دانلود گزارش كارآموزی حسابداری سیستم های حقوق و دستمزد در جمعیت هلال احمر

گزارش كارآموزی حسابداری سیستم های حقوق و دستمزد در جمعیت هلال احمر

گزارش كارآموزی حسابداری سیستم های حقوق و دستمزد در جمعیت هلال احمر در 53 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات53
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل


گزارش كارآموزی حسابداری سیستم های حقوق و دستمزد در جمعیت هلال احمر در 53 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پیشگفتار :


در طول دوره کارآموزی در جمعیت حلال احمر ، با سیستم های حقوق و دستمزد در ادارات دولتی و سیستم حسابداری دولتی در یک ارگان با تعداد کارکنان بالا و پر مخاطب آشنا شدم که مشروح آموخته هایم را در این دوره که شامل مواردی از قبیل محاسبه حقوق کارکنان ، فوق العاده ها ، کسورات  و ... بود و همچنین نرم افزار حقوق و دستمزد مورد استفاده را در ذیل به استحضار می رسانم .

مقدمه :


جذابیت بهره‌جویی از نرم‌افزارهای مالی زمانی نمود پیدا می كند كه لازم باشد محاسبات پیچیده‌ای در كوتاه‌ترین زمان ممكن و با پرهیز از هرگونه خطایی صورت گیرد.  محاسبه‌ی حقوق و دستمزد كاركنان در سازمان‌ها و موسسات اقتصادی مثال بارزی از همین محاسبات زمان‌بر است كه مسئولین مالی همیشه درگیر آن هستند. حال آن كه به دلیل تنوع شیوه‌های محاسبه و تعدد عوامل تاثیرگذار، طراحی نرم‌افزاری كه پاسخگوی نیاز كاربران گوناگونی باشد، از ظرافت و پیچیدگی خاصی برخوردار است. سیستم «حقوق و دستمزد»، وظیفه محاسبه حقوق و مزایای كاركنان سازمان را با توجه به اطلاعات دریافتی از سایر سیستم‌های حوزه «اداری- مالی» بر عهده دارد. این سیستم از یك سو ارتباط تنگاتنگی را با سیستم «مدیریت منابع انسانی» جهت دریافت اطلاعات استخدامی پرسنل برقرار و از سوی دیگر اطلاعات عملكرد پرسنل را از سیستم «حضور و غیاب» دریافت می‌نماید. اطلاعات مالی ایجاد شده در محاسبات این سیستم نیز به‌طور مكانیزه به سیستم «حسابداری مالی» ارسال می‌گردند. امكانات گسترده این سیستم در تعریف پارامترهای محاسبه حقوق به‌صورت كاملا پویا و با توجه به نیازهای موجود، سازمان را قادر می‌سازد كه بدون وابستگی به لایه‌های نرم‌افزاری، اطلاعات خود را در سیستم تعریف نموده و آن را بسته به نیازهای خود بومی نماید.



فصل اول
 معرفی جمعیت حلال احمر  



معرفی :
جمعیت حلال احمر جمهوری اسلامی ایران از چندین سازمان و معاونت تشکیل شده است که هر یک دارای وظایف و حدود اختیارات مشخصی میباشند  که عبارتند از :
سازمان امداد و نجات
سازمان داوطلبان
سازمان جوانان
سازمان تدارکات پزشکی
معاونت درمان و توانبخشی
معاونت آموزش و پژوهش
معاونت توسعه نیروی انسانی

 

آشنایی با سوابق و فعالیتهای سازمان امداد و نجات


در خرداد ماه 1302 با وقوع زلزله ای در شرق خراسان و زلزله ای دیگر به فاصله 3 ماه بعد در سیرجان و كرمان و همچنین جاری شدن سیلاب های گسترده در همان سال در استانهای گیلان , مازندران , آذربایجان شرقی و اصفهان زندگی بسیاری از هموطنان به مخاطره افتاد وباعث تلفات و خسارات بسیاری گردید . در این سوانح برای اولین بار نیروهای ارتش بعنوان عوامل حكومتی و با استفاده از نیرو و امكانات موجود به كمك آسیب دیدگان شتافتند و اولین استمداد ملی برای كمك به آسیب دیدگان در سطح كشور انجام گردید . این استمداد جرقه ای برای سازماندهی تشكیلاتی جمعیت شیر و خورشید سرخ بود. اولین جلسه این جمعیت تحت عنوان جمعیت شیرو خورشید سرخ در ششم مرداد مصادف با عید غدیر سال 1302 در عمارت گلستان تشكیل شد . در ابتدا فعالیتهای امدادی بعنوان یك فعالیت جنبی و در سایه خدمات درمانی كه بیشتر مورد نیاز جامعه بود ، قرار گرفت . در آن هنگام بیشترین عوامل امدادی جمعیت نیروهای داوطلب یا دانش آموزان عضو سازمان جوانان بودند . اولین آئین نامه خدمات امدادی در سال 1347 به تصویب هیئت مركزی جمعیت رسید . بموجب این آئین نامه مسئولیت ارائه خدمات امدادی درمانی به آسیب دیدگان جنگ و همچنین ارائه خدمات امدادی به آسیب دیدگان سوانح و سوانح طبیعی در زمان صلح بعهده جمعیت محول گردیده بود . اولین تشكیلات رسمی امداد بصورت منظم با استخدام نیروهای تمام وقت جهت ادارات سازمان مركزی امداد كل و زیر نظر هیئت كمك به آسیب دیدگان كه در واقع نقش سازمان امدادی ملی كشور را ایفا میكرد در سال 1350 آغاز بكار كرد .
با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 و استقرار نظام جمهوری اسلامی همراه با دگرگون شدن ساختار كلی جمعیت و جدا شدن بخش درمان از فعالیت های آن ، عمده وظایف جمعیت به خدمات امدادی سوانح ، جوانان و خدمات حمایتی معطوف گردید . در سال 1360 بنا به ضرورت یكبار دیگر ساختار تشكیلاتی امداد بر حسب وضعیت جدید و شرایط جنگ تحمیلی مورد تجدید نظر قرار گرفت . تربیت و تامین نیروهای انسانی در زمینه های درمان , فنی و خدماتی ، پشتیبانی و حمایت و ارائه خدمات امدادی به آوارگان مناطق جنگی و مناطق بمباران شده نیز جزء خدمات جمعیت قرار گرفت . خدمات ارزنده جمعیت در عملیاتهای گسترده ملی و بین المللی ، زلزله سال 69 گیلان و زنجان و بحران آوارگان عراقی در سال 1370 موجب گردید جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه ای را در بین جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر كسب نماید و بعنوان یكی از 10 جمعیت قدرتمند جهان در پاسخگوئی به سوانح مطرح گردد .


