دانلود پاورپوینت بازار مصرفی و رفتار مصرف كنندگان (فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات37
حجم فایل1.566 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت بازار مصرفی و رفتار مصرف كنندگان (فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 37 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل پنجم این كتاب با عنوان  " بازار مصرفی و رفتار مصرف كنندگان "  در 37 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:

الگوی رفتار مصرف كننده

عوامل مؤثر بر رفتار مصرف كننده

عوامل فرهنگی

طبقه اجتماعی

عوامل اجتماعی

عوامل شخصی

عوامل روانشناختی

انواع رفتار خرید

رفتار خرید پیچیده

رفتار خرید كاهش ناهماهنگی

رفتار خریدهای همیشگی

رفتار خرید تنوع گرایی

شناخت نیاز

جستجوی اطلاعات

ارزیابی انتخابها

تصمیم خرید

رفتار پس از خرید

مراحل فرآیند انطباق با محصول جدید

طبقه بندی انطباق پذیران بر اساس زمان نسبی انطباق با نوآوریها

تفاوتهای فردی در قوه ابتكار

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 2:32 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فرو

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات20
حجم فایل370 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد سالاید: 25 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل چهارم این كتاب با عنوان  "مدیریت اطلاعات بازاریابی"  در 25 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:

تعریف سیستم اطلاعات بازاریابی

فرایند سیستم اطلاعات بازاریابی

تشخیص نیازها به اطلاعات بازاریابی

ایجاد اطلاعات بازاریابی

داده های داخلی

هوشمندی بازاریابی

تحقیقات بازاریابی

فرایند تحقیقات بازاریابی

تعریف مسئله و اهداف تحقیق

تهیه برنامه تحقیق

اجرای برنامه تحقیق

تفسیر كردن و گزارش یافته ها

تحلیل اطلاعات بازاریابی

مدیریت ارتباط با مشتری

توزیع و استفاده از اطلاعات بازاریابی

تحقیقات بازاریابی در شركتهای كوچك و سازمانهای غیر انتفاعی

تحقیقات بازاریابی بین المللی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 2:32 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده) (مدیری

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات20
حجم فایل521 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد سالاید: 20 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل سوم این كتاب با عنوان  "محیط بازاریابی"  در 20 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شاملبخشهای عمده  زیر است:

مقدمه

محیط بازاریابی

نیروهای اصلی محیط خرد شركت

شركت      

تأمین كنندگان

واسطه های بازاریابی

مشتریان

رقبا

اجتماع

نیروهای اصلی در محیط كلان شركت

محیط جمعیت شناختی

محیط اقتصادی

محیط طبیعی

محیط فن آوری

محیط سیاسی

افزایش تأكید بر عملهای مسئولانه اخلاقی و اجتماعی

محیط فرهنگی

پاسخ به محیط بازاریابی

 

مقدمه این فایل:

بازاریابی در محیطی مستقل عمل نمی كند، بلكه محیط آن پیچیده و كاملاً در حال تغییر است. دیگر بازیگران این محیط مثل تأمین كنندگان، واسطه ها، مشتریها و مردم ممكن است له یا علیه شركت عمل كنند . نیروهای محیطی اساسی یعنی تركیب جمعیتی، اقتصادی، طبیعی، فن آوری، سیاسی، و فرهنگی، فرصتهای بازاریابی را شكل داده، تهدیدهایی مطرح می كنند، و بر توانایی شركت در چگونگی خدمت رسانی به مشتریان و برقراری رابطه سودمند با آنها تأثیر می گذارند. برای درك بازاریابی و تهیه استراتژیهای مؤثر، ابتدا باید محیطی كه بازاریابی در آن انجام می شود را بشناسیم.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 2:31 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری (فصل دوم كتاب اصول بازار

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات31
حجم فایل1.244 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پاورپوینت شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری (فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 31 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل دوم این كتاب با عنوان  "شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری"  در 31 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

برنامه ریزی استراتژیك در سطح شركت: تعریف كردن نقشهای بازاریابی

تعریف مأموریت بازار گرا

مشخص كردن اهداف و مقصودهای شركت

طراحی پرتفولیو كسب و كار

تجزیه و تحلیل پرتفولیو فعلی كسب و كار

ماتریس رشد -سهم گروه مشاورین بوستون

ایجاد استراتژی برای رشد و كوچك كردن

شبکه توسعه محصول/بازار

برنامه ریزی بازاریابی: همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری

همكاری با دیگر بخشهای شركت

مدیریت استراتژی بازاریابی و آمیخته بازاریابی

تقسیم بازار

هدف گیری بازار

تثبیت موقعیت در بازار

چهار پی آمیخته بازاریابی

تحلیل ، برنامه ریزی، اجرا وكنترل بازاریابی

تحلیل بازاریابی

برنامه ریزی بازاریابی

محتوای یك برنامه بازاریابی

پیاده سازی بازاریابی

كنترل بازاریابی

بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 2:31 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمستر

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات32
حجم فایل289 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پاورپوینت بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد سالاید: 32 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل اول این كتاب با عنوان  "بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری"  در 32 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 2:31 ] [ مارال ]
[ ]

پاورپوینت تغییر شکل پشت تابدار (تربیت بدنی)

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلppt
تعداد صفحات17
حجم فایل258 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پاورپوینت تغییر شکل پشت تابدار

فرمت فایل : پاورپوینت

 تعداد اسلاید: 17

در این تغییر شکل لگن به سمت جلو جا به جا می شود. قسمت سینه ای هم به سمت عقب جا به جا می شود. این عمل هم قسمت پشتی را روی مهره های فوقانی کمر خم می کند. در نتیجه لوردز در مهره های پایین کمرو کیفوز در ناحیه تحتانی پشت افزایش می یابد.

این تغییر شکل معمولا با عارضه سر به جلو همراه است. وضعیت   مهره های کمری میانی و بالایی بستگی به میزان جا به جایی سینه دارد. در هنگام ایستادن به مدت طولانی غالبا فرد یک وضعیت نامتقارن   به خود می گیرد. به طوری که بیشتر وزن روی یکی از پاها می افتد و وزن بدن را حمایت نمی کنند.و فرد کاملا تسلیم نیروی جاذبه است. در این حالت فقط ساختمان های غیر فعال هستند که ثبات را درانتهای دامنه حرکتی هر مفصل (نظیر رباط ها کپسول و زواید استخوانی) فراهم می کنند.

علل

¢      1:علت ممکن است انتخاب خود فرد باشد(او در این حالت احساس راحتی کند.)

¢      2:ممکن است بر اثر خستگی باشد(در ایستادن های طولانی مدت دیده می شود.)

¢      3:ضعف عضلانی.

عناوین اسلاید

پشت تابدار

تشخیص عارضه

وضعیت قسمت های مختلف بدن

بافت های ضعیف شده و طویل شده

بافت های کوتاه شده وقوی 

عارضه سر به جلوو پشت گرد

عوارض

حرکات اصلاحی پشت تابدار

منبع کتاب

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 2:30 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود مراحل اجرایی ساختمان های بتنی (گزارش کارآموزی)

دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات28
حجم فایل23 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود مراحل اجرایی ساختمان های بتنی

 

برای بتنهای خیس، عمل یخ زدگی یك عامل تخریب می باشد، چون آب به هنگام یخ زدن ازدیاد حجم پیدا كرده و باعث تولید تنشهای مخرب درونی شده و لذا بتن ترك می خورد. تركها و درزهایی كه نتیجه یخ زدگی و ذوب متناوب می باشند، باعث می گردند سطح بتن به صورت پولكی درآمده و بر اثر فرسایش، خرابی عمق بیشتری یابد بنابراین عمل یخ ز دگی بتن و میزان تخریب حاصله، بستگی به درجه تخلخل و نفوذپذیری بتن دارد كه این موضوع علاوه بر تاثیر تركها و درزهاست.

 

فرمت فایل : ورد

تعداد صفحات : 29

 

عناوین مطالب

دیوار چینی

نحوه شمشه گیری

فرش كف ساختمان

نحوه اجرای خط گونیا معماری

قرنیز

سفید كاری با گچ

كاشیكاری

سرامیك كف

چیدن آجرنما

بند كشی آجر

نصب سنگ نما

نمای سیمانی

پاركت سازی

ایزولاسیون

ایزولاسیون قیری

ایزوگام ورقی

آزمایش بام

تیرچه بلوك

سقفهای كاذب

آگوستیك

اصطلاحات معماری

ملات باتارد

ترمیم سازهای بتونی

تقویت سازه های بتونی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 2:30 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پرسشنامه سنجش صفات پنج گانه شخصیتی(NEO) (روانشناسی و علوم تربیتی)

دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات11
حجم فایل21 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پرسشنامه سنجش صفات پنج گانه شخصیتی(NEO)

فرمت فایل : ورد

تعداد صفحات : 11

 

این پرسشنامه شامل 60 سوال است. هر یك از جملات را به دقت بخواانید و پاسخی كه بیشترین تطبیق را با فكر یا احساس شما دارد  علامت بزنید.

  • اگر شما با جمله ای كاملا مخالف هستید یا آن را تا حد زیادی اشتباه می دانید، گزینه كاملا مخالفم را علامت بزنید.
  • اگر شما با جمله ای مخالف هستید یا آن را تا حد زیادی اشتباه می دانید، گزینه مخالفم را علامت بزنید .
  • اگر شما درباره جمله ای نمی توانید تصمیم بگیرید و یا در مورد درست یا اشتباه بودن آن نظر یكسانی دارید، گزینه خنثی را علامت بزنید.
  • اگر شما با جمله ای كاملا موافق هستید یا آن را كاملا درست می دانید، گزینه كاملا موافقم را علامت بزنید.
  • اگر شما با جمله ای موافق هستید یا آن را تا حد زیادی درست می دانید، گزینه موافقم را علامت بزنید.
  • توجه داشته باشید كه پاسخ درست و غلط وجود ندارد ، بنابراین سعی كنید پاسخی را انتخاب كنید كه نشان دهنده احساس واقعی شما باشد.

توضیحات پرسشنامه

الف- توصیف آزمون

ب- شرایط آزمودنی ها

ج- نحوه تكمیل پاسخنامه

د- نمره گذاری

ه اعتبار و روایی آزمون NEO

و- منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 2:30 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود طرح درس سالانه تربیت بدنی دانشگاه (تربیت بدنی)

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات28
حجم فایل226 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود طرح درس سالیانه تربیت بدنی

 

طرح درس به اساتید و دبیران ورزش یک نظم و یک اعتماد به نفس کاری در میان دانشجویان و شاگردان انها ایجاد می کند و ضمن مطالعه این طرح درسها یک ذهنیت در شما ایجاد خواهد شد و تمامی عناوین تدریس خود را براحتی می توانید طراحی کنید .

فرمت فایل : ورد

تعداد صفحات : 28

 

عناوین الگوی طرح درس روزانه

اثرات فعالیتهای ورزشی در سیستم های بدن و تمرین دویدن

آشنایی با روش های تمرینی افزایش استقامت عمومی

استقامت عمومی

آشنایی با ترکیب بدن و تمرین دویدن به مدت 20 دقیقه

آشنایی با تمرینات طناب زنی

تمرینات طناب زنی ( ادامه)

آشنایی با روش های تمرینی افزایش استقامت عضلانی

آشنایی با روش های تمرینی قدرت عضلانی

آموزش انعطاف پذیری

آموزش تعادل

بهداشت ورزشی و اصول ایمنی در ورزش و انواع پرش ها

اثرات فعالیتهای ورزشی در سیستم های بدن و تمرین دویدن

دویدن به منظور کسب استقامت قلبی تنفسی

شناخت مفاهیم . اهداف تربیت بدنی و اموزش راه رفتن

 

عناوین مطالب ذکر شده

اهداف (هدف كلـی ،اهداف جزئی)

زمان ( جمعاً 110 دقیقه )

مراحل (مرحله آماده سازی، مرحله آموزشی، مرحله تمرین و بازی، مرحله بازگشت به حالت اولیه)

اهداف اختصاصی

 

تمامی طرح درس در جدول طراحی و ارائه گردیده و قابل ویراش می باشد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 2:30 ] [ مارال ]
[ ]

گزارش کاربینی کارت های هوشمند (بلیط الکترونیکی) (کامپیوتر و IT)

دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات19
حجم فایل218 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

در گذشته نه چندان دور، پرداخت‌ها به شكل سنتی انجام می‌گرفت. فروشندگان، بازرگانان و در كل مردم برای پرداخت، پول را به صورت نقد جا به جا نموده و یا از روش‌هایی مانند چك و حواله استفاده می‌کردند. دیری نپایید که با نفوذ فناوری به همه زوایای زندگی بشر و ایجاد تغییرات بنیادین در، خواست‌ها و نیازمندی‌های انسان ، این بُعد از زندگی دستخوش تغییراتی شگرف گردید. در راستای همین دگرگونی‌ها بود که مکملی نوین برای پرداخت سنتی معرفی گردید و آن چیزی نبود جز پرداخت‌ الکترونیکی .

پرداخت الکترونیکی عبارت است از تراکنش جا ‌به ‌جایی ارزش بین فروشنده، مشتری، بانک و یا به طور کلی بین تمام اعضاء مشمول در یک معامله بر روی بسترها و شبکه‌های الکترونیکی مانند اینترنت، از طریق ابزار و ادوات الکترونیکی همانند کامپیوتر.

در سال 1996 چند شرکت از جمله ماکروسافت تشکیل یک گروه دادند تا کارت های هوشمند را با کامپیوترهای شخصی منسجم کنند.

معرفی کارت های هوشمند (Smart Cards)

 

  • کارت های مقوایی همراه با بارکد            (Barcode Cards)
  • کارت های مغناطیسی                       PVC (Magnetic Stripe Cards)
  • کارت های هوشمند بدون تماس کلاس         A / B(Contact less Cards)
  • کارت های هوشمند حافظه                   ( Memory and CPU Cards)

این گزارش 19 صفحه ای به همراه تصاویرمختلف از اجزای کارت هوشمند در یک فایل ورد که قابل ویرایش است به شما تقدیم می شود.

پشتیبانی : 09194225429

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 2:29 ] [ مارال ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 صفحه بعد