دانلود پروژه کارآفرینی طرح کشت صیفی جات و سبزی جات

پروژه کارآفرینی طرح کشت صیفی جات و سبزی جات

پروژه کارآفرینی طرح کشت صیفی جات و سبزی جات در 25 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

پروژه کارآفرینی طرح کشت صیفی جات و سبزی جات در 25 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مقدمه

تقاضای مداوم برای سبزی های تازه و فراورده ها در بازارهای کشور نشان دهنده عظیم بودن نقش اقتصادی صنعت تولید

سبزی وسهم آن در بر آورد کردن عمده رژیم های غذایی است متخصصین  علم تغذیه معتقدندکه مصرف سبزی ومیوه به

صورت تازه یافراورده ای ازبروزناراحتیهای ناشی ازفقرغذایی جلو گیری می کند.خوشبختانه مصرف سبزی و میوه به صورت تازه در ایران بسیار رایج است.

و کمتر سفره ایمی توان یافت که خالی از آن باشدولی با این حال یاد آور می شویم که علی رغم  قدمت وسابقه طولانی کشت تعداد قابل ملاحظه ای ازسبزیها درایران پیشرفت قابل توجهی دراین  زمینه صورت نگرفته است.

ومادرزمینه تهیه بذر،تولید و انبار داری وبازاررسانی بعلت عدم توجه به اصول صحیح علمی وتکنیکی دچارنا بسامانی های

عمده ای می باشیم  که با کاربر آخرین روش های علمی کشور  ما نیز به صورتیکی از مهمترین ممالک صادر کننده انواع سبزی به صورت خام و فرآورده ای باشد.

خصوصاً منطقه ی مغان به علت همسایه بودن با کشور آذربایجان در این زمینه نقش مهمی ایفا کندلذا  اهمیت دادن  به گلخانه ولی با مدیریت صحیح می تواند منطقه ما را به سوی کشاورزی مدرن سوق دهد.

اهمیت اقتصادی طرح :

تولید سبزی به روش گلخانه ای بستری مناسب برای برگشت سریع و مطمئن  سرمایه گذاری های کشاورزی  است  که  باعث ثبات در منطقه برای

سبزی کاری با  خارج کردن این حرفه از حالت فصلی به  دائمی می گردد . حرفه ی  سبزی کاری  به میزان  قابل توجهی  به اقتصاد  ملی کمک می کند

و علاوه بر کشاورزان نفرات زیادی را نیز در زمینه های متعددی نظیر تهیه ی فرآورده های سبزیجات ،

حمل ونقل و بازار یابی جذب می نماید که با توجه به نیروی  انسانی فراوان و  بازار عرضه ی مناسب داخلی وخارجی 

پرورش سبزی وطرح مدرن سبزی کاری از دور نمای روشنی در منطقه داراست وقابلیت جذب قسمت عمده ی سرمایه گذاری های بخش کشاورزی را دارد.

اهداف طرح :

1) اشتغال زایی:

با توجه به جمع کثیر افراد جویای کار در منطقه این طرح می تواند در صورت کافی و مدیریت صحیح موفقیت قابل توجهی برای اشتغال زایی داشته باشد مخصوصا[SP]ً اشتغالی مطمئن و دائمی

 

2)خارج کردن کشت از حالت فصلی به دائمی:

کشاورزی در منطقه با توجه به شرایط خاص فصلی برای مدت محدودی است. لذا منطقه با توجه به پتانسیل های موجود دیگر

  نیاز مند  سیستمی است تا  با  خارج از این مرحله کشاورزی  وارد  مرحله ای  مطمئن و دائمی گردد. احداث گلخانه با توجه به کنترل آن در شرایط مطلوب می تواند کشاورزی را در چهار فصل به صورت درآمد زا احیاء کند.

3)برگشت مطمئن و متمادی سرمایه:

درکشاورزی شرایط به مطلوب و نامطلوب تقسیم می شوندکه علل برگشت نامطمئن سرمایه شرایط نامطلوب است.عمده شرایط نامطلوب اقلیمی است

که برای بهره برداری درمقیاس کوچک میتوان آن رادستکاری کرد آن مقیاس کوچک می تواندیک گلخانه مناسب باشدکه درآن حد اکثر شرایط قابل کنترل اند و برگشت مطمئن و متمادی سرمایه مهیاست.

4) نیاز منطقه به محصولات تازهو فراورده ای و قابلیت منطقه برای صادرات محصولات کشاورزی.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 18:14 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروژه کارآفرینی طرح گالری هنر

پروژه کارآفرینی طرح گالری هنر

پروژه کارآفرینی طرح گالری هنر در 43 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات43
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

پروژه کارآفرینی طرح گالری هنر در 43 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مقدمه :

خلق و ایجاد هر اثر هنری ، بازتاب احساسات و ادراكات انسان هنر مند از محیط پیرامون او و در زمینه های مورد علاقه اوست .در تعریفی ساده نقاشی سطحی ست كه

با رنگ پوشانده شده است .رنگدانه ها معمولا در خاك ، سنگ و شن و یا در اجزای موجودات زنده وجود دارند و امروزه انواع مصنوعی آنها ساخته می شود. از نقاشی در طول تاریخ ، برای تزئین محل زندگی ، ابراز طرز تلقی و تفكرات انسان و راهی برای ارتباط و ثبت فرهنگها استفاده شده است. نقاشی همواره با بیان بصری و خلاقیت و زیبایی پیوندی عمیق دارد.

در جهان معاصر ، هنر مند كسی است كه همطراز با یك دانشمند از بصیرتی والا برخوردار است و آثارش آینه تمام نمای منش و دنیای اوست. در تعریفی ساده ، نقاشی

وسیله ای برای باز نمایی ، بیان احساس و نشان دادن اشكال مختلف به وسیله طرح و رنگ است .

