دانلود گزارش کارآموزی حسابداری در شركت ملی نفت ایران

گزارش کارآموزی حسابداری در شركت ملی نفت ایران

گزارش کارآموزی حسابداری در شركت ملی نفت ایران در 82 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات82
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

گزارش کارآموزی حسابداری در شركت ملی نفت ایران در 82 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

فهرست


مقدمه
اهداف و مزایای سیستم
خلاصه
روش عملیات
انتقال اطلاعات
ضمایم( حقوق پایه )
فوق العاده محرومیت از تسهیلات زندگی
فوق العاده اضافه كاری كارمندان
مقررات مربوط به مرخصی كارمندان
وامها
محاسبه فوق العاده بدی آب و هوا
محاسبه فوق العاده محرومیت ازتسهیلات زندگی برای یكماه
محاسبه فوق العاده ویژه
خالص حقوق
اطلاعات  پایه سیستم حقوق
نحوه محاسبه بازنشستگی و بیمه
نحوه محاسبه پس انداز
نحوه محاسبه مالیات بردرآمد حقوق
محاسبه خالص حقوق
صورت حساب حقوق
حسابداری حقوق
عملیات حسابداری
نحوه محاسبه
نحوه تهیه برگ حضور و غیاب و ارسال به واحدها
افزایش /كاهش دستمزد كارگران
كارگرانی كه برگ حضور و غیاب آنها به سیستم وارد نمی شود
نحوه تكمیل برگ تعطیلات ایام دستمزد
محاسبه غرامت دستمزد ایام بیماری
نحوه محاسبه دستمزد ایام مرخصی
فرمول محاسبه نوبتكاری
محاسبه بازخرید مرخصی
فوق العاده ها
فوق العاده مسكن
فوق العاده عائله مندی
مالیات
حق بیمه تأمین اجتماعی
گروه بندی كارگران- محاسبه دستمزد حالات ویژه
عملیات سیستم دستمزد كارگران
ویرایش مقابله ای
بودجه
هزینه های جاری
ساختار و چگونگی تشكیل شماره حسابها
چگونگی رمز واحد/شركت
منابــع و مأخــذ




1-1    مقدمه
منظور از تهیه و تدوین این دستور العمل شناخت كلیه پرداختها اعم از حقوق پایه، فوق العاده ها  مزایا و پاداش كارمندان ایرانی و خارجی می باشد.
1-2    اهداف و مزایای سیستم
1-2-الف: اهداف: اهداف این مجموعه را به شرح ذیل می توان مشخص نمود:
1-    مكانیزه نمودن نحوه محاسبه كلیه پرداختهای كارمندان
2-     ساده بودن روشهای عملیاتی
1-2- ب: مزایا: مزایای این روش عبارتند از:
1-    استفاده از سیستم مكانیزه به منظور تغییر و یا حذف كلیه پردختها
2-     حذف محاسبات دستی و غیره ماشینی تا حد امكان
1-3    خلاصه
1-3-الف: خلاصه به طور كلی مجموعه پرداخت به كارمندان ایرانی و كارمندان خارجی كه حقوق آنان به ریال پرداخت می كرد عبارتنداز:
1-    حقوق پایه  2- فوق العاده ها 3- حق الزحمه و باز پرداخت هزینه ها 4- پاداشها
1-4- روش عملیات:
ایجاد و محاسبه هر نوع فوق العاده در سیستم به 2 شكل زیر انجام می گیرد.
-    به طور مكانیزه و خودكار- به طور دستی
پرونده پارامتر مربوط به سیستم حقوق كارمندان محتوی كلیه اطلاعات لازم مربوط به فوق العاده به شرح زیر می باشد:  
-    شماره رمز انواع پرداختها- تاریخ اجراء- نوع محاسبه اعم از اینكه پرداخت بصورت درصدی، مبلغی، ساعتی روزانه كمتر از یك ماه و یا اینكه روزانه بیش از یك ماه باشد.
-     حداكثر پرداخت اعم از اینكه پرداخت به صورت بصورت درصدی باشد و یا ادینكه به صورت مبلغ باشد.
-     شرایط پرداخت با توجه به وضعیت پرسنلی كارمند اعم از وضعیت تاهل یا تجرد- وضضعیت رتبه شخصی و چگونگی وضعیت استخدامی و غیره.


