دانلود پروپوزال بررسی رابطه‌ی بین ابعاد شخصیت و سلامت عمومی در دانشجویان

پروپوزال بررسی رابطه‌ی بین ابعاد شخصیت و سلامت عمومی در دانشجویان

پروپوزال بررسی رابطه‌ی بین ابعاد شخصیت و سلامت عمومی در دانشجویان در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی رابطه‌ی بین ابعاد شخصیت و سلامت عمومی در دانشجویان در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

 بررسی‌های مرتبط با رضایت، سازگاری، و سلامت عمومی به مطالعه‌ی این امر می‌پردازد که افراد چگونه و به چه دلایلی تجارب خوشایندی در ابعاد مختلف زندگی‌شان به‌جا می‌گذارند. محققان در این زمینه متغیرهای گوناگونی چون سن، جنس، و ... را در حیطه‌های زیستی و اجتماعی، در سازگاری عمومی افراد مؤثر دانسته‌اند. اما، نتایج حاکی از آن بوده است که این متغیرها تأثیر اندکی در سازگاری و سلامت عمومی افراد دارند (فریدمن[1]، 2000). از آن پس، محققان به‌طور فزاینده‌ای به مطالعه و بررسی شخصیت و ابعاد آن به‌عنوان عاملی تأثیرگذار در سلامت عمومی افراد پرداختند و بررسی‌ها نشان دادند که شخصیت افراد می‌تواند مهم‌ترین عامل تأثیرگذار در سازگاری و سلامتی آنان به‌شمار آید (مک‌کری و کوستا[2]، 1980؛ مایرز و دینر[3]، 1995؛ هایز و جوزف[4]، 2003).

اخیراً تحقیق در زمینه‌ی شخصیت و ارتباط آن با سلامتی و آسیب‌های روان‌شناختی توجه بسیاری از محققان را به خود جلب کرده است. شواهد تجربی زیادی نیز وجود دارد مبنی بر این‌که صفات شخصیتی در ایجاد، کاهش، یا از بین بردن علایم اختلالات روانی نقش مهمی را ایفاء می‌کنند (وایدیگر و سیدلیتز[5]، 2002؛ وایدیگر، 2005). در دهه‌های اخیر، بسیاری از محققان بر این عقیده‌اند که مدل پنج عاملی شخصیت[6]، می‌تواند دانش ما را درباره‌ی شخصیت و سلامتی افزایش دهد (اسمیت و ویلیامز[7]،1992؛ به‌نقل از کروتکوف و هانا[8]، 2004). چنان‌که می‌توان گفت هر یک از پنج عامل اصلی روان نژندگرایی[9](N)، برون‌گرایی[10](E)، انعطاف‌پذیری[11](O)، دلپذیر بودن[12](A) و با وجدان بودن[13] (C)، به‌عنوان مجموعه‌ای از صفات سازش یافته‌ای هستند که می‌توانند هم به فرد و هم به گروه جهت رسیدن به نیازهای اساسی‌شان کمک نمایند (باس[14]،1996؛ به‌نقل از همان منبع).

 


[1]. Friedman

[2]. McCrae & Costa

[3]. Myers & Diener

[4]. Hayes & Joseph

[5]. Widiger & Seidlitz

[6]. Five Factor Model

[7]. Smith & Williams

[8]. Korotkov & Hannah

[9]. Neuroticism (N)

[10]. Exteraversion (E)

[11]. Openness (O)

[12]. Agrealeness (A)

[13]. Conscientiousness (C)

[14]. Buss

هدف پژوهش

هدف این پژوهش بررسی رابطه بین ابعاد شخصیت و سلامت عمومی در دانشجویان دانشگاه تبریز می باشد.

فرضیه های پژوهش

بین ابعاد شخصیت و سلامت عمومی در دانشجویان دانشگاه تبریز رابطه وجود دارد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 19:47 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی مسجد تاریخانه دامغان

پاورپوینت بررسی مسجد تاریخانه دامغان

پاورپوینت بررسی مسجد تاریخانه دامغان در 30 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات30
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمعماری و شهرسازی

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی مسجد تاریخانه دامغان در 30 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx



با توضیحات و تصاویر جامع و کامل

قابل ویرایش با 30 اسلاید زیبا

پشتیبانی پیامکی : 09191809834


فهرست مطالب :


تاریخچه مختصری از صد دروازه (دامغان)
مسجد تاریخانه دامغان ؛ قدیمی ترین بنای اسلامی در ایران
تاریخ ساخت تاریخانه
بنای مساجد
مساجد ، دانشگاه های اولیه
طراحی بنای مسجد تاریخانه
شکل مسجد
تعداد ستون ها
ضخامت ستون ها و علت قطوری آن ها
محراب مسجد تاریخانه
مناره مسجد
چرا مناره مسجد ، بیرون مسجد قرار دارد؟
فرضیه ای درباره مناره مساجد
نیاز به مرمت (تصویر)
مسجد در حال تخریب (تصویر)
شکل جدید مرمت!(تصویر)
طراحی  مناره (تصویر)
ورودی مسجد (تصویر)


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 19:46 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروپوزال بررسی نقش دینداری و ابعاد آن در پیش بینی تعهد زناشویی کارکنان سازمان بهزیستی

پروپوزال بررسی نقش دینداری و ابعاد آن در پیش بینی تعهد زناشویی کارکنان سازمان بهزیستی

پروپوزال بررسی نقش دینداری و ابعاد آن در پیش بینی تعهد زناشویی کارکنان سازمان بهزیستی در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی نقش دینداری و ابعاد آن در پیش بینی تعهد زناشویی کارکنان سازمان بهزیستی در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

تعهد به عنوان یک تصمیم برای ادامه زندگی زناشویی محسوب می­شود و عبارت است از ارتباط و وابستگی روانی به شریک زندگی (1).  آماتو معتقد است که تعهد زناشویی به این معنی است که زوجین تا چه حد برای روابط زناشویی خود ارزش قائلند و چقدر برای حفظ و تداوم ازدواجشان انگیزه دارند (2). تعهد به رابطه را می­توان به عنوان واسطه­ای برای بخشش (3) ، تفاهم در تعیین محل زندگی (4)  و آمادگی برای فدا کردن خود برای شریک زندگی (5) دانست. بنابراین، تعهد را عاملی اصلی برای حفظ رابطه زناشویی می­دانند (6).

جانسون (7) تعهد را به سه بخش مجزا تقسیم می­نماید: تعهد شخصی، تعهد اخلاقی و تعهد ساختاری. این سه قسمت تعهد مربوط به رضایت از رابطه می­باشند. تعهد شخصی به معنی علاقه و تمایل فرد برای تداوم رابطه زناشویی است که مبتنی بر جاذبه و رضایت زناشویی است. تعهد اخلاقی اشاره به تعهدی دارد که افراد احساس می­کنند که باید در رابطه باقی بمانند. تعهد ساختاری شامل در دسترس بودن روابط جایگزین اجتماعی است.

برخی از نویسندگان بر این باورند که ارزش های دینی پیش بینی برای تعهد در ازدواج می باشد (8). به نظر می­رسد دینداری به عنوان یک عامل مهم و کلیدی در افزایش تعهد است. دین ترکیبی از باورها و شیوه­های ترویج شده توسط نهادهای مذهبی است که رفتار ، نگرش ، ارزش­ها و باورهای فرد را شکل می­دهد (9). روف (10) دینداری را به صورت باورهای فردی و رفتار فرد در ارتباط با ارزش های فوق طبیعی و ارزش های راسخ تعریف می کند. دینداری فردی اشاره دارد به باورهای مذهبی، احساسات و رفتارهایی که دیگران آنها را نمی بینند. عوامل حاکی از دینداری فردی شامل افکار، احساسات ، تعهد نسبت به خدا، عبادت و مطالعات معنوی می­شود. دینداری همگانی به شرکت در آیین های مذهبی، عبادت گروهی و حضور در مکان های عبادت اشاره دارد (11). دین می­تواند بخشی بنیادی از روابط زناشویی بسیاری از زوج­ها باشد و ممکن است ثبات زناشویی در طول دوره زندگی را تحت تاثیر قرار دهد (9).  عبدالله پور و همکاران در مطالعه ای به بررسی رابطۀ بین دینداری با رضایت از زندگی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز پرداختند. تحلیل رگرسیون چندمتغیره نشان داد كه ابعاد نگرش مذهبی به صورت معناداری توان پیش‌بینی تغییرات رضایت زندگی را دارند (17).

هدف پژوهش

هدف پژوهش حاضر بررسی نقش دینداری و ابعاد آن در پیش بینی تعهد زناشویی کارکنان سازمان بهزیستی خراسان شمالی است.

فرضیه پژوهش

دینداری و ابعاد آن در پیش بینی تعهد زناشویی کارکنان سازمان بهزیستی خراسان شمالی موثر هستند.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 19:46 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروپوزال بررسی رابطه بین سبكهای یادگیری و میزان خلاقیت دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی

پروپوزال بررسی رابطه بین سبكهای یادگیری و میزان خلاقیت دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی

پروپوزال بررسی رابطه بین سبكهای یادگیری و میزان خلاقیت دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی در 14 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات14
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی رابطه بین سبكهای یادگیری و میزان خلاقیت دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی در 14 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

 

ضرورت و اهمیت پژوهش

این واقعیت بر تمام جهان آشکار گردیده است که برای غلبه بر مشکلات به نیروی خلاق نیاز است. اگر خلاقیت تقویت نشود نابودی نزدیک است و هر ملتی که همگام با خلاقیت نشود رو به سقوط خواهد گذاشت. بدیهی است اگر ملت ها بخواهند به اهدافی برسند که تا به حال نرسیده اند باید از مسیری حرکت کنند که تا به حال نرفته اند و این مسیرها توسط افراد خلاق باید مشخص گردد (قاسمی،  1381).

باید گفت مسؤولیت سازمان های آموزشی به خصوص آموزش و پرورش که وظیفه تعلیم و تربیت فرزندان و آینده سازان جامعه را برعهده دارد، صبغه ای دیگر به خود می گیرد، سازمان های آموزشی از یک سو وظیفه فراهم آوردن زمینه رشد و پرورش خلاقیت و نوآوری و استفاده صحیح و جهت دار از استعدادها و توانایی های افراد را بر عهده دارند که این خود زمینه ساز توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و در جامعه است، و از سوی دیگر برای پویایی خود نیازمند پرورش و بهره مندی از خلاقیت و نوآوری در سطوح دانشگاهها می باشند. همچنین در ضرورت و اهمیت این پژوهش می توان گفت که اگر مسئولین نظام های آموزشی، سبک های تفکر مرتبط با خلاقیت، ابداع و نوآوری را در بین دانش آموزان ترغیب کنند می توانند خود ارزشی و اعتماد به نفس را افزایش دهند (می انری ، 2005 ؛ به نقل از زارع ، 1390). در نتیجه توجه به سبک های تفکر در مدارس که محلی است برای ارائه آموزش

فرضیه های پژوهش

1- بین سبک های یادگیری با خلاقیت دانشجویان رابطه معناداری وجود دارد.

2- بین خلاقیت دانشجویان دختر و پسر تفاوت معناداری وجود دارد.

3- بین سبک های یادگیری دانشجویان دختر و پسر تفاوت معنی داری وجود دارد.

پرسش های پژوهش

1-کدام یک از سبک های یادگیری پیش بینی کننده‌ی قوی تری برای خلاقیت دانشجویان می باشند ؟

2- میزان استفاده از انواع سبک های یادگیری در دانشجویان چگونه است ؟

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 19:46 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروپوزال رابطه تجربیات معنوی و مؤلفه های آن با میزان تاب آوری دانشجویان دانشگاه رازی

پروپوزال رابطه تجربیات معنوی و مؤلفه های آن با میزان تاب آوری دانشجویان دانشگاه رازی

پروپوزال رابطه تجربیات معنوی و مؤلفه های آن با میزان تاب آوری دانشجویان دانشگاه رازی در 14 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات14
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال رابطه تجربیات معنوی و مؤلفه های آن با میزان تاب آوری دانشجویان دانشگاه رازی در 14 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

   تربیت نیروی انسانی كارآمد و مؤثر از جمله وظایف اصلی دانشگاه­ها محسوب می­گردد. دانشجویان هر دانشگاه سرمایه­های گرانقدر هر كشور به شمار می­روند كه توجه به تربیت آن­ها از نظر علمی، پژوهشی و فرهنگی بسیار حائز اهمیت است و برنامه­ریزی صحیح در آموزش و پرورش آنان از وظایف اصلی دانشگاه­ها نیز به حساب می­آید. در جوامع امروزی نظام آموزش عالی به مثابه عامل اصلی و مهم در تحولات اقتصادی، اجتماعی و معنوی، وظیفه خود را بر آموزش مفاهیم علمی به افراد و همچنین تربیت نیروهای انسانی مؤمن و متعهد در انتقال ارزش­های فرهنگی، دینی و مذهبی متمرکز نموده است.

   در سال­های اخیر، رویكرد روانشناسی مثبت­گرا، با شعار توجه به استعدادها و توانمندی­های انسان، مورد توجه پژوهشگران حوزه­های مختلف روانشناسی قرار گرفته است. این رویكرد، هدف غایی خود را شناسایی سازه­ها و شیوه­هایی می­داند كه بهزیستی و شادكامی انسان را فراهم می­كند. از این­ رو عواملی كه موجبات تطابق هر چه بیشتر آدمی با نیازها و تهدیدهای زندگی را سبب گردند، بنیادی­ترین سازه­های مورد پژوهش این رویكرد می­باشند. در این میان، تاب­آوری جایگاه ویژه­ای، مخصوصاً در حوزه­های روانشناسی تحولی، روانشناسی خانواده و بهداشت روانی، به خود اختصاص داده است(1). تاب­آوری جان سالم بدر بردن از استرس­ها و ناملایمات زندگی است(2) و با رشد مثبت، انطباق­پذیری و رسیدن به سطحی از تعادل پس از به وجود آمدن اختلال در وضعیت تعادلی پیشین مطابقت می­کند(3). تاب­ .....

هدف پژوهش

هدف این پژوهش بررسی رابطه تجربیات معنوی و مؤلفه­های آن با میزان تاب­آوری دانشجویان دانشگاه رازی می باشد.

سوالات پژوهش

پژوهش حاضر در صدد پاسخگویی به سوالات زیر می­باشد:

-آیا بین تجربیات معنوی و تاب­آوری رابطه معناداری وجود دارد؟

-آیا بین مؤلفه­های تجربیات معنوی(معنایابی در زندگی، تأثیر ارتباط با خداوند، شکوفایی و فعالیت معنوی، تجربیات متعالی عرفانی، تجربیات سلبی و فعالیت­های اجتماعی-مذهبی) و تاب­آوری رابطه معناداری وجود دارد؟

-آیا مؤلفه­های تجربیات معنوی(معنایابی در زندگی، تأثیر ارتباط با خداوند، شکوفایی و فعالیت معنوی، تجربیات متعالی عرفانی، تجربیات سلبی و فعالیت­های اجتماعی-مذهبی) می­توانند تاب­آوری را پیش­بینی کنند؟

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 19:46 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروپوزال رابطه باورهای معرفت شناختی و پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش واسطه ای اهداف پیشرفت، خودکارآ

پروپوزال رابطه باورهای معرفت شناختی و پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش واسطه ای اهداف پیشرفت، خودکارآمدی ریاضی و درگیری شناختی

پروپوزال رابطه باورهای معرفت شناختی و پیشرفت تحصیلی ریاضی نقش واسطه ای اهداف پیشرفت، خودکارآمدی ریاضی و درگیری شناختی در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات19
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال رابطه باورهای معرفت شناختی و پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش واسطه ای اهداف پیشرفت، خودکارآمدی ریاضی و درگیری شناختی در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

  • مقدمه و بیان مساله

در عصر کنونی که رشد روز افزون فناوری تحولات شگرفی را در زندگی انسان ها به وجود آورده و زندگی ساده جای خود را به زندگی پیچیده داده است، ریاضیات بیش از پیش جای خود را در همه زمینه های اجتماعی و صنعتی باز کرده و انسان ناگریز است برای پاسخ به مسائل پیچیده زندگی خود از ریاضیات کمک بگیرد. بر این اساس امروزه نظام های آموزش عالی در سراسر دنیا در تلاش هستند که با گنجاندن مباحث ریاضی در برنامه های تحصیلی خود به پرورش توانایی های ذهنی و قدرت استدلال منطقی در فراگیران خود کمک کنند و آنها را برای همگامی با تحولات علمی و پیشرفت های فناوری و زندگی آینده یاری نمایند. بدیهی است که حصول چنین اهدافی مستلزم شناسایی مشکلاتی است که بر سر راه یادگیری دانشجویان در دروس ریاضی وجود دارد. از طرفی به نظر می رسد که برخی از مشکلات فراگیران در یادگیری ریاضیات ریشه درون فردی دارند و ناشی از متغیر های شناختی-انگیزشی و نگرش های دانشجویان می باشند.

در سالهای گذشته، پژوهش های زیادی روی فراشناخت انجام شده است و اخیراَ باورهای افراد درباره ماهیت دانش و یادگیری یا باورهای معرفت شناختی، با این فرض که آنها بخشی از مکانیسم زیربنایی فراشناخت هستند مورد پژوهش قرار گرفته اند(اسپیرو، فلتوویچ و کولسون،1996؛ شومر،1990).

روان شناسان تربیتی به طور نمونه باورهای معرفت شناختی را به عنوان نظامی از فرض ها و باورهای ضمنی و مطلق در نظر می گیرند که دانش آموزان درباره ماهیت دانش و کسب آن دارند(برونینگ، شراو و رونینگ،1999؛ پالسن و فلدمن،2005). این باورها دارای ابعاد مختلفی هستند و مقوله هایی چون منبع

فرضیه های پژوهش

بین باورهای معرفت شناختی و پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش واسطه ای اهداف پیشرفت رابطه وجود دارد.

بین باورهای معرفت شناختی و پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش واسطه ای خودکارآمدی ریاضی رابطه وجود دارد.

بین باورهای معرفت شناختی و پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش واسطه ای درگیری شناختی رابطه وجود دارد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 19:45 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروپوزال بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری كلاسی بر استفاده دانش آموزان از راهبردهای

پروپوزال بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری كلاسی بر استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت منابع

پروپوزال بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری كلاسی بر استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت منابع در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط یادگیری كلاسی بر استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت منابع در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

     با استفاده از راهبردهای فراشناختی یادگیرندگان قادر می شوند تا زمان، مكان و حمایت های لازم هنگام مطالعه و یادگیری را انتخاب و تنظیم نمایند. در واقع راهبردهای مدیریت منابع جزئی از راهبردهای یادگیری خودگردان[3] هستند.

     خودگردانی[4] عبارت است از کنترل، هدایت و تنظیم اعمال برای رسیدن به اهداف
و اکتساب اطلاعات
 (پاریس و پاریس[5]، 2001 ). فرآیند خود
گردانی در یادگیری به دنبال فعال نمودن یادگیرنده و پذیرفتن مسئولیت از طرف وی نسبت به مسائل آموزشی روزمره خود می
باشد. یادگیری خودگردان به فعالیت
های رفتاری، فراشناختی و انگیزشی دانش
آموزان که در جریان یادگیری
شان سهیم هستند اطلاق می
شود (زیمرمن، 1998).

راهبردهای یادگیری خودگردان به دانش
آموزان كمك می كنند تا مطالب ارائه شده در آموزشگاه
ها را نه تنها بهتر بفهمند، بلکه در امور تحصیلی خود
 انگیخته، فعال و علاقه
مند باشند و پیشرفت تحصیلی قابل توجهی کسب نمایند.

 افراد خودگردان، بر اساس معیارها و اهدافی که برای خود مشخص کرده
اند رفتار خود را مورد قضاوت و ارزیابی قرار می
دهند، سپس بر اساس اینکه کدام یک از رفتارها با اهداف و معیارهای شخصی آنها هماهنگی دارد خود را پاداش یا تنبیه می
کنند. به عبارت دیگر راهبردهای خودگردانی سبب انعطاف پذیری در رفتار یادگیردنده می شوند و به او کمک می کنند تا هر زمان که برایش ضرورت داشته باشد روش و سبک یادگیری خود را تغییر دهد (موسوی،1387).

زیمرمن (1995) نشانه
های یادگیری خودگردان را عبارت از هدفمند بودن، مدیریت زمان، تمرین معنی
دار و جهت
دار، کاربرد

 مناسب راهبردهای شناختی
و
 فراشناختی و احساس خود کارآمدی می داند.

 


[1] Source management  strategies

[2] Zimmerman  & Martinez - pons

[3] self – regulated learning strategies

[4] [4] self – regulation

[5] Paris

هدف پژوهش

هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش ویژگی های فراشناختی محیط های یادگیری كلاسی در استفاده دانش آموزان از راهبردهای مدیریت منابع می باشد.

سوال پژوهش

این پژوهش به دنبال پاسخ گویی به این سؤال است كه كدامیك از ویژگی های فراشناختی محیط های یادگیری (تقاضاهای فراشناختی، مباحثه بین دانش آموزان، مباحثه دانش آموز با معلم، كنترل توزیع شده، صدای دانش آموز، تشویق و حمایت معلم و حمایت عاطفی) پیش بینی كننده راهبردهای مدیریت منابع (مدیریت زمان و مكان، تنظیم تلاش، یادگیری با كمك همسالان و كمك خواستن از دیگران) می باشد؟

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 19:45 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروپوزال بررسی رابطه هوش هیجانی با ارتباطات اثر بخش مدیران مدارس دخترانه مقطع متوسطه

پروپوزال بررسی رابطه هوش هیجانی با ارتباطات اثر بخش مدیران مدارس دخترانه مقطع متوسطه

پروپوزال بررسی رابطه هوش هیجانی با ارتباطات اثر بخش مدیران مدارس دخترانه مقطع متوسطه در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی رابطه هوش هیجانی با ارتباطات اثر بخش مدیران مدارس دخترانه مقطع متوسطه در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

اهداف مشخص تحقیق (شامل اهداف آرمانی، کلی، اهداف ویژه و كاربردی):

هدف آرمانی:                                           

ارائه ی راهکارهایی برای بهبود ارتباطات اثربخش با بهره گیری از هوش هیجانی در مدیریت مدارس .                    

هدف کلی: شناسایی ارتباط هوش هیجانی با ارتباطات اثربخش مدیران مدارس دخترانه مقطع متوسطه شهرستان اردبیل.                    

اهداف ویژه:                                             

  1. شناسایی ارتباط بعد درون فردی با ارتباطات اثربخش مدیران مدارس مقطع متوسطه اردبیل.
  2. شناسایی ارتباط بعد قدرت سازگاری با ارتباطات اثربخش مدیران مدارس مقطع متوسطه اردبیل.
  3. شناسایی ارتباط بعد خلق و خوی عمومی با ارتباطات اثربخش مدیران مدارس مقطع متوسطه اردبیل.
  4. شناسایی ارتباط بعد میان فردی با ارتباطات اثربخش مدیران مدارس مقطع متوسطه اردبیل.
  5. شناسایی ارتباط بعد کنترل فشار روانی با ارتباطات اثربخش مدیران مدارس مقطع متوسطه اردبیل.
  6. شناسایی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی (سن، تحصیلات،...) مدیران با هوش هیجانی و ارتباطات اثربخش آنان.

 

سؤالات و فرضیه‏های تحقیق(مطابق با اهداف تحقیق):

فرض اهم:  بین هوش هیجانی و ارتباطات اثربخش مدیران مدارس دخترانه مقطع متوسطه اردبیل رابطه وجود دارد.                                               

فرضیه های اخص:

بین بعد درون فردی و ارتباطات اثربخش مدیران  مدارس مقطع متوسطه اردبیل رابطه وجود دارد

بین بعد قدرت سازگاری و ارتباطات اثربخش مدیران مدارس مقطع متوسطه اردبیل رابطه وجود دارد.

بین بعد خلق و خوی عمومی و ارتباطات اثربخش مدیران مدارس مقطع متوسطه اردبیل رابطه وجود دارد.

بین بعد میان فردی و ارتباطات اثربخش مدیران مدارس مقطع متوسطه اردبیل رابطه وجود دارد.

بین بعد کنترل فشار روانی و ارتباطات اثربخش مدیران مدارس مقطع متوسطه اردبیل رابطه وجود دارد.

بین ویژگی های جمعیت شناختی (سن، تحصیلات،...) مدیران با هوش هیجانی و ارتباطات اثربخش آنان رابطه وجود دارد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 19:45 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروپوزال رابطه ی میزان رضایت قلبی دختر باکره در زمان عقد و میزان رضایت زناشویی او در طول زند

پروپوزال رابطه ی میزان رضایت قلبی دختر باکره در زمان عقد و میزان رضایت زناشویی او در طول زندگی مشترک

پروپوزال رابطه ی میزان رضایت قلبی دختر باکره در زمان عقد و میزان رضایت زناشویی او در طول زندگی مشترک در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال رابطه ی میزان رضایت قلبی دختر باکره در زمان عقد  و میزان رضایت زناشویی او در طول زندگی مشترک در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

بیان مساله­ی پژوهش

به اعتقاد روان­شناسان هدف بهداشت روانی کاهش بیماری­ها و عوارض ناشی از آن است. برای تأمین بهداشت روانی راحت­ترین و کم­هزینه­ترین کار پیش­گیری از وقوع مسایلی است که ممکن است سلامت روان فرد را به خطر بیندازد.(شاملو،1386) این الگو قابل تطبیق با علوم اجتماعی و مشکلات اجتماعی نیز می­باشد. با توجه به این­که مواجه با اثرات نامطلوب یک آسیب اجتماعی نیازمند وقت و هزینه­ی بیش­تری می­باشد، لزوم اهمیت دادن به مسأله­ی پیش­گیری در مراحل اولیه قابل درک است. برای جلوگیری از طلاق (عاطفی یا قانونی) اولین قدم پیش­گیری و نخستین اقدامات مربوط به دوره­ی قبل از عقد ازدواج است. ویکی از شرط­هایی که ما را به تشکیل خانواده­ای سالم و بسامان امیدوار می­کند تفاهم و علاقه­ی زوجین به هم قبل از ازدواج می­باشد. در صورت عدم وجود چنین علاقه­ای امکان جدایی عاطفی یا قانونی زوجین پس از ازدواج وجود دارد.

انجام مراسم خواستگاری از سوی مرد  را  می­توانیم نشان رضایت او برای ازدواج درنظر بگیریم. حال آن­که درمواردی بر اثر دخالت خانواده­ها و شکل­های خاصی از ازدواج  این رضایت گاهی وجود ندارد. مانند رسم ازدواجی مانند "لویرا" [1] که در آن به خوبی دیده می­شود جامعه مرد را مجبور می­کند تا بیوه­ی برادر خود را به همسری برگزیند حتّا اگر به این کار رغبتی نداشته باشد.(ساروخانی،1381) اما به دلیل کم بودن این موارد از یک­سو و عدم نیاز قانونی مرد به رضایت خانواده برای ازدواج از سوی دیگر اساس مطالعه­ی خود را بر شیوه­های آگاهی یافتن از رضایت دختر در زمان ازدواج قرار می­دهیم.

 


[1]Levirate

  • هدف  و متغییرهای پژوهش
  •  هدف پژوهش بررسی رابطه­ی بین میزان رضایت قلبی دختر باکره در زمان عقد و و میزان رضایت زناشویی او در طول زندگی مشترک است. که در این بررسی میزان رضایت قلبی در زمان عقد نکاح، متغیر مستقل و میزان رضایت زناشویی در طول زندگی مشترک، متغیر وابسته است.

فرضیه­ ی پژوهش

  • بین میزان رضایت قلبی دختر باکره در زمان عقد و رضایت زناشویی او رابطه وجود دارد.

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 19:45 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروپوزال مطالعه نقش ادراکات محیطی خانوادگی و جنسیت در رفتار کمک خواهی دانش آموزان

پروپوزال مطالعه نقش ادراکات محیطی خانوادگی و جنسیت در رفتار کمک خواهی دانش آموزان

پروپوزال مطالعه نقش ادراکات محیطی خانوادگی و جنسیت در رفتار کمک خواهی دانش آموزان در 11 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات11
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال مطالعه نقش ادراکات محیطی خانوادگی و جنسیت در رفتار کمک خواهی دانش آموزان در 11 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

یكی از چالش های مهم معلمین و والدین ، دانش آموزانی هستند كه مشكل درسی داشته و با وضعیت تحصیلی نا بسامان روبرو می باشند. این مشکل در درس ریاضی نسبت به سایر دروس بیشتر محسوس است. عوامل زیادی در عدم كمك خواهی دانش آموزان وجود دارد. در حالت کلی ، دو عامل مهم رفتار کمک خواهی دانش آموزان در یادگیری را تحت تاثیر قرار می دهد: ویژگیهای فراگیران و ویژگیهای محیط یادگیری(کارابنیک[1] و نیومن ، 2006).از جمله ویژگیهای مهم دانش آموزان که بر رفتار كمك خواهی[2] آنان تاثیر می گذارد، ادراکات محیطی خانوادگی  است. خانواده متغیر فرهنگی، اجتماعی و محیطی است که اثر تعیین کننده ای در اکثر فرایندهای روانی تربیتی دارد. ادراکات کودکان از این فرایندها و تعامل ها نیز مهم و اساسی است.

یک دسته مهم فرایندها و تعامل های ناشی از محیط خانواده، به باورها و ادراکات کودکان بر میگردد که تحت تاثیر باورها و رفتارهای والدین نسبت به آنهاست (نظریه خودتعیین گری، گرونلیک، دسای و ریان، 1997، شانک و پاجیرز، 1996). باورها و ادراکات خانوادگی کودکان متعددند. سه مولفه ادراکات محیطی خانوادگی که توسط گرونلیک و ریان (1989) مورد بررسی قرار گرفته است، عبارتند از: حمایت خود پیروی[3]، ساختار[4] و درگیری[5]. در پژوهشی دیگر ادراکات محیطی خانوادگی شامل سه مولفه حمایت از خودمختاری، درگیری و پذیرش[6] (پذیرش) پدر و مادر است (گرونلیک و همکاران ، 1997). حمایت والدین از خودمختاری و استقلال کودکان در گفتگوها، تعامل ها و اقدامات مشترک، منجر به ادراکات خودمختاری می شود و پیامدهای مثبت و سازگارانه ای برای آنها خواهد داشت. از طرف دیگر مهار شدید اولیا، منجر به کاهش خودمختاری و ایجاد تصور مهار بیرونی خواهد شد. ادراکات محیطی خانوادگی از این جهت که نقش مهمی در ادراک مهار، کفایت ادراک شده و خود پیروی نسبی دارند، منابع انگیزشی مهمی هستند (گرولنیگ، ریان و دسای،1991). دانش آموزانی که می دانند بر پیامدهای مدرسه ای تسلط دارند، از نظر معلمان در فعالیتهای مدرسه ای درگیرتر هستند، از راهبردهای یادگیری بیشتری استفاده می کنند و پیشرفت تحصیلی و نمرات بالاتری نسبت به افراد با ادراک مهار پایین دارند (هیل، 2001). در مجموع حمایت از خودمختاری کودکان و پذیرش والدین که ادراکات محیطی را می سازند در توسعه و تقویت خودتنظیمی و رفتار کمک خواهی موثر هستند.

 


[1]-Karabenick

[2]-Help-Seeking

[3]- Autonomy Support

 Structure-[4]

Involvement -[5]

[6]- Warmth

هدف پژوهش

هدف پژوهش حاضر مطالعه نقش ادراکات محیطی خانوادگی و جنسیت در رفتار کمک خواهی دانش آموزان می باشد.

  1. تعیین سهم نسبی متغیرهای ادراکات محیطی خانوادگی (حمایت خود مختاری پدر، حمایت خود مختاری مادر ، پذیرش پدر و پذیرش مادر)  در تبیین و پیش بینی رفتار كمك خواهی در درس ریاضی
  2. تعیین تفات بین دانش آموزان دختر و پسر  از لحاظ کمک خواهی در درس ریاضی

فرضیه پژوهش

بین ادراکات محیطی خانوادگی و جنسیت در رفتار کمک خواهی دانش آموزان رابطه وجود دارد.

بین سهم نسبی متغیرهای ادراکات محیطی خانوادگی (حمایت خود مختاری پدر، حمایت خود مختاری مادر ، پذیرش پدر و پذیرش مادر)  در تبیین و پیش بینی رفتار كمك خواهی در درس ریاضی رابطه وجود دارد.

بین دانش آموزان دختر و پسر  از لحاظ کمک خواهی در درس ریاضی تفاوت وجود دارد.

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 19:45 ] [ مارال ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 صفحه بعد