دانلود پاورپوینت برنامه ریزی بازاریابی عمومی (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات34
حجم فایل514 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت برنامه ریزی بازاریابی عمومی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:34 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

این فایل در زمینه " برنامه ریزی بازاریابی عمومی" بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده  و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

در خصوص برنامه ریزی مناسب بازاریابی توجه به سه مورد ضرورت دارد

زمینه های برنامه ریزی بازاریابی

سئوالات ویژه ای که مدیران عالیه و استراتژیک را در ساماندهی به برنامه ریزی های بازاریابی یاری می دهند

منافع نهفته در برنامه ریزی

فرآیند برنامه ریزی بازاریابی

رابطه برنامه ریزی  بازاریابی موسسه با  برنامه‌ریزی مدیریت میانی

برنامه ریزی بازاریابی

مراحل اساسی در برنامه‌ریزی

تعیین اهداف

توسعه برنامه هاو استراتژیهای بازاریابی

ایجاد هماهنگی و کنترل

عوامل اثرگذار بر روی استراتژی بازاریابی موسسه

مراحل برنامه بازاریابی

خلاصه اجرایی و جدول محتویات

موقعیت فعلی بازاریابی

تحلیل فرصتها و جریانات

اهداف

استراتژی بازاریابی

برنامه های کاری

صورت سود و زیان پیشنهادی

کنترل

دلایل ناکافی در پیاده کردن برنامه

عوامل مبین و مشخص کننده

آمیخته های بازاریابی برای خدمات

محصول

قیمت

محل توزیع

پیشرفت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 3:37 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات21
حجم فایل296 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:21 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

این فایل در زمینه " اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی" بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده  و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

هدف کلی

تعیین رسالت مؤسسات

عوامل مؤثر در سازماندهی بازاریابی

اهداف مؤسسه

نیروهای داخل سازمان

نیروهای خارجی

سبک‌های مدیریتی

ساختار کارکردی یا وظیفه ای

ساختار مبتنی بر بازار

ساختار ماتریسی یا ماتریکس

انواع ساختارهای سازمانی واجد بازاریابی

سازمان عملیاتی

سازمان جغرافیایی

سازمان مدیریت محصول

سازمان مدیریت بازار

سازمان مدیریت محصول/ مدیریت بازار

مزایای ساختار مدیریت محصول / بازار

معایب ساختار مدیریت محصول / بازار

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 3:37 ] [ مارال ]
[ ]

پاورپوینت متابولیسم کربوهیدرات ها (تربیت بدنی)

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات35
حجم فایل622 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

متابولیسم کربوهیدرات ها

  •        چگونه ما شروع به ذخیره سازی گلوکز بعد از یک وعده غذایی میکنیم؟
  •        چگونه سطح قند خون خود را در بین وعده های غذایی حفظ میکنیم؟
  •        چه تفاوتی بین متابولیسم قندهای رایج در قسمت های مختلف بدن وجود دارد؟

 

فرمت فایل : پاورپوینت

تعداد اسلاید : 35

 

عناوین برخی اسلایدها

متابولیسم کربوهیدرات

انتقال گلوکز در بیرون و داخل کبد

انتقال گلوکز در بیرون و داخل کبد

کبد و قند خون

چه چیز آزاد شدن گلوکز از قسمت های مختلف   بدن را محدود می کند؟

کلید تولید گلوکز در کبد و کلیه ها چیست؟

تنظیم فسفوریلاسیون قند

هگزوکیناز:

آنزیم های کیناز

متابولیسم گلوکز و گلوکوکیناز

متابولیسم فروکتوز و تأثیر آن بر روی سیستم گلوکز

فعل و انفعالات گلوکز

گلوکز کبدی و متابولیسم فرکتوز بعد ازمصرف  قند

بیماری ارثی عدم تحمل فروکتوز

متابولیسم گالاکتوز

مواردی ناآشنا در مورد لاکتات

کارو انرژی در عضلات

متابولیسم کربوهیدرات ها در عضله

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 3:37 ] [ مارال ]
[ ]

اکسل دبیرخانه و یا اتوماسیون اداری (دفتر اندیکاتور) (سایر گروه ها)

دسته بندیسایر گروه ها
فرمت فایلzip
تعداد صفحات1000
حجم فایل18 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بسم الله الرحمن الرحیم
دفتر اندیکاتور سال 1394 ..................
شماره و  تاریخ  اندیکاتورنامه های رسیده نامه های ارسالی
شماره اندیکاتورتاریخ ورود به دفتر                                                        شرح نامه های رسیده شماره نامه رسیدهتاریخ نامه های رسیده ضمیمه عنوان نامهشرح نامه های ارسال ضمیمه تاریخ ارسال نامه 
1          
2          
3          
4          
5          
6          
7          
8          
9          
10          

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 3:36 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پروژه پست 33 / 132کیلو ولت به همراه نقشه و توضیحات (برق،الکترونیک،مخابرات)

دسته بندیبرق،الکترونیک،مخابرات
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات46
حجم فایل169 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

خلاصه و فهرست کلی:


شرح مختصری از پست های برق................................................16-03
نقشه...............................................................................................18 - 17
المانهای بکار رفته به همراه توضیحات....................................46 - 19
 انواع تست ها و ... .

