دانلود پاورپوینت جزوه درسی ریخته گری

پاورپوینت جزوه درسی ریخته گری

پاورپوینت جزوه درسی ریخته گری در 41 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات41
حجم6 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمهندسی متالورژی

توضیحات کامل

پاورپوینت جزوه درسی ریخته گری در 41 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 
فهرست مطالب :

مقدمه ای بر ریخته گری
انواع کوره ها
کوره کوپلا
کوره روریر
کوره گردان
کوره بوته ای
کوره الکتریکی
کوره القایی
کوره قوس الکتریکی
تولید ریخته گری (شوشه)
تولید ریخته گری (شمش)
تولید ریخته گری (شمش مکانیکی)
ریخته گری مداوم
ریخته گری پیوسته فولاد
ریخته گری پیوسته افقی و عمودی

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 23:17 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود شبیه سازی و آموزش خط کش اندازه گیری میلیمتری با فلش پلیر

شبیه سازی و آموزش خط کش اندازه گیری میلیمتری با فلش پلیر

شبیه سازی و آموزش خط کش اندازه گیری میلیمتری با استفاده از Flash Player


مشخصات فایل
تعداد صفحات1
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیzip
دسته بندیآموزشی

توضیحات کامل

شبیه سازی و آموزش خط کش اندازه گیری میلیمتری با استفاده از Flash Player

 

توضیحات :

 

یک مجموعه آموزشی شامل یک فایل فلاش که اساس کار و استفاده از خط کش را شبیه سازی می کند. استفاده از این فایلهای فلاش برای آموزش به تمامی دانش آموزان و دانشجویان مکانیک توصیه می نمائیم.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 23:17 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود شبیه سازی و آموزش خط کش اندازه گیری اینچی اعشاری با فلش پلیر

شبیه سازی و آموزش خط کش اندازه گیری اینچی اعشاری با فلش پلیر

شبیه سازی و آموزش خط کش اندازه گیری اینچی اعشاری با استفاده از Flash Player


مشخصات فایل
تعداد صفحات1
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیzip
دسته بندیآموزشی

توضیحات کامل

شبیه سازی و آموزش خط کش اندازه گیری اینچی اعشاری با استفاده از Flash Player

 

توضیحات :

 

یک مجموعه آموزشی شامل یک فایل فلاش که اساس کار و استفاده از خط کش را شبیه سازی می کند. استفاده از این فایلهای فلاش برای آموزش به تمامی دانش آموزان و دانشجویان مکانیک توصیه می نمائیم.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 23:16 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود شبیه سازی و آموزش خط کش اندازه گیری اینچی کسری با فلش پلیر

شبیه سازی و آموزش خط کش اندازه گیری اینچی کسری با فلش پلیر

شبیه سازی و آموزش خط کش اندازه گیری اینچی کسری با استفاده از Flash Player


مشخصات فایل
تعداد صفحات1
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیzip
دسته بندیآموزشی

توضیحات کامل

شبیه سازی و آموزش خط کش اندازه گیری اینچی کسری با استفاده از Flash Player

 

توضیحات :

 

یک مجموعه آموزشی شامل یک فایل فلاش که اساس کار و استفاده از خط کش را شبیه سازی می کند. استفاده از این فایلهای فلاش برای آموزش به تمامی دانش آموزان و دانشجویان مکانیک توصیه می نمائیم.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 23:16 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پرسشنامه تاثیر آموزش های ضمن خدمت بر کارایی معلمان

پرسشنامه تاثیر آموزش های ضمن خدمت بر کارایی معلمان

دانلود پرسشنامه استاندارد تاثیر آموزش های ضمن خدمت بر کارایی معلمان، در قالب word و در 5 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


مشخصات فایل
تعداد صفحات5
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد تاثیر آموزش های ضمن خدمت بر  کارایی معلمان، در قالب word  و در 5 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…

 

پرسشنامه تاثیر آموزش های ضمن خدمت بر کارایی کارکنان شامل 30 گویه است و نمره گذاری این پرسشنامه براساس طیف لیکرت 5 درجه ای و از خیلی موافق تا خیلی مخالف است. هدف این پرسشنامه این است که میزان اثراتی که برگزاری آموزش های ضمن خدمت بر کارایی و کیفیت کار معلمان دارد را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد.

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :

 

تعداد گویه ها :                              30

تعداد مولفه :                                  مولفه ندارد

روایی و پایایی :                             دارد

نحوه نمره گذاری و تفسیر:              دارد

منبع :                                           دارد

نوع فایل :                                     word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                              5


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 23:16 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود تحقیق بررسی شاخص های بهره وری در صنعت آب و فاضلاب

تحقیق بررسی شاخص های بهره وری در صنعت آب و فاضلاب

تحقیق بررسی شاخص های بهره وری در صنعت آب و فاضلاب در 29 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات29
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمهندسی صنایع

توضیحات کامل

تحقیق بررسی شاخص های بهره وری در صنعت آب  و فاضلاب  در 29 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مقدمه

 

بسیاری از کشور های پیشرفته و بخصوص کشور های در حال توسعه قسمت اعظم از رشد تولید ناخالص داخلی خود را از طریق بهبود بهره وری و بخصوص استفاده بهینه از منابع و امکانات موجود بدست می آورند. بطوریکه آمار و ارقام رسمی ارائه شده در این زمینه تعجب آور بوده و جای تأمل بسیار دارد.

