دانلود پروپوزال اثربخشی شناخت درمانی به روش گروهی و واقعیت‌ درمانی بر کاهش افت تحصیلی دانش آموزان دخ

پروپوزال اثربخشی شناخت درمانی به روش گروهی و واقعیت‌ درمانی بر کاهش افت تحصیلی دانش آموزان دختر بی سرپرست و بد سرپرست دوره راهنمایی

پروپوزال اثربخشی شناخت درمانی به روش گروهی و واقعیت‌ درمانی بر کاهش افت تحصیلی دانش آموزان دختر بی سرپرست و بد سرپرست دوره راهنمایی در 14 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات14
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال اثربخشی شناخت درمانی به روش گروهی و واقعیت‌ درمانی بر کاهش افت تحصیلی دانش آموزان دختر بی سرپرست و بد سرپرست دوره راهنمایی در 14 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش          

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مساله

خانواده یکی از مهمترین عوامل سازنده شخصیت اجتماعی جوانان و نوجوانان است و به عنوان اولین نهادی است که ارزشها، هنجارها و رفتارهای اجتماعی در آن آموزش داده می شود، در صورت ایجاد اختلال در نظم خانواده کارکردهای آن نیز تحت تأثیر قرار می گیرند و در نهایت منجر به نابسامانی در خانواده می گردد. آنچه مسلم است خانواده نابسامان اثر مخرب فراوانی بر فرد و جامعه وارد می کند (قائمی ،1378).در چنین خانواده های،انکار،عدم ارضای نیازهای افراد خانواده،عدم انعطاف،فقدان صمیمیت،روابط نامطلوب،حاکمیت مقرارات خشک ،جنگ قدرت ونبود آزادی حاکم است(بیرجندی،1380).

حمایت افراطی پدر، مراقبت پدر، و حمایت افراطی مادر مهمترین پیش بینی کننده های احساس شرم در فرزند دختر هستند، طوری که 14/0 از واریانس احساس شرم را پیش بینی می کند (انوشه ایی و همکاران،1387). کوپر اسمیت (1967، به نقل ازسپهری وهمکاران1388)بیان کردندکه والدینی که نسبت به فرزندان خود بی اعتنا یا معمولا غایب هستند ،اغلب کودکانی با سطح پایین حرمت نفس پایین هستند. تحقیقات برت(به نقل از قائمی،1378) نشان داده است که 50%از کودکان چنین خانواده هایی بعدها سر از بزهکاری در آورده  اند،اغلب آنها اختلالات عاطفی دارند، در برابربحرانها بی مقاومتند،مشکلاتشان در زمینه سازگاری بسیار وفوق العاده است ،برخی از آنان دچار نوعی رجعت بدوران کودکی می شوند،به شست مکیدن،شب ادارای،ناز خواهی،لکنت زبان گرفتار می شوند.

هدف پژوهش

هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر شناخت درمانی و واقعیت درمانی بر کاهش افت تحصیلی می­باشد.

 

فرضیه های پژوهش

  1. شناخت درمانی موجب کاهش افت تحصیلی می‌شود.

 2- واقعیت درمانی موجب کاهش افت تحصیلی می‌شود.

 

تعاریف مفهومی و عملیاتی پژوهش

افت تحصیلی

مفهومی: افت تحصیلی به کاهش عملکرد از سطح رضایت بخش به سطحی نامطلوب گفته می‌شود (بیابانگرد1381).


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 20:49 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروپوزال بررسی الگوی شخصیتی افراد خودزن در حالت غیر منازعه و افراد آسیب دیده در حالت منازعه

پروپوزال بررسی الگوی شخصیتی افراد خودزن در حالت غیر منازعه و افراد آسیب دیده در حالت منازعه

پروپوزال بررسی الگوی شخصیتی افراد خودزن در حالت غیر منازعه و افراد آسیب دیده در حالت منازعه در 11 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات11
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی الگوی شخصیتی افراد خودزن در حالت غیر منازعه و افراد آسیب دیده در حالت منازعه در 11 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش          

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

    از جمله معضلاتی که امروزه جوامع بشری به خصوص جامعه­ی پژشکی با آن روبرو می­باشند اقدام به خودزنی است. خودزنی در مراجعان به پزشکی قانونی به منظور دستیابی به هدفی خاص انجام می­شود که شایع­ترین آن ایجاد ضایعات با ادعای تهاجم واهی است (1). این تکانه خود را به شکل­های مختلفی همچون مصرف زیاد الکل و دارو، کشیدن مو، تداخل در بهبود زخم­ها، ایجاد عفونت به صورت عمدی و مجروح ساختن خود مانند پرش از بلندی یا پریدن جلوی اتومبیل در حال حرکت نشان می­دهد. اما شایع­ترین روش مجروح­سازی ایجاد پارگی نسج است که چهار پنجم موارد مجروح­سازی را تشکیل می­دهد (1). خودزنی به خود ویرانگری موضعی و آگاهانه‌ای اطلاق می­شود كه ناشی از ناتوانی در مدارا با تکانه‌های پرخاشگرانه درون فکنی شده فرد، برای تنبیه خود یا دیگری می‌باشد. این عمل اغلب با ظرافت و با وسایل برنده مانند تیغ، چاقو، كارد، شیشه و آینه بر روی مچ دست و پا، بازوها و ران و كمتر برروی سینه و شکم انجام می‌گیرد. اكثریت عمده بیماران مبتلا به خودزنی به اختلال شخصیت مبتلایند، همچنین سوءمصرف الکل، دارو و مواد مخدر بین این بیماران شایع است. و بسیاری از آنها سابقه اقدام به خودكشی دارند (2). همچنین خودزنی یک رفتار جبرانی در جهت تسکین عصبانیت، اضطراب یا ......

