                       دارد

منبع :                                         دارد

نوع فایل :                                   word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                            4


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 15:56 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پرسشنامه اهداف تولید به هنگام (JIT)

پرسشنامه اهداف تولید به هنگام (JIT)

دانلود پرسشنامه استاندارد اهداف تولید به هنگام (JIT)، در قالب word و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

 

دانلود پرسشنامه استاندارد اهداف تولید به هنگام (JIT)، در قالب word  و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…

 

توضیح :

 

این پرسشنامه دارای 18 سوال بوده و هدف آن بررسی میزان اثربخشی تولید به هنگام از ابعاد مختلف (رقابت پذیری، كارآیی در تولید، صرفه جویی در زمان، مواد و ...) می باشد. 

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :

 

تعداد گویه ها :                             18

تعداد مولفه :                               3 مولفه (رقابت پذیری، كارآیی در تولید، صرفه جویی در زمان، مواد و ...)

روایی و پایایی :                           دارد

نحوه نمره گذاری :                       دارد

منبع :                                         دارد

نوع فایل :                                   word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                            2


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 15:55 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پرسشنامه تاثیر گذراندن دوره پیش دبستانی بر میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

پرسشنامه تاثیر گذراندن دوره پیش دبستانی بر میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

دانلود پرسشنامه استاندارد تاثیر گذراندن دوره پیش دبستانی بر میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ، در قالب word و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

 

دانلود پرسشنامه استاندارد تاثیر گذراندن دوره پیش دبستانی بر میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، در قالب word  و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…

 

توضیح :

 

این پرسشنامه دارای 16 سوال بوده و هدف آن بررسی تاثیر گذراندن دوره پیش دبستانی بر میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان است.

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :

 

تعداد گویه ها :                             16

تعداد مولفه :                               مولفه ندارد

روایی و پایایی :                           دارد

نحوه نمره گذاری :                       دارد

منبع :                                         دارد

نوع فایل :                                   word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                            2


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 15:55 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پرسشنامه تاثیر گذراندن دوره پیش دبستانی بر میزان رشد اجتماعی دانش آموزان

پرسشنامه تاثیر گذراندن دوره پیش دبستانی بر میزان رشد اجتماعی دانش آموزان

دانلود پرسشنامه استاندارد تاثیر گذراندن دوره پیش دبستانی بر میزان رشد اجتماعی دانش آموزان، در قالب word و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

 

دانلود پرسشنامه استاندارد تاثیر گذراندن دوره پیش دبستانی بر میزان رشد اجتماعی دانش آموزان، در قالب word  و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…

 

توضیح :

 

این پرسشنامه دارای 20 سوال بوده و هدف آن بررسی تاثیر گذراندن دوره پیش دبستانی بر میزان رشد اجتماعی دانش آموزان از ابعاد مختلف (خودیاری عمومی، اجتماعی بودن،  جابجایی و رفت و آمد، مسائل تجربی، مسئولیت پذیری) است.

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :

 

تعداد گویه ها :                             20

تعداد مولفه :                               5 مولفه (خودیاری عمومی، اجتماعی بودن،  جابجایی و رفت و آمد، مسائل تجربی، مسئولیت پذیری)

روایی و پایایی :                           دارد

نحوه نمره گذاری :                       دارد

منبع :                                         دارد

نوع فایل :                                   word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                            2


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 15:55 ] [ مارال ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 صفحه بعد