در کشور ما نیز به دلیل اهمیت و حساسیت موضوع، فعالیت های بهره وری از سال 1371 با تأسیس سازمان ملی بهره وری ایران شروع شد و در طی این دهه فعالیت هایی در زمینه بسترسازی فرهنگی ارتقاء و بهبود بهره وری از طریق برگزاری کنگره ها، سمینار ها، همایش ها و چاپ و انتشار نشریات کتب بهره وری انجام شد و به مرور حجم فعالیت های اجرایی و آموزشی هم روبه افزایش گذاشت تا اینکه به دنبال گزارش سازمان ملی بهره وری ایران از وضعیت موجود بهره وری کشور و لزوم ارتقای آن در آینده، هیئت محترم وزیران در خرداد ماه سال 1379 مصوبه شماره 8070/ت 22910 هـ را مبنی بر تعیین شاخص های اندازه گیری بهره وری و استقرار و چرخه مدیریت بهبود توسط کلیه دستگاه های اجرایی به تصویب رساند و ضمن تعیین این سازمان به عنوان تسهیل کننده اجرایی این مصوبه، آن را برای اجرا به کلیه دستگاه های اجرایی ابلاغ نمود.

این سازمان نیز در راستای اجرای با کیفیت مصوبه مذکور اقدام به برگزاری سمینار ها، دوره های آموزشی و ارائه خدمات کارشناسی در زمینه تعیین شاخص ها به دستگاه های اجرایی نمود و چهارمین سمینار ملی بهبود ایران را با محوریت گزارش دستگاه ها در رابطه با استقرار چرخه مدیریت بهبود برگزار نمود.

اما در راستای سیاست تمرکز زدایی دولت و باتوجه به اینکه پیشبرد حرکت بهبود بهره وری مستلزم فعالیت در سطح کل کشور و جامعه می باشد و نیز فعالیت های اجرایی مصوبه نیز مربوط به تمام اجزای دستگاه های اجرایی در سطح کل کشور بوده و مختص مرکز نمی باشد، این سازمان جهت فعال نمودن استان های کشور در زمینه استقرار چرخه مدیریت بهبود و اجرای دقیق مصوبه هیئت دولت سمینار توجیهی را برای مدیران کل ادارات کل استان ها و یک دوره آموزشی کوتاه مدت را برای یک کارشناس از هر اداره کل برگزار نموده است.

 

عنوان مطالب

 

  1. مقدمه
  2. تعاریف بهره وری
  3. شاخص های بهره وری
  4. نتیجه
  5. منابع

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 23:16 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پکیج (پروتکل) فرزند پروری مثبت

پکیج (پروتکل) فرزند پروری مثبت

پکیج (پروتکل) فرزند پروری مثبت در 22 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات22
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپکیج های درمانی روانشناسی

توضیحات کامل

پکیج (پروتکل) فرزند پروری مثبت در 22 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



·         توضیحات ابتدایی :

 

آماده سازی در 8 جلسه درمانی

طراحی شده به صورت آموزش گروهی

آماده شده در بیش از  22  صفحه (فونت B lotus)

فرمت فایل : ورد (word) با فرمت  doc

نوع تایپ متن : کاملا استاندارد و قابل ویرایش

دارای رفرنس معتبر و به شیوه   APA

 

توجه: این پکیج (پروتکل) شامل جلسات درمانی برای آموزش و اجرا می باشد. لازم به ذکر است که این پکیج برگفته از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دفاع شده می باشد و در تحقیقات مختلف مورد استفاده قرار گرفته و با جامعه و نمونه ایرانی سنخیت کامل دارد.

 

 پشتیبانی 09191809834  (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

 

نمونه ای از جلسات درمانی پکیج مورد نظر:

 

 

جلسه اول:

1-    آشنایی با اعضای گروه و توضیح اجمالی در مورد متغییر مربوطه در جلسات آموزشی

2-    توضیح در مورد  قوانین اساسی برای گروه و تدوین قوانین اساسی گروه

3-    توضیح در مورد متغییر پژوهش

-         نشانه های اختلال یا متغییر مربوطه

-         انواع اختلال

-         علل اختلال

-         سایر اختلالاتی که با اختلال مورد نظر همبودی و همپوشی دارند

-         انواع روش های درمانی     

4-    توصیف اجمالی در مورد فرزند پروری مثبت و هدف استفاده از آن

5-    خلاصه جلسه

هدف:

آشنایی با اختلال در پژوهش مورد نظر و علائم مشکلات اختلال و برنامه آموزش فرزند پروری مثبت به منظور برجسته کردن لزوم چنین برنامه های آموزشی و ایجاد انگیزه و جلب همکاری آنها

 

 

جلسه دوم

1-    مرور جلسه پیش

2-    توصیف و تعریف فرزندپروری مثبت به تفصیل

3-    جنبه های مهم فرزندپروری مثبت

.ایجاد محیطی امن

.ایجاد محیط مثبت یادگیری

.استفاده از قانون ابراز وجود

.داشتن توقعات واقعی

.مراقبت از خود به عنوان یک والد

4-دلایل مشکلات رفتاری کودکان

.علل ژنتیکی

.علل خانوادگی (پاداش های اتفاقی به رفتارهای منفی، تله اصرار کردن، نادیده گرفتن رفتارهای مطلوب، الگو گرفتن، نحوه ارائه دستورالعمل­ها، پیغام­های هیجانی).

.علل مربوط به محیط خارج از خانه (همسالان و دوستان، مدرسه، رسانه های گروهی، تکنولوژی)

4-    چگونگی ثبت رفتار و ارائه جداول ثبت آنها

5-    خلاصه جلسه

6-    تکلیف منزل:

رفتارهای نادرست کودک خود را با استفاده از جدول و نمودار داده شده در طول هفته آینده ثبت کنید.

هدف: آشنایی با برنامه فرزند پروری مثبت.