اهداف اصلی:

هدف از پژوهش حاضر بررسی اختلالات شخصیت در افراد خودزن (در حالت غیر منازعه) مراجعه کننده به مراکز پزشکی قانونی  شهر مشهد می­باشد.

اهداف فرعی طرح:

تعیین فراوانی هر یک از رگه­های اختلال شخصیت در افراد خودزن (در حالت غیر منازعه)

تعیین فراوانی هر یک از رگه­های اختلال شخصیت در افراد آسیب دیده (در حالت منازعه)

مقایسه رگه­های اختلال شخصیت در افراد خودزن (در حالت غیر منازعه) و افراد آسیب دیده (در حالت منازعه)

فرضیه ها

بین اختلال شخصیت در افراد خودزن (در حالت غیر منازعه) و افراد آسیب دیده (در حالت منازعه) تفاوت وجود دارد

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 20:48 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروپوزال بررسی آزمایشی تاثیرکمال گرایی بر روی تجربه ی شرم، گناه، غرور و عزت نفس

پروپوزال بررسی آزمایشی تاثیرکمال گرایی بر روی تجربه ی شرم، گناه، غرور و عزت نفس

پروپوزال بررسی آزمایشی تاثیرکمال گرایی بر روی تجربه ی شرم، گناه، غرور و عزت نفس در 25 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی آزمایشی تاثیرکمال گرایی بر روی تجربه ی شرم، گناه، غرور و عزت نفس در 25 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش          

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه

     کمال گرایی به صورت تلاش برای بی نقص بودن و قرار دادن معیارهای سخت برای عملکرد توصیف می­­ شود که این توأم با گرایشاتی است که در­ آن فرد بیش از حد به ارزیابی انتقادی رفتار خود می­ پردازد (فلت و هویت[1]، 2002؛ فراست، مارتین، لاهارت و روزنبلات[2]،1990). بعلاوه کمال گرایان به ارزیابی دیگران دربارۀ خود اهمیت می دهند و در انجام کارها بر طبق معیارهای سخت احساس فشار می­ کنند تا از ناامیدی و عدم تأیید دیگران اجتناب می­­­­ کنند­ (فراست و همکاران، 1990؛ هویت و فلت، 1991 الف). نهایتاً کمال گرایان افراطی به عنوان«افرادی که می­ خواهند تا در تمام جنبه های زندگی کامل باشند» توصیف می شوند (فلت و هویت، 2002؛ به نقل از استوبر و استوبر[3]، 2009). پس از ساخت و ظهور پرسشنامه معتبر جهت ارزیابی کمال گرایی از دیدگاه چندبعدی (برای مثال، مقیاس کمال گرایی چند بعدی فراست ([4]F-MPS: فراست، مارتین، لاهارت و روزنبلات، 1990) و مقیاس کمال گرایی چند بعدی هویت و فلت ([5]HF-MPS: هویت و فلت، 1991 ب))، سازۀ کمال گرایی با دقت در روانشناسی مورد بررسی قرار گرفت. با این ابزارهای اندازه گیری، تحقیقات تجربی بر روی کمال گرایی به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافت. علاوه بر این، دربارۀ دو بعد دیگر کمال گرایی- کمال گرایی بهنجار(سازگار) و کمال گرایی نابهنجار (ناسازگار)- توافق زیادی وجود دارد که این دو بعد متمایز از هم هستند (هاماچک[6]، 1978؛ استوبر و اوتو[7]، 2006) و تحقیقات فراوانی ارتباط کمال گرایی مخصوصاً کمال گرایی ناسازگار را با متغیرهای روان شناختی مانند افسردگی، اضطراب، اختلالات خوردن، اختلال وسواس فکری-عملی و عقاید خودکشی بررسی کرده اند (فلت و هویت، 2002؛ شافرن و مانسل[8]، 2001). بنابراین با وجود چنین ارتباطی می­ توان گفت که کمال گراها شرم و گناه را تجربه خواهند کرد زیرا با قرار دادن معیارهای سخت و انتخاب اهداف بزرگ در زندگی، در صورت شکست در دستیابی به این معیارها ممکن است شرم و گناه را تجربه کنند.

