کتاب آموزش HTML 5 (HTML)

دسته بندیHTML
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات61
حجم فایل1.137 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

اچ‌تی‌ام‌ال۵ (HTML5)، به عنوان نسخه جدید زبان نشانه‌گذاری ابرمتن برای ایجاد صفحات وب گسترش داده شده‌است. اولین بار در ژوئن ۲۰۰۴ بحث برای ایجاد نسخه جدیدی از زبان نشانه گذاری اچ‌تی‌ام‌ال آغاز شد و در فوریه ۲۰۱۰ نسخه‌های تقریبا نهایی، از این استانداردها ایجاد شدند. در اچ‌تی‌ام‌ال۵ بحث اصلی ایجاد استانداردهایی برای وب چندرسانه‌ای است. استانداردهایی جدید که شامل قابلیت‌هایی شبیه پخش پرونده‌های ویدیویی و کشیدن و رها کردن که قبل‌ها به افزونه‌هایی مانند ادوبی فلش، مایکروسافت سیلورلایت و گوگل گیرز وابسته بودند.

اچ‌تی‌ام‌ال 5، عنصرها و صفت‌های تازه‌ای معرفی می‌کند که کاربردهای وب‌سایت‌های امروزی را پاسخ می‌دهند. ارایه ی عنصر <nav> به عنوان عنصری برای بخش ناوبری سایت به جای کاربردهای عمومی عنصرهایی چون (<div>) و (<span>) یکی از آن‌ها است. افزوده شدن عنصر <footer> برای ارجاع به پانوشت‌ها یا خطوط پایانی کدهای اچ‌تی‌ام‌ال؛ و عنصر <audio> یا <video> به جای عنصر <object> از دیگر دگردیسی‌های این ویرایش است. همچنین در این ویرایش، برخی از عنصرهای اچ‌تی‌ام‌ال 4/01 مانند عنصرهای <font> و <center>، به کلی منسوخ و کنار گذاشته شده اند که تنها برای تعیین نوع و نحوه ی نمایش محتوای اشان به کار می‌رفتند و وظیفه ی آن‌ها بر دوش شیوه‌نامه‌های آبشاری (CSS) نهاده شده است.لازم به ذکر است که این ورژن همراه با CSS3 میتوانند به راحتی جای jquery را در ساخت گالری و اسلاید شو ها و افکت های دیگر گالری مانند پر کنند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 1:52 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مقاله مدیریت عملکرد و مدل های ارزیابی عملكرد (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات21
حجم فایل91 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود مقاله مدیریت عملکرد و مدل های ارزیابی عملكرد

مدل های ارزیابی عملكرد

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

مدل, مدل های نوین ارزیابی عملکرد سازمانی,مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان,مدل های ارزیابی عملکرد,دانلود مقاله مفاهیم ارزیابی عملکرد,سیستم ارزیابی عملکرد,مدیریت عملکرد,دانلود مقاله مدیریت,دانلود مقاله کیفیت,ارزیابی عملکرد کارکنان