 

 

جلسه سوم

1-    مرور جلسه دوم

2-    بررسی تکالیف جلسه دوم و ارئه بازخورد

3-    تقویت رابطه والد – کودک با ایجاد روابط مثبت با کودکان

.صرف وقت کافی و با کیفیت با کودکان

.گفتگو با کودک

.نشان دادن محبت و علاقه

 4-تشویق وتقویت رفتار مطلوب

انواع تقویت کننده­ها

.حسن غرور و افتخار شخصی

.توجه مثبت (کلامی وغیر کلامی)

.امتیاز دادن و فعالیت­های سرگرم کننده

.انجام یک فعالیت مشترک با کودک با عنوان نوعی امتیاز

.پاداش های عینی

5-نحوه ارائه تحسین کلامی

.توجه کودک را جلب کنید.

.رفتار مورد نظر را توصیف کنید (تحسین توصیفی)

.با حرارت تشویق کنید.

.صادق باشید.

6-روش های آموزش مهارت­ها و رفتارهای جدید

.ارائه نمونه­ای مناسب از طریق الگو سازی

.استفاده از آموزش اتفاقی

.تشویق استقلال فردی از طریق روش بپرس بگو و انجام بده

.استفاده از چارت رفتاری

7-خلاصه جلسه

8-تکلیف منزل

.استفاده از روش آموزش اتفاقی و بپرس، بگو، انجام بده در طول هفته و ثبت آن در جدول ارئه شده

هدف: تقویت تعاملات مثبت بین والد و کودک و ارائه راهکارهایی به منظور ایجاد یک ارتباط به عنوان نخستین گام مهم در کنترل کودک و همچنین آموزش راهکارهایی برای ایجاد رفتاری مطلوب در کودک

 


اصولا محتوای این برنامه برگرفته از مطالب زیر است:

1- محتوای این برنامه بر اساس مدل یادگیری اجتماعی است که تعامل والد­ـ­کودک و ماهیت دو سویه بودن این تعاملات را برجسته می­سازد (پاترسون، 1982)، این مدل، آن دسته از مکانیسم­های یادگیری را که الگوهای ناکارآمد و استبدادی تعاملات خانواده را حفظ و نگهداری می­کند، شناسایی کرده و رفتارهای اجتماعی آتی را در کودکان پیش بینی می­کند. در نتیجه برنامه به والدین مهارت­های مثبت برای جایگزینی اعمال اجباری و اسبدادی فرزندپروری آموزش می­دهد.

2- پژوهش در مورد رفتار درمانی خانواده و کودک و تحلیل­های کاربردی رفتار که منجر به استرتژی­های مفید تغییر دهنده رفتار شده است، خصوصا پژوهش­هایی که روی نظم بخشی مجدد سابقه مشکل رفتاری، از طریق طرح محیط­های مثبت بیشتر برای کودکان تاکید دارد.

3- تحقیقات توسعه یافته روی فرزندپروری در بافت­های زندگی روزمره که صلاحیت­های کودکان را در موقعیت­هایی که به طور طبیعی رخ می­دهد، شناسایی می­کند. خصوصا موقعیت­هایی که باید آن­ها را در منشأ این دو مورد جستجو کرد: صلاحیت­های هوشی و اجتماعی و روابط اولیه والد-­فرزندی. آموزش والدین، خطر افزایش مشکلات عاطفی و رفتاری کودکان را کاهش می­دهد، طوری که والدین بتوانند از تعاملات روزمره طبیعی برای آموزش مهارت­های کلامی و اجتماعی، صلاحیت­های رشدی و مهارت­های حل مسآله در محیطی عاطفی­-­حمایتی، به فرزندانشان استفاده کنند. تآکید خاصی روی آموزش اتفاقی یعنی تعاملاتی کودک خود آغازگر آن است، وجود دارد. اگر کودکان نتوانند صلاحیت­های کلامی را فراگیرند و همین­طور نتوانند در طول دوران کودکی تکانش را کنترل کنند، در معرض خطر پیامد­های رشدی نامطلوب مثل مشکلات رفتاری قرار می­گیرند.

4- مدل پردازش اطلاعات اجتماعی که نقش مهم شناخت­های والدین مثل نگرش­ها، انتظارات و اعتقادات را به عنوان عواملی که خود کارآمدی والدین، تصمیم­گیری و مقاصد رفتاری آن­ها سهیم هستند، برجسته می­سازد. این برنامه، نگرش­های والدین را از طریق تشویق والدین به شناخت توضیحات تعملی متناوب اجتماعی برای رفتار کودکشان، مورد توجه قرار می­دهد.

5- این برنامه عوامل خطرساز امور ضعف مدیریتی والدین، اختلافات زناشویی و استرس و افسردگی آنان را مورد توجه قرار می­دهد. امور استبدادی والدین در فرآیند آموزش فعال مهارت­ها قرار می­گیرد که باعث می­گردد والدین توانایی از بین بردن سیکل­های منفی مداخلات والد-­فرزندی را پیدا کنند. ناسازگاری والدین یکی از عوامل خطر ساز برای فرم­های روان­سنجی کودکان و نوجوانان است، از این رو این برنامه، کار گروهی و همکاری را در بین کسانی که در برزگ کردن کودک مشارکت دارند پرورش می­دهد. بهبود ارتباط والدین، عامل مهمی برای کاهش تعارضات والدین در مورد مسائل کودک است و مشکلات فردی هر کدام از والدین و کودکانشان در روابط تعارض­آمیز را کاهش می­دهد. همچنین ساندرز و همکاران  (2007) گزارش کرده­اند که TRIPLE P عوامل استرس­زای والدین را نیز تحت­الشعاع قرار می­دهد و عواملی مثل افسردگی، عصبانیت، اضطراب و سطوح بالای استرس می­توانند از طریق بهبود مهارت­های والدینی کاهش یابند.