 

توصیف پروژه :

تعریف كسب و كار: خدمات ارائه شده در گالری و فروشگاه شامل :

تابلوی نگارگری ، گل و مرغ ، نقاشی روی كوزه  شیوه نگارگری ،كارت پستال ، قاب قرآن ، تذهیب و غیره .....

نوع كسب و كار ما شراكتی است كه سرمایه آن توسط اعضای گروه تامین می شود. واحد كاری ما واقع در بلوار معلم ، جنب املاك امید با مساحت 60 متر مربع در طبقه همكف واحد تجاری می باشد و میزان اجاره پرداختی ما در ماه 1000000 ریال می باشد همچنین مبلغ پیش پرداخت ما برای اجاره 5000000 ریال می باشد.

در آمد ما از فروش اجناس بدست می آید كه در ماه حدود سه تابلوی تذهیب ،

حداقل 4 عدد گل و مرغ، حد اقل 10 نقاشی روی كوزه ، 20 تا 30 كارت پستال،

1 الی 2 قاب قرآن است.

امكان سنجی :

جایی را كه ما برای تاسیس گالری در نظر گرفته ایم واقع در بلوار معلم می باشد.از نظر جغرافیایی گالری ما در شمال غرب مشهد تاسیس شده ، آب و هوا تاثیری روی واحد كاری ما ندارد و از نظر فرهنگی با تحقیق به عمل آمده علاقه مردم نسبت به این هنر و فرهنگشان در این زمینه پی بردیم و هنگامیكه نظر را در مورد تاسیس این گالری جویا شدیم و با استقبال آنها روبه رو شدیم ، تصمیم به تاسیس این واحد گرفتیم .

از نظر اقتصادی چون در آن محدوده مشابه واحد كاری مورد نظر وجود ندارد آنجا را از هر لحاظ مناسب دیده ایم .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 18:14 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروژه کارآفرینی طرح مراحل تولید قند کارخانه چناران

پروژه کارآفرینی طرح مراحل تولید قند کارخانه چناران

پروژه کارآفرینی طرح مراحل تولید قند کارخانه چناران در 23 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات23
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

پروژه کارآفرینی طرح مراحل تولید قند کارخانه چناران در 23 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مقدمه:  

در این پرژه به مراحل تبدیل چغندر به قند در کارخانه قند پرداخته شده  و هدف از این پروژه آشنای با مراحل تولید قند و دستگاه های مورد نیاز و همچنین نیروی انسانی مورد نیاز برای کار می باشد.

پیشگفتار:

 امروزه در شاخه صنایع غذای قتد به عنوان یکی از محصولات استراتژیک در دنیا شناخته شده است انرژی زیاد در مقدار کمی از این ماده از یک طرف و کاربرد آن در اکثر صنایع نوشابه سازی ، شکلات ، شیرینی و سایر محصولات غذای از طرف دیگر این ماده را به عنوان یک ماده شاخص در صنایع غذای در آورده است لزا امروزه بحث های مختلفی در مورد این ماده عنوان می شود ورود قندهای مصنوعی از جمله ساکارین  و سایر ترکیبات که گاهی تا هزار برابر قند معمولی شرینی دارند  و گیاه چغندر که گیاهی  پرتوقعی از لحاظ آب است و شدیداً نیاز به آب دارد ، همه و همه ممکن است درسال های آخیر تصمیمات چشمگیری را در مورد جایگزینی محصولی دیگر بجای قند عنوان کند و ما در اینجا قصد داریم تا قسمتی از پروسه این محصول را عنوان کنیم.

   ساکارز قندی است که از یک ملکول گلوکز و یک ملکول فرکتوز تشکیل شده است که در نیشکر نیز همین قند می باشد کارخانه جات نیشکر عموماً نیشکر را تا به دست آوردن شکر زرد آن می توانند پیش ببرند ولی از آن به بعد تصفیه خانه ها باید شکر زرد را به شکر سفید تبدیل کنند

   در چغندر قند موادی وجود دارد که در حین پرسه مانع از تشکیل قند می شود که این مواد هر کدام باید به شکلی از آن جدا شوند و جود پرتئین ها، اسید آمینه ، پکتین و... همه وهمه مانع از کار می شود لزا دانشمندان این مواد را به وسیله تعقییر PH شربت بدست آمده از چغندر ، از جریان خارج می کنند.

    بحث نگهداری چغندر از اهمیت خاصی بر خوردار است که در دنیای امروز می توانند با فرستادن اشعه های مختلف به سیلوهای چغندر مانع از پوسیدگی چغندر شوند در کشور ما وجود فینتیلاتورهای دمنده هوا به داخل توده چغندر از دیر باز مورد ااستفاده قرار گرفته است . افزایش ماندگاری در سیلوها  ضایعات بسیاری را به همراه دارد چون چغندر تنفس می کند و مقداری از قند را در خود به حدر می دهد پس در ابتدا ساخت سیلوهای صنعتی اولین گام در جهت میل به یک راندمان خوب در یک کارخانه می باشد می دانیم چغندر در 4+ درجه جوانه می زند و °c3- یخ می زند باز شدن یخ در چغندر ضایعات زیادی را به همراه دارد لزا دمای سیلو بسته به هوای خارج سیلو متفاوت از 3 درجه تا 1- درجه می باشد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 18:14 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروژه کارآفرینی نصب جالیوانی در اماکن عمومی

پروژه کارآفرینی نصب جالیوانی در اماکن عمومی

پروژه کارآفرینی نصب جالیوانی در اماکن عمومی در 35 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات35
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

پروژه کارآفرینی نصب جالیوانی در اماکن عمومی  در 35 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

تعیین گرایش وعنوان پروژه

 

عنوان پروژه ، جالیوانی جهت نصب در اماکن عمومی میباشد. بر اساس تحقیقات انجام شده از مشکلات موجود به هنگام نوشیدن آب از آبسرد کنهای موجود در اماکن عمومی نشان میدهد که بارزترین مشکل نبود لیوان و به تبع آن نوشیدن آب با دست و یا  مستقیما با دهان میباشد .