چکیده

سازمان ها تا زمانی که برای بقاء تلاش می‌کنند و خود را نیازمند حضور در عرصه ملی و جهانی می‌‌دانند، باید اصل بهبود مستمر  را سرلوحه فعالیت خود قرار ‌دهند. این اصل حاصل نمی‌شود، مگراینکه زمینه دستیابی به آن با بهبود مدیریت عملکرد امکان‌پذیر ‌شود. این بهبود را می توان با گرفتن بازخور لازم از محیط درونی و پیرامونی، تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدهای سازمان، مسئولیت‌پذیری و جلب رضایت مشتری، با ایجاد و بکارگیری سیستم ارزیابی عملکرد با الگوی متناسب، ایجاد کرد. سیستم ارزیابی عملکرد با الگوی مناسب به انعطاف‌پذیری برنامه‌ها و اهداف و ماموریت‌ سازمان ها در محیط پویای امروزین کمک قابل توجه می‌نماید. ارزیابی و اندازه‌گیری عملکرد و توسعه آن به فرهنگ‌سازی و ارتقاء فرهنگ سازمانی نیاز دارد.در این مقاله به تعریف ارزیابی عملکرد در قالب سازمانی می پردازیم و پس از معرفی دیدگاه های مختلف در زمینه ارزیابی عملکرد و همچنین بیان فرایند کلی آن در سازمان ها، مدل ها و الگوهای رایج ارزیابی، چارچوبها و متدهای نوین در این زمینه را معرفی کرده و نقاط قوت و ضعف هر یک را بیان خواهیم کرد. و به بررسی مقایسه ای دو مدل BSC وEFQM که هر دو از مقبولیت گسترده ای در اغلب کسب و کار ها برخوردار هستند، پرداخته می شود. و نقاط ضعف و قوت هر یک، امکان استفاده همزمان از دو مدل بررسی می شود.

کلمات کلیدی: عملکرد ، مدیریت عملکرد ، ارزیابی عملکرد ، شاخص های سنجش

مقدمه

مدیریت عملکرد و سیستم ها و روش های مربوط به آن در سازمان های مختلف از جمله شاخه های مدیریت امروز است که بحث توانمندسازی و قابلیت پاسخگویی در چارچوب اصول و مفاهیم مدیریت را برای تحقق اهداف و وظایف سازمانی و قالب برنامه های اجرایی دنبال می کند. هر سازمان به منظور آگاهی از میزان مطلوبیت و مرغوبیت فعالیت های خود بالاخص در محیط های پیچیده و پویا نیاز مبرم به نظام ارزیابی دارد. از سوی دیگر فقدان وجود نظام ارزیابی و کنترل در یک سیستم به معنای عدم برقراری ارتباط با محیط درون و برون سازمان تلقی می‌گردد که پیامدهای آن کهولت و نهایتاً مرگ سازمان است. ممکن است بروز پدیده مرگ سازمانی به علت عدم وقوع یکباره آن، از سوی مدیران عالی سازمان ها احساس نشود. لکن مطالعات نشان می‌دهد فقدان نظام کسب بازخورد امکان انجام اصلاحات لازم برای رشد، توسعه و بهبود فعالیت های سازمان را غیر ممکن می‌نماید، سرانجام این پدیده مرگ سازمانی است.(عادلی، 1384، ص125).

با افزایش رقابت در عرصه تولید و خدمات ، سازمانها به شاخصها و الگوهایی برای بررسی عملکرد خود نیاز پیدا کردند. بروز چنین نیازی و کارایی نداشتن سیستم های اندازه‌گیری با عملکرد سنتی، باعث خلق مدل های جدید ارزیابی عملکرد در سطح سازمانها شد. مدل های قدیمی اندازه گیری عملکرد که عموماً مبتنی بر شاخصهای مالی‌اند.

مفهوم ارزیابی عملکرد

 از واژه «ارزیابی عملکرد» تعاریف بسیاری ارائه شده است. به منظور درک صحیح هر پدیده یا موضوع لازم است آن پدیده تعریف تا برداشت و فهم مشترکی حاصل شود. موضوع ارزیابی عملکرد نیز از این قاعده مستثنی نیست. لازم به ذکر است با توجه به تشابه نسبی، مفهوم ارزیابی در بعد کارکنان، سپس در بعد استفاده از منابع و امکانات، و نهایتاً در قالب سازمانی تعریف ‌گردد. ارزیابی عملکرد عبارت است از: «فرایند کمی کردن کارایی و اثربخشی عملیات»( Neely, A.D., Gregory, M., Platts, K.W,1995) که با مروری بر ادبیات موضوع می توان دلایل آن را به سه گروه اصلی زیر تقسیم کرد:
1-اهداف استراتژیک : که شامل مدیریت استراتژیک و تجدید نظر در استراتژی هاست؛