6- رویکرد سلامت جمعی و عمومی در زمینه مداخلات خانواده، همانطور که بیگلان (1995) اشاره کرده، کاهش رفتار ضد اجتماعی در کودکان مستلزم یک بافت جمعی و عمومی برای والدین است. هدف از استراتژی­های پیشرفتی سطح اول TRIPLE P، به عنوان بخشی از یک سیستم وسیع­تر مداخله، ایجاد تغییرات در بافت وسیع­تر بوم شناسی والدینی است. این تغییر با طبیعی کردن تجارب والدین (خصوصاً فرآیند شرکت در آموزش والدین) و نیز با شکستن احساس تنهایی والدین و مهم دانستن مشکلات فرزندپروری صورت می­گیرد (ترنر و همکاران، 2002).

شیوع رو به افزایش مشکلات سلوک در کودکان موجب شده است که این اختلالات جزء اصلی بیماری­های کودکان قرار گیرد. از سوی دیگر، هزینه­های اقتصادی، اجتماعی و روانی ناشی از چنین مشکلاتی و نیز جوان بودن و شرایط در حال توسعه کشور ما، لزوم توجه به این مشکلات را بیشتر می­کند. مشخصه­های خاص این کودکان موجب شده است که والدین و به ویژه مادران آن­هافشارهای والدینی بیشتری از سایر مادران متحمل شوند و اثرات مخرب چنین استرسی بر بهداشت روانی و من جمله احساس صلاحیت والدگری آن­ها، موجب تشدید مشکلات سلوک خواهد شد. به طوری که این مسآله خانواده را در چرخه­ای معیوب و دائمی گرفتار می­کند.

 

 



. Biglan

 

 

  • چرا اعتماد به ما ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 22:36 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پکیج (پروتکل) آموزش بهداشت روانی بلوغ

پکیج (پروتکل) آموزش بهداشت روانی بلوغ

پکیج (پروتکل) آموزش بهداشت روانی بلوغ در 30 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات30
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپکیج های درمانی روانشناسی

توضیحات کامل

پکیج (پروتکل) آموزش بهداشت روانی بلوغ در 30 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



·         توضیحات ابتدایی :

 

آماده سازی در 8 جلسه درمانی

طراحی شده به صورت آموزش گروهی

آماده شده در بیش از  30  صفحه (فونت B lotus)

فرمت فایل : ورد (word) با فرمت  doc

نوع تایپ متن : کاملا استاندارد و قابل ویرایش

دارای رفرنس معتبر و به شیوه   APA

توجه: این پکیج (پروتکل) شامل جلسات درمانی برای آموزش و اجرا می باشد. لازم به ذکر است که این پکیج برگفته از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دفاع شده می باشد و در تحقیقات مختلف مورد استفاده قرار گرفته و با جامعه و نمونه ایرانی سنخیت کامل دارد.

 

 پشتیبانی 09191809834  (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

 

نمونه ای از جلسات درمانی پکیج مورد نظر:

 

تعداد جلسات، 8 جلسه و هر جلسه به مدت 90 دقیقه برگزار شد. در هر جلسه پس از مرور مباحث و تمرینات جلسه­ ی قبل، هدف از هر جلسه و سپس موضوعات مربوط به آن جلسه مطرح می­ گردید و دانش­ آموزان با تفکر، بحث و تبادل اطلاعات به بررسی مطالب عنوان شده می ­پرداختند. در پایان هر جلسه، مطالب جمع­ بندی شده و تکالیفی برای جلسه ­ی بعد به آن­ها داده می ­شد.

 

 

جلسه­ ی اول: معرفی اعضا و بررسی ویژگی ­های جسمانی دوران بلوغ

این جلسه با معارفه­ ی اعضا و آشنایی با گروه آغاز شد و پس از برقراری همدلی در شرکت­ کنندگان، بحث رازداری و اعتماد مطرح گردید. معرفی منطق آموزش بهداشت روانی بلوغ و نیز تعیین اهداف آموزش، قدم بعدی در این جلسه بود. هم­چنین از اعضا خواسته شد تا در ادامه با دیگر دانش­ آموزان در بحث­ ها شرکت نمایند.

محتوای مطالب بعدی این جلسه عبارت بودند از: تعریف بلوغ و ویژگی­ های جسمانی دوران بلوغ، گذاشتن بحث­ های گروهی در مورد بلوغ و تغییرات جسمی در این دوران، توصیف ویژگی ­های جسمانی ظاهر شده در دوره­ی نوجوانی و بلوغ، بررسی تغییرات جسمی در چهار شاخه­ ی مهم اندازه ­ی بدن، تغییر در اندام­ های بدن، رشد و تکامل صفات اولیه و ثانویه ­ی جنسی، توضیح به دانش ­آموزان در مورد گذران این دوره­ ی بسیار مهم و طبیعی بودن ظهور تغییرات در اندام­ های مختلف.

تکلیف خانگی: دانش ­آموزان می ­بایستی تغییراتی را که احساس می ­کنند در آن­ها در حال وقوع است روی کاغذ بنویسند و برای جلسه ­ی بعد همراه خود بیاورند.

 

 

 

جلسه ­ی دوم: بررسی ویژگی­ های رفتاری دوران نوجوانی و بلوغ

پس از مرور تکلیف جلسه­ ی قبل و بیان اهداف جلسه­ ی کنونی، درباره­ ی ویژگی­های رفتاری دوران نوجوانی و بلوغ بحث شد و مثال ­هایی در این زمینه ارائه گردید. بحث­ ها به­ گونه­ ای مطرح گردید تا همه ­ی اعضا در آن شرکت داشته باشند.