 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 16:34 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود گزارش كارآموزی برق در در شرکت برق صنعتی طنین پندار نیک

گزارش كارآموزی برق در در شرکت برق صنعتی طنین پندار نیک

گزارش كارآموزی برق در در شرکت برق صنعتی طنین پندار نیک در 47 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات47
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی برق

توضیحات کامل

گزارش كارآموزی برق در در شرکت برق صنعتی طنین پندار نیک در 47 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پیشگفتار :


نوشته حاضر ، گزارشی است از فعالیت های انجام شده اینجانب در شرکت طنین پندار نیک ، در طول دوره کاراموزی در این شرکت با اطلاعات و آموخته های گوناگونی مواجه شدم که در این گزارش سعی شده است بصورت مفصل به توزیع این آموخته ها پرداخته شود ، شرکت طنین پندار نیکی یک شرکت فعال در زمینه های مختلف برق صنعتی میباشد که فعالیت در این شرکت از جهات مختلفی برای اینجانب مفید بود ...


فصل اول


معرفی شرکت طنین پندار نیک


درباره شرکت :
حوزه فعالیت:
1-مونتاژ و دمونتاژ تراسفورماتورهای توزیع و فوق توزیع 2-تست و تصفیه و تزریق روغن ترانسفورماتورهای توزیع و فوق توزیع ( online - offline) 3-تعمیر و بازسازی انواع ترانسفورماتورهای توزیع و فوق توزیع 4-اجرای کامل پست برق و خطوط انتقال نیرو

نشانی  :  


مسئول آقا / خانم :  

تلفن :     ۰۲۱۸۸۹۴۱۸۱۳-۰۹۱۷۱۱۱۰۶۶۸-۰۹۱۲۳۷۸۹۵۶۶    


شرکت طنین پندار نیک  (با مسئولیت محدود) دارای رتبه از سازمان برنامه و بودجه تخصص در زمینه های :
1 - مونتاژ و دمونتاژ تراسفورماتورهای توزیع و فوق توزیع
2 - تست و تصفیه و تزریق روغن ترانسفورماتورهای توزیع و فوق توزیع ( online - offline)
3 - تعمیر و بازسازی انواع ترانسفورماتورهای توزیع و فوق توزیع
4 - اجرای کامل پست برق و خطوط انتقال نیرو
با کادری مجرب و مهندسینی کوشا باسابقه ای طولانی و درخشان همچنین با داشتن تجهیزات مدرن و باقدرت امیدوار است بتواند یاریگر شما در انجام پروژه هایتان باشد.


فصل دوم

ترانسفورماتور های توزیع :
مقدمه :


قسمت اعظم انرژی الکتریکی مورد نیاز انسان در تمام کشورهای جهان، توسط مراکز تولید مانند نیروگاههای بخاری، آبی و هسته ای تولید می شود. این مراکز دارای توربین ها و آلترناتیوهای سه فاز هستند و ولتاژی که به وسیله ژنراتورها تولید می شود باید تا میزانی که مقرون به صرفه باشد جهت انتقال بالا برده شود.
گاهی چندین مرکز تولید به وسیله شبکه ای به هم مرتبط می شوند تا انرژی الکتریکی موردنیاز را به طور مداوم و به مقدار کافی در شهرها و نواحی مختلف توزیع کنند.    

در محل های توزیع برای این اینکه ولتاژ قابل استفاده برای مصارف عمومی و کارخانجات باشد، باید ولتاژ پایین آورده شود. این افزایش و کاهش ولتاژ توسط ترانسفورماتور انجام می شود بدیهی است توزیع انرژی بیت تمام مصرف کننده های یک شهر از مرکز توزیع اصلی امکان پذیر نیست و مستلزم هزینه و افت ولتاژ زیادی خواهد بود.
لذا هر مرکز اصلی به چندین مرکز یا پست کوچکتر(پست های داخل شهری) و هر پست نیز به چندین محل توزیع کوچکتر(پست منطقه ای) تقسیم میشود. هر کدام از این مراکز به نوبه خود از ترانس های توزیع و تبدیل ولتاژ استفاده می کنند.
به طور کلی در خانواده و توزیع انرژی الکتریکی ، ترانسفورماتورها از ارکان و اعضای اصلی هستند و اهمیت آنها کمتر از خطوط انتقال و یا مولدهای نیرو نیست. خوشبختانه به دلیل وجود حداقل وسایل دینامیکی در آنها کمتر با مشکل و آسیب پذیری رو به رو هستند. مسلماٌ‌ این به آن معنی نیست که می توان از توجه به حفاظت ها و سرویس و نگهداری آنها غفلت کرد.
در این گزارش نخست مختصری از تئوری و تعاریفی از انواع ترانسفورماتورها بیان می شود سپس نقش ترانسفورماتورها در شبکه تولید و توزیع نیرو و در نهایت شرحی در مورد سرویس و تعمیر ترانسها ارائه می شود.


 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 16:34 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود گزارش كارآموزی کامپیوتر در سایت دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین

گزارش كارآموزی کامپیوتر در سایت دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین

گزارش كارآموزی کامپیوتر در سایت دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در 50 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات50
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی کامپبوتر و فناوری اطلاعات

توضیحات کامل


گزارش كارآموزی کامپیوتر در سایت دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در 50 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پیشگفتار :


دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین یک دانشگاه بزرگ با تعداد زیادی دانشجوی ایرانی و خارجی است ، ثبت نام ، حذف و اضافه ، مشاهده کارنامه و وضعیت مالی و آموزی و برقراری ارتباط دانشجویان با ابن دانشگاه بصورت الکترونیکی با استفاده از یک سایت داینامیک انجام می گیرد ، این سایت که با استفاده از زبان برنامه نویسی پی اچ پی طراحی شده است ، بسیار قدرتمند و جامع است در طول دوره کارآموزی دردانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)  قزوین ، با سیستم های با سیستم های ثبت نام دانشجویی آنلاین این دانشگاه آشنا شدیم ، فعالیت در سایت بزرگ و پر مخاطب این دانشگاه که با داشتن دانشجویان بسیار زیاد در زمان انتخاب واحد و حذف و اضافه با فشار مراجعه کنندگان مواجه می شود در بحث ذخیره و بازیابی اطلاعات و همچنین امنیت شبکه اطلاعات مفیدی را برای ما ایجاد نمود



فصل اول
 معرفی سایت ( وبگاه ) دانشگاه  



وبگاه دانشگاه :
نسخه 3.3وبگاه فارسی در نیمه خرداد 1387 آماده بهره برداری شد..
 

بخشی از اطلاعات فنی وبگاه جدید
طراحی مجدد گرافیک نوار اصلی بالایی صفحه اصلی و طراحی مجدد آیکون های استفاده شده در وبگاه ، تکمیل سیستم اطلاعات تلفن دانشگاه ، ایجاد سیستم اطلاعات اساتید دانشگاه ، ایجاد سیستم اولویت های پژوهشی ،استاندارد سازی کلیه صفحات وب فارسی (270 صفحه ) بر اساس استاندارد xhtml , css و ابزار w3c

همکاران
دکترحمیدرضا حمیدی : مسئول هماهنگی پروژه مهدی سمساریانها : مدیر پروژه محبوبه آقایی : طراحی صفحات آموزش ، دانشکده ها و پژوهش مژگان طاهائی : طراحی صفحات آشنایی ، ریاست ، اداری ، پذیرش دانشجو ، عمرانی ، امور دانشجویی و پژوهش
در پی درخواست های متعدد مراجعه کنندگان عربی زبان (بطور متوسط هفته ای یک پست الکترونیکی از خارج کشور)، پروژه وبگاه عربی در دستور کار اداره نرم افزار قرار گرفت.اولین نسخه این وبگاه در اول دی ماه 86 بهره برداری شد.
 

