دانلود پاورپوینت آفات خرما و نحوه کنترل خسارات (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات20
حجم فایل1.176 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پاورپوینت آفات خرما و نحوه کنترل خسارات

خرما میوه ای شیرین، خوش طعم و خوش خوراک و در ردیف میو هایی قرار می گیرد که سرشار از کلسیم، فسفر، منیزیم و ویتامین ها بوده که برای تأمین سلامتی بدن بسیار مفید و ضروری می باشند اسپات خوشه نر خرما که در فارس آنرا تارونه می نامند اگر به صورت تازه مصرف شود بمنظور تقویت کار قلب و کبد بسیار مفید است و مالیدن آن به دندان، باعث تقویت دندان شده از پیوره و چ

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 5:12 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت فوتبالیست رونالدو (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات11
حجم فایل651 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پاورپوینت  فوتبالیست رونالدو

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (به پرتغالی Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro) (زادهٔ ۵ فوریه ۱۹۸۵)که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال رئال مادرید و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 5:12 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت استخراج نفت (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات20
حجم فایل982 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پاورپوینت استخراج نفت

استخراج نفت به مجموعه عملیاتی گفته می‌شود که در طی آن نفت خام به منظور استحصال و بهره‌برداری از آن، به طرق مختلف از داخل زمین خارج و قابل استفاده می‌شود امروزه زمین‌شناسان با استفاده از دستگاه‌های لرزه‌نگاری موفق به شناسایی میادین نفتی شده و تیمهای حفاری با حفر چاه نفت شرایط را برای شروع فعالیت تیمهای استخراج نفت و نصب ادوات مخصوص آنها فراهم می‌آورد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 5:12 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت اختلالات اسکلتی عضلانی ناشی از کار (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات40
حجم فایل2.415 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پاورپوینت اختلالات اسکلتی عضلانی ناشی از کار

بیماریهای ناشی از کار یا در ارتباط با کار، گروه بسیار زیادی از بیماریها را شامل می شود که سردسته آنها بیماریهای اسکلتی و عضلانی بوده و از لحاظ فراوانی آسیبهای اسکلتی عضلانی در مقام دوم قرارگرفته اند  در دسته بندی NIOSH آسیبها انواع گوناگونی دارند که آسیبهای تجمعی از جمله سندروم تونل کارپال فراوان ترین آنهاست
بیماریهای اسکلتی عضلانی ناشی از کار که

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 5:12 ] [ مارال ]
[ ]

توسعه گردشگری روستایی (گردشگری و توریسم)

دسته بندیگردشگری و توریسم
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات102
حجم فایل276 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 توسعه گردشگری روستایی

بررسی تاثیر ویژگی های طبیعی و اجتماعی و اقتصادی در توسعه گردشگری روستایی

نگارش زمستان 1394 در فرمت ورد و قابل ویرایش

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

چکیده

  گردشگری پدیده ای است که با انسان و انگیزه ها، خواسته ها، نیازها و آرزوهای او که منبعث از فرهنگ جامعه است ارتباط دارد. می توان گفت محرک اصلی گردشگری، اختلاف فرهنگ هاست. فرهنگ با نفوذ پرتوان خود، می تواند ماهیت، هدف، ساختار و کارکرد گردشگری را توضیح دهد. گردشگر و میزبان دارای فرهنگ و الگوهای اجتماعی متفاوتی هستند و در زمان گردش با هم تعاملاتی دارند. تأثیرات فرهنگی و اجتماعی آن ها بر یکدیگر دارای اهمیت ویژه ای است. در عصر حاضر صنعت گردشگری به عنوان بزرگترین صنعت جهان امروز و یکی از ارکان توسعه پایدار معرفی می شود. توریسم اشکال مختلفی دارد که اکنون شکلی نوین از توریسم با عنوان توریسم روستایی، با هدف توسعه پایدار جوامع محلی در نواحی روستایی، بعنوان ابزاری جهت توسعه اقتصادی و اجتماعی و یکی از مهمترین مشاغل مدرن در مناطق روستایی تجسم یافته است که با تاثیرگذاری در سه بعد پایداری اقتصادی، اجتماعی و محیطی ضمن جلب مشارکت جامعه محلی در توسعه اقتصاد ملی با پتانسیل حفظ و حمایت از منابع طبیعی و محیط زیست باعث پایداری محیطی می شود. در بعد اقتصادی، گامی جهت کاهش فقر با توسعه مراکز اشتغال کوچک، افزایش و تغییر شکل منابع در معرض خطر به سمت منابع پربازده و همراه با سودمندی و توزیع درآمد برمی دارد و در بعد اجتماعی نیز باعث کارآفرینی و جلوگیری از مهاجرت، ارتباطات بیشتر روستاییان با سایر جوامع و فرهنگ های متنوع و شناساندن هویت محلی و رفاه و نهایتا ایجاد توسعه پایدار روستایی می گردد. هدف توسعه پایدار روستایی گسترش امکانات و بهبود شرایط زندگی نسل کنونی و نسل های آتی اقشار آسیب پذیر روستایی است. در این مقاله نیز با توجه به اهمیت موضوع ، سعی شده است که تاثیر ویژگی طبیعی و اجتماعی و اقتصادی در توسعه گردشگری روستایی پرداخته شود. این مقاله از طریق مطالعه اسناد و منابع کتابخانه ای انجام گرفته است.