لازم به ذکر است که در حال حاضر چند نوع بیماری مسری وجود دارد که از طریق نوشیدن آب در اماکن عمومی با دست ویا با دهان انتشار میابد. علاوه بر این نوشیدن آب با دست آلوده نیز موجب بروز بیماریهایی در خود افراد میشود که میتواند مسری و غیر مسری باشد . بنابراین هر اقدامی که در راستای پیشگیری از بروز بیماری ها در جامعه صورت گیرد میتواند از همه ی جهات به نفع آن جامعه باشد.

پس در این قسمت یک مسئله مطرح میشود و به دنبال آن یک نیاز شکل میگیرد ، نیاز به لیوان در محل قرار گیری آب سردکن ها و آبخوری ها و همچنین نیاز به جایی برای نگهداری این لیوان ها.

 

2-1- تعیین استراتژی و اهداف پروژه

 

بر اساس نظر سنجیهای به عمل آمده از مدیریت اماکن عمومی مشخص شد که نصب جالیوانی در محل قرار گیری آب سردکن ها ، هزینه های بسیاری را متوجه آنها میسازد. از طرفی هم اقدامی جهت جبران هزینه های صرف شده در این زمینه صورت نگرفته است.

علاوه بر همه ی اینها نمیتوان از آلودگی ناشی از دور ریختن لیوانها پس از استفاده نیز چشم پوشی کرد . چون این موضوع هم یک معضل در مدیریت و بهداشت اماکن عمومی ایجاد میکند. و به دلیل بروز همین ذکر شده است که ما فقط میتوانیم در مکانهای خصوصی و کم تردد ، لیوان را در کنار آبسردکن بیابیم.

نتیجه اینکه در این بخش نیز مسئله ای دیگر و نیازی دیگر شکل میگیرد، نیاز به یک

2

جالیوانی که هم پاسخگوی نیاز مردم به لیوان در هنگام نوشیدن آب باشد و هم تا حدودی به نفع مدیریت اماکن عمومی واقع شود و یا حداقل اینکه ضرری را متوجه آنها نسازد.

 

3-1- تعریف مفاهیم اولیه

 

در پروسه ی ایده پردازی و طراحی جالیوانی مزبور جهت استفاده در اماکن عمومی این موارد باید در نظر گرفته شود :

آبسردکن نباید فراموش کرد که این محصول جهت قرار گیری در نزدیکی آبسردکن ها و آبخوریها طراحی میشود. بنابراین باید قابلیت نصب بر روی این دستگاه ویا دیوار کنار آن را دارا باشد.

لیوان لیوانهایی که داخل این محصول قرار میگیرند یکبار مصرف هستند، بنابراین انجام تحقیقات در خصوص انواع لیوانهای یکبار مصرف ، استانداردها و موارد مصرف آنها نیز ضروری میباشد.

یوزر یا استفاده گر شناخت کامل نیازها ، علایق و رفتار استفاده کننده در خصوص محصول مورد نظر از اصول اولیه ی طراحی است که در فصل بعد به طور کامل و دقیق مورد بررسی قرار میگیرد.

در این پروژه استفاده گر میتواند همان مراجعه کننده به مکان عمومی باشد و به طور معمول مراجعین به اماکن عمومی از تمامی اقشار و طبقات اجتماعی در همه ی سنین و همه ی شرایط میباشند. مانند : کودکان ، سالمندان ، افراد بیمار ،مسافران ، توریستها و جهانگردان و... 

واسطه ها تمامی محصولات مورد استفاده در جوامع جدا از طراح و تولیدکننده به وسیله ی واسطه و یا واسطه هایی به دست استفاده گرها میرسد که معمولا این واسطه ها عبارتند از : تبلیغات ، بازاریابها و فروشندگان.

در خصوص این پروژه ، یک واسطه ی خاص وجود دارد که همان تصدی گری و مدیریت مکانهای عمومی است که بر خلاف واسطه های دیگر هیچ سودی از این عمل متوجه آن

3

نمیباشد. بنابراین جهت نصب این محصول در اماکن عمومی ، موضوع سود و ضرر آن مکان نیز اهمیت بسیاری میابد.

تولید کننده قابل ساخت و اجرا بودن یک طرح و ایده نیز از اصول طراحی است که باید به آن توجه شود و در این مورد نیز باید با کمترین مواد و متریال تا حد ممکن بهترین و کاراترین محصول را تولید کرد. در راستای این هدف انجام تحقیقات و مطالعات در خصوص خواص مواد و روشهای ساخت آنها و همچنین در مورد نحوه ی مونتاژ قطعات محصول لازم و ضروری میباشد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 18:14 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروژه کارآفرینی طرح تولید اسکاج

پروژه کارآفرینی طرح تولید اسکاج

پروژه کارآفرینی طرح تولید اسکاج در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

پروژه کارآفرینی طرح تولید اسکاج در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

چشم انداز

ما برای شستشوی بهتر ظروف متنوع و زیبایتان ، محصولات متنوع و مرغوبتری داریم .برای سلیقه های مختلف

 و با قیمت های مناسبتر . ما می خواهیم از شستشوی ظرف هایتان لذت ببرید. محصولاتمان را خیلی راحت تهیه کنید و به دیگران هم سفارش کنید .