همکاران این پروژه به شرح زیر می باشند:


دکترفارس پورآرین : عضو هیات علمی – ارزیاب نهایی متن عربی ، آقای محمد الدیاب، دانشجوی اهل کشور سوریه – تهیه کننده متن اولیه عربی مهدی سمساریانها : رئیس اداره نرم افزار – مدیر پروژه آقای ربیعی، دانشجوی مهندسی کامپیوتر – مدیر فنی پروژه مژگان طاهائی : کارشناس اداره نرم افزار – طراح و مجری محبوبه آقایی : کارشناس اداره نرم افزار – طراح و مجری علی رامشینی : رئیس دبیرخانه مرکزی ، مشاور فنی و هنری پروژه

نسخه سوم وبگاه فارسی در نیمه دوم خرداد ماه 1386 برروی اینترنت قرارگرفت.این پروژه زیر نظر مدیر وقت فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه جناب آقای دکترحمیدرضا حمیدی و توسط پرسنل اداره نرم افزار دانشگاه در طول مدت چند ماه تلاش و کوشش بی وقفه انجام گردید.
 


بخشی از اطلاعات فنی وبگاه


تعداد صفحات ثابت در حدود 270 صفحه ، تعداد صفحات مربوط به فرم ها و آئین نامه ها در حدود 130 صفحه ، تعداد 12 بخش مدیریتی بصورت تمام دینامیک ، آرشیو مطالب و اخبار مربوط به 55 بخش مختلف دانشگاه ، آرشیو همایش و كنفرانس ها ، آرشیو تلفن های دانشگاه ، آرشیو پیوندهای مرتبط با دانشگاه ، مجموع عكس های تولید و استفاده شده در وبگاه جدید در حدود 50 عدد
 

نتیجه گیری :

در طول دوره کارآموزی در دانشگاه بین المللی امام خمینی ( ره ) قزوین در سایت این دانشگاه مشغول فعالیت بودم ، در طول این دوره با اطلاعات فنی مفیدی در زمینه های مختلف آشنا شدیم ، استفاده از نرم افزار های امنیتی در جهت تامین امنیت شبکه دانشگاه ، پیاده سازی سایت داینامیک دانشگاه برای انجام ثبت نام های اینترنتی در تمامی نقاط دنیا ، بهره گیری از سیستم های کنترل پهنای باند و سایر سیستم های امنیتی سایت ، آشنایی با شبکه های داخلی و نرم افزار های لازم ، در مجموع فعالیت در این دانشگاه با توجه به اینکه دوره ای محدود و کوتاه مدت بود ولی اطلاعاتی بسیار ارزشمند را برای ما فراهم نمود .

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 16:34 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود گزارش كارآموزی کامپیوتر در شرکت سرویس دهنده اینترنت و خدمات انفورماتیک پارسی

گزارش كارآموزی کامپیوتر در شرکت سرویس دهنده اینترنت و خدمات انفورماتیک پارسی

گزارش كارآموزی کامپیوتر در شرکت سرویس دهنده اینترنت و خدمات انفورماتیک پارسی در 50 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات50
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی کامپبوتر و فناوری اطلاعات

توضیحات کامل

گزارش كارآموزی کامپیوتر  در شرکت سرویس دهنده اینترنت و خدمات انفورماتیک پارسی در 50 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


پیشگفتار :


در طول دوره کارآموزی در شرکت انفورماتیک پارسی  با اطلاعات فنی و تخصصی بسیاری آشنا شدم ، این شرکت یک شرکت تخصصی در زمینه های مختلف رایانه ای از قبیل سرویس دهنده اینترنت و سخت افزار و نرم افزار میباشد که به طور تخصصی به فعالیت در زمینه اینترنت و طراحی وب سایت های استاتیک و داینامیکو تبلیغات اینترنتی و سخت افزار در زیر شاخه های فروش و ارتقا و تعمیرات می پردازد ، در طول این دوره با انواع و اقسام سیستم های رایانه ای آشنا شدم و با روش اسمبل کردن سیستم آشنا شدم ، با انواع و اقسام شرکت های تولید کننده سخت افزار و ویژگی های منحصر به فرد هر یک از آنها آشنا شدم ، به فعالیت در زمینه فروش سخت افزار پرداختم و با مقایسه قیمت های مختلف هر کدام از قطعات به بررسی تفاوت های آنها پرداختم ، این دوره هر چند که دوره ای کوتاه برای آموزش در دنیای وسیع کامپیوتر بود اما اطلاعات و تجارب بسیار مفیدی را در اختیار من قرار داد که در فصول زیر به اختصار به تشریح آنها خواهم پرداخت .



فصل اول
 معرفی شرکت انفورماتیک پارسی


1- نام و نوع شرکت :
شرکت انفورماتیک پارسی ( ISP  )

2- سال تاسیس :
شرکت در تاریخ 29/8/1387 تحت شماره 20116 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی استان  به ثبت  رسیده است.

3- موضوع شرکت :
فعالیت شرکت طبق مفاد اساسنامه ، در زمینه های مختلف رایانه ای در زیر شاخه های نرم افزاری و سخت افزاری ، شبکه های رایانه ای ، سیستم های مبتنی بر داده ها میباشد ، انجام انواع خدمات سخت افزاری و نرم افزاری ، اجرا و پشتیبانی شبکه های رایانه ای در ارگانها و نهادها ، ارائه بسته های نرم افزاری خاص بر اساس نیاز نهاد و یا ارگان مورد نظر .

4- نوع فعالیت :
بخشی از تجربیات این شرکت را میتوان بشرح زیر خلاصه نمود :
- تعمیر و فروش انواع سیستم های سخت افزاری و همچنین ارائه نرم افزار های حسابداری و حسابرسی
- طراحی و پیاده سازی نرم افزار جامع زرگری
- اجرای شبکه های داخلی برای چندین ارگان در استان قزوین
- پشتیبانی شبکه ها

5- عضویت ها :
-عضو انجمن صنفی شرکتهای رایانه ای
-عضو انجمن شرکت های IT سیستم های بیسیم در استان  .


