دانلود خلاصه جامع کتاب مدیریت اسلامی تألیف دکتر سید علی اکبر افجه ای (ویژه داوطلبین آزمون کارشناسی ا

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات39
حجم فایل226 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: خلاصه جامع کتاب مدیریت اسلامی تألیف دکتر سید علی اکبر افجه ای (ویژه داوطلبین آزمون و ارشد دکتری مدیریت)

فرمت:pdf

تعداد صفحات: 39 صفحه

دسته: مدیریت (آزمون ارشد و دکتر ی مدیریت)

مدیریت اسلامی جزو منابعی است که از سال 93 بعنوان یکی از دروس آزمون کارشناسی ارشد و از سال 94 بعنوان دروس آزمون ارشد و دکتری مدیریت مطرح شده است. با توجه به جدید بودن این درس یکی از مشکلاتی که در این زمینه برای داوطلبین آزمون ارشد و دکتری وجود دارد پیدا کردن منابع اصلی این درس است با بررسی سوالات مدیریت اسلامی آزمون ارشد سال 93 متوجه می شویم که یکی از مهم ترین این منابع، کتاب مدیریت اسلامی دکتر افجه ای می باشد. فایل حاضر خلاصه ای بسیار جامع و کامل این کتاب می باشد که با اطمینان می توان گفت که کامل ترین خلاصه این کتاب نیز می باشد. مهم ترین ویژگی این فایل نسبت به فایل های دیگر این است که در خلاصه بندی این کتاب تلاش شده است که با دقت تمام کلیه نکاتی که به عنوان ناحیه سوال خیز مطرح می شئوند و احتمال طرح سوال از آنها وجود دارد پوشش داده شود. این کتاب دارای بیست و هفت فصل می باشد که خلاصه کلیه فصلها در این فایل موجود می باشد. لیست فصلها نیز به شرح زیر است:

فصل اول : مکتب و علم

فصل دوم: وجوه تمایز مدیریت " اسلامی" با سایر مکاتب مدیریت

فصل سوم: مدیریت اسلامی یک مقوله مدیریتی است

فصل چهارم: "رهبری" از اصول تفکیک ناپذیر "مدیریت" اسلامی است.

فصل پنجم: با علم "تولید"، انسان "توحیدی" نمی توان ساخت!

فصل ششم مدیریت "علمی"، "علمی" جز علم "تولید" نیست

فصل هفتم: "تولید" باید در خدمت "تعالی" انسان باشد

فصل هشتم: مدیریت اسلامی هنر هماهنگی روابط انسانی است

فصل نهم: مدیریت اسلامی همه بر "شور" است

فصل دهم: مدیر اسلامی باید از صفات رهبری هم برخوردار باشد

فصل یازدهم: "مدیر" در پیکر سازمان مثل "مغز" در بدن "انسان" است

فصل دوازدهم: انگیزه کار بیشتر وجدان "الهی" هر انسان است.

فصل سیزدهم: بر پایه دو اصل نیکوکاری و پرهیزکاری با هم یاری و همکاری کنید

فصل چهاردهم: "ترس" از خدا مؤثرترین عامل کنترل در سازمان

فصل پانزدهم: "مدیر اسلامی" فردی است آزاد در زمان و مکان

فصل شانزدهم: تعریف مدیرت علمی (تولید)

فصل هفدهم: برنامه ریزی

فصل هجدهم: تعیین خط مشی

فصل نوزدهم: تهیه شرح عملیات

فصل بیستم: طریقه اجرای عملیات

فصل بیست و یکم: سازماندهی

فصل بیست و دوم: هماهنگی

فصل بیست و سوم: ارتباطات، نظارت و کنترل

فصل بیست و چهارم: علوم رفتاری و مدیریت اسلامی

فصل بیست و پنجم: مروری کوتاه بر رهبری و ابعاد گوناگون آن

فصل بیست وششم: رهبری و مدیریت اسلامی

فصل بیست و هفتم: رهبری از دیدگاه امام علی (ع)

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 5:28 ] [ مارال ]
[ ]

كنفرانس بین المللی اقتصادهای كاربردی 2014 (ICOAE) (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات11
حجم فایل446 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