 


[1] -Flett & Hewitt

[2] -Frost, Marten, Lahart & Rosenblate

[3]   -Stoeber

[4]  -Frost-Multidimention perfectionisim scale

[5] -Hewitt & Flett- Multidimention perfectionisim scale

[6] -Hamacheck

[7] -Otto

[8] -Shafran & Mansell

 

فرضیه های پژوهشی:

  1. کمال گرایان ناسالم بیشتر از کمال گرایان سالم احساس شرم می کنند.
  2. کمال گرایان ناسالم بیشتر از کمال گرایان سالم احساس گناه می کنند.
  3. کمال گرایان سالم بیشتر از کمال گرایان ناسالم احساس غرور می کنند.
  4. کمال گرایان سالم بیشتر از کمال گرایان ناسالم احساس عزت نفس می کنند.
  5. افرادی که پسخوراند شکست می گیرند بیشتر از افرادی که پسخوراند مثبت می گیرند احساس شرم می کنند.
  6. افرادی که پسخوراند شکست می گیرند بیشتر از افرادی که پسخوراند مثبت می گیرند احساس گناه می کنند.
  7. افرادی که پسخوراند مثبت می گیرند بیشتر از افرادی که پسخوراند شکست می گیرند احساس غرور می کنند.
  8. افرادی که پسخوراند مثبت می گیرند بیشتر از افرادی که پسخوراند شکست می گیرند احساس عزت نفس می کنند.
  9. بعد از پسخوراند شکست، کمال گرایان ناسالم بیشتر از کمال گرایان سالم شرم را تجربه می کنند.

10-بعد از پسخوراند شکست، کمال گرایان ناسالم بیشتر از کمال گرایان سالم احساس گناه را تجربه می کنند.

11- بعد از پسخوراند شکست، کمال گرایان ناسالم بیشتر از کمال گرایان سالم احساس غرورشان پایین می آید.

12- بعد از پسخوراند شکست، عزت نفس کمال گرایان ناسالم بیشتر از عزت نفس کمال گرایان سالم پایین می آید.

13- بعد از پسخوراند موفقیت، کمال گرایان سالم بیشتر از کمال گرایان ناسالم غرور را تجربه  می کنند.

14- بعد از پسخوراند موفقیت، کمال گرایان سالم بیشتر از کمال گرایان ناسالم احساس عزت نفس می کنند.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 20:48 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروپوزال بررسی رابطه بین کمرویی و احساس تنهایی بر روی نوجوانان

پروپوزال بررسی رابطه بین کمرویی و احساس تنهایی بر روی نوجوانان

پروپوزال بررسی رابطه بین کمرویی و احساس تنهایی بر روی نوجوانان در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی رابطه بین کمرویی و احساس تنهایی بر روی نوجوانان در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش          

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

بیان مساله

فقدان اطلاعات مبنی و مبتنی بر گزارش شخصی، پیرامون احساسات و عواطف دانش آموزان نوجوان بویژه از لحاظ روابط اجتماعی، ضرورت پرداختن به مساله سنجش و اندازه­گیری جنبه­های مختلف روابط را آشكار
می­سازد. نبودن آگاهی از احساسات و عواطف دانش آموزان نوجوان بویژه از لحاظ روابط اجتماعی و جدی نگرفتن نوجوانان در شبكه های ارتباطی اجتماعی، آنها را با بحرانهای نظیر احساس تنهایی و اختلالات رفتاری به مانند كمرویی مواجه می کند.

(زیمباردو و هندرسون[1]، 2002) كمرویی را اینگونه تعریف می كنند:  كمرویی یك توجه افراطی به خود، اشتغال ذهنی افكار، احساسات و واكنشهای فیزیكی است كه می تواند حداقل شامل یك ناراحتی اجتماعی ضعیف تا یك ترس اجتماعی بازدارنده و شدید باشد.به طور کلی کمرویی یک سازه روان شناختی  و در عین حال یک عارضه اجتماعی است،که در جمع بروز میکند.در پژوهشی غریب رضا یزدی در سال 1380، علل و عوامل كمرویی را مورد بررسی قرار داد. این عوامل شامل شیوههای تنبیهی خانواده، نقص و عیب ظاهری، میزان تحصیلات والدین، بیماری جسمی و روانی والدین و مقررات خشك در خانه بود.