فصل دوم – فعالیت در زمینه سخت افزار
اسمبل و ارتقاء سیستم




فصل دوم – اسمیل و ارتقاء سیستم  :
هفته اول – آشنایی با قطعات  :
مادر برد  - Main Board :
انتخاب مادربرد ، یکی از تصمیمات مهم در زمان تهیه و یا ارتقاء یک کامپیوتر است .انتخاب فوق ، علاوه بر تاثیر مستقیم بر عملکرد فعلی سیستم ، بیانگر انعطاف سیستم در زمان ارتقاء نیز می باشد . قابلیت های فعلی یک کامپیوتر و پتانسیل های ارتقاء آن در آینده ، جملگی به نوع مادربرد انتخابی بستگی خواهد داشت . امروزه بر روی مادربردها ، پورت های پیشرفته ای نظیر( Fireware)IEEE 1394و یا USB 2.0 و حتی کارت های ( تراشه ) صدای شش کاناله و کنترل های RAID وجود داشته که می توان از آنان در زمان ارتقاء سیستم و بدون نیاز به نصب امکانات جانبی دیگر ، استفاده بعمل آورد.
درزمان انتخاب یک مادربرد همواره سوالات متعددی در ذهن تهیه کننده ( خریدار ) مطرح می گردد: مادربردها چگونه با یکدیگر مقایسه می گردند؟ پارامترها ی سنجش و وزن هر کدام چیست؟ ( پردازنده ها ، نوع تراشه ها ، نحوه ارتباط با دستگاههای ذخیره سازی ). معیار انتخاب یک مادربرد چیست ؟ Chip set های یک مادربرد بیانگر چه واقعیت هائی می باشند ؟ امکانات یک مادربرد چه تاثیراتی را در حیات فعلی و آتی سیستم بدنبال خواهد داشت؟میزان کارایی و کیفیت یک سیستم تا چه میزان وابسته به پتانسیل های مادربرد می باشد ؟ موارد فوق ، نمونه سوالاتی است که در زمان انتخاب یک مادربرد در ذهن تهیه کنندگان مطرح می گردد. در این مقاله قصد داریم به برخی از پرسش های متداول در زمینه انتخاب یک مادربرد پاسخ داده و از این رهگذر با ضوابط و معیارهای انتخاب صحیح یک مادربرد بیشتر آشنا شویم .


 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 16:34 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود گزارش كارآموزی مکانیک در شرکت تولید قطعه پویا

گزارش كارآموزی مکانیک در شرکت تولید قطعه پویا

گزارش كارآموزی مکانیک در شرکت تولید قطعه پویا در 42 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات42
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی مکانیک

توضیحات کامل

گزارش كارآموزی مکانیک در شرکت تولید قطعه پویا در 42 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پیشگفتار :


در طول دوره کارآموزی در شرکت پویا قطعه در قسمت ها و بخش های گوناگون این کارخانه مشغول به فعالیت شدم و با قسمت ها مختلف آن تا حدودی آشنا شدم ، فعالیت های انجام شده در طول این دوره شامل ریز دوره های مختلفی شد که در طول این گزارش به اختصار به استحضار شما استاد گرامی می رسانم ، آشنایی با ابزارهای اندازه گیری صنعتی ، ابزارهای دقیق اندازه گیری ، Spc و سیستم هاز اندازه گیری Msa از جمله این آموخته ها میباشد .



فصل اول
آشنایی با شرکت پویا قطعه




نام قانونی شرکت:    تعاونی پویا قطعه رودبار
نام تجاری شرکت:    پویا قطعه
صنعت:    فلزی فابریکی(مصنوعات فلزی)
سال تاسیس:    1382

واقع در شهرک صنعتی :    لوشان
واقع در شهرستان:    لوشان
واقع در استان:    گیلان
آدرس پست الكترونیك(1):    poouya@sme.ir

آدرس وب:    poouya.sme.ir

نشانی قطعه/بلوک:    1
تلفن:    7725241
دورنگار:    0

درباره شرکت :
شرکت پویا قطعه با همکاری و به کارگیری تعدادی از کارشناسان و متخصین فنی در رشته های مهندسی مکانیک ، متالورژی ، صنایع و شیمی از سال 81 درحوزه قطعات پلیمری ، مکانیکی و بدنه برقی ومجموعه ها بازرسی فنی قطعات خودرو را با شرکت سازه گستر سایپا آغاز نمود .
فعالیت بازرسی این سازمان در دو بخش " بازرسی فنی " و " آدیت و استاندارد سازی" تفکیک گریده است. نظارت برفعالیت های مربوطه توسط مدیر بازرسی صورت می گیرد . تمامی کارشناسان بازرسی و آدیت علاوه بر تحصیلات مرتبط به دوره های تخصصی اصول پلیمری ، جوشکاری ، آبکاری و ... مسلط می باشند و همچنین به تکنیک ها و ابزارهای مدرن کیفی از جمله FMEA,SPC,MSA، آدیت فرایند و محصول و استاندارد سازی و الزامات استاندارد های مدیریت کیفیت ISO9001:2000 و ISO/TS16949:2002 آشنا می باشند .

تجربیات
- در حال حاضر شرکت پویا قطعه در حدود 140 قطعه سازنده را در دستور کار خود دارد و فعالیت بازرسی را در 7 سازنده بصورت مستقیم و در حدود 30 سازنده بصورت غیر مستقیم اجرا می نماید

سایر فعالیتهای دایره بازرسی شرکت پویا صنعت بهینه
الف : آدیت فرایند
واحد آدیت شرکت که متشکل از 5 نفر کارشناس فنی مورد تایید سازه گستر و دارای مدرک سرممیزی سیستم مدیریت کیفیت می باشند کلیه قطعه سازندگان اصلی را بصورت منظم و برنامه ریزی شده با استناد به استاندارد مرجع مشتری ارزیابی نموده و بصورت دوره ای به مشتری اعلام می نماید . همچنین پیگیری رفع عدم تطابقات مشاهده شده و مشاوره در زمینه بهبود فرایند ها در حوزه وظایف این واحد می باشد .



ب: استاندارد سازی
همکاری در تهیه و تدوین مدارک استاندارد سازی و یا تکوین محصول سازندگان و ارزیابی مدارک ارائه شده توسط سازندگان نیز بعنوان وظایف اصلی واحد بازرسی (بخش آدیت )بوده که در آدیت های فرایند دوره ای تغییر پروسه تولید ، توقف خط تولید و .....مورد بررسی و بازنگری قرار می گیرد.

ج- آدیت محصول
واحد بازرسی فنی بصورت دوره ای ماهیانه نسبت به انجام یک دوره آدیت محصول و اعلام نتیجه کیفی محصول اقدام می نماید در حقیقت وظیفه اعلام نتیجه نهایی و تخصیص یک نمره به هر محصول بعهده واحد بازرسی می باشد.
با توجه به اهمیت فعالیت ها واحد بازرسی در نزد مشتری مدیریت شرکت تمام سعی و تلاش خویش را جهت جذب کارشناسان مجرب و کار آزموده بکار گرفته تا بتواند علاوه بر برآورده کردن نیاز مشتریان گامی مهمی در جهت رسیدن به اهداف عالیه شرکت و افزایش رضایت مشتری و ارتقاء توان کمی و کیفی سازمانهای تحت نظارت خویش ایجاد نماید .