اهداف تحقیق

هدف اصلی:

بررسی تاثیر ویژگی های طبیعی و اجتماعی و اقتصادی در توسعه گردشگری روستایی

اهداف فرعی:

1-بررسی تاثیر ویژگی های طبیعی در توسعه گردشگری روستایی

2- بررسی تاثیر ویژگی های اجتماعی در توسعه گردشگری روستایی

3- بررسی تاثیر ویژگی های اقتصادی در توسعه گردشگری روستایی

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                               صفحه

فصل 1-    کلیات تحقیق... 1

1-1-    مقدمه.............. 2

1-2-    بیان مسئله. 3

1-3-    اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.. 4

1-4-    اهداف تحقیق.. 5

1-5-    سوالات تحقیق.. 5

1-6-    فرضیات تحقیق.. 5

1-7-    تعاریف واژه ها 7

فصل 2-   روش شناسی تحقیق... 10

2-1-    گردشگری  11

2-2-    تاریخچه صنعت گردشگری.. 12

2-3-    از یک جهت انواع گردشگری را می توان به شکل زیر تقسیم بندی کرد: 13

2-4-    تعریف گردشگر و گردشگری.. 13

2-5-    اشکال عمده گردشگری.. 14

2-5-1-     گردشگری شهری.. 14

2-5-2-     گردشگری روستایی.. 14

2-5-3-     گردشگری قومی و عشایری.. 15

2-5-4-     گردشگری مذهبی و زیارتی.. 15

2-5-5-     گردشگری طبیعت گردی.. 15

2-5-6-     2 گردشگری درمانی.. 16

2-5-7-     گردشگری علمی و آموزشی.. 16

2-5-8-     گردشگری سیاسی.. 16

2-5-9-     گردشگری تاریخی- فرهنگی.. 16

2-5-10-   گردشگری تفریحی.. 17

2-5-11-   گردشگری تجاری و بازرگانی.. 17

2-5-12-   گردشگری ورزشی.. 18

2-6-    گردشگری ماجراجویانه. 18

2-6-1-     گردشگری برای دیدار بستگان.. 18

2-7-    اهمیت برنامه ریزی توسعه گردشگری.. 19

2-8-    روش های مطالعه گردشگری.. 20

2-9-    اجزای توسعه گردشگری.. 21

2-10-  پیوند جغرافیا با فعالیتهای توریستی : 22

2-11-  اثرات گردشگری.. 23

2-11-1-   اثرات مثبت گردشگری.. 23

2-11-2-   اثرات منفی گردشگری.. 24

2-12-  تعریف اکوتوریسم.. 26

2-13-  مفهوم اکوتوریسم: 29

2-14-  ویژگی های اکوتوریسم: 30

2-15-  تحلیل بازار اکوتوریسم: 32

2-16-  فرهنگ طبیعت گردی: 33

2-17-  ظرفیت پذیری و استفاده چند جانبه. 37

2-18-  اثرات اکوتوریسم.. 38

2-18-1-   اثرات مثبت اکوتوریسم.. 38

2-19-  اثرات منفی اکوتوریسم.. 38

2-20-  تعریف منطقه و انواع مناطق.. 38

2-21-  منطقه گرایی یا ناحیه گرایی.. 39

2-22-  گردشگری روستایی.. 40

2-23-  گردشگری روستایی.. 41

2-24-  منطقه بندی گردشگری روستایی.. 42

2-25-  مفهوم توسعه ی پایدار گردشگری روستایی.. 43

2-26-  کارکردهای توریسم روستایی.. 44

2-27-  مدیریت گردشگری و نقش آن در توسعه ی روستایی.. 44

2-28-  محصول گردشگری روستایی.. 45

2-29-  اثرات گردشگری.. 45

2-30-  اثرات زیست محیطی.. 46

2-31-  اثرات اقتصادی گردشگری.. 48

2-32-  اثرات فرهنگی- اجتماعی گردشگری.. 51

2-33-  اثرات سیاسی توسعة گردشگری.. 53

2-34-  اثرات مثبت فرهنگی و اجتماعی گردشگری.. 53

2-35-  اثرات منفی فرهنگی و اجتماعی گردشگری.. 56

فصل 3-   روش شناسی تحقیق... 63

3-1-    روش پژوهش.... 64

3-2-    ابزار جمع آوری اطلاعات... 64

3-3-    جامعه آماری.. 64

3-4-    روش تجزیه و تحلیل اطلاعات... 65

فصل 4-   نتیجه گیری و پیشنهادات... 66

4-1-    مقدمه............. 67

4-2-    توصیف داده ها 67

4-2-1-     ویژگی طبیعی.. 67

4-2-2-     ویژگی های فرهنگی.. 69

4-2-3-     اثرات اقتصادی مثبت... 71

4-2-4-     اثرات اقتصادی منفی.. 73

4-2-5-     اثرات اجتماعی مثبت... 75

4-2-6-     اثرات اجتماعی منفی.. 77

4-2-7-     ماندگاری و جمعیت روستایی.. 80

4-3-    آمار استنباطی.. 82

4-3-1-     فرضیات تحقیق.. 82

فصل 5-   نتیجه گیری و پیشنهادات... 87

5-1-   نتیجه گیری.. 88

فهرست جداول

جدول‏4‑1  نحوه پاسخگویی به گویه ویژگی طبیعی.. 67

جدول‏4‑2  نحوه پاسخگویی به گویه ویژگی های فرهنگی.. 69

جدول‏4‑3   نحوه پاسخگویی به گویه اثرات مثبت اقتصادی.. 71

جدول‏4‑4    نحوه پاسخگویی به گویه اثرات مثبت اقتصادی.. 73

جدول‏4‑5     نحوه پاسخ گویی به متغیر اثرات اجتماعی مثبت... 75

جدول‏4‑6      نحوه پاسخ گویی به متغیر اثرات اجتماعی منفی.. 77

جدول‏4‑7 نحوه پاسخ گویی به متغیر ماندگاری و جمعیت روستایی.. 80

جدول‏4‑8  نتایج آزمون  t استیودنت... 82

جدول‏4‑9 نتایج آزمون  t استیودنت... 83

جدول‏4‑10   نتایج آزمون  t استیودنت... 83

جدول‏4‑11  نتایج آزمون  t استیودنت... 84

جدول‏4‑12  نتایج آزمون  t استیودنت... 84

جدول‏4‑13 نتایج آزمون  t استیودنت... 85

جدول‏4‑14 نتایج آزمون  t استیودنت... 85

فهرست شکل­ها

شکل ‏4‑1 نحوه پاسخگویی به گویه ویژگی طبیعی.. 68

شکل ‏4‑2  نحوه پاسخگویی به گویه های  ویژگی های فرهنگی.. 70

شکل ‏4‑3   نحوه پاسخگویی به گویه های  ویژگی های اقتصادی مثبت... 72

شکل ‏4‑4   نحوه پاسخگویی به گویه های  ویژگی های اقتصادی منفی.. 74