نام نقشه:
پست فوق توزیع دارای 2 خط تغذیه و یک باس بار و 2 فیدر خروجی
شرح مختصری از پست برق
انواع پست: پستها را می توان ازنظر نوع  وظیفه,هدف,محل نصب,نوع عایقی, به انواع مختلفی تقسیم کرد.

1- براساس نوع وظیفه وهدف ساخت:
پستهای افزاینده , پستهای انتقال انرژی , پستهای سویچینگ و کاهنده فوق توزیع .

براساس نوع عایقی:
پستها با عایق هوا, پستها با عایق گازی که دارای مزایای زیراست:
پایین بودن مرکز ثقل تجهیزات در نتیجه مقاوم بودن در مقابله زلزله کاهش حجم, ضریب ایمنی بسیار بالا باتوجه به اینکه همهً قسمت های برق دار و کنتاکت ها در محفظهً گازSF6   امکان آتش سوزی ندارد,
پایین بودن هزینهً نگهداری باتوجه به نیاز تعمیرات کم تر, استفاده د رمناطق بسیار آلوده و مرطوب و مرتفع .

معایب پستها با عایق گازی
گرانی سیستم و گرانی گاز SF6 , نیاز به تخصص خاص برای نصب و تعمیرات,مشکلات حمل و نقل وآب بندی سیستم.

2- بر اساس نوع محل نصب تجهیزات :
 نصب تجهیزات در فضای باز , نصب تجهیزات در فضای سرپوشیده .
معمولاُ پستها را از 33 کیلو ولت به بالا به صورت فضای باز ساخته وپستهای عایق گازی راچون فضای کمی دارندسرپوشیده خواهند ساخت.

اجزاع تشکیل دهنده پست
پستهای فشار قوی از تجهیزات و قسمتهای زیر تشکیل می شود:
ترانس قدرت , ترانس زمین و مصرف داخلی , سویچگر ,  جبران کنندهای تون راکتیو , تاً سیسات جانبی الکتریکی ،  ساختمان کنترل , سایر تاًسیسات ساختمانی .

ترانس زمین
از این ترانس در جاهایی که نقطهً اتصال زمین (نوترال) در دسترس نمی باشد که برای ایجاد نقطهً نوترال از ترانس زمین استفاده می شود .
نوع اتصال در این ترانس به صورت زیگزاگ Zn  است .
این ترانس دارای سه سیم پیچ می باشد که سیم پیچ هر فاز به دو قسمت مساوی تقسیم می شود و انتهای نصف سیم پیچ ستون اول با نصف سیم پیچ ستون دوم در جهت عکس سری می باشد .

ترانس مصرف داخلی
از ترانس مصرف داخلی  برای  تغذیه  مصارف داخلی  پست استفاده می شود.
تغذیه ترانس مصرف داخلی شامل قسمتهای زیر است:

.......

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 3:36 ] [ مارال ]
[ ]

پروژه محاسبه پست 230/132 کیلو ولت (برق،الکترونیک،مخابرات)

دسته بندیبرق،الکترونیک،مخابرات
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات17
حجم فایل87 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

خلاصه و فهرست کلی:

محاسبات مربوط به پست 230/132 کیلو ولت
1 ) محاسبات مربوط به ترانس زمین
2 ) محاسبات مربوط به تپ چنجر
3 ) محاسبات مربوط به سطح مقطع باسبارها
4 ) محاسبات مربوط به کلرانس ها
5 ) محاسبات سطح مقطع هادی زمین
6 ) محاسبات حدود قابل تحمل ولتاژهای گام و تماس
7 ) محاسبات مقاومت معادل سیستم زمین
مشخصات عمومی ترانسفورماتور 1
مشخصات عمومی ترانسفورماتور 2
مشخصات ترانسفورماتور جریان 230 کیلو ولت
مشخصات ترانسفورماتور جریان
مشخصات ترانسفورماتور جریان 132 کیلو ولت
مشخصات ترانسفورماتور ولتاژطرف 230 کیلوولت : C.V.T
مشخصات ترانسفورماتور ولتاژطرف 132 کیلوولت : C.V.T
مشخصات سکسیونرهای طرف 230 کیلو ولت
مشخصات سکسیونرهای طرف 132 KV
مشخصات بریکرهای طرف 230 KV :
مشخصات بریکرهای طرف 132 KV

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 3:36 ] [ مارال ]
[ ]

طراحی سیستم زمین پست 400 کیلو ولت (برق،الکترونیک،مخابرات)

دسته بندیبرق،الکترونیک،مخابرات
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات18
حجم فایل737 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

خلاصه و فهرست کلی:

تعاریف کلی
طراحی گام به گام شبکه زمین پست 400 کیلو ولت
گام اول : جمع آوری اطلاعات لازم برای طراحی سیستم زمین
گام دوم : محاسبه سطح مقطع هادی ها
الف ) محاسبه سطح مقطع هادی های اصلی شبکه زمین
ب ) محاسبه سطح مقطع رایزرها یا هادی های اتصال تجهیزات به شبکه زمین
گام سوم : محاسبه حداکثر ولتاژ گام و تماس قابل تحمل
گام چهارم : انجام طراحی مقدماتی
گام پنجم : محاسبه مقاومت سیستم زمین
گام ششم : محاسبه جریان سیستم زمین
گام هفتم : مقایسه ولتاژ تماس با حاصلضرب مقاومت سیستم زمین در جریان آن
گام هشتم : محاسبه ولتاژ گام و مش در پست
گام نهم : مقایسه ولتاژ تماس با ولتاژ مش
گام دهم : مقایسه ولتاژ گام در پست با ولتاژ گام آستانه خطر
گام یازدهم : تجدید نظر مجدد در طرح
گام دوازدهم : اتمام طراحی
مقدمه
بروز اتصال کوتاه در شبکه های قدرت به علت وجود اضافه ولتاژهای موقت و موجی امری عادی به شمار می رود . به هنگام بروز خطای فاز به زمین ، ولتاژ فازهای سالم نسبت به زمین و بدنه تجهیزات به مقدار قابل ملاحظه ای افزایش می یابد.زمین کردن موثر نقاط نول در شبکه های قدرت باعث کاهش این اضافه ولتاژها می گردد . عملکرد برقگیرهای حفاظتی ، روش مطمئنی جهت حفاظت تجهیزات فشارقوی در مقابل اضافه ولتاژهای موجی محسوب می شود.لازمه این روش اتصال برقگیر به زمین از طریق مقاومت موجی کوچک است.عملکرد رله های حفاظتی در جهت تشخیص و رفع خطای فاز به زمین بستگی به جریان زمین داشته و لذا وجودسیستم زمین با مقاومت ثابت (و به اندازه کافی کوچک ) برای عملکرد صحیح رله های حفاظتی ضروری است . احتمال شکست عایقی در تجهیزات و درنتیجه برقدار شدن بدنه تجهیزات همواره وجود دارد . بنابراین .......

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 3:36 ] [ مارال ]
[ ]

پاورپوینت اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات13
حجم فایل272 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: پاورپوینت اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:13 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

این فایل در زمینه " اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش " بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده  و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

هدف کلی

عوامل مؤثر بر پیش بینی تقاضا

معایب بر آورد بیشتر از میزان واقعی تقاضا

تعریف فروش

سهم بازار و انواع آن

بازار بالقوه

مدلهای پیش بینی

مدلهای کمی

مدلهای کیفی

روش استفاده از نقطه نظرات فروشندگان

محاسن استفاده از نقطه نظر فروشندگان

معایب استفاده از نقطه نظرات فروشندگان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 3:35 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت نیازها و رفتار خریداران (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات17
حجم فایل361 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت نیازها و رفتار خریداران

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:17 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

این فایل در زمینه " نیازها و رفتار خریداران" بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده  و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

سه عنصر لازم برای تقاضا

بازار فعال

بازار محتمل

بازار بالقوه

بازار پنهان

هفت  O (او) بازاریابی

سه نوع سیاست بازاریابی برای برآورده کردن نیازها

سلسله مراتب نیاز در بازارهای توسعه نیافته بترتیب از عالیترین به پست ترین

سلسله مراتب نیاز در بازارهای نیمه توسعه یافته

سلسله مراتب نیازها در بازارهای توسعه یافته

محرکهایی که هر مصرف کننده بطور همزمان در بازار با آن مواجه می شود

محرکهای محیطی

محركهای بازیابی

عوامل فردی مؤثر در رفتار خریداران

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 3:35 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات19
حجم فایل396 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف عنوان:

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:19 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

این فایل در زمینه " تقسیم بازار و تعیین بازار هدف " بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده  و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

دلایل اینکه با تمامی متقاضیان بالقوه و بالفعل نمی توان رفتار مشابهی داشت

مزایای تقسیم یک بازار بزرگ نا متجانس به خرده بازارها

سیر تکاملی تقسیم بازار

بازاریابی انبوه یا یکنواخت

بازاریابی انبوه یا یکنواخت

بازاریابی تفکیکی یا تنوع کالا

بازاریابی متمرکز یا هدفدار

معیارها و ضوابط تقسیم بازار

تقسیم جغرافیایی

تقسیم جمعیتی

متغیرهای اصلی تقسیم بازار و اجزاء تشكیل دهنده آن

روانی

رفتاری

عوامل مؤثر در تقسیم بندی بهینه بازار

سه استراتژی تعیین بازار هدف

استراتژی بازاریابی یکسان (غیرتفکیکی )

استراتژی بازاریابی متفاوت (تفکیکی)

استراتژی بازاریابی متمرکز (تمرکزی)

عوامل مؤثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 3:35 ] [ مارال ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 صفحه بعد