گزارش کاربینی کارت های هوشمند (بلیط الکترونیکی) (کامپیوتر و IT)

دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات19
حجم فایل218 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

در گذشته نه چندان دور، پرداخت‌ها به شكل سنتی انجام می‌گرفت. فروشندگان، بازرگانان و در كل مردم برای پرداخت، پول را به صورت نقد جا به جا نموده و یا از روش‌هایی مانند چك و حواله استفاده می‌کردند. دیری نپایید که با نفوذ فناوری به همه زوایای زندگی بشر و ایجاد تغییرات بنیادین در، خواست‌ها و نیازمندی‌های انسان ، این بُعد از زندگی دستخوش تغییراتی شگرف گردید. در راستای همین دگرگونی‌ها بود که مکملی نوین برای پرداخت سنتی معرفی گردید و آن چیزی نبود جز پرداخت‌ الکترونیکی .

پرداخت الکترونیکی عبارت است از تراکنش جا ‌به ‌جایی ارزش بین فروشنده، مشتری، بانک و یا به طور کلی بین تمام اعضاء مشمول در یک معامله بر روی بسترها و شبکه‌های الکترونیکی مانند اینترنت، از طریق ابزار و ادوات الکترونیکی همانند کامپیوتر.

در سال 1996 چند شرکت از جمله ماکروسافت تشکیل یک گروه دادند تا کارت های هوشمند را با کامپیوترهای شخصی منسجم کنند.

معرفی کارت های هوشمند (Smart Cards)

 

  • کارت های مقوایی همراه با بارکد            (Barcode Cards)
  • کارت های مغناطیسی                       PVC (Magnetic Stripe Cards)
  • کارت های هوشمند بدون تماس کلاس         A / B(Contact less Cards)
  • کارت های هوشمند حافظه                   ( Memory and CPU Cards)

این گزارش 19 صفحه ای به همراه تصاویرمختلف از اجزای کارت هوشمند در یک فایل ورد که قابل ویرایش است به شما تقدیم می شود.

پشتیبانی : 09194225429

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 2:29 ] [ مارال ]
[ ]

گزارش کاربینی کارت های هوشمند (بلیط الکترونیکی) (گزارش کاربینی)

دسته بندیگزارش کاربینی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات19
حجم فایل218 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

در گذشته نه چندان دور، پرداخت‌ها به شكل سنتی انجام می‌گرفت. فروشندگان، بازرگانان و در كل مردم برای پرداخت، پول را به صورت نقد جا به جا نموده و یا از روش‌هایی مانند چك و حواله استفاده می‌کردند. دیری نپایید که با نفوذ فناوری به همه زوایای زندگی بشر و ایجاد تغییرات بنیادین در، خواست‌ها و نیازمندی‌های انسان ، این بُعد از زندگی دستخوش تغییراتی شگرف گردید. در راستای همین دگرگونی‌ها بود که مکملی نوین برای پرداخت سنتی معرفی گردید و آن چیزی نبود جز پرداخت‌ الکترونیکی .

پرداخت الکترونیکی عبارت است از تراکنش جا ‌به ‌جایی ارزش بین فروشنده، مشتری، بانک و یا به طور کلی بین تمام اعضاء مشمول در یک معامله بر روی بسترها و شبکه‌های الکترونیکی مانند اینترنت، از طریق ابزار و ادوات الکترونیکی همانند کامپیوتر.

در سال 1996 چند شرکت از جمله ماکروسافت تشکیل یک گروه دادند تا کارت های هوشمند را با کامپیوترهای شخصی منسجم کنند.

معرفی کارت های هوشمند (Smart Cards)

 

  • کارت های مقوایی همراه با بارکد            (Barcode Cards)
  • کارت های مغناطیسی                       PVC (Magnetic Stripe Cards)
  • کارت های هوشمند بدون تماس کلاس         A / B(Contact less Cards)
  • کارت های هوشمند حافظه                   ( Memory and CPU Cards)

این گزارش 19 صفحه ای به همراه تصاویرمختلف از اجزای کارت هوشمند در یک فایل ورد که قابل ویرایش است به شما تقدیم می شود.