هدف از این مسأله، برون­ریزی افکار و هیجانات منفی در مورد پدیده­ی بلوغ توسط نوجوان می ­باشد. سرفصل موضوعات مهم در این جلسه عبارت بودند از: تمایل به گوشه­ گیری، احساس دلتنگی و خستگی، ناسازگاری، مخالفت­ های اجتماعی و عدم وجود روح همکاری در نوجوان، تشدید احساسات و عواطف، فقدان اعتماد به ­نفس و شرم و حیای بیش از حد.

تکلیف خانگی: اعضا باید ویژگی­ های رفتاری را که در خود مشاهده می­ کنند، در خانه یادداشت کنند و هر کدام را که به نظر خودشان غیرعادی است مشخص نمایند، تا در جلسه­ ی بعدی به بررسی آن­ها پرداخته شود.

 

 

جلسه­ ی سوم : بررسی ویژگی­ های خلقی دوران نوجوانی و بلوغ

این جلسه با مرور تکالیف و تمرین جلسه­ ی پیش آغاز شد. صحبت­های اعضا را درباره­ی تکلیف جلسه­ ی قبل گوش داده و از اعضا خواستیم مسائل مطرح شده را به بحث بگذارند. در این میان سعی شد، اعضا نسبت به تغییرات رفتاری که در دوران بلوغ تجربه می­ کنند آگاه شوند.

سپس طبق عنوان جلسه ­ی پیش­رو، راجع به حالات خلقی و عاطفی به­ وجود آمده در این دوره مطالبی بدین مضمون گفته شد: حساسیت زیاد، نوسانات خلقی، گرایش به برون­ریزی، بازداری رفتار، تلاش در جهت کاهش حساسیت­ ها و نگرش­های منفی نسبت به ویژگی­ های متظاهر در این دوره، بررسی تحولات ذهنی و عاطفی ناشی از بلوغ، بحث در مورد عواطف معمول دوران بلوغ از جمله خشم، ترس، اضطراب، محبت و ....

تکلیف خانگی: از اعضا خواسته شد برای جلسه­ی بعد نمونه­ هایی از موارد وقوع خشم، ترس، اضطراب و ابراز محبت را در زندگی روزمره­ ثبت کرده و نگرش خود را نسبت به آن­ها بنویسند.

 


پیشینه::::

تعریف و اهمیت بهداشت روانی بلوغ

تأمین سلامت دانش‌آموزان از اهمیت خاصی برخوردار است، اما بهداشت­ روانی دانش‌آموزان، به­ ویژه در دوره ­ی بلوغ، می‌تواند از بیماری­ها و ناهنجاری­های روانی جلوگیری کند. رعایت بهداشت که به تندرستی و شادابی کامل جسمی و روحی می‌انجامد، مهم­ترین وظیفه­ ی هر فرد است. پیشگیری یک فرایند فعال است که افراد و گروه­ ها را جهت مقابله با چالش­ها و تغییرات زندگی توانمند می­ سازد. فرایند پیشگیری از طریق ایجاد و تقویت شرایطی که رفتار مناسب و مفید و سبک زندگی سالم را ترویج می­دهد، جریان می­ یابد. در تعریفی دیگر، پیشگیری به ­صورت یک فرایند فعال و توانمند در جهت ایجاد شرایط و ویژگی­ هایی در فرد است که سلامتی و بهداشت را در او بهبود می­ بخشد. این تعریف نه تنها شامل رشد ویژگی­ های مثبت و بهبودپذیر در فرد است، بلکه شامل ایجاد شرایط محیطی و عوامل حمایتی است که رشد سالم را در نوجوان گسترش می­ دهد. سطح اولیه­ ی پیشگیری را عموم مردم تشکیل می­ دهد و هدف از پیشگیری در این سطح ترویج و افزایش شایستگی­ های فردی-­ اجتماعی و ایجاد محیط ­های اجتماعی- فرهنگی حمایت­ کننده است. یکی از جامعه­ های هدف برای سطح اول پیشگیری دانش­آموزان هستند. برای آموزش دانش­آموزان در مسیر رسیدن به هدف­های پیشگیری، بسیاری از مهارت­های ارتباطی (مهارت­های ارتباطی و عزت­نفس) با برنامه­های آموزشی مانند یادگیری مشارکتی و گروهی مطابقت دارند (کانینگهام، 2000). آموزش در مورد دوره ­ی بلوغ به پسران می ­تواند مهم­ترین و اساسی­ ترین نقش را در پیشگیری و رفع مشکلات این دوره ­ی خطیر از زندگی ایفا نماید و با ایجاد تغییرات رفتاری مثبت و کمک به نوجوان برای ایجاد و حفظ رفتارهای سالم به وی جهت عبور ایمن از این دوره­ی مهم بسیار مؤثر می­باشد (مک کینزی، 2008). متأسفانه در حال حاضر در کشور ما در هیچ مقطعی، آموزش رسمی و یا غیر رسمی مثل دوره­های آموزشی به نوجوانان پسر داده نمی­شود و با توجه به فرهنگ ما، والدین کم­تر در این زمینه به پسران آموزش داده و ارتباط برقرار می­کنند و نوجوان ممکن است از طریق روش­های مختلفی مثل همسالان، هم­کلاسی­ها یا افراد بی­اطلاع بزرگسال در این زمینه اطلاعات نادرستی کسب کند (مالکی و همکاران، 1389؛ معظم، محمد-آیاز و هیروشی، 2004).