 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 16:33 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود گزارش كارآموزی راهكارهای افزایش فروش بازاریابی در شرکت تاژ

گزارش كارآموزی راهكارهای افزایش فروش بازاریابی در شرکت تاژ

گزارش كارآموزی راهكارهای افزایش فروش بازاریابی در شرکت تاژ در 48 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات48
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

گزارش كارآموزی راهكارهای افزایش فروش بازاریابی در شرکت تاژ در 48 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پیشگفتار :


در طول دوره کاراموزی در شرکت تاژ با اطلاعات فنی و تجارب ارزشمندی در زمینه های مختلف آشنا شدم ، فعالیت در یک شرکت تولید کننده مواد شوینده که میزان تولیدات و فروش بالایی ، دوره ای مناسب و سودمند را برای من برای آشنایی هر چه بیشتر با فنون و تجارب بازار و تولید و کنترل کیفیت فراهم نمود ، در این گزارش به اختصار به تشریح و بررسی اطلاعات بدست آمده خواهم پرداخت .


فصل اول
معرفی شرکت تاژ


فصل اول – معرفی شرکت


در اوایل دهه 30 شمسی با ورود پودرهای شوینده خارجی به ایران و استقبال و جایگزینی تدریجی این فرآورده شیمیایی صنعتی توسط خانواده ها به جای مواد شوینده سنتی از قبیل چوبك ، صابون ، خاكستر اجاق و ... برخی شركت های فعال و مرتبط در زمینه تولید مواد شیمیایی را مجاب و علاقمند به سرمایه گذاری، تحقیق و استفاده از دانش فنی و تكنولوژی تولید آن در داخل كشور نمود.
در این راستا شركت تولیددارو از فعالان پیشتاز دارای بزرگترین ظرفیت تولید مواد دارویی و آرایشی در خاورمیانه با تاسیس واحدی تحت نام واحد دترجنت، پودر لباس شویی دریا را در سال 1343 تولید و اولین محموله از آن را طی مراسمی با عنوان كاروان دریا روانه بازار نمود
با گسترش تقاضای بازار و لزوم افزایش ظرفیت تولید و تنوع محصولات شوینده، واحد دترجنت تولیددارو با عنوان شركت  تاژ سهامی خاص با ظرفیت سالانه 75000 تن انواع پودر لباس شویی به ثبت رسید و در سال 1352 به شهر صنعتی البرز قزوین انتقال یافت و با تولید محصولاتی از جمله : پودر لباس شویی دریا و تك، پودر ماشین لباس شویی شوما، مایع ظرفشویی جام و آبشار، مایع نرم كننده لباس هاله و سفید كننده زدا شروع به فعالیت نمود.
در ابتدای دهه 60 و متعاقب با رشد 4 درصدی جمعیت و ظرفیت نصب شده پایین پودر در كشور، شركت  تاژ اقدام به افزایش ظرفیت تا 150000 تن پودر در سال نمود و در سال 1379 با پذیرش و عرضه سهام آن در سازمان بورس اوراق بهادار تهران از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل گردید.
شركت  تاژ هم اینك با بیش از 200000 تن ظرفیت تولید پودر لباس شویی، مایعات شوینده، صابون و خمیردندان ، بزرگترین تولید كننده انواع مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی در صحنه صنعت كشور و با مارك های معتبر، خوش نام و با سابقه نظیر : دریا، شوما ، جام، هاله و ... با بیش از 35 درصد سهم بازار داخلی برای پودر ماشین لباس شویی، 29 درصد برای پودر لباس شویی ( مخصوص شستشو با دست) مورد توجه جامعه مصرف كننده ایرانی بوده و در حال حاضر از صادركنندگان اصلی محصولات شوینده بهداشتی كشور به بیش از 28 كشور جهان به عنوان بازار هدف می باشد.
شركت  تاژ به عنوان پیشتاز در دریافت گواهینامه ایزو 14001 (مدیریت زیست محیطی) ، اولین دریافت كننده گواهینامه ایزو 9001 ویرایش 2000 (مدیریت كیفیت ) در صنعت شوینده و ایزو 17025 (آزمایشگاه اكرودیته) و لوح رعایت حقوق مصرف كنندگان و دریافت جایزه بین المللی كیفیت و كمیت و در شمار یكصد شركت برتر ایرانی قرار دارد.

مشتری در درجه اول تا پنجم اولویت سازمان قرار دارد و الویت ششمی وجود ندارد
در سال های اخیر، با سرعت گرفتن تغییر گرایش مشتریان، ارتقا خواسته های آنها و همچنین رقابت فزاینده، ضرورت وجود بخش های بازاریابی و تحقیقات بازار را در سازمان های ایرانی ناگزیر ساخته است.
در این راستا ، شركت تولی پرس با اتخاذ خط مشی مشتری محوری و همچنین اجابت صدای مشتری و عملیاتی كردن آن در قالب تحقیقات بازاریابی و خدمات به مشتری در مقایسه با سایر سازمان های ایرانی بخصوص رقبا از جایگاه و منزلت برتر و مناسبی برخوردار می باشد بطوریكه دریافت لوح رعایت حقوق مصرف كنندگان، كسب امتیاز بالای ارزیابی (E.F.Q.M ) و كسب گواهینامه ISO9001 ، Ver2000 حاصل عملكرد مسلم این شركت در حوزه مشتری گرایی می باشد.
اداره بازاریابی شركت تولی پرس با پیروی از استراتژی كلان شركت و استراتژی بازاریابی و با باور به شعار مشتری در درجه اول تا پنجم اولویت سازمان قرار دارد و الویت ششمی وجود ندارد  و همچنین با تنظیم كانال های ارتباطی زیر ، سعی در دسترسی آسان به تمامی مشتریان در سراسر ایران و بازارهای هدفت خارجی دارد.
اگر شما به ما مراجعه نكنید ، ما نزد شما خواهیم آمد
1 - تلفن گویا با شماره 88874594 به صورت 24 ساعته در خدمت مشتریان گرامی برای دریافت شكایت ها و پیشنهادهای آنها می باشد و یا با كلیك در این قسمت پیشنهادات و انتقادات خود را در وب سایت ما ثبت نمائید.
ثبت پیشنهادات و انتقادات
2 - شماره تلفن 88788425 در وقت اداری به شنیدن و پاسخ دادن نظرها،‌پیشنهادها و انتقادهای مشتریان اختصاص دارد.
3 -  تشكیل جلسات گروه كانونی فرصت مغتنمی برای ایجاد یك ارتباط عمیق با مشتریان در دسترس محسوب می شود. مصرف كنندگان محصولات شركت تولی پرس كه متمایل به شركت در این جلسات هستند، می توانند با شماره تلفن 6710054 تماس حاصل نمایند و یا در فرم ثبت نام تمایل خود را اعلام نمائید.