(چیك و باس [2]، 2006) ثابت كردند كه كمرویی با مردم آمیزی پائین یكسان است در حالی كه مردم آمیزی با دیگران به صورت یك برتری در مقابل تنهایی است.  چیك و باس كمرویی را برابر خودآگاهی از تنش در حضور دیگران می دانند كه یكی از مهم ترین علائم تشخیص كمرویی می تواند اضطراب ذهنی و اجتناب از رفتار اجتماعی باشند.  این باور نادرست كه كودك كمرو مودب است، دردسر ایجاد نمی كند و تربیت او راحت تر است، موجب متقاعد شدن والدین شده كه كمرویی و گوشه گیری اجتماعی را به عنوان یك مشكل ندانسته و به این ترتیب از مشكلاتی كه كودك در آینده با آن مواجه خواهند شد غافلند. (افروز، 1383)

به عبارت دیگر، کمرویی یک مشکل روانی-اجتماعی است که فرد را ازار میدهد و به صورت یک ناتوانی و معلولیت[3]اجتماعی ظاهر میشود.کمرویی به عنوان واکنش بازداری فرد در مواجهه با غریبه­ها و آشنایان دور نیز تعریف شده است. (چیک و باس، 1981)

 


[1]- zimbardo&henderson

[2]- Chicke  & bouss

[3]- construct

هدف پژوهش

هدف این پژوهش بررسی رابطه بین کمرویی و احساس تنهایی بر روی  نوجوانان می باشد.

فرضیه پژوهش

بین احساس تنهایی و کمرویی  نوجوانان ارتباط وجود دارد.

 

تعاریف مفهومی و عملیاتی

مفهومی

احساس تنهایی: احساس تنهایی برداشت ذهنی فرد از کمبود یا فقدان روابط رضایت بخش اجتماعی است. (شاپوریان و معانی، 1387) .احساس تنهایی حاصل محروم ماندن از نیاز اساسی بشر به صمیمیت است.  احساس تنهایی احساس فرد از نبود صمیمیت بین فردی است.احساس تنهایی تجربه ای ناخوشایند است که در پاسخ به نارساییهای کمی یا کیفی در روابط اجتماعی ظاهر میشود(پیلو و پرلمن[1]، (1982 (هانکوک [2]، 1986)؛ (کرواس- پارلو[3]، 2008).

 


[1]- Piloo & Pirmane

[2]- Hanckooke

[3]- Croovace-Parloo

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 20:48 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت سبك رهبری مدیران (براساس نظریه لیکرت) با میزان رضایت شغلی

پاورپوینت سبك رهبری مدیران (براساس نظریه لیکرت) با میزان رضایت شغلی

پاورپوینت سبك رهبری مدیران (براساس نظریه لیکرت) با میزان رضایت شغلی در 32 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات32
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت سبك رهبری مدیران (براساس نظریه لیکرت) با میزان رضایت شغلی در 32 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

32 اسلاید

•منظور ومقصود نهایی از انجام پژوهش در وهله اول باز خورد به مدیران مدارس مورد مطالعه می‌باشد تا ضمن بازنگری درنحوه مدیریت خود،از برداشتهای ذهنی نیروهای تحت مدیریت خویش در مورد نحوه مدیریت خود آگاهی پیدا نمایند و موقعیت مدیریت خویش را بر روی پیوستار سبك رهبری لیكرت تشخیص دهند و از طرف دیگر از موثرترین سبكهای رهبری كه مورد نظر دبیران مدارس شاهد بوده است مطلع شوند.

•هدف دیگر بازخورد به نظام آموزشی مدارس شاهد و كارشناسی ستاد شاهد می‌باشد تاضمن آگاهی از نحوه مدیریت مدارس شاهد بتوانند بهترین و موثرترین سبكهای رهبری را به مدیران مدارس ارائه كرده و در تنظیم كلاسهای آموزش ضمن خدمت برای سایر مدیران مورد استفاده قرار دهند.
•و در نهایت ضمن بررسی تفاوت های شیوه رهبری و مدیریت هریك از مدیران،عوامل مهم ایجاد رضایت شغلی را در جامعه آماری مورد نظر ارائه دهند.

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 20:48 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروپوزال بررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و تعهد سازمانی با عملکرد شغلی کارمندان ادارات دولتی

پروپوزال بررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و تعهد سازمانی با عملکرد شغلی کارمندان ادارات دولتی

پروپوزال بررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و تعهد سازمانی با عملکرد شغلی کارمندان ادارات دولتی در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و تعهد سازمانی با عملکرد شغلی کارمندان ادارات دولتی در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش          

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

سازمان های امروزی به راحتی كالاها و مواد اولیه مورد نیاز خود را از سایر سازمانها كشورهای دیگر تامین می كنند و تنها منبعی كه به سهولت در شكل ایده آل آن قابل مبادله نیست نیروی انسانی است به طوری كه می توان گفت مهمترین سرمایه رقابتی یك كشور نیروی انسانی كارآمد و با استاندارد است(كاسیو و آگویی نیس[1] ،2005).

در جریان سالهای اخیر روسای كارگزینی و روان شناسان مشاور، بیش از پیش به منظور ارزیابی بعضی ویژگیهای شخصیتی[2] داوطلب در لحظه حساس استخدام ،روش های كاملا دقیق و رضایت بخشی را  الزامی اعلام كرده اند. تحقیقات هونت و بروو درباره هزاران كارگر موسسات مختلف نشان میدهد كه عوامل شخصیت بیش از فقدان مهارت و استعداد به نسبت بسیار زیادی به عنوان عامل اخراج و شكست و عدم موفقیت ،ترفیع و پیشرفت دخالت می كنند. این مطالعات به اخراج كارگران به دلیلی غیر از دلیل فقدان تولید مربوط می شود .