2- اهداف ارتباطی : که شامل کنترل موقعیت فعلی ، نشان دادن مسیر آینده ، ارائه بازخور و الگوبرداری از سازمانهای دیگر است؛

3- اهداف انگیزشی : که شامل تدوین سیستم پاداش و همچنین تشویق بهبود و یادگیری است.
مسئله ارزیابی عملکرد (عامل موردبررسی و روش ارزیابی) سالیان زیادی است که محققان و کاربران را به چالش واداشته است. سازمانهای تجاری در گذشته از شاخصهای مالی به عنوان تنها ابزار ارزیابی عملکرد استفاده می کردند تا اینکه جانسون و کاپلن در اوایل دهه 1980 پس از بررسی و ارزیابی سیستم های حسابداری مدیریت بسیاری از ناکاراییهای این اطلاعات را برای ارزیابی عملکرد سازمانها نمایان ساختند که این ناکارایی ناشی از افزایش پیچیدگی سازمانها و رقابت بازار بود (Kaplan, R.S. and Norton, D.P,1992)

ارزیابی عملکرد فرآیندی به منظور سنجش و اندازه گیری عملکرد در دستگاه های دولتی در قالب عباراتی نظیر کارآیی، اثربخشی، توانمندسازی است که این مساله قابلیت پاسخگویی را در چارچوب اصول و مفاهیم مدیریت برای تحقق اهداف و وظایف سازمانی و قالب برنامه های اجرایی برعهده دارد

ارزیابی عملکرد کارکنان,مدل کارت امتیازی متوازن,لزوم ارزیابی عملکرد,مدل سرآمدی(EFQM),ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد,مدل ها و الگوهای سیستم ارزیابی عملکرد,کارت امتیازی متوازن,(BSC),

فهرست مطالب:

چکیده
مقدمه

مدیریت عملکرد سازمان

 

ضرورت و اهمیت مدیریت عملکرد

 

تعریف و مفهوم مدیریت عملکرد

 

فرایند مدیریت عملکرد

مفهوم ارزیابی عملکرد
اهداف ارزیابی عملکرد
ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد

تاریخچه ارزیابی عملکرد

مدیریت کیفیت فراگیر

مدیریت برمبنای هدف

مدیریت براساس ارزش ها

جایزه ملی BALDRIGE

هزینه یابی بر مبنای فعالیت

نظام مدیریت هوشین

ارزش ها و مفاهیم بنیادی

 

 

مدل ها و الگوهای سیستم ارزیابی عملکرد
معرفی مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل سرآمدی (EFQM)
کارت امتیازی متوازن(BSC)
مدل سرآمدی(EFQM)
از مدل سرآمدی به كارت امتیازی متوازن
از مدل كارت امتیازی متوازن به سمت مدل سرآمدی
نتیجه‌گیری
منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 1:52 ] [ مارال ]
[ ]

بررسی مسائل رشوه در سازمان و بی تفاوتی کارکنان و نظارت در سازمان ها (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات19
حجم فایل110 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بررسی مسائل رشوه در سازمان و بی تفاوتی کارکنان و نظارت در سازمان ها

دانلود مقاله بررسی مسائل فساد مالی(رشوه) در نظام اداری و بی تفاوتی در كاركنان و اعمال نظارت کارآمد  در سازمان ها

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

 نظارت کارآمد در سازمان ها,نظارت در سازمان ها,دانلود مقالات مدیریت,بررسی مسائل فساد مالی در سازمان و نظارت در سازمان ها,مسائل ساختاری در سازمان ها,رفتار سازمانی,مسائل اخلاقی در سازمان ها ,دانلود مقاله رشوه در اداره,دانلود مقاله بی تفاوتی کارکنان,بی تفاوتی کارکنان,مطالعه مسائل سازمانی,دانلود مقاله فاسد مالی در اداره,دانلود مقاله رشوه در اداره,مسائل سازمانی,دانلود تحقیق بی تفاوتی کارکنان,