نتیجه :
با مطالعات انجام شده بر روی روش های افزایش فروش و روش های بازاریابی در کارخانه تولید کننده قطعات خودرو البرز قطعه کاسپین  به نکات جالبی در زمینه روش های فروش و بازاریابی در یک کارخانه تولید کننده قطعات یدکی خودرو  پی بردیم ، استفاده از روش های نوین در بازاریابی و ارتباط دادن مستقیم بازاریابی و بخش فروش و سفارشات با استفاده از طراحی الکترونیکی و همچنین بررسی روش های انجام تبلیغات در این کارخانه که اغلب از روش های بازاریابی سنتی و منسوخ شده استفاده می نمود و تعمیم ان روشها به روش های نوین بازاریابی از جمله فعالیت های انجام شده در این کارخانه بوده است ، با انجام این فعالیت ها انتظار می رود که فروش محصولات کارخانه در طی یک زمان بندی مشخص پیشرفت چشمگیری داشته باشد .


 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 16:33 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود گزارش كارآموزی مکانیک در شرکت زامیاد

گزارش كارآموزی مکانیک در شرکت زامیاد

گزارش كارآموزی مکانیک در شرکت زامیاد در 35 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات35
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی مکانیک

توضیحات کامل

گزارش كارآموزی مکانیک در شرکت زامیاد در 35 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پیشگفتار :


در طول دوره کارآموزی در شرکت زامیاد با اطلاعات و آموخته های فراوانی در زمینه های مختلف آشنا شدم ، فعالیت در این کارخانه بزرگ تولید کننده خودرو های سنگین و نیمه سنگین از جهات مختلف برای من مفید بود ، آشنایی با نحوه فعالیت شرکت ، آشنایی با ماشین آلات و سیستم های خودکار و نیمه خودکار شرکت ، آشنایی با انواع و اقسام ماشین آلات سنگین و سبک و ...  این گزارش خلاصه ای است از آموخته های اینجانب در طول این دوره که در چهار فصل اه استحضار شما استاد گرامی می رسانم .


فصل اول
معرفی شرکت زامیاد


زامیاد ، سازمان كارآفرین:
شركت تولید كننده خودروهای تجاری زامیاد در سال 1342 در محل میدان آذری به عنوان اصلی ترین كارخانه گروه صنعتی رنا- تاسیس گردید و فعالیت خود را با واردات ، مونتاژ و تولید انواع خودروهای تجاری بنزین و گازوئیلی مطابق با استانداردهای روز بین المللی آغاز كرد.این شركت در سال 1350 با توجه به گسترش فعالیتها و توسعه محصولات خود ، به محل فعلی خود واقع در كیلومتر 15 جاده قدیم كرج منتقل شد و با راه اندازی 11 خط تولیدی و بیش از 2200 نفر پرسنل فعالیت خود را ادامه داد و تا به امروز تداومی روبه رشد داشته است . به اجمال ، از مهمترین الزاماتی كه زامیاد بر اساس آن تشكیل شد می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
              
üبكارگیری و استفاده از ظرفیتهای موجود و خالی صنعت كشور در صنعت خودروسازی بخصوص خودروهای تجاری
üافزایش بهره وری در صنعت خودروسازی و دستیابی به تیراژ بالاتر تولید خودروهای تجاری جهت تسهیل در امر حمل ونقل
              
 این شركت ماموریت خود را تامین نیاز بازارهای داخل و خارج از كشور در زمینه وسائط نقلیه تجاری زمینی برای جابجایی مسافر وكالا قرارداده و در حال حاضر مدیریت  و تولید سهم بسیاری از محصولات مورد نیاز كشور در این زمینه را دارا می باشد .
              
مزیت های رقابتی:
درحال حاضر پس از گذشت 44 سال از شروع فعالیت زامیاد می توان اذعان داشت كه این شركت تا حدود بسیار زیادی به چشم انداز ایجادی خویش دست یافته است .زامیاد یكی از شركت های بزرگ گروه خودروسازی سایپا می باشد كه بی شك رشد مداوم گروه خودروسازی سایپا در سالهای اخیر و عرضه خودروهای جدید توسط این شركت ، بدون كارآفرینی ، ارتقاء مداوم ظرفیت و كیفیت سازندگان و جزبا تلاش شركتهای مجموعه سایپا نظیر زامیاد میسر نبوده است .
              
پیمانكاران و قطعه سازان:
تا كنون بیش از2000شركت سازنده قطعه شناسایی و ارزیابی شده اند كه از طریق شركت بهنگام آفرین قراردادهای تامین قطعات منعقد شده است و دهها شركت نیز در صنایع جنبی آن فعالیت می كنند. توانمندی قطعه سازان زامیاد اینك درحدی است كه برخی از آنها برای شركتهای معتبر داخلی و خارجی قطعه صادر می كنند و سطح تكنولوژی و توان طراحی و تولید آنها نسبت به سالهای اولیه آغاز فعالیتهایشان بسیار بالاتر رفته به گونه ایكه زنجیره تامین زامیاد بعنوان یك مزیت رقابتی پایدار برای شركت زامیاد شده است .
شركت زامیاد در سالهای گذشته در فهرست شركتهای برتر ایران از حیث فروش و سود قرار داشته است. حدود25 درصد از 2200 پرسنل زامیاد دارای تحصیلات دانشگاهی هستند و فعالیت این شركت باعث اشتغال غیر مستقیم تعداد زیادی از جوانان این مرز و بوم در شركت های سازنده نیز شده است .اكنون كه زامیاد چهل و پنجمین سالگرد فعالیت خود را سپری می كند شاهد دستاوردها و نتایج 45 سال تلاش مستمر در صنعت خودروسازی تجاری می باشد كه از مهمترین این دستاوردها می توان به این موارد اشاره كرد:
              


 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 16:33 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت معرفی خدمات مالی با استفاده از دو فناوری NFC و USSD

پاورپوینت معرفی خدمات مالی با استفاده از دو فناوری NFC و USSD

پاورپوینت معرفی خدمات مالی با استفاده از دو فناوری NFC و USSD در 44 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات44
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpdf
دسته بندیمهندسی کامپبوتر و فناوری اطلاعات

توضیحات کامل

پاورپوینت معرفی خدمات مالی با استفاده از دو فناوری NFC و USSD در 44 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت doc

 

مقدمه :

 

تجارت همراه به عنوان یکی از زیر مجموعه های از تجارت الکترونیک محسوب می شود.
تجارت همراه به هر گونه مبادله مستقیم یا غیر مستقیم دارای ارزش پولی که از طریق شبکه همراه انجام می گیرد، اطلاق می شود.
تجارت همراه را می توان به دو بخش بانکداری همراه و پرداخت همراه تقسیم نمود.
بانک ها در زمینه بانکداری همراه و شرکت های تأمین کننده خدمات پرداخت در حوزه پرداخت همراه ذینفع می باشند.
 