در برنامه­ های پیشگیری و ارتقای سلامت­روان باید به هر دو روش کوتاه ­مدت و بلندمدت توجه کرد، زیرا هر کدام بسته به موقعیت اهمیت دارند. هم­چنین برای اجرای بهتر برنامه­ های آموزشی باید به منابعی که سطح سلامت افراد تحت آموزش را تعیین می­کنند، مانند خدمات آموزشی و بهداشتی، شرایط خانواده­ ها از جنبه ­های مختلف فرهنگی و اجتماعی و سلامت جسمانی افراد توجه کرد (استیفمن، استلک، ایونز، هاپکینز و اتکینز، 2010).

 

 

ویژگی­ های بلوغ

بلوغ یک دوره­ ی بی­نظیر و مشخص است و به ­وسیله­ ی تغییرات رشدی مطمئنی توصیف می­ شود که هیچ دوره­ی دیگری از زندگی اتفاق نمی­ افتد. مهم­ترین آن­ها در اینجا شرح داده می ­شود:

1-­ بلوغ یک دوره­ ی شمول است.

بلوغ باید به ­عنوان یک دوره ­ی دربرگیرنده ­ی بخشی از دو دوره ملاحظه شود. زیرا سال­های محدود کودکی و آغاز سال­ های نوجوانی را دربرمی ­گیرد.

2-­ بلوغ یک دوره­ ی کوتاه است.

در نظر گرفتن تغییرات متعدد و جامعی که در درون ارگانیزم به میزان تغییرات ظاهری و خارجی اتفاق می­افتد، بلوغ را نسبتاً یک دوره­ی کوتاه جلوه­گر می­سازد. این مدت از دو تا چهار سال طول می­کشد. کودکانی که این مدت را حدوداً ظرف دو سال و یا کمتر پشت سر می­گذارند، به ­عنوان افرادی که رشد سریعی دارند، شناخته می­شوند و هم­چنین آن­هایی که به مدتی حدود سه الی چهار سال نیاز دارند تا بتوانند دوره­ی انتقال خود را به بزرگسالی تکمیل نمایند، به­عنوان «کند رشد» شناخته می­شوند. دختران به­عنوان یک گروه تمایل دارند از پسران به­عنوان گروهی دیگر، رشد سریع­تری را طی کنند. اما درهرحال معیارهای مشخصی برای رشد هر جنسیت وجود دارد.

3-­ بلوغ به مراحلی تقسیم می­شود.

علی­رغم این حقیقت که بلوغ نسبتاً یک دوره­ی کوتاه از زندگی است، به­طور متعارف آن را به سه مرحله تقسیم می­کنند:

الف-­ مرحله­ی «پیش بلوغ»

ب-­ مرحله­ی «بلوغ»

ج-­ مرحله­ی «پس بلوغ»

4-­ بلوغ دوره­ی تغییرات و رشد سریع است.

بلوغ یکی از دو دوره­ ی زندگی است که به­عنوان رشد سریع و تغییرات چشمگیر در اندازه ­های بدن مشخص شده است. دوره ­ی دیگر مرحله­ی جنینی و اولین نیمه­ی سال اول زندگی است. مرحله­ ی اخیر معمولاً به جهش رشد نوزاد مربوط می­ شود. تغییر و رشد سریعی که در طول دوران بلوغ اتفاق می­افتد، معمولاً به جهش رشد نوجوانی یا به عبارت دقیق­تر جهش رشد بلوغ ارتباط می­یابد.

5-­ بلوغ یک مرحله­ ی منفی­ گرایی است.

این مرحله را باید دارای بقای اندکی دانست. مرحله­ای که فرد حالت «ضدیت» در مقابل زندگی به خود می­گیرد و یا به­نظر می­رسد که فرد موقعیت­ها و یا چیزهای خوبی را که قبلاً به دست آورده بود، از دست داده است.

6-­ بلوغ در سنین متغیری واقع می­شود.

بلوغ در هر زمانی بین سنین 15، 16 و 19 سالگی می­تواند واقع شود. اگر چه معدل رشد جنسی دختران در فرهنگ معاصر آمریکایی حدوداً در 13 سالگی و میانگین سنی پسران یک سال دیرتر یعنی در 14 سالگی واقع می­گردد. همچنین در مدت زمانی که مرحله­ی انتقال فرد به بلوغ و تکمیل آن نیازمند است تغییرات و اختلافاتی وجود دارد (شرفی، 1380).

 

 

انواع بلوغ

بلوغ کلی­ترین کلمه­ای است که به­کار می­رود. برحسب عادت، مجموعه­ی تغییرات بدنی و روحی که مابین دوران کودکی و دوران جوانی به­وجود می­آید.، با این واژه تفسیر می­شوند. به لحاظ این که بلوغ یک پدیده چندبعدی است، ضروری به­نظر می­رسد که ابعاد مختلف آن را در این بخش بیان کنیم:

-­ بلوغ جسمی (فیزیکی)

یکی از فراوان­ترین موارد کاربرد واژه­ی «بلوغ» بعد جسمی است و حتی در مواردی هم که بلوغ بدون قید مشخص و کلی به­کار می­رود، باز مقصود جنبه­ی جسمی بلوغ است. مراد از بلوغ جسمی، رشد و تکامل اعضای بدن (ارگانیسم) است، به­ گونه ­ای که رشد قد و قامت، استخوان­ بندی و سایر اعضای بدن به حد نهایی پختگی و کمال خود می­رسند.