ماموریت

ما سلامتی شما را وظیفۀ خود می دانیم . شما می توانید بدون ترس از زخمی شدن دستان لطیفتان و ترس از تمیز نشدن ظروف زیبایتان با آرامش خاطر به شستشو بپردازید . با محصولاتمان به شما این ارمغان را می دهیم که با آرامش و آسودگی ، خیلی سریعتر و نیز تمیزتر ظرف هایتان را بشویید  .

اهداف

1 .کاهش قیمت این محصول بعنوان یکی از اقلام مصرفی روز مره درمنزل و محل کارتان و حتی ماشینتان

2 . ایجاد نمایندگی فروش مستقیم و توزیع مناسب در سطح شهر و منطقه برای دسترسی آسان شما

3 . افزایش تنوع محصولات بر اساس سلایق مختلف

4 . صادرات محصولات متنوع به خارج از کشور بخصوص کشور های همسایه و نیز کشور های آسیای میانی

5 . ایجاد اشتغال متناسب با توسعۀ کارگاه

استراتژِی ها

1 .بازار یابی برای فروش در فروشگاه های زنجیره ای و رستوران ها و آشپز خانه ها

2 . استقبال و پشتیبانی و سرمایه گذاری از طرح های پیشنهادی سازنده

3 پیش بینی راهکار های مناسب تر جهت شستشو و نیز تولید دستکش های روکش دار.

4 . تبلیغات واقعی و موثر برای بهبود روند رو به رشد تولید و فروش محصولات

برنامه ها

1 . عقد قرارداد با رستوران ها و آشپز خانه ها و فروشگاه های زنجیره ای

2 . مطالعات برای صادرات حداقل نیمی از محصولات تولید شده به خارج از

کشور

3 . اقدام به تولید دو شیفت محصولات و افزایش نیروی کار

4 . تجهیز کارگاه به دستگاه های پیشرفته تر و در صورت امکان ارتقای دستگاه های قبلی

 

. اطلاعات کلی طرح:

 

عنوان طرح :     

کارگاه تولید اسکاچ و ظرفشو های دستی

مدت فعالیت اقتصادی(زمان لازم برای راه اندازی تا قبل از بهره برداری-زمان فعالیت در مشاغل ایجاد شده از طرح):

 از ابتدای شروع کار،به مدت کمتر از سه ماه کارگاه آمادۀ بهره برداری می باشد و پس از آن در کمتر از 18 ماه برگشت سرمایه و بعد از آن سوددهی کامل خواهد بود که با توجه به مصرفی بودن محصول ،زمان ، نامحدود است .

جمع کل هزینه ها :

به حروف :      یک میلیارد           (ریال)  ، به عدد  000،000،000،1        (ریال)

سهم هزینه های نیروی انسانی(بر حسب درصد):

تقریبا در حدود 45% هزینه ها

تعداد همکاران در مرحلۀ اجرا و بهره برداری:

 از ابتدا تا شروع تولید 6 نفر و با شروع تولید حداقل 18 نفر

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 18:13 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروژه کارآفرینی طرح شرکت قطعه سازی ماشین

پروژه کارآفرینی طرح شرکت قطعه سازی ماشین

پروژه کارآفرینی طرح شرکت قطعه سازی ماشین در 36 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات36
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

پروژه کارآفرینی طرح شرکت قطعه سازی ماشین در 36 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

ویژگی های عمومی شرکت تولیدی – صنعتی میثاق

شرکت تولیدی و صنعتی میثاق یک شرکت خصوصی است که در سال 1362 با هدف افزایش ظرفیت تولیدی در داخل کشور و خود کفایی کشور در زمینه تولید قطعات خودرو در شهرک صنعتی سیمین دشت شهرستان کرج تاسیس گردید .

شرکت تولیدی و صنعتی میثاق در کرج – شهرکت صنعتی سیمین دشت – بعد از فلکه دوم شماره 36 واقع شده است . شرکت قطعه سازان میثاق تولید انواع قطعات و مجموعه های فلزی خودرو از جمله : اگزوز ، جک ، سپر ، گلویی باک بنزین و زاپاس بند ، را برای خودرو سازان داخلی از جمله سایپا ، ایران خودور ، گروه بهمن (ایران وانت ) ، کرمان خودرو ، پارس خودرو و شرکت مرتب عهده دار می باشد . ظرفیت این کارخانه با در نظر داشتن نیاز بازار های داخلی و کارخانجات خودروسازی به تولید بالغ بر 1500 تن انواع اگزوز و 1200 تن در سال در زمینه سایر محصولات می باشد . همچنین در تولید انواع جک هیدرولیک ، جک مکانیکی و پانتوگراف نیز شرکت فعال می باشد .

این کارخانه از مجهزترین کارخانجات تولید قطعات خودرو می باشد و در این خصوص از بهترین ماشین آلات تولیدی از جمله انواع پرس های ضربه ای و هیدرولیک ، گیوتن ، تراش ، فرز ، خم کن و خط تولید مکانیزه اگزوز سازی استفاده می کند با راه اندازه کامل خط خودکار تولید انباره اگزوز در این شرکت ، ظرفیت تولید انواع اگزوز به 3000 تن در سال رسیده است . این کارخانه حدود 75 نوع محصول تولید می کند که به تفکیک 1000-500 گلویی اگزوز ، 500-300 اگزوز نیسان ، 400-300 اگزوز پژو در ماه تولید می کند .

این کارخانه با هدف بهبود کیفیت محصولات تولیدی خود اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی جهت ارتقای سطح دانش پرسنل ، ساخت و راه اندازی آزمایشگاه مجهز به دستگاههای تست مطابق با استاندارد های خودروسازان و ایجاد واحد طراحی مهندسی نموده است .

اقدامات انجام شده توسط واحد فنی – مهندسی

واحد فنی – مهندسی میثاق با استفاده از جدیدترین روش ها در زمینه طرح ریزی پیش هنگام کیفیت محصول و بهره گیری از جدیدترین نرم افزارهای طراحی مشغول به فعالیت می باشد . این واحد با توجه به نیاز شرکت های خودرو سازی اقدام به طراحی اگزوز خودرو کاروان متعلق به شرکت سایپا ، اگزوز خودروی PK متعلق به شرکت پارس خودرو و اگزوز وانت مزدا 2000 متعلق به گروه بهمن و مزادا سواری و ماشین باری نموده که مورد تایید شرکت های سفارش دهنده قرار گرفته است از جمله دیگر اقدامات واحد طراحی – مهندسی طراحی سپر فلز زیبا جهت استفاده در خوروهای وانت تولید کارخانه سایپا بوده که هم اکنون تولید و بر روی وانت های نیسان نصبت می گردد و از سایر اقدامات صورت گرفته طراحی و ساخت مجموعه زاپاس بند و اگزوز خودروی کاروان ساخت شرکت سایپا می باشد که از مزایای زاپاس بند طراحی شده قرار داشتن پیچ انتقال نیرو در داخل صندوق عقبل و همچنین قابلیت استفاده از آچار چرخ جهت جابجایی زاپاس با نیرویی اندک می باشد و این واحد با تغییر خط تولید کارخانه ایران وانت از مزادا 1600 به مزادا 2000 اقدام به طراحی و تولید اگزوز خودروی مربوطه را نموده که مورد تایید مراجع خارجی نیز قرار گرفته است .

اقدامات انجام شده توسط واحد آزمایشگاه

خط مشی آزمایشگاه شرکت میثاق انجام صحیح و به موقع آزمایش ها بوده و توانایی انجام آزمون هایی نظیر سالت اسپری ، سختی سنجی ، متالوگرافی ، اندازه گیری ابعادی و آزمونهای کیفی جوشکاری را دارا می باشد .

اقدامات انجام شده توسط واحد کنترل کیفیت

واحد کنترل کیفیت این شرکت تا کنون اقدام به طراحی و ساخت تجهیزات مربوط به آزمون های عملکرد و دوام محصولات خود ، از جمله آزمون نشتی انباره اگزوز ، آزمون مقاومت داخلی انباره اگزوز و آزمون عملکرد جک خودروهای زانتیا ، پراید و نیسان نموده است .

با هدف ارتقای سطح کیفیت ، افزایش توان تولیدی و کاهش قیمت تمام شده محصول اگزوز خود اقدام به نصب و راه اندازی خط تولید انباره اگزوز و دستگاه پانچ لوله داخلی انباره اگزوز ، لوله خم کن CNC نموده است خط خودکار تولید انباره اگزوز که از سه واحد مجزا تشکیل شده است توانایی تولید انباره در اشکال گرد و بیضوی را دارا بوده و با استفاده از آن امکان تولید انباره اگزوز از ورق هایی تا ضخامت  25/1 میلیمتر وجود دارد . دستگاه پانچ لوله هایی از قطر 32 تا 60 میلیمتر و به طول 600 میلیمتر را دارا می باشد .

برنامه های شرکت در زمینه توسعه

شرکت میثاق برای دستیابی به اهداف تجاری خود و همگام شدن با پیشرفت تکنولوژی طرح هایی در زمینه تهیه ماشین آلات مدرن از جمله دستگاه خم کن CNC و نصب Flexible و Joint و Catalytic Convertor بر روی اگزوز را در دست اجرا دارد .

شرکت قطعه سازان میثاق

با استقرار و پیاده سازی سیستم های مدیریت کیفیت از جمله استاندارد بین المللی 9000-2000 ISO و9000QS و 19649 TS(9000TS) اهداف زیر را مدنظر دارد :

  • ارتقاء مستمر کیفیت محصولات تولیدی
  • جلب رضایت مشتریان
  • توسعه منابع انسانی و بهبود شرایط کاری کارکنان
  • ارتقاء سطح دانش فنی تولید

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 18:13 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروژه کارآفرینی مراحل تاسیس آموزشگاه کامپیوتر

پروژه کارآفرینی مراحل تاسیس آموزشگاه کامپیوتر

پروژه کارآفرینی مراحل تاسیس آموزشگاه کامپیوتر در 11 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات11
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

پروژه کارآفرینی مراحل تاسیس آموزشگاه کامپیوتر در 11 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مقدمه :

امروزه با هوش ترین افراد هم به سختی قادرند سرعت فراگیری خود را با سرعت رشد و توسعه علوم كامپیوتری تطبیق دهند . رقابت شدیدی كه در سالهای اخیر بین تولید كنندگان نرم افزار در گرفته است ؛ هر روز باعث عرضه محصولات نرم افزاری جدید تر می شود  باتوجه به این موضوع كاربرانی موفق ترند كه روحیه ، وقت وامكانات لازم برای تطبیق خود با نرم افزارها و شرایط جدید را داشته باشند .

آموزشگاه های كامپیوتر امروز بخشی از این مهم را به عهده دارند وبا ارائه خدمات آموزشی به تسریع روند آموزشی كمك شایانی می نمایند .

هدف :

اولین دلیل انتخاب این پروژه كمك به بالا بردن ارتقا علمی و سواد كامپیوتری مردم است ودیگری آشنا شدن مردم با نرم افزارهای جدید و علوم كامپیوتری رو به رشد است .

توصیف پروژه :

پروژه ما یك آموزشگاه كامپیوتر است كه در یك محل 50 متری واقع در خیابان شهید ستاری نبش ستاری 26 دایر شده است . ظرفیت این آموزشگاه 30  نفر می باشد كه همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 شب دایر می باشد ویكی از شرایط مهم این آموزشگاه  دارا بودن كادر مربیگری ایده آل  مكان آموزشی مناسب دارا بودن سیستم به تعداد كافی و همچنین دارا بودن  خطوط پر سرعت ADSL می باشد كه باعث شده تا كار آموزان  از ارائه خدمات آموزشی این آموزشگاه راضی باشند  .

 

توصیف پروژه با منطق

علت انتخاب این پروژه دلایل علمی اجتماعی و اقتصادی مختلفی دارد كه به شرح زیر می باشد :

1- نیاز روز افزون بشر به كامپیوتر واینترنت .

2-وابسته شدن تمامی مشاغل اعم از پزشكی ،هنری ، تجارت ، صنعت و غیره به كامپیوتر .

3-پیش نیاز شدن واحد های كامپیوتری برای اشتغال وخارج از توان بودن برگزاری این دوره ها برای دولت .

4- باتوجه به مسائل ذكر شده آموزشگاه های  كامپیوتر از درامد نسبتا خوبی برخوردار هستند .

مكان سنجی :

1- اجرای این پروژه نیاز به صرف هزینه های خرید كامپیوتر و تجهیزات دارد كه سازمان فنی و حرفه ای به داوطلبان تاسیس آموزشگاه وام پرداخت می كند  .

2- برای اینكه بتوان یك آموزشگاه  دایر نمود نیاز به چند عدد كامپیوتر و میز و وبقیه تجهیزات آموزشی می باشد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 18:13 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروژه کارآفرینی احداث گلخانه صنعتی

پروژه کارآفرینی احداث گلخانه صنعتی

پروژه کارآفرینی احداث گلخانه صنعتی در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات21
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

پروژه کارآفرینی احداث گلخانه صنعتی در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مشخصات محل اجرای طرح

استان:   اصفهان                             شهرستان:  فلاورجان                                بخش:روستای شرودان

 

ویژگی های محل اجرای طرح

١.مساحت؟٤٠٠٠مترمربع

٢.محل اجاره ای است یاتملیکی؟ تملیکی

٣.درصورتی که محل خارج شهراست فاصله آن تامرکزوفاصله آن تاجاده اصلی چقدراست؟تاشهر٢کیلومترتاجاده اصلی١کیلومتر

٤.ویژگی(ویژگی های)مهم محل(مکان)چیست؟خاک وآب مرغوب

 

میزان کل سرمایه گذاری١٬٤٠٧٬٧٥١٬٤٠٠ ریال

 

میزان اشتغال زایی طرح:عالی

٢.خلاصه مدیریتی

مهمترین بخش یک طرح کسب وکاربوده که کلیه خوانندگان اعم ازبانکها،سرمایه گذاران و...آن رامطالعه می نمایند.

دراین قسمت اطلاعات اصلی وکلیدی بخشهای مختلف به طورخلاصه نوشته می شود.این اطلاعات شامل معرفی نوع کسب

وکارشامل معرفی نوع کسب وکار(تولیدی/خدماتی و...)اهداف ومأموریت،محصولات،تجهیزات،نیروی انسانی،میزان تولید، منابع مالی،میزان سوددهی و...درنهایت آینده کسب وکارمی باشد.

 

احداث گلخانه صنعتی جهت تولید صیفی جات و سبزیجات گلخانه ای اعم از خیار،گوجه،ریحان،تربچه و .... .

هدف: اشتغال زایی و امرار معاش.

منابع مالی٢٠٪ازپس اندازخودم و٨٠٪ازحمایتهای مالی دولت واعتبارات دولتی

تجهیزات:وسایل سرمایشی و گرمایشی و ایستگاه پمپاژ آب جهت آبیاری قطره ای و فن های تهویه.

نیروی انسانی دو نفر کارگر و یک کارشناس کشاورزی.ودرصورت توسعه به تعدادکارگران بیشترنیازاست ودرمجموع آینده بسیاردرخشنده وپردرآمدی دارد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 18:13 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروژه کارآفرینی طرح شرکت تبلیغاتی زاگرس

پروژه کارآفرینی طرح شرکت تبلیغاتی زاگرس

پروژه کارآفرینی طرح شرکت تبلیغاتی زاگرس در 78 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات78
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

پروژه کارآفرینی طرح شرکت تبلیغاتی زاگرس در 78 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مقدمه:

در جامعه ی امروزی تبلیغات جزء لاینفک اقتصاد و فروش به حساب می آید و هر دستگاه سازمانی که از آن به نحوه احسن استفاده برد به نتایج غیر قابل مقایسه ای با رقبایی که از آن بی بهره اند دست خواهد یافت. پس امروزه در جامعه یی که به سمت مردمی شدن پیش می رود لازم است هنرمند از برج عاج خویش به زیر آید و ابائی نداشته باشد که اثری مثلاٌ با سوژه یک مغازه قصابی نیز خلق کند . بلکه این موارد لازمه ای زندگی امروزی و نیاز جامعه است. لازم است هنرمند جنبه های خیالپردازانه صرف را رها کند و در میان سایر انسانها به انسانی فعال تبدیل شود و از فنون ، مواد و روشهای کار امروزی آگاه باشد وبدون رها کردن حس ذاتی زیبایی شناسی خود، با فروتنی و قدرت و کارآیی، پاسخگوی مسائلی باشد که در پیرامونش مطرح می شود و کاملاٌ روشن است تا زمانی که هر نسبت به مسایل زندگی بیگانه باشد  به ناچار علاقمندان انگشت شماری نیز خواهد داشت.

جلوه‌ی نمایان این امر در هنر گرافیک و تبلیغات آشکار می شود که رابطه ای بین اقتصاد و وسایل مورد نیاز مردم و هنری که این اطلاعات را به مردم می رساند به وجود آورده است در هر کاری جنبه های تبلیغاتی قوی باشد چه در فروش محصول ، چه در ارایه خدمات و ... و بر اصول علمی و اثبات شده ی هنر گرافیک، ارتباط شناسی ، روانشناسی، سواد بصری ، جامعه شناسی و در موارد مربوط به جنبه های خاص خود ، متکی باشد ، آن امر موفقیت بارز و آشکار در مقایسه با اموری که از این صنعت استفاده نکرده اند خواهد داشت در واقع تبلیغات فلشی دو طرفه است که یک سوی آن به طرف مردم و استفاده کنندگان است و روی دیگر به سمت تولیدکنندگان محصول و خدمات.

-1- معرفی کالا:

برای تبلیغات تجاری صدها تعریف كوتاه و بلند از طرف افراد و متخصصین بیان شده است. شاید بتوان ادعا كرد كه به تعداد افراد متخصص و اساتید تبلیغات برای این موضوع هم تعریف و شرح عنوان گردیده است. كتاب لغت فارسی (فرهنگ آموزگار صفحه 182- از انتشارات كانون معرفت) تبلیغ را رساندن پیغام یا خبر و همچنین امری را به دیگران شناساندن معنی نموده و نیز عمل آن را امری خوب یا بد وانمود كردن، چیزی را زیاد از حد جلوه دادن و امثال این‏ها تفسیر كرده‏اند. گرچه این امر درست یا كم و بیش با تعبیر كتب لغت و دائره‏المعارف‏ها یكسان است اما به طور وضوح معنی و مفهومی را كه ما امروز در ذهن داریم بیان نمی‏كند.

   در كتاب دائره‏المعارف «آمریكانا» تبلیغ یا Advertising چنین معنی شده است: «تبلیغ شامل پیام‏های دیداری گفتاری است كه از طریق وسائل تبلیغاتی با پرداخت وجه، مردم را به طریقی علاقه‏مند و موافق یك نوع محصول، یك خدمت، یك فكر، یك نقطه نظر و یا یك مارك بخصوص می‏نماید.»

   کاظم متولی در کتاب روابط عمومی و تبلیغات، این تعریف را بکار برده است: «‌فرآیند روشمند ارایه‌ اطلاعات‌ مناسب‌ در مورد كالاها و خدمات‌ به‌ مشتریان‌ و ترغیب‌ و متقاعد كردن‌ مؤ‌ثر مصرف‌ كنندگان‌ به‌ خرید كالاها و خدمات.» واژه‌ها و عبارات‌ «روشمند»، «اطلاعات‌ مناسب» و «ترغیب‌ و متقاعد كردن‌ مؤ‌ثر»، همگی‌ ناظر بر انجام‌ برنامه‌ ریزی‌ در فرآیند تبلیغات‌ است.

   در جای دیگر چنین آمده كه تبلیغا ت تجاری یكی از پنج عامل اساسی ارتباط است كه به وسیله تجار و صاحبان صنایع برای ترغیب مردم در خرج كردن پول به خاطر كالا یا خدمت به كار می‏رود و چهار عامل دیگر، فروش شخصی، توسعه فروش، انتشارات و وسایل توزیع ذكر شده است.

   بارنر، در كتاب تبلیغ نافع می‏نویسد: «تبلیغ مجموعه‏ای است كه اداره فعالیت‏های مختلف كه به اشكال و درجات متفاوت برای عملی ساختن هدف‏های تجارتی مدیران شركت‏ها یا صاحبان كارخانجات انجام می‏گیرد»

   در كتاب دیگری در مورد تبلیغ چنین آمده است: «تبلیغ شامل كلیه فعالیت‏هایی است كه به وسیله آن پیام‏های دیدنی و شنیدنی به اطلاع مردم رسانیده می‏شود تا به وسیله نفوذ در آن‏ها، مردم را وادار به خرید كالا و یا خدمات نموده و تمایل و علاقه آن‏ها را نسبت به افكار، نظرات، اعتبار و اشخاصی كه مورد نظر است جلب نمائیم.»

   در كتاب «موارد و متون تبلیغات» نویسنده می‏گوید: «تبلیغات فعالیت خاصی در بازاری كردن كالاها است كه هدفش آگاه ساختن مردم از محصولات و خدماتی است كه به فروش می‏رسد. تبلیغ در حالی كه مردم را آگاه می‏سازد و كالا را مشهور می‏كند، آنان را نیز به امری ترغیب می‏نماید»

   در كتب بازاریابی تعریف تبلیغات جنبه وسیع‏تری پیدا كرد. ویلیام.جی شولتس می‏گوید: «تبلیغات به كلیه اشكال ترغیب عمومی برای ایجاد تقاضا و بازار برای یك محصول یا خدمت اطلاق می‏گردد. این تبلیغات به وسیله صاحب كالا یا موسسه برای خریداران احتمالی به وسیله ارسال پیام مستقیم و یا از طریق وسائل تبلیغاتی انجام می‏شود. »

   در كتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف آقای دكتر پرویز زارعی تحت عنوان «تبلیغ یعنی چه؟» چنین آمده است: «به طور كلی تبلیغ یعنی دست یازیدن به اقداماتی، استفاده از راه‏هائی و به كار بردن وسائلی به قصد جلب توجه گرو‏ه‏های انسانی به حقانیت آئینی یا اصالت پدیده‏ای و دعوت ایشان به گرویدن بدان آئین و بهره گرفتن از آن شیء كه در فعالیت‏های تبلیغاتی كوشش در صحت و برتری آن به عمل آمده است.»

   تعریفی كه به وسیله انجمن بازاریابی بین‏المللی به عمل آمده به این شرح است: «تبلیغ»،  معرفی غیرشخصی برای ارائه عقاید، كالاها و خدمات با پرداخت وجه از طرف یك مسئول می‏باشد، یكی از علل تنوع تعاریف، تغییرات عمده‏ای است كه در امر تبلیغات به طور مداوم به وجود می‏آید زیرا هر تعریف پس از مدتی كهنه می‏شود و تبلیغ عوامل تازه‏تری را به خدمت می‏گیرد.

   و بالاخره تعریفی كه از نظر كلی بتواند جامع و شامل بوده و بتواند تبلیغات جاری را چنان توصیف كند كه از نقطه نظر بازاریابی نیز مورد قبول اكثریت قرار گیرد، تعریفی است كه در كتاب تبلیغات – Advertising – تألیف جون رایت و دانیل وارنر آمده: «تبلیغ عبارت از پیامی است كه به منظور ترویج عقیده و یا كالائی از طرف یك منبع كه به وسیله همان آگهی به جامعه معرفی می‏شود و نیز به وسیله وسائل تبلیغاتی به گروه‏های خاصی از جامعه منتقل گردد و برای انجام آن پول پرداخت شود.»

2-1- محل کار:

این شرکت تبلیغاتی در شهر کرمانشاه واقع می باشد. در میدان امام حسین (ع) – نبش بانک صادرات

3-1- سرمایه شرکت:

این طرح با سرمایه کل 1505840000 ریال را در بردارد که از این میان سرمایه ثابت 1224310000 ریال و سرمایه در گردش 281537801 ریال را در بردارد. برخی از هزینه های این طرح عبارتند از:

 

1100000000

هزینه مواد اولیه وبسته بندی

574000000

هزینه حقوق ودستمزد

28656000

هزینه انرژی(آب- برق- سوخت)

22100000

هزینه تعمیرونگهداری

86237800

هزینه پیش بینی نشده تولید

18109938

هزینه اداری وفروش

2446820

هزینه بیمه واحد تولیدی

53200000

هزینه استهلاک

24643600

هزینه استهلاک قبل از بهره برداری

 

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 18:13 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود گزارش کارآموزی کارخانه لاستیک کهرنگ

گزارش کارآموزی کارخانه لاستیک کهرنگ

گزارش کارآموزی کارخانه لاستیک کهرنگ در 100 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات100
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیگزارش کارآموزی

توضیحات کامل

گزارش کارآموزی کارخانه لاستیک کهرنگ در 100 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc  

 

مقدمه :

 

وسعت سازمانها و موسسات موجب می شود كه مدیر نتواند به همه امور بخصوص امور جزئی تر، نظارت و رسیدگی كند و ناچار باید قسمتی از اختیارات خود را به افراد واجد شرایط واگذار كند . هر قدر وسعت سازمان بیشتر شود و بر تعداد كاركنان افزوده گردد ، مدیر موظف است اختیارات بیشتری را واگذار كند و به دیگران هم در مدیریت نقش دهد و این تفویض اختیار در حالیكه افزایش بازدهی و ازدیاد علاقه بانجام كار را در دیگران ایجاد كند باعث تكامل افراد و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز و بهبود روابط انسانی در سازمانها می گردد.

تفویض اختیار باعث هرچه بیشتر تقسیم شدن كار و انجام درست تر و دقیق تر آن شده و مانع اتلاف وقت مدیران در امور غیر لازم می شود. برای تحقیق اهداف سازمان تفویض اختیار را باید شناخت و نتایج اختیار ضروری بوده و بایستی به اصول تفویض اختیار توجه كافی مبذول گردد تا موانع برقراری آن به راحتی از پیش پا برداشته شود. از سوی دیگر تفویض اختیار فرصت مناسبی به افراد كم تجربه می دهد.

گریس آرگریس می گوید « مدیران باید كاركنان را به قبول مسئولیتهای بیشتر تشویق كنند و شرایط انعطاف پذیری را برای رسیدن آنها به بلوغ و كمال فراهم آورند.( گری دسلر، 1373)

برای این منظور باید متذكر شد كه یكی از مهمترین كوششهای انسانی ، مدیریت است زیرا همه مدیران در همه رده ها و در همه گونه سازمان وظیفه بنیادی طراحی و یا نگهداشتن محیطی را بر عهده دارند كه در آن افراد از راه همكاری و به گونه ای گروهی، بتوانند ماموریتها و هدفهای برگزیده ای را به اجرا درآورند و به سخن دیگر مدیران این مسئولیت را بر عهده دارند تا فرصتی پدید آورند كه افراد بتوانند بهترین همكاری را برای رسیدن گروه به هدفهای خود ارائه دهند.

در این تعریف مدیریت نوعی كوشش و همكاری دسته جمعی خوانده شده و بر خلاف تعریفهای دیگر بر وجه اشتراك و مساعدت و به وجود آوردن محیطی مناسب برای شكوفایی فرد و درنهایت سازمان تاكید شده است.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 18:12 ] [ مارال ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 صفحه بعد