پشتیبانی : 09194225429

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 2:29 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پرسشنامه موفقیت/ ارتقاء در سازمان (پرسشنامه)

دسته بندیپرسشنامه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات9
حجم فایل12 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پرسشنامه موفقیت/ ارتقاء  در سازمان

هدف: این ابزار دیدگاه فرد نسبت به موفقیت را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

 

نحوه امتیازبندی و تفسیر نتایج و همچنین منبع پرسشنامه ذکر شده است .

 

این پرسشنامه دارای 30 سئوال سه گزینه ای می باشد و برای نمونه در پایین ذکر گردیده است

 

فرمت فایل : ورد

تعداد صفحات : 9

 

نحوه تكمیل: عبارات زیر را بخوانید و مطابق مقیاس مورد نظر، گزینه انتخابی را با علامت دایره مشخص كنید.

الف= موافقم

ب= تا اندازه‌ای موافقم یا نمی‌دانم.

ج= مخالفم

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 2:29 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران ) (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات25
حجم فایل173 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران )

تعداد اسلاید:25 اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل اول این کتاب با عنوان معرفی بازاریابی می باشد و بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است:

مقدمه

تعریف بازاریابی جدید

نیازها و خواسته ها

مبادله

بازار

ابعاد گوناگون مارکتینگ

مدیریت بازاریابی

انواع تقاضا و وظایف اساسی بازاریابی

تقاضای منفی

نبودن تقاضا

تقاضای پنهان

تقاضای تنزلی

تقاضای فصلی

تقاضای کامل

تقاضای بیش از حد

تقاضای ناسالم

گرایش بازاریابی و مفروضات عمده آن

مقایسه مفهوم قدیم و جدید بازاریابی

پایه های گرایش بازاریابی

سیستم بازار

عناصر محیط بازاریابی

استراتژی های رقابتی

روشهای رقابتی رهبران بازار

روشهای رقابتی دنباله رو های بازار

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 2:29 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت آموزش و توسعه نیروی انسانی (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات24
حجم فایل239 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پاورپوینت آموزش و توسعه نیروی انسانی

دسته: مدیریت

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 24 اسلاید

این فایل در زمینه آموزش و توسعه نیروی انسانی بوده و شامل بخشهای زیر است:

توجیه کارکنان ( آشنا کردن افراد با سازمان ) ، فرایند آموزش ، فرایند پنج مرحله ای آموزش وتوسعه ، پنج مرحله در فرایند آموزش و توسعه ، روش های آموزش ، آموزش با هدف های ویژه ، آموزش و توسعه مدیریت، آموزش مدیریت در حین انجام وظیفه، الگو سازی رفتاری ، بهبود سازمانی ، تشکیل سازمان های یادگیرنده ، تغییر سازمانی ، فرایند ده مرحله ای برای ایجاد تغییر در سازمان

ارزیابی آموزش و توسعه کارکنان، محاسبه اثرات آموزش

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 2:28 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله ورود به بازار (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات16
حجم فایل166 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله ورود به بازار

دسته: مدیریت

فرمت: پاورپوینت

در این فایل بصورت جامع به بررسی استراتژی های بازاریابی در مرحله ورود به بازار پرداخته ایم. این فایل شامل بخشهای زیر است:

استراتژی های بازاریابی در مرحله ورود به بازار

مقدمه

استراتژی های مرحله ورود به بازار

استراتژی نفوذ در بازار انبوه

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی نفوذ در بازار انبوه

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی نفوذ در بازار انبوه

استراتژی نفوذ در بازار بسیار خاص

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی نفوذ در بازارخاص

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی نفوذ در بازارخاص

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی نفوذ در بازارخاص

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی ورود موقتی به یک بازار و عقب نشینی سریع از آن

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی ورود موقتی به یک بازار و عقب نشینی سریع از آن

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 2:28 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت پیشگام (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات20
حجم فایل170 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت پیشگام