•برخلاف SMS  که ازفضای خالی داده ای شبکه جهت ارسال اطلاعات استفاده می کند ، در USSD  از فضای ارسال صوت استفاده می شود بنابراین از لحاظ میزان امنیت در حد بسیار بالایی قرارداشته و امکان شنود آن به سختی امکان پذیر می باشد. روش کار بدین صورت می باشد ،زمانیکه یک پیام با فرمت USSD ارسال می شود، دستگاه موبایل با آن پیام همچون یک تماس صوتی برخورد کرده و تماس مربوطه را به گیرنده BTS  ارسال می نماید. BTS نیزپس از دریافت پیام آن را به سرور اصلی و در نهایت به MSC منتقل می کند.
•MSC بدون هیچگونه پردازشی بر روی USSD   آن را به سرور VLR  و سپس به HLR   ارسال می کند . حال نرم افزاری که به منظور پردازش پیام در USSD   در نظر گرفته شده است بر روی سرور HLR  و پس از پردازش پیام رسیده و تهیه پاسخ لازم ،نسبت به ارسال پاسخ به سرور VLR .  و سپس MSC  و در نهایت دستگاه موبایل یا MS   اقدام می کند.
•مسئله حایز اهمیت در خصوص استفاده از USSD همزمانی آن در انجام تراکنش ها و استفاده از فضای VOICE  در ارسال داده ها می باشد. چراکه در صورت ازدست رفتن آنتن دهی به هنگام برگزاری یک جلسه با شبکه ، کلیه اطلاعات رد و بدل شده از بین می رود که به منظور برطرف کردن این قضیه بایستی از ترکیب این روش با یک روش نرم افزاری استفاده کرد.
•در حال حاضر براساس استانداردها و پروتکل های ارائه شده توسط ” انیستتو استاندارد ارتباطی اروپا ” هیچکدام از سرویس دهندگان خدمات موبایل داده های رد و بدل شده در قالب USSD  بربستر شبکه را بر روی سرور URL , VLR ذخیره نمی کنند. البته این مسئله به عنوان یک ممنوعیت مطرح نشده است و صرفا” به منظور حفظ بازدهی شبکه ها توصیه شده است.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 16:33 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود گزارش کارآموزی برق سنسور گاز در ذوب آهن اصفهان

گزارش کارآموزی برق سنسور گاز در ذوب آهن اصفهان

گزارش کارآموزی برق سنسور گاز در ذوب آهن اصفهان در 106 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات106
حجم5 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی برق

توضیحات کامل

گزارش کارآموزی برق سنسور گاز در ذوب آهن اصفهان در 106 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

سنسور چیست ؟

 

سنسور المان حس کننده ای است که کمیتهای فیزیکی مانند فشار، حرارت، رطوبت، دما، و ... را به کمیتهای الکتریکی پیوسته (آنالوگ) یا غیرپیوسته (دیجیتال) تبدیل می کند. این سنسورها در انواع دستگاههای اندازه گیری، سیستمهای کنترل آنالوگ و دیجیتال مانند PLC مورد استفاده قرار می گیرند. عملکرد سنسورها و قابلیت اتصال آنها به دستگاههای مختلف از جمله PLC باعث شده است که سنسور بخشی از اجزای جدا نشدنی دستگاه کنترل اتوماتیک باشد. سنسورها اطلاعات مختلف از وضعیت اجزای متحرک سیستم را به واحد کنترل ارسال نموده و باعث تغییر وضعیت عملکرد دستگاهها می شوند.

 

کاربرد سنسورها

 

1- شمارش تولید: سنسورهای القائی، خازنی و نوری

2-کنترل حرکت پارچه و ...: سنسور نوری و خازنی

3-کنترل سطح مخازن: سنسور نوری و خازنی و خازنی کنترل سطح

4-تشخیص پارگی ورق: سنسور نوری

5-کنترل انحراف پارچه: سنسور نوری و خازنی

6-کنترل تردد: سنسور نوری

7-اندازه گیری سرعت: سنسور القائی و خازنی

8- اندازه گیری فاصله قطعه: سنسور القائی آنالوگ

 

سنسورهای بدون تماس

 

سنسورهای بدون تماس سنسورهائی هستند که با نزدیک شدن یک قطعه وجود آنرا حس کرده و فعال می شوند. این عمل به نحوی که در شکل زیر نشان داده شده است می تواند باعث جذب یک رله، کنتاکتور و یا ارسال سیگنال الکتریکی به طبقه ورودی یک سیستم گردد.


 

مزایای سنسورهای بدون تماس

 

سرعت سوئیچینگ زیاد: سنسورها در مقایسه با کلیدهای مکانیکی از سرعت سوئیچینگ بالائی برخوردارند، بطوریکه برخی از آنها (سنسور القائی سرعت) با سرعت سوئیچینگ تا 25KHz کار می کنند.

طول عمر زیاد: بدلیل نداشتن کنتاکت مکانیکی و عدم نفوذ آب، روغن، گرد و غبار و ... دارای طول عمر زیادی هستند.

عدم نیاز به نیرو و فشار: با توجه به عملکرد سنسور هنگام نزدیک شدن قطعه، به نیرو و فشار نیازی نیست.

قابل استفاده در محیطهای مختلف با شرایط سخت کاری: سنسورها در محیطهای با فشار زیاد، دمای بالا، اسیدی، روغنی، آب و ... قابل استفاده می باشند.

عدم ایجاد نویز در هنگام سوئیچینگ: به دلیل استفاده از نیمه هادی ها در طبقه خروجی، نویزهای مزاحم Bouncing) (Noiseایجاد نمی شود.

 

سنسورهای القائی

 

سنسورهای القائی سنسورهای بدون تماس هستند که تنها در مقابل فلزات عکس العمل نشان می دهند و می توانند فرمان مستقیم به رله ها، شیرهای برقی، سیستمهای اندازه گیری و مدارات کنترل الکتریکی *مانند: PLC *ارسال نمایند.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 16:33 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود گزارش كارآموزی برق در شرکت برق صنعتی میسان

گزارش كارآموزی برق در شرکت برق صنعتی میسان

گزارش كارآموزی برق در شرکت برق صنعتی میسان در 80 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات80
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی برق

توضیحات کامل

گزارش كارآموزی برق در شرکت برق صنعتی میسان در 80 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پیشگفتار :

 

نوشته حاضر ، گزارشی است از فعالیت های انجام شده اینجانب در شرکت فنی و ساختمانی میسان ، در طول دوره کاراموزی در این شرکت با اطلاعات و آموخته های گوناگونی مواجه شدم که در این گزارش سعی شده است بصورت مفصل به توزیع این آموخته ها پرداخته شود ، شرکت فنی و ساختمانی میسانی یک شرکت فعال در زمینه های مختلف برق صنعتی ، نیروگاهی ، ژنراتور ، رکتیفایر ، موتور جوش و ... میباشد  که در حال حاضر در پروژه های بزرگی از قبیل پروژه عسلویه و پروژه خنداب در اراک مشغول فعالیت میباشد ،  فعالیت در این شرکت از جهات مختلفی برای اینجانب مفید بود ، آشنایی با نحوه فعالیت یک شرکت بزرگ ، آشنایی با ویژگی های خاص برق نیروگاهی و بسیاری موارد دیگر .