 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 16:47 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود گزارش کارآموزی حوادث و بیماری های ناشی از کار در دادگستری

گزارش کارآموزی حوادث و بیماری های ناشی از کار در دادگستری

گزارش کارآموزی حوادث و بیماری های ناشی از کار در دادگستری در 125 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات125
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیحقوق

توضیحات کامل

گزارش کارآموزی حوادث و بیماری های ناشی از کار در دادگستری در 125 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مقدمه:

نیروی کار ملی در مسیر توسعه کشور ، به عنوان سرمایه ای گرانبها در معرض مخاطرات و آسیب های جدی در بخشهای مختلف اقتصادی قرار دارد . مشکلات و تهدیدهای گوناگون محیطی و عوامل طبیعی سبب می گردد تا همه ساله تعدادی از کارگران در محیط های تولیدی به علت حوادث ناشی از کار یا بیماری های ناشی از عوارض محیط کار ، جان خود را از دست داده یا دچار مسمومیت ها و معلولیت های گوناگون شوند.

حوادث ناشی از کار و بیماری های حرفه ای مشکلی نیست که به تازگی رخ نموده باشد بلکه از روزی که بشر با کار آشنا شده و با آن دست به گریبان بوده و در نقاط مختلف جهان اتفاق می افتد. اما  نکته مهم ، توجه به علل حوادث و یافتن راه حلهایی برای جلوگیری و یا کاهش آنهاست .

فرهنگ ایمنی و حفاظتی در محیط کار ارتباط مستقیم با سلامت و بهداشت نیروی کار ، رشد و توسعه اقتصادی جوامع دارد و مدیریت منابع انسانی نیازمند صیانت از نیروی کار و ایمن سازی محیط کار است .

در کشور ما سالیانه مبالغی جهت غرامتهای دستمزد ناشی از ایام بیماری و نقص عضو ناشی از حوادث کار هزینه می گردد و خساراتی به نیروی انسانی فعال جامعه وارد می گردد .

 

 

تعریف ، هدف ، وسعت ، و برنامه های بهداشت حرفه ای

تعریف بهداشت حرفه ای

بهداشت حرفه ای علمی است از بهداشت که با مسائل بهداشتی و درمانی افرادی که به کار گمارده می شوند سر و کار دارد  .

هدف بهداشت حرفه ای

هدف بهداشت حرفه ای را کمیته مشترک کارشناسان سازمان بهداشت جهانی و سازمان بین المللی کار چنین تعریف کرده است . « ارتقاء و تامین عالی ترین درجه ممکن وضع جسمی ، روانی و اجتماعی کارکنان همه مشاغل ، جلوگیری از بیماریها و حوادث شغلی ، انتخاب کارگر و یا کارمند برای محیط و شغلی که از لحاظ جسمی و روانی قدرت انجام آن را دارد و یا به طور اختصار تطبیق کار با انسان و در صورت عدم امکان این امر تطبیق انسان با کار »

وسعت و دامنه بهداشت حرفه ای

از آنجا که بهداشت حرفه ای مسائل مربوط به افراد را در تمامی مشاغل و کلیه مکان هائی که انسان در آن مشغول به کار است  از اعماق دریاها تا اوج آسمان ها را در بر می گیرد ، وسعت و دامنه بس وسیع دارد و با توجه به این وسعت دامنه عمل است که رسیدگی به مسائل مربوط به بهداشت شغلی و امور کارگری از حدود اطلاعات یک پزشک هر قدر هم که آگاه و مطلع باشد خارج است و به تنهائی قادر به حمل همه مسائل مربوط به کار و کارگر نمی باشد بلکه برای سالم ساختن محیط کار ، کاهش خطرات وابسته به شغل و تامین سلامت جسمی ، روحی و اجتماعی کارگران علاوه بر همفکریزشکان متخصص درمانی و بهداشتی ، همکاری و همگامی متخصصان دیگری چون پرستار ، داندانپزشک ، مهندس بهداشت صنعتی و حفاظت ، مربی بهداشت ، شیمیدان ، فیزیکدان ، مهندس برق و مکانیک ، مهندس ساختمان ، روانشناس ، بیولوژیست ، بازرس کار و مددکار اجتماعی و غیره نیز لازم است تاهر کدام به نوبه خود و با استفاده از اطلاع و تخصص خود در این امر مهم  وظیفه ای به عهده گیرند و با جلب نظر سازمان های کارگری ، موازین بهداشت شغلی را به معنی واقعی و به وسعت لازم تحقق بخشند .