چکیده

در این مطلب مسائل مطرح شده را در سطوح گروه،سازمان و محیط بیان کرده ام.از آن جا که مسائل مطرح شده از جمله مشکلات اصلی و پراهمیت سازمانها بوده اند لذا به بیان مشکلات این سازمان ها پرداخته ام مشکلاتی از قبیل:

- فساد مالی(رشوه) در نظام اداری

- بی تفاوتی در كاركنان و روش های مقابله

- موانع و محدودیت های اعمال نظارت کارآمد  در سازمان ها

در این مقاله ابتدا شرح مختصری از موضوع مسئله مربوطه بیان شده و مسئله هر سازمان را مطرح کرده ام و  نهایتا راهکارها و نتایج حاصل از آنها را قید کرده و سخن را به پایان میبرم

تعریف رشوه و جایگاه آن در نظام اداری

 رشوه عبارت است از دادن مالی منقول یا غیر منقول و یا وجه نقد به كسی برای انجام یا تسریع در انجام مقصود خود یا ابتكردن باطل و حق جلوه دادن آن.

بطور كلی رشوه در سازمانها و ادارات دولتی تحت دو عامل شكل می گیرد:

عوامل شخصیتی

عوامل اداری سازمانی

الف)عوامل شخصیتی:در یك سازمان اداری ساختار پرسنلی خوب همراه محیط سالم اداری باعث جلوگیری از تخریب شخصیت افراد خواهد شد ودریافت رشوه نیز از مصادیق بارز تخلفاتی است كه در میان كارمندان و كاركنان یك اداره تحت اختلال شخصیت تحقق پیدا می كند و فرد بر اساس كمبودهای شخصیتی یا مادی خود مرتكب بزه رشوه خواری می گردد.

ب): عوامل اداری سازمانیفرهنگ سازمانی یكی از بهترین راه كارهای شناخت افراد بوده و به دلیل ماهیت موثر و قوی خود كه می تواند بر رفتارهای اعضاء اداره موثر باشد و نقش مهمی را در مهار درونی رفتارهای كاركنان و پیش گیری از فساد اداری(رشوه) توسط آنان ایفا می نماید.فرهنگ سازمانی كه پیوندی نزدیك با فرهنگی عمومی جامعه دارد و عامل مهمی در شكل گیری رفتارهای سازمانی و سلامت شخصیتی افراد كاركن در آن سازمان می باشد و این فرهنگ شامل آداب و رسوم و موازین اخلاقی و پایبندی به اصول و اعتقادات و قوانین حاكم بر آن الویتها می باشد كه در صورت بهینه سازی می تواند باعث ارتقاء سلامت اداری گردد

علل بروز بی تفاوتی در كاركنان و روش های مقابله

 بی تفاوتی کارکنان نسبت به مسائل و مشكلات سازمان، مشكلی است كه در ایران گریبانگیر اكثر سازمانهای دولتی و بعضی سازمانهای غیر دولتی است. مدیران در برخورد با این موضوع عكس العمل های متفاوت از خود نشان می دهند، بعضی فقط حرص می خورند، بعضی چون چاره ای نمی یابند بی تفاوت می گذرند، بعضی چاره كار را آموزش كاركنان می دانند،‌ بعضی (مدیران بی تجربه) اصلاً متوجه آن نمی شوند. آنها در سازمان خود مشكلی نمی بینند. بی تفاوتی نوعی انحراف از وضعیت متعادل در سازمان است. در مدیریت بحران نیز، بحران را انحراف از وضعیت تعادل تعریف كرده اند. پس شاید بتوان بی تفاوتی را نیز نوعی بحران نامید. اگر به بی تفاوتی مانند دیگر عوامل بحران زا از قبیل: كاهش نقدینگی، یا عدم فروش كالای تولید شده و مواردی از این دست، توجه شود، می توان به آن بعنوان یك عامل تخریبی در سازمان نگاه كرد. بی تفاوتی را شاید بتوان یك بحران خاموش، سقوط آرام و تخریب مستمر و بدون صدا نام نهاد. نگرش این چنینی به موضوع بی تفاوتی با توجه به اینكه تأثیر زیادی بر سیستمهای مختلف در سازمان، بخصوص بر تولید دارد، بسیار جای تأمل است.