دسته: مدیریت

فرمت: پاورپوینت

در این فایل بصورت جامع به بررسی استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت پیشگام پرداخته ایم. این فایل  شامل بخشهای زیر است:

مقدمه

استراتژی های مرحله رشد بازار خاص شرکت پیشگام

استراتژی دژ یا دفاع از موقعیت

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی دژ

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی دژ

استراتژی مهاجم یا هجوم کاذب

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی هجوم کاذب

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی هجوم کاذب

استراتژی مقابله

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی مقابله

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی مقابله

استراتژی توسعه بازار

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی توسعه بازار

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی توسعه بازار

استراتژی انقباضی (عقب نشینی استراتژیک)

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی انقباضی

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی انقباضی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 2:28 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات21
حجم فایل172 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو

دسته: مدیریت

فرمت: پاورپوینت

مقدمه

تمام شرکت هایی که بعداً وارد یک بازار در حال رشد می شوند، خوش باورانه به دنبال غلبه بر شرکت پیشگام و کسب سهم بازار بیشتر نیستند. برخی از رقبا، به ویژه آنهایی که منابع و شایستگی های محدودی دارند، ممکن است تنها به دنبال ایجاد کسب و کاری کوچک اما سودآور در یک بخش خاص از بازاری بزرگتر باشند، بخشهای خاصی که مورد بی توجهی شرکت های رقیب بزرگتر یا زودتر وارد بازارشده قرار گرفته اند. این نوع استراتژی بازار خاص، یکی از معدود انتخاب ها و گزینه های فراروی شرکتهای کوچکی است که دیر وارد یک بازار می شوند.

اگر شرکتی بتواند با موفقیت، کسب و کاری سودآور در بخش کوچکی از بازار دست و پا کند و در عین حال از رقابت با رقبای بزرگتر پرهیز کند، می تواند به خوبی دوره تغییرات شدید و شکست شرکت های ضعیف و کوچک را بگذراند .

در این فایل به صورت جامع به بررسی استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکتهای پیرو پرداخته ایم. این فایل شامل بخشهای زیر است:

مقدمه

استراتژی های مرحله رشد بازار خاص شرکت های پیرو، استراتژی حمله مستقیم، عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی حمله مستقیم

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حمله مستقیم

استراتژی جهش بلند

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی جهش بلند

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی جهش بلند

استراتژی حمله از اطراف

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی حمله از اطراف

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حمله از اطراف

استراتژی محاصره

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی محاصره

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی محاصره

استراتژی حمله چریکی

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی حمله چریکی

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حمله چریکی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 2:27 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات15
حجم فایل164 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار

دسته: مدیریت

فرمت: پاورپوینت

مقدمه:

در یک بازار بالغ، که تعداد مشریان جدیدی که برای اولین بار محصول را خریداری می کنند محدود است، شرکت بایدتلاش کند تا سهم بازار خود را از خریدهای مجدد و تکراری مشتریان فعلی حفظ کند و توسعه دهد.

هدف های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار عبارت اند از:

حفظ سهم بازار کنونی؛

افزایش رشد حجم فروش.

در این فایل بصورت جامع به بررسی استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار پرداخته ایم. این فایل شامل بخشهای زیر می باشد:

مقدمه

استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار

استراتژی افزایش نفوذ

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی افزایش نفوذ

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی افزایش نفوذ

استراتژی افزیش میزان استفاده

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی افزایش میزان استفاده

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی افزایش میزان استفاده

استراتژی توسعه بازار

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی توسعه بازار

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی توسعه بازار

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 2:27 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات40
حجم فایل367 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پاورپوینت استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار

دسته: مدیریت

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید:40

مقدمه:

بیشتر محصولات به دلایل مختلف مانند تغییرات و پیشرفتهای تکنولوژی و همپنین تغییر نیاز مشتریان سرانجام وارد مرحله ی پیری یا افول خود در چرخه حیات محصول می شوند.با کاهش فروش و سودآوری،بعضی از شرکتها صنعت را ترک خواهند کرد وشرکتهای باقیمانده نیز ممکن است حجم تولیدات خود را کاهش دهند ،آنها می توانند به سوی بخشهایی از یک بازار کوچکتر عقب نشینی کنند بودجه مربوط به ترویج محصولات خود را کاهش دهندومحصولات خود را با قیمت پاییین تری عرضه نمایند .