باید دانست که در میان گروه متخصصان مختلف پزشکان بهداشت شغلی نقش رهبر یگروه را به عهده دارند و لازم است که علاوه بر اطلاعات پزشکی به مسائل فنی محیط کار و مشکلات روانی ، اجتماعی و اقتصادی کارگران و خانواده آنان و قوانینی که با سلامت کارگران ارتباط دارد ، آشنا باشند تا بتوانند وظیفه رهبری خود را به خوبی انجام داده و برنامه های سودمند و مفیدی را به مرحله اجرا در آورند .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 16:47 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی سیستم های بیومتریک

پاورپوینت بررسی سیستم های بیومتریک

سیستم های بیومتریک در قالب پاورپوینت و در 20 اسلاید میباشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم6 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمهندسی برق

توضیحات کامل

سیستم های بیومتریک در قالب پاورپوینت و در 20 اسلاید میباشد

 

فهرست

 

مقدمه ای بر روشهای تشخیص هویت

بیومتریك چیست ؟

اجزای یك سیستم بیومتریك:

انواع بیومتریك ها

scan- Finger اثر انگشت

(scan- Retina)   اسكن شبكیه

مزایای روش اسكن شبكیه

معایب روش اسكن شبكیه

( scan-Iris )   اسكن عنبیه

مزایای روش اسكن عنبیه

معایب روش اسكن عنبیه

 (scan-Facial ) چهره نگارى

(scan-Voice) تشخیص صدا

(scan-signature) امضا نگارى

مزایا و معایب

 Biometric مقایسه بین روشهای مختلف

مزایاى فناورى هاى بیومتریك

كاربردهای بیومتریك 

فهرست منابع

 

 

بیومتریك چیست ؟

هر خصوصیت فیزیولوژیكى یا ویژگى رفتارى منحصر به فرد و متمایز كننده، مقاوم و قابل سنجش كه بتواند براى تعیین یا تأیید خودكار هویت افراد به كار رود،

بیومتریك نام دارد.

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 16:47 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود گزارش کارآموزی حسابداری در کارخانجات تولیدی

گزارش کارآموزی حسابداری در کارخانجات تولیدی

گزارش کارآموزی حسابداری در کارخانجات تولیدی در 42 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات42
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

گزارش کارآموزی حسابداری در کارخانجات تولیدی در 42 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مقدمه:

فشارهای فزاینده موجود در محیط و آگاهی های  محیطی نیاز به مطالعه تعاملات بین بخش  های اقتصادی با محیط را الزامی کرده است . حسابهای ملی سنتی (تولید ملی خالص یا ناخالص یا داخلی)بر اندازه گیری رشد و عملکرد اقتصادی تأکید دارد. به منظور ارزشیابی جامع تری از دوام و توسعه لازم است که حوزه حسابداری مالی گسترده تر گردد تا استفاده از منابع طبیعی و همچنین زیان های موجود در فرایند تولید را شامل می شود.

هدف این مقاله اندازه گیری دارائی های طبیعی و محاسبه هزینه ها و درآمدهای محیطی است. این مقاله با پذیرش سیستم های مدیریت محیطی و سیستم های اطلاعاتی حسابداری سبز به بررسی تعاملات بین محیط و عملکرد اقتصاد  شرکتها می پردازد. علاوه بر این، این مقاله امکان ایجاد تعامل بین محیط و عملکرد اقتصادی شرکتها را با پذیرش سیستم های مدیریت محیطی و سیستم های اطلاعاتی حسابداری سبز، مورد بررسی قرار می گیرد.

تئوری حسابداری مالی دارایی های مشهود و غیرمشهود را به اقل بهای تمام شده تاریخی و ارزش فعلی شناسایی و ثبت می کند اما این تئوری استفاده از منابع طبیعی و محیطی و همچنین کاهش درآمد ناشی از افت سرمایه طبیعی را مورد ارزیابی قرار نمی دهد. به علاوه تا امروز بسیاری از منابع مثل آب و هوا را به عنوان کالای مجاز در نظر گرفتند. که هرگز در صورت مالی، نامی از آنها برده نمی شود. در عملیات حسابداری های تولید و توزیع محصولات یا ارائه خدمات مستلزم استفاده از مواد مستقیم، نیروی کار مستقیم ، هزینه های سربار تولید، هزینه های اداری و فروش و همچنین هزینه های تحقیق و توسعه است.

 

تاریخچه شرکت:

گروه صنعتی نیکو (سهامی خاص) مشتمل بر کارخانجات تولیدی ابهرریس - گریس - نابریس و بازرگانی آذین نسج و مرکز تحقیقات فیزیک نساجی و پروژه های در دست ساخت نیکو بافت، بژار، ابهرنسج و برزنت بروجرد با سطح اشتغال حدود ۷۰۰ نفر (در حال حاضر٥٠% آن را افراد با تحصیلات دانشگاهی تشکیل داده اند) به شرح ذیل می باشد:

کارخانه تولیدی صنعتی ابهرریس

این کارخانه با مساحت ٢٥٠٠ مترمربع واقع در شهرستان ابهر(کیلومتر ٩ جاده ترانزیت ابهر - تاکستان) جدیدترین واحد تولیدی گروه می باشد که در سال ١٣٧٦ تأسیس شده است. این کارخانه دارای دو سالن الیاف سازی و منسوج نبافته می باشد. سالن الیاف سازی از حدود سه سال قبل به تولید الیاف هایژنیک(بهداشتی) پلی پروپیلن و پلی استر با ظرفیت تولید 19000 تن در سال و سالن منسوج نبافته به تولید منسوج نبافته هایژنیک با ظرفیت 7000 تن در سال پرداخته استو ضمن تامین 95% منسوج نبافته هایژنیک مورد نیاز صنایع بهداشتی داخلی به جهت رعایت اصول و ضوابط استانداردهای بین المللی ، بهبود مستمر کیفیت ، قابلیت انعطاف در تولید انواع سفارشها در کوتاهترین زمان ممکن و جلب اعتماد خریداران با انجام به موقع تعهدات خود موفق به صادرات فراگیر و مستمر گردیده است که ارزش ارزی ان در سال 1380 به رقم ده میلیون دلار رسید و پیش بینی می گردد با اهتمام پرسنل تلاشگرو متخصص این شرکت در سال 1381 استمرار و ارتقاء ایم امر قطعیت یابد.

این شرکت که مجهز به گواهی بین المللی ایزو9002 (ISO 9002) و علامت استاندارد تشویقی جهت محصولات خود می باشد. در ضمن منتخب واحد تولیدی نمونه کشور و صادرکننده نمونه استان زنجان در سال 1379 می باشد.

این شرکت با عضویت در انجمنهای تخصصی داخلی (انجمن های صنایع نساجی ایران و صنایع بهداشتی و سلولزی) و بین المللی(کارولینای شمالی)، حضور در شبکه جهانی اینترنت از طریق 6 وب سایت اختصاصی و مستقل، اتصال به 9 وب سایت بین المللی، تهیه CD های اطلاعاتی مربوط به محصولات و سوابق شرکت و برگزاری دوره های آموزشی داخلی بازاریابی و صادرات برای پرسنل موجبات انتقل دانش روز، ارتباط تنگاتنگ دانشگاه و صنعت، تضمین بقاء صنایع پایین دست و نهایتاً این بخش از صنعت کشور را فراهم آورده است.

در ضمن طرح توسعه ابهرریس با هدف تولید الیاف تکنیکی در تائی(Bicomponent) و توخالی(Hoilow) با بکارگیری دانش و فن آوری جدید در دست مطالعه و اجرا می باشد.

شرکت گل ریس از 248 پرسنل تشکیل شده که 11 نفر خانم و مابقی مرد می باشند که از نظر تحصیلات – نفر دارای مدرک فوق لیسانس ، 1 نفر لیسانس، 20 نفر فوق دیپلم، 123 نفر دیپلم و 87 نفر زیر دیپلم هستند.

کارخانه تولیدی و صنعتی نابریس

این کارخانه با مساحت 11000 مترمربع واقع در استان قزوین می باشد که در سال 1372 تأسیس شده است. این کارخانه حدود 5 سال، در زمینه ریسندگی الیاف کوتاه فعالیت دارد. ظرفیت تولید سالانه این کارخانه ، حدود 2500 تن نخ یک لا و چندلا در سال می باشد.

شرکت نابریس دارای گواهینامه ایزو 9002 (ISO 9002)  می باشد.

این شرکت از 160 پرسنل تشکیل شده که 7 نفر خانم و مابقی مرد       می باشند که از نظر تحصیلات 5 نفر دارای مدرک فوق لیسانس، 20 نفر لیسانس، 5 نفر فوق دیپلم ، 90 نفر دیپلم و 40 نفر زیر دیپلم هستند.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 16:46 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود گزارش کارآموزی حسابداری در شبكه بهداشت

گزارش کارآموزی حسابداری در شبكه بهداشت

گزارش کارآموزی حسابداری در شبكه بهداشت در 39 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات39
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل
گزارش کارآموزی حسابداری در شبكه بهداشت در 39 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
 
شبكه بهداشت ابهر :