1-­ ­Canningham

2-­ Mckenzie

 

 

  • چرا اعتماد به ما ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 22:36 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پکیج آموزشی درمانی مراقبه و ریلکسیشن

پکیج آموزشی درمانی مراقبه و ریلکسیشن

پکیج آموزشی درمانی مراقبه و ریلکسیشن در 26 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات26
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپکیج های درمانی روانشناسی

توضیحات کامل

پکیج آموزشی درمانی مراقبه و ریلکسیشن در 26 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توضیحات پکیج درمانی آموزشی روانشناسی:

مبانی نظری و اصول آموزشی در جلسات درمانی

دارای رفرنس معتبر و به شیوه    APA

توجه: این پکیج (پروتکل) شامل مبانی نظری متغیر مربوطه به صورت کامل و شرح جلسات برای آموزش و اجرا می باشد. لازم به ذکر است که این پکیج برگفته از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دفاع شده می باشد و در تحقیقات مختلف مورد استفاده قرار گرفته و با جامعه و نمونه ایرانی سنخیت کامل دارد.

نمونه ای از مبانی نظری و جلسات درمانی پکیج مورد نظر

 

شروع جلسات آرامش آموزی

 

    با نفس های عمیقی که به تو آرامش می دهد ، شروع می کنیم . مشکلات ، افکار وترس ها را بیرون بریز. درست مثل اینکه آنها را در بادکنکی دمیده ای وبه دست باد می سپاری . وقتی آماده شدی ، اگر چشمانت را تا به حال نبسته ای به آرامی ببند وحالا بگذار موجی از آرامش سراسر بدنت را فراگیرد. می توانی این احساس را گسترش دهی واگر دوست داری رنگی را که به تو آرامش می دهد ، با این احساس همراه کنی واگر باز میل داری کلمه ای مثل سکوت یا آرامش را خودت تکرار کن. بگذار آرواره ، گردن وشانه هایت از تنش رها شود.

    از تو می خواهم تلاش کنی وبه خاطر بیاوری که در یک کلاس درس نشسته ای ، مدرسه ای با نیمکت های چوبی قدیمی ، یک بخاری گرم ومطبوع ویادگارهایی که روی نیمکت ها کنده شده اند. صدای همکلاسی هادر اطراف توبه گوش می رسد. معلم در پای تخته سیاه درس را با گچ روی تخته می نویسد. وقتی تخته سیاه پر می شود ودرس ها نوشته شد ، او تخته پاکن را بر می دارد وتخته را پاک می کند. حالا تواین کار را بکن . صفحه ضمیر خاطر خود را پاک کن و تخته سیاه ذهنت را پاکیزه کن . درست مثل این که برای درس جدید و تجارب جدید آماده می شوی.

    زمانی که صفحه ذهنت  را برای تصورات ، کلمات ودرس های جدید آماده کردی ما به یک سفر خواهیم رفت .  می دانی عازم کجا هستیم ؟ ماهیچ جای خاصی نمی رویم .به گوشه ای از دنیا می رویم که مال توست ، جای مخصوص تو با رنگ های زنده ، بوهای خوش وصدها ، خودت را در آن جا یی که برای خودت تصور می کنی قرار بده حالا تو در آن جا هستی . یک کمینگاه ومحل ساکت پیدا کن که بتوانی در آن جا کاملا راحت باشی واستراحت کنی . لحظه ای در آن جا برای جذب انرژی زمین و آسمان توقف کن وزمانی را صرف شفا دادن خودت کن. اگر در آن جا مشکلی در بدن یا فکرت روی داد ، به خودت توجه کن تا آن را از بین ببری . با هر روشی که دوست داری این کار انجام بده  دوباره به خودت توجه کن . تنها در این جاست که تو می دانی کجا هستی.

سکوت ، ( 50 الی 60 ثانیه همراه با پخش موزیک )

وقتی این کار را انجام دادی ، خودت را آماده کاری کن . ما می خواهیم  پلی از پناهگاه تو به سوی دنیا بزنیم حالا برای این کار آماده شو . همه اجزاء وجودت را آماده سفر کن واگر چیزی در تو دارد که نیاز به ترمیم دارد ، آن ها را با علاقه ترمیم کن . بعد نگاهی به پلی که ساخته ای بینداز ، چقدر وسیع ، چقدر بزرگ وچقدر قوی است .

زمانی که تو شروع به عبور از پل نمودی، همه افراد زندگی تو ظاهر خواهند شد. دوستان ، فامیل ، همکاران ، مردمی که انواع واقسام روابط را با آنها داری. آن ها را به حال خودشان رها کن . نگاه کن وببین چه تغییری در احساست نسبت به آن ها رخ می دهد . درحال حاضر هر احساسی که داشته باشی ، مناسب است.

زمانی  که آن را کامل کردی ، به راهت ادامه بده . ولی اگر احتیاج داری که آن جا بمانی می توانی باز هم به آن ها برسی . هم چنانکه در راهت به سمت پایین گام بر می داری ، می توانی خانه قدیمی با باغی وایوانی در کنارش ببینی . به باغ برو واز پله های ایوان بالا برو ووارد خانه شو اتاق نشیمن را پیدا کن ، زمانی که آن را پیدا کردی برای یافتن صندوقی به اطراف نگاه کن.

دقت کن ، ممکن است صندوق در گوشه ای قدیمی وخاک آلود  ویا در یک جای بلند باشد آیا قبلا برای هدفی به آنجا نگاه کرده ای ؟ وقتی صندوق را پیدا کردی آن را باز کن وببین چه چیزی درون آن قرار دارد . در حالی به درون صندوق می نگری دوست داری قلبت چه هدیه وپیامی به تو بدهد.......