كنفرانس بینالمللی اقتصادهای كاربردی 2014 (ICOAE)

سیاست توسعه سرمایه گذاری در منطقه مرزی بالقوه

International Conference on Applied Economics (ICOAE) 2014
Investment Promotion Policy in Potential Border Zone Nathapornpan Piyaareekul Uttama

مقاله ساینس دایرکت(ScienceDirect ) همراه ترجمه روان

Abstract
Recently, border zone is regarded as a potential advantage area to foster cross-border based economic activities. The Association of Southeast Asia Nations (ASEAN) makes an attempt to push forward its own border areas to become the gateway to neighboring countries and third countries through the presence of special economic zone, industrial estate, and regional economic hub. This is one of ASEAN’s strategies to accomplish to be ASEAN Economic Community in 2015. This paper presents a preliminary result from the first phase of a research project that explores the emergence of domestic and foreign investment in the Northern border zone of Thailand. It focuses on case studies conducted in “Chiang Khong” border area of Chiang Rai province in Thailand, and examines the design of investment promotion policies in this potential border zone. Using in-depth semi-structured interview method, the preliminary findings reveal that borderization is as a starting point to open up border and cross-border economic activities, whereas border city identity, the influence of emerging border city and the role of mutually inclusive growth between border cities are as a driver to bring them together. Hence, economic and investment promotion policies should be initiated from the onset of the context of border zone in order to trigger the actual border circumstances. In addition, comprehensive and integrated economic promotion policies with regional and national policies could be provided in the best available manner.

چكیده

اخیرا منطقه مرزی را بعنوان منطقه ای با مزیت بالقوه در نظر می گیرند تا فعالیت های اقتصادی بین مرزی را رواج دهد. اتحادیه ملل جنوب شرق اسیا (آسه ان) تلاش می كند مناطق مرزی خود را توسعه دهد تا طریق منطقه ویژه اقتصادی ،شهرك صنعتی و قطب اقتصادی منطقه ای ، دروازه ورود كشورهای همسایه و جهان سوم شود.این یكی از استراتژیهای آسه ان برای دستیابی به جامعه اقتصادی آسه ان در سال 2015 است.این مقاله نتیجه مقدماتی از فاز اول پروژه تحقیقاتی را ارئه می كند كه به بررسی پیدایش سرمایه گذاری داخلی و خارجی در شمالی ترین منطقه مرزی تایلند می پردازد.تاكید این مقاله بر تحقیقاتی است كه در "چیانگ خنگ" منطقه مرزی استان چیانگ رای تایلند انجام شده است و الگوی سیاست های توسعه سرمایه گذاری در این منطقه مرزی بالقوه را بررسی كرده است. در صورتیكه از روش مصاحبه دقیق نیمه ساختاری استفاده شود ،یافته های اولیه نشان می دهد كه مرزی سازی نقطه اغازی برای بازكردن مرز و شروع فعالیت های اقتصادی بین مرزی است ،در حالیكه درباره هویت شهرهای مرزی ، تاثیر پیدایش شهر مرزی و نقش رشد متقابل فراگیر بین شهرهای مرزی بعنوان عاملی است كه این شهرها را به سمت هم سوق می دهد.بنابراین سیاست های توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری باید از اغاز بافت منطقه مرزی شروع شود تا در شرایط واقعی مرزی اعمال شود.علاوه بر این ، سیاست های توسعه اقتصادی جامع و یكپارچه می تواند به بهترین شكل ممكن با سیاست های منطقه ای و ملی فراهم شود.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 5:28 ] [ مارال ]
[ ]

پاورپوینت مفصل زانو (تربیت بدنی)

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات36
حجم فایل1.564 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت مفصل زانو

 

استخوان فمور بزرگترین استخوان بدن می باشد.

این استخوان در قسمت پایین ”مفصل زانو“ پیچیده ترین و بزرگترین مفصل بدن را تشکیل می دهد.

این مفصل بین استخوان های فمور و تیبیا قرار دارد و استخوان کشکک بر روی آن حرکت می کند و این مفصل در طول سیکل راه رفتن باعث جابجایی خط اثر نیروها و پیشروی بدن می گردد.