به شبكه بهداری ابهر كه جهت كار آموزی اعزام گردیدم قسمت امور اداری و مالی را انتخاب كرده و جهت فراگیری امور مالی و اداری فعالیت خود را آغاز كردم و یافته هایی كه از این امور بدست آوردم به قرار ذیل می باشد :
1- هزینه ها : گرفتن فیشهای مربوطه واریز به حسابهای شبكه از بانك ها وتفكیك نمودن آنها به حسابهای مربوطه به طور روزانه و ثبت آنها در دفتر معین حسابهای بانكی و در آخر هر ماه گرفتن صورت حسابهای بانكی از بانك مربوطه و بررسی كردن مبالغ صورتحساب با دفتر معینبانكها و در آوردن صورت مغایرت بانكی و گزارش آن به پیوست تراز نامه به مسئولین .
  2- اخذ فاكتورهای خرید از قسمت كارپردازی و چك كردن آنها از حیث مبالغ ریز فاكتورها و جمع فاكتور. سپس تفكیك فاكتورهای هزینه به سرفصلهای هزینه ها و ثبت آنها در دفتر معین در سر فصلهای مربوطه بطور روزانه و همچنین به تایید رساندن آنها توسط مسئول حسابداری . البته این قسمت كه هزینه یابی و تفكیك هزینه ها می باشد با اطلاعات گرفتن از مسئولین پس از مدتی توانستم خودم هزینه ها را تشخیص داده و در سر فصلهای خود ثبت نمایم و تراز آنها را بطور ماهیانه به صورت حسابداری دوبل تنظیم و پس از جمع و موازنه تراز آنرا به مسئولین تقدیم نمایم .
3- تنظیم اسناد هزینه ها : پس از گرفتن مدارك مربوطه یعنی برگ درخواست خرید كه پس از تصویب و تایید مسئول قسمت و امور مالی جهت انجام خرید اقلام می گردد . دوم برگ رسید انبار كه توسط انبار دار كه پس از دریافت جنس صادر و امضاء می گردد و این خریدها توسط تنخواه مامور خرید و با چك شبكه مبالغ آنها پرداخت می گردد .
4-  تنخواه گردان : تنخواه وجهی است كه مامورین خرید آنرا از شسبكه گرفته و از آن محل خریدها راانجام می دهند . در صدور اسناد حسابداری قسمت بدهكاری مربوطه به هزینه ها ودر مقابل آن تنخواه گردان و یا بانك بستانكار می گردد و در آخر تیرماه كه تنخواه اخذ شده توسط مامور خرید در طی همان ماه به حساب بدهكاری تنخواه دار دار گذاشته شده و در مقابل خریدهایی كه توسط تنخواه انجام گرفته به بستانكاری تنخواه گذاشته می شود(یعنی بدین طریق اسناد مربوطه تنظیم و پس از تایید در دفتر معین سر فصل تنخواه گردان ثبت می گردد . )
درآمدها
دریافت چك فیش های دریافتی از بیماران جمع آوری و همچنین وجه های دریافتی از بیماران بر طبق پرونده های آنها اول صحیح بودن آن بر طبق هزینه هایی كه برروی آنها انجامگرفته اعم از هزینه دكتر و دارو و پول تخت بیمارستان بر اساس تعرفه چك شده و سپس به حساب درآمد سند مربوطه تنظیم می گردد و سپس در دفتر معین ثبت می شود وجه های دریافت شده بطور روزانه به حساب مخصوص درآمدها واریز و فیش دریافت و جهت صدور اسناد نهایی آماده می گردد . چنانچه از بیماران از یارانه ای بهر دلیل استفاده نكنید باید مدارك و تاییدیه آنها توسط مسئول بیمارستان انجام و تحویل امور مالی جهت محاسبه گردد لازم به توضیح است كه محل یارانه باید حتماً در برگ یارانه مستحضر باشد .
حقوق و مزایای كاركنان بیمارستان و شبكه :  
برای تنظیم لیست حقوق مزایا باید مدارك از قبیل تعداد روزهای كاركرد و اضافه كاری و نوبتكاری و تصحیلات زندگی ( اعم از حق مسكن – حق اولاد – كارانه خارج از مركز – بدی آب و هوا – حق مشاوره و سایر مزایا ) در ستون های بدهكاری لیست حقوق بطور ماهیانه ثبت و سپس جمع آنها را باید به عنوان كسورات جمع و در ستون جمع كسورات ثبت نموده و فنی كه جمع كسورات را از جمع حقوق مزایا كسر نماییم مبلغ خالص پرداختی مشخص  می گردد . و پس از تنظیم لیست حقوق و رفع مغایرت های احتمالی آماده امضاء توسط امور مالی و پس از تایید امور مالی به امضاء رئیس بیمارستان یا شبكه می رسد . در این مرحله لیست آماده تحویل به بانك جهت پرداخت حقوق كاركنان می گردد كه لیست فوق طی چك به مبلغ جمع كل خالص پرداختی توسط امور مالی تنظیم و پس از امضاء های مربوطه و مهمور شدن به مهر شبكه  تحویل بانك می گردد .
بانك بر اساس خالص پرداختی هر یك از كاركنان رابه حساب آنها واریز و فیش های مربوطه را صادر می نماید كه توسط امور مالی فیش های دریافت و به صاحبان آنها یعنی كاركنان اعم از پزشكان و كارمندان تسلیم می گردد .