شکل ‏4‑5   نحوه پاسخگویی به گویه های  ویژگی های اثرات مثبت اجتماعی.. 76

شکل ‏4‑6   نحوه پاسخگویی به گویه های  ویژگی های اثرات منفی اجتماعی.. 78

شکل ‏4‑7   نحوه پاسخگویی به گویه های  ویژگی های ماندگاری و جمعیت روستایی.. 81

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 5:11 ] [ مارال ]
[ ]

گزارش کاربینی بانک ملی همراه پاورپوینت (گزارش کاربینی)

دسته بندیگزارش کاربینی
فرمت فایلzip
تعداد صفحات24
حجم فایل167 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

گزارش کاربینی بانک ملی همراه پاورپوینت

دانلود گزارش کاربینی همراه فایل پاورپوینت

گزارش کاربینی

فرمت:ورد و قابل ویرایش

زمینه:حسابداری

 نگارش سال 1394

دارای 11اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قابل ویرایش در قالب استاندارد کاردانی نگارش سال 1394

دارای 11 اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

 

گزارش کاربینی بانک ملی, بانک فایل , بانک مقاله صبا ,در پی فردا - گزارش کاربینی بانک,ریسک در بانک ها ,عملکرد بین بانک های کوچک ,روابط بین بانک های کوچک و SME ها ,دانلود کاربینی بانک,بانک پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت ایران,پروژه آذرخش بانک ملی,پروژه حسابداری بانک ملی,پروژه کارآموزی بانک ملی,پروژه کاربینی بانک,پروژه کاربینی بانک ملی,پروژه مالی بانک ملی,پروژه های تحقیقاتی بانک ملی,دانلود پروژه پاورپوینت کاربینی بانک ملی,کاربینی در بانک ملی,پایان نامه بانک ملی,پایان نامه در مورد بانک ملی,پایان نامه های مورد حمایت بانک ملی,پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از خدمات بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از کارکنان بانک,پرسشنامه رضایت مشتری بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان از بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان بانک,پرسشنامه سنجش رضایت مشتریان بانک,تحقیق بانک ملی,تحقیق در مورد بانک ملی ایران,تحقیق در مورد تاریخچه بانک ملی,تحقیق درباره بانک ملی,تحقیق رضایت مشتریان بانک,تعریف رضایت مشتریان بانک,دانلود پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,رضایت مشتری در بانک,رضایت مشتریان بانک ملی,سنجش رضایت مشتریان بانک ملت,شماره مشتری بانک ملی چیست؟,عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک,مقالات بانک ملی,مقالات بانک ملی ایران,مقاله ای در مورد بانک ملی,مقاله بانک ملی,مقاله بانک ملی ایران,مقاله درباره بانک ملی,مقاله درمورد بانک ملی,موضوعات پایان نامه بانک ملی

 

در مورد فرایندهایی که در سازمان مزبور انجام می شود به طور کلی باید گفت:بانک موسسه ایست مالی که در زمینه دریافت و پرداخت وجوه و صدور انواع چکهای تضمینی و بین بانکی و اعطای تسهیلات به مشتریان فعالیت می کند.

شعبات دارای درجه هستند که این درجه بر حسب حجم فعالیت شعبه,میزان سپرده ها,مانده شعبه،درصد رشد وکادر شعبه مشخص می شود.

 تعداد پرسنل در بانک بر اساس درجه شعبه تعیین می شود شعبه  ای که اینجانب در آن مشغول به کار بوده یک شعبه درجه 3می باشد.دارای 11پرسنل شامل،رئیس،معاون،رئیس صندق،رئیس معاملات،سوپروایزر،کارمند و 4نفر تحویل دار و همچنین خدمتگزار شعبه می باشد.ساعت کار اغلب بانکها از 8 صبح تا 16 می باشد.

دراین شعبه ساعت 8 تا حدودا 11 صبح پر بارترین و می شود گفت شلوغ ترین زمان است و کارمندان کار بیشتر را در این ساعات انجام می دهند.روزهای آخر ماه و اولین روزهای و زمان واریز حقوق روزهایی هستند که شعبه مشتریان بسیاری را پذیزا و به آنها جواب گوست.این شعبه با این تعداد کارمند پاسخوی همه مشتریان می باشد.تقریبا ارتباطاط به صورت عمودی است یعنی از بالا به پایین برخی از کارها برای کارمندان تعریف شده است و آنها باید هر روز تکرار مکرارات را انجام دهند کار آنها تکراریست چندان اختیاری در انجام کارها ندارند,برخی از کارها باید حتما مورد تایید و امضاء رئیس قرار گیرد و برخی دیگر باید حتما مقامات بالا به رئیس این اجازه را بدهند یعنی حتی رئیس شعبه نیز در انجام برخی از امور از خود اختیار تام ندارد.خلاقیت و نو آوری نیز در امور بانکی معنا ندارد مگر در کارهای فردی که بر می گردد به نظم و انضباط آنها برای مثال چیدمان پرونده ها طوری که به راحتی در دسترس باشند.نوآوری و خلاقیت در بانک با پیشرفت تکنولوژی و شبکه ارتباطاط و...در ارتباط است و این به مسئولین رده های بالاتر بانک بر می گردد که این تکنولوژیهای برتر را هر چه سریع تر از سایر بانکها برای شعبات خود فراهم کنند چرا که سایر بانکهای خصوصی و دولتی رقبای بزرگی محسوب می شوند و مشتریان به بانکهایی مراجعه می کنند که در کمترین زمان و با صرف وقت و هزینه کمتر بهترین وبیشترین کارها را انجام دهند چرا که در این دوران وقت و هزینه و جلب رضایت مشتری حرف اول را میزند.