 استخوان های تیبیا و فیبولا ساق پا را تشکیل می دهند .این استخوان ها از بالا به مفصل زانو و از سمت پایین به مفصل قوزک محدود شده اند

 

عناوین اسلایدها

نمای زانو از بالا
نمای زانو ازروبرو

آناتومی زانو

استخوان های مفصل ران

مفصل زانو

منیسک ها

پارگی منیسک

حرکات مفصل زانو

دامنه حرکتی مفصل زانو

گروه عضلات چهارسرران

عضله راست رانی

 عضله پهن خارجی

 عضله پهن میانی

 عضله پهن داخلی

  عضله رکبی

  گروه عضلات خلفی ران

 عضله دوسررانی

 عضله نیم وتری

 عضله نیم غشایی

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 5:27 ] [ مارال ]
[ ]

پاورپوینت اصول حرکت شناسی ساختاری ( عضلات مفصل شانه) (تربیت بدنی)

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلppt
تعداد صفحات35
حجم فایل289 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت اصول حرکت شناسی ساختاری ( عضلات مفصل شانه)

ارتباط و اتصال مفصل شانه با استخوان بندی محوری از طریق استخوان ترقوه، در مفصل جناغی-چنبری به وجود می آید.

در شرایط طبیعی، حرکت استخوان بازو ،موجب حرکت استخوان کتف میشود. حرکت خم شدن

و دور شدن استخوان بازو ،منجر به بالا رفتن ، چرخش بالایی و دور شدن استخوان کتف میشود. همچنین ،حرکت نزدیک کردن

و باز کردن استخوان بازو باعث پایین رفتن ، چرخش پایینی و نزدیک شدن استخوان کتف میشود. هنگامی که استخوان بازو

حرکت چرخش داخلی و نزدیک کردن افقی را انجام میدهد،استخوان کتف از ستون مهره دور میشود. از طرف دیگر

حرکت چرخش خارجی و درو شدن افقی استخوان بازو با حرکت نزدیک شدن استخوان کتف همراه میشود.

 

عناوین برخی اسلایدها

مفصل شانه

حرکات مفصل شانه

عضلات مفصل شانه

عضلات چرخش دهنده ی بازو

عضله دالی( deltoid )

عضله غرابی بازویی

عضله فوق خاری

عضله تحت خاری

عضله گرد کوچک

عضله تحت کتفی

عضله گرد بزرگ

عضله پشتی بزرگ

عضله سینه ای بزرگ

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 5:27 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود پاورپوینت دوپینگ و ورزش (تربیت بدنی)

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات81
حجم فایل1.182 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت دوپینگ و ورزش

مرگ فیزیولوژیک :چرا که دستکاری غیرقانونی در فرایند طبیعی باعث تغییرات شدید و گاهاً برگشت ناپذیری در بدن میشود

مرگ جسمی: نظیر برخی موارد اسف بار مرگ ورزشکارانی  که در سالهای اخیر مشاهده شده است.انحطاط روانی و شخصیتی ناشی از رضایت شخص به تقلب،نادیده انگاشتن توانایی ها ظرفیت های شخصی و بزرگ کردن ناتوانی ها و معایب.و بالاخره انحطاط اخلاقی به واسطه تعدی فرد از قوانینی که تمام جامعه بشری پایبند آن هستند.


عناوین اسلایدها

دوپینگ چیست؟

تاریخچه -  تعریف

رخدادهای مهم در تاریخ دوپینگ

طبقه بندی مواد دو پینگ

علل مخالفت با دوپینگ

داروهای دوپینگی

دوپینگ با داروهای معمولی

آیا دوپینگ تنها از طریق تزریق داروهای پیچیده و یا کمیاب صورت می گیرد؟

استروئیدهای آنابولیک-آندروژنیک:

سازو کارهای اصلی مسئول افزایش قدرت وزن خالص بدن عبارتند از

عوارض استروئیدهای آنابولیکی

خطرات سلامتی در طولانی مدت

آمفتامین ها

ناروتیک(ماده مخدر)

