قوانین هندبال (تربیت بدنی)

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات35
حجم فایل29 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

زمین بازی، محوطه ای است به شکل مستطیل که طول آن 40 و عرض آن 20 متر می باشد. این زمین دارای دو محوطه دروازه (قانون 1:4 و قانون 6) و یک محوطه بازی است. دو خط بلند طولی را خطوط کناری و خطوط کوتاه انتهایی را خط دروازه (بین دو پایه دروازه) یا خط بیرونی دروازه (دو طرف دروازه) می نامند.

زمین بازی حداقل باید در طول خطوط کناری، یک متر و در پشت خط بیرونی دروازه، دو متر حریم داشته باشد. وضعیت زمین بازی نباید به صورتی تغییر یابد که باعث کسب آوانتاژ یکی از تیمها شود.

بازیکن تعلیقی در مدت تعلیق خود حق شرکت در بازی را ندارد و تیم او نیز نمی تواند در این مدت، از بازیکن دیگری در زمین به جای وی استفاده نماید. زمان تعلیق از لحظه سوت داور برای شروع مجدد بازی آغاز می شود. اگر دو دقیقه تعلیق در پایان نیمه اول تکمیل نشود، ادامه آن در نیمه دوم منظور می شود. به همین ترتیب از وقت عادی به وقت اضافی در خلال وقت اضافی نیز قابل اجرا می باشد.

 

شرح عناوین

  وقت بازی

  علامت پایانی

  تایم اوت

توپ

بازیکنان

  تجهیزات و وسایل

دروازه بان

محوطه دروازه

بازی با توپ، بازی غیرفعال

امتیاز گل

پرتاب شروع

  بازی غیر فعال

خطاها و رفتار خارج از روحیه ورزشی

پرتاب اوت و پرتاب دروازه بان

اعلام پرتاب آزاد

  اجرای پرتاب آزاد

  اجرای 7 متر

دستورالعملهای عمومی برای اجرای پرتابها

  اخطار

تعلیق

  دیسکالیفه

  اكسکلود

  تخلفات خارج از وقت بازی

  قبل از مسابقه

  در خلال وقت استراحت

داوران

وقت نگهدار / منشی

  علایم دست فدراسیون جهانی هندبال

لیست علایم دست:

  وقت بازی

  علامت پایانی

  تایم اوت

توپ

بازیکنان

  تجهیزات و وسایل

دروازه بان

محوطه دروازه

بازی با توپ، بازی غیرفعال

امتیاز گل

پرتاب شروع

  بازی غیر فعال

خطاها و رفتار خارج از روحیه ورزشی

پرتاب اوت و پرتاب دروازه بان

اعلام پرتاب آزاد

  اجرای پرتاب آزاد

  اجرای 7 متر

دستورالعملهای عمومی برای اجرای پرتابها

  اخطار

تعلیق

  دیسکالیفه

  اكسکلود

  تخلفات خارج از وقت بازی

  قبل از مسابقه

  در خلال وقت استراحت

داوران

وقت نگهدار / منشی

  علایم دست فدراسیون جهانی هندبال

لیست علایم دست:

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 2:13 ] [ مارال ]
[ ]

پاورپوینت اصول و مبانی استعداد یابی در ورزش (تربیت بدنی)

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلppt
تعداد صفحات112
حجم فایل319 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت مبنای استعداد یابی در ورزش

فرایند کشف ورزشکاران با استعداد وشرکت در برنامه های تمرینی سازمان یافته و تخصصی و هدایت آنها به سوی تیم های ورزشی ملی و حرفه ای را استعداد یابی ورزشی می گویند

 

نسبت بخش های بدن می تواند یک عامل تعیین کننده در موفقیت ورزشی باشد.عامل نژاد و وراثت در آن دخالت دارد. مثال سیاه پوستان معمولا    دستها و پاهای بلند و تنه کوتاه دارند و آسیایی هاپاهای کوتاه و تنه های بلند دارند به همین دلیل نژاد قفقازی در شنا نژاد سیاه بویژه شمال افریقا در دو های استقامت و نزاد زرد در زیمناستیک شیرجه برتری دارند.

 

عناوین تعدادی از اسلایدها

 

ضرورت استعداد یابی

در فرایند استعداد یابی چه ارگان هایی مشارکت دارند؟

تاریخچه استعداد یابی ورزشی

معیار های استعداد یابی علمی

معیارهای استعداد یابی برای هر ورزش ویژه است

فرایند گزینش رویکردی پیشرونده است

موفقیت یا شکست برنامه استعداد یابی

مفهوم توانایی وموفقیت در ورزش

فواید استعداد یابی

پیش بینی اجرای ورزش

معیارهای استعدادیابی

عوامل پیکرسنجی وترکیب بدنی

قابلیت های فیزیولوژیکی

الگوی استعدایابی پیشنهادی در ایران

و .............