موانع و محدودیت های اعمال نظارت کارآمد  در سازمان ها

 نتایج مطالعات و تحقیقات انجام شده نشان دهنده این واقعیت تلخ است که فساد در شکل های مختلف در دستگاه های اداری وجود دارد و سازمانهای نظارتی به رغم تمامی تلاش های انجام شده، قادر به مقابله و برخورد با آن نبوده اند. هرچند ارزیابی وضعیت نظارت در کشور منوط به اطلاعات و آمار عملکرد سازمانهای نظارتی و تحلیل کیفیت اثربخشی فعالیت ها و اقدامات آنها در سطح کشور می باشد، اما در یک دیدگاه کلی به نظرمی رسد مجموعه اقداماتی که تحت عنوان نظارت در کشور انجام می شودبه لحاظ موانع، محدودیت ها و مشکلات از کفایت و کارایی لازم برخوردار نبوده ونتوانسته در برخورد با پدیده های مختلف فساد نقش سالم سازی را ایفاء نماید و همه زوایا و عرصه ها را تحت پوشش قرار دهد. نظارت و ارزشیابی بعنوان یکی از اصول مدیریت باید از کارآیی و اثربخشی برخوردار باشد و متناسب با شرایط محیطی و هدف در اشکال گوناگون انجام شود. نظارت دقیق و کامل بر دستگاههای مختلف کشور یک ضرورت است. و باید برای این مهم تدابیر ویژه ای اتخاذ گردد.

فهرست مطالب:


چکیده
مسئله اول: مسائل اخلاقی و شرعی د رسازمان ها
بررسی فساد مالی (رشوه) در نظام اداری
تعریف رشوه و جایگاه آن در نظام اداری
دلایل و علل رشوه در سازمان ها
نتیجه گیری و ارائه راهکارهای مقابله با رشوه خواری
راهکارها
مسئله دوم: مسائل رفتاری در سازمان ها
علل بروز بی تفاوتی در کارکنان و روش های مقابله
بعضی از علل بروز بی تفاوتی در کارکنان
عوامل موثر بر کنترل و کاهش بی تفاوتی در کارکنان
نتیجه گیری و ارائه راهکارهای مقابله با بی تفاوتی در سازمان ها
پیشنهادات
مسئله سوم: مسائل ساختاری در سازمان ها
موانع و محدودیت های اعمال نظارت کارآمد در سازمان ها
عوامل و علل محدودیت ها نظارت های کارآمد در سازمان ها
نتیجه گیری و پیشنهاد
فهرست منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 1:52 ] [ مارال ]
[ ]

کتاب آشنایی با گوگل گلس (کامپیوتر و IT)

دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات21
حجم فایل812 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

گوگل گلس (Google Glass) یا پروژه عینک یک برنامه‌ی تحقیقاتی است که مربوط به تولید اولیه و ساخت یک نمایشگر سربند  واقعیت افزوده می‌باشد و توسط گوگل پشتیبانی می‌شود. اگر چه چنین نمایشگرهایی برای واقعیت افزوده، ایده جدیدی نیست، اما توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد. هرچند این یک طرح اولیه است اما از نمایشگرهای سربند طراحی شده قبلی بسیار کوچکتر و باریکتر می‌باشد. در کتاب حاضر شما بیشتر با این تکنولوژی آشنا خواهید شد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 1:52 ] [ مارال ]
[ ]

کتاب آشنایی با فایروال، سیستم های تشخیص نفوذ و Honey Pot (کامپیوتر و IT)

دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات35
حجم فایل1.75 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

امروزه فناوری اطلاعات در تمامی سازمان ها و شرکت ها رشد چشمگیری را به خود دیده است. استفاده از این فناوری و استفاده از شبکه های رایانه ای در بخش های مختلف سازمان موجب پیشرفت قابل توجه سازمان در نحوه ارائه خدمات و همچنین افزایش کارایی سازمان گردیده است.