امور بانکی بر اساس عدم اعتماد صورت می گیرد لذا هر یک از کارمندان در قبال کاری که انجام میدهند مسئولند.سیستم کامپیوتری که هر یک از آنها با آن کار می کنند جداست هر کدام برای ورود کارمندان  به سیستم کد و رمز جداگانه تعریف شده.و هر یک از کارمندان باید با کد و رمز خود وارد شوند زیرا اگر اشتباهی رخ دهد این مسئولیت با صاحب آن کد و صاحب امضاء می باشد.

در سیستم بانکی رفتار کارمندان باید محترمانه و رسمی باشد چه با ارباب رجوع و چه با سایر همکاران.لباس فرم آنها نیز باید مرتب و رسمی باشد که این رسمی بودن در بانکهای خصوصی بیشتر رعایت می شود.

در سیستم بانکی رفتارها پاسخ ـ محرک می باشد کارمندان کار می کنند تا در آخر ماه حقوق بگیرند.کارمندی که کار خود را خوب انجام دهد برای مثال کارمندی ظرف مدت 1ماه بسیاری از اقساط معوقه را پیگیری و مبلغ هنگفتی را به صندوق بازگرداند بانک نیز مبلغ 24 ساعت اضافه کاری را به ایشان اعطا نمودند.این خود باعث تشویق این کارمند و ترغیب سایرین می شود.

 

 

عکس بخشی از گزارش کاربینی

ریسک در بانک ها ,عملکرد بین بانک های کوچک ,روابط بین بانک های کوچک و SME ها ,گزارش کاربینی در بانک,کاربینی بانک,کاربینی بانک ملی,دانلود کاربینی بانک,گزارش کاربینی بانک ملی رایگان ,دانلود گزارش کاربینی بانک ملی,بانک پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت ایران,پروژه آذرخش بانک ملی,پروژه حسابداری بانک ملی,پروژه کارآموزی بانک ملی,پروژه کاربینی بانک,پروژه کاربینی بانک ملی,پروژه مالی بانک ملی,پروژه های تحقیقاتی بانک ملی,دانلود پروژه پاورپوینت کاربینی بانک ملی,کاربینی در بانک ملی,پایان نامه بانک ملی,پایان نامه در مورد بانک ملی,پایان نامه های مورد حمایت بانک ملی,پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از خدمات بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از کارکنان بانک,پرسشنامه رضایت مشتری بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان از بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان بانک,پرسشنامه سنجش رضایت مشتریان بانک,تحقیق بانک ملی,تحقیق در مورد بانک ملی ایران,تحقیق در مورد تاریخچه بانک ملی,تحقیق درباره بانک ملی,تحقیق رضایت مشتریان بانک,تعریف رضایت مشتریان بانک,دانلود پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,رضایت مشتری در بانک,رضایت مشتریان بانک ملی,سنجش رضایت مشتریان بانک ملت,شماره مشتری بانک ملی چیست؟,عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک,مقالات بانک ملی,مقالات بانک ملی ایران,مقاله ای در مورد بانک ملی,مقاله بانک ملی,مقاله بانک ملی ایران,مقاله درباره بانک ملی,مقاله درمورد بانک ملی,موضوعات پایان نامه بانک ملی

فهرست مطالب گزارش کاربینی

توصیف فرآیند انجام کار
        1.تشریح جریان فرآیند کار
        2.ماشین‌آلات و دستگاه‌ها و ابزارها
        3.محصولات تولید شده (کالا یا خدمات) و نحوه ارایه خدمات پس از تولید و تحویل
        4.نحوه کنترل کیفیت انجام فعالیت‌ها
توصیف توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد انتظار برای احراز شغل موردنظر
         1.ویژگی‌های مهارتی
       2.دانش و استعدادهای موردنیاز
       3.ویژگی‌های جسمانی
توصیف شرایط انجام وظایف مربوط به شغل موردنظر
       1.سختی و پیچیدگی کار
       2.نکات مربوط به قوانین و مقررات انجام کار
       3.نکات مربوط به ایمنی و بهداشت
       4.نکات مربوط به فرهنگی و اجتماعی (جاذبه و انگیزه‌های شغلی):
       5.وضعیت درآمدی و مباحث اقتصادی

ت) تحقیق، توصیف و مقایسه ویژگی‌های شغل موردنظر در داخل و خارج از کشور:

ث) ارایه نظرات و پیشنهادات کاربین در خصوص موقعیت فعلی و آینده شغل موردنظر:

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 5:11 ] [ مارال ]
[ ]

بررسی تاثیر تبلیغات روابط عمومی بر میزان رضایت مراجعین (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات99
حجم فایل318 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 بررسی تاثیر تبلیغات روابط عمومی بر میزان رضایت مراجعین

نگارش پاییز 1394 در فرمت ورد و قابل ویرایش

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

 