 

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 2:13 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مقاله بررسی تطبیقی نظام دادرسی اداری ایران و فرانسه و آمریکا (حقوق)

دسته بندیحقوق
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات78
حجم فایل177 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود مقاله بررسی تطبیقی نظام دادرسی اداری ایران و فرانسه و آمریکا

بررسی تطبیقی نظام دادرسی اداری ایران و فرانسه و امریکا

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

دانلود مقاله بررسی نظام دادرسی اداری ایران و آمریکا,بررسی تطبیقی نظام دادرسی اداری ایران و آمریکا,بررسی نظام دادرسی اداری ایران, بررسی نظام دادرسی اداری آمریکا,نظام دادرسی اداری ایران,نظام دادرسی اداری آمریکا,دادرسی اداری ایران,دادرسی اداری آمریکا,دیوان اداری ایران, دیوان اداری ,دیوان اداری آمریکا,دیوان ادرای,دیوان اداری ایران و آمریکا,دیوان,نظام اداری آمریکا,نظام اداری ایران,بررسی دیوان اداری آمریکا و ایران,بررسی نظام حقوقی آمریکا,بررسی نظام اداری ایران,

 

مقدمه:

اصل نظارت بر اعمال قوای حاكم بر كشور امروزه یكی از اصول بنیادین و مهم در حكومت‌های مردمی است. نظارت بر قوای مختلف حكومت به صورت‌های گوناگونی در قوانین اساسی و عادی كشورها پیش‌بینی شده است. در جمهوری اسلامی ایران نیز بر قوای حاكم به شكل‌های مختلف نظارت می‌شود. قوة قضائیه از بدو تولد همواره با نظارت و كنترل بر كیفیت اجرای قوانین در محاكم حقوقی توسط دیوان عالی كشور كنترل می‌شود. در قوة مقننه كه مركب از نمایندگان مردم با استعدادها، معلومات و تجارب مختلف و گرایش‌های گوناگون است، امكان وضع قوانین و مقرّرات عادی در جهت مغایر و معارض با قوانین اساسی وجود دارد. بنابراین، بر قوة مقننه در وضع قوانین باید به كیفیتی نظارت كرد. در كشور ما شورای نگهبان نظارت بر مجلس از جهت تصویب قوانین خلاف قانون اساسی و شرع را به عهده دارد. در قوة مجریه هم كه وظایف بی‌شماری عهده دارد، این نظارت به منظور جلوگیری از انحراف از قانون و تعمیم عدالت اجتماعی باید وجود داشته باشد. به دلیل گستردگی ارتباط مردم با مؤسسات و ادارات دولتی كه زیرمجموعۀ قوۀ مجریه به شمار می‌آیند، نظارت بر اعمال و تصمیمات این قوه بسیار مهم است.نظارت بر اعمال و تصمیمات اداری به سه صورت ممكن است انجام شود. یك صورت آن است كه این كار را خود دستگاه اداری یعنی قوۀ مجریه انجام دهد كه از آن به «كنترل اداری» یاد می‏شود. روش دوم «كنترل پارلمانی» است؛ یعنی كنترل دستگاه اداری به كمك قوۀ مقننه صورت بگیرد و روش سوم «كنترل قضایی» است.در ارزیابی این روش‌ها گفته می‏شود: «دستگاه اداری برای رسیدگی به این‌گونه دعاوی مناسب نیست؛ زیرا مقام رسیدگی‌كننده به دعاوی بایستی بی‌طرف باشد و بدون رعایت بی‌طرفی، حقوق خواهان یا شاكی تضییع می‏گردد. تجربه نشان داده است كه دستگاه اداری در رسیدگی به دعاوی اداری نمی‏تواند قاضی بی‌طرف باشد.»( منوچهر طباطبایی مؤتمنی، حقوق اداری، ص 418)

روش كنترل پارلمانی نیز ـ گرچه به سهم خود اهمیت دارد ـ بیشتر برای ارزیابی درجۀ پیشرفت هدف‌ها و برنامه‏ها سودمند است. قوۀ مقننه در نظارتی كه بر اعمال دستگاه‏ها و وزارتخانه‏ها دارد، بر ضعف‌ها و توانایی‌ها اطلاع می‌یابد. دستگاه اداری در صورت ناكامی در نیل به اهداف و برنامه‏ها به دلیل ناتوانی یا قصور در اجرای وظایف، در مقابل پارلمان مسئول اعمال خویش خواهد بود. این مسئولیت كه از آن به «مسئولیت سیاسی دولت در مقابل پارلمان» یاد می‏شود، موضوع دیگری است كه در جای خود شایسته بررسی است.با توجه به نكاتی كه بیان شد، غالب كشورها، روش كنترل قضایی را برای نظارت بر اعمال دستگاه‏های اداری، بر دو روش «اداری» و «پارلمانی» ترجیح داده‌اند. نظارت قضایی بر اعمال و تصمیمات اداری را اصطلاحاً «دادرسی اداری» می‌نامند.كشورهایی كه روش كنترل قضایی را برای نظارت بر دستگاه‏های اداری (قوۀ مجریه) برگزیده‏اند، خود به دو دسته تقسیم می‏شوند: در بعضی كشورها، این كار را دادگاه‏های عادی دادگستری صورت می‌دهند (نظیر آمریكا و انگلستان)؛ ولی پاره‌ای كشورها، برای این منظور دادگاه‏های ویژه‏ای تأسیس كرده‏اند (نظیر فرانسه، بلژیك، آلمان). جمهوری اسلامی ایران نیز جزء كشورهای دستة دوم است، با این تفاوت كه این دادگاه ویژه در ایران با عنوان دیوان عدالت اداری در زیرمجموعه قوۀ قضائیه قرار دارد.

در ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، نظارت بر قوۀ مجریه وضع رضایت‌بخشی نداشت و نظام حاكم تحت تأثیر خصلت حكومت‌های خودكامه به هیچ وجه علاقه‌ای به پذیرش امر و نهی فرشتة عدالت نداشت. پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 ـ كه یكی از اهداف ارزشمند آن، بسط عدالت و احقاق حقوق مردم در جامعه بود ـ دیوان عدالت اداری به منظور تحقق عدالت در روابط بین مردم و حكومت پدید آمد. در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دو اصل مهم دربارة دیوان عدالت اداری به چشم می‌خورد. اصلی كه دیوان عدالت اداری مولود آن است، اصل ۱۷۳ قانون اساسی است. در این اصل مقرّر شده است كه «به منظور رسیدگی به شكایات، تظلمات و اعتراضات مردم نسبت به مأمورین یا واحدها با آیین‏نامه‏های دولتی و احقاق حقوق آنها، دیوانی به نام "دیوان عدالت اداری" زیرنظر رئیس قوة قضائیه تأسیس می‌گردد.حدود اختیارات و نحوة عمل این دیوان را قانون تعیین می‌كند.» در اصل ۱۷۰ قانون اساسی نیز بیان شده است كه «قضات دادگاه‏ها مكلف‌اند از اجرای تصویب‏نامه‏ها و آیین‏نامه‏های دولتی كه مخالف با قوانین و مقرّرات اسلامی یا خارج از حدود اختیارات قوة مجریه است خودداری كنند و هركس می‌تواند ابطال این‌گونه مقرّرات را از دیوان عدالت اداری تقاضا كند.»

دادرسی اداری,حقوق اداری, دادرسی اداری ایالات متحده آمریکا, دادرسی اداری آمریکا,دادگاه‌های اختصاصی اداری,دادرسی اداری,آراء هیات عمومی دیوان عدالت اداری,آیین دادرسی مدنی,آیین دادرسی کیفری, دیوان اداری فرانسه , دیوان اداری , دیوان اداری آمریکا, دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری‌,

فهرست مطالب

مقدمه:

نگاهی به قوانین دادرسی اداری در ایران و سیر تحولات آن

گفتار اول. دادرسی اداری در ایران پیش از انقلاب اسلامی

گفتار دوم. دادرسی اداری پس از انقلاب اسلامی

مبحث اول. دیوان عدالت اداری

الف. تصویب اولین قانون دیوان عدالت اداری (4 بهمن 1360)

ب. تصویب اولین آیین‌نامة آیین دادرسی دیوان (سال 1362)

ج. قانون الحاق پنج تبصره به مواد 15 و 18 و 19 قانون دیوان عدالت اداری (26 اردیبهشت 1372)

د. ‌قانون اصلاح موادی از قانون دیوان عدالت اداری - مصوب 1360 (1 اردیبهشت 1378)

ه‍ .تصویب آیین‌نامة آیین دادرسی دیوان (19 اردیبهشت 1379)

و . قانون جدید دیوان عدالت اداری (25 آذر 1385)

1. تغییر در تركیب شعب

2. توجه به سابقة قضایی قضات دیوان

3. تأسیس شعب تشخیص و حذف شعب تجدیدنظر

4. اعادة دادرسی

5. دخالت فرد ثالث

6. تشكیل واحد اجرای احكام

7. توجه به موضوع كارشناسی

ز. لایحة پیشنهادی آیین دادرسی جدید دیوان

ح. تصویب و ابلاغ آیین‌نامة اجرایی شوراهای حل اختلاف تخصصی دیوان عدالت اداری

مبحث دوم. مراجع اختصاصی اداری (شبه قضایی)

مبحث سوم. فلسفه وجودی دیوان عدالت اداری

مبحث چهارم - اهداف تشکیل دیوان عدالت اداری

گفتار سوم: ساختار دیوان عدالت و آیین دادرسی آن

بند اول - سازمان دیوان عدالت اداری

گفتار چهارم: صلاحیتهای دیوان عدالت اداری

بند اول - صلاحیت دیوان از حیث خواهان (مردم)

بند دوم - صلاحیت دیوان از حیث خوانده (دولت)