با توجه به شخصیت افراد می توان فرایند استخدام ،انتقال و ارتقای آنها را بهتر كرد . از آنجا كه ویژگی های شخصیتی افراد به عنوان عواملی برای تعیین رفتار آنان عمل می كنند. می توان با شناسایی این ویژگی ها برای پیش بینی رفتار چارچوبی به دست آورد. آگاهی از شخصیت افراد می تواند به مدیریت سازمان كمك كند تا افراد واجد شرایط را در پست های مختلف سازمان بگمارد كه این كار به

 


[1]. Casio & Aguinis

[2]. Job Characteristics

 

فرضیه های تحقیق.

1- رابطه مثبت معنا داری بین وجدانی بودن و تعهد سازمانی وجود دارد.

2- رابطه مثبت معنا داری بین توافقی بودن و تعهد سازمانی وجود دارد.

3- رابطه مثبت معنا داری بین وجدانی بودن و عملکرد شغلی وجود دارد.

4- رابطه مثبت معنا داری بین توافقی بودن و عملکرد شغلی وجود دارد.

5- رابطه منفی معنا داری بین نوروتیک بودن و تعهد سازمانی وجود دارد

6-رابطه منفی معنا داری بین نوروتیک بودن و عملکرد شغلی وجود دارد

7-رابطه مثبت معنا داری بین تعهد سازمانی و عملکرد شغلی وجود دارد

8-تفاوت معنا داری بین عملکرد شغلی کارمندان آقا و خانم وجود دارد

9- تفاوت معنا داری بین تعهد سازمانی کارمندان آقا و خانم وجود دارد

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 20:47 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروپوزال بررسی رابطه مسئولیت پذیری و خود کنترلی با تعهد زناشویی در دانشجویان متاهل دانشگاههای

پروپوزال بررسی رابطه مسئولیت پذیری و خود کنترلی با تعهد زناشویی در دانشجویان متاهل دانشگاههای تهران

پروپوزال بررسی رابطه مسئولیت پذیری و خود کنترلی با تعهد زناشویی در دانشجویان متاهل دانشگاههای تهران در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی رابطه مسئولیت پذیری و خود کنترلی با تعهد زناشویی در دانشجویان متاهل دانشگاههای تهران در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش          

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

ازدواج رامی توان یکی از مهمترین تصمیم گیری ها درزندگی هرفرد دانست ورضایت مندی از ازدواج یکی از اصلی ترین عوامل تعیین کننده کیفیت زندگی هر فرد است( تاکلر[1]،  2002 ؛  ریگان[2]، 2000  و اسرار، 1383 به نقل از حفاظی  طر قبه،  1385).  وقتی از ازدواج  بحث می شود می توان گفت ازدواج بارزترین تجلی عشق ومحبت در چهارچوب مورد قبول جامعه است، در واقع ازدواج پاسخ به نیازی است که انسان به عشق ومحبت دارد(ثنایی، 1375).  ازدواج موفق دارای 3 رکن اساسی تعهد ،جاذبه وتفاهم است در واقع تعهد زناشویی، قویترین وپایدارترین عامل پیش بینی کننده ی کیفیت وثبات رابطه ی زناشویی است( موسکو[3] ، 2009).  تعهد مادام العمر به ازدواج ، وفاداری نسبت به همسر خویش ، ارزش های اخلاقی قوی ، احترام نسبت به همسر خویش به عنوان بهترین دوست وتعهد نسبت به وفاداری جنسی ازویژگی های ازدواج های رضایت بخش با عمری بیش از 20سال هستند(لیندزی[4]والیوتلی[5]، 2007). تعهدزناشویی حدسی است که درآن افراد دیدگاه های بلندمدت روی ازدواجشان دارند، برای رابطه شان فداکاری می کنند برای حفظ ، تقویت وهمبستگی اتحادشان گام برمی دارند و با همسرشان حتی هنگامی که ازدواج پاداش دهنده نیست می مانند(هارمون [6]، 2005). اگر چه تعهد یا  قصد برای ادامه ی رابطه، اغلب سازه ای کلی در نظر گرفته می شود ، صراحتاً به 3 نوع تقسیم می گردد(جانسون[7] ، 1997؛ اتا [8]، 1999و آدامز و جونز[9]، 1999).  این 3 نوع تعهد شامل : الف ) تعهد نسبت به همسر (تعهدشخصی)، براساس تمایل به باقی ماندن در رابطه ،ب) تعهد به ازدواج ( تعهد اخلاقی مرتبط با تعهدات اجتماعی یا مذهبی وپیمان های یکپارچکی ومسئولیت ) و ج) تعهد اجباری براساس به دام افتادن دریک رابطه به دلیل هزینهها  ومشکلات موجود در فسخ کردن پیونداست(جانسون، 1997؛ اتا، 1999 و آدامز و جونز، 1999 ).