 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 16:46 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود گزارش کارآموزی حسابداری در شرکت غله و خدمات بازرگانی

گزارش کارآموزی حسابداری در شرکت غله و خدمات بازرگانی

گزارش کارآموزی حسابداری در شرکت غله و خدمات بازرگانی در 46 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات46
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

گزارش کارآموزی حسابداری در شرکت غله و خدمات بازرگانی در 46 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14(سهامی خاص)

صورتهای مالی

سال مالی منتهی به 29اسفند ماه ××13

 

اجزای تشکیل دهنده صورتهای مالی به قرار زیر است:

 

عنوان

___________

  1. ترازنامه.
  2. صورت سود و زیان .
  3. صورت گردش حساب سود (زیان) انباشته .
  4. صورت سود (زیان)جامع .
  5. صورت جریان وجوه نقد .
  6. یادداشتهای همراه صورتهای مالی.

الف. تاریخچه فعالیت شرکت .

ب. مبنای تهیه صورتهای مالی .

ج. خلاصه اهم رویه های حسابداری.

د. یادداشت های مربوط به اقلام مندرج  در صورتهای مالی و سایر اطلاعا ت مالی .

 

صورتهای مالی این شرکت بر اساس استاندارد های حسابداری تهیه می شود.

 

مبنای تهیه صورتهای مالی 

صورت های مالی اساسا بر مبنای بهای تمام شده تاریخی تهیه شده و در صورت لزوم از ارزشهای جاری استفاده می شود .

 

3. خلاصه اهم رویه های حسابداری :

1_3. دارائیهای ثابت :

1_1_3. دارائیهای ثابت شهود بر مبنای بهای تمام شده در حساب ها ثبت می شود  مخارج بهسازی و تعمیرات اساسی که باعث افزایش قابل ملاحضه ظرفیت یا عمر دارائیهای ثابت یا در کیفیت بازدهی بهبودی اساسی انها می گردد ، به عنوان مخارج سرمایه ای محسوب و طی عمر مفید باقی مانده دارائیهای مربوط  مستهلک می شود . هزینه های نگهداری و تعمیرات جزئی که به منظور حفظ یا ترمیم منافع اقتصادی مورد انتظار واحد تجاری از استاندارد عملکرد ارزیابی شده اولیه دارائی انجام می شود ، هنگام وقوع به عنوان هزینه های جاری تلقی و به حساب سود و زیان دوره منظور می گردد. 

 

 

 

 

 

 

 

شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 (سهامی خاص)

یادداشت های همراه صورتهای مالی

برای سال مالی منتهی به 29/12/××13

2_1_3. استهلاک دارایی ثابت با توجه به عمر مفید بر اوردی دارائیها ی مربوط و بادر نظر گرفتن ایین نامه استهلاکات موضوع ماده 151 قانون مالیات های مستقیم مصوب اصلاحیه بهمن ماه 1380و بر اساس نرخ و روشهای زیر محاسبه می شود .

روش استهلاک

نرخ استهلاک

دارائی

خط مستقیم

10ساله

اثاثه و منصوبات

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 16:46 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود طرح توجیهی کسب و کار خدمات كامپیوتری پژوهش

طرح توجیهی کسب و کار خدمات كامپیوتری پژوهش

طرح توجیهی کسب و کار خدمات كامپیوتری پژوهش در 23 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات23
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

طرح توجیهی کسب و کار خدمات كامپیوتری پژوهش در 23 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 


 

  • عنوان : طرح توجیهی و کارآفرینی کسب و کار خدمات كامپیوتری

 

  • تعداد صفحات : 23

 

  • قابل ویرایش : بله

 

  • فرمت : doc (ورد)

 

  • نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 7500 تومان قادر به دانلود خواهید بود و یک نسخه از لینک دانلود نیز به ایمیل شما ارسال می شود .

 

  • پشتیبانی فروش :  در صورت داشتن هرگونه مشکل در روند خرید فقط و فقط به شماره 09191809834 نام خود و عنوان طرح را به همراه مشکل خود پیامک کنید .

 

بخشی از متن فایل :

 

 

مشخصات متقاضی طرح

نام و نام خانوادگی

میزان تحصیلات

ملاحظات

 

 

 

 

 

 

مشخصات كاركنان ( نیروی كار ) طرح

نام و نام خانوادگی

میزان تحصیلات

ملاحظات

شهره رجبی

لیسانس  كامپیوتر

-

آزیتا محمودی

فوق دیپلم كامپیوتر

-

فاطمه مختار زاده

لیسانس مشاوره

-

 

 

 

 

 

 

 

 

بخش اول

خلاصه اجرایی

هدف از این طرح :