این فایل با فرمت پاورپوینت و در 40 اسلاید شامل بخشهای زیر می باشد:

ویزگیهای مرحله افول

خصوصیات سیستم مدیریتی در مراحل چرخه عمر محصول

  • اهداف بازاریابی در مرحله افول

استراتژی های مرحله افول بازار

متغیرهای وضعیتی استراتژی برداشت

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراژی برداشت

متغیر های وضعیتی استراتژی حفظ

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حفظ

متغیرهای وضعیتی استراتژی بازمانده سودآور

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی بازمانده سودآور

متغیر های وضعیتی استراتژی بخش بازار بسیار خاص و کوچک

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی بخش بازار بسیار خاص و کوچک

ماتریس نقاط مرجع استراتژی های مرحله افول

عوامل مزیت رقابتی

متغیر های وضعیتی استراتژی حفظ

تعیین جایگاه واحدهای تجاری استراتژیك در ماتریس لیتل

استراتژی توسعه طبیعی

توسعه گزینشی

مرحله عمر كالا و موقعیت رقابتی

پیش بینی افول بازار

انواع روش های پیش بینی فروش

عوامل تعیین کننده جذابیت بازار

وفاداری

مهم ترین دلایل وفاداری مشتریان به یک شرکت

شاخص های سنجش وفاداری مشتریان

منابع و توانایی های سازمانی

دانلود پاورپوینت استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار

دسته: مدیریت

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید:40

مقدمه:

بیشتر محصولات به دلایل مختلف مانند تغییرات و پیشرفتهای تکنولوژی و همپنین تغییر نیاز مشتریان سرانجام وارد مرحله ی پیری یا افول خود در چرخه حیات محصول می شوند.با کاهش فروش و سودآوری،بعضی از شرکتها صنعت را ترک خواهند کرد وشرکتهای باقیمانده نیز ممکن است حجم تولیدات خود را کاهش دهند ،آنها می توانند به سوی بخشهایی از یک بازار کوچکتر عقب نشینی کنند بودجه مربوط به ترویج محصولات خود را کاهش دهندومحصولات خود را با قیمت پاییین تری عرضه نمایند .

این فایل با فرمت پاورپوینت و در 40 اسلاید شامل بخشهای زیر می باشد:

ویزگیهای مرحله افول

خصوصیات سیستم مدیریتی در مراحل چرخه عمر محصول

  • اهداف بازاریابی در مرحله افول

استراتژی های مرحله افول بازار

متغیرهای وضعیتی استراتژی برداشت

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراژی برداشت

متغیر های وضعیتی استراتژی حفظ

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حفظ

متغیرهای وضعیتی استراتژی بازمانده سودآور

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی بازمانده سودآور

متغیر های وضعیتی استراتژی بخش بازار بسیار خاص و کوچک

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی بخش بازار بسیار خاص و کوچک

ماتریس نقاط مرجع استراتژی های مرحله افول

عوامل مزیت رقابتی

متغیر های وضعیتی استراتژی حفظ

تعیین جایگاه واحدهای تجاری استراتژیك در ماتریس لیتل

استراتژی توسعه طبیعی

توسعه گزینشی

مرحله عمر كالا و موقعیت رقابتی

پیش بینی افول بازار

انواع روش های پیش بینی فروش

عوامل تعیین کننده جذابیت بازار

وفاداری

مهم ترین دلایل وفاداری مشتریان به یک شرکت

شاخص های سنجش وفاداری مشتریان

منابع و توانایی های سازمانی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 2:27 ] [ مارال ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 صفحه بعد