بند سوم - موضوع دعوی (خواسته)

بررسی تاریخی شورای دولتی فرانسه

مبحث اول:تعریفی از شورای دولتی فرانسه

مبحث دوم:فلسفه تاسیس شورای دولتی فرانسه:

مبحث سوم:تاریخچه شورای دولتی فرانسه از سال1945 به بعد

  بند اول:شورای دولتی در کاخ سلطنتی

بند دوم:شورای دولتی((دیوان عالی اداری))

مبحث چهارم:شورای دولتی به عنوان مراحل اول و آخر تظلم خواهی

 بند اول:شورای دولتی به عنوان دادگاه استینافی یا تجدید نظر

بررسی وظایف و ساختار دیوان عدالت اداری ایران و شورای دولتی فرانسه

 گفتار اول:دادرسی اداری در فرانسه

مبحث اول:خصوصیات کلی دادرسی اداری در فرانسه

مبحث دوم:نظام دارسی اداری فرانسه

مبحث سوم:وظایف شورای دولتی فرانسه

مبحث چهارم:ساختار شورای دولتی فرانسه

 گفتار دوم :دادرسی اداری در ایران

مبحث اول:شورای دولتی ایران

 مبحث دوم:    دیوان عدالت اداری ایران

بند اول:ساختار و جایگاه دیوان عدالت اداری

 بند دوم:تشکیلات و صلاحیت و حدود اختیارات دیوان

بند سوم:شرایط انتخاب قضات و ترتیب رسیدگی در دیوان

تاریخچه و فلسفه تاسیس دیوان دادرسی اداری ایران و امریکا

 گفتار اول:سیر تحولات دیوان دادرسی اداری ایران

مبحث اول :تعریفی از دیوان دادرسی اداری

 مبحث دوم:فلسفه تاسیس دیوان دادرسی اداری ایران

مبحث سوم:قانون دیوان دادرسی اداری

ارکان دیوان :

اختیارات و مسئولیتهای اداری رئیس دیوان دادرسی اداری :

ریاست کل دیوان :

ارجاع پرونده ها به شعب دیوان :

ارجاع پرونده های مرتبط به شعبه مقدم الارجاع :

پیشنهاد افزایش شعب تجدید نظر دیوان دادرسی اداری :

اختیارات و مسئولیتهای قضائی رئیس دیوان دادرسی اداری :

ریاست شعبه اول دیوان دادرسی اداری :

درخواست تجدید نظر نسبت به آرایی که مخدوش تشخیص دهد :

عضویت در هیات تجدید نظر :

درخواست رای وحدت رویه :

امضای رای هیات عمومی و تجدید نظر :

تعیین دادرس یا عضو مشاور دیگر به جای دادرس یا مشاور ممتنع از اظهار نظر :

موارد امتناع :

تشكیلات دیوان دادرسی اداری

وظائف هیأت عمومی دیوان

شرایط قضات دیوان

وظایف، صلاحیت و حدود اختیارات دیوان دادرسی اداری

 گفتار دوم:بررسی تاریخی امریکا

مبحث اول:تعریفی از امریکا

مبحث دوم:فلسفه تاسیس امریکا:

مبحث سوم:تاریخچه امریکا از سال1945 به بعد

  بند اول:در کاخ سلطنتی

بند دوم:شورای دولتی((دیوان عالی اداری))

مبحث چهارم:به عنوان مراحل اول و آخر تظلم خواهی

 بند اول:به عنوان دادگاه استینافی یا تجدید نظر

بررسی وظایف و ساختار دیوان دادرسی اداری ایران و امریکا

 گفتار اول:دادرسی اداری در امریکا

 گفتار دوم:بررسی  سیستم حقوقی ایالات متحده آمریکا

 مبحث اول: مفاهیم مقدماتی حقوق اداری آمریکا 

بند اول:تعریف حقوق اداری

بند دوم:نقش سازمانهای اداری

بند سوم:فرآیندهای‌ اداری

بند چهارم:نظات بر سازمانهای اداری

گفتار دوم:ابعاد‌ نظارت قضائی،صلاحیت و دسترسی به دادگاه

بند اول:گستره بازنگری قضایی(دلایل مبنای بازنگری)

بند دوم:مبانی قانون اساسی بازنگری قضائی

بند سوم:مبانی تقنینی(قانون عادی)بازنگری قضایی

بند چهارم:داشتن سمت

بند پنجم:صلاحیت و مقرّ دادگاه

بند ششم:زمانبندی بازنگری قضائی

 گفتار دوم :دادرسی اداری در ایران

مبحث اول:ایران

 مبحث دوم:    دیوان دادرسی اداری ایران

بند اول:ساختار و جایگاه دیوان دادرسی اداری

 بند دوم:تشکیلات و صلاحیت و حدود اختیارات دیوان

بند سوم:شرایط انتخاب قضات و ترتیب رسیدگی در دیوان

نتیجه گیری:

منابع و ماخذ:

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 2:13 ] [ مارال ]
[ ]

پاورپوینت فیزیولوژی انسانی (تربیت بدنی)

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلppt
تعداد صفحات69
حجم فایل2.581 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت فیزیولوژی انسانی

 

فیزیولوژی ورزش از آناتومی و فیزیولوژی منشاءگرفته است.
 