  1. آشنایی با كاركردهایی كه در این مراكز با دور ساختن فرهنگ علم و دانش توسط جزوات تحقیقات اینترنتی و مشاوره در ارائه تحقیقات ( ترجمه – روش تحقیق )
  2. آشنایی با وسایلی مانند كامپیوتر و دستگاه فكس و پرینتر و ... كه جهت ارائه هر چه بهتر مطالب و تحقیقات بدست آمده می تواند كمكی باشد .
  3. برقراری ارتباط با هرقشری و به طور كلی می توان گفت عمومیت دادن این موضوع

ارائه خدمات كامپیوتری از جمله تایپ و پرینت – كپی جزوات – كپی اوراقی مانند سند – شناسنامه – كارت ملی و ... انجام دادن تحقیقات مثل روش تحقیق در كلیه رشته ها تایپ پایان نامه و نوشتن و ترجمه متون انگلیسی – صحافی و سیمی كردن جزوات – ارائه جزوات اساتید كه ارائه شده به این خدمات كامپیوتری و ارائه آن به دانشجویان .

درآمد پایین این طرح سالیانه به طور ثابت حدود 000/000/2 ریال می باشد و متوسط آن مابین 000/00/2 ریال و 000/000/5 ریال می باشد و جمع كل هزینه ها: 900/816/104 و سود سالیانه به ریال 000/240/2 و سود ویژه ماهیانه به ریال 666/186 .

و تجهیزات پیشنهادی در این طرح :

1- دو دستگاه كامپیوتر   

Cpu3200 full- intell

RAM 512 ddr 200

VGS256-61fors17*6100

2- یك دستگاه اسكنر hp

3- یك دستگاه پرینترhp-1045

4- دو عدد میز كامپیوتر و 2 عدد صندلی مخصوص و 5 عدد صندلی برای مشتری

5- یك دستگاه فكس panaphone

6- دو دستگاه كپی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 16:46 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود طرح توجیهی کسب و کار تولید پالت چوبی

طرح توجیهی کسب و کار تولید پالت چوبی

طرح توجیهی کسب و کار تولید پالت چوبی در 28 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات28
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

  طرح توجیهی کسب و کار تولید پالت چوبی در 28 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 


 

  • عنوان : طرح توجیهی و کارآفرینی کسب و کار تولید پالت چوبی

 

  • تعداد صفحات : 28

 

  • قابل ویرایش : بله

 

  • فرمت : doc (ورد)

 

  • نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 7500 تومان قادر به دانلود خواهید بود و یک نسخه از لینک دانلود نیز به ایمیل شما ارسال می شود .

 

  • پشتیبانی فروش :  در صورت داشتن هرگونه مشکل در روند خرید فقط و فقط به شماره 09191809834 نام خود و عنوان طرح را به همراه مشکل خود پیامک کنید .

 

بخشی از متن فایل :

 

 

مقدمه


با پیشرفت چشم گیر جوامع و تاسیس موسسات و شركتهای كوچك و بزرگ و كارخانجات نیاز به پالت چوبی در این شركتها و كارخانه جات روزبه روز بیشتر می شود به این فكرافتادم كه با یك تفكر خوب ومدیریت مالی می توانم علاوه بر تامین نیاز داخل استان به استانهای دیگر نیز این محصول راارائه دهم .


خلاصه پروژه


پروژه اینجانب تولید پالت چوبی می باشد كه از سرمایه ای به مبلغ 383/701/556 ریال كه از مبلغ فوق 80%  آن به مبلغ 106/361/445 ریال تسهیلات بانكی و 20% آن به مبلغ 376/340/111 ریال سهم متقاضی می باشد میزان تولید سالانه 000/73 واحد بوده كه قیمت فروش هر واحد 000/30 ریال و قیمت تمام شده هر واحد 3783 ریال می باشد و درآمد ناشی از فروش 000/73 واحد به مبلغ 000/000/190/2 ریال می باشد و هزینه های تولید سالانه محصول كه قیمت تمام شده محصول نیز می باشد به مبلغ 977/131/276 ریال می باشد سود خالص حاصل از فروش محصول در سال 023/868/913/1 ریال است . این محصول از نظر جنس و ساخت با كیفیت می باشد و در داخل استان و داخل كشور به كارخانه جات و شركت ها عرضه می شد و كل هزینه ها كه به مبلغ 977/131/276 ریال می باشد كه از این مبلغ 795/821/178 ریال هزینه ثابت و مبلغ 181/310/97 ریال آن هزینه متغیراست و درصد فروش نقطه سر به سر 14/2 درصد می باشد یعنی از 100% درصد مقدار فروش محصول در 14/2 نقطه تعادل نه سود داریم نه زیان .