هورمون رشد

پنج عمل هورمون رشد که مورد توجه ورزشکاران است عبارتند از :

مدرها

دلیل استفاده از داروهای ادرار آور در ورزشكاران

دسته بندی مکملها بر اساس خواص ادعا شده

مکمل هایی که بر سوخت و ساز انرژی تاثیر دارند

مکمل هایی که احتمالا بر ترکیب بدن تاثیر می گذارند

مکمل هایی که احتمالا باعث حفظ سلامت عمومی ورزشکار می شوند

مکمل های غذایی

گلوتامین

ال – کارنیتین

بی کربنات سدیم

کافئین

آثار جانبی کافئین

کراتین

مصرف کراتین و عملکرد ورزشی

مصرف مکمل کراتین و آثار جانبی آن

دوپینگ خون

دوپینگ خون چیست؟

مشکلات و تاثیرات جانبی

دوپینگ ژنی چیست؟


لیست ممنوعه سال ۲۰۰۹

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 5:27 ] [ مارال ]
[ ]

درك مفهوم امیخته بازاریابی،4P (بازاریابی و امور مالی)

دسته بندیبازاریابی و امور مالی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات3
حجم فایل37 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

ترجمه مقاله درك مفهوم امیخته بازاریابی،4P

 

Understanding the Marketing Mix Concept – 4Ps

 

Marketing is simplistically defined as ‘putting the right product in the right place, at the right place, at the right time.’ Though this sounds like an easy enough proposition, a lot of hard work and research needs to go into setting this simple definition up. And if even one element is off the mark, a promising product or service can fail completely and end up costing the company substantially.

The use of a marketing mix is an excellent way to help ensure that ‘putting the right product in the right place,…’ will happen. The marketing mix is a crucial tool to help understand what the product or service can offer and how to plan for a successful product offering. The marketing mix is most commonly executed through the 4 P’s of marketing: Price, Product, Promotion, and Place.

These have been extensively added to and expanded through additional P’s and even a 4C concept. But the 4Ps serve as a great place to start planning for the product or even to evaluate an existing product offering.

4Ps marketing mix

In this article, we will look at 1) the four P’s, 2) history of the marketing mix concept and terminology, 3) purpose of the marketing mix, 4) key features of the marketing mix, 5) developing a marketing mix, 6) key challenges, and 7) marketing mix example – Nivea.

 

بازاریابی را به سادگی می توان بعنوان"قرار دادن محصول مناسب در مكان و زمان مناسب" تعریف كرد.با اینكه این تعریف بنظر مانند یك برنامه اسان است اما برای انجام همین تعریف ساده باید كار و تحقیقات بسیار زیادی صورت گیرد.حتی اگر یك عنصر درست نباشد كالا یا خدماتی كه قول ان داده شده بطور كامل شكست خورده و هزینه سرسام اوری برای شركت بجا خواهد گذاشت.

استفاده از امیخته بازاریابی یك راه عالی برای تضمین تحقق"قرار دادن محصول مناسب در مكان و زمان مناسب"می باشد.امیخته بازاریابی ابزاری مهم برای درك انچه كه كالا یا خدمات می توانند عرضه كنند و نحوه برنامه ریزی برای عرضه موفق كالا است.این بازاریابی اغلب از طریق بازاریابی متداول 4P انجام می شود:قیمت،محصول،تبلیغ و مكان[1].به این 4P ،Pهای دیگر و حتی مفهوم 4C نیز اضافه شده و انرا گسترده تر كرده است.اما4P یك مكان عالی برای شروع برنامه ریزی برای محصول و یا حتی ارزیابی عرضه محصولات موجود می باشد.