شما در کتاب آشنایی با فایروال، سیستم های تشخیص نفوذ و Honey Pot با سه ابزار امنیتی که استفاده از آنها تا حدودی از آسیب های موجود در فضای شبکه های رایانه ای در امان می سازد آشنا خواهید شد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 1:51 ] [ مارال ]
[ ]

کتاب الگوهای طراحی واسط کاربر ویژه ابزارهای موبایل (فنی و مهندسی)

دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات251
حجم فایل8.185 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

زمانی که تحت فشار زیادی برای طراحی یک واسط کاربری مناسب، با منوهای آسان و کاربرپسند برای یک محصول نرم افزاری تحت موبایل هستید، دیگر وقت این را ندارید که دوباره چرخ را اختراع کتید! این کتاب یک راهنمای کاربردی و عملی است که در آن 70 الگوی طراحی واسط کاربر، برای طراحی انواع اپلیکیشن های موبایل ارائه شده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 1:51 ] [ مارال ]
[ ]

کتاب الکترونیک بسیار ساده است (کامپیوتر و IT)

دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات320
حجم فایل7.854 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

الکترونیک دانش مطالعهٔ عبور جریان الکتریکی از مواد مختلف - مانند نیمه‌رساناها، مقاومت‌ها، القاگرها و خازن‌ها و آثار آن است. الکترونیک همچنین به عنوان شاخه‌ای از فیزیک نظری شناخته می‌شود. طراحی و ساخت مدارهای الکترونیکی برای حل مشکلات عملی، قسمتی از مباحث موجود در مهندسی الکترونیک را تشکیل می‌دهد.

در کتاب حاضر مباحث فراگیری علم الکترونیک را به زبان ساده بیان کرده است که شما با مطالعه ی این کتاب با این علم بیشتر اشنا خواهید شد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 1:51 ] [ مارال ]
[ ]

کتاب اصول و مبانی رایانه و شبکه در مهندسی پزشکی (کامپیوتر و IT)

دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات304
حجم فایل5.696 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

کاربرد رایانه در دانش پزشکی تحت عنوان یکی از حوزه های اصلی علم مهندسی پزشکی با هدف اصلی پردازش و تحلیل اطلاعات پزشکی و ارتباطات بین این اطلاعات و بیماران است.

در کتاب حاضر شما بیشتر با اصول و مبانی رایانه و شبکه در مهندسی پزشکی آشنا خواهید شد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 1:51 ] [ مارال ]
[ ]

کتاب اصول ساختمان داده ها (فنی و مهندسی)

دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات514
حجم فایل12.479 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

کتاب اصول ساختمان داده ها دربر گیرنده ی تمامی مطالب ساختمان داده های رشته های مهندسی کامپیوتر، سخت افزار، نرم افزار و ریاضی کاربردی است. این کتاب در عین حال که به تئوری پرداخته اما عاری از لفاظی و توصیف های ناضروری است. این کتاب می تواند برای دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر به عنوان مرجعی کامل معتبر استفاده شود.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 1:51 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود کتاب استارتاپ ویکند (کامپیوتر و IT)

دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات132
حجم فایل1.503 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

استارتاپ ویکند (Startup Weekend) یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) بر‌گزار می‌گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.

کتاب حاضر که برگرفته از تجربه موسسان این رویداد جهانی است، نکات بسیار ارزشمند و جالبی را در زمینه روشهای نوین تبدیل ایده به محصول تجاری، درک مفاهیم نوین کارآفرینی و ابزارهای مورد نیاز کارآفرینان امروزی را در قالب مثال های واقعی ارایه می دهد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 1:50 ] [ مارال ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 صفحه بعد