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 16:46 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود گزارش کارآموزی سیستم حسابداری اداره تامین اجتماعی

گزارش کارآموزی سیستم حسابداری اداره تامین اجتماعی

گزارش کارآموزی سیستم حسابداری اداره تامین اجتماعی در38 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات38
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

گزارش کارآموزی سیستم حسابداری اداره تامین اجتماعی  در38 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

تشریح روند کار واحدهای مختلف:

چگونگی انجام وظایف در واحده های اجرایی بیمه ای :

به طور کلی واحد های اجرایی بیمه ای دارای 7 بخش به شرح زیر است :

1- قسمت درآمد :

وظایف این قسمت شامل : تشکیل پرونده مطلباتی حق بیمه جهت هر یک از کارگاهها ، دریافت اظهارنامه ، لیست بیمه شدگان و مستندات واریز حق بیمه به حساب سازمان و رسییدگی به حسابهای کار فرمایان است .

این قسمت دارای یک زیر بخش به نام باجه دریافت است که اظهارنامه های بیمه ای رااز کارفرمایان دریافت و ضمن رسیدگی و بررسی قیمت ،فیش ، چک یا حواله مربوطه به پرداخت حق بیمه ، اطلاعات مذکور رابه سایر واحدهای زیربط از جمله مطالبات ، حسابهای انفرادی و نا منویسی  ، مالی وامور بیمه شدگان منتقل می گردد .

قسمت امور بیمه شدگان :

انجام کلیه تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت از اهم وظایف این قسمت می باشد . متصدیان شاغل دراین قسمت باتوجه به پرونده اختصاصی بیمه شده تحت عنوان پرونده بیمه ای نسبت به شمول نمودن افراد جهت انواع کمکها اقدام می نمایند .

قسمت نامنویسی و حسابهای انفرادی :

وظیفه مربوط به ضبط و حفظ و نگهداری سابقه بیمه شدگان و همچنین جمع بندی و مرتب کردن و ارائه گزارشها مختلف برعهده این واحد می باشد.

صدور ،تمدید و تجدید دفترچه درمانی باتوجه به سابقه بیمه شدگان از جمله وظایف این واحد است .

قسمت بازرسی :

وظایف این قسمت شامل موارد زیر است :

  1. بازرسی از کارگاههای تحت پوشش سازمان
  2. شناسایی بیمه شدگان و کارگاههای تحت پوشش
  3. توجیه کارفرمایان و بیمه شدگان نسبت به قانون تامین اجتماعی

قسمت اجرائیات :

وظیفه اصلی این قسمت همانگونه که از نامش پیداست صدور اجرائیه های مختلف در صورت عدم پرداخت حق بیمه از سوی کارفرمایان است . پیگیری وصول حق بیمه بعداز مرحله اخطاریه وظیفه دیگراین واحد است .

قسمت حسابداری :

وظیفه این قسمت رسیدگی به حسابهای هزینه های اداری ، پرسنلی ، تعهدات قانونی ، درآمد و ارسال گزارشهای لازمه است . تهیه ترازنامه وظیفه دیگر این واحد است . در ادامه به تشریح روند کار حسابداری خواهیم پرداخت .

قسمت اموراداری و خدمات :

بررسی و رسیدگی به امور اداری ،پرسنلی ، خدماتی و رفاهی کارکنان را به عهده دارد .

مسائل و مشکلات شغلی کارکنان از جمله استخدام ، جذب ، بکار گیری ، احکام حقوقی ، گروههای شغلی و غیره از وظایف این واحد می باشد ضمنا بررسی حضور کارکنان از نظر فیزیکی نیز به عهده این قسمت است .

تشریح وظایف واحد حسابداری  :

حسابداری دولتی در این سازمان 4 مرحله دارد :

  1. ثبت داد وستد ها و فعالیتها مالی در سیستم  .
  2. طبقه بندی معاملات و فعالیتها در سیستم .
  3. خلاصه کردن نتایج فعالیت های مالی  بصورت تنظیم ترازنامه و صورتحساب درآمد و هزینه .
  4. تفسیر و تجزیه و تحلیل ارقام مندرج در صورت حسابها

 

سیستم های واحد حسابداری شامل موارد زیر است :

  1. سیستم بانک درآمد
  2. سیستم بانک تعهدات قانونی
  3. سیستم اموال و اثاثیه
  4. سیستم حقوق و دستمزد
  5. سیستم بودجه و اعتبارات
  6. سیستم مالی

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 16:45 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود گزارش کارآموزی سیستم حسابداری بانکداری اسلامی بانک ملی

گزارش کارآموزی سیستم حسابداری بانکداری اسلامی بانک ملی

گزارش کارآموزی سیستم حسابداری بانکداری اسلامی بانک ملی در 95 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات95
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

گزارش کارآموزی سیستم حسابداری بانکداری اسلامی بانک ملی در 95 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 16:45 ] [ مارال ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 صفحه بعد