در این مقاله نگاهی می اندازیم به:1)4P 2)تاریخچه مفهوم  و واژه شناسی امیخته بازاریابی 3)هدف امیخته بازاریابی 4)ویژگی های اصلی امیخته بازاریابی 5)ایجاد امیخته بازاریابی 6)چالش های اصلی 7)نمونه امیخته بازاریابی،شركت نیوا



[1] -Price, Product, Promotion, and Place

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 5:27 ] [ مارال ]
[ ]

دانلود داده های ضریب بتا شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 89 الی 93 (حسابداری)

دسته بندیحسابداری
فرمت فایلzip
تعداد صفحات10
حجم فایل24 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود داده های ضریب بتا شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 89 الی 93

فرمت:excel

ضریب بتا از جمله متغیرهای مهم حسابداری می باشد که در تحقیقات و پایان نامه های رشته های حسابداری، مدیریت مالی و اقتصاد به عنوان متغیر مالی مورد استفاده قرار می گیرد. این فایل شامل ضریب بتا مربوط به 133 شرکت پذیرفته شده در بو.رس اوراق بهادار تهران برای بازه زمانی5 ساله  1389 الی 1393 می باشد که می توان از آن  در برآورد مدل رگرسیونی استفاده کرد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 5:27 ] [ مارال ]
[ ]

مقاله وب سرور آپاچی (کامپیوتر و IT)

دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات35
حجم فایل4.544 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود مقاله رشته کامپیوتر و IT

دانلود مقاله کارشناسی نرم افزار با عنوان  وب سرور آپاچی

چکیده:

 کارساز وب، سرور وب یا وب سرور سامانه ای است که توانایی پاسخگوئی به مرورگر وب و ارسال صفحه درخواستی مرورگر را داراست. صفحات وب بر پایه یک ساختار مشخص و با یک نام یگانه بر روی سرور وب قرار میگیرند. بر روی یک سرور وب امکان قرار گرفتن صفحات متعدد و با ساختارهای جداگانه وجود دارد. اصلی ترین وظیفه یک وب سرور ارائه صفحات وب به کاربران است. این بدان معناست که صفحه های اچ تی ام ال همراه با هر نوع مطالب اضافی ای چون: تصاویر، شیوه نامه ها و جاوا اسکریپت ها را شامل شود. کاربر معمولاً با یک مرورگر وب یا خزنده وب ارتباط اولیه را با ارسال درخواست منبع خاصی با استفاده از اچ تی تی پی ارسال می کند و سرور درخواست کاربر را با محتوای منبع یا پیام خطایی که قادر به انجام دادن آن نیست، پاسخ می دهد. وب سرور یک برنامه کامپیوتری است که مسئول قبول کردن درخواست های http از کارخواهان است که همان مرورگرهای وب هستند و پاسخ ها را به همراه یک سری اطلاعات به آنها پست می کنند. این پاسخ ها همان صفحات Html هستند

کلمات کلیدی

وب سرور آپاچی

وب سرور

مرورگر وب

استاتیک

داینامیک

مقدمه

سرور یک کامپیوتر همیشه روشن و همیشه در دسترس است، زمانی که این دسترسی تنها در محدوده یک شبکه داخلی باشد، آن را سرور تحت شبکه می نامیم و به این معنا خواهد بود که تمامی کامپیوتر های موجود در این شبکه از این کامپیوتر فرمان می گیرند و نیازهای تحت شبکه خود را به کمک آن تامین می کنند و سرور نقش آنها را در شبکه تعیین می نماید، حال اگر گستره این شبکه را کمی بیشتر نمائیم، و آن را متشکل از تمام کامپیوتر هایی که از طریق اینترنت به هم وصل شده اند بدانیم، با گروه بسیار بزرگی از کامپیوتر های همیشه روشن و همیشه در دسترس از طریق اینترنت روبرو هستیم که به آنها سرور های اینترنتی گفته می شود و وظیفه دارند تا اطلاعاتی که در هر زمان از شبانه روز، بر روی پهنای اینترنت جستجو می کنید را برای ملاحظه شما در اختیار قرار دهند.