فصل اول
معرفی شرکت فنی و ساختمانی میسان




معرفی :

شرکت ساختمانی و مهندسی میسان به عنوان پیمانکار رتبهٔ یک در رشته‌های ساختمان، تأسیسات، تجهیزات و صنعت و معدن، با رویکرد افزایش سطح کیفی و کمی فرآیندها و خدمات در جهت رضایت‌مندی مشتری، رعایت حقوق طرف‌های ذی‌نفع و اجرای الزامات قانونی و سایر الزامات مورد تعهد سازمان، بهبود مستمر عملکرد و حفظ و ارتقاء اعتبار سازمان، نظام مدیریت یکپارچه (‌IMS) را مبتنی بر الزامات و مشخصه‌های استاندارد ISO ‌9001:2008, OHSAS 18001:2007 و ISO 14001:2004 مستقر نموده و همواره ارزش‌های زیر را مد نظر قرار می‌دهد:
تأمین مستمر رضایت کارفرمایان (مشتریان).
ایجاد محیط ایمن و کنترل عوامل زیان آور محیط کار و پیشگیری از بروز مصدومیت و بیماری.
تعهد به جلوگیری از گسترش و به حداقل رساندن یا حذف آلایندگی زیست محیطی فعالیت‌ها و خدمات در جهت سازگاری با محیط زیست.
ایجاد اعتماد متقابل در ارتباط با تأمین کنندگان مصالح، تجهیزات و خدمات و توسعه همکاری.
بکارگیری نیروی انسانی آموزش دیده، توانمندسازی کارکنان و توسعه و ترویج فرهنگ کیفیت، زیست محیطی و ایمنی و بهداشت شغلی در سازمان.
بکارگیری بهینه منابع و مدیریت ضایعات.
کارکنان این شرکت توان خود را به منظور مشارکت متعهدانه، استفاده از فرصت‌های بهبود و تقویت کار گروهی در راستای نهادینه کردن فرهنگ پیشگیری به‌جای علاج و در اولویت قرار دادن خواست مشتری بکار می‌گیرند.
خط‌مشی یکپارچه شرکت ساختمانی و مهندسی میسان در کل سازمان ابلاغ شده و به جهت ارزیابی کفایت و تناسب با الزامات در مقاطع مختلف، بازبینی گردیده و توسط نمایندهٔ مدیریت در امور IMS از تحقق مفاد آن اطمینان حاصل می‌شود.


فصل دوم
حفاظت ژنراتور های سنکرون نیروگاهی

مقدمه :

 

ژنراتورهای سنكرون ماشینی است كه برای تبدیل انرژی مكانیكی به انرژی الكتریكیac  به كار می رود.در ژنراتور سنكرون یك ولتاژ  dc به رتور داده می شود تا میدان مغانطیسی رتور شكل بگیرد و سپس رتور به حركت در می اید و در سیم پیچ های استاتور ولتاژ سه فاز القاء می كند.برای رساندن جریان dc به رتور مكانیزم خاصی مورد نظر است
1-رساندن توان از یك منبع خارجی به رتور توسط حلقه های لغزان و جاروبكها(در این حالت استهلاك زیاد است وبیشتر در ژنراتورهای كوچك كاربرد دارد)
2-رساندن توان از یك منبع خاص كه مستقیما بر روی محور ژنراتور نصب شده است(در ژنراتورهای بزرگ)
ژنراتورهای سنكرون طبق تعریف سنكرون هستند.بدین معنا كه فركانس الكتریكی تولید شده با سرعت چرخش مكانیكی قفل می گردد.ولتاژ داخلی تولید شده داخلی در ژنراتور مستقیما با فوران و فركانس متناسب است.
ژنراتورها به عنوان تولید كننده انرژی به صورت سنكرون با شبكه در حال بهره برداری بوده تحت تاثیر شبكه مصرف و تغییرات مداوم بار واقع می باشند بهره برداری مرتب و منظم ژنراتورها در هر لحظه به كیفیت بهره برداری شبكه بستگی داشته در صورت بروز هرگون اختلال در شبكه احتمال خارج گشتن ژنراتور از حالت سنكرون موجود می باشد.



روش اتصال ژنراتور به شبكه و تامین مصرف داخلی:

ژنراتورها مشابه سایر تجیهیزات برقی با كلید به شبكه سه فاز استفاده وصل می شود به منظور انتقال قدرت تولیدی به شبكه از ترانسفورماتور بالابر استفاده می شود این روش برای تمام ژنراتورهای كه قرار است در شبكه های گسترده مورد استفاده قرارگیرند استفاده می شود و چون ولتاژ تولیدی ژنراتورها از ولتاژ انتقال كمتر می باشد باید از این ترانسفورماتور بالابر ولتاژ استفاده شود و اینكه  چرا شبكه های برق ولتاژ را تحت ولتاژ بالا انتقال می دهند  به دلیل صرفه اقتصادی.
  بنابراین ژنراتورها با استفاده از یك كلید به شبكه وصل می شوند هنگامی كه شبكه مصرف هم ولتاژ با خروجی ژنراتور باشد ژنراتور بدون ترانس و به صورت مستقیم مصرف كننده ها را تغذیه می كند كلید قبل از ترانس بالابر استفاده می شود  و قبل از ترانس بالابر یك شین وجود دارد كه از آن برای مصرف داخلی ژنراتور استفاده می شود به منظور راه اندازی نیروگاه به نیروی كمكی نیاز می باشد انرژی مورد نیاز برای راه اندازسیستم های خنك كننده و سیستم های روغن كاری مدار تحریك پمپ سوخت و ... به مصرف داخلی ژنراتور معروف می باشد
هنگامی كه قدرت ژنراتور از حدود 100مگاوات تجاوز می نماید نصب كلید در خروجی ژنراتور با مشكلات زیادی همراه خواهد بود چون قطع وصل این كلید جریان زیادی را طلب می كند و برای قطع ووصل این جریان باید كنتاكت های بسیار بزرگی داشته باشیم كه این كنتكت ها وزن زیادی خواهند داشت و عملا برای ژنراتور ها ی به این بزرگی استفاده از كلید بعد ازترانسفورماتور بالابر استفاده می شود.
مقدار انرژی مصرفی برای نیروگاه های حرارتی بستگی به مصرف سوخت 5-10%  و در نیروگا ه های آبی به حدود كمتر از2% قدرت اسمی برای هر واحد بالغ می گردد
چون  اتصالی در خروجی ژنراتورهای بزرگتر از 100 مگاوات خطرناك است به همین دلیل شین متصل بین ترانسفورماتور بالابر و ژنراتور داخل كانالهای بلوكی  قرار می گیرد تا احتمال اتصالی  فاز به فاز در آن كاهش یابد
















 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 16:32 ] [ مارال ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 صفحه بعد