آناتومی :مطالعه ساختار موجود زنده یا بررسی اجزای تشکیل  دهنده های بدن و روابط متقابل آنها
فیزیولوژی:مطالعه کارکرد دستگاههای بدن یا بررسی عملکرد دستگاهها , بافتها و سلولهای بدن و ارتباط آنهابا یکدیگر

فیزیولوژی ورزش:مطالعه وبررسی تغییرات ساختاری وعملکردی بدن در جریان فعالیتهای مختلف

 

مجموعه ای از سلول های مشابه که وظیفه مشترکی را انجام می دهند بافت می نامند . و اجتماعی از بافت های معین و همکار با یکدیگر اندام به وجود می آورد . و از مجموعه چند اندام دستگاه ویژه ای به وجود می آید مانند دستگاه گردش خون ، دستگاه تنفس و ....... .
هماهنگی و عملکرد دستگاه های مشترک بدن با یکدیگر سبب کار منظم و سیستماتیک بدن می شود که اصطلاحا آن را تعادل حیاتی گویند .
 

بافت عضلانی :

عضلات اسکلتی یا مخطط

عضلات قلبی

عضلات صاف

عضلات اسکلتی یا مخطط ، باعث :

 تولید نیرو برای حرکت ارادی

 حفظ قامت در راستای بدن

 تولید گرما و حرارت به ویژه در سرما   

                        

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 2:12 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پرسشنامه ابزار سنجش ویژگی های شخصیتی کارآفرینان (پرسشنامه)

دسته بندیپرسشنامه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات9
حجم فایل26 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پرسشنامه ابزار سنجش ویژگی های شخصیتی کارآفرینان

همراه با توضیحات کامل 

دارای روایی و اعتبار در ایران می باشد

این پرسشنامه بومی و استانداردی که در اختیار دارید برای اندازه گیری ویژگی های شخصیتی کارآفرینی طراحی شده است. به طور یقین پاسخ های دقیق جنابعالی در تکمیل پرسشنامه، امتیازهای دقیقی را که بیانگر نیمرخ کارآفرینی شماست، به دست می دهد.توضیحات : این پرسشنامه حاوی 95 سوال است که 8 ویژگی شخصیتی کارآفرینانه را در افراد پاسخ دهنده مورد ارزیابی قرار می دهد. ویژگی های هشتگانه کارآفرینان که در پرسشنامه مذکور سنجیده می شوند عبارتند از:

1. ریسک پذیری متعادل
2. کانون کنترل درونی
3. نیاز به موفقیت (توفیق طلبی)
4. سلاست فکری
5. عملگرایی
6. تحمل ابهام
7. رویا پردازی
8. چالش طلبی

 این پرسشنامه در ایران استاندارد شده و حاوی کلیه اطلاعات کامل مربوط به اعتباریابی، رواسازی و نحوه تحلیل داده ها می باشد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 2:12 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود آگاهی والدین نسبت به بازی کودکان (روانشناسی و علوم تربیتی)

دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات48
حجم فایل101 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود آگاهی والدین نسبت به بازی کودکان

بازی نیز مانند سایر پدیده ها ابعاد و جنبه های وسیعی را در برمی گیرد . گوناگونی این ابعاد سبب شده تا تعاریف گوناگونی از بازی ارائه شود، و باتوجه به جنبه های وسیعِ نهفته در بازی، مفهوم و تعریف ساده ای از این موضوع که پذیرش همگانی داشته باشد، در اختیار نیست .

ساده ترین تعریف هایی که از بازی ارائه شده، عبارت است از: (( بازی ، کاری است که به قصد لذت و تفریح انجام شود و فایده ای دربرنداشته باشد)) ( بازی کودک در اسلام، محمدصادق شجاعی ، ص 15 )

- «ویلیام استرن» در کتاب روان شناسی در دوره کودکی می گوید : (( بازی غریزه ای برای رشد و نمو استعدادها و یا تمرین مقدماتی برای اعمال آتی می باشد )) (روان شناسی بازی، رضا سیامک مهجور، ص20)

- در فرهنگ ویلیام  وبستر ( Webster ) ، بازی به صورت های ذیل تعریف شده است :

الف) حرکت ، جنبش و فعالیت به مثابه ی حرکت عضلات؛

 ب) آزادی یا محدوده ای برای حرکت یا جنبش؛

 ج) فعالیت یا تمرین برای سرگرمی ، تفریح یا ورزش . (روان شناسی بازی، محمدعلی احمدوند،ص 2)

گِروس ( Gross ) نقش اجتماعی بازی را مورد توجه قرار می دهد و بازی را نوعی آمادگی کودک برای           فعالیت هایی می داند که باید در آینده به عهده گیرد و البته، خود از این آمادگی چندان آگاه نیست . (روان شناسی بازی، رضا سیامک مهجور، ص 19)

 

عنوان                                                                                                                                      صفحه

مقدمه........................................................................................................................................5

فصل اول...................................................................................................................................6

تعریف بازی..............................................................................................................................7

تاریخچه بازی............................................................................................................................7

اهمیت ونقش بازی در تربیت کودکان..........................................................................................8

بازی پیامبر(ص) با کودکان..........................................................................................................9

نقش های بازی.........................................................................................................................13

ï   نقش بازی در رشد جسمانی.....................................................................................12

ï   نقش بازی در رشد عقلانی و اعتماد به نفس..............................................................12

ï   نقش بازی در رشد عواطف......................................................................................13

ï   نقش بازی در رشد اجتماعی و ارتباط با همسالان.......................................................13

ï   نقش بازی در رشد خلاقیت.....................................................................................14

ï   نقش بازی در رشد استقلال فردی.............................................................................14

ï   نقش بازی در بهداشت روانی کودک.........................................................................15

ï   نقش بازی در رشد ذهنی و هوشی............................................................................15

ï   نقش های اخلاقی بازی............................................................................................15

ï   نقش آموزشی و تربیتی بازی.....................................................................................16

ï   نقش درمانی............................................................................................................17

نتایج بازی برای کودکان.............................................................................................................17

عوامل مؤثر در بازی کودکان......................................................................................................18

ï   تأثیر جنس..............................................................................................................18

ï   تأثیر هوش..............................................................................................................19

ï   تأثیر سن.................................................................................................................20

ï   تأثیر محیط..............................................................................................................20

بازی از نظر اجرا.......................................................................................................................21

ï   بازی های فردی.......................................................................................................21

ï   بازی های گروهی....................................................................................................22

 

انواع بازی................................................................................................................................23

ï   بازی های جسمی....................................................................................................23

ï   بازی های تقلیدی....................................................................................................24

ï   بازی های تخیلی.....................................................................................................24

ï   بازی های نمایشی...................................................................................................25

ï   بازی های نمادی......................................................................................................26

ï   بازی های قانونمند...................................................................................................26

بازی های قرآنی و آموزشی.......................................................................................................26

چند نمونه از بازی های قرآنی و آموزشی...................................................................................28

جایگاه و وظایف والدین در مقابل کودک...................................................................................29

ضرورت آموزش بازی..............................................................................................................30

مسؤولیت والدین در زمینه ی بازی کودکان از دیدگاه اسلام.........................................................30

اصل مهمی که والدین و مربیان باید در بازی کودک رعایت کنند..................................................33

نکاتی که والدین و مربیان باید در هنگام بازی با کودک رعایت کنند.............................................34

فصل دوم: ...............................................................................................................................35

خانواده و اسباب بازی کودک....................................................................................................36

ضرورت تهیه اسباب بازی برای کودک.......................................................................................36

ویژگی اصولی و کلی یک اسباب بازی خوب.............................................................................37

رعایت نکات ایمنی و بهداشتی اسباب بازی...............................................................................39

انواع اسباب بازی.....................................................................................................................39

اسباب بازی سازمان یافته..........................................................................................................39

اسباب بازی سازمان نیافته..........................................................................................................43

اسباب بازی و ویژگی های آن....................................................................................................45

منابع........................................................................................................................................48

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 2:12 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود جزوه آزمونهای تصویری آمادگی جسمانی (تربیت بدنی)

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات14
حجم فایل116 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

آزمون  های آمادگی جسمانی

 

عناوین جزوه همراه با تصویر و توضیحات کامل


ضربان قلب
ظرفیت حیاتی
 ضخامت چربی
دویدن ها  
دو 9 *4 متر
 دو مار پیچ
 پرش طول در جا
پرش ارتفاع در جا
پرش جفت دو طرف
كشش میله
فشار موازی
- قدرت پنجه
توانائی دستها
توانائی پاها
دراز و نشست
آزمون پله
انعطاف تنه به جلو
 عكس العمل
انعطاف تنه به پشت
دامنه حركتی مفصل شانه
دامنه حركتی مفصل ران
     
منبع  : ذکر شده است


 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 2:12 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود تحقیق بررسی برنامه‌ریزی استراتژیک منابع انسانی با اهداف استراتژیک سازمان (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات26
حجم فایل154 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

شرح مختصر


از آنجا که امروزه منابع انسانی با ارزشترین عامل تولید و مهمترین سرمایه هر سازمان و منبع اصلی زاینده مزیت رقابتی و ایجادکننده قابلیتهای اساسی هر سازمان است، یکی از عمده ترین برنامه‌ریزیهای سازمانی، برنامه‌ریزی منابع انسانی است. عامل مهم برای وجود برنامه‌ریزی منابع انسانی، برنامه‌ریزی جهت نیل به نیازهای مهارتی، آموزشی و درنهایت بهسازی منابع انسانی است. موثرترین راه دستیابی به مزیت رقابتی در شرایط فعلی کارآمدتر کردن کارکنان سازمانها از طریق بهبود و بهسازی آنان است و آنچه که در راستای توسعه منابع انسانی اهمیت دارد این است که بهبود منابع انسانی تنها با آموزشهای فنی و تخصصی حاصل نمی شود بلکه باید ازطرق متعدد به توسعه کارکنان پرداخت و این مهم جزء با اعمال مدیریت استراتژیک درقلمرو مدیریت منابع انسانی امکان پذیر نخواهدبود.

باتوجه به اینکه منابع انسانی، منبع استراتژیک برای سازمانها محسوب می شود، جزء مهم و لاینفک مباحث برنامه‌ریزی استراتژیک است و اکثر برنامه‌ریزیهای سازمانی و منابع انسانی ماهیت راهبردی دارند. از عمده ترین عواملی که موجب نگرش جدید در برنامه‌ریزی استراتژیک منابع انسانی شده است روند تغییرات و دگرگونیهای تکنولوژیک، اجتماعی و اقتصادی در محیط داخلی و خارجی سازمانهاست که همواره با آن مواجه اند. اگر سازمانها می خواهند همسو با این تغییرات باشند بایستی نگرش جامع و راهبردی داشته و الزامات گوناگونی را مدنظر قرار دهند. در عصر حاضر، اساسی‌ترین منبع رقابتی سازمانها، منابع انسانی کارآمد یا کارکنان دانشی هستند. درعین حال، بسیاری از سازمانها فاقد تخصص و مهارت لازم هستند که بتوانند به طور موثر برنامه های استراتژیک منابع انسانی را تهیه کنند. نکته حائز اهمیت آنکه لازمه شکل گیری استراتژیهای منابع انسانی مشارکت و همکاری مدیران منابع انسانی با مدیریت ارشد سازمان است. همسو سازی و پیوند استراتژیها و مشارکت و همکاری مدیران حوزه های مختلف منابع انسانی با مدیریت ارشد سازمان، توسعه منابع انسانی را بهمراه دارد که نیازمند برنامه ریزی توسعه منابع انسانی است که شامل دو بخش می گردد:

تجزیه و تحلیل نیازهای منابع انسانی

آغازگر برنامه ریزی توسعه منابع انسانی، اطمینان از دسترسی به منابع انسانی بهنگام نیاز است بنابراین استخدام و بکارگیری نیروی انسانی شایسته، ماهر و کارآمد و از همه مهمتر آموزش پذیر با قابلیت کافی از اولویت اول برخوردار است.

نگهداشت نیروی انسانی

یکی از حساسترین و پیچیده ترین وظایف مدیریت ارشد سازمان، حفظ نیروهای مورد نیاز است که این فرآیند از دو جنبه قابل بررسی است.

    * الف) ایجاد انگیزه های مالی، نظیر امکان پرداختهای مناسب با مزیت رقابتی در حقوق و دستمزد، پاداشها و سایر مزایای مالی.
    * ب) انگیزه های معنوی و غیرمادی که شامل امنیت شغلی، پرستیژ شغلی، احساس ارزشمند بودن برای سازمان و شفاف سازی آینده شغلی و….
    * ج) بسیاری از صاحبنظران علم مدیریت بر این باورند که جهت دهی کارکنان به شیوه ای که متضمن آموزش دائمی و پیشرفت مستمر آنان گردد هم موجب مزیت رقابتی و هم باعث انگیزشهای همیشگی و بلند مدت می گردد.

فهرست مطالب

    * چکیده
    * مقدمه
    * تجزیه و تحلیل نیازهای منابع انسانی
    * نگهداشت نیروی انسانی
    * ارزیابی و مدیریت عملکرد
    * ارتقاء فرهنگ سازمانی
    * چرا برنامه ریزی منابع انسانی باید در راستای برنامه ریزی استراتژیک سازمان قرار گیرد؟
    * پیوند میان برنامه ریزی استراتژیک و منابع انسانی
    * برنامه‌ریزی استراتژیک منابع انسانی
    * برنامه‌ریزی اساسی
    * برنامه‌ریزی فرایندی
    * برنامه‌ریزی سازمانی
    * موانع موجود
    * الگوهای استراتژیک منابع انسانی
    * عناصر الگوی برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی
    * فرایند استراتژیک
    * تصمیمات استراتژیک
    * تجزیه و تحلیل محیط داخلی
    * تجزیه و تحلیل محیط خارجی
    * فرایند برنامه‌ریزی منابع انسانی
    * مفهوم‌ طرح‌ریزی‌ استراتژیک‌ منابع‌ انسانی‌
    * مزایای‌ طرح‌ریزی‌ استراتژیک‌
    * انواع‌ مدلها
    * مدل‌ ارائه‌ شده‌ به‌وسیله‌ رزماری‌ هریسون
    * مدل‌ ارائه‌شده‌ به‌وسیله‌ جیمزواکر
    * مدل‌ ارائه‌ شده‌ به‌وسیله‌ کریستوفرمی‌ بی
    * مدل‌ فرآیند طرح‌ریزی‌ استراتژیک‌ منابع‌ انسانی‌ با رویکرد اجرایی
    * پیوند استراتژی منابع انسانی با استراتژیهای کلی و کلان سازمان
    * برنامه ریزی استراتژیک در بخش دولتی
    * مدل برایسون
    * نتیجه گیری
    * فهرست منابع و مآخذ

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 2:11 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود جزوه آموزش تنیس روی میز (تربیت بدنی)

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات48
حجم فایل586 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود جزوه آموزش تنیس روی میز

پینگ پنگ، مانند بسیاری از ورزش های دیگر، احتمالا برای اولین بار با وسایل و تجهیزات ابتدایی و سر هم بندی شده به عنوان یک سرگرمی اجتماعی ساده، در اواخر قرن نوزدهم در انگلستان بازی می شده است. این بازی که برگرفته از بازی تنیس قرون وسطایی است، با همین(whiff-waff)  و ویف واف (gosshima) نام امروزی و نام های مختلف تجاری همچون گوسیما همراه با بازی بدمینتون و تنیس روی چمن، در اواخر قرن نوزدهم بسیار محبوب بودند و بعد ازاینکه عنوان پینگ پنگ (به پیروی از صدای ایجاد شده از برخورد توپ با میز و راکت با پوست بره توخالی که در آن زمان متداول بود) توسط می جکس و پسرانش در سال 1900 ، به ثبت رسید، این بازی با شور و شوق بسیاری رایج شد.

در حقیقت، راکت از دو قسمت تشکیل شده، راکت (چوب) و پوششی که روی آن چسبیده می شود. بازیکنان باید رویه بازی مناسبی را انتخاب کنند و همچنین باید به لوازم فرعی قابل دسترس مانند چسب، باند های مچ دست و سر، وسیله اندازه گیری تور، کیف بازی و نگهدارنده راکت و راکت های سنگین مجهز باشند. برای انتخاب راکت، باید به دو نکته توجه داشت، نخست باید چوب راکت (راکت بدون پوشش) و سپس پوششی را که جهت ضربه های خود شایسته می بینید، انتخاب کنید، انتخاب راکت مناسب و پوشش (اسفنج) آن به شیوه بازی شما بستگی دارد.

هنگامیکه با صفحه راکت عمود به نقطه سه توپ ضربه زده شود و حرکت راکت از راست به چپ و یا از چپ به راست شود و توپ حول محور عمودی چرخش نماید، به توپ پیچ پهلویی داده خواهد شد، که اگر راکتی را جلوی توپی که از سمت راست به چپ به طرف حریف می آید بگیریم، توپ به سمت راست منحرف خواهد شد  و بالعکس  در این نوع پیچ زوایای تابش و بازتاب برابرند.

 

منابع:

  1. اسکلورز، مارتین. ( 1382 ). راهنمای تنیس روی میز (مبتدی - پیشرفته). ترجمه عصمت مقیمیان و فاطمه کنعان پناه. آوای نور. تهران
  2. سیملر، دان و هولوچاك، مارك. (1385 ). تنیس روی میز پیشرفته. ترجمه مهدی سهرابی و
  3. صباغیان، حمید رضا. (1387 ). قوانین و مقررات بین المللی تنیس روی میز. نگار نور. تهران
  4. کتاب، تهران.
  5. گروبا، آندژی. ( 1384 ). آموزش تنیس روی میز. ترجمه محمد همت خواه و مهران محمدی و کیوان محمدی. عصر کتاب. تهران.
  6. گیوه چی، مهدی و سروش، ژیلا. ( 1385 ). آموزش مقدماتی و پیشرفته پینگ پنگ. بامدادکتاب. تهران.
  7. هاجز، لاری. ( 1387 ). آموزش گام به گام تنیس روی میز. ترجمه معصومه عبادی. گلستان
  8. الهام حکاك، دانشگاه فردوسی مشهد. مشهد.
  9. یوسفی، زهرا. ( 1379 ). آموزش گام به گام تنیس روی میز. مرسا. تهران.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 2:11 ] [ مارال ]
[ ]

پاورپوینت دانستنی های قرآن (معارف اسلامی)

دسته بندیمعارف اسلامی
فرمت فایلppt
تعداد صفحات49
حجم فایل341 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

قرآن کریم، کتاب سعادت بشر و معجزه جاوید پیامبر بزرگ اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) است. در اینجا به دانستنی‌های جالبی از قرآن اشاره گردیده که به صورت فایل پاورپوینت ارائه گردیده است .

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 2:11 ] [ مارال ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 صفحه بعد