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 22:36 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پکیج (پروتکل) مدیریت استرس به شیوه شناختی – رفتاری تیپ شخصیتی الف (A)

پکیج (پروتکل) مدیریت استرس به شیوه شناختی – رفتاری تیپ شخصیتی الف (A)

دانلود پکیج (پروتکل) مدیریت استرس به شیوه شناختی – رفتاری تیپ شخصیتی الف (A) در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپکیج های درمانی روانشناسی

توضیحات کامل

دانلود پکیج (پروتکل) مدیریت استرس به شیوه شناختی – رفتاری تیپ شخصیتی الف (A) در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



·         توضیحات ابتدایی :

 

آماده سازی در 10 جلسه درمانی

طراحی شده به صورت آموزش گروهی

آماده شده در بیش از  22  صفحه (فونت B lotus)

فرمت فایل : ورد (word) با فرمت  doc

نوع تایپ متن : کاملا استاندارد و قابل ویرایش

دارای رفرنس معتبر و به شیوه   APA

توجه: این پکیج (پروتکل) شامل جلسات درمانی برای آموزش و اجرا می باشد. لازم به ذکر است که این پکیج برگفته از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دفاع شده می باشد و در تحقیقات مختلف مورد استفاده قرار گرفته و با جامعه و نمونه ایرانی سنخیت کامل دارد.

 

 پشتیبانی 09191809834  (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

 

نمونه ای از جلسات درمانی پکیج مورد نظر:

 

جلسات مدیریت استرس شناختی-رفتاری:


درمان گروهی شناختی-رفتاری مدیریت استرس كه در این پژوهش استفاده شده مشتمل بر 10 جلسه ی 90 دقیقه ای است که برگرفته از درمان مدیریت استرس شناختی-رفتاری آنتونی و همکاران (2007) است. جلسات مورد نظر و فعالیت های انجام گرفته در هر جلسه به ترتیب در ادامه مطالب، آورده شده است.

 

 

جلسه اول

 
1.    آشنایی و مقدمه
2.    آشنایی با الگوی شخصیتی و رفتاری تیپ A وB
3.    معرفی ویژگیهای مثبت و منفی تیپ A
4.    معرفی ویژگیهای سمی و غیرسمی تیپ A
5.    درک تعریف استرس
6.    آگاه شدن از تاثیرات جسمی استرس
7.    آموزش آرمیدگی عضلانی تدریجی برای 16گروه ماهیچه¬ای
8.    تکلیف خانگی: شامل 3 مورد به شرح زیر بود:
9.    شناسایی ویژگی¬های برجسته¬ی مربوط به تیپ A در خود
10.    هر روزآرمیدگی عضلانی برای 16 گروه ماهیچه ای را همراه با CD آموزشی تمرین کنید.
11.    هر روز در زمان¬های مشخصی، سطوح استرس خود را بر روی"برگه ی خودنظارتی" ثبت کنید.

 

 

جلسه دوم

 
1.    استرس زاها و نوع پاسخ های استرس در افراد تیپA
2.    درک اهمیت آگاهی در مدیریت استرس
3.    افزایش آگاهی از پاسخ های جسمی به استرس زاها
4.    انجام تمرین "تصویرسازی"
5.    انجام تمرین "بررسی ذهنی-بدنی"
6.    تمرین آرمیدگی عضلانی تدریجی برای 8 گروه ماهیچه ای
7.    تکلیف خانگی:شامل 2 مورد به شرح زیر بود:
8.    هر روزآرمیدگی عضلانی برای 8 گروه ماهیچه ای را همراه با CD آموزشی تمرین کنید.
9.    پر کردن چک لیست نشانه های استرس

 

 

جلسه سوم

 
1.    مرور جلسات گذشته
2.    درک ارتباط بین افکار و احساسات
3.    درک چرخه ای افکار، هیجانات و حس های بدنی
4.    یادگیری فرآیند ارزیابی
5.    تمرین "ارتباط افکار و احساسات"
6.    آموزش و تمرین آرمیدگی عضلانی تدریجی برای 4 گروه ماهیچه ای، تنفس دیافراگمی و تصویرسازی
7.    تکلیف خانگی: شامل 3 مورد به شرح زیر بود:
8.    هر روز آرمیدگی عضلانی برای 4 گروه ماهیچه ای را همراه با CD آموزشی تمرین کنید.
9.    تفس دیافراگمی و تصویرسازی را تمرین کنید و قبل و بعد از تمرین سطوح استرس خود را بر روی "برگه¬ی خود نظارتی روزانه" ثبت کنید.
10.    برای هر واقعه¬ی پراسترسی که در این هفته رخ می دهد، افکار، پاسخ های هیجانی و جسمی خود را بر روی "برگه¬ی نظارت بر افکار، احساسات و حس های بدنی" ثبت کنید.

 

 

جلسه چهارم

 
1.    شناسایی تفکرات منفی و تحریفات شناختی
2.    تمرین شناسایی افکار منفی
3.    درک تأثیر تفکر منفی بر رفتار
4.    ترکیب کردن تنفس دیافراگمی با تصویر سازی
5.    آرمیدگیعضلانی تدریجی منفعل همراه با تصویرسازی مکان خاص
6.    تکلیف خانگی: شامل 3 مورد به شرح زیر بود:
7.    هر روز تنفس دیافراگمی همراه با تصویرسازی را تمرین کنید.
8.    تمرین "مشخص کردن تحریفات شناختی و هیجانات همراه" را در منزل انجام دهید.
9.    برای شناسایی انواع تفکر منفی مرتبط با موقعیت های پر استرس این هفته، "برگه¬ی نظارت بر پاسخ¬های استرس و تفکر منفی" را تکمیل کنید.

 

 

  • چرا اعتماد به ما ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 11 فروردين 1397 ] [ 22:35 ] [ مارال ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 صفحه بعد