بیان مسئله

یكی از مهم ترین سرفصل های روابط عمومی ارتباط با رسانه های تبلیغاتی است. انتخاب بهترین روش برای انتقال پیام به مخاطب، هنر روابط عمومی است. این توانایی با برخورداری از دانش شناخت رسانه ها، كاركرد آن ها و شناخت مخاطبان امكان پذیر است. روابط عمومی پس از شناخت دقیق مخاطب به ارزیابی نیازهای آنان پرداخته و براساس نیاز مخاطبان اطلاعات مورد نیاز گردآوری شده را در اختیار آنان قرار می دهد. عدم استفاده درست از ابزار رسانه ها و عدم شناخت صحیح از نیاز مخاطبان موجب شكست روابط عمومی در اهداف خود خواهد شد. بر این اساس نیاز روابط عمومی به رسانه ها و مجموعه های مشاور رسانه ها نمایان می گردد.بطور كلی روابط عمومی و تبلیغات از ابزارهای ترویجی به حساب می‌آیند.علاوه بر اینها از دیگر ابزارهای ترویجی می‏توان به فروش شخصی ، پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم اشاره كرد. اما مهمترین ابزارهای مختلف ترویج، روابط عمومی و تبلیغات هستند . با نگاهی گذرا به تاریخچه روابط عمومی در ایران، غالبا شاهد فعالیت روابط عمومی‏ها در قالبی كاملا دولتی هستیم كه وظیفه شان دفاع از ابعاد سیاسی سازمان است و توجهی به مشتریان ندارد. در سویی دیگر شاهد تبلیغاتی هستیم كه صرفا از سازمان حمایت می كند و توجهی به مشتری ندارد. بدین معنی كه روابط عمومی و تبلیغاتی را تجربه كردیم كه هر دو در دفاع از سازمان و بدون توجه به مشتری فعالیت كرده اند.

منظور از تبلیغات در روابط عمومی، تبلیغات سیاسی (پروپاگاندا) یا تبلیغات تجاری نیست، بلكه تبلیغاتی مدنظر است كه دارای رویكرد اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی‌های عمومی افراد جامعه نسبت به برنامه‌ها، اقدامات و فعالیت‌های سازمان و ارائه گزارش به مردم و مخاطبین بدون هیچ‌گونه اغراق، بزرگ‌نمایی و دروغ‌پردازی باشد. روابط عمومی‌ها باید منادی آن نوع تبلیغاتی باشند كه با دستكاری اندیشه‌ها و القاء، تلقین، دروغ و فریب، كاری نداشته باشد، بلكه به تبلیغاتی بپردازد كه بر پایه‌ی  اطلاع‌رسانی،‌ افزایش آگاهی‌های عمومی، اقناع و ترغیب و آموزش انجام می‌گیرد. (شبرنگی، 1382: 103-100). تبلیغ باید در معرض دید قرار گیرد، درک شود، آموخته شود، به یاد بماند و به عمل درآید.  (پراتکانیس و دیگران،1383، ص‌۲۳). با تبلیغات به‌موقع و متعادل می‌توان برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان‌ها و دستگاه‌ها را برای مردم تشریح كرد و به تصویر كشید و از همیاری و همفكری و مشاركت مردم در اجرای طرح‌های منطقه‌ای و ملی سود جست. بنابراین در حرفه‌ی  روابط عمومی و ارتباطات، منظور از تبلیغ، به‌كارگیری فن ترغیب و تشویق و استفاده‌ی  صحیح و مؤثر از همه‌ی  تكنیك‌های ارتباط جمعی، گروهی و فردی است. (شبرنگی، 1382: 103-100).هدف از این تحقیق بررسی بررسی تاثیر تبلیغات روابط عمومی بر میزان رضایت مراجعین می باشد و متغیر وابسته تحقیق، تبلیغات روابط عمومی و متغیر های مستقل شامل: شناخت تاکتیک های مختلف تبلیغات، دراختیارداشتن امکانات و وسایل ارتباطی، میزان ارتباط مسئول روابط عمومی با رسانه های جمعی مختلف، میزان استفاده از تکنولوژی های تبلیغاتی مختلف برای انجام تبلیغات می باشد.

اهداف تحقیق

اهداف اصلی:

1- بررسی تاثیر تبلیغات روابط عمومی بر میزان رضایت مراجعین

 

اهداف فرعی:

1-ارزیابی شناخت تاکتیک های تبلیغاتی مختلف و  تکنولوژی های نوین تبلیغاتی برای افزایش رضایت مراجعین.

2- بررسی میزان کارآمدی تبلیغات در روابط عمومی و عوامل تاثیرگذار بر آن.

تاریخچه تبلیغات در جهان و ایران

آنچه که امروز به عنوان تبلیغات نو و جدید می شناسیم، ریشه در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در کشور ایالات متحده دارد. اما به طور کلی برای تبلیغات اعم از سیاسی یا تجاری می توان سه دوره تاریخی قبل از انقلاب گوتنبرگ و اختراع و تکمیل ماشین چاپ در سال ۱۴۵۰ را در نظر گرفت.

۱) دوره علایم تجاری در زمان های گذشته افتخار و غروری که استادکاران داشتند، منجر به استفاده تبلیغاتی از آن به شکل علامت یا علامت های مشخص، شده است. به طور مثال آنان برای موضوعاتی مانند کاسه، کوزه سفالی و.... علامت خود را حک می کردند. بدین ترتیب شهرت آنان دست به دست و زبان به زبان می گشت و خریداران هنگام خرید به علایم تجاری توجه می کردند.

۲) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها

وسیله دیگر تبلیغات، جملاتی بود که روی سنگ و دیوارهای جنب محلی که اجناس مختلف به فروش می رسید نوشته می شد و از اجناس و کالا تمجید و تحسین می کرد. نظیر آن را می توان تبلیغات دیوارها و تابلوهای بالای مغازه های امروزی ذکر کرد. به طور مثال کاوش هایی که در شهر بمبئی آمده نشان داده است که در هر دکان کوچکی یک نوشته ای روی دیوار جنب در ورودی مغازه داشته است.

۳) جارچیهای شهر

در دوران گذشته به ویژه در یونان، جارچیهای عمومی وظیفه اطلاع رسانی را انجام می دادند، آنان اخبار مهم و وقایع مورد علاقه مردم را انتشار و بابت آن کارمزد می گرفتند. آنان حتی اتحادیه ای نیز تشکیل داده بودند اما بعد از ۱۴۵۰ و اختراع ماشین چاپ به وسیله یوهان گوتنبرگ به تدریج و تقریباً طی ۳۰۰ سال تمام اروپا تحت تأثیر این صنعت قرار گرفت. با بسط و گسترش مطبوعات در اواسط قرن هفدهم، تبلیغات به صورت جدیدی برای اطلاع افراد باسواد رشد و کم کم شروع به پیشرفت کرد.

بسط و توسعه چاپ روز به روز بر تعداد روزنامه ها و مجله ها افزوده شد و اولین روزنامه در ایالات متحده به نام بوستون نیوزلتر در سال ۱۶۹۰ چاپ شد و در سال ۱۹۱۴ قریب ۱۵ هزار روزنامه و مجله در این کشور منتشر شد.

سرانجام پس از پیدایش رادیو و ارسال اولین پیام به وسیله مارکنی در سال ۱۸۹۵ کم کم تبلیغات جای خود را در رسانه جدید گشود و اولین رادیو تجاری به نام کاکا در شهر پیترزبورگ واقع در ایالات پنسیلوانیا راه اندازی شد و بعدها شبکه عظیمی مانند A.B.C در سال ۱۹۲۶ تأسیس شد، پس از خاتمه جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۴۵ تبلیغات از طریق تلویزیون آغاز شد و به سرعت گسترش یافت.

در فاصله بین سال های ۱۸۹۰ و دهه ۱۹۲۰ شاهد تغییرات عمده ای در صنعت تبلیغات بازرگانی و آثار اجتماعی آن بودیم. تا قبل از ۱۸۹۰ توجه مؤسسات تبلیغی تنها معطوف به بازار فروش کالا یا متن رسانه های مناسب و کوشش در متقاعد کردن صاحب شغلی است که باید برای آنها تبلیغ می شد. بعد از سال ۱۸۹۰ تبلیغات حاکی از گسترش دامنه خلاقیت و نقش مشاغل شد.

تبلیغات بازرگانی با به کار بردن شگردهای مختلف ارایه شد و با استفاده از قلم های مختلف و صفحه آرایی های مختلف و غیره به راه چند سویه ای برای اقناع مخاطبان تبدیل شد.

 

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                               صفحه

فصل 1-    کلیات تحقیق... 1

1-1-    مقدمه...... 2

1-2-    بیان مسئله. 3

1-3-    اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.. 4

1-4-    اهداف تحقیق.. 4

1-5-    سوالات تحقیق.. 5

فصل 2-    ادبیات و مستندات تحقیق... 6

2-1-    پیشینه تحقیق.. 7

2-2-    تاریخچه تحقیق.. 11

2-3-    روابط عمومی.. 20

2-4-    تعاریف و مفاهیم روابط عمومی.. 21

2-4-1-     تعریف لغوی روابط عمومی.. 22

2-4-2-     تعریف اصطلاحی روابط عمومی.. 23

2-5-    ویژگی های روابط عمومی.. 24

2-6-    اهمیت و ضرورت روابط عمومی.. 24

2-7-    انواع روابط عمومی.. 25

2-7-1-     انواع روابط عمومی درعصر امروز 26

2-8-    جایگاه روابط عمومی در ایران.. 27

2-9-    تعریف تبلیغ.. 30

2-10-  تعریف تبلیغات... 31

2-11-  انواع تبلیغات بر اساس هدف... 33

2-12-  انواع روش های تبلیغات... 33

2-13-  ضرورت‌ تبلیغات‌ در جامعه‌ امروز 34

2-14-  نیاز و اهمیت تبلیغات... 35

2-15-  نهادینه‌ کردن‌ فرهنگ‌ تبلیغات... 36

2-16-  پیوند تبلیغات و روابط عمومی در جهت رضایت مراجعین.. 38

2-16-1-   نقش  مخاطب در عملکرد روابط عمومی و مبلغین تبلیغات... 38

2-17-  تبلیغات در روابط عمومی، رویکردی اطلاع‌رسانی.. 38

2-17-1-   اهداف روابط عمومی و تبلیغات... 40

2-18-  نقش ‌تبلیغات‌ در روابط عمومی.. 41

2-19-  جایگاه‌ تبلیغات در روابط عمومی ها 42

2-20-  رویكردهای ارزیابی میزان اثربخشی تبلیغات روابط عمومی در میزان رضایت مراجعین.. 42

2-21-  چارچوب نظری روابط عمومی.. 43

2-22-  مدل مفهومی تحقیق.. 50

2-23-  فرضیات تحقیق.. 50

فصل 3-    روش شناسی تحقیق... 52

3-1-    متغیرهای تحقیق.. 53

3-2-    تعریف مفاهیم.. 53

3-3-    روش تحقیق و ابزار گردآوری داده ها 55

3-4-    جامعه آماری.. 56

3-5-    برآورد حجم نمونه. 56

3-6-    روش نمونه گیری.. 56

3-7-    اعتبار و روایی.. 56

3-8-    روش تجزیه و تحلیل داده ها 57

فصل 4-   تجزیه و  تحلیل اطلاعات... 58

4-1-    مقدمه...... 59

4-2-    یافته های توصیفی مربوط به متغیر های تحقیق.. 59

4-3-    یافته های مربوط به فرضیه های تحقیق.. 77

فصل 5-    نتیجه‌گیری و پیشنهادات... 80

5-1-    مقدمه........ 81

5-2-    نتیجه گیری.. 81

5-3-    محدودیتهای تحقیق.. 82

5-4-    پیشنهادات... 83

 فهرست جداول

جدول‏4‑1 توزیع سنی مدیران ارشد و کارکنان.. 59

جدول‏4‑2 میزان تحصیلات مدیران ارشد و کارکنان.. 60

جدول‏4‑3 نحوه پاسخ گویی به سوالات نگرش کارکنان روابط عمومی در خصوص تبلیغات روابط عمومی.. 62

جدول‏4‑4  نحوه پاسخ گویی به سوالات نگرش مدیران ارشد روابط عمومی در خصوص تبلیغات روابط عمومی  64

جدول‏4‑5 نحوه پاسخ گویی به سوالات  نقش عوامل موثر بر توانمندسازی و توسعه جایگاه روابط عمومی.. 65

جدول‏4‑6 نتایج آزمون  t استیودنت زیر فرضیه اول.. 78

جدول‏4‑7 نتایج آزمون  t استیودنت زیر فرضیه دوم.

 

فهرست شکل­ها

شکل ‏4‑1 توزیع سنی مدیران ارشد و کارکنان مرد. 60

شکل ‏4‑2 توزیع سنی مدیران ارشد و کارکنان زن.. 61

شکل ‏4‑3میزان تحصیلات مدیران ارشد و کارکنان مرد. 61

شکل ‏4‑4میزان تحصیلات مدیران ارشد و کارکنان زن.. 62

شکل ‏4‑5 نحوه پاسخ گویی به سوال 2. 66

شکل ‏4‑6 نحوه پاسخ گویی به سوال 3. 67

شکل ‏4‑7 نحوه پاسخ گویی به سوال 7. 67

شکل ‏4‑8 نحوه پاسخ گویی به سوال 9. 67

شکل ‏4‑9 نحوه پاسخ گویی به سوال 12. 68

شکل ‏4‑10 نحوه پاسخ گویی به سوال 16. 68

شکل ‏4‑11 نحوه پاسخ گویی به سوال 18. 68

شکل ‏4‑12 نحوه پاسخ گویی به سوال 21. 69

شکل ‏4‑13 نحوه پاسخ گویی به سوال 25. 69

شکل ‏4‑14 نحوه پاسخ گویی به سوال 26. 69

شکل ‏4‑15 نحوه پاسخ گویی به سوال 1. 70

شکل ‏4‑16 نحوه پاسخ گویی به سوال 6. 70

شکل ‏4‑17 نحوه پاسخ گویی به سوال 10. 71

شکل ‏4‑18 نحوه پاسخ گویی به سوال 13. 71

شکل ‏4‑19 نحوه پاسخ گویی به سوال 14. 72

شکل ‏4‑20 نحوه پاسخ گویی به سوال 17. 72

شکل ‏4‑21 نحوه پاسخ گویی به سوال 19. 72

شکل ‏4‑22 نحوه پاسخ گویی به سوال 24. 73

شکل ‏4‑23 نحوه پاسخ گویی به سوال 28. 73

شکل ‏4‑24 نحوه پاسخ گویی به سوال 29. 73

شکل ‏4‑25 نحوه پاسخ گویی به سوال 4. 74

شکل ‏4‑26 نحوه پاسخ گویی به سوال 5. 74

شکل ‏4‑27 نحوه پاسخ گویی به سوال 8. 75

شکل ‏4‑28 نحوه پاسخ گویی به سوال 11. 75

شکل ‏4‑29 نحوه پاسخ گویی به سوال 15. 75

شکل ‏4‑30 نحوه پاسخ گویی به سوال 20. 76

شکل ‏4‑31 نحوه پاسخ گویی به سوال 22. 76

شکل ‏4‑32 نحوه پاسخ گویی به سوال 23. 76

شکل ‏4‑33 نحوه پاسخ گویی به سوال 27. 77

شکل ‏4‑34 نحوه پاسخ گویی به سوال 30. 77

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 5:11 ] [ مارال ]
[ ]

پاورپوینت آناتومی جمجمه (تربیت بدنی)

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلppt
تعداد صفحات34
حجم فایل1.485 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

آناتومی جمجمه

Ø      از مجموع 22 استخوان پهن و نامنظم تشکیل شده است که با استخوان لامی و استخوانهای درون گوش میانی 29 عدد می باشد.

Ø      این استخوانها سروصورت را شکل می دهند.

Ø      همه بجز فک پایینی به وسیله بافت همبندی با هم مفصل شده و هیچ گونه حرکتی ندارند.این نوع مفصل لیفی را درز sture))می نامند.

جمجمه از دو بخش استخوان تشکیل شده است:

1.یکی از استخوانهای فرد جمجمه است که از دو بخش افقی وعمودی تشکیل شده است.

2.بخش عمودی  حفره جمجمه را از جلو محدود نموده،پیشانی را می سازد وبخش افقی ساختن سقف کاسه چشم و حفره ی بینی دخالت دارد.

3.استخوان پیشانی با استخوانهای دیگر جمجمه مانند:پروانه ای،پرویزنی ،فک بالایی ، جانبی ،گونه ای،اشکی ،و بینی مفصل می گردد.

 

عناوین اسلایدها


استخوان پیشانی     Forantal

استخوان پس سری     Occipital

استخوان پروانه ای   Sphenoid

استخوان پرویزنی       Ethmoid

استخوان گیجگاهی Temporal       

استخوان آهیانه    Parietal       

1- نمای پیشانی             frontalis      Norma

2-نمای پس سری        occipitalis      Norma

3-نمای جانبی               lateralis      Norma

4-نمای قاعده ای            basalis          Norma

5-نمای عمودی               Norma      rticalis

ملاج      Fontanell   

استخوان لامی    Hyoid bone

استخوان ترقوه    Clavicle 

استخوان کتف Scapula     

زوایا وکناره های استخوان کتف

استخوان لگن   Pelvis 

نمای بیرونی استخوان لگن

نمای درونی استخوان لگن

تفاوت لگن در زن ومرد

منابع:

1- کالبد شناسی عمومی          دکترسیدفخرالدین مصباح اردکانی

2- کالبد شناسی انسانی           دکترجمال الدین مستقیمی

3-مبانی آناتومی و حرکت         ولی اله دبیدی روشن

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 5:11 ] [ مارال ]
[ ]

پاورپوینت مغز و ساختمان آن (تربیت بدنی)

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات49
حجم فایل1.973 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مغز و ساختمان آن

مخچه بزرگترین بخش مغز پسین می باشد که در بزرگسالان 8/1 وزن مغز (150 گرم) را تشکیل میدهد.

 در درون حفره جمجمه ای پشتی ودر زیر لوب پس سری مخ قرار دارد که بوسیله چادر مخچه (بخشی از سخت جامه) از آن جدا میگردد و شامل دو نیمکره است که بوسیله یک بخش میانی به نام کرمینه (Vermis)  بهم پیوند میشوند.

با پیشرفت رشد و تکامل لوله عصبی نخستین ، بخش دمی آن نخاع و بخش سری حبابهای مغزی را تشکیل میدهد. فضای درون لوله عصبی همچنان باز می ماند و دربخش سری گشادتر میگردد. فضاهای درون این حبابها بطن های مغزی را می سازند.

فضای درون تل انسفالون : بطن های جانبی

فضای درون دیانسفالون : بطن سوم

فضای درون رومبانسفالون : بطن چهارم

فضای درون مزانسفالون باریک بوده مجرای مغزی را می سازد که بطن سوم و چهارم را بهم مرتبط می سازند.

 

عناوین اسلایدها

ساقه مغز  (Brain stem)

 ساقه مغز شامل

اعمال ساقه مغز

بصل النخاع (Medulla oblongata)

ساختمان درونی

پل مغزی  (Pons)

ساختمان درونی

در برش عرضی پل دو ناحیه را می توان درنظر گرفت

مغز میانی  (Midbrain)

ساختمان درونی

مخچه (Cerebellum )

 ساختمان درونی

اعمال مخچه

پایه های مخچه ای

تشکیلات شبکه ای

وظایف تشکیلات شبکه ای

مغز واسطه ایDiencephalon ) )

ساختمان درونی

تالاموس

اپی تالاموس

متاتالاموس

  هیپوتالاموس

اعمال هیپوتالاموس

ساب تالاموس

مخ   (Cerebrum)

ساختمان درونی

قشر مخ

رشته های هماهنگ کننده

رشته های ارتباطی

رشته های پرتابی

بطن های مغز

اسکالپ (Scalp)

پرده مننژ

سخت شامه

عنکبوتیه

 نرم شامه

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 5:10 ] [ مارال ]
[ ]

پاورپوینت سیستم ایمنی و ورزش (تربیت بدنی)

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلppt
تعداد صفحات99
حجم فایل2.893 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

سیستم ایمنی  و ورزش

سیستم ایمنی در چندین قسمت بدن واقع شده است

 سلول های ایمنی در اندام های اولیه ( مغز استخوان، تیموس) تکامل می یابند

 پاسخ های ایمنی در اندام های ثانویه (طحال، لوزه ها، آپاندیس) رخ می دهند

 

هنگامی سیستم ایمنی ما در حال شکل گیری است، ما توسط دفاع های ایمنی به نام آنتی بادی ها محافظت می شویم، که این آنتی بادی ها ( IgG) از طریق جفت از خون مادر به خون جنین انتقال می یابند.

مکانیسم های مسوول ایجاد تغییر در ایمنی در حین ورزش چند عاملی هستند.

 که شامل فاکتورهای عصبی-هورمونی از جمله هورمون آدرنالین، نورآدرنالین، هورمون رشد و هورمون کورتیزول می باشد.

 به نظر می رسد که این هورمون ها در دوره ی ریکاوری بر روی نوتروفیل ها و لنفوسیت ها اثر گذار می باشند.

    

 

برخی عناوین اسلایدها

آناتومی سیستم ایمنی

سلول های سیستم ایمنی

انواع ایمنی

سیستم ایمنی

ایمنی ذاتی ( غیر اختصاصی )

شیمیایی

ایمنی ذاتی ( غیر اختصاصی )

اهمیت بیگانه خواری

پاسخ التهابی

ماست سل ها

عوامل محلول در پاسخ های ایمنی

ایمنی اکتسابی

تکامل لنفوسیت ها

تکامل لنفوسیت ها

انواع لنفوسیت ها

پلاسماسل

انواع ایمنی اکتسابی

انتخاب کلونی لنفوسیت ها

انتخاب کلونی لنفوسیت ها

انتخاب کلونی لنفوسیت ها

ایمنی هومورال

انوع آنتی بادی

اعمال آنتی بادی ها

ایمنی سلولی

مولکول MHC و انواع آن

کلاس یک مولکول MHC

کلاس دو مولکول MHC

نقش سلول های T کمکی درایمنی اکتسابی

سلول های T کشنده: پاسخ به سلول های عفونی و سرطانی

سیستم ایمنی و ورزش

اثر ورزش شدید بر سیستم ایمنی

اثر ورزش کوتاه مدت شدید بر روی تعداد گلبول های سفید

اثر ورزش شدید کوتاه مدت بر روی تعداد لنفوسیت ها

اثر ورزش حاد بر روی سطوح سایتوکین

اثر ورزش حاد بر روی سطوح اینترلوکین 6

ارتباط احتمالی بین پاسخ سایتوکین و آسیب عضله

پروتئین های فاز حاد و سطح سایتوکین

مکانیسم های عصبی-هورمونی و سیستم ایمنی

مقایسه ی سیستم ایمنی ورزشکاران و غیر ورزشکاران

عملكرد ایمنی در ورزشكاران و غیر ورزشكاران

نقش مكمل های تغذیه ای در سیستم ایمنی  

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 5:10 ] [ مارال ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 صفحه بعد