 


1 - Tackler

2-  Rigan

3-  Mosko

4-  Lindsey

5-  ELLiotluei

6-  Harmon

7 - Johnson

8-  Eta

9-  Adams & jons

 

هدف پژوهش

هدف این پژوهش بررسی رابطه ی مسئولیت پذیری و خود کنترلی با تعهد زناشویی در دانشجویان متاهل دانشگاههای تهران می باشد.

فرضیه پژوهش

بین مسئولیت پذیری با تعهد زناشویی در دانشجویان متاهل دانشگاههای تهران رابطه وجود دارد.

بین خود کنترلی با تعهد زناشویی در دانشجویان متاهل دانشگاههای تهران رابطه وجود دارد.

تعاریف مفهومی و عملیاتی

مفهومی

مسئولیت پذیری: مسئولیت پذیری یک الزام وتعهد ودرونی از سوی فرد برای انجام مطلوب  فعالیت هایی که برعهده اش گذاشته شده است می باشد واز درون فرد سرچشمه می گیرد .به عبارت دیگر مسئولیت تعهدی است که انسان در قبال امری می پذیردوکسی که کاری به او واگذار شده پیامد آن به عهده اوست (گلاسر[1]، 1967).

 


 - Gllaser1

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 20:47 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروپوزال بررسی رابطه سلامت معنوی و عزت نفس با تکانشگری در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز

پروپوزال بررسی رابطه سلامت معنوی و عزت نفس با تکانشگری در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز

پروپوزال بررسی رابطه سلامت معنوی و عزت نفس با تکانشگری در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی رابطه سلامت معنوی و عزت نفس با تکانشگری در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش          

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

        تکانشگری هسته­ی اصلی بسیاری از آسیب­های اجتماعی مانند سوءمصرف مواد، قماربازی مرضی، اختلال­های شخصیت، بی بند و باری جنسی و بزهکاری است (1). رفتارهای تکانشی که در برخی رویکردها رفتارهای مخاطره­آمیز نیز خوانده می­شوند، به عملکردهایی گفته می­شود که اگرچه تا اندازه­ای با آسیب یا زیان احتمالی همراه هستند، امکان دستیابی به گونه­ای پاداش را نیز فراهم می­کنند (2). در یکی از رایج­ترین تعاریف، تکانشگری به صورت آمادگی قبلی برای واکنش­های سریع و بدون برنامه به محرک­های درونی یا بیرونی، بدون در نظر گرفتن نتایج منفی آن واکنش­ها برای خود فرد یا دیگران، تعریف می­شود (3) . برخی دیگر از تعاریف تکانشگری شامل « رفتار انسان بدون تفکر کافی»، « عمل غریزه بدون توسل به ایگو»، و «عمل سریع ذهن بدون دوراندیشی و قضاوت هوشیار می­باشد» ، تکانشگری طیف گسترده­ای از رفتارهایی است که روی آنها کمتر تفکر شده، بصورت رشد نایافته برای دست­یابی به یک پاداش یا لذت بروز می­کنند، از خطر بالایی برخوردارند و پیامدهای ناخواسته­ی قابل توجهی را در پی دارند (1). تکانشگری به رفتاری که با احتیاط کم و ناکافی انجام می­شود، اشاره دارد. تکانشگری عموماً به صفت کژکاری ناظر است و با اعمالی مانند خودکشی ارتباط دارد که ممکن است جنایی یا خشمگینانه باشد و از نظر جسمانی به خود فرد آسیب برساند، یا با استانداردهای اجتماعی پذیرفته­ شده نامتناسب باشد ( 4).

سوال پژوهش

مسئله اصلی پژوهش حاضر این است که تعیین کند آیا بین سلامت معنوی و عزت نفس با تکانشگری در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در سال 1393 رابطه وجود دارد؟

فرضیه پژوهش

فرضیه پژوهش حاضر عبارت است از:  بین سلامت معنوی و عزت نفس با تکانشگری در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز رابطه وجود دارد.

بین سلامت معنوی با تکانشگری در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز رابطه وجود دارد.