فهرست مطالب

 

1-سرور چیست ؟. 6

2-وب سرور چیست ؟. 7

3- نحوه کار وب سرور ها. 12

4 - انواع وب سرور. 12

5 -  معرفی وب سرور IIS. 13

6 - آموزش نصب IIS 17

7 - امکانات معمول HTTP در IIS. 18

8 - مقایسه وب سایت های استاتیک و داینامیک . 18

9 - تعیین صفحه پیش فرض در IIS. 18

10 – تعیین پیام خطای دلخواه در IIS. 19

11 - ریدایرکت کردن آدرس در IIS. 20

12 - توسعه نرم افزار در IIS. 21

13 - امکانات و قابلیت های امنیتی IIS. 23

14 - معرفی وب سرور آپاچی . 26

15 - نصب وب سرور آپاچی. 27

1-15 -نصب آپاچی در لینوکس. 27

2-15 -نصب آپاچی در ویندوز. 27

3-15 -نصب آپاچی در مکینتاش. 28

16 -htaccess چیست؟. 29

17 -وظیفه فایل htaccess. 29

18 - خصوصیات وب سرور آپاچی. 30

19 - نتیجه گیری. 32

منابع. 34

فهرست اشکال

1-نکست کیوب اولین وب سرور دنیا . 11

2-انواع وب سرور ها و سهم آنها در بازار. 13

3-کنسول  IIS 6. 15

4- کنترل پنل IIS 7. 16

5-کنترل پنل ویندوز . 17

6- منو Programs and features. 17

7- تعیین پیام های خطای دلخواه در IIS. 20

8- Redirect  کردن آدرس وب در وب سرور IIS. 21

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 5:26 ] [ مارال ]
[ ]

پاورپوینت دستگاه عصبی (تربیت بدنی)

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات80
حجم فایل1.608 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت دستگاه عصبی (nervous system)

عقده ها ی محیطی (peripheral ganglia  )

Ø     تعریف :    تجمع توده ای از اجسام سلولی نرون های حسی 

    انواع عقده های عصبی :

ü     گره های حسی (sensory ganglia  ):درمسیرریشه حسی اعصاب نخاعی ورشته های حسی اعصاب جمجمه ای زوج پنجم ،هفتم ،هشتم ،نهم ودهم  

ü     گره های سمپاتیكی (sympathetic ganglia  ):بیش تردردو سمت ستون مهره ها وحفره ی شكمی

ü     گره های پاراسمپاتیكی (parasympathetic ganglia  ):در ناحیه گردن و سر در مسیر اعصاب جمجمه ای ،روی احشای درون قفسه سینه ،حفره ی شكمی و لگنی          

 

 

عناوین اسلایدها

دستگاه عصبی مرکزی (central nervous system)

دستگاه عصبی محیطی (peripheral nervous system)

تقسیم بندی

عقده ها ی محیطی (peripheral ganglia  )

انواع عقده های عصبی

اعصاب مغزی (cranial nerves )

زوج اول یااعصاب بویایی (olfactory nerves )

زوج دوم یا اعصاب بینایی ((optic nerves

زوج سوم یا اعصاب حرکتی چشم(oculomotor nerves )

زوج چهارم یا اعصاب اشتیاقی( trochlear nerves)

زوج پنجم یا اعصاب سه قلو ((trigeminal nerves

سه قلو

شاخه های اعصاب سه قلو

زوج ششم یا دور کننده چشم ((abducent

زوج ششم

زوج هفتم یا اعصاب صورتی ((facial nerves

زوج هشتم یا اعصاب دهلیزی-حلزونی
( (vestibulocochlear nerves   

زوج نهم یا اعصاب زبانی –حلقی
(glossopharyngeal nerves )

زوج دهم یا اعصاب واگ
(vagus nerves  )

واگ

هسته های عصب واگ  

پشتی                                                                                                  مبهم

زوج یازدهم یا اعصاب شوکی
(spinal accessory nerves )

زوج دوازدهم یا اعصاب زیر زبانی
(hypoglossal nerves  )

اعصاب نخاعی  (spinal nerves )

تقسیم بندی بر اساس ناحیه ای که از آن منشا می گیرند

ریشه های اعصاب نخاعی (roof)

انشعاب ها

اعصاب نخاعی پس از خروج از ستون مهره ها به چند شاخه تقسیم می شود .

شبکه های اعصاب نخاعی (plexus )

شبکه گردنی (Cervical plexusI)

شبکه بازویی (brachial plexus )

شبکه کمری (Lumbar plexus)

شبکه خاجی (sacral plexus)

عصب سیاتیک (sciatic nerve )

شبکه دنبالچه ای (coccygeal plexus)

دستگاه عصبی خوکار

(Autonomic nervous system)

Ans

رشته های حسی سمپاتیک و پاراسمپاتیک

رشته های همراه عصب واگ

رشته های همراه عصب زوج نهم

رشته های همراه پاراسمپاتیک لگنی

رشته های همراه سمپاتیک لگنی

دستگاه سمپاتیک (sympathetic system)

گره های سمپاتیک

سیستم پاراسمپاتیک (parasympathetic system )

گیرنده های سلول مجری  

مراکز پاراسمپاتیک مغز و گره های مربوط به آن

راه عصبی

راه حسی  sensory tract ))

راه حس عمومی

راه حسی ویژه

راه حرکتی (motor pathway )

تقسیم بندی راه حرکتی

راه ارتباطی

گیرنده های عصبی  

منابع

مصباح اردكانی ،سید فخرالدین ،كالبد شناسی عمومی ،انتشارات دانشگاه علوم پزشكی شیراز

سل من ،فیزیولوژی و تشریح انسانی ،تهران ،مترجمین سعید سمنانیان و تیمور دخت امیر تیمور

ویلمور ،فیزیولوژی ورزشی و فعالیت بدنی ،جلد اول ،ترجمه پنج استاد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 5:26 ] [ مارال ]
[ ]

مقاله وب کاوی در صنعت (کامپیوتر و IT)

دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات67
حجم فایل280 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود مقاله رشته کامپیوتر وIT

دانلود مقاله وب کاوی در صنعت کارشناسی کامپیوتر

 

چکیده

با افزایش چشمگیر حجم اطلاعات و توسعه وب، نیاز به روش ها و تکنیک هایی که بتوانند امکان دستیابی کارا به داده‌ها و استخراج اطلاعات از آنها را فراهم کنند، بیش از پیش احساس می شود. وب کاوی یکی از زمینه های تحقیقاتی است که با به کارگیری تکنیک های داده کاوی به کشف و استخراج خودکار اطلاعات از اسناد و سرویس‌های وب می پردازد. در واقع وب کاوی، فرآیند کشف اطلاعات و دانش ناشناخته و مفید از داده های وب می باشد. روش های وب کاوی بر اساس آن که چه نوع داده ای را مورد کاوش قرار می دهند، به سه دسته کاوش محتوای وب، کاوش ساختار وب و کاوش استفاده از وب تقسیم می شوند.  طی این گزارش پس از معرفی وب کاوی و بررسی مراحل آن، ارتباط وب کاوی با سایر زمینه های تحقیقاتی بررسی شده و به چالش ها، مشکلات و کاربردهای این زمینه تحقیقاتی اشاره می شود. همچنین هر یک از انواع وب کاوی به تفصیل مورد بررسی قرار می گیرند که در این پروژه بیشتر به وب کاوی در صنعت می پردازم. برای این منظور مدل ها، الگوریتم ها و کاربردهای هر طبقه معرفی می شوند.

کلمات کلیدی

وب کاوی

داده کاوی

صنعت

 

مقدمه

با توسعه سیستم های اطلاعاتی، داده به یکی از منابع پراهمیت سازمان ها مبدل گشته است. بنابراین روش ها و تکنیک هایی برای دستیابی کارا به داده، اشتراک داده، استخراج اطلاعات از داده و استفاده از این اطلاعات، مورد نیاز می باشد. با ایجاد و گسترش وب و افزایش چشمگیر حجم اطلاعات، نیاز به این روش ها و تکنیک ها بیش از پیش احساس می شود. وب، محیطی وسیع، متنوع و پویا است که کاربران متعدد اسناد خود را در آن منتشر می کنند. در حال حاضر بیش از دو بیلیون صفحه در وب موجود است و این تعداد با نرخ 3/7 میلیون صفحه در روز افزایش مییابد. با توجه به حجم وسیع اطلاعات در وب، مدیریت آن با ابزارهای سنتی تقریبا غیر ممکن است و ابزارها و روش هایی نو برای مدیریت آن مورد نیاز است.

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                شماره صفحه

فصل اول:مقدمه

مقدمه 1

فصل دوم:داده کاوی

2- 1 مقدمه ای بر داده کاوی 6

2-1-1 چه چیزی سبب پیدایش داده کاوی شده است؟ 7

2-2 مراحل کشف دانش 9

2- 3 جایگاه داده کاوی در میان علوم مختلف 12

2-4 داده کاوی چه کارهایی نمی تواند انجام دهد؟ 14

2-5 داده کاوی و انبار داده ها 14

2-6 داده کاوی و OLAP 15

2-7 کاربرد یادگیری ماشین و آمار در داده کاوی 16

2-8 توصیف داده ها در داده کاوی 16

2-8-1 خلاصه سازی و به تصویر در آوردن داده ها 16

2-8-2 خوشه بندی 17

2-8-3 تحلیل لینک 18

2-9 مدل های پیش بینی داده ها 18

2-9-1 دسته بندی 18

2-9-2 رگرسیون 18

2-9-3 سری های زمانی 19

2-10 مدل ها و الگوریتم های داده کاوی 19

2-10-1 شبکه های عصبی 19

2-10-2 درخت تصمیم 22

2-10-3 Multivariate Adaptive Regression Splines(MARS) 24

2-10-4 Rule induction 25

2-10-5 K-nearest neibour and memory-based reansoning(MBR) 25

2-10-6 رگرسیون منطقی 26

2-10-7 تحلیل تفکیکی 27

2-10-8 مدل افزودنی کلی (GAM) 28

2-10-9 Boosting 28

2-11 سلسله مراتب انتخابها 28

2-12داده کاوی و مدیریت بهینه وب سایت ها 30

2-13داده‌كاوی و مدیریت دانش 31

فصل سوم: وب کاوی

3-1 تعریف وب کاوی 33

3-2 مراحل وب کاوی 33

3-3 وب کاوی و زمینه های تحقیقاتی مرتبط 34

3-3-1 وب کاوی و داده کاوی 34

3-3-2 وب کاوی و بازیابی اطلاعات 35

3-3-3 وب کاوی و استخراج اطلاعات 36

3-3-4 وب کاوی و یادگیری ماشین 37

3-4 انواع وب کاوی 37

3-5 چالش های وب کاوی 38

3-6مشكلات ومحدودیت های وب كاوی در سایت های فارسی زبان 39

3-7 محتوا کاوی وب 40

 

فصل چهارم: وب کاوی در صنعت

4-1 انواع وب کاوی در صنعت 43

4-1-1وب کاوی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی 43

4-1-1-1 مهندسی مخازن/ اکتشاف 43

4-1-1-2مهندسی بهره برداری 44

4-1-1- 3مهندسی حفاری 44

4-1-1-4بخشهای مدیریتی 44

4-1-2 کاربرد های دانش داده کاوی در صنعت بیمه 45

4-1-3کاربردهای دانش داده کاوی در مدیریت شهری 46

4-1-4کاربردهای داده کاوی در صنعت بانکداری 47

4-1-4-1بخش بندی مشتریان 47

4-2 پژوهش های کاربردی 48

نتیجه گیری 50

منابع و ماخذ فارسی 51

مراجع و ماخذ لاتین و سایتهای اینترنتی 52

 

 

 فهرست اشکال

عنوان                                                                                                       شماره صفحه

شکل(2-1) داده کاوی به عنوان یک مرحله از فرآیند کشف دانش 8

شکل(2-2) سیر تکاملی صنعت پایگاه داده 10

شکل (2-3) معماری یک نمونه سیستم داده کاوی 11

شکل (2-4) داده ها از انباره داه ها استخراج می گردند 14

شکل(2-5( داده ها از چند پایگاه داده استخراج شده اند 15

شكل(2-6) شبکه عصبی با یک لایه نهان 20

شكل(2-7) Wx,y وزن یال بین X و Y است. 21

شكل(2-8) درخت تصمیم گیری 23

شكل(2-9( روش MBR 26

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 26 فروردين 1397 ] [ 5:26 ] [ مارال ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 صفحه بعد