بین عزت نفس با تکانشگری در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز رابطه وجود دارد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 20:47 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروپوزال بررسی و مقایسه رشد مهارت های حرکتی در دانش آموزان دارای اختلال نارسایی توجه / بیش ف

پروپوزال بررسی و مقایسه رشد مهارت های حرکتی در دانش آموزان دارای اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی با دانش آموزان عادی

پروپوزال بررسی و مقایسه رشد مهارت های حرکتی در دانش آموزان دارای اختلال نارسایی توجه بیش فعالی با دانش آموزان عادی در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی و مقایسه رشد مهارت های حرکتی در دانش آموزان دارای اختلال  نارسایی توجه / بیش فعالی با دانش آموزان عادی در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش          

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله

دانــــش آمــوزان مبتــــلا به اختــــلال توجه/ بیش فعالی(ADHD) با علایمی از قبیل تکانشگری و کوتاهی دامنه توجه مشاهده می شوند. ممکن است با اشیاء برخورد کنند و به زمین بیفتند. البته این حالت بیشتر مربوط به تکانشگری و حواس پرتی می شود تا یک اختلال حرکتی و زمانی تشخیص مشکلات حرکتی داده می شود که ملاک ها برای هر دو اختلال مطابقت کند. ممکن است یک کودک از نظر حرکتی دارای بی نظمی های محرزی باشد، گاهی ما با نوعی از بیش فعالی سر و کار داریم که از ناتوانی در متوقف ساختن حرکات مشتق می شود و کاملا در سطح توحید حرکتی قرار می گیرد. این ناپایداری حرکتی بلافاصله در شرایط آزمایش قابل ردیابی است؛ کودک دارای تخلیه یا برون ریزی های حرکتی است که دائما او را ناآرام می سازد، حتی هنگامی که دقت او بر یک مساله یا یک شی متمرکز گردیده است.(1)

علل زیادی را برای پیدایش اختلالات حرکتی ذکـــر کرده اند که می توان به تولد زودرس، نابهنجاری های مادرزادی مغز، ضربه های پیش از تولد و اختلال های سوخت و ساز، مسمومیت ها، عفونت ها و کنش وری تیروییدی مادر، اشاره کرد.

کودکان در خلال شیر خوارگی و دوران اول کودکی، مرحله حسی حرکتی را پشت سر می گذارند. آنان به مدد حس و جنبش در حیطه حرکتی درباره محیط اطراف خود به کسب تجربه می پردازند.

چگونگی رشد و کنترل حرکتی در انسان از سر به پا و از مرکز بدن به سمت خارج و از ماهیچه های بزرگ به طرف ماهیچه های کوچک  جریان می یابد. نوزاد انسان ابتدا به حرکات سر و پس از آن ستون فقرات، بازوها، پاها و سپس قسمت های انتهای بدن ماننـــد مچ و انگشتان کنترل پیدا می کند. رشد مهارت های حرکتی کودک، کنترل وی را بر محیــط ممکن می سازد. رفتارهای حرکتی نوزادان در ابتدا بازتابی است، کنترل ارادی و شناختی با رشد جسمی؛  به ویژه رشد مهارت های حرکتی و شناختی حـــاصل می آید. در واقع ابتدایی ترین پاسخ های رفتاری کودک از نوع حرکتی یا عضلانی است. کودک به کمک این رفتارهای حرکتی به درک خود و دنیای اطراف نــایل می شود و این تجارب حرکتی زیر بنای یادگیری های او را فراهم می سازد، در دوران کودکی آمیختگی و پیوستگی فعالیت های حرکتی و ذهنی بسیار بالا است. در طول سال های اول کودکی، مهارت های حرکتی مربوط به استفاده از دست ها و پاها به سرعت رشــد می کند، اما مهارت های حرکتی ظریف از قبیل توانایی انگشتان و حرکات هماهنگ چشم و دست هنوز رشد کافی نکرده است. به همین دلیل کودکان خردسال ترجیح می دهند به بازی هایی مشغول شوند که مستلــــزم مهــارت های حرکتی بزرگ است، نه مهارت های حرکتی ظریف و کوچک. در سال های دوره دبستان الگوهای مهارتی حرکات بزرگ کاملا در کــودک جایگزین می شوند و کودک می تواند در ورزش هایی نظیر مسابقه دو، پرش و پرتاب شرکت کند. بسیاری از این مهارت ها حاصل ترکیب حرکات چشم با دست و حرکات چشم با پاست. علاوه بر این، تمرین نوشتن، دوختن و کاردستی نیز که مستلزم مهارت های حرکتی ظریف است، در این سال ها امکان پذیر می شود.

هدف پژوهش

     هدف این پژوهش بررسی و مقایسه رشد مهارت های حرکتی در دانش آموزان دارای اختلال  نارسایی توجه / بیش فعالی با دانش آموزان عادی می باشد.

فرضیه پژوهش

     بین رشد مهارت های حرکتی در دانش آموزان دارای اختلال  نارسایی توجه / بیش فعالی با دانش آموزان عادی تفاوت وجود دارد.

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

مفهومی

مهارت های حرکتی: افراد مبتــــلا به اختــــلال توجه/ بیش فعالی(ADHD) با علایمی از قبیل تکانشگری و کوتاهی دامنه توجه مشاهده می شوند. ممکن است با اشیاء برخورد کنند و به زمین بیفتند. البته این حالت بیشتر مربوط به تکانشگری و حواس پرتی می شود تا یک اختلال حرکتی و زمانی تشخیص مشکلات حرکتی داده می شود که ملاک ها برای هر دو اختلال مطابقت کند. ممکن است یک کودک از نظر حرکتی دارای بی نظمی های محرزی باشد، گاهی ما با نوعی از بیش فعالی سر و کار داریم که از ناتوانی در متوقف ساختن حرکات مشتق می شود و کاملا در سطح توحید حرکتی قرار می

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 20:47 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروپوزال بررسی مقایسه ای مهارت های مقابله ای، تنظیم هیجانی و باورهای فراشناخت در خانواده های

پروپوزال بررسی مقایسه ای مهارت های مقابله ای، تنظیم هیجانی و باورهای فراشناخت در خانواده های مستعد طلاق و خانواده های سازگار

پروپوزال بررسی مقایسه ای مهارت های مقابله ای، تنظیم هیجانی و باورهای فراشناخت در خانواده های مستعد طلاق و خانواده های سازگار در 17 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات17
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال بررسی مقایسه ای مهارت های مقابله ای، تنظیم هیجانی و باورهای فراشناخت در خانواده های مستعد طلاق و خانواده های سازگار در 17 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش          

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مسئله (توضیح در مورد ابعاد مختلف موضوع) :

امروزه بسیاری از ازدواج ها مدت کوتاهی بعد از تشکیل آن متلاشی می شود. به عقیده گاتمن کیفیت تعامل زن و شوهرها پیش گویی مهمی برای آشفتگی زناشویی با طلاق است. مطالعات وی نشان داد زوجین که ارتباط منفی تری با همدیگر دارند دارای ازدواج نابسامان بوده یا آشفتگی زناشویی در آینده را می توان به آنها نسبت داد. وی دریافت زوج هایی که درصدد طلاق هستند در تعاملات خود از هیجانات منفی بیش از هیجان های مثبت استفاده می کنند. اگر زوجین فاقد مهارت های ارتباطی ضروری برای حل مشکلاتشان باشند، حتی کوچکترین مشکل نیز حل نشدنی خواهد شد(گاتمن، 1994؛ جودجیادس،2008؛ نقل از داودی و همکاران، 1390). سبک های مقابله ای خانواده ها از عوامل موثر در مهار مشکلات خانواده ها هستند. سبک های مقابله روش هایی برای مقابله با شرایط استرس زا و حل مشکلات زندگی می باشد و برای ارتقاء زندگی به مطلوب ترین سطح ممکن، افراد می توانند راههای مختلف مقابله با مشکلات را بیاموزند(قهوه چی و همکاران، 1392). اندلر و پارکر(1990) براساس تحقیقی به منظور بررسی فرایند عمومی مقابله، افراد را برحسب دو نوع اساسی سبک مقابله ای متمایز می سازد: سبک مقابله ای مساله ندار و سبک مقابله ای  هیجان مدار. در مقابله مساله مدار که مقابله تکلیف مدار نیز نامیده می شود، فرد برای تعدیل عامل استرس زا و رسیدن به هدف، به طور مستقیم با موقعیت استرس زا مواجه می شود. بنابرین، مقابله مساله مدار «عمل محور» است و از طریق تغییر رابطه بین فرد و محیط تحقق می یابد(ویلز و همکاران، 2001).  مقابله متمرکز بر مساله، به تلاش های فرد برای تغییر وضعیت و درآمیختگی مستقیم بامشکل مربوط می شود. به عبارت دیگر، درمقابله مساله مدار فرد برای عامل فشار متمرکز می شود و سعی می کند اقدامات سازنده ای در راستای تغییر شرایط فشار با حذف آن انجام دهد(محمد خانی و همکاران، 2006).

فرضیه ها یا پرسش های تحقیق :

 

  1. بین دو گروه خانواده های مستعد طلاق و خانواده های سازگار از لحاظ مهارت مقابله ای تفاوت معناداری وجود دارد.
  2. ابعاد مهارت های مقابله ای در خانواده های مستعد طلاق و خانواده های سازگار متفاوت است
  3. بین دو گروه خانواده های مستعد طلاق و خانواده های سازگار از لحاظ تنظیم هیجانی تفاوت معناداری وجود دارد.
  4. بین دو گروه خانواده های مستعد طلاق و خانواده های سازگار از لحاظ مولفه های  تنظیم هیجانی تفاوت معناداری وجود دارد.
  5. بین دو گروه خانواده های مستعد طلاق و خانواده های سازگار از لحاظ باورهای فراشناختی تفاوت معناداری وجود دارد.
  6. بین دو گروه خانواده های مستعد طلاق و خانواده های سازگار از لحاظ مولفه های باورهای فراشناختی تفاوت معناداری وجود دارد.
  7. بین دو گروه خانواده های مستعد طلاق و خانواده های سازگار از لحاظ مهارت مقابله ای، تنظیم هیجانی، باورهای فراشناختی تفاوت معناداری وجود دارد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 20:47 ] [ مارال